ფილტრი

ვაკანსიები

ინსტალატორი - ქუთაისი

ID 51193

შპს "სერვის ნეტ გრუპი" აცხადებს ინსტალატორის ვაკანსიას.

სამუშაო ადგილი: ქუთაისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება: გამომუშავებით

სამუშაოს აღწერილობა:

  • ყველა ტიპის საინსტალაციო სამუშაოების შესრულება;
  • აბონენტებთან შიდა ქსელის დაზიანებების აღმოფხვრა;
  • აბონენტთან შიდა ქსელის დაგეგმარება, მონტაჟი, რეკონსტრუქცია;
  • კომპანიის მოწყობილობების მონტაჟი და გამართვა;
  • სამუშაო პროცესში ოპტიკური ქსელის მონტაჟისთვის განკუთვნილი ხელსაწყოების ნორმების შესაბამისად გამოყენება, შემდგომი გამოყენებისთვის გამართულ მდგომარეობაში შენახვა;
  • მიწოდებული სერვისის ინსტრუქტაჟი;
  • აბონენტთან ხელშეკრულების გაფორმება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/ უნარები:

  • სასურველია ტექნიკური განათლება (სატელეკომუნიკაციო ან/და IT სფეროში);
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია კომპიუტერული ტექნიკის, ოპერაციული სისტემების და ქსელების საფუძვლიანი ცოდნა;
  • აუცილებელია ა/მანქანის მართვის მოწმობა/გამოცდილება;
  • აუცილებელია საკუთარი ავტომანქანის ფლობა;
  • სახელმწიფო ენის ფლობა;
  • დისციპლინირებულობა/კომუნიკაბელურობა;
  • პასუხისმგებლობა/ორგანიზებულობა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;


შერჩევის ეტაპები:

1. გასაუბრება
2. სტაჟირება 

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected]e 2018 წლის 31 ივლისის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის თემის ველში(Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა ვერ განიხილება. პარალელურ რეჟიმში მოხდება შემოსული რეზიუმეების განხილვა.

განთ. დღეს 13:22

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორი

ID 51192

სს "ბანკი ქართუ" აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორის თანამდებობაზე საინფორმაციო ტექნოლოგიების დეპარტამენტის ინფრასტრუქტურული პროექტების მართვის განყოფილებაში.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი

ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მონაცემთა ბაზების ადმინისტრირება, ფუნქციონირების მონიტორინგი და მათი გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა, მათში როლების, მომხმარებლებისა და უფლებების განაწილება მოთხოვნის შესაბამისად
  • მონაცემთა ბაზების სარეზერვო კოპირების უზრუნველყოფა და მათი აღდგენა აუცილებლობის შემთხვევაში
  • ბიზნეს პროცესების შესრულების დროს მონაცემთა ბაზაში აღმოჩენილი შეცდომებისა და უზუსტობების აღმოფხვრა
  • მიმდინარე და ახალი პროექტების დანერგვასა და გამართვაში მონაწილეობის მიღება
  • მონაცემთა ბაზების არქიტექტურის შედგენა, ოპტიმიზაცია და მოდიფიკაცია
  • მონაცემთა ბაზების განახლებებისა და დამატებითი მოდულების ინსტალაცია/გამართვა.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო:

  • უმაღლესი განათლება ტექნიკური განხრით
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის ერთწლიანი გამოცდილება
  • მონაცემთა ბაზების Oracle DBMS/MS SQL Server ადმინისტრირების გამოცდილება
  • მონაცემთა ბაზების მართვის სიტემის სტანდარტული ინსტრუმენტების (PL/SQL Devloper, SQL Plus, SQL Management Studio და სხვ) ცოდნა
  • SQL, PL/SQL და T-SQL ცოდნა
  • თანამედროვე სტანდარტულ პროგრამულ უზრუნველყოფასთან მუშაობის ცოდნა
  • ქართული, რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა


სასურველი: HP-UX, Windows, Linux ოპერაციული სისტემების ზოგადი ცოდნა

სავალდებულო უნარები და თვისებები:

  • სტრესულ და დაძაბულ გარემოში მუშაობის უნარი
  • შრომისმოყვარეობა, მოწესრიგებულობა, პუნქტუალობა
  • გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი, მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა


დაინტერესებულმა პირებმა CV ფოტოსურათით უნდა გამოგზავნონ ელექტრონულად მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, გაითვალისწინეთ, რომ თუ CV-ში ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული ის თანამდებობა, რომლისთვისაც აგზავნით დოკუმენტაციას, განაცხადი არ განიხილება.

CV-ს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2018 წლის 20 ივლისი

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

განთ. დღეს 13:19

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

იურისტის ასისტენტი/სტაჟიორი

ID 51191

"ბიდიო ლეგალი" იურიდიული და საკონსულტაციო მომსახურების კომპანია აცხადებს იურისტის ასისტენტის (სტაჟიორი) ვაკანსიას.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვერე ბიზნეს ცენტრი, ი. თარხნიშვილის #2

აღწერა:

"ბიდიო ლეგალი" იურიდიული და საკონსულტაციო მომსახურების კომპანია აცხადებს ვაკანსიას იურისტის ასისტენტის (სტაჟიორი) პოზიციაზე. სტაჟირება გრძელდება ექვსი თვის განმავლობაში და ეს პერიოდი არის ანაზღაურებადი; მისი წარმატებით გავლის შემთხვევაში მოხდება დასაქმება კომპანიაში.

ფუნქცია/მოვალეობები:

  • ხელმძღვანელის დახმარება იურიდიული მომსახურების გაწევის პროცესში; მათ შორის სასამართლო და ადმინისტრაციული პროცედურების განხორციელებისას;
  • დამკვეთებთან ურთიერთობა;
  • სხვადასხვა უწყებებთან კომუნიკაცია საქმიანობის პროცესში;
  • საკონსულტაციო წერილების, ხელშეკრულებებისა და სხვა იურიდიული დოკუმენტების დრაფტების მომზადება, მათ შორის ინგლისურ ენაზე;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი კერძო სამართლის მიმართულებით;
  • სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ქართული კანონმდებლობის საბაზისო ცოდნა;
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაცია), რუსულის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ეფექტური წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი;
  • ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა.


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე მისამართზე [email protected] და გთხოვთ, Subject-ში მიუთითოთ "იურისტის ასისტენტი".

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 20.07.2018

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის/სტაჟირების ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით ჩვენ და ჩვენთან აფილირებულ პირებს (დამფუძნებელი/შვილობილი კომპანიები) უფლებამოსილებას გვანიჭებთ განვახორციელოთ მოცემული ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის მოწოდებული (გადმოგზავნილი) რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის დამუშავება, მათ შორის ბაზაში შენახვა, არაუმეტეს მომდევნო წლის 31 დეკემბრამდე. აღნიშნულის მიზანია, სამომავლოდ, შესაბამისი ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, გვქონდეს შესაძლებლობა განვიხილოთ თქვენი კანდიდატურაც. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი გზავნილი შეიცავს სხვის პერსონალურ მონაცემებს(აც) ასეთ შემთხვევაში, თქვენ გეკისრებათ საქართველოს კანონმდებლობით, მათ შორის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის მოთხოვნების უპირობა დაცვა. მნიშვნელოვანია, აცნობიერებდეთ, რომ უკანასკნელ შემთხვევაში, ინფორმაციის სუბიექტის ინფორმირება და მისგან სათანადო წესით მოპოვებული თანხმობის მოპოვების ვალდებულება ჩვენთვის მისი მონაცემების მოწოდებაზე გეკისრებათ თქვენ.

განთ. დღეს 11:56

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

კლიენტთა მომსახურების ოფიცერი რუსთავში

ID 51190

ფინკა ბანკი აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების ოფიცერის პოზიციაზე

რუსთავის სერვის ცენტრში.

 

  • სამუშაო ადგილი: რუსთავი
  • ვაკანტური თანამდებობა: 1
  • აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 25 ივლისი, 2018

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • უზრუნველყოფს კლიენტთა მაღალი ხარისხით მომსახურებას,  საბანკო ოპერაციების განხორციელებას, არასაკრედიტო და საკრედიტო საბანკო პროდუქტების შეთავაზებას და დეტალური ინფორმაციის მიწოდებას;
  • უზრუნველყოფს არასაკრედიტო და საკრედიტო საბანკო პროდუქტების  გაყიდვას, კლიენტების რაოდენობის და პორტფელის ზრდას გეგმის შესაბამისად; ასევე ასრულებს ჯვარედინ გაყიდვებს;
  • აწვდის არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებს ინფორმაციას პროდუქტებისა და მომსახურების შესახებ. იღებს და პასუხობს კლიენტთა კითხვებს ანგარიშების, გადარიცხვების, მომსახურების ტარიფების შესახებ;
  • ასრულებს ანგარიშების/დეპოზიტების/სესხის/ბარათების გახსნა/გაცემა და დახურვასთან დაკავშირებულ ოპერაციებს, ასახავს კლიენტის პერსონალურ და სხვა ტიპის ინფორმაციას საბანკო სისტემაში არსებული პოლიტიკისა და პროცედურის მიხედვით.
  • ახორციელებს სალარო ოპერაციების პროგრამულ რეგისტრაციას; ახდენს ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობების მიღება-გაცემას  მხოლოდ შესაბამისი წესით, ახდენს ბანკნოტებისა და მონეტების ნამდვილობისა და გადასახდელად ვარგისიანობის განსაზღვრას,
  • მონაწილეობს ახალი თანამშრომლის მომზადებაში, აკონტროლებს მის მიერ შესრულებულ ყველა ოპერაციას და ახდენს შეფასებას;
  • ცვლის თანამშრომლებს სხვა სერვის ცენტრებში;პოზიცია მოითხოვს მივლინებას.
  • ასრულებს პოზიციასთან დაკავშირებულ სხვა ყველა ფუნქცია-მოვალეობებს;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • სასურველია 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში კლიენტთა მომსახურების მიმართულებით;
  • ქართული და რუსული ენების ცონდა, ინგლისური ენის ცოდნა სასურველია;
  • საოფისე პროგრამების MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) კარგი ცოდნა.

 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილად შევსებული  სააპლიკაციო ფორმა. (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე „CV”).

სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ: [email protected]

გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის “subject” ველში მიუთითოთ „კლიენტთა მომსახურები ოფიცერი-  რუსთავი“

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview).

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა,    როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

ფინკა ბანკი საქართველოში შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.


ფინკა ბანკი საქართველო გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.

ფინკა ბანკი საქართველოში კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

განთ. დღეს 11:53

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

შემოსავლების უზრუნველყოფის უფროსი სპეციალისტი

ID 51189

ვიონის ჯგუფის წევრი კომპანია "ვიონი საქართველო" აცხადებს კონკურსს შემოსავლების უზრუნველყოფის და ფროდის მართვის უფროსი სპეციალისტის ვაკანსიაზე.

ვიონის ჯგუფი წარმოადგენს საკომუნიკაციო და ტექნოლოგიური სერვისების წამყვან საერთაშორისო პროვაიდერს, რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ქალაქ ამსტერდამში. ვიონის ჯგუფი 12 ქვეყანაში 6 სხვადასხვა ბრენდით არის წარმოდგენილი. ვიონის ჯგუფის წევრი კომპანია შპს "ვიონი საქართველო" საქართველოს ბაზარზე ბილაინის ბრენდით ოპერირებს. კომპანიის პრიორიტეტია ისეთი პროდუქტებისა და მომსახურების შექმნა, რომელიც ადამიანების ცხოვრების დონეს აამაღლებს და ხელს შეუწყობს ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებას. ბილაინი უზრუნველყოფს 2G GSM 900/1800MHz, 3G 2100 MHz(B3) , 4G/LTE 800 MHz (B20) უსადენო მომსახურებას 1 800 000-ზე მეტი აბონენტისთვის.

კომპანიის შესახებ ინფორმაცია იხილეთ ბმულებზე:

https://veon.com/
http://veon.ge/
https://www.beeline.ge/

თანამდებობრივი მოვალეობები:

  • შემოსავლების უზრუნველყოფის და ფროდის მართვის კონტროლების მონიტორინგი და მიღებული შედეგების ანალიზი;
  • არსებული შემოსავლების უზრუნველყოფის და ფროდის მართვის კონტროლების პერიოდული განახლება;
  • ახალი შემოსავლების უზრუნველყოფის და ფროდის რისკების შეფასება, შესაბამისი კონტროლების შემუშავება, დანერგვა და შემდგომი კონტროლი;
  • შემოსავლების უზრუნველყოფის რისკებით და ფროდის ინციდენტებით გამოწვეული ზარალის დათვლა და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება;
  • ინფორმაციის გაცვლა და აქტიური თანამშრომლობა კომპანიის სხვა დანაყოფებთან;
  • ინფორმაციის გაცვლა და აქტიური თანამშრომლობა სხვა კავშირგაბმულობის ოპერატორებთან


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება ტექნიკურ, ეკონომიკურ ან ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში;
  • სატელეკომუნიკაციო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია სატელეკომუნიკაციო შემოსავლების უზრუნველყოფის ან ფროდის მართვის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია სატელეკომუნიკაციო ფროდის მართვის სისტემებთან (FMS) მუშაობის გამოცდილება;
  • ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, რუსული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა 
  • სასურველია SQL ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;


საჭირო თვისებები:

  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ორგანიზებულობა, პუნქტუალურობა, პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
  • გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის და გადაწყვეტილების მიღების უნარი


თუ თქვენ შეესაბამებით საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 18 ივლისამდე და სათაურის ველში მიუთითოთ "შემოსავლების უზრუნველყოფის და ფროდის მართვის უფროსი სპეციალისტი".

რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ თანხმობას, თქვენი პერსონალური მონაცემების გადამოწმებასა და რეზიუმეს დაარქივებაზე კომპანიის აპლიკანტთა საძიებო სისტემაში, ასევე თქვენი პერსონალური მონაცემების გადაცემაზე უფლებამოსილი პირებისათვის, მათ შორის ქვეყნის ფარგლებს გარეთ, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით დადგენილი წესით.

იყო ვიონის ჯგუფის წევრი, ნიშნავს აიღო პასუხისმგებლობა ბიზნეს ეთიკის მაღალი სტანდარტებისა და ჩვენი კომპანიის იურიდიული პასუხისმგებლობების, ღირებულებების, ქცევის კოდექსის მიმართ ერთგულებაზე. მხარდაჭერა გამოუცხადო კომპლაენსის პოლიტიკებსა და პროცედურებს. 

ჩვენი ღირებულებები - ვიყოთ კლიენტით მონუსხული, პროგრესული, ნოვატორი, პარტნიორი და პატიოსანი, განაპირობებს კომპანიის წარმატებას და პირველობისკენ სწრაფვას. პატიოსნება მოითხოვს ვიმოქმედოთ ეთიკური ნორმების დაცვით, გულწრფელად და გახსნილად.

განთ. დღეს 11:52

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

შესყიდვების მენეჯერი - წინანდალი

ID 51188

"Tsinandali Estate - Radisson Collections Hotels" აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 11 აგვისტო, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. დღეს 11:05

ბოლო ვადა 11 აგვისტო 00:00

პლასტიკური ბარათების დეპარტამენტის უფროსი

ID 51187

პაშა ბანკი - ბაქოში სათაო ოფისის მქონე ფინანსური ინსტიტუტია, რომელიც ოპერირებს აზერბაიჯანში, საქართველოსა და თურქეთში. პაშა ბანკი მსხვილ და საშუალო ზომის საწარმოებს სთავაზობს კორპორატიულ და საინვესტიციო საბანკო მომსახურებას.

პაშა ბანკი დაინტერესებულ და კვალიფიციურ პირებს სთავაზობს პლასტიკური ბარათების დეპარტამენტის უფროსის ვაკანტურ პოზიციას.

გთხოვთ, განცხადების სანახავად მიჰყვეთ ბმულს: http://www.pashabank.ge/ge/about-us/career/career-opportunities?n=1161

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 31 ივლისი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. დღეს 11:03

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

გრითერი

ID 51186

ფინკა ბანკი აცხადებს ვაკანსიას გრითერის პოზიციაზე

პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრში

 

  • სამუშაო ადგილი: თბილისი
  • ვაკანტური თანამდებობა: 1
  • აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 25 ივლისი, 2018

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • ახორციელებს მომხმარებლების/კლიენტების მიღებას/დახვედრას;
  • კონსულტაციას უწევს მომხმარებლებს პროდუქტებთან და პროცესებთან დაკავშირებით;
  • ამისამართებს მომხმარებლებს/კლიენტებს შესაბამის პერსონალთან;
  • ასრულებს თანამდებობასთან დაკავშირებულ სხვა მოვალეოებებს.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  • სასურველია 1 წლიანი გამოცდილება მომსახურების სფეროში, პრიორიტეტულია ბანკში მუშაობის გამოცდილება;
  • ქართულის სრულყოფილად ცოდნა, სასურველია რუსული და  ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) კარგი ცოდნა.

 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილად შევსებული  სააპლიკაციო ფორმა. (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე „CV”).

სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ: [email protected]

გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის “subject” ველში მიუთითოთ გრითერი“

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview).

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა,    როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

 

ფინკა ბანკი საქართველოში შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.


ფინკა ბანკი საქართველო გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.

ფინკა ბანკი საქართველოში კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

განთ. დღეს 11:02

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

საცალო დაკრედიტების ექსპერტი - დისტანციური გაყიდვები

ID 51185

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას საცალო დაკრედიტების ექსპერტის (დისტანციური გაყიდვები) თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC2769
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 25.07.2018
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:
  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება წელი
  • განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები:
  • ინგლისური - კარგი
  • რუსული - კარგი

უნარები:
  • აქტიურობა
  • კომუნიკაბელურობა
  • გაყიდვების უნარი
  • დროის მართვა
  • საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • მაღალი მოტივაცია

დამატებითი მოთხოვნები: სასურველია გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში.

სამუშაოს აღწერა:
  • *დისტანციური გაყიდვების მენეჯერი
  • სატელეფონო შეთავაზებების განხორციელება კლიენტების მოზიდვის მიზნით;
  • გაყიდვების მაქსიმიზაციის მიზნით ახალი კლიენტების მოზიდვა;
  • დაწესებული გეგმის შესრულება;
  • კლიენტთან პირველადი გასაუბრების შედეგად მათი ზუსტი საჭიროებების გამოვლენა;
  • ძველი კლიენტებისთვის დამატებით საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების შეთავაზება;

დამატებითი ინფორმაცია:

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, გასაუბრებაზე მოწვევა მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/2769

განთ. დღეს 11:01

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

საკრედიტო ოფიცერი სენაკში

ID 51184

ფინკა ბანკი აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ოფიცერის პოზიციაზე

  •   სამუშაო ადგილი: სენაკი
  •   ვაკანტური თანამდებობა: 1
  •   აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 25 ივლისი, 2018

 

თქვენ ორიენტირებული ხართ გრძელვადიან თანამშრომლობაზე,
თქვენ უკვე გაქვთ საბანკო სფეროში გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება,
თქვენ ხართ ლოიალური და კლიენტზე ორიენტირებული,
თქვენ ხართ წარმატებული გაყიდვების სფეროში და გაქვთ სურვილი და ამბიცია იყოთ არა მხოლოდ წარმატებული, არამედ გახდეთ N1 და მიიღოთ სათანადო აღიარება,
თქვენთ ხართ განვითარებაზე ორიენტირებული, მოქნილი და დინამიური,
თქვენთვის სითბოზე და ნდობაზე აგებული ურთიერთობა მნიშნელოვანია,
თქვენ იზიარებთ პასუხისმგებლიანი საბანკო მომსახურების პრიციპებს, 
მაშინ საკრედიტო ოფიცრის ვაკანსია თქვენთვის არის!
             
ძირითადი ფუნქციები:

  • საკრედიტო ოფიცერი სწავლობს ბაზარს, ახორციელებს პოტენციური საბაზრო არეალის იდენტიფიცირებას და შესაბამისად პროდუქტების პრეზენტაციას;
  • უწევს კონსულტაციას კლიენტებს, ახდენს მათი მოთხოვნების იდენტიფიცირებას და მოთხოვნების შესაბამისად სთავაზობს პროდუქტებს.
  • ჯვარედინი გაყიდვების თუ გაყიდვების სხვა ტექნიკის გამოყენებით ახორიციელებს ფინკა ბანკი საქართველოს პროდუქტების გაყიდვას.
  • ახორციელებს ბიზნესს ანალიზს და აფასებს საკრედიტო რისკებს.
  • მართავს ხარისხიან საკრედიტო პორტფელს და ზრუნავს კლიენტთა მაღალი კმაყოფილების ხარისხის შენარჩუნებაზე.

  
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია საბანკო, საფინანსო ან ეკონომიკის სფეროში);
  • მიკროსაფინანსო ან/და საბანკო სექტორში საკრედიტო ოფიცრად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS WORD, MS Excel) ცოდნა; საბანკო მომსახურების პროგრამის ცოდნა (ALTA)
  • ქართული ენის სრულყოფილი ფლობა; სასურველია რუსული ენის სასუბრო დონეზე ცოდნა. 


გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილად შევსებული  სააპლიკაციო ფორმა. (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე „CV”).

სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ: [email protected] გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის “subject” ველში მიუთითოთ „საკრედიტო ოფიცერი (სენაკი)“

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview). 


გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა,    როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

ფინკა ბანკი საქართველოში შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.

ფინკა ბანკი საქართველო გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.
ფინკა ბანკი საქართველოში კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.
 

განთ. დღეს 10:50

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

პრისელერი

ID 51183

კომპანია "ქართული ღვინის სახლი" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • პრისელერის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება - ღვინის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • მართვის მოწმობა (B კატეგორია) და საკუთარი ავტომობილი (სავალდებულოა);
  • რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.


ძირითადი მოვალეობები:

  • პროდუქციის მახასიათებლების კარგი ცოდნა;
  •  ახალი ობიექტების მოძიება, კლიენტების მოზიდვა და მოლაპარაკებების წარმოება; 
  • შეკვეთების გაფორმება;
  • გაყიდვების ზრდაზე მუდმივად ზრუნვა; 
  • კლიენტებისთვის პროდუქციის ასორტიმენტის გაცნობა და კონსულტაციის გაწევა;
  • კლიენტებისგან შეკვეთის მიღება და მონიტორინგი; 
  • კლიენტების მონაცემთა ბაზებზე მუშაობა, მუდმივი განახლება და კონტროლი.
  • დაგეგმილი მარკეტინგული აქტივობების შესრულება.


პიროვნული თვისებები:

  • მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
  • პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • სწრაფად ათვისების უნარი
  • მიზანსწრაფულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა
  • დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი.
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • პუნქტუალობა
  • შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა
  • ** კომუნიკაბელურობა
  • ** დაგეგმვის და დროის ოპტიმალური განაწილების უნარი


სამუშაო განაკვეთი: სრული
სამუშაო გრაფიკი: 6 სამუშაო დღე (ორშაბათი - შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი და პროცენტი (გაყიდული პროდუქციიდან)

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ ელ. მისამართზე: [email protected] და აუცილებელია, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 10:48

ბოლო ვადა 16 აგვისტო 00:00

2040 ლარი

ადამიანის უფლებათა იურისტი/ანალიტიკოსი

ID 51182

"ადამიანის უფლებების სწავლებისა და მონიტორინგის ცენტრი (EMC)" აცხადებს ვაკანსიას ადამიანის უფლებათა იურისტის/ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

ადამიანის უფლებათა იურისტი/ანალიტიკოსი იმუშავებს EMC-ის თანასწორობის პოლიტიკის პროგრამაში და მისი საქმიანობის ძირითადი სფეროები იქნება:

  • რელიგიის თავისუფლება;
  • ეთნიკური უმცირესობების უფლებები;
  • გამოხატვისა და შეკრების თავისუფლება;
  • ანტიდისკრიმინაციული კანონმდებლობა და პოლიტიკა.


ძირითადი მოვალეობების აღწერა: 

  • თანასწორობის პოლიტიკასთან დაკავშირებულ საკითხებზე ანგარიშების, კვლევების, ანალიტიკური დოკუმენტებისა და რეკომენდაციების მომზადება;
  • კვლევისა და ადვოკატირების მიზნებისათვის ადამიანის უფლებათა საერთაშორისო სტანდარტების, სხვა ქვეყნების საუკეთესო გამოცდილებისა და რელევანტური კვლევების შესწავლა და ანალიზი;
  • სამიზნე სოციალური ჯგუფების უფლებრივი მდგომარეობისა და სახელმწიფოს პოლიტიკის შესწავლის მიზნით საველე გასვლებში მონაწილეობა;
  • ბენეფიციარებთან პერიოდული შეხვედრების, მათ შორის, საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზება და ჩატარება;
  • ადვოკატირების მიზნით სხვადასხვა ფორმატის სამუშაო შეხვედრებში ორგანიზაციის სახელით მონაწილეობა;
  • პროგრამის რელევანტური პროექტების კოორდინირება;
  • პროგრამის ფარგლებში სხვა დავალებების შესრულება, რაც არსებითად დაკავშირებულია ადამიანის უფლებათა იურისტის/ანალიტიკოსის საქმიანობის სფეროსთან.


მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება (სასურველია მაგისტრის ხარისხი ადამიანის უფლებათა სამართლის ან საჯარო სამართლის მიმართულებით);
  • პროფესიით მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (სასურველია მკვლევარის ან/და ანალიტიკოსის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება);
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა;
  • ადამიანის უფლებებისა და თანასწორობის რწმენა;
  • შრომის კარგი დისციპლინა, სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვისა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • სასურველია კანდიდატი ფლობდეს ინფორმაციას არადომინანტი რელიგიური და ეთნიკური ჯგუფების უფლებრივი მდგომარეობისა და ამ კუთხით სახელმწიფო პოლიტიკის შესახებ. მხედველობაში იქნება მიღებული კანდიდატის მიერ პროგრამის თემატიკასთან დაკავშირებით მომზადებული ნაშრომი, სტატია, ბლოგი, კვლევა ან სხვა პუბლიკაცია.


ანაზღაურება: მინიმალური ანაზღაურება 2040 ლარი (დარიცხული)

განაცხადების შემოტანისა და განხილვის პროცესი: 

დაინტერესებულმა პირებმა დადგენილ ვადაში უნდა წარმოადგინონ ქვემოთ ჩამოთვლილი დოკუმენტები: 

  • შევსებული სააპლიკაციო ფორმა;
  • უმაღლესი იურიდიული განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის (დიპლომის) ასლი; 


დოკუმენტაცია აპლიკანტმა უნდა გამოაგზავნოს შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, იმეილის subject ველში მიუთითოთ: ადამიანის უფლებათა იურისტი/ანალიტიკოსი. 

კანდიდატები შეირჩევიან ორეტაპიანი კონკურსის შედეგად, წარმოდგენილი დოკუმენტაციისა და გასაუბრების საფუძველზე. EMC დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს, რომლებიც გაივლიან გასაუბრებას.

საბუთების წარმოდგენის ბოლო ვადაა 2018 წლის 16 ივლისი

არასრულად წარმოდგენილი დოკუმენტები არ განიხილება.

დამატებითი ინფორმაციისთვის ან კითხვების არსებობის შემთხვევაში შეგიძლიათ მოგვმართოთ:

ვებგვერდი: http://www.emc.org.ge
ტელ: +995 32 2 233 706
ელ-ფოსტა: [email protected] 
fb: http://fb.com/EMCRIGHTS

განთ. დღეს 10:21

ბოლო ვადა 16 აგვისტო 00:00