ID 48242
შესყიდვების სპეციალისტი-ანალიტიკოსი

კონტაქტი

სერვის ნეტ გრუპი

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 25 მაისი

კომენტარი

შპს „სერვის ნეტ გრუპი“ აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების სპეციალისტი-ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

 

 სამუშაო აღწერილობა/ძირითადი მოვალეობები

  • ტენდერების და პროექტების განფასება;
  • შესყიდვის დავალების საფუძველზე ფასთა ღია გამოკითხვის წარმოება;
  • მომწოდებლებთან მოლაპარაკებების წარმოება შესასყიდი მასალის  კომპანიისათვის საინტერესო და მისაღები ხარისხისა და ფასის მისაღწევად;
  • მოთხოვნის ინიციატორთან კოორდინირებული მუშაობა შესასყიდი საქონლის სპეციფიკაციის დასაზუსტებლად;
  • შერჩეულ მომწოდებლებთან სწორი და უშეცდომო მოწოდების დოკუმენტაციის მომზადების უზრუნველყოფა;
  • შესყიდვისთვის გადარიცხვის ორგანიზება;
  • მომწოდებლებისგან წარმოდგენილი დოკუმენტაციის სისწორის კონტროლი;
  • მომწოდებლებისგან საქონლის მოწოდების ორგანიზება;
  • საქონელზე შესყიდვის მოთხოვნიდან საწყობში მოწოდებამდე ვადების  კონტროლი;
  • მასალის  საწყობში მიწოდების შემდგომ,  ლოჯისტიკის განყოფილებასთან გავლილი/ასახული პირველადი დოკუმენტაციის აკინძვა/ ფინანსური მიმართულებისთვის წარდგენა;
  • შესყიდული საქონლის  შემოსავალში აყვანა 1c პროგრამაში;
  • ფინანსური მიმართულების მოთხოვნების შესაბამისად მიღება - ჩაბარების დოკუმენტების მომზადება  და დროულად მიწოდება;
  • შესყიდვის მოთხოვნის შესაბამისად,  უშუალო ხელმძღვანელთან  შეთანხმებით  სხვადასხვა სავაჭრო ობიექტებზე შესყიდვების  განხორციელბა,  შესყიდვაზე შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება და ფინანსური მიმართულებისთვის  წარდგენა;
  • უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით,  შესყიდვების  განხორციელება, შესყიდვაზე შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება და ფინასურისთვის წარდგენა;
  • ლოჯისტიკის განყოფილებასთან შეთანხმებით,  ახალი ნომენკლატურის შექმნა პროგრამა 1c-ში;
  • არსებული მომწოდებლების ფასების რეგულარული რევიზია;
  • ხელშეკრულების გაფორმებამდე სახარჯთაღრიცხვო დოკუმენტაციის შესაბამისობის (ფასი, მოცულობა და ა.შ)  დადგენა, ანალიზი;
  • ხარჯთაღრიცხვების ექსპერტიზა და აღნიშნულთან დაკავშირებით შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება;
  • დეფექტური აქტების, სარემონტო სამუშაოების უწყისების და დამუშავებული პროექტების საფუძველზე ობიექტის სამშენებლო, სარეკონსტრუქციო სარემონტო და სამონტაჟო სამუშაოების სახარჯთაღრიცხვო დოკუმენტაციის შედგენა ლოკალურ - რესურსული მეთოდით - მოქმედი ნორმატიული აქტებით და აგრეთვე მიმდინარე საბაზრო ფასებით;
  • ობიექტის სარემონტო, სამონტაჟო და სამშენებლო სამუშაოების საორიენტაციო ღირებულების განსაზღვრა;
  •  სამშენებლო - საინჟინრო ნახაზების საფუძველზე მასალათა სპეციფიკაციების შემოწმება;
  •  შესრულებული სამუშაოების მოცულობის და მასალების რაოდენობის განსაზღვრა;
  •  ეფექტური აქტების შედგენა;
  • ობიექტზე მიმდინარე დანახარჯების ხარჯთაღრიცხვასთან შედარება;

 

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები/პიროვნული უნარები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, ეკონომიკის ან/და  მენეჯმენტის მიმართულებით)
  • სამუშაო გამოცდილება ლოჯისტიკის/შესყიდვების/ფინანსების სფეროში;
  • პროექტების მართვის გამოცდილება;
  • სახარჯთაღრიცხვო დოკუმენტაციის შემუშავების გამოცდილება;
  • სახარჯთაღრიცხვო დოკუმენტაციის შედგენასთან დაკავშირებული ნორმატიული აქტების ცოდნა;
  • სარემონტო, სამონტაჟო, სამშენებლო სამუშაოები და მათი შესრულების ტექნოლოგიების ცოდნა;
  • დეფექტური აქტების, სარემონტო სამუშაოების უწყისების და სხვა სახის ტექნიკურ - ეკონომიკური დოკუმენტაციის შედგენის წესების ცოდნა;
  • სახელმწიფო ენის ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების  საფუძვილანი ცოდნა (MS Office), განსაკუთრებით Microsoft Excel-ის საფუძვიანი ცოდნა (ლიგიკური ფუნქციები, სტატიკური ფუნქციები, მათემატიკური ფუნქციები, ფინანსური ფუნქციები)
  • უცხო ენების ცოდნა (აუცილებელია ინგლისური/რუსული; სასურველია თურქული/ჩინური)
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • დისციპლინირებულობა/პასუხისმგებლობა;
  • გუნდური მუშაობის კულტურა;
  • კომუნიკაბელურობა/კოლეგიალობა;
  • დროის ეფექტურად  მართვის უნარი;

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) მისამართზე: [email protected] 2018 წლის   25 მაისის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის თემის ველში (Subject) მიუთითეთ   ვაკანსიის  დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. პარალელურ რეჟიმში მოხდება შემოსული რეზიუმეების განხილვა.