ფილტრი

ვაკანსიები

ავტომობილების რემარკეტინგის მენეჯერი

ID 46939

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

თიბისი ლიზინგი გამოირჩევა მაღალკვალიფიციური, ერთი ხედვის მქონე და მიზნისკენ შეუჩერებლად მიმავალი შეკრული გუნდით, რომლის წევრიც შენც შეიძლება გახდე! შენ გელის კომპანია, რომელიც ზრუნავს გუნდის წევრების პროფესიულ და პიროვნულ განვითარებაზე და კარიერული წინსვლის ხელშეწყობაზე. რაც მთავარია, სამუშაო გარემო კომპანიაში მუდმივად დინამიურია: "თიბისი ლიზინგი" სისტემატიურად ავითარებს ახალი პროდუქტებს და მიმართულებებს - შემოგვიერთდი და გაგვიზიარე შენი იდეები!

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი - პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)
სახელფასო განაკვეთი: ხელზე ასაღები 800 - 1,000 ლარი (პლიუს ბონუსი)

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის;
  • თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე;


აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსური ან ტექნიკური მიმართულებით;
  • სამუშაო გამოცდილება B2B სეგმენტის გაყიდვებსა და აქტივების რეალიზაციის მიმართულებით. 
  • MS Office-ის კარგ დონეზე ცოდნა;
  • ინგლისური ენა - საბაზისო ცოდნა;
  • სამუშაოს დაგეგმვის და დროის ოპტიმალურად გადანაწილების უნარი;
  • ინფორმაციის ოპერატიულად მოძიების და დამუშავების უნარი; 
  • კომუნიკაციის კარგი უნარ-ჩვევები;


ძირითადი მოვალეობები:

  • ავტომობილების აუქციონის ორგანიზება;
  • ავტომობილების რეესტრის წარმოება და გასაყიდი მეორადი ავტომობილების სისტემაში ასახვა;
  • ავტომობილების გაყიდვების არხების დანერგვა და მართვა
  • პოტენციური მყიდველის მოძიება, მათთან კომუნიკაცია და სისტემაში რეგისტრაცია; 
  • მყიდველისთვის შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება და ხელშეკრულებების გაფორმება;
  • მიღებული ინფორმაციის ასახვა კომპანიის საინფორმაციო სისტემაში, შიდა პროცედურების მიხედვით; 
  • ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტინგი;


დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 11:31

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

აჭარაში პირველადი ჯანდაცვის სერვისის განვითარება

ID 46938

გაეროს ბავშვთა ფონდი აცხადებს კონკურსს: აჭარაში პილოტური პირველადი ჯანდაცვის სერვისის განვითარება და ქვეყნის მთავრობისათვის რეკომენდაციების მიწოდება სერვისის გაგრძელების შესაძლებლობისა და მიზანშეწონილობის შესახებ მთელი ქვეყნის მასშტაბით .

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 1 მაისი, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. 19 აპრილი 11:29

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

სტაჟირება მარკეტინგის მიმართულებით

ID 46937

"პალიტრა მედია ჰოლდინგი" -ს წევრი კომპანია "გამომცემლობა პალიტრა L" აცხადებს სტაჟირებას მარკეტინგის მიმართულებით.

გამომცემლობა "პალიტრა L" დაარსდა 2005 წელს, დღეს კი ქართულ საგამომცემლო სივრცეში ყველაზე დიდ და წარმატებულ გამომცემლობას წარმოადგენს. გამომცემლობა აქტიურად მონაწილეობს საერთაშორისო გამოფენებსა და ფესტივალებში; თანამშრომლობს მსოფლიოს წამყვან გამომცემლობებსა და სააგენტოებთან, როგორებიცაა: Desney, HarperCollins, Penguin Random House და სხვა. "პალიტრა L"-მა განახორციელა ისეთი მნიშვნელოვანი, ინოვაციური და მასშტაბური პროექტები, როგორიცაა : "50 წიგნი, რომელიც უნდა წაიკითხო, სანამ ცოცხალი ხარ", "საქართველოს ილუსტრირებული ისტორია", "ლიბერთინსი", "ლურჯი ოკეანე" და სხვა.

"პალიტრა L" წლის განმავლობაში 400-ზე მეტი დასახელების სხვადასხვა ჟანრის, ქართველი და უცხოელი ავტორის წიგნს გამოსცემს.

დაინტერესებული პირები, განაცხადის შემოსატანად და რეზიუმეს ასატვირთად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://hr.palitra.ge/vacancy/0xb629005056a226ca11e842ff59a82e23

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 18 მაისი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 აპრილი 11:27

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

მძღოლი - რუსთავი

ID 46936

ლიბერთი ბანკი, საქართველოში ყველაზე მზარდი და ამბიციური ფინანსური ინსტიტუტი, ენერგიულ და შედეგებზე ორიენტირებულ კადრებს იწვევს სამუშაოდ ლიბერთი ექსპრესის მძღოლის პოზიციაზე ქ. რუსთავში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ავტომობილის მართვის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია გააჩნდეს მართვის მოწმობა B და D კატეგორია;
  • თბილისის ტერიტორიაზე ქუჩების კარგად ცოდნა;


უნარები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობისა და პრობლემების დროულად მოგვარების უნარი;
  • პასუხისმგებლობა, კონფიდენციალობის დაცვის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 2 მაისის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიცია რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, სხვა შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).

კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 19 აპრილი 11:21

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი

ID 46934

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გირო კრედიტი", რომლის ძირითად საქმიანობას ფინანსური ოპერაციების წარმოება წარმოადგენს დაფუძნდა 2010 წლის 21ოქტომბერს, კომპანიას თავისი საქმიანობიდან გამომდინარე ეროვნული ბანკის მიერ მიენიჭა მიკროსაფინანსო ორგანიზაციის სტატუსი რამაც კიდევ უფრო გაზარდა და გაამყარა მისი წილი ფინანსურ ინსტიტუტებს შორის. ამასთანავე გახდა სანდოობის მაღალი ხარისხის და ხელსაყრელი საკრედიტო პირობების მქონე ორგანიზაცია.

ვაკანსიის დასახელება: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი

სამუშაო საათები:

10:00-19:00 (ორშაბათი - პარასკევი)
10:00-14:00 (შაბათი)

  • ანაზღაურება განისაზღვრება სტაჟის და გამოცდილების მიხედვით. ასევე ხელშეკრულების გაფორმების დღიდან ამოქმედდება საბონუსე სისტემა. 


ჩვენ გთავაზობთ: 

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას; 
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;


ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტების მოზიდვა
  • კლიენტის ბიზნესის ფინანსური მდგომარეობის შესწავლა;
  • სესხის პროექტის შედგენა და საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემისათვის აუცილებელი დოკუმენტაციის მომზადება/რეგისტრაცია; 
  • სესხების გადახდის პროცესის მონიტორინგი და ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა; 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით);
  • მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება დაკრედიტების ექსპერტის პოზიციაზე საბანკო ან/და მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა სამომხმარებლო დონეზე (MS Office);


პიროვნული უნარები:

  • მოლაპარაკებების წარმოებისა და დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • შრომისმოყვარე, ენერგიული, მიზანსწრაფული;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 30 აპრილის ჩათვლით გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგანში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი".

განთ. 19 აპრილი 11:16

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

მოლარე-მენეჯერი

ID 46933

შპს "მასტერ ფუდი" წარმოადგენს სწრაფი კვების ობიექტების ქსელს, რომელიც ბაზარზე "Shaurma Club"-ის სახელით არის ცნობილი. თბილისის მასშტაბით წარმოდგენილია ოთხი ასეთი ობიექტი - გლდანი (ვეკუას ქ#14), ვარკეთილი (ჯავახეთის ქ#2), სააკაძე (შარტავა ქ#2) და თამარ მეფის გამზ.#13, ხოლო ერთი - ქ. რუსთავში (მეგობრობის ქ #12). 

შპს "მასტერ ფუდი" აცხადებს მოლარე-მენეჯერის ვაკანსიას.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ფილიალის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა
  • პერსონალის მართვა
  • მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა
  • მათთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება
  • სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა 
  • მარაგების კონტროლი 


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე/CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 19 აპრილი 11:15

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი/სტაჟიორი

ID 46931

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გირო კრედიტი", რომლის ძირითად საქმიანობას ფინანსური ოპერაციების წარმოება წარმოადგენს დაფუძნდა 2010 წლის 21ოქტომბერს, კომპანიას თავისი საქმიანობიდან გამომდინარე ეროვნული ბანკის მიერ მიენიჭა მიკროსაფინანსო ორგანიზაციის სტატუსი რამაც კიდევ უფრო გაზარდა და გაამყარა მისი წილი ფინანსურ ინსტიტუტებს შორის. ამასთანავე გახდა სანდოობის მაღალი ხარისხის და ხელსაყრელი საკრედიტო პირობების მქონე ორგანიზაცია.

ვაკანსიის დასახელება: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი / სტაჟიორი
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი

სამუშაო საათები:

  • 10:00-19:00 (ორშაბათი - პარასკევი)
  • 10:00-14:00 (შაბათი)


ჩვენ გთავაზობთ: 

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას; 
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • პროფესიულ ტრენინგებს;
  • ანაზღაურებად სტაჟირებას;
  • სტაჟირება განისაზღვრება 1-3 თვემდე და არის ანაზღაურებადი, ( ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი)


ძირითადი მოვალეობები:

  • "გირო კრედიტის" პროდუქტების რეკლამირება და კლიენტების მოზიდვა
  • სასესხო განაცხადების ანალიზი და სესხის პროექტის საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემისათვის აუცილებელი დოკუმენტაციის მომზადება/რეგისტრაცია;
  • სესხების გადახდის პროცესის მონიტორინგი და ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან/და სტუდენტი
  • (სასურველია ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით);
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა სამომხმარებლო დონეზე (MS Office);
  • მოლაპარაკებების წარმოებისა და დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • შრომისმოყვარე, ენერგიული, მიზანსწრაფული;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;
  • სტუდენტები განიხილებიან დამამთავრებელი კურსიდან და მიენიჭებათ პრიორიტეტი. 


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 30 აპრილის ჩათვლით გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგანში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი / სტაჟიორი"

განთ. 19 აპრილი 10:15

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 46930

უძრავი ქონების სააგენტო "Elithouse.ge" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე. 

ძირითადი მოვალეობები:
  • უძრავი ქონების ტრანზაქციებში მონაწილეობა:
  • უძრავი ქონების შერჩევა და ყიდვა-გაყიდვა-გაქირავების მოლაპარაკების წარმოება;
  • დაინტერესებულ პირთათვის ამომწურავი კონსულტაციის გაწევა;
  • უძრავი ქონებით დაინტერესებულ პირებთან მუდმივი კომუნიკაცია და შუამდგომლობა;
  • გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების და კლიენტებთან ურთიერთობის სფეროში;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების MS Office ცოდნა;
  • რუსული და ინგლისური ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა (სასურველია);
  • ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
  • პასუხიმგებლობის გრძნობა სამუშაოს მიმართ.

ბროკერთა შერჩევა გაიმართება ორ ეტაპად:
  • რეზიუმეების გადარჩევა
  • გასაუბრება. 

ანაზღაურება დამოკიდებულია ბროკერის მიერ უძავ ქონებასთან დაკავშირებული ოპერაციების რაოდენობაზე და ღირებულებაზე. 

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, რეზიუმე/CV გადმოგვიგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected]

დამატებითი კითხვებისთვის დაგვიკავშირდით: 599 707189 
ჩვენი კომპანიის შესახებ ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: www.elithouse.ge
 

 

განთ. 19 აპრილი 09:57

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

გაყიდვების ასისტენტი

ID 46929

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ასისტენტის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე http://bankofgeorgia.ge/ge/careers/vacancies/?id=251&lang=geo 

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2 მაისი, 2018.

განთ. 19 აპრილი 09:55

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

სალაროს ოქროს ექსპერტ-შემფასებელი

ID 46928

შპს "ჯაბა კრედიტი" წარმოადგენს განვითარებაზე ორიენტირებულ საფინანსო ორგანიზაციას, რომელიც საქართველოს ფინანსურ ბაზარზე 2010 წლიდან ფუნქციონირებს. "ჯაბა კრედიტი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომელს კარიერული განვითარების და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

შპს "ჯაბა კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას სალაროს ოქროს ექსპერტ-შემფასებლის პოზიციაზე თბილისის ფილიალისათვის, როგორც ღამის, ასევე დღის ცვლაზე. 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • ოქროს მიღება/შეფასება;
  • ხელშეკრულებების გაფორმება;
  • სალაროს ოპერაციების წარმოება;
  • გზავნილების გაგზავნა/განაღდება.


სავალდებულო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი ტექნიკური განათლება, სასურველია ეკონომიკური განხრით (საბანკო, საფინანსო, ტექნიკური სპეციალობები);
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • რუსული/ინგლისური ენების კომუნიკაციის დონეზე ცოდნა;
  • გრაფიკით მუშაობის შესაძლებლობა.


სასურველი მოთხოვნები: 

  • ძვირფასი ლითონების ექსპერტ-შემფასებლის შემსწავლელი კურსის სერთიფიკატი;
  • სალაროს ოპერატორის თანამდებობაზე მუშაობის გამოცდილება.


პიროვნული თვისებები და უნარები:

  • დამარწმუნებელი, არგუმენტირებული და გამართული ვერბალური კომუნიკაცია;
  • სხარტი და ლოგიკური აზროვნება;
  • მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა, ორგანიზებულობა, ყურადღება დეტალების მიმართ, დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად მუშაობის უნარი.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ტრენინგებს
  • ანაზღაურებას მუშაობის შესაბამისად
  • პროფესიულ წინსვლასა და განვითარებას
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს.


თუ თქვენი კვალიფიკაცია და პიროვნული თვისებები შეესაბამება აღნიშნული პოზიციისთვის განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (სავალდებულოა დაურთოთ ფოტოსურათი), შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 19 აპრილი 09:55

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 46927

"პრობლემური აქტივების მართვის სააგენტო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. 

მოვალეობები:

  • ვადაგადაცილებული სესხების პორტფელის დამუშავება;
  • დებიტორებთან (მსესხებლებთან) ურთიერთობა;
  • კრედიტების კონტროლი;
  • მსესხებლებთან სატელეფონო რეჟიმში ურთიერთობა;
  • ხელმძღვანელობისთვის ყოველდღიური ანგარიშის წარდგენა.


მოთხოვნები:

  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გამართული მეტყველების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • პუნქტუალურობა;
  • მიზანდასახულობა;
  • პირველობისკენ სწრაფვა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია, თუმცა არა სავალდებულო).
  • სასურველია უმაღლესი განათლება (იურიდიული ან ეკონომიკური);
  • ძალოვან სტრუქტურაში ნამუშევარი კანდიდატის რეზიუმეს მიენიჭება პრიორიტეტი.


სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათ-პარასკევს 10:00-18:00, შაბათს 10:00-14:00
ანაზღაურება: ბონუსური სისტემით. საშუალოდ 400-დან 800 ლარამდე

კანდიდატების შერჩევა წარმოებს გასაუბრების საფუძველზე.

ჩვენი კომპანია გთავაზობთ ანაზღაურებას მაღალი ბონუსური სისტემით, ულიმიტოდ ჩართულ მობილური ტელეფონის ნომერს, ანაზღაურებასთან ერთად სახელფასო დანამატებს სხვადასხვა კატეგორიებში, დაწინაურების პერსპექტივას, წამახალისებელ პროგრამებს, სისტემატიურ ტრენინგებს და კვალიფიკაციის ამაღლებას, კომფორტულ, მეგობრულ და სასიამოვნო გარემოს.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected]

ტელ: 577140098 ნატო

განთ. 19 აპრილი 09:53

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი

ID 46926

ფარმაცევტული კომპანია "ფარმაცევტული სახლი+" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის თანამდებობაზე თბილისში.

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;


აუცილებელი უნარები:

  • პრეზენტაციის კარგი უნარი;
  • სამედიცინო განათლება;
  • კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა;
  • გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი;
  • მიზანდასახულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
  • განვითარების ადაპტირების უნარი.


პირობები:

  • საწყისი ანაზღაურება დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარ-ჩვევებზე;
  • გამოსაცდელი პერიოდის გასვლის შემდეგ ზრდადი ანაზღაურება და ბონუსური სისტემა;
  • სოციალური პაკეტი - კორპორატიული ტელეფონი, ჯანმრთელობის დაზღვევა, სატრანსპორტო ხარჯები.


გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და გამოაგზავნოთ შესაბამისი განაცხადები. განიხილება მხოლოდ კანდიდატები ფარმაცევტული სფეროდან.

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ, გამოგვიგზავნონ CV ფოტო-სურათით მისამართზე (ფოტო-სურათის გარეშე CV არ განიხილება): [email protected] და გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 09:51

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00