ფილტრი

ვაკანსიები

კრედიტ-კონტროლიორი/სტაჟირება

ID 42301

შპს "თელიანი თრეიდინგი" აცხადებს 2 თვიან სტაჟირებას კრედიტ-კონტროლიორის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული
სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

  • ქსელში დებიტორული დავალიანებების მონიტორინგი და შედარების აქტების გაფორმება
  • მონიტორინგის პროცესში წარმოქმნილ უზუსტობებისა და გადაცდომებს იდენტიფიცირება, საჭიროების შემთხვევაში კომპანიის ინტერესების დაცვა შესაბამის დაწესებულებებში თუ ორგანიზაციებში.
  • სხვა დაკავშირებული საკითხები და ამოცანები


ძირითადი მოთხოვნები:

  • სქესი: მამრობითი;
  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი; 
  • აუცილებელია, მართვის მოწმობა კატეგორია B და საკუთარი ავტომობილი.


დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელ-ფოსტაზე: [email protected] გამოგზავნის შემთხვევაში გთხოვთ, ელ. წერილის სათაურის (subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 21 იანვარი 14:42

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

საწყობის ოპერატორი

ID 42300

სამშენებლო კომპანია "ელიტა ბურჯი" აცხადებს კონკურსს საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე.

საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე შერჩეულ კანდიდატებს არ მოეთხოვებათ სამუშაო გამოცდილება. 
შერჩეული კანდიდატები ადგილზე გაივლიან სწავლების პერიოდს 2 თვის განმავლობაში. 
სწავლების პერიოდი ანაზღაურებადია.

საწყობის ოპერატორის ძირითადი მოვალეობებია: 

  • შემოსული მასალების მიღება, აღწერა, ხარისხის შემოწმება და დასაწყობება, ასევე შემოსავლის დოკუმენტებთან შედარება;
  • დასაწყობებულ მასალებზე ბარათების ნომრების და ბუღალტრული კოდების დატანა;
  • აირის, ჟანგბადის, ნახშიროჟანგის ბალონების და საპოხი მასალების მიღება და აღრიცხვა;
  • ჟანგბადისა და აირის ბალონების უსაფრთხოების წესების შესრულების კონტროლი გატანისას და ექსპლუატაციის დროს;
  • საამქროების მასალებით უზრუნველყოფა მოთხოვნის შესაბამისად;
  • ობიექტზე გასაგზავნი მასალების მოძიება და გაგზავნის უზრუნველყოფა;
  • საჭიროების შემთხვევაში განსხვავებული მიმართულების მასალების მიღება და გაცემა;
  • შერეული მასალების საწყობში მასალების მიღება-გაცემა;
  • საწყობებში და შერეულ საწყობში ნაშთების სისტემატური კონტროლი;
  • ინვენტარიზაციის ჩატარება;


კომპანია შერჩეულ კანდიდატებს სთავაზობს:

  • საინტერესო გამოცდილებას
  • პროფესიის შესწავლას
  • საინტერესო ბიზნეს პროცესებში ჩართვის შესაძლებლობას


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე უნდა გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] არა უგვიანეს 2018 წლის 30 იანვრისა.

გთხოვთ, გზავნილში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "საწყობის ოპერატორი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურის განხილვა ვერ მოხდება.

წინამდებარე ვაკანსიისათვის კანდიდატის მიერ რეზიუმეს გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების პოტენციური დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. რეზიუმეში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება კანდიდატის შერჩევის, შესასრულებელ სამუშაოსთან მისი კანდიდატურის შესაბამისობის დადგენისა და შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, როგორც შრომითი ურთიერთობის დამყარებამდე პერიოდში, ასევე ასეთი ურთიერთობის დასრულებიდან კანონით განსაზღვრული ვადით. დამსაქმებელი იტოვებს უფლებას ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის კანდიდატის რეზიუმე გაუზიაროს მესამე პირ(-ებ)საც.

დიდი მადლობა დაინტერესებისათვის!

განთ. 21 იანვარი 14:41

ბოლო ვადა 30 იანვარი 00:00

მარკეტინგისა და PR მენეჯერი

ID 42299

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გირო კრედიტი", რომლის ძირითად საქმიანობას ფინანსური ოპერაციების წარმოება წარმოადგენს დაფუძნდა 2010 წლის 21ოქტომბერს, კომპანიას თავისი საქმიანობიდან გამომდინარე ეროვნული ბანკის მიერ მიენიჭა მიკროსაფინანსო ორგანიზაციის სტატუსი (2011 წლის 20 დეკემბერს), რამაც კიდევ უფრო გაზარდა და გაამყარა მისი წილი ფინანსურ ინსტიტუტებს შორის. ამასთანავე გახდა სანდოობის მაღალი ხარისხის და ხელსაყრელი საკრედიტო პირობების მქონე ორგანიზაცია.

დღიდან დაარსებისა კომპანია დინამიურად ვითარდება ქართულ ფინანსურ ბაზარზე, მუდმივად სთავაზობს მომხმარებელს მაღალხარისხიანი ფინანსური მომსახურების ფართო არჩევანს, რაც განაპირობებს კომპანიისა და მომხმარებლის წარმატებულ ურთიერთთანამშრომლობას. გამომდინარე აქედან, კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი პრიორიტეტი, სწორედ კლიენტზე ორიენტირებული მომსახურებაა. 

კომპანიის წარმატების საფუძველს ფინანსურ სტაბილურობასთან ერთად წარმოადგენს გუნდური სულისკვეთება, პროფესიონალიზმი, სანდოობა და გამჭვირვალობა, სერვისების ფართო არჩევანი და მომსახურების მაღალი ხარისხი.

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გირო კრედიტმა" 2012 წლიდან გაზარდა აქტივები, კერძოდ შეიძინა საოფისე ფართები: პეკინის გამზირი № 3-ში (ორგანიზაციის ფილიალი), ყაზბეგის გამზირი №19-ში (ორგანიზაციის ფილიალი) და დადიანის ქ. №193-ში (სადაც განათავსა კომპანიის სათაო ოფისი), ორგანიზაციის ფილიალი ასევე ფუნქციონირებს ყაზბეგის გამზირი №31-ში. უახლოეს მომავალში დაგეგმილი კიდევ რამდენიმე ფილიალის დამატება.

აქტივების ზრდასთან ერთად მატულობს დასაქმებულთა რაოდენობაც. კომპანიის მენეჯმენტი ზრუნავს ახალგაზრდა, პროფესიონალი კადრების მოზიდვასა და მათი შემდგომი, კარიერული ზრდისა და განვითარებისათვის, თანამშრომელთათვის გათვალისწინებულია ჯანმრთელობის დაზღვევა (თანადაფინანსებით), ფულადი საჩუქარი, საბონუსე სისტემა. ამჟამად კომპანიაში დასაქმებულია 45 მაღალკვალიფიციური პროფესიონალი კადრი, რომლებიც უზრუნველყოფენ მომსახურების მაღალ ხარისხს და ნაკისრი ვალდებულებების უპირობო შესრულებას.

ვაკანსიის დასახელება: მარკეტინგის და PR მენეჯერი
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი

სამუშაო საათები:
10:00-19:00 (ორშაბათი - პარასკევი)
10:00-14:00 (შაბათს)

მოვალეობები:

  • ადგილობრივი და საერთაშორისო ბაზრის შესწავლა და ანალიზი;
  • მარკეტინგული გეგმის შემუშავება;
  • საკომუნიკაციო სტრატეგიის და სამოქმედო გეგმის ჩამოყალიბება;
  • მარკეტინგული გეგმის შესრულების უზრუნველყოფა, პროცესის მონიტორინგი და პერიოდული ანალიზი;
  • მომხმარებლების სამიზნე ჯგუფის განსაზღვრა და შესაბამისი მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა/განხორციელების უზრუნველყოფა და მონიტორინგი;
  • გაყიდვების დინამიკის კონტროლი, ტენდენციების შესწავლა და ინფორმაციის გამოყენება მარკეტინგულ აქტივობებში;
  • გაყიდვების სტიმულირება და ცნობადობის ამაღლებაზე ზრუნვა;
  • მარკეტინგული და სარეკლამო კამპანიების/აქტივობების დაგეგმვა, მართვა და ბიუჯეტის კონტროლი;
  • მარკეტინგული კვლევების დაგეგმვა/განხორციელება;
  • პერიოდული და მოთხოვნისამებრ რაპორტინგი;
  • ბიზნესის და ბაზრის ტენდენციებზე დაკვირვება და ანალიზი;
  • სოციალურ ქსელებში და ინტერნეტ სივრცეში ბრენდის კომუნიკაციის მართვა;


მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი;
  • დასახელებული მიმართულებით მუშაობის არანაკლებ 2- წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის საფუძვლიანი ცოდნა.


დამატებითი უპირატესობები: რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გამართული მეტყველება;
  • ნათლად გადმოცემისა და პრეზენტირების უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • კომუნიკაბელურობა.


ანაზღაურება: 1500-დან 2500 ლარამდე, კვალიფიკაციის მიხედვით (ხელზე ასაღები თანხა)

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 31 მარტის ჩათვლით გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგანში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 21 იანვარი 14:39

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

გარე გაყიდვების აგენტი

ID 42298

შპს "ახალი ქსელები" წარმოადგენს ელექტრონული საკომუნიკაციო ქსელის კერძო ოპერატორს საქართველოში. იგი თანამშრომლობს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნის წამყვან სატელეკომუნიკაციო კომპანიებთან. კომპანია დაარსდა 1996 წლის 2 აგვისტოს. მისი ძირითადი პრიორიტეტია მომხმარებელს მიაწოდოს კავშირის მაღალი ხარისხი და მომსახურების ფართო სპექტრი.

შპს "ახალი ქსელები" აცხადებს ვაკანსიას გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის მომსახურების (ოპტიკური ინტერნეტი, ციფრული ტელევიზია და ტელეფონია) შეთავაზება და გაყიდვა:
  • პირდაპირი გაყიდვები (შეთავაზება ადგილზე - ბინებსა და საცხოვრებელ სახლებში);
  • სატელეფონო გაყიდვები;
  • მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა პროდუქტების და მომსახურების პირობებზე, ვადებზე, ტარიფებზე და სხვა.


აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

  • ქართული ენის თავისუფლად ფლობა;
  • მოლაპარაკების წარმოების და გაყიდვის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ორგანიზებულობა.


კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

  • აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა;
  • გასაუბრება.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, CV ფოტოსურათით გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, შესაბამის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ კანდიდატებთან, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიისთვის განკუთვნილ მოთხოვნებს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 21 იანვარი 14:38

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

გამაჯანსაღებელი ცენტრის მიმღები

ID 42297

"ჰოლიდეი ინნ თბილისი" აცხადებს ვაკანსიას გამაჯანსაღებელი ცენტრის მიმღების თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 12 თებერვალი, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ინგლისურ ენაზე.

განთ. 21 იანვარი 14:36

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

ოპერატორი - ბათუმი

ID 42296

კომპანია "ნიკორა" 1998 წელს ქართული კაპიტალით დაარსდა და 19 წელზე მეტია საქართველოს ბაზარზე კვების მრეწველობის მიმართულებით უცვლელი ლიდერია. ჰოლდინგი ცამეტი შვილობილი კომპანიისგან შედგება, რომლებიც უმაღლესი ხარისხის ნედლეულის გამოყენებით და თანამედროვე ტექნოლოგიების დაცვით, მომხმარებელს მრავალფეროვან ასორტიმენტს სთავაზობენ; როგორიცაა: ხორცპროდუქტები, ნახევარფაბრიკატები, თევზეული, რძის პროდუქტები, ნაყინი, პურ-ფუნთუშეული, ღვინო. კომპანიას ასევე, აქვს საკუთარი სადისტრიბუციო და მაღაზიათა ქსელი საქართველოს მასშტაბით, საკალმახე მეურნეობა, მწყრის ფერმა. "ნიკორა" არის მაღალი ხარისხის საკვები პროდუქტების, ალკოჰოლური და არა ალკოჰოლური სასმელების ექსკლუზიური იმპორტიორი საქართველოში.

კომპანია "ნიკორა" მომხმარებელზე ორიენტირებული კომპანიაა, რომლის პრიორიტეტებია: მომხმარებლისათვის გაწეული მაღალი ხარისხის მომსახურება, მრავალფეროვანი და უმაღლესი ხარისხის პროდუქციის ასორტიმენტი.

"ნიკორა" ქართულ ბაზარზე ერთ-ერთი საუკეთესო დამსაქმებელია. ამჟამად ჰოლდინგში 4000-მდე თანამშრომელია და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობა მუდმივად იზრდება.

სრული ინფორმაციისათვის გადადით ჩვენს საიტზე http://www.nikora.ge

კომპანია "ნიკორა 7" აცხადებს ვაკანსიას ბათუმში ოპერატორის თანამდებობის დასაკავებლად.

კონკურსში მონაწილეობის მსურველი კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება 
  • სამუშაო გამოცდილება
  • აღწერის შედეგად მიღებული მონაცემების პროგრამაში ასახვა და ნაშთების გამოყვანა;
  • მობრუნებული პროდუქციის პროგრამული ასახვა;
  • სარეალიზაციოდ გასასვლელი შეკვეთების საბუთების გაწერა;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • კომპიუტერთან მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება;
  • სწრაფი და ანალიტიკური აზროვნება;
  • ყურადღებიანობა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, 2018 წლის 01 თებერვლამდე გადმოაგზავნეთ სრულყოფილად შევსებული რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 

საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი: 595381218.

კონკურსი ჩატარდება რამდენიმე ეტაპად:

  • რეზიუმეების გადარჩევა;
  • ტესტირება;
  • გასაუბრება.

განთ. 21 იანვარი 14:35

ბოლო ვადა 1 თებერვალი 00:00

ქოლ-ცენტრის ჯგუფის უფროსი

ID 42295

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე, თბილისში, კომპანიის სათაო ოფისში.

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე. კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის არმქონე ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული და ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000-ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ოთხ ქალაქში 9 ფილიალის სახით.

კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ქოლ ცენტრის სისტემის ჩამოყალიბების და განვითარების პროექტის მართვა;
  • სატელეფონო მომსახურების სამუშაო პროცესის მართვა; 
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონტროლი და განვითარება; 
  • საჭიროებისამებრ, შემომავალ ზარებზე პასუხი და გამავალი ზარების განხორციელება; 
  • მომხმარებელთა ინფორმირება მისოს პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ; 
  • ქოლ ცენტრის გამართული და ხარისხიანი მუშაობის უზრუნველყოფა; 
  • ქოლ ცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება; 
  • მომხმარებელთა შენიშვნებზე რეაგირების კონტროლი. 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში;
  • მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში, აქედან მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.


განაცხადის შემოტანის დედლაინია 2018 წლის 29 იანვრის 17:00 საათი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL მისამართი, შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში შეიძლება თქვენი კანდიდატურა არ იყოს განხილული.

განთ. 21 იანვარი 14:34

ბოლო ვადა 29 იანვარი 00:00

პრისელერი

ID 42294

დამსაქმებელი: დიპლომატ ჯორჯია

პოზიცია: პრისელერი

სამუშაო განაკვეთი: სრული

მდებარეობა: თბილისი

დიპლომატი საერთაშორისო სადისტრიბუციო კომპანიაა, რომელიც წარმოადგენს მსოფლიოს პრემიუმ კლასის კომპანიების წამყვან ბრენდებს მსოფლიოს ხუთ  ქვეყანაში.

დიპლომატი საქართველოში საქმიანობას ეწევა 2008 წლიდან  და წარმოადგენს  ქვეყანაში წამყვან სადისტრიბუციო კომპანიას, რომელიც  ახორციელებს საერთაშორიასო კომპანიების  P& G-ის  და Nestle-ს სამომხმარებლო და კვების პროდუქტების დისტრიბუციას  საქართველოში.

 

ძირითადი მოვალეობები

  • კლიენტებთან ვიზიტი განსაზღვრული მარშრუტის მიხედვით და შეკვეთების აღება;
  • არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბება /შენარჩუნება;
  • კლიენტების რაოდენობის გაზრდა;
  • პროდუქციის განლაგება თაროზე განსაზღვრული სტანდარტების შესაბამისად.
  • გაყიდვების გაზრდის მიზნით სპეციალური აქტივობების განხორციელება;
  • თაროზე წილის და მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
  • გაყიდვების გაზრდა და მარშრუტებზე დასმული გეგმების შესრულება;
  • საჭიროების შემთხვევაში დამატებითი დისპლეების მოწყობა;
  • შეკვეთების ასახვა სისტემაში;

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (უმჯობესია გაყიდვების ან ბიზნესის დარგში);
  • MS office პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში - უმჯობესია FMCG სექტორში.

 

პიროვნული თვისებები და უნარები:

  • პრობლემების გადაჭრის გამორჩეული უნარი; კლიენტებისათვის პრობლემების გადაჭრის   უნარი;
  • შედეგზე ორიენტირებული; დამოუკიდებლად და გუნდურ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • გაყიდვების და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • დაძაბულ სიტუაციაში მშვიდად მუშაობის უნარი;
  • კომუნიკაბელური;
  • ინიციატივის მქონე, შრომის მოყვარე და ენთუზიაზმით სავსე;
  • კარგი საორგანიზაციო უნარ/ჩვევები;
  • მოქმედი მართვის მოწმობა.

 

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნეთ CV (ქართულ ენაზე) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]  გთხოვთ, პოზიციის სახელწოდება მიუთითოთ მეილის სათაურში.

 

განთ. 21 იანვარი 14:32

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

გარე გაყიდვების აგენტი - თბილისი, რუსთავი, ქუთაისი

ID 42293

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე, თბილისში, რუსთავსა და ქუთაისში.

სამუშაო გრაფიკი: ნახევარი განაკვეთი (დღეში 4 სთ).

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის არმქონე ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული და ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000-ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ოთხ ქალაქში 9 ფილიალის სახით.

კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ორგანიზაციის საკრედიტო პროდუქტებისა და პროცესების შესწავლა;
  • მარკეტინგულ აქტივობებში მონაწილეობის მიღება;
  • პოტენციური კლიენტების მოძიება და მოლაპარაკებების წარმოება, შეთავაზების გაკეთება და პროდუქტების გაყიდვა;
  • გარე გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
  • სამიზნე ჯგუფებში სარეკლამო მასალის დარიგება-გავრცელება;
  • ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება მიმდინარე საქმიანობასა და გარე გაყიდვების შედეგებზე; 
  • სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობა მოთხოვნის სშესაბამისად.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი; 
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.


განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2018 წლის 29 იანვრის 17:00 საათი. კანდიდატებს დავუკავშირდებით ვადის დასრულებამდეც, შესაბამისად, უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, შეავსოთ შემდეგი სააპლიკაციო ფორმა: https://goo.gl/forms/jAazDuvmBldb3gVv1

განთ. 21 იანვარი 14:31

ბოლო ვადა 29 იანვარი 00:00

მოლარე ოპერატორი

ID 42292

კომპანია „SMILEY“ საქართველოს ბაზარზეა 1995 წლიდან. კომპანიას გამოარჩევს: კადრების პროფესიონალიზმი, მომსახურების მაღალი დონე და მსოფილო ბრენდების ფართო არჩევანი. 

ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი  „SMILEY“, აცხადებს ვაკანსიას „მოლარე ოპერატორის“ პოზიციაზე:

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-20:00;
განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 30 იანვარი

 საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ ორწლიანი სამუშაო გამოცდილება მოლარე ოპერატორის პოზიციაზე;
  • 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების  ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე; (სასურველია)

ძირითადი ფუნქციები:

  • გაყიდული ნივთის 1С პროგრამაში გატარება;
  • სალაროს ნაღდი/უნაღდო  ოპერაციების  წარმოება და აღრიცხვაზე პასუხისმგებლობა;
  • ოპერაციების პროგრამული შესრულება;
  • ზედნადებისა და  ანგარიშფაქტურის გამოწერა პროგრამულად;
  • მიღება-ჩაბარების აქტის გამოწერა.
  • სხვა დავალებების შესრულება უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით;

პიროვნული მახასიათებლები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ CV ფოტოსურათით გამოაგზავნოთ შემდეგ  ელექტრონულ მისამართზე  [email protected] .ვაკანსიის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV  არ განიხილება.

განთ. 21 იანვარი 14:29

ბოლო ვადა 30 იანვარი 00:00

იურისტის ასისტენტი/სტაჟირება

ID 42291

კომპანია „ჯი არ სი“ აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას იურისტის ასისტენტის თანამდებობაზე დასაქმების პერსპექტივით;

  • სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ფეიქართა ქ.14(გ)
  • სამუშაო განაკვეთი:  სრული

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, პროფილით;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა.
  • ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
  • ხელშეკრულებების მომზადება;
  • კლიენტთა ბაზის მონიტორინგი შესაბამისი, იურიდიული საბუთების წარმოებით.

პიროვნული თვისებები:

  • ენერგიულობა, შრომისმოყვარეობა და საქმისადმი მაღალი პასუხისმგებლობა;
  • პუნქტუალურობა და ყურადღებიანობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი.
  • სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარ-ჩვევები;
  • დაძაბულ რეჟიმში, სწრაფ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;

კანდიდატები გაივლიან ტესტირებასა და გასაუბრებას.

ფუნქცია-მოვალეობების შესწავლა მოხდება ადგილზე.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ  მისამართზე [email protected] საგანში ,,(subject)" აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება: იურისტის ასისტენტი

განთ. 21 იანვარი 14:28

ბოლო ვადა 4 თებერვალი 00:00

ხარისხის კონტროლის მენეჯერი

ID 42290

შპს ,,ელემენტ  კონსტრაქშენი“ აცხადებს ვაკანსიას ხარისხის კონტროლის მენეჯერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი

სამუშაო  განაკვეთი: სრული

მოვალეობები:

  • ხარისხის მართვის სისტემების მომზადება (ISO სტანდარტით გათვალისწინებული ნორმების მიხედვით)  და  კომპანიის მენეჯემენტსთვის შეთავაზება, მისი დანერგვის სამოქმედო გეგმის მომზადება და მენეჯმენტისთვის წარდგენა;
  • ხარისხის კონტროლის პროცესების  მონიტორინგი;
  • საჭიროების შემთხვევაში ხარისხის მართვის სისტემებთან  და ISO სტანდარტის მოთხოვნებთან დაკავშირებით ტრენინგების ჩატარება და კონსულტაციების გაწევა თანამშრომლებისთვის;
  • ხარისხის მართვის სისტემის  ფუნქციონირების მონიტორინგი;
  • ხარისხის მართვის სისტემაში არსებული შეუსაბამობების/ხარვეზების გამოვლენა სხვადასხვა ინსტრუმენტების გამოყენებით: ხარისხის მართვის პროცედურები, სტანდარტები, დოკუმენტური ფორმები, მიღებული ანგარიშები, შეფასების ანალიზები,  სტატისტიკური შედეგები და ა.შ;
  • მონიტორინგის პროცესში აღმოჩენილი შეუსაბამობების/ხარვეზების შესახებ კორექციული და პრევენციული ღონისძიებების დაგეგმვა  და მათი დროული აღმოფხვრის უზრუნველყოფა;
  • ადამიანური, მექანიკური, ტექნოლოგიური შეცდომების მინიმიზაცია;
  • ობიექტების ხარისხის მაჩვენებლების რეპორტის წარმოება, განახლება და შესაბამისი სტრუქტურული ერთეულებისთვის მიწოდება;
  • აღმოჩენილი დეფექტებისა და შეუსაბამობების მიზეზის განსაზღვრა-დადგენა;
  • უშუალო უფროსის სხვა დავლებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს  პოზიციაზე მუშაობის სულ მცირე  2 წლის გამოცდილება;
  • უმაღლესი  განათლება შესაბამის დარგში  (სასურველია მაგისტრის ხარისხი);
  • აუცილებელია ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
  • სასურველია რუსული ენის ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად  ცოდნა (MS office).

უნარ-ჩვევები:

 

  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ცოდნის გადმოცემის უნარი;
  • პრეზენტაბელურობა;
  • რამოდენიმე დავალებაზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დელატებზე ორიენტირებულოვა;
  • დროის მენეჯმენტი;

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი СV შემდეგ ელექტრონულ მისმართზე : [email protected] 2018 წლის 4 თებერვლამდე.

გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანიის დასახელება, რომელზეც აგზავნით თქვენს რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ იქნება განხილული.

განთ. 21 იანვარი 14:27

ბოლო ვადა 4 თებერვალი 00:00