ფილტრი

ვაკანსიები

მზარეული

ID 50916

Entrée აცხადებს ვაკანსიას მზარეულის პოზიციაზე.

მოთხოვნა: 

  • მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება შესაბამის სფეროში.

 

დაინტერესებულმა პირებმა CV გამოგზავნეთ ელ-ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 9 ივლისი 13:41

ბოლო ვადა 7 აგვისტო 00:00

ფრონტ ოფისის სერვისის მენეჯერი - წინანდალი

ID 50915

Tsinandali Estate - Radisson Collections Hotels აცხადებს ვაკანსიას ფრონტ ოფისის სერვისის მენეჯერის თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 6 აგვისტო, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. 9 ივლისი 13:40

ბოლო ვადა 6 აგვისტო 00:00

რესტორნის მენეჯერი - წინანდალი

ID 50913

"Tsinandali Estate - Radisson Collections Hotels" აცხადებს ვაკანსიას რესტორნის მენეჯერის თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 6 აგვისტო, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. 9 ივლისი 13:03

ბოლო ვადა 6 აგვისტო 00:00

თარჯიმანი - ზუგდიდი

ID 50911

"EUMM - ევროკავშირის სადამკვირვებლო მისია" აცხადებს ვაკანსიას თარჯიმნის თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 22 ივლისი, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. 9 ივლისი 12:59

ბოლო ვადა 22 ივლისი 00:00

შემოსავლების და ხარჯების აღრიცხვის სპეციალისტი

ID 50910

"თიბისი ფეი", ფინანსური განყოფილება, აცხადებს ვაკანსიას შემოსავლების და ხარჯების აღრიცხვის სპეციალისტის პოზიციაზე.

ბიზნეს ამოცანა: კომპანიის შემოსავლების და ხარჯების აღრიცხვა ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების და შიდა პროცედურების შესაბამისად

სამუშაო მოვალეობები:

  • საკომისიო შემოსავალ/ხარჯების გატარება ბუღალტრულ პროგრამაში მოწოდებული მონაცემების საფუძველზე;
  • ფიქსირებული და სხვა შემოსავალზე დადებული ხელშეკრულებების რეესტრის წარმოება;
  • ფიქსირებული საკომისიოების შემოსავალ/ხარჯების გატარება ბუღალტრულ პროგრამაში მოწოდებული რეესტრის საფუძველზე;
  • რეკლამიდან და სხვა შემოსავლებიდან მისაღები შემოსავლების გატარება ბუღალტრულ პროგრამაში არსებული კონტრაქტების საფუძველზე;
  • დებიტორული დავალიანების რეპორტის მომზადება ყოველი თვის დახურვის შემდგომ და გადაგზავნა შესაბამისი დეპარტამენტისთვის თანხების ამოღების მიზნით;
  • დებიტორებთან პერიოდული შედარება მიმდინარე ნაშთებზე და შესაბამისი აქტების გაფორმება
  • ხელფასების და სხვა პერსონალის ხარჯის დარიცხვა არმ განყოფილების მიერ მოწოდებული მონაცემების საფუძველზე და საშემოსავლო გადასახადების დარიცხვა, გადახდილი ხელფასების გატარება ბუღალტრულ პროგრამაში;
  • გადასარიცხი ხელფასების და ბონუსების ასატვირთი ფაილის მომზადება და გადაგზავნა ფინანსური განყოფილების უფროსისთვის დასადასტურებლად;
  • სავარაუდო ხარჯების დარიცხვა და მათი კონტროლი
  • მომწოდებლებისთვის არსებული დავალიანების რეპორტის მომზადება და ფინ. განყოფილების უფროსისთვის გადაგზავნა
  • ზედნადებების დადასტურების პროცესის კონტროლი და დროული კომუნიკაცია შესყიდვების დეპარტამენტთან


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება - ფინანსები
  • მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ფინანსების მიმართულებით
  • Excel მღალ დონეზე ცოდნა 
  • ბუღალტრული აღრიცხვის პრინციპების ცოდნა


დამატებითი უნარები:

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • დამოუკიდებლად მუშაობა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი
  • სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • დეტალებზე ორიენტირებული


სამუშაო პირობები:

თიბისი ფეი, სს თიბისი ბანკის შვილობილი კომპანიაა 2008 წლიდან. თიბისი ფეი აქტიურად ანვითარებს ონლაინ გადახდების პლატფორმას, ნერგავს ტექნოლოგიურ სიახლეებს. ჩვენს გუნდში ვეძებთ ინტერესიან და მოტივირებულ ადამიანებს, რომლებსაც ჩვენი მხრივ ვუქმნით საუკეთესო სამუშაო გარემოს, რომელიც დაფუძნებულია გუნდურ მუშაობაზე და განვითარებაზე. 

სამუშაო განაკვეთი: სრული
სამუშაო დღეები - ორშაბათი-პარასკევი
ანაზღაურება: შეთანხმებით (გამოცდილების და მუშაობის სტილიდან გამომდინარე) 

გთხოვთ არაუგვიანეს 20 ივლისისა გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ დადებითად განხილულ კანდიდატებთან.

განთ. 9 ივლისი 12:55

ბოლო ვადა 9 აგვისტო 00:00

ტექნიკოსი

ID 50909

შპს "დაირექტ დებიტ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკოსის თანამდებობაზე თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები: კომპანიის კუთვნილი სწრაფი ჩარიცხვის აპარატების ტექნიკური გამართულობის უზრუნველყოფა;

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება; 
  • კომპიუტერულ ტექნიკასთან მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია B ან A კატეგორიის მართვის მოწმობის ფლობა;
  • B კატეგორიის მართვის მოწმობის ფლობის შემთხვევაში, აუცილებელია კანდიდატს ყავდეს ბუნებრივ აირზე მომუშავე ან დაბალ კუბატურიანი ავტომანქანა;
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.


აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

  • პასუხისმგებლობა და ორგანიზებულობა;
  • გუნდური მუშაობისა და კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვის უნარი.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: [email protected] 20 ივლისის ჩათვლით და სათაურის ("subject") ველში მიუთითოთ ის თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.

განთ. 9 ივლისი 12:52

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

შესყიდვების სპეციალისტი

ID 50908

"ციტადელი - სამშენებლო მასალები" აცხადებს ვაკანსიას - შესყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე თბილისში:

ძირითადი მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების კუთხით; 
  • შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • თურქული ენის ცოდნა; 
  • ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.


ძირითადი მოვალეობები: 

  • შემოსული მოთხოვნის შესაბამისად პროდუქციის მოძიება/შესყიდვა;
  • შესასყიდი პროდუქციის და მომწოდებლების მოძიება;
  • შესყიდვასთან დაკავშირებულ საკითხებზე მომწოდებელთან მოლაპარაკებისა და მიმოწერის წარმოება;
  • პროდუქციის ანალიზი, აქტიური მოთხოვნადი პროდუქციის გამოვლენა, საფასო საკითხების ანალიზი;
  • შესყიდვასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
  • შესყიდული პროდუქციის ტრანსპორტირების საკითხების კოორდინაცია
  • ფინანსური ანალიზი, პროგნოზირება, ბიზნესზე ზეგავლენის მქონე ფაქტორების შესწავლა და ანგარიშგება;
  • რისკების შეფასება, ანალიზი;
  • განყოფილებებთან კოორდინაცია;
  • მომწოდებლებთან აქტიური კომუნიკაცია.


პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
  • ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 20 ივლისამდე, 2018 წ.

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

შენიშვნა: პირის მიერ ავტობიოგრაფიის (CV) გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ავტობიოგრაფიაში მითითებული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებული/შენახული იქნება მხოლოდ ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 3 თვის ვადით, შენახვა გონივრული ვადით ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

"ციტადელი ჰოლდინგის" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად გთხოვთ ესტუმროთ ვებ-გვერდს: http://www.citadeli.com

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის!

განთ. 9 ივლისი 12:50

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

საწყობის დამხმარე თანამშრომელი

ID 50907

კომპანია "თერმა" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის დამხმარე თანამშრომლის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, წყალსადენის N13

ფუნქცია მოვალეობები:
  • პროდუქციის მიღება /დასაწყობება;
  • მოთხოვნების საფუძველზე პროდუქციის საწყობიდან გაცემა.
  • საწყობის უფროსის დამატებითი დავალების შესრულება.
  • პერიოდულად ინვენტარიზაციის ჩატარება და სასაწყობე მარაგების ოპტიმალური ნაშთების უზრუნველყოფა.

მოთხოვნები:
  • სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე აუცილებელია.
  • თავდაჯერებულობა და მოტივირებულობა.
  • სასურველია თუნუქის დაზგასთან მუშაობის გამოცდილება.
  • ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი.
  • ორგანიზებულობა.
  • პროდუქტის საფუძვლიანად შესწავლის უნარი.

უნარ-ჩვევები:
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
  • პრობლემებზე დროული რეაგირებისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.
  • სამუშაოს დათქმულ ვადებში შესრულების უნარი.
  • დატვირთულ სამუშაო რეჟიმში მუშაობის უნარი.
  • ანალიტიკური აზროვნების და კრეატიულობის უნარი.
  • ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.
  • გუნდური მუშაობა და კომუნიკაბელურობა.

ანაზღაურება გამოცდილების შესაბამისად.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად გამოაგზავნოთ 2018 წლის 6 აგვისტომდე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ "subject" ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება საწყობის დამხმარე თანამშრომელი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება, ასევე გაითვალისწინეთ, რომ თქვენს მიერ CV-ში მითითებული ნებისმიერი არასწორი ან არასრული ინფორმაცია შეიძლება გახდეს კონტრაქტების ნებისმიერ ეტაპზე შეწყვეტის მიზეზი.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 9 ივლისი 12:48

ბოლო ვადა 9 აგვისტო 00:00

საბაჟო დეკლარანტი

ID 50906

"ციტადელი - სამშენებლო მასალები" აცხადებს ვაკანსიას - საბაჟო დეკლარანტის პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება;
  • საბაჟო დეკლარანტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა;
  • Asycuda-ს პროგრამის მაღალ დონეზე ცოდნა.


ძირითადი მოვალეობები: 

  • საბაჟო დეკლარაციების შევსება;
  • Asycuda-ს პროგრამაში მუშაობა;
  • ტვირთის მოწმობის გადამოწმება და დახურვა;
  • ტვირთის დეკლარირება პროგრამაში;
  • განყოფილებებთან კოორდინაცია;
  • პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 20 ივლისამდე, 2018 წ.

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

შენიშვნა: პირის მიერ ავტობიოგრაფიის (CV) გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ავტობიოგრაფიაში მითითებული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებული/შენახული იქნება მხოლოდ ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 3 თვის ვადით, შენახვა გონივრული ვადით ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

"ციტადელი ჰოლდინგის" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად გთხოვთ ესტუმროთ ვებ-გვერდს: http://www.citadeli.com

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის!

განთ. 9 ივლისი 12:45

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

იურისტი

ID 50903

"გირო კრედიტი" აცხადებს იურისტის ვაკანსიას.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი
ანაზღაურება: შეთანხმებით, კვალიფიკაციიდან გამომდინარე. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება, სასურველია მაგისტრის ხარისხი;
  • მინიმუმ ერთწლიანი მუშაობის გამოცდილება იურიდიული მიმართულებით (ფინანსურ სფეროში არსებული გამოცდილება ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად);
  • ადვოკატის სერთიფიკატი სამოქალაქო სამართლის სპეციალიზაციით;
  • სამოქალაქო, სამეწარმეო, ადმინისტრაციული და შრომითი კანონმდებლობის სრულყოფილი ცოდნა;
  • კომპიუტერიული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.


ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის საქმიანობის სამართლებრივი უზრუნველყოფა;
  • ორგანიზაიაში იურიდიული დოკუმენტაციის წარმოება და მისი საქართველოს კანონმდებლობასთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
  • იურიდული კონსულტაციების გაწევა პრობლემურ სესხებთან მიმართებაში და საჭიროების შემთხვევაში მსესხებლებთან კონუნიკაციის დამყარება;
  • სარჩელების მომზადება და სასარჩელო წარმოების დაწყება;
  • მოქმედ კანონმდებლობაში შეტანილი ცვლილებების რეგულარული მონიტორინგი და შესაბამისი სიახლეების დანერგვა სამუშაო პროცესში;
  • კომპანიის სამართლებრივი უზრუნველყოფის საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა ამოცანების შესრულება;


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 30 ივლისის ჩათვლით გადმოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგანში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. 

დამატებითი ინფორმაცია ჩვენი ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ვებ-გვერდებზე: http://www.girocredit.ge

განთ. 9 ივლისი 12:38

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

ბუღალტერი - კაჭრეთი

ID 50902

სასტუმრო "ამბასადორი" კაჭრეთი აცხადებს ბუღალტრის ვაკანსიას.

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების ან ეკონომიკის სფეროში;
  • ბუღალტრად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • საგადასახადო კანონმდებლობის კარგად ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა, აუცილებელია MS Excel-ის სრულფასოვნად ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • სასურველია სასტუმროში მუშაობის გამოცდილება.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე თანდართული ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე [email protected] არაუგვიანეს 6 აგვისტოსა.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 9 ივლისი 12:36

ბოლო ვადა 6 აგვისტო 00:00

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი

ID 50901

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გირო კრედიტი", რომლის ძირითად საქმიანობას ფინანსური ოპერაციების წარმოება წარმოადგენს დაფუძნდა 2010 წლის 21ოქტომბერს, კომპანიას თავისი საქმიანობიდან გამომდინარე ეროვნული ბანკის მიერ მიენიჭა მიკროსაფინანსო ორგანიზაციის სტატუსი რამაც კიდევ უფრო გაზარდა და გაამყარა მისი წილი ფინანსურ ინსტიტუტებს შორის. ამასთანავე გახდა სანდოობის მაღალი ხარისხის და ხელსაყრელი საკრედიტო პირობების მქონე ორგანიზაცია.

ვაკანსიის დასახელება: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი 
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი

სამუშაო საათები: 09:00-18:00 (ორშაბათი – პარასკევი)
ანაზღაურება განისაზღვრება სტაჟის და გამოცდილების მიხედვით. ასევე ხელშეკრულების გაფორმების დღიდან ამოქმედდება საბონუსე სისტემა. 

ჩვენ გთავაზობთ: 

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას; 
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;


ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტების მოზიდვა
  • კლიენტის ბიზნესის ფინანსური მდგომარეობის შესწავლა;
  • სესხის პროექტის შედგენა და საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემისათვის აუცილებელი დოკუმენტაციის მომზადება/რეგისტრაცია; 
  • სესხების გადახდის პროცესის მონიტორინგი და ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა; 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით);
  • მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება დაკრედიტების ექსპერტის პოზიციაზე საბანკო ან/და მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა სამომხმარებლო დონეზე (MS Office);


პიროვნული უნარები:

  • მოლაპარაკებების წარმოებისა და დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • შრომისმოყვარე, ენერგიული, მიზანსწრაფული;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 31 ივლისის ჩათვლით გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგანში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი".

განთ. 9 ივლისი 12:34

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00