ფილტრი

ვაკანსიები

სამომხმარებლო სესხების ოფიცერი

ID 51295

შპს მისო "ლიდერ კრედიტი" აცხადებს შემდეგ ვაკანსიებს: 

სამომხმარებლო სესხების ოფიცერი

მდებარეობა: ქ. თბილისი 
სამუშაო განაკვეთი: სრული

სამუშაო აღწერილობა:

** მისოში არსებული სასესხო პროდუქტების შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება მომხმარებლისთვის;
** მომხმარებლის ფინანსური მდგომარეობის შესახებ ინფორმაციის პირველადი დამუშავება;
** სასესხო განაცხადების მიღება; 
** მომხმარებელთან კომუნიკაცია, მათ მიერ შესასრულებელი ვალდებულებების ვადების კონტროლი (გაცემული სესხების მონიტორინგი);
** სხვა საქმიანობა, რომელიც კავშირშია ზემოთ აღნიშნულის შესრულებასა და განხორციელებასთან;

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ 2 წელი სამუშაო გამოცდილება (საბანკო, საფინანსო ორგანიზაციებში); 
** უმაღლესი განათლება (ბიზნეს/ფინანსების/ეკონომიკის მიმართულებით სასურველია);
** საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel,) ბაზისური ცოდნა 
** რუსული ენის ცოდნა;
** ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია);

უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება 
** გაყიდვების უნარი
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** პუნქტუალურობა

თუ გსურთ გახდეთ ძლიერი გუნდის წევრი, დასაქმდეთ ან უბრალოდ შეიცვალოთ სამსახური, მაშინ გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] ან/და შეავსოთ აპლიკაცია http://www.leadercredit.ge (დასაქმდი ჩვენთან) არაუგვიანეს 2018 წლის 10 აგვისტოსა

გთხოვთ, წერილის სათაურში (subject line) მიუთითოთ შესაბამისი პოზიცია, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დამატებითი ინფორმაცია, ჩვენი ორგანიზაციის შესახებ, შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ ვებ-მისამართზე: http://www.leadercredit.ge 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

მნიშვნელოვანი შეტყობინება:

გაითვალისწინეთ, რომ ზემოთ აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გაგზავნით თქვენ ავტომატურად ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს შპს მისო ლიდერ კრედიტის მიერ საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს მისო ლიდერ კრედიტ-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც შპს მისო ლიდერ კრედიტ-ში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

პერსონალური მონაცემების შენახვა/გამოყენება:

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 6 (ექვსი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს მისო ლიდერ კრედიტ-მა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. 

მონაცემთა სუბიექტის მოთხოვნის საფუძველზე მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა: 

თუ, თქვენ ხართ წინააღმდეგი, რომ თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან/და გსურთ შპს მისო ლიდერ კრედიტ-მა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ კომპანიას ელ.ფოსტის მეშვეობით: [email protected] ან/და ტელეფონის ნომერზე: 0322 730073 (*121).

განთ. გუშინ 11:08

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

მონაცემთა ბაზის ოპერატორი

ID 51282

"ორი ნაბიჯი" პირველი კომპანიაა კვების პროდუქტების საცალო გაყიდვების სფეროში, რომელმაც უბნის მაღაზიის ფორმატით დაიწყო ოპერირება 2009 წელს. 2010 წელს გაიხსნა ჩვენი პირველი მაღაზია დიდუბეში, ხოლო აქტიური განვითარება დაიწყო 2011 წლის მეორე ნახევრიდან და დღემდე გრძელდება. ამჟამად კომპანია ფლობს 123 მაღაზიას თბილისის, რუსთავის, საგარეჯოსა და მარნეულის მასშტაბით. მიმდინარე წელს ჩვენ ვგეგმავთ ქსელის მნიშვნელოვან ზრდას, რაც უკვე ყოველწლიური ტრადიცია გახლავთ "ორ ნაბიჯში". 

ჩვენი კომპანია ყველაზე ღირებულ აქტივად სწორედ თანამშრომელთა გუნდს განიხილავს, რომლის ძალისხმევის გარეშე წარმოუდგენელია წარმატების მიღწევა. 

მეტი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.orinabiji.ge/

ამჯერად, მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზის ოპერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი ამოცანები: მონაცემთა ბაზის რეგულარული განახლება და კომპანიის კომერციულ საქმიანობასთან დაკავშირებული ანგარიშების წარმოება.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ნომენკლატურის, ახალი მაღაზიების და მომწოდებლებთან გაფორმებული ხელშეკრულებების მონაცემთა ბაზაში რეგისტრაცია;
  • ფასების ცვლილებების მონაცემთა ბაზაში ასახვა;
  • საქონლის კატეგორიის ჯგუფების მარჟის ანგარიშის ყოველდღიურად მომზადება;
  • თითოეული ნომენკლატურის მარჟის ანგარიშის დადგენილი პერიოდულობით მომზადება;
  • ყოველთვიური შემაჯამებელი ანგარიშის მომზადება, რაც მოიცავს, გაყიდვების, მომხმარებლის რაოდენობის, საშუალო ჩეკის ანგარიშს;
  • ყოველთვიურად შესყიდული საქონლის, გადახდებისა და საქონლის დაბრუნების ანგარიშების მომზადება;
  • მონაცემთა ბაზაში ინფორმაციის რეგისტრირება და შეცვლა კომერციული დირექტორის წერილობითი მოთხოვნის საფუძველზე;
  • ანგარიშების დროულად მომზადება და კომერციული დირექტორისთვის მიწოდება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სავალდებულო);
  • უმაღლესი ტექნიკური განათლება (სასურველი);
  • MS Office, MS Excel ცოდნა მაღალ დონეზე;


პიროვნული მახასიათებლები:

  • სიზუსტე, აკურატულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • პასუხისმგებლიანი;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;
  • სამუშაოს დადგენილ ვადებში შესრულების უნარი.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ.მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს. მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. გუშინ 10:15

ბოლო ვადა 12 აგვისტო 00:00

ქოლ-ცენტრის გაყიდვების ოპერატორი

ID 51272

სს კრედო ბანკი აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის გაყიდვების ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში.

სს „კრედო ბანკი“ წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომელბს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
  • საპენსიო დაზღვევა;
  • პროფესიული ტრენინგები;

 

სამუშაო ადგილის მიზანი:

  • გამავალი ზარების მეშვეობით მომხმარებელთან კომუნიკაციის დამყარება, ორგანიზაციისა და მისი პროდუქტების ცნობადობის,  ეფექტურობისა და პროდუქტიულობის გაზრდის მიზნით.

 

ძირითადი პასუხისმგებლობა:

  • მომხმარებლებთან  ეფექტური და ხარისხიანი კომუნიკაციის დამყარება გამავალი ზარით,  მომსახურების სტანდარტების სრული დაცვით;
  • მომხმარებელის ინფორმირება კომპანიაში დანერგილი სიახლეების შესახებ, - კომპანიის ფასდაკლებით მომსახურების შეთავაზება, სესხის პირობების დადებითი მხარეების  გაცნობა და როგორც ახალ - აქტიურ, ასევე არააქტიური კლიენტების დარწმუნება, კრედოს პროდუქტებით სარგებლობაში;
  • მომხმარებელთა დაინტერესების შემთხვევაში ინფორმაციისა და განაცხადების რეგისტრაცია  ორგანიზაციის ერთიან ბაზაში;
  • ყველა პოტენციური, აქტიური და წასული მომხმარებლისათვის დახმარების გაწევა მისი პასუხისმგებლობის ფარგლებში;
  • ყოველთვიური გეგმის შესრულება.

 

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარი:

შემდეგი ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები შეიძლება მიღებულ იქნას ფორმალური განათლების, თვითსწავლების, გამოცდილების ან პრაქტიკანტობის გზით.

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია ქოლცენტრში, გაყიდვების მიმართულებით მინიმუმ 6-თვიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • რუსული ენის ცოდნა (სასურველია);
  • დახვეწილი კომუნიკაციისა და მეტყველების უნარი;
  • სასიამოვნო ხმის ტემბრი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • ძლიერი ადმინისტრაციული უნარ-ჩვევები;
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული პიროვნება;
  • პასუხისმგებლობისა და კორექტულობის მაღალი დონე;
  • გუნდში ნაყოფიერად მუშაობის უნარი და სურვილი; 
  • აქტიური და ყურადღებიანი.

 


დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა - http://credo.ge/hr/application ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. „ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი“-ს ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია. ან გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის 29 ივლისი

განთ. 17 ივლისი 16:13

ბოლო ვადა 29 ივლისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 51266

სს „კრედო ბანკი“ წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომელბს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

 

სს „კრედო ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
  • საპენსიო დაზღვევა;
  • პროფესიული ტრენინგები;

 

 

 

სამუშაო განაკვეთი:

  • მცოცავი გრაფიკი (4 თვეში 1 თვე ღამის ცვლა)

 

პოზიციის მიზანი:

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი უზრუნველყოფს ორგანიზაციის  პოტენციური მომხმარებლებისათვის მაღალი ხარისხის სატელეფონო  მომსახურებას, მათი მაქსიმლური კმაყოფილების მიზნით, ახდენს  კომპანიის ცნობადობის, ეფექტურობის და პროდუქტიულობის ზრდას და ეხმარება კომპანიას, გაზარდოს ლოიალურობის დონე.

 

 

ძირითადი პასუხისმგებლობა:

  • შემოსული ზარების მიღება/დამუშავება და მომხმარებელთა მომსახურება  სტანდარტების დაცვით;
  • განაცხადების დარეგისტრირება;
  • მომხმარებლებისათვის ინფორმაციის სრულყოფილად მიწოდება და კონსულტირება ბანკის პროდუქტების, პირობების, სერვისებისა და პროცედურების შესახებ;
  • მომხმარებელთა მომსახურება ონლაინ ჩატის და სოციალური ქსელის მეშვეობით;
  • მარკეტინგული კვლევების ხარისხიანად შესრულება და მენეჯერისითვის მიწოდება დადგენილ ვადებში;
  • უკმაყოფილო მომხმარებლის მომართვის შემთხვევაში დროული რეაგირება  და დახმარების გაწევა,  კომპეტენციის ფარგლებში.

 

 

 

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

(შემდეგი ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები შეიძლება, მიღებულ იქნას ფორმალური განათლების, თვითსწავლების, გამოცდილების ან პრაქტიკანტობის გზით).

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია ქოლ-ცენტრში, ან საბანკო სისტემაში კლიენტთა მომსახურების სფეროში  სამუშაო გამოცდილება;
  • რუსული ენის ცოდნა (სავალდებულოა სასაუბრო  დონეზე);
  • დახვეწილი კომუნიკაციისა და მეტყველების უნარი;
  • სასიამოვნო ხმის ტემბრი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • ძლიერი ადმინისტრაციული უნარ-ჩვევები;
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული პიროვნება;
  • პასუხისმგებლობისა და კორექტულობის მაღალი დონე;
  • გუნდში ნაყოფიერად მუშაობის უნარი და სურვილი; 
  • აქტიური და ყურადღებიანი.

 

 


დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. „ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი“-ს ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია. ან გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის 29 ივლისი

განთ. 17 ივლისი 15:38

ბოლო ვადა 29 ივლისი 00:00

პრობლემური სესხების ოპერატორი

ID 51264

სს „კრედო ბანკი“ წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომელბს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

 

სს „კრედო ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური სესხების ოპერატორის პოზიციაზე. 

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
  • საპენსიო დაზღვევა;
  • პროფესიული ტრენინგები;

 

 

 

პოზიციის მიზანი:

გამავალი ზარების მეშვეობით ვადაგადაცილებული  სესხების მქონე მომხმარებელთან  კომუნიკაციის დამყარება,  ორგანიზაციის მიმართ არსებული ვალდებულების შემცირების მიზნით

 

 

ძირითადი პასუხისმგებლობა:

  • სატელეფონო ზარების განხორციელება პრობლემურ მსესხებელთან;
  • პრობლემების იდენტიფიცირება;
  • მსესხებელთან მოლაპარაკებების წარმოება ვალდებულების დაფარვის უზრუნველყოფის მიზნით;
  • მომხმარებლის მონაცემთა დამუშავება და ანალიზი;

 

 

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

(შემდეგი ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები შეიძლება, მიღებულ იქნას ფორმალური განათლების, თვითსწავლების, გამოცდილების ან პრაქტიკანტობის გზით).

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია ქოლცენტრში, პრობლემურ კლიენტებთან ურთიერთობის ან გაყიდვების მიმართულებით მინიმუმ 6-თვიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • რუსული ენის ცოდნა (სასურველია);
  • დახვეწილი კომუნიკაციისა და მეტყველების უნარი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • ძლიერი ადმინისტრაციული უნარ-ჩვევები;
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული პიროვნება;
  • პასუხისმგებლობისა და კორექტულობის მაღალი დონე;
  • გუნდში ნაყოფიერად მუშაობის უნარი და სურვილი; 
  • აქტიური და ყურადღებიანი.

 


დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. „ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი“-ს ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია. ან გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის 29 ივლისი

განთ. 17 ივლისი 15:12

ბოლო ვადა 29 ივლისი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტ-ოპერატორი

ID 51215

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტ-ოპერატორის (სარეზერვო თანამშრომელი) პოზიციაზე, თბილისში.


ვაკანსიის კოდი: VC2770
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 1 წელი

განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები:

** საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
** თავაზიანობა
** კომუნიკაბელურობა
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** გაყიდვების უნარი

დამატებითი მოთხოვნები: მოითხოვება გამოცდილება გაყიდვების სფეროში.

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტების საჭიროებების გამოვლენა;
** კლიენტების ანგარიშების გახსნა, ანაბრების რეგისტრაცია და შემდგომი ოპერაციების წარმოება;
** კლიენტების საჭიროებებიდან გამომდინარე მათთვის საუკეთესო პროდუქტების შეთავაზება და პრეზენტაციების ჩატარება;
** კლიენტებისათვის კონსულტაციების გაწევა საბანკო პროდუქტებისა და მათ ანგარიშებთან დაკავშირებით;
** კლიენტების დარეგისტრირება ტექნოლოგიურ პროდუქტებზე;
** არსებულ კლიენტებზე მომსახურების პროცესში საოპერაციო ტიპის პროდუქტების გაყიდვის მაქსიმიზაცია;
** არსებულ კლიენტებთან დაკავშირება და პირველადი შეთავაზებების მიწოდება;
** მომსახურების პროცესში ოპერაციებთან დაკავშირებით გამოვლენილი პრობლემების დაფიქსირება პასუხისმგებელ პირებთან;
** კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და ლოიალური დამოკიდებულება;
** სადაზღვევო პროდუქტების პირობების და სტადნარტების ზედმიწევნით ცოდნა;
** სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვების უზრუნველყოფა;

დამატებითი ინფორმაცია:

მოქმედების ვადა 25 ივლისი, 2018.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან. 

შერჩეული კანდიდატები "თიბისი ბანკის" ტრენინგ ცენტრში გაივლიან მომზადებას.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/2770

განთ. 17 ივლისი 10:21

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

სერვისის/გაყიდვების კონსულტანტი

ID 51214

სს ვითიბი ბანკი ჯორჯიას“ აცხადებს კონკურსს სერვისისა და გაყიდვების კონსულტანტის ვაკანტურ პოზიციაზე. 

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ბანკში შემოსული მომხმარებლების დახვედრა, მათი საჭიროებების გამოვლენა და შესაბამისი მომსახურების გაწევა/გადამისამართება
  • რიგის ნომრის მინიჭება, გადახდის აპარატებთან და ბანკომატებთან კლიენტებისთვის დახმარების გაწევა
  • მომხმარებლებისთვის კონკრეტული პროდუქტების  შეთავაზება, დისტანციური პროდუქტების პოპულარიზაცია და გაყიდვა
  • ყოველთვიური გეგმების შესრულება
  • მომხმარებლის ინფორმირება ბანკში მიმდინარე აქციების შესახებ და სხვა საბანკო პროდუქტებისა თუ სერვისების შესახებ

 

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი
  • სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის ან სტაჟირების გამოცდილების ქონა
  • რუსული და ინგლისური ენების სალაპარაკო დონეზე ფლობა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა

 

 

უნარები:

  • ეფექტური კომუნკაციისა და მომსახურების უნარი
  • გაყიდვების უნარი
  • აქტიური
  • თავაზიანი
  • მოტივირებული და წარმატების მიღწევაზე ორიენტირებული
  • ორგანიზებული
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ არაუგვიანეს 2018 წლის 31 ივლისისა შეავსოთ განაცხადის ფორმა . 

განთ. 16 ივლისი 17:51

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

საინფორმაციო/სატელეფონო ცენტრის სპეციალისტი

ID 51207

სს „ვითიბი ბანკი ჯორჯია“ აცხადებს კონკურსს  საინფორმაციოსატელეფონო ცენტრის სპეციალისტის  თანამდებობაზე.

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • სატელეფონო–საინფორმაციო ცენტრში შემოსული ზარების მომსახურება / გადამისამართება
  • ამომწურავი ინფორმაციის გაცემა საბანკო პროდუქტებსა და მომსახურების შესახებ
  • ანგარიშების მომსახურება
  • ტრანზაქციების შესრულება
  • გამავალი ზარების შესრულება საცალო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით
  • მომხმარებლებისთვის ონლაინ კონსულტაციის გაწევა (online chat)

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი
  • სასურველია საბანკო სფეროში ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის/სტაჟირების გამოცდილება
  • სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ფლობა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) სრულყოფილად ფლობა
  • სასურველია საბანკო პროგრამა ALTA-ს ცოდნა

 

უნარები:

  • ღამის ცვლაში მუშაობის უნარი
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი (გამართული მეტყველება, კეთილგანწყობა, თავაზიანობა)
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა მაღალ დონეზე
  • როგორც გუნდში, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ არაუგვიანეს 2018 წლის 31 ივლისისა შეავსოთ განაცხადის ფორმა

განთ. 16 ივლისი 17:38

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

პლასტიკური ბარათების დეპარტამენტის უფროსი

ID 51187

პაშა ბანკი - ბაქოში სათაო ოფისის მქონე ფინანსური ინსტიტუტია, რომელიც ოპერირებს აზერბაიჯანში, საქართველოსა და თურქეთში. პაშა ბანკი მსხვილ და საშუალო ზომის საწარმოებს სთავაზობს კორპორატიულ და საინვესტიციო საბანკო მომსახურებას.

პაშა ბანკი დაინტერესებულ და კვალიფიციურ პირებს სთავაზობს პლასტიკური ბარათების დეპარტამენტის უფროსის ვაკანტურ პოზიციას.

გთხოვთ, განცხადების სანახავად მიჰყვეთ ბმულს: http://www.pashabank.ge/ge/about-us/career/career-opportunities?n=1161

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 31 ივლისი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 16 ივლისი 11:03

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

გრითერი

ID 51186

ფინკა ბანკი აცხადებს ვაკანსიას გრითერის პოზიციაზე

პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრში

 

  • სამუშაო ადგილი: თბილისი
  • ვაკანტური თანამდებობა: 1
  • აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 25 ივლისი, 2018

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • ახორციელებს მომხმარებლების/კლიენტების მიღებას/დახვედრას;
  • კონსულტაციას უწევს მომხმარებლებს პროდუქტებთან და პროცესებთან დაკავშირებით;
  • ამისამართებს მომხმარებლებს/კლიენტებს შესაბამის პერსონალთან;
  • ასრულებს თანამდებობასთან დაკავშირებულ სხვა მოვალეოებებს.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  • სასურველია 1 წლიანი გამოცდილება მომსახურების სფეროში, პრიორიტეტულია ბანკში მუშაობის გამოცდილება;
  • ქართულის სრულყოფილად ცოდნა, სასურველია რუსული და  ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) კარგი ცოდნა.

 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილად შევსებული  სააპლიკაციო ფორმა. (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე „CV”).

სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ: [email protected]

გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის “subject” ველში მიუთითოთ გრითერი“

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview).

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა,    როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

 

ფინკა ბანკი საქართველოში შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.


ფინკა ბანკი საქართველო გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.

ფინკა ბანკი საქართველოში კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

განთ. 16 ივლისი 11:02

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

საცალო დაკრედიტების ექსპერტი - დისტანციური გაყიდვები

ID 51185

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას საცალო დაკრედიტების ექსპერტის (დისტანციური გაყიდვები) თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC2769
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 25.07.2018
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:
  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება წელი
  • განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები:
  • ინგლისური - კარგი
  • რუსული - კარგი

უნარები:
  • აქტიურობა
  • კომუნიკაბელურობა
  • გაყიდვების უნარი
  • დროის მართვა
  • საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • მაღალი მოტივაცია

დამატებითი მოთხოვნები: სასურველია გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში.

სამუშაოს აღწერა:
  • *დისტანციური გაყიდვების მენეჯერი
  • სატელეფონო შეთავაზებების განხორციელება კლიენტების მოზიდვის მიზნით;
  • გაყიდვების მაქსიმიზაციის მიზნით ახალი კლიენტების მოზიდვა;
  • დაწესებული გეგმის შესრულება;
  • კლიენტთან პირველადი გასაუბრების შედეგად მათი ზუსტი საჭიროებების გამოვლენა;
  • ძველი კლიენტებისთვის დამატებით საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების შეთავაზება;

დამატებითი ინფორმაცია:

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, გასაუბრებაზე მოწვევა მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/2769

განთ. 16 ივლისი 11:01

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

ოპერატორი

ID 51150

სს "ტერაბანკი" სატელეფონო-საინფორმაციო მომსახურების განყოფილებაში აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები:

  • შემომავალი ზარების პასუხი
  • კლიენტებისათვის ინფორმაციის მიწოდება ბანკის მომსახურებასა და პროდუქტებზე, საჭიროების შემთხვევაში ბანკის სხვა სტრუქტურულ ერთეულებისგან ინფორმაციის მოძიება
  • ბანკის სხვადასხვა განყოფილებების თხოვნის საფუძველზე გამოკითხვების ჩატარება
  • სატელეფონო ზარების განხორციელება კლიენტების მიმართულებით ბანკის შესახებ არსებული სხვადასხვა ტიპის სიახლეების შესახებ
  • სატელეფონო-საინფორმაციო ცენტრის სერვისების პროცედურით განსაზღვრული პროდუქტების გააქტიურება და ოპერაციების შესრულება.
  • ონლაინ ჩათში დასმულ შეკითხვებზე პასუხის გაცემა 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • კომპიუტერული პროგრამები - საოფისე პროგრამები
  • უცხო ენის ცოდნა - ინგლისური, რუსული


დამატებითი მოთხოვნები:

  • ანალიტიკური უნარი 
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები, დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი
  • სხარტი აზროვნება, მრავალმხრივი ინფორმაციის ანალიზის და სისტემატიზირების უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • კომპიუტერული უნარები - MS Windows, MS office applications, MS Outlook, Internet, Power Point, საბანკო პროგრამა
  • კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი


შერჩევის პროცესში უპირატესობა მიენიჭებათ იმ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ:

  • ბანკის სატელეფონო-საინფორმაციო განყოფილების სფეროში გამოცდილება
  • ინგლისური და რუსული ენა სასაუბრო დონეზე


დაინტერესებულმა პირებმა 24 ივლისის 17:00 სთ-მდე უნდა გამოაგზავნონ CV მისამართზე: [email protected] 

აპლიკანტების საყურადღებოდ: გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

გასაუბრებისათვის მოწვეული იქნებიან მხოლოდ ის კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოცემული ვაკანსიის მოთხოვნებს. სატელეფონო ზარები არ მიიღება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 11:28

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00