ფილტრი

ვაკანსიები

მიმტანი - ბათუმი

ID 47267

კომპანია "ბიბლუსის" წიგნის კაფე "პიატო" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე ქალაქ ბათუმში.

კომპანიის არსებობის თითქმის 10 წლის მანძილზე "ბიბლუსმა" შექმნა საქართველოში საგამომცემლო პროდუქტების ყველაზე ფართო სავაჭრო ქსელი. ბიბლუსის ამოცანაა შექმნას "უნიკალური გარემო" მომხმარებელთათვის, რომელიც დაკავშირებული იქნება არჩევანის, პროდუქციის და მომსახურების საუკეთესო ხარისხთან. კომპანიის ყველა თანამშრომელს ერთი მიზანი აერთიანებს: ბრენდის დანაპირები შეუსრულოს მომხმარებელს, გახადოს წიგნი ხელმისაწვდომი საქართველოს ყველა კუთხეში და კიდევ უფრო მეტად შეაყვაროს ადამიანებს კითხვა. დღეისათვის წიგნების ქსელი მოიცავს 56 ფილიალს, ხოლო კაფეების ქსელი 5 ფილიალს მთელი ქვეყნის მასშტაბით. 

დაინტერესებული პირები ვაკანსიის ტექსტის გასაცნობად და რეზიუმეს ასატვირთად გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://hr.palitra.ge/vacancy/0xb629005056a226ca11e8487ac8da4269

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა არის 2018 წლის 25 მაისი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 17:42

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

კონსულტანტი - ბათუმი

ID 47202

სს "ელიტ ელექტრონიქსი", საყოფაცხოვრებო ელექტრო ტექნიკის ყველაზე დიდი ქსელი საქართველოში, დაარსდა 1996 წელს. დღესდღეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით "ელიტ ელექტრონიქსი"-ს 23 მაღაზიას მოიცავს.

სს "ელიტ ელექტრონიქსი" მომხმარებელს სთავაზობს საუკეთესო ფასებს, ფართო და მუდმივად განახლებად ასორტიმენტს, მომსახურების მაღალ დონესა და ინდივიდუალურ მიდგომას თითოეულ მომხმარებელთან. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიოში უმსხვილესი ბრენდების ექსკლუზიურ წარმომადგენლობას საქართველოში (Bosch, Gorenje).

სს "ელიტ ელექტრონიქსი"-ს ერთ-ერთი პრიორიტეტია საკადრო პოლიტიკა, რაც გულისხმობს პერსპექტიული და მაღალკვალიფიციური კანდიდატების შერჩევას და შემდგომში მათ პროფესიულ ზრდასა და განვითარებას.

პოზიციის დასახელება: კონსულტანტი
ადგილმდებარეობა: ბათუმი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
განცხადებების მიღების ბოლო ვადა: 30 აპრილი, 2018 წელი
შერჩევის ფორმა: გასაუბრება

ძირითადი მოვალეობები:

  • დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად მომხმარებლისთვის კვალიფიციური მომსახურების და კონსულტაციის გაწევა
  • პროდუქციის მოწესრიგებულად განაწილება
  • პროდუქციის ფასმაჩვენებლის პროგრამულ ფასთან შესაბამისობაში მოყვანა
  • გაყიდული პროდუქციის შემოწმება
  • ნივთის გაფორმება, საგარანტიო ტალონის შევსება და მომხმარებლისთვის პირობების გაცნობა
  • ახალი მოდელების შესწავლა
  • სექციაში არსებული მარაგების კონტროლი/აღწერა


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი ან/და პროფესიული განათლება
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (საშუალო დონეზე)
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.


პიროვნული მახასიათებლები:

  • მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა
  • ენერგიულობა და კომუნიკაბელურობა
  • გამართული მეტყველება და გადმოცემის უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
  • მიზანსწრაფულობა


დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება სათაურის ველში.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც.

განთ. 24 აპრილი 13:33

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

საწყობის თანამშრომელი - ბათუმი

ID 47187

"გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. კომპანიის ძირითად საქმიანობის სფეროს სამშენებლო და სარემონტო მასალების საქართველოში იმპორტირება და საცალო-საბითუმო ვაჭრობა წარმოადგენს. "გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: ჰიპერმარკეტი "გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტების ქსელი "გორგია" წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, ზუგდიდში, თელავსა და ბათუმში. 

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე, ბათუმში.

მოვალეობები:

  • კლიენტის მომსახურება - ტვირთის მიტანა სატრანსპორტო საშუალებამდე;
  • ტვირთის დაცლა და დასაწყობება;
  • საწყობის პერიოდულ აღრიცხვაში მონაწილეობის მიღება;
  • მონაწილეობის მიღება წუნდებული პროდუქციის აღრიცხვაში;
  • საწყობის დალაგება, დასუფთავება.


მოთხოვნები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დისციპლინირებულობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.


გთხოვთ, 4 მაისამდე გამოგვიგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე [email protected] 

გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 24 აპრილი 12:27

ბოლო ვადა 4 მაისი 00:00

ჰიპერმარკეტის კონსულტანტი - ბათუმი

ID 47185

"გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. კომპანიის ძირითად საქმიანობის სფეროს სამშენებლო და სარემონტო მასალების საქართველოში იმპორტირება და საცალო-საბითუმო ვაჭრობა წარმოადგენს. "გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: ჰიპერმარკეტი "გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტების ქსელი "გორგია" წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, ზუგდიდში, თელავსა და ბათუმში. 

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას ჰიპერმარკეტის კონსულტანტის პოზიციაზე, ბათუმში.

მოვალეობები:

  • კლიენტებისგან შეკვეთის მიღება და პროდუქციის მიწოდების ორგანიზებაში მონაწილეობის მიღება
  • საქონლის მიღებაში მონაწილეობა - პროდუქციის გახსნა, აწყობა, დაკომპლექტება, მახასიათებლების შემოწმება
  • დარბაზში საქონლის აღწერა, ნაშთების რაოდენობის კონტროლი - პროდუქციის შევსება, პროდუქციის შეკვეთის აუცილებლობის შესახებ მენეჯერის ინფორმირება
  • გაყიდვებისა და შეკვეთების პროგრამაში შეტანა
  • გაყიდვების ხელშეწყობა, პროდუქციის განთავსება თვალსაჩინო ადგილას, მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობა პროდუქციაზე
  • სტაჟიორებისთვის მენტორობის გაწევა.


მოთხოვნები:

  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
  • სასურველია ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა
  • კომუნიკაბელურობა
  • პრეზენტაციის უნარი. 


გთხოვთ, 4 მაისამდე გამოგვიგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე [email protected] 

გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 24 აპრილი 12:22

ბოლო ვადა 4 მაისი 00:00

პრომო აგენტი - ბათუმი

ID 47140

კომპანია "ლეთრე", ლიდერი კომპანია საქართველოში ალკოჰოლური სასმელების გაყიდვებით (ცნობილია მილდიანის ალკოჰოლური სასმელების სახელწოდებით), აცხადებს ვაკანსიას კომპანიის წარმომადგენლის - პრომო აგენტის პოზიციაზე ქალაქ ბათუმში.

ჩვენ გთავაზობთ: კომფორტულ და სტაბილურ სამსახურს ჩვენს მეგობრულ გუნდში.

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის პროდუქციის წარდგენა პოტენციური მომხმარებლისათვის;
  • ინფორმაციის მიწოდება კომპანიისა და მისი პროდუქტების შესახებ.


ძირითადი მოთხოვნები:

  • განათლება საშუალო, არასრული საშუალო, ბაკალავრის ხარისხი;
  • მუშაობის გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე (სასურველია);
  • ქართული და რუსული ენის გამართულად საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.


პიროვნული თვისებები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • პრეზენტაბელურობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • შედეგებზე ორიენტირებულობა.


სამუშაო პირობები:

  • ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი (საშუალო დღიური ანაზღაურება 20-35 ლარი);
  • გრაფიკი: ორცვლიანი. დილის ცვლა- 10:00-16:00. საღამოს ცვლა- 16:00-22:00;
  • შესვენება: 30 წუთი;
  • დასვენების დღე - ურთიერთშეთანხმებით.


დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ ავტობიოგრაფია (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, ან დარეკეთ შემდეგ ნომერზე 599 388812 და ჩაეწერეთ გასაუბრებაზე (გასაუბრება ჩატარდება ვაიბერით, სკაიპით ან მესენჯერის საშუალებით). 

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 23 მაისი.

გისურვებთ წარმატებას.

განთ. 23 აპრილი 16:11

ბოლო ვადა 23 მაისი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი - ბათუმი

ID 47134

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 44 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება. "SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით.

მეტი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.facebook.com/SPAR.Georgia/

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს კონკურსს მოლარე-კონსულტანტის ვაკანტურ პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი
სამუშაო გრაფიკი: ცვლებში 

მოვალეობები:

  • სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება;
  • სალაროში არსებული ნაღდი ფულის კონტროლი;
  • დარბაზის შესაბამის სექციაში პროდუქციის დახლებზე განთავსება მერჩენდაიზინგის წესების დაცვით, მისი მუდმივი შევსება და კონტროლი;
  • პროდუქციის რეალიზაციამდე ხარისხის, ვადიანობის, ფასმაჩვენებლების სიზუსტის მუდმივი მონიტორინგი;
  • მომხმარებლისათვის სექციაში განთავსებული პროდუქციის შესახებ კონსულტაციის გაწევა;
  • მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით უშუალო ხელმძღვანელთან მუდმივი თანამშრომლობა არსებული პრობლემების განხილვისა და ინფორმაციის დროული გაცვლის გზით;
  • გაყიდვასთან დაკავშირებული ყველა სხვა მოვალეობა.


მოთხოვნები:

  • გამართული მეტყველება, დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი, პროდუქციის სწრაფი შესწავლის უნარი, გუნდურობა, ორგანიზებულობა, პრეზენტაბელურობა, კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა;
  • კარგი არითმეტიკული უნარ-ჩვევები;
  • სასურველია ძირითადი კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა.


კომპანია გთავაზობთ სასიამოვნო სამუშაო გარემოს, მოქნილ სამუშაო გრაფიკს, განვითარების შესაძლებლობას. 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე [email protected] და მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება "მოლარე-კონსულტანტი ბათუმში" წინააღმდეგ შემთხვევაში კანდიდატურა ვერ განიხილება.

შერჩეულ კანდიდატებს დავუკავშირდებით რეზიუმეს გამოგზავნიდან 2 კვირის ვადაში.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. 23 აპრილი 15:37

ბოლო ვადა 23 მაისი 00:00

ელექტრიკოსი-ინჟინერი /გაყიდვებისა და მარკეტინგის სპეციალისტი ბათუმში

ID 47119

მეტრო ავრასია ჯორჯია აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:  ელექტრიკოსი-ინჟინერი და  გაყიდვებისა და მარკეტინგის სპეციალისტი  ბათუმში

ელექტრიკოსი-ინჟინერი 

  • მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილებით გაყიდვებში;

 

გაყიდვებისა და მარკეტინგის სპეციალისტი 

  • სუსტი ძაბვის სისტემების (ხანძრის აღქმა, CCTV, მუსიკალური მაუწყებლობა, TV სისტემები, სატელეფონო სისტემები, PDKS და სხვა)
  • საბაზისო დონის სპეციალისტი გაყიდვებში მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილებით;

 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზვანეთ რეზიუმე: [email protected]  

ან დარეკეთ: +995  557519929

განთ. 23 აპრილი 12:49

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ელექტრონიკის იჟინერი/დამხმარე თანამშრომელი ობიექტზე ბათუმში

ID 47117

მეტრო ავრასია ჯორჯია აცხადებს ვაკანსიებს ელექტრონიკის ინჟინერისა და დამხმარე თანამშრომლის პოზიციებზე, ქ.ბათუმში

 

  • ელექტრონიკის იჟინერი - სიმძლავრის ელექტრონიკაში მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილებით;

 

 

  • დამხმარე თანამშრომელი ობიექტზე-სუსტი ძაბვის სისტემების (ხანძრის აღქმა, CCTV, მუსიკალური მაუწყებლობა, TV სისტემები, სატელეფონო სისტემები, PDKS და სხვ.) მაღალი დონის სპეციალისტი.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგზავნეთ რეზიუმე მეილზე  [email protected]

ან დაგვიკავშირდით: +995 557519929

განთ. 23 აპრილი 12:47

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

კონსულტანტი - ბათუმი

ID 47050

კომპანია "ტექნო ბუმი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე ბათუმში.

კომპანია "ტექნო ბუმი" დაარსდა 2010 წლის 3 მარტს. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს ტელევიზორების, აუდიო და ვიდეო ტექნიკის, საოჯახო საყოფაცხოვრებო ტექნიკის, კომპიუტერული ტექნიკისა და მობილური ტელეფონების საბითუმო და საცალო ვაჭრობა. დღესდღეობით კომპანია "ტექნო ბუმი" საქართველოს მასშტაბით 15 მაღაზიით არის წარმოდგენილი. კომპანიის კონცეფციას და წამყვან ადგილს საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე განაპირობებს ყველაზე დაბალი ფასის გარანტია მსოფლიოში ცნობილ ბრენდებზე. 

სამუშაო გრაფიკი: 10:00-20:00

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა;
  • მომარაგების მიღება;
  • ტექნიკის ჩამოტვირთვა მანქანიდან და განთავსება დარბაზში;
  • ტვირთის გადატანა საწყობში ან განლაგება მაღაზიაში;
  • მომხმარებლებისთვის დახმარების გაწევა შეძენილი პროდუქციის სატრანსპორტო საშუალებამდე მისატანად;
  • მენეჯერის მიერ განსაზღვრული სხვა ვალდებულებების შესრულება.


ძირითადი მოთხოვნები: 

  • პროფესიული ან უმაღლესი განათლება;
  • ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
  • რუსული ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე; 
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია).


პიროვნული თვისებები: 

  • ენერგიული;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;
  • მოტივირებული;
  • შრომისმოყვარე;
  • თავაზიანი;
  • მოთმინების უნარის მქონე;
  • გუნდური მუშაობის უნარის მქონე;
  • დეტალების მიმართ დაკვირვებული.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად გამოაგზავნოთ 2018 წლის 27 აპრილამდე, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და "subject" ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. 

კომპანია "ტექნო ბუმი" ზრუნავს თითოეული თანამშრომლისთვის კომფორტული გარემოს შექმნაზე და მათ სასიამოვნო სამუშაო ატმოსფეროსა და პირობებს სთავაზობს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 აპრილი 15:31

ბოლო ვადა 27 აპრილი 00:00

რეგიონული კოორდინატორი - ბათუმი

ID 46986

"საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო" საერთაშორისო გამჭვირვალობის გლობალური ანტიკორუფციული მოძრაობის ეროვნული ბიუროა საქართველოში. "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" საქმიანობის მიზანია საჯარო ინსტიტუტების განვითარების, კარგი მმართველობისა და კანონის უზენაესობის დამკვიდრების ხელშეწყობა, მთავრობის გამჭვირვალობისა და ანგარიშვალდებულების უზრუნველყოფა, სამართლიანი და დემოკრატიული არჩევნების მხარდაჭერა და საყოველთაოდ აღიარებული ადამიანის უფლებების დაცვა.
ჩვენი საქმიანობისა და პროექტების შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებგვერდს: http://transparency.ge

ვაკანსიის შესახებ:

"საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო" ბათუმის რეგიონული წარმომადგენლობის კოორდინატორის პოზიციაზე სამუშაოდ იწვევს ერუდირებულ და მოტივირებულ პიროვნებას. წარმატებულმა კანდიდატმა უნდა გამოავლინოს "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" მისიისადმი ერთგულება. კანდიდატი უნდა იცნობდეს საქართველოს სამართლებრივ სისტემას და გათვითცნობიერებული უნდა იყოს მიმდინარე სამართლებრივ პროცესებში. აუცილებელია, კანდიდატი დაინტერესებული და ინფორმირებული იყოს ქვეყანაში განვითარებული მოვლენების შესახებ.

სახელფასო განაკვეთი: 600-800 აშშ დოლარი, ხელზე ასაღები თანხა (განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად)
შრომითი ხელშეკრულების ხანგრძლივობა: 1 წელი (გაწეული სამუშაოს შეფასების შემდგომ შესაძლებელია თანამშრომლობის გაგრძელება)
გამოსაცდელი პერიოდი: 3 თვე
ბენეფიტები: ჯანმრთელობის დაზღვევა, მობილური ტელეფონის ბალანსი
სამუშაო ადგილი: ბათუმი
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)
ხელმძღვანელი: რეგიონული ოფისების მენეჯერი

ძირითადი მოვალეობები:

  • წარმომადგენლობის საქმიანობის ადმინისტრირება და კოორდინაცია;
  • შეხვედრები ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლებთან;
  • ადგილობრივი მოვლენების რეგულარული ანალიზი და მათთან დაკავშირებით მოსაზრებების წარმოდგენა;
  • ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოებში განვითარებული მოვლენების მონიტორინგი და მათ შესახებ მოხსენების რეგულარულად მომზადება; 
  • ქვეყნის კანონშემოქმედებითი პროცესისა და რეგიონში განვითარებული მნიშვნელოვანი მოვლენების შესახებ ანგარიშების, ბლოგებისა და სხვა წერილობითი მასალის მომზადება;
  • ადგილობრივი მოვლენებისა და ღონისძიებებისათვის თვალის დევნება;
  • წარმომადგენლობის საქმიანობის შესახებ მონაცემების შეკრება და თბილისის სათაო ოფისისათვის მათი რეგულარულად წარდგენა;
  • წარმოშობილი საკითხების მოგვარებაში "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" თანამშრომლებთან ერთად მონაწილეობის მისაღებად მზადყოფნა და განსხვავებული პირობებისადმი ადაპტაციის უნარი;
  • ბათუმის რეგიონული ოფისის საქმიანობის კოორდინაცია;
  • მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებთან ურთიერთობა "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" სახელით.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლების დიპლომი სამართალში, პოლიტიკურ მეცნიერებებში, ეკონომიკაში ან სოციალური მეცნიერებების შესაბამის დარგში;
  • უპირატესობა მიენიჭება სამოქალაქო ან ადმინისტრაციულ სამართალში გამოცდილებას;
  • ქართულ და ინგლისურ ენებზე თავისუფლად და ეფექტურად წერის უნარი;
  • საჯარო გამოსვლის გამოხატული უნარი;
  • საქართველოს სამთავრობო დაწესებულებებისა და საქართველოს საკანონმდებლო პროცესების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • კომპლექსურ კვლევებზე მუშაობის გამოცდილება და ანალიტიკური უნარები;
  • კანდიდატი უნდა ავლენდეს ძლიერ მოტივაციასა და შემოქმედებით მიდგომას, აგრეთვე, "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" მისიისადმი ერთგულებასა და სურვილს, ფლობდეს ინფორმაციას იმ სოციალურ-პოლიტიკურ მოვლენებზე, რომლებიც ქვეყანასა და რეგიონზე ახდენს გავლენას;
  • მულტიდისციპლინურ იდეათა პრაქტიკული განხორციელების უნარი კვლევისა და ადვოკატირების საკითხში, "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" სტრატეგიული მიზნების ხელშესაწყობად;
  • უპირატესობა მიენიჭება არასამთავრობო სექტორში მუშაობის გამოცდილებას.


აპლიკაციის პროცესი:

დაინტერესებულმა აპლიკანტმა უნდა გამოაგზავნოს ქვემოთ მოცემული დოკუმენტები შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 

1. CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე;
2. სამოტივაციო წერილი ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, რომელშიც მითითებული იქნება, თუ რატომ არის კანდიდატი დაინტერესებული აღნიშნული სამუშაოთი. სამოტივაციო წერილი ასევე უნდა შეიცავდეს განმარტებას, თუ რატომ აკმაყოფილებს განმცხადებელი ვაკანსიის მოთხოვნებს.

სათაურში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "რეგიონული კოორდინატორი". 

განაცხადების წარმოდგენის ბოლო ვადაა 2018 წლის 30 აპრილი. არასრულად წარმოდგენილი განაცხადი არ განიხილება. 

გასაუბრებაზე მოწვეულნი იქნებიან მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები. ორგანიზაცია შესაფერის კანდიდატს დაჩქარებული წესით ეძებს, ამიტომ განაცხადები მიღებისთანავე განიხილება.

განთ. 19 აპრილი 16:45

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

საცალო გაყიდვების უფროსი ოფიცერი ბათუმში

ID 46983

სს „ბაზისბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ქ. ბათუმში საცალო გაყიდვების  უფროსი ოფიცერის  თანამდებობაზე.

 

მოვალეობები:

  • გაყიდვების მაჩვენებლების ზრდის მიზნით ახალი კლიენტების მოზიდვა;
  • ბანკის საცალო პროდუქტების / მომსახურების რეალიზაცია;
  • ბანკის პროდუქტების შესახებ პრეზენტაციების წარმართვის უნარი;
  • ყოველთვიური გეგმების შესრულება;
  • იპოთეკური სესხების რეალიზაციის მიზნით დეველოპერულ კომპანიაებთან თანამშრომლობა;
  • მომხმარებლის მოთხოვნის გაანალიზება და სასესხო პროდუქტების კუთხით სწორი შეთავაზების გაკეთება;

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (საბანკო, საფინანსო, მენეჯმენტის მიმართულებით);
  • ​საბანკო სფეროში გაყიდვების ან დაკრედიტების მიმარტულებით მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • ენები: რუსული - კარგი, ინგლისური - კარგი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • აქტიურობა;
  • დროის მართვის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი;
  • პროფესიული განვითარების ინტერესი;
  • საოფისე პროგრამები;

 

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ მიყვეთ ბმულს: საცალო გაყიდვების უფროსი ოფიცერი ბათუმში   

 

საბუთების მიღების ბოლო ვადაა:  2018 წლის 03 მაისი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის შედეგად სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან.

განთ. 19 აპრილი 16:30

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

სერვისის კონსულტანტი-ქრიუ ბათუმში

ID 46966

ძვირფასო აპლიკანტო,

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. "ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული სწრაფი კვების რესტორნების ქსელის - "ვენდის" განვითარებას განაგრძობს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ წარმატებული ჯგუფის წევრი.

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე სერვისის კონსულტანტი (ქრიუ) - ბათუმი.

ვაკანსიის სანახავად მიყევით ბმულს: http://hr.wissolgroup.ge/vacancy/vacancy_list 

და აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანსია.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 30.04.2018.

განთ. 19 აპრილი 15:26

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00