ფილტრი

ვაკანსიები

მოლარე

ID 47232

"პაშა ბანკი" - ბაქოში სათაო ოფისის მქონე ფინანსური ინსტიტუტია, რომელიც ოპერირებს აზერბაიჯანში, საქართველოსა და თურქეთში. პაშა ბანკი მსხვილ და საშუალო ზომის საწარმოებს სთავაზობს კორპორატიულ და საინვესტიციო საბანკო მომსახურებას.

"პაშა ბანკი" საქართველოში დაინტერესებულ და კვალიფიციურ პირებს სთავაზობს მოლარის ვაკანტურ პოზიციას. 

გთხოვთ, განცხადების სანახავად მიჰყვეთ ბმულს: http://www.pashabank.ge/ge/about-us/career/career-opportunities?n=1138

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 16 მაისი
 

განთ. დღეს 10:43

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

უნივერსალური ბანკირი

ID 47230

"პაშა ბანკი" - ბაქოში სათაო ოფისის მქონე ფინანსური ინსტიტუტია, რომელიც ოპერირებს აზერბაიჯანში, საქართველოსა და თურქეთში. პაშა ბანკი მსხვილ და საშუალო ზომის საწარმოებს სთავაზობს კორპორატიულ და საინვესტიციო საბანკო მომსახურებას.

"პაშა ბანკი" საქართველოში დაინტერესებულ და კვალიფიციურ პირებს სთავაზობს უნივერსალური ბანკირის ვაკანტურ პოზიციას. 

გთხოვთ, განცხადების სანახავად მიჰყვეთ ბმულს: http://www.pashabank.ge/ge/about-us/career/career-opportunities?n=1139

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 16 მაისი

განთ. დღეს 10:40

ბოლო ვადა 24 მაისი 00:00

საცალო გაყიდვების უფროსი ოფიცერი

ID 47212

სს „ბაზისბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას საცალო გაყიდვების უფროსი ოფიცერის თანამდებობაზე

 

მოვალეობები:

  • გაყიდვების მაჩვენებლების ზრდის მიზნით ახალი კლიენტების მოზიდვა;
  • ბანკის საცალო საკრედიტო პროდუქტების / მომსახურების რეალიზაცია;
  • ბანკის პროდუქტების შესახებ პრეზენტაციების წარმართვის უნარი;
  • ყოველთვიური გეგმების შესრულება;
  • მომხმარებლის მოთხოვნის გაანალიზება და სასესხო პროდუქტების კუთხით სწორი შეთავაზების გაკეთება;

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (საბანკო, საფინანსო, მენეჯმენტის მიმართულებით);
  • საბანკო სექტორში გაყიდვების ან დაკრედიტების მიმართულებისთ მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • ენები: რუსული - კარგი, ინგლისური - კარგი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • აქტიურობა;
  • დროის მართვის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი;
  • პროფესიული განვითარების ინტერესი;

 

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ მიყვეთ ბმულს: საცალო გაყიდვების უფროსი ოფიცერი 

 

საბუთების მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის მაისი  

 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის შედეგად სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 15:34

ბოლო ვადა 8 მაისი 00:00

ეროვნული ბანკის რეპორტინგის ჯგუფის უფროსი

ID 47192

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას ეროვნული ბანკის რეპორტინგის ჯგუფის უფროსი თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC2537
ადგილმდებარეობა: რეპორტინგის განყოფილება
კატეგორია: ფინანსები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 4 წელი
  • განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი


ენები

  • ინგლისური - ძალიან კარგი
  • რუსული - ძალიან კარგი


უნარები

  • ანალიტიკური აზროვნება
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • დეტალებზე ფოკუსირება
  • დროის მართვა
  • კარგი კომუნიკაციის უნარი


დამატებითი მოთხოვნები

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება, სასურველია საბანკო სფეროში;
  • აუცილებელია უმაღლესი განათლება ფინანსურ სფეროში;
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • Visual Basic for Application-ის ცოდნა;
  • სასურველია SQL ცოდნა;
  • ფინანსური და მენეჯერული აღრიცხვის ცოდნა;
  • ეროვნული ბანკის რეპორტებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად


სამუშაოს აღწერა

რეპორტინგის განყოფილების ბიზნეს ამოცანა:

  • უზრუნველყოს ბანკის შიდა და გარე მომხმარებლები დროული და ზუსტი ფინანსური ინფორმაციით;
  • რეპორტინგის ოპტიმალური სისტემის შექმნა და მუდმივი განვითარება;


ძირითადი მოთხოვნები:

  • რეპორტინგის მენეჯერების საქმიანობის მართვა;
  • სტანდარტული რეპორტების ავტომატიზაცია და სტანდარტიზაცია;
  • საქართველოს ეროვნული ბანკის ანგარიშგების მომზადება;
  • რეპორტინგის სისტემის გაუმჯობესებაზე და და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • აღრიცხვაში არსებული პრობლემის იდენტიფიკაცია და შესაბამის განყოფილებებთან თანამშრომლობა პრობლემების გადასაჭრელად;
  • ფინანსური რეპორტინგის მომზადება გარე და შიდა მომხმარებლებისთვის.


დამატებითი ინფორმაცია

რეზიუმეების განხილვის შედეგად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/2537

განთ. გუშინ 12:45

ბოლო ვადა 6 მაისი 00:00

მიმღებ-შემფასებელი

ID 47176

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას მიმღებ-შემფასებლის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე http://bankofgeorgia.ge/ge/careers/vacancies/?id=91&lang=geo 

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 7 მაისი, 2018.

განთ. გუშინ 11:47

ბოლო ვადა 7 მაისი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 47161

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ ბმულზე: http://bankofgeorgia.ge/ge/careers/vacancies/?id=448&lang=geo

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 7 მაისი, 2018 წ.

განთ. გუშინ 10:47

ბოლო ვადა 7 მაისი 00:00

პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამა

ID 47156

"პროკრედიტ ბანკის" დასაქმების საერთაშორისო პროგრამა - დასაქმების უნიკალური შანსი!

"პროკრედიტ ჯგუფი" პასუხისმგებლიან საბანკო მომსახურებას უწევს მსოფლიოს 14 ქვეყანაში მოქმედ მცირე და საშუალო ზომის საწარმოებს. თითოეული ქვეყანის სპეციფიკიდან და განვითარების ეტაპიდან გამომდინარე, ინდივიდუალურ მიდგომებს საჭიროებს. თუმცა, პროკრედიტ ჯგუფის მასშტაბით არსებობს ორი ძირითადი მიდგომა, რომლის გათვალისწინებაც სავალდებულოა მასში შემავალი ყველა ქვეყნისათვის, ესენია: ბანკის ბიზნეს ფილოსოფია და საკადრო პოლიტიკა. 

"პროკრედიტ ბანკი საქართველო" საერთაშორისო პროკრედიტ ჯგუფის ნაწილია, რომელიც საქართველოში 1999 წლიდან ფუნქციონირებს. ვცდილობთ, ჩვენი მიზნობრივი ჯგუფებისთვის "უნივერსალური ტიპის პარტნიორი ბანკი" ვიყოთ და მათ კომპლექსური, გამჭვირვალე და საუკეთესო ხარისხის საბანკო მომსახურება შევთავაზოთ. ამაში კი მნიშვნელოვან როლი ჩვენს კომპეტენტურ და პროფესიონალ კადრებს აკისრიათ . საკადრო პოლიტიკა ბანკის ერთ-ერთი პრიორიტეტია, რაც გულისხმობს პერსპექტიული კანდიდატების შერჩევას და არსებული თანამშრომლების მსგავსად მათ პროფესიულ განვითარებას.

პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამა, ჩვენთან დასაქმების ერთადერთი საშუალებაა!

პირველად საქართველოს საბანკო სექტორში პროკრედიტ ბანკი საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ მონაწილეობა დასაქმების საერთაშორისო პროგრამაში და გაიაროთ 6 თვიანი სასწავლო პროგრამა ბულგარეთში! 

პროგრამის ხანგრძლივობა: 6 თვე.
ლოკაცია: ბულგარეთი, ქალაქი სოფია.

ჩვენ ვუზრუნველყოფთ:

  • საცხოვრებელს; 
  • ფრენის ხარჯებს;
  • ყოველთვიურ სტიპენდიას.


პროგრამის სრული კურსი მოიცავს:

  • ზოგად კურსს საბანკო საქმესა და ფინანსებში;
  • მაკროეკონომიკის საფუძვლებს;
  • ბანკის საკვანძო განყოფილებებისა და ფილიალების საქმიანობის სპეციფიკის შესწავლას;
  • ფინანსური მათემატიკასა და ბუღალტერიას;
  • პროექტების წერისა და მართვის ტექნიკის შესწავლას;
  • ბანკის საქმიანობასთან დაკავშირებულ სხვა მნიშვნელოვან საკითხებს.


ვეძებთ მათ, ვინც არის:

  • 22-დან 32 წლამდე;
  • მიზანდასახული და ენერგიული;
  • გუნდური;
  • მობილური: შეუძლია საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში მუშაობა;
  • სწავლასა და განვითარებაზე ორიენტირებული;
  • სიახლეების და სირთულეების მიმართ ღია.


და ვისაც აქვს: 

  • უმაღლესი განათლება(ნებისმიერი სპეციალობა/მიმართულება);
  • ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • ინგლისური ენის მაღალი დონე;
  • პროკრედიტ ბანკში პროფესიული განვითარებისა და წინსვლის სურვილი.


"პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამის" მონაწილეთა შერჩევა ხდება კონკურსის საფუძველზე, რაც გულისხმობს კადრების შერჩევის გარკვეული თანმიმდევრული ეტაპების გავლას. თუ მიგაჩნიათ, რომ თქვენი კვალიფიკაცია აკმაყოფილებს ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ "პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამაში" მონაწილეობა, მიმართეთ ჩვენს ვებ-გვერდს და შეავსეთ ელექტრონული განაცხადის ფორმა.

კანდიდატთან დაკავშირება მხოლოდ, სრულყოფილად შევსებული განაცხადის შემთხვევაში მოხდება.

დამატებითი ინფორმაცია ჩვენი ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ვებ-გვერდებზე: http://www.procreditbank.ge და http://www.procredit-holding.com

"პროკრედიტ ბანკის" დასაქმების პროგრამისა და საკადრო პოლიტიკის შესახებ დაწვრილებით ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე: https://hr.procredit-group.com/ge?languagecode=en

ელექტრონული რეგისტრაციის ფორმა იხილეთ აქ: https://cv-uploader.procredit-group.com/Form.aspx

განთ. გუშინ 10:11

ბოლო ვადა 10 ივლისი 00:00

საგადახდო სისტემების მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი

ID 47126

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - საგადახდო სისტემების მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: http://bankofgeorgia.ge/ge/careers/vacancies/?id=476&lang=geo

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2018 წლის 7 მაისი.

განთ. 23 აპრილი 14:45

ბოლო ვადა 7 მაისი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 47085

სს "ტერაბანკი" თბილისში აცხადებს მიღებას 24 საათიანი რეჟიმით მომუშავე სერვისცენტრში მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე. 

24 საათიანი სამუშაო რეჟიმი გულისხმობს დღის და ღამის ცვლებში მორიგეობას.

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია საბანკო საქმეში ან ფინანსებში)
  • ბანკში მოლარე-ოპერატორად მუშაობის მინიმუმ 6 თვის გამოცდილება
  • საოფისე პროგრამების სრულყოფილად ფლობა
  • აუცილებელია ინგლისური ენის და რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე.


დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა 2018 წლის 5 მაისის 18:00 სთ-მდე უნდა წარმოადგინონ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

აპლიკანტების საყურადღებოდ: გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიცია და ქალაქი, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. ტესტირებისა და გასაუბრებისათვის მოწვეულნი იქნებიან მხოლოდ ის კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოცემული ვაკანსიის მოთხოვნებს. სატელეფონო ზარები არ მიიღება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 21 აპრილი 12:10

ბოლო ვადა 5 მაისი 00:00

გადამთვლელი მოლარე

ID 47047

"თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას გადამთვლელი მოლარის (სარეზერვო თანამშრომელი) პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC2530
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: სხვა
დასაქმების ტიპი: დროებითი დასაქმება
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 2 წელი.
** განათლება: ბაკალავრის ხარისხი.

უნარები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ფოკუსირება;
** საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა;
** სისხარტე;
** თავაზიანობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი.

დამატებითი მოთხოვნები:

** ეროვნული და უცხოური (USD, EUR, GBP, CHF, AZM, RUB) ვალუტის დამცავი ნიშნების ცოდნა;
** ვალუტასთან მუშაობის, მინიმუმ, 1 წლიანი გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

** ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების დროული, ზუსტი და უშეცდომო დამუშავება;
** ნაღდი ფულის გადასახდელად ვარგისიანობის განსაზღვრა;
** სამსახურეობრივი წერილების, აქტების წარმოება;
** TBC Pay-ს ინკასირებული კასეტების მიღება-გადათვლა დადგენილი სტანდარტების მიხედვით;
** საჭიროების შემთხვევაში, ცენტრალური საცავის სხვა თანამშრომლების ფუნქციების შესრულება;
** დამატებითი ფუნქციების დროებით შეთავსება მიღებული დავალების შესაბამისად.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/2530

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

მოქმედების ვადა: 29.04.2018.

განთ. 20 აპრილი 15:15

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00

პრობლემური სესხის ოფიცერი

ID 47046

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "მაიკროფინი" აცხადებს თანამშრომელთა მიღებას პრობლემური სესხის ოფიცრის პოზიციაზე.

 

ქალაქი თბილისი.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • პრობლემურ კლიენტებთან ურთიერთობა;
  • რეპორტინგის წარმოება;
  • პორტფელის სისტემური მონიტორინგი.

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი  განათლება;
  • დაკრედიტების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა;
  • ქართული და რუსული ენების გამართულად ცოდნა;

 

ანაზღაურება განისაზღვრება კვალიფიკაციის მიხედვით, ფიქსირებულ ხელფასს + ბონუსი;

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი განაცხადი ელ-ფოსტაზე [email protected]

წერილის სათაურში და მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 20 აპრილი 15:09

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

მიკრო, მცირე და საშუალო ბიზნესის ბანკირი

ID 47043

"ლიბერთი ბანკი" - ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი და ამბიციური ფინანსური ინსტიტუტი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას მიკრო, მცირე და საშუალო ბიზნესის ბანკირის პოზიციაზე:

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება: უმაღლესი, ბაკალავრი - ფინანსები/ეკონომიკა/საბანკო საქმე/ბიზნესის ადმინისტრირება;
** სამუშაო გამოცდილება: ბანკში ბიზნეს სესხებზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება.

ძირითადი ფუნქციები:

** პროდუქტების გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა: კლიენტების მოძიება, ინფორმაციის მიწოდება და პოტენციური კლიენტებისთვის კონსულტაციის გაწევა საბანკო პროდუქტებთან დაკავშირებით;
** კომპანიის ფინანსური მდგომარეობის შესწავლა-ანალიზი, სესხის პროექტის დამუშავება და რისკების დეპარტამენტთან ერთად სესხის პროექტის განხილვა; საკრედიტო კომიტეტზე პროექტის წარდგენა;
** საკრედიტო პორტფელის მართვა - ტექნიკური და ორგანიზაციული საკითხების მოგვარების ორგანიზება;
** საკრედიტო პორტფელის მონიტორინგი, ვადაგადაცილებული სესხების მართვა;
** არსებული მომხმარებლების მუდმივი ინფორმირება და ახალი პროდუქტების შეთავაზება.

სავალდებულო ცოდნა და უნარები: 

** ძირითადი ფინანსური უწყისების ცოდნა. ფინანსური კოეფიციენტების ანალიზი;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების პროფესიული ცოდნა;
** გაყიდვების ეფექტური წარმოების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** მომსახურების უნარები - თავაზიანობა, კეთილგანწყობა, დახმარების მზაობა;
** ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 4 მაისის ჩათვლით.

გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას, მეილში, საგნის მისათითებელ ველში, (subject line) მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. სხვა შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა ვერ განიხილება. 

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).

კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მოანცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 20 აპრილი 14:58

ბოლო ვადა 4 მაისი 00:00