ფილტრი

ვაკანსიები

სხვადასხვა

ID 42312

მომსახურების სააგენტო აცხადებს ვაკანსიებს. 

1. სისტემური ადმინისტრატორი (System Administrator) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე; 
  • MS Windows ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • HARDWARE (Blade Server, Sun Switch ,Storage.) ცოდნა და ადმინისტრირების გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • Unix/Linux ოპერატიულ სისტემებთან მუშობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • VMware, vSphere ცოდნა და ადმინისტრირების გამოცდილება; 
  • ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია). 


ძირითადი მოვალეობები: 

  • ფიზიკური და ვირტუალური სერვერების ოპერაციული სისტემების(Windows, Linux) ინსტალაცია და გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა; 
  • ორგანიზაციისათვის საჭირო პროგრამული უზრუნველყოფის (Server 2008 და უფრო მაღალი ვერსიები, AD, DHCP, DNS, LYNC, Exchange Server, AD Group Policies, IIS Server, File servers, Proxy,etc..) ინსტალაცია და მხარდაჭერა; 
  • არსებული სისტემების მონიტორინგი და Backup and Recovery; 
  • მომხმარებლების (USER) რეგისტრაცია ორგანიზაციაში არსებულ სისტემასთან დასაშვებად (AD,Mail,FailServer,etc.); 
  • მონიტორინგი, მომხმარებლის მიერ გამოყენებული ტექნიკური საშუალებების (PC, Laptop,SmartPhone, etc..), რომლებსაც აქვს წვდომა შიდა სისტემებთან; 
  • ანტივირუსის ინსტალაცია და კონტროლი ყველა ტექნიკურ საშუალებაზე, რომელიც მუშაობს შიდა სისტემაში; 
  • ანტივირუსის დროული განახლებები, როგორც სერვერებზე, ასევე მომხმარებლის მიერ გამოყენებულ ყველა ტექნიკურ საშუალებაზე; 
  • დოკუმენტაციის წარმოება. 


პიროვნული თვისებები: 

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; 
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა; 
  • ინოვაციურობა და შემოქმედებითობა; 
  • ინფორმაციის ანალიზის უნარი.


შევსებული აპლიკაცია, პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი გამოაგზავნეთ მეილზე: [email protected]

2. ქსელის ადმინისტრატორი ( Nnetwork Administrator) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე; 
  • CISCO მოწყობილობების ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; ქსელი, ქსელური ტოპოლოგიები, ქსელური მოწყობილობები და მათი მუშაობის პრინციპები, osi & tcp/ip საფუძვლიანი ცოდნა;
  • IP-ტელეფონის საფუძვლების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ინგლისური ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად. 


ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიაში არსებული ქსელის ინსტალაცია, კონფიგურაცია და მხარდაჭერა(LANs, WANs), სეგმენტირება ინტერნეტის და ინტრანეტის სისტემაში; 
  • არსებული ან ახალი ქსელის აპარატურის ინსტალაცია, კონფიგურაცია და მხარდაჭერა, შესაბამისი ანალიზი და პრობლემური საკითხების მოგვარება; 
  • ქსელის მონიტორინგი, უსაფრთხოების და მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა; 
  • მომხმარებლის მოთხოვნების იდენტიფიცირება, შეფასება და ოპტიმიზაცია; 
  • გაუწიოს მონიტორინგი მომხმარებლის მიერ გამოყენებულ ტექნიკურ საშუალებებს (PC, Laptop, SmartPhone, etc..), რომლებსაც აქვთ წვდომა შიდა ქსელთან; 
  • უზრუნველყოს კომპანიის მასშტაბით ქსელის ინფრასტრუქტურის დაკავშირება, კონფიგურაცია, (VPN, VLAN, LAN/WAN) და უსაფრთხოება; 
  • გარე პარტნიორებთან კავშირების (VPN, Easy VPN, etc.) გამართვა და მისი უსაფრთხოება; 
  • აწარმოოს დოკუმენტაცია. 


პიროვნული თვისებები: 

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; 
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა; 
  • ინოვაციურობა და შემოქმედებითობა; 
  • ინფორმაციის ანალიზის უნარი.


შევსებული აპლიკაცია, პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი გამოაგზავნეთ მეილზე: [email protected]

3. Oracle მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორი (Oracle DBA) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მინიმუმ 4 წლიანი მუშაობის გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე; 
  • Oracle -ის ბაზის 11g და უფრო მაღალი ვერსიები ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • Oracle RAC, Standby, DG, ADG, ASM , APEX, AIX, EM. ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • Oracle Audit საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • Oracle Patch ინსტალაცია;
  • RMAN და Oracle rdbms უტელიტების საფუძვლიანი ცოდნა;
  • OS Unix/Linux საფუძვლიანი ცოდნა Advanced User; 
  • AIX Unix ოპერატიულ სისტემებთან მუშობის გამოცდილება;
  • SQL PL/SQL საფუძვლიანი ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა. 


ძირითადი მოვალეობები: 

  • Oracle -ს, RAC, DG/ ADG ნოლიდან ინსტალაცია და მხარდაჭერა; 
  • Oracle ბაზების მონიტორინგი, შეფასება, ოპტიმიზაცია; 
  • Oracle -ს Backup and Recovery, Archivelog; 
  • Patch განახლება; 
  • მომხმარებლების რეგისტრაცია, უფლებების კონტროლი და პოლიტიკა; 
  • მაქსიმალურად გამოიყენება Oracle -ს ბაზაში ყველა შესაძლებლობა ოპტიმიზაციის და უსაფრთხოების მიმართულებით;
  • PL/SQL ოპტიმიზაცია; 
  • აწარმოოს მონიტორინგი Oracle Audit;
  • დოკუმენტაციის წარმოება. 


პიროვნული თვისებები: 

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა;
  • ინოვაციურობა და შემოქმედებითობა; 
  • ინფორმაციის ანალიზის უნარი.


შევსებული აპლიკაცია, პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი გამოაგზავნეთ მეილზე: [email protected]

გადადით ლინკზე: https://www.sa.gov.ge

განთ. დღეს 16:05

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 42310

საკონდიტრო დოლჩე აცხადებს ვაკანსიას  მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე

  • გამოცდილებით  18დან - 30 წლამდე .
  • სქესი: მდედრობითი

მის: გლდანი ი.ვეკუას 14 (გლდანი პლაზა)

დაინტერესებული პირები დაგვიკავშირდით:  ტელ +995 557285588; 032 2733073

განთ. დღეს 16:00

ბოლო ვადა 15 თებერვალი 00:00

ავტო-გასამართი სადგურის ჩამსხმელი ოპერატორი

ID 42308

კომპანია "ფრეგო" წარმატებით ახორციელებს საწვავის იმპორტს საქართველოში სხვადასხვა ქვეყნებიდან. კომპანია „ფრეგო“-ს მიზანია: შექმნას საქართველოს ბაზარზე მძლავრი ქსელი, რომელიც მოწინავე პოზიციებს დაიმკვიდრებს მომხმარებლის მსყიდველობით გადაწყვეტილებაში, რაც განპირობებული იქნება ფასის, ხარისხისა და მომსახურების მაღალი დონით. ორაგნიზაციის შესახებ დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებ-გვერდზე: www.frego.ge

კომპანია "ფრეგო"  აცხადებს ვაკნსიას ავტო-გასამართი სადგურის ჩამსხმელი ოპერატორის პოზიციაზე

 სამუშაო გრაფიკი: 24 საათიანი ცვლა ყოველ მესამე დღეს.

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებლისათვის მაღალი ხარისხის მომსახურების გაწევა კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის დაცვით;
  • ავტომობილების საწვავით გამართვა;
  • სალარო აპარატისა და საბანკო ტერმინალის ოპერაციების შესრულება;
  • მომხმარებლებისთვის კომპანიაში არსებული აქციების შეთავაზება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: საშუალო. უმაღლესი განათლება ჩაითვალება უპირატესობად.
  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები: MS Windows  – დონე: ელემენტარული
  • რუსული და ინგლისური ენა: სასურველია სალაპარაკო დონეზე.

პიროვნული თვისებები:

  • კომუნიკაბელური;
  • გაწონასწორებული და თავაზიანი;
  • შრომისმოყვარე და ენერგიული; 
  • მოტივირებული და ორგანიზებული;
  • დისციპლინირებული;
  • პასუხისმგებლობის მქონე. 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამოდენიმე ეტაპს. მათ შორის წარმატებულები, სამუშაოს დაწყებამდე გაივლიან სპეციალურ სწავლებას კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის მიხედვით.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს მიმდინარე წლის 16 თებერვლისა და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში შემოსული განცხადება არ განიხილება. 

კომპანია „ფრეგო“-ს  ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილება გისურვებთ წარმატებას

განთ. დღეს 15:55

ბოლო ვადა 16 თებერვალი 00:00

Angular დეველოპერი

ID 42306

სს "სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას Angular დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, პუშკინის 13
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

** არსებული ვებ აპლიკაციების გადაწერა თანამედროვე ტექნოლოგიებზე (Angular)
** ახალი ვებ აპლიკაციების შექმნა (როგორც შიდა ასევე გარე მოხმარებისათვის)

ძირითადი მოთხოვნები: მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Angular დეველოპერის პოზიციაზე; 

შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა:

** JavaScript, HTML, CSS
** Angular
** Angular Material
** TypeScript/ES2016
** RxJS
** Responsive web design
** Flexbox Layout
** GIT
** AngularJS და React ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად

პიროვნული თვისებები: 

** ანალიტიკური აზროვნება;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
** სწრაფად სწავლის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 26 იანვრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - "Angular დეველოპერი".

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. დღეს 15:53

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

ექსპერტ-შემფასებელი

ID 42305

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გოა კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას ექსპერტ-შემფასებელის თანამდებობაზე 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ძვირფასი ლითონების მიღება, შეფასება (შეფასების პროცესთან დაკავშირებული პროცესის სრულად უზრუნველყოფა);
  • სალომბარდე სესხების გაცემა;
  • კლიენტთა მომსახურება;
  • სალომბარდე სესხების პორტფელზე და დაფარვებზე სისტემატური მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ქართული და რუსული ენების ცოდნა;
  • სამუშაო გამოცდილება შესაბამის პოზიციაზე.

უნარ-ჩვევები:

  • სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • სიზუსტე;
  • სისწრაფე;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდური მუშაობა;
  • პროგრამაში, მონაცემთა ბაზებთან სწრაფად მუშაობის უნარი.

კანდიდატთა შერჩევა:

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ,გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 598840808
ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.


კანდიდატების რეზიუმე გადაირჩევა კვალიფიკაციის შესაბამისად ექსპერტ შემფასებლის  ან მოლარე-ოპერატორის  პოზიციაზე.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ მოლარე ოპერატორის ცვლებში სამუშაო განრიგი მოიაზრებს 24 საათიან მორიგეობას. 
დავუკავშირდებით მხოლოდ იმ კანდიდატებს, რომლებიც აკმაყოფილებენ მითითებულ მოთხოვნებს.

განთ. დღეს 15:52

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

ოპტიკური ქსელის დამხმარე სპეციალისტი

ID 42304

შპს „სერვის ნეტ გრუპი“  აცხადებს   ვაკანსიას  ოპტიკური ქსელის დამხმარე სპეციალისტის პოზიციაზე.

 

სამუშაო ადგილი:  თბილისი

სამუშაო განაკვეთი:  სრული

 

სამუშაო აღწერილობა: 

  • საქალაქთაშორისო, მაგისტრალური ოპტიკური ქსელის მოწყობა;
  • დაზიანებული ბოჭკოვანი კაბელის(წვერების) მოძებნა (მონაკვეთის დაზუსტება);
  • ოპტიკურ ქსელში არსებული პრობლემის აღმოფხვრა;
  • ოპტიკურ ქსელში პრობლემის აღმოფხვრის შემდგომი გადამოწმება შესაბამის რგოლთან;
  • სამუშაოს დასრულების შემდგომ გახარჯული მასალების აღრიცხვა;
  • ოპტიკური  ქსელის აღრიცხვისთვის, შესრულებული სამუშაოს შესაბამის აქტში (განწესი)დაფიქსირება;
  • საჭიროების შემთხვევაში მორიგეობა, მორიგეობის დროს საჭირო მასალის მომარაგება,შესრულებული სამუშაოს შესახებ  სატელეფონო ზარის მეშვეობით უშუალო ხელმძღვანელის ინფორმირება;
  • ოპტიკური კაბელის ბოჭკოს შესაბამისი ხელსაწყოებით შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შედუღება(გადაბმა);
  • სატელეკომუნიკაციო ჭაში  ტრქნიკური სამუშაოების შესრულება (შედღება, კაბელის გადმოქაჩვა, კაბელის მოძებნა);
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ გაცემული სხვა დავალებების შესრულება;

          

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/პიროვნული მახასიათებლები:

  • ტექნიკურ  სფეროში  განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე ან/ და სატელეკომუნიკაციო  სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • ავტომანქანის მართვის მოწმობა/ გამოცდილება;
  • კომუნიკაბელურობა და კოლეგიალობა;
  • პროფესიული განვითარებისკენ სწრაფვა;
  • ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა/დისციპლინირებულობა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;
  • სასურველია ოპტიკური კაბელის ბოჭკოს შესადუღებელი ხელსაწყოების, ბოჭკოს მზომელი მოწყობილობების  ნორმების შესაბამისად გამოყენების/შემდგომი გამოყენებისათვის გამართულ მდგომარეობაში შენახვის გამოცდილება;

 

შერჩევის ეტაპები:

  • გასაუბრება
  • ტრენინგი/სტაჟირება

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) მისამართზე:  [email protected]  2018 წლის 31 იანვრის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითეთ  პოზიციის  დასახელება  წინააღმდეგ  შემთხვევაში თქვენი  კანდიდატურა ვერ განიხილება. 
 

განთ. დღეს 15:51

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

სადაზღვევო აგენტი

ID 42303

სს "სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" გთავაზობთ ანაზღაურებად დასაქმებას სადაზღვევო აგენტის პოზიციაზე, ქალაქ თბილისში. (ვაკის, საბურთალოს ან გლდანის ფილიალებში)

სადაზღვევო აგენტის პოზიცია არის დასაქმება სტუდენტებისთვის და არა მარტო მათთვის. სადაზღვევო აგენტის პოზიცია განკუთვნილია ენერგიული და მოტივირებული ახალგაზრდებისთვის, რომელთაც სურთ, მიიღონ გამოცდილება, აიმაღლონ კვალიფიკაცია და მიიღონ შესაძლებლობა - შეუერთდნენ "ალდაგის" გუნდს.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • საინტერესო და პრაქტიკულ ტრენინგებს
  • მზარდ ანაზღაურებას
  • კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას
  • თქვენზე მორგებულ, თავისუფალ გრაფიკს - დღეში 4 სამუშაო საათი 
  • მეგობრულ ატმოსფეროს
  • მიიღოთ ანაზღაურება საშუალოდ 300-400 ლარი და მეტი


სადაზღვევო აგენტის მოვალეობებია:

  • კლიენტების მოძიება სხვადასხვა ლოკაციებზე (ბენზინგასამართი სადგური, სავაჭრო ცენტრი, ავტობაზრობა, ავტოსერვის ცენტრები, პარკირების ადგილები და სხვა);
  • ოფისიდან პოტენციურ კლიენტებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზების მიზნით;
  • კლიენტებთან შეხვედრის დანიშვნა, მოლაპარაკება და სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება;


დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, Subject line-ში მიუთითოთ: "სადაზღვევო აგენტი".

ან შეავსეთ ალდაგის ვაკანსიის განაცხადი ალდაგის ვებ-გვერდზე: http://goo.gl/tFf3BS ან ეწვიეთ ალდაგის Facebook-ის დასაქმების გვერდს: https://goo.gl/ZDGlkJ 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. დღეს 15:50

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

საწყობის ოპერატორი

ID 42300

სამშენებლო კომპანია "ელიტა ბურჯი" აცხადებს კონკურსს საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე.

საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე შერჩეულ კანდიდატებს არ მოეთხოვებათ სამუშაო გამოცდილება. 
შერჩეული კანდიდატები ადგილზე გაივლიან სწავლების პერიოდს 2 თვის განმავლობაში. 
სწავლების პერიოდი ანაზღაურებადია.

საწყობის ოპერატორის ძირითადი მოვალეობებია: 

  • შემოსული მასალების მიღება, აღწერა, ხარისხის შემოწმება და დასაწყობება, ასევე შემოსავლის დოკუმენტებთან შედარება;
  • დასაწყობებულ მასალებზე ბარათების ნომრების და ბუღალტრული კოდების დატანა;
  • აირის, ჟანგბადის, ნახშიროჟანგის ბალონების და საპოხი მასალების მიღება და აღრიცხვა;
  • ჟანგბადისა და აირის ბალონების უსაფრთხოების წესების შესრულების კონტროლი გატანისას და ექსპლუატაციის დროს;
  • საამქროების მასალებით უზრუნველყოფა მოთხოვნის შესაბამისად;
  • ობიექტზე გასაგზავნი მასალების მოძიება და გაგზავნის უზრუნველყოფა;
  • საჭიროების შემთხვევაში განსხვავებული მიმართულების მასალების მიღება და გაცემა;
  • შერეული მასალების საწყობში მასალების მიღება-გაცემა;
  • საწყობებში და შერეულ საწყობში ნაშთების სისტემატური კონტროლი;
  • ინვენტარიზაციის ჩატარება;


კომპანია შერჩეულ კანდიდატებს სთავაზობს:

  • საინტერესო გამოცდილებას
  • პროფესიის შესწავლას
  • საინტერესო ბიზნეს პროცესებში ჩართვის შესაძლებლობას


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე უნდა გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] არა უგვიანეს 2018 წლის 30 იანვრისა.

გთხოვთ, გზავნილში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "საწყობის ოპერატორი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურის განხილვა ვერ მოხდება.

წინამდებარე ვაკანსიისათვის კანდიდატის მიერ რეზიუმეს გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების პოტენციური დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. რეზიუმეში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება კანდიდატის შერჩევის, შესასრულებელ სამუშაოსთან მისი კანდიდატურის შესაბამისობის დადგენისა და შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, როგორც შრომითი ურთიერთობის დამყარებამდე პერიოდში, ასევე ასეთი ურთიერთობის დასრულებიდან კანონით განსაზღვრული ვადით. დამსაქმებელი იტოვებს უფლებას ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის კანდიდატის რეზიუმე გაუზიაროს მესამე პირ(-ებ)საც.

დიდი მადლობა დაინტერესებისათვის!

განთ. დღეს 14:41

ბოლო ვადა 30 იანვარი 00:00

გარე გაყიდვების აგენტი

ID 42298

შპს "ახალი ქსელები" წარმოადგენს ელექტრონული საკომუნიკაციო ქსელის კერძო ოპერატორს საქართველოში. იგი თანამშრომლობს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნის წამყვან სატელეკომუნიკაციო კომპანიებთან. კომპანია დაარსდა 1996 წლის 2 აგვისტოს. მისი ძირითადი პრიორიტეტია მომხმარებელს მიაწოდოს კავშირის მაღალი ხარისხი და მომსახურების ფართო სპექტრი.

შპს "ახალი ქსელები" აცხადებს ვაკანსიას გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის მომსახურების (ოპტიკური ინტერნეტი, ციფრული ტელევიზია და ტელეფონია) შეთავაზება და გაყიდვა:
  • პირდაპირი გაყიდვები (შეთავაზება ადგილზე - ბინებსა და საცხოვრებელ სახლებში);
  • სატელეფონო გაყიდვები;
  • მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა პროდუქტების და მომსახურების პირობებზე, ვადებზე, ტარიფებზე და სხვა.


აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

  • ქართული ენის თავისუფლად ფლობა;
  • მოლაპარაკების წარმოების და გაყიდვის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ორგანიზებულობა.


კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

  • აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა;
  • გასაუბრება.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, CV ფოტოსურათით გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, შესაბამის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ კანდიდატებთან, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიისთვის განკუთვნილ მოთხოვნებს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 14:38

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

გამაჯანსაღებელი ცენტრის მიმღები

ID 42297

"ჰოლიდეი ინნ თბილისი" აცხადებს ვაკანსიას გამაჯანსაღებელი ცენტრის მიმღების თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 12 თებერვალი, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ინგლისურ ენაზე.

განთ. დღეს 14:36

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

ქოლ-ცენტრის ჯგუფის უფროსი

ID 42295

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე, თბილისში, კომპანიის სათაო ოფისში.

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე. კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის არმქონე ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული და ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000-ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ოთხ ქალაქში 9 ფილიალის სახით.

კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ქოლ ცენტრის სისტემის ჩამოყალიბების და განვითარების პროექტის მართვა;
  • სატელეფონო მომსახურების სამუშაო პროცესის მართვა; 
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონტროლი და განვითარება; 
  • საჭიროებისამებრ, შემომავალ ზარებზე პასუხი და გამავალი ზარების განხორციელება; 
  • მომხმარებელთა ინფორმირება მისოს პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ; 
  • ქოლ ცენტრის გამართული და ხარისხიანი მუშაობის უზრუნველყოფა; 
  • ქოლ ცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება; 
  • მომხმარებელთა შენიშვნებზე რეაგირების კონტროლი. 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში;
  • მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში, აქედან მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.


განაცხადის შემოტანის დედლაინია 2018 წლის 29 იანვრის 17:00 საათი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL მისამართი, შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში შეიძლება თქვენი კანდიდატურა არ იყოს განხილული.

განთ. დღეს 14:34

ბოლო ვადა 29 იანვარი 00:00

მოლარე ოპერატორი

ID 42292

კომპანია „SMILEY“ საქართველოს ბაზარზეა 1995 წლიდან. კომპანიას გამოარჩევს: კადრების პროფესიონალიზმი, მომსახურების მაღალი დონე და მსოფილო ბრენდების ფართო არჩევანი. 

ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი  „SMILEY“, აცხადებს ვაკანსიას „მოლარე ოპერატორის“ პოზიციაზე:

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-20:00;
განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 30 იანვარი

 საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ ორწლიანი სამუშაო გამოცდილება მოლარე ოპერატორის პოზიციაზე;
  • 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების  ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე; (სასურველია)

ძირითადი ფუნქციები:

  • გაყიდული ნივთის 1С პროგრამაში გატარება;
  • სალაროს ნაღდი/უნაღდო  ოპერაციების  წარმოება და აღრიცხვაზე პასუხისმგებლობა;
  • ოპერაციების პროგრამული შესრულება;
  • ზედნადებისა და  ანგარიშფაქტურის გამოწერა პროგრამულად;
  • მიღება-ჩაბარების აქტის გამოწერა.
  • სხვა დავალებების შესრულება უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით;

პიროვნული მახასიათებლები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ CV ფოტოსურათით გამოაგზავნოთ შემდეგ  ელექტრონულ მისამართზე  [email protected] .ვაკანსიის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV  არ განიხილება.

განთ. დღეს 14:29

ბოლო ვადა 30 იანვარი 00:00