ID 37244
სესხის ოფიცერი ზესტაფონში, ხულოსა და ქედაში

კონტაქტი

კრედო ბანკი

დეტალური ინფორმაცია

საქართველო

ბოლო ვადა: 6 ოქტომბერი

კომენტარი

დამსაქმებელი: სს „კრედო ბანკი“

თანამდებობა: სესხის ოფიცერი

სამუშაო ადგილი: ზესტაფონი/ხულო/ქედა

                                                                                      

სს „კრედო ბანკი“ წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარტი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომელბს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
  • საპენსიო დაზღვევა;
  • პროფესიული ტრენინგები;

 

პოზიციაზე არსებული პირობები:

  • გამოსაცდელი ვადის პერიოდში - ფიქსირებული ანაზღაურება;
  • შტატში მუშაობისას - ფიქსირებული ანაზღაურება და ყოველთვიური ბონუსი.

 

პირობები აღნიშნული მიმართულებით უწყვეტი 1-წლის გამოცდილების მქონე აპლიკანტებისათვის:

  • პრაქტიკანტობის ვადა 1-დან 3 თვემდე;
  • ანაზღაურება პრაქტიკის პერიოდში პირველივე თვიდან 375 ლარი;
  • ანაზღაურება 3 თვის შემდეგ, გამოსაცდელი ვადის პერიოდში 250 დოლარის ექვივალენტი ლარში;
  • ანაზღაურება 6 თვის შემდეგ 800-1300 ლარი + ყოველთვიური ბონუსი;
  • სამუშაო გრაფიკი - სრული.

 

პირობები სამუშაო გამოცდილების არ მქონე აპლიკანტებისათვის:

  • პრაქტიკანტობის ვადა 1-დან 3 თვემდე;
  • ანაზღაურება პრაქტიკის პერიოდში პირველივე თვიდან 125 ლარი;
  • პრაქტიკანტობის წარმატებით გავლის შემთხვევაში დასაქმების პერსპექტივა;
  • სამუშაო გრაფიკი - სრული.

 

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

  • კლიენტების მოზიდვა;
  • სასესხო განცხადებების ანალიზი და კლიენტების ბიზნესის შეფასება;
  • საკრედიტო კომიტეტისათვის კლიენტების შესახებ რეკომენდაციის მიცემა;
  • საკრედიტო კომიტეტის დადასტურების შემთხვევაში სესხის გაცემის უზრუნველყოფა;
  • სესხის გადახდის პროცესის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა;
  • ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების ან ეკონომიკის სპეციალობით);
  • ნებისმიერი სამუშაო გამოცდილება განიხილება პრიორიტეტად;
  • საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • პრაქტიკის გავლის შემდეგ აუცილებელია ავტომობილის მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი.

 

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. „ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი“-ს ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია.

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა:  2017 წლის 6 ოქტომბერი.