ფილტრი

ვაკანსიები

გაყიდვების მენეჯერი

ID 53951

"სფერო ჰოლდინგი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

შრომის ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსები გაყიდვების გეგმების შესრულებიდან + საკომისიო.
სამუშაო ადგილი: თბილისი.

ჩვენ უზრუნველვყოფთ:

** კადრების პროფესიონალურ გადამზადებას;
** საოფისე პროგრამებთან მუშაობის სწავლების კურსს;
** საკონტაქტო ბაზებთან წვდომას;
** გამართულ საკომუნიკაციო საშუალებებს;
** კომპიუტერული ტექნიკით აღჭურვილ სამუშაო ადგილს;
** მარკეტინგულ ღონისძიებებში და აქტივობებში მონაწილეობის მიღებას;
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს;
** ფიქსირებულ ხელფასს და დამატებით საბონუსე სისტემას;
** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას.

უნარები:

** ენერგიულობა;
** შედეგებზე ორიენტირებულობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** დარწმუნების უნარის ქონა;
** თავაზიანობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** მოწესრიგებულობა.

ძირითადი მოთხოვნები აპლიკანტთან:

** ასაკი: 25-55 წ.
** სასურველია უმაღლესი განათლების ქონა;
** სასურველია საცალო სექტორში მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია მინიმალური კომპიუტერული უნარ-ჩვევების ქონა.
** სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილების ქონა.

თუ ფიქრობთ, რომ თქვენი კანდიდატურა აკმაყოფილებს ვაკანსიების მოთხოვნებს, გამოგვიგზავნეთ თქვენი მონაცემები ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და "Subject"-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და თქვენი საცხოვრებელი ქალაქი.

განთ. გუშინ 12:16

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

უმცროსი გაყიდვების მენეჯერი

ID 53945

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/35851/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 29 სექტემბერი, 2018 წ.

განთ. გუშინ 11:25

ბოლო ვადა 29 სექტემბერი 00:00

ფილიალის ადმინისტრატორი

ID 53939

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან მოყოლებული დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. მადარტის უპირატესობას კონკურენტებთან მიმართებაში განსაზღვრავს ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოება, მრავალფეროვანი ასორტიმენტი, მოქნილი და გამარტივებული მიტანისა და შეკვეთის სერვისი და მომხმარებელის კმაყოფილებაზე ორიენტირებული მომსახურების შეთავაზება. 

თუ ხარ აქტიური, მოტივირებული და გიყვარს ადამიანებთან ურთიერთობა, შემოუერთდი ჩვენს გუნდს და გამოგვიგზავნე შენი რეზიუმე ფილიალის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული (კვირაში 5 დღე) 
ანაზღაურება: 900 ლარი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მაღაზიის ინტერიერის სისუფთავისა და ჰიგიენის კონტროლი;
** დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების ეფექტური მართვა; 
** თანამშრომელთა ვიზუალური იერის (ფორმა, თავსაბურავი და ა.შ) მოწესრიგებულობის მონიტორინგი;
** მაღაზიის თანამშრომელთა ოპტიმალური რაოდენობის განსაზღვრა და რესურსების სწორად გადანაწილება; 
** თანამშრომელთა დასვენების დღეებისა და შესვენების საათების ოპტიმალურად გადანაწილება და შესრულების კონტროლი;
** მაღაზიაში თანამშრომელთა მომსახურების ხარისხის მუდმივ გაუმჯობესებაზე ზრუნვა; 
** პროდუქციის ეფექტურად განთავსების დროული უზრუნველყოფა;
** სატრანსპორტო სამსახურთან სრულყოფილ კომუნიკაციასა და ურთიერთობაზე ზრუნვა;
** მაღაზიის დონეზე მომხმარებელთან პრობლემის მოგვარების უზრუნველყოფა;
** მაღაზიაში დარჩენილ თანხობრივ ნაშთზე და მის ინკასაციაზე ზრუნვა;
** მაღაზიაში წარმოებული ფინანსური ოპერაციების დღის დახურვის მონიტორინგი;
** ქსელში დაგეგმილი აქციების მაღაზიაში კოორდინაციასა და მართვა;
** მაღაზიაში კვირაში ერთხელ თათბირების ჩატარება; 
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ გაცემული სხვა დავალებების შესრულება..

ძირითადი მოთხოვნები: 

** უმაღლესი განათლება; 
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება პერსონალის მართვის კუთხით;
** რუსული ენის ცოდნა;

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 25 სექტემბრამდე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ "subject" ველში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს. 

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ შპს "მადარტმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზე. 

კომპანია "მადარტი" გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 10:38

ბოლო ვადა 25 სექტემბერი 00:00

პოლისების ადმინისტრირების მენეჯერი

ID 53938

დასაქმების სააგენტო "Mindstream Headhunting & Recruitment"-ი აცხადებს ვაკანსიას წამყვანი სადაზღვევო კომპანიისთვის, პოლისების ადმინისტრირების მენეჯერის თანამდებობაზე. 

ძირითადი პასუხისმგებლობები: 

  • დაზღვევისათვის საჭირო დოკუმენტაციის დროული და სრულყოფილი ასახვა პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
  • ცვლილებების შესახებ კორესპონდენციის მართვა, დამუშავება და პროგრამულ უზრუნველყოფაში ასახვა;
  • სადაზღვევო დოკუმენტაციის კორექტულობისა და სრულყოფილების შემოწმება, აღრიცხვა და შენახვა.


აუცილებელი მოთხოვნები:

  • სრული უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსი;
  • სადაზღვევო სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პრიორიტეტად;
  • სასურველია პოლისების ადმინისტრირების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • სავალდებულოა საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა.


პიროვნული მახასიათებლები:

  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • ორგანიზებულობა და მაღალ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • არაკონფლიქტურობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV  ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]  და საგანში (subject) მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება  - "პოლისების ადმინისტრირების მენეჯერი" (ლათინური შრიფტით), წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება. 

განაცხადები მიიღება 2018 წლის  29 სექტემბრამდე.

განთ. გუშინ 10:37

ბოლო ვადა 29 სექტემბერი 00:00

IT ხარისხის მართვის მენეჯერი

ID 53919

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას IT ხარისხის მართვის მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/37758/it-quality-assurance-manager-tbilisi

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 1 ოქტომბერი 2018.

განთ. 18 სექტემბერი 12:11

ბოლო ვადა 1 ოქტომბერი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 53917

Entrée აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე

 

მოთხოვნები:

  • ასაკი - 25-35
  • განათლება - უმაღლესი
  • ენები - ინგლისური,რუსული სრულყოფილად
  • კომპიუტერის ცოდნა - სამომხმარებლო დონეზე
  • სამუშაო გამოცდილება - მინიმუმ 3 წელი ნებისმიერი ტიპის რითეილში
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • დროის მენეჯმენტის უნარი
  • კომუნიკაციის უნარი
  • ორგანიზებულობის უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • მინიმალული მათემატიკური ანალიზის უნარი

 

 

მოვალეობები:

  • კაფე/მაღაზიის მუშაობისათვის აუცილებელი პროცედურების მართვა-კონტროლი
  • გაყიდვების დაგეგმვა მართვა და კონტროლი
  • შესყიდვების დაგეგმვა მართვა და კონტროლი
  • მარჟის კონტროლი
  • მერჩენდაიზინგის მართვა და კონტროლი
  • პერსონალის მოტივაცია და კონტროლი
  • მომხმარებლების სერვისის კონტროლი
  • შედეგების ანალიზი
  • ობიექტის გარე და შიდა იერსახის სტანდარტებთან შენარჩუნება და კონტროლი

 

დაინტერესებულმა პირებმა CV გამოგზავნეთ ელ-ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 18 სექტემბერი 12:08

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

მაღაზიის მენეჯერი

ID 53908

კომპანია "ნავნე" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის  მენეჯერის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ მანდილოსნებს! 

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

მოვალეობები:

** პროდუქციის გაყიდვებში აქტიური მონაწილეობის მიღება;
** მომხმარებლის რაოდენობის ზრდისა და გეგმის შესრულების მიზნით სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა/მონაწილეობის მიღება;
** მომხმარებლისათვის დამატებითი მომსახურების შესახებ ინფორმაციის მიწოდების უზრუნველყოფა; 
** ინფორმაციის მიწოდება  დაქვემდებარებული თანამშრომლებისათვის დანერგილი სიახლეების შესახებ;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების შესრულებული სამუშაოს კონტროლი;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლებისათვის დავალებებისა და მითითებების მიცემა;
** პროდუქციის ნაშთების კონტროლი;
** პროდუქციის შეკვეთის გაკეთება;
** დარბაზში პროდუქციის და მასზე ფასმაჩვენებლების არსებობის კონტროლი;
** დარბაზში სისუფთავისა და წესრიგის დაცვის უზრუნველყოფა.

მოთხოვნები:

** ასაკი: 25 წლიდან
** უმაღლესი განათლება;
** აუცილებელია მინიმუმ 2  წლიანი სამუშაო გამოცდილება მენეჯერულ პოზიციაზე;
** აუცილებელია მუშაობის გამოცდილება ტანსაცმლის ან პარფიუმერიის მაღაზიაში.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** პუნქტუალურობა;
** დეტალების მიმართ ყურადღებიანობა.

თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში - "Subject" მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - "მაღაზიის მენეჯერი", წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება კანდიდატურის განხილვა.

განთ. 15 სექტემბერი 17:39

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერი

ID 53870

კომპანია  "IGG - საქართველოს სადაზღვევო ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციაზე.

ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციის დასაკავებლად პირი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

ა)  სამუშაო გამოცდილება - მინიმუმ 5 წელი;
ბ) სასურველია ჰქონდეს გამოცდილება შემდეგ სფეროებში: ინფორმაციულ ტექნოლოგიები, მენეჯერული, პროექტებისა და მართვის სტანდარტების დანერგვა;
გ) სერტიფიკატები - სტანდარტიზაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის (ISO), სტანდარტიზაციის ბრიტანული ინსტიტუტის (BSI) ან ინფორმაციული სისტემების აუდიტისა და კონტროლის ასოციაციის (ISACA) მიერ გაცემული სერტიფიკატი ინფორმაციული უსაფრთხოების დარგში; IT Infrastructure Library (ITIL)  ექსპერტის ცოდნის დამადასტურებელი სერტიფიკატი;

იმ შემთხვევაში, თუ ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერს ან კანდიდატს არ გააჩნია ზემოთ აღნიშნული სერტიფიკატებიდან ერთ-ერთი, მაშინ მან უნდა გაიაროს ქვემოთ მოცემული გათვალისწინებული პროცედურა:

  • ორგანიზაცია კონკურსის შედეგად შერჩეული კანდიდატის მონაცემებს და განცხადებას უგზავნის მონაცემთა გაცვლის სააგენტოს. სააგენტო შერჩეული კანდიდატის ინფორმაციული უსაფრთხოების კუთხით ცოდნის, კომპეტენციისა და გამოცდილების შეფასება-დადასტურებას ახდენს ტესტირების საფუძველზე. მონაცემთა გაცვლის სააგენტო ორგანიზაციას 5 სამუშაო დღის განმავლობაში აცნობებს ტესტირების თარიღს. ტესტირების პასუხები ტესტირებიდან 5 სამუშაო დღეში ეცნობება როგორც კანდიდატს, ასევე დამსაქმებელ ორგანიზაციას.
  • მონაცემთა გაცვლის სააგენტო ტესტირების შედეგებთან ერთად ორგანიზაციას უგზავნის წარმოდგენილი კანდიდატის ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერად დანიშვნის მიზანშეწონილობის შესახებ დასკვნას.


ძირითადი მოვალეობები:

ა) ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემის მინიმალური მოთხოვნების შესრულების კოორდინირება;
ბ) ინფორმაციული უსაფრთხოების პოლიტიკის მოთხოვნების შესრულების ყოველდღიური მონიტორინგი;
გ) ინფორმაციული აქტივებისა და მათი წვდომის აღწერის ხარისხის უზრუნველყოფა;
დ) ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემის დოკუმენტაციის (პოლიტიკის, პროცედურების, სახელმძღვანელოების) მომზადების, განხილვის, დამტკიცების და გადახედვის პროცესის კოორდინაცია; 
ე) ინფორმაციული უსაფრთხოების ინციდენტების შესახებ ინფორმაციის შეგროვების კოორდინაცია და მათზე რეაგირების მონიტორინგი;
ვ) ადგენს ინფორმაციული უსაფრთხოების სამოქმედო გეგმას და ამ გეგმის შესრულების შესახებ ყოველწლიურ ანგარიშს წარუდგენს ანგარიშვალდებულ პირებს და მონაცემთა გაცვლის სააგენტოს;
ზ) ინფორმაციული უსაფრთხოების საკითხებზე ანგარიშგება და სხვა სახის ადმინისტრაციული/საორგანიზაციო საქმიანობის წარმართვა;
თ) იღებს გადაწყვეტილებას მონაცემთა გაცვლის სააგენტოს დახმარების ჯგუფის მიერ ორგანიზაციის ინფორმაციული აქტივის, ინფორმაციული სისტემის ან/და ინფორმაციულ ინფრასტრუქტურაში შემავალი საგნის წვდომის შესაძლებლობის/შეუძლებლობის შესახებ;
ი) ორგანიზაციის თანამშრომლებისთვის ინფორმაციული უსაფრთხოების ზოგადი და დარგობრივი ტრენინგების ორგანიზება და ჩატარება;
კ) ინფორმაციული უსაფრთხოების აუდიტის პროცესის ხელშეწყობა.
 
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება. (ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერი).
 
მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს!
 
განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 23 სექტემბერი, 2018 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 17:03

ბოლო ვადა 23 სექტემბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 53866

“პალიტრა მედის ჰოლდინგი“-ს წევრი კომპანია „რადიოცენტრი პლუსი“ აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

„პალიტრა მედია ჰოლდინგის“ პროფესიონალთა გუნდი 1800 თანამშრომლისგან შედგება, რომელიც 22 წელზე მეტია ქმნის მაღალხარისხიანი პროდუქტებისა და მომსახურების ფართო სპექტრს ასიათასობით მომხმარებლისთვის. „პალიტრა მედია ჰოლდინგი“ აერთიანებს 23 წევრ კომპანიას. ჰოლდინგის ძირითადი მიმართულებებია: განათლება, წარმოება, მედია, წიგნების მაღაზიათა ქსელი, სტამბა და ელ-კომერცია.

 

დაინტერესებული პირები რეზიუმეს ასატვირთად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს:

http://hr.palitra.ge/vacancy/0xaaa9005056a2625311e8a9f298c129af

 

ან გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელ. მისამართზე: [email protected]

subject-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 13 ოქტომბერი.

განთ. 13 სექტემბერი 16:41

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

განვადების მენეჯერი

ID 53835

კომპანია "Megamall.ge" აცხადებს ვაკანსიას განვადების მენეჯერის პოზიციაზე. 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კლიენტებისთვის ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება განვადების პირობებზე
  • მომხმარებლისთვის განვადების განაცხადის შევსება და პარტნიორ ბანკში გადაგზავნა
  • კლიენტების ხარისხიანი და თავაზიანი მომსახურება 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია მსგავს სფეროში მუშაობის ან სტაჟირების გამოცდილება
  • რუსული და ინგლისური ენების სალაპარაკო დონეზე ცოდნა 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა 


უნარები:

  • აქტიური
  • თავაზიანი და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • მოტივირებული
  • კომუნიკაბელური
  • ორგანიზებული
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე 


სამუშაო პირობები:

  • სრული სამუშაო განაკვეთი 
  • ანაზღაურება: ფიქსირებული 150 ₾ + ყოველთვიური ბონუსი 


დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 12:32

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

ექაუნთ მენეჯერი

ID 53832

კვების პროდუქტების მოწინავე მწარმოებელი კომპანია "მარშე" აცხადებს ვაკანსიას ექაუნთ მენეჯერის (Account Manager) პოზიციაზე.

ექაუნთ მენეჯერის პოზიცია პირდაპირ ექვემდებარება გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორს.

არსებითი მოვალეობები მოიცავს:

** მის კურატორობის ქვეშ შემავალი კატეგორიების განვითარებასა და შემოსავლიანობაზე პასუხისმგებლობა;
** კატეგორიისათვის მომხმარებელთა წარმოდგენებისა და შეფასებების ფორმირების მართვა;
** მომხმარებელთა მონაცემის ბაზის განვითარება და მართვა; 
** ახალი მომხმარებლის მოზიდვა; 
** HoReCa მომსახურების პროდუქტების შექმნა, განვითარება და მართვა.
** მომხმარებელთა პორთფელის ეფექტური მართვა.
** სიახლეებისა დანერგვის, ახალი კატეგორიისა და ბიზნეს შესაძლებლობების იდენტიფიცირებისა და არსებულის გაუმჯობესებისაკენ მუდმივი სწრაფვა.
** სხვა, ფუნქციასთან დაკავშირებული მოვალეობები.

იდეალური კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** განათლება გაყიდვების/მარკეტინგის/მენეჯმენტის მიმართულებით; 
** მსგავს სამუშაოზე 2-3 წლიანი გამოცდილება;
** კვების პროდუქტების წარმოების შესახებ ინფორმირებულობა მისასალმებელია;
** მაიკროსოფთ ოფისის პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა სავალდებულოა;
** ანგარიშგების/"რეპორტინგის" კარგად განვითარებული უნარი;
** კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის კარგად განვითარებული უნარები;
** კულინარიის მიმართ ინტერესი და გურმანობა ჩაითვლება უპირატესობად.

ჩვენ გთავაზობთ

** საუკეთესო, მეგობრულ და მაღალპროფესიონალურ გუნდს;
** კარგ სამუშაო გარემოს, როგორც საკუთარი შესაძლებლობების, ისე გუნდის განვითარებისათვის;
** ლოიალურ და თანამდგომ მენეჯმენტს;
** კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას.

თუ ფიქრობთ, რომ აკმაყოფილებთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი შემოუერთდეთ ჩვენს პროფესიონალურ გუნდს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 28 სექტემბრისა და სათაურის ველში (subject line) მიუთითოთ "AM", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა შესაძლოა არ იქნას განხილული. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 12:17

ბოლო ვადა 28 სექტემბერი 00:00

მარკეტინგული კომუნიკაციების მენეჯერი

ID 53830

კვების პროდუქტების მოწინავე მწარმოებელი კომპანია "მარშე" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგული კომუნიკაციების მენეჯერის პოზიციაზე.

მარკეტინგული კომუნიკაციების მენეჯერის პოზიცია პირდაპირ ექვემდებარება გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორს.

არსებითი მოვალეობები მოიცავს:

** "მარშე" მარკეტინგული სტრატეგიისა და მისიის შემუშავებაში აქტიური მონაწილეობა და შემუშავებული სტრატეგიის აღსრულებაზე პასუხისმგებლობა;
** გაყიდვებისა და მარკეტინგის გუნდთან ერთად წარმატების საზომი საშუალებების შემუშავება, დანერგვა და ყოველდღიურ საქმიანობაში გამოყენება; 
** "მარშე" - სათვის ღონისძიებების დაგეგმვა და განხორციელება (ახალი პროდუქტის გაშვება, სადეგუსტაციო აქტივობები და ა.შ);
** გაყიდვების მასტიმულირებელი პროგრამების შემუშავება და მართვა, გაყიდვების გუნდის ხელშეწყობა საველე ღონისძიებებისა და აქტივობების დაგეგმვა მართვაში მთელი საქართველოს მასშტაბით;
** კონკურენტთა აქტივობების მონიტორინგი და მომხმარებელთა ტრენდებზე თვალყურის მუდვმივი დევნა;
** სხვადასხვა ორგანიზაციებთან პარტნიორული ურთიერთობების შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, ჩამოყალიბება და მართვა;
** მომიჯნავე, მეგობრული ინდუსტრიებიდან კოლაბორაციის შესაძლებლობების იდენტიფიცირება და ინიცირება;
** კომპანიის მიერ ინიცირებული ღონისძიებებისა და აქტივობების სრული მასშტაბით მართვა, დაწყებული ღონისძიებამდელი მოსამზადებელი სამუშაოებით, ადგილის ინსპექტირებით, შესაბამისი შეხვედებით, საოპერაციო გეგმებით, სახელმწიფოსგან ნებართვის მოპოვებით (სადაც საჭიროა), მფლობელებთან მოლაპარაკებების წარმოებით.
** პროცესების გამჭვირვალობის უზრუნველყოფა ბიუჯეტის გაწერის, გახარჯვის ანგარიშგების გზით.
** ღონისძიებებისა და აქტივობების ინვენტარის კოორდინირება. საჭიროებისამებრ, ინვენტარის დროული შეკეთების, გამოცვლის, შეძენის უზრუნველყოფა.
** ეფექტური კომუნიკაციის წარმოება, როგორც კომპანიის შიდა ჯგუფებთან, ისე კომპანიის გარეთ - პარტნიორებთან, მომწოდებლებთან, სააგენტოებთან და ა.შ, ერთანი მიზნების ეფექტურად მიღწევის მიზნით.
** მარკეტინგული კომუნიკაციების პროექტის შექმნა და მართვა.
** კონტენტის შექმნა, განვითარება და მართვა კომპანიის ყველა საკომუნიკაციო არხის საშუალებით.
** სავაჭრო მარკეტინგისათვის (Trade Marketing) სხვადასხვა ინიციატივების გამოთქმა და მათი მართვა.

იდეალური კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** უმაღლესი განათლება გაყიდვებისა ან/და მარკეტინგის მიმართულებით (სასურველია, წამყვანი ბიზნეს სკოლიდან);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1წლიანი გამოცდილება;
** პროაქტიული, ორგანიზებული და მოტივირებულობა;
** პროექტების მართვის ცოდნა/გამოცდილება;
** ღონისძიებების ინიცირებისა და მართვის გამოცდილება;
** ბიზნეს ალღო (business acumen);
** კარგად განვითარებული ორგანიზაციული და კომუნიკაციის უნარები; 
** როგორც ვერბალური, ისე წერითი კომუნიკაციის მაღალი კულტურა;
** კარგად განვითარებული წარმოსახვის უნარი - ჩარჩოებს მიღმა აზროვნების უნარი;
** ქართული საცალო გაყიდვების ბაზრის სიღრმისეული ცოდნა და ინფორმირებულობა წარმოებული კვების პროდუქტების დარგში;
** ერთდროულად რამოდენიმე პროექტზე მუშაობისა და პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი; 
** როგორც დამოუკიდებლად, ისე გუნდურად მუშაობის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** საუკეთესო, მეგობრულ და მაღალპროფესიონალურ გუნდს;
** კარგ სამუშაო გარემოს, როგორც საკუთარი შესაძლებლობების, ისე გუნდის განვითარებისათვის;
** ლოიალურ და თანამდგომ მენეჯმენტს;
** კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას.

თუ ფიქრობთ, რომ აკმაყოფილებთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი შემოუერთდეთ ჩვენს პროფესიონალურ გუნდს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 28 სექტემბრისა და სათაურის ველში (subject line) მიუთითოთ "MCM", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა შესაძლოა არ იქნას განხილული. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 12:11

ბოლო ვადა 28 სექტემბერი 00:00