ID 48244
HR ბიზნეს პარტნიორი

კონტაქტი

თიბისი ბანკი

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 30 მაისი

კომენტარი

თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას HR ბიზნეს პარტნიორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები

უნარები

  • ორგანიზებული;
  • პასუხისმგებლიანი;
  • გუნდური;
  • დამოუკიდებლობა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • მოტივირებული;
  • ენერგიული, ხალისიანი;
  • კომუნიკაბელური, თანამშრომლობის ნიჭი;
  • სტრეს გამძლე;
  • ინიციატივიანი და პროაქტიული;
  • ცვლილებების მიმართ მოქნილი;
  • შედეგზე ორიენტირებული.

 

დამატებითი მოთხოვნები

  • უმაღლესი განათლება  - სოციოლოგიის, ფსიქოლოგიის ან ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში (MBA უპირატესობაა);
  • 3+ წლიანი სამუშაო გამოცდიელბა, საშუალო ან დიდი ზომის კერძო კომპანიაში;
  • მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება  ჩაითვლება უპირატესობად;
  • Professional Coaching -  ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ინგლისური და რუსული ენის სრულყოფილად ცოდნა (მ.შ. წერით);
  • Microsoft Office პროგრამები: Word, Excel, Power Point მაღალ დონეზე ცოდნა.

 

სამუშაოს აღწერა

 

ბანკის განსაზღვრული ბიზნეს მიმართულებებისათვის ეფექტური HR სისტემების დანერგვა:

  • კანდიდატების ეფექტური ბაზების შექმნა და განვითარება;
  • ახალი თანამშრომლებისთვის საორიენტაციო პროგრამების განხორციელება - Onboarding Program;
  • პროფესიული და სპეციალური უნარების სრულყოფისთვის განვითარების ინდივიდუალური გეგმების შექმნა და განხორციელების მონიტორინგი;
  • ბიზნეს მიმართულების ყველა პოზიციისთვის შეფასების სისტემების  მონიტორინგი, სისტემის დახვეწა და განვითარება.
  • კანდიდატების შერჩევა, ინტერვიუების ორგანიზება, შედეგების ანალიზი.                         

ბანკის ერთიანი ეფექტური კორპორატიული კულტურის დანერგვა:

  • ორგანიზაციული დისციპლინის ზედამხედველობა;
  • გუნდის შეკვრის ღონისძიებების დაგეგმვა-განხორციელება;
  • არაფინანსური მოტივაციის ღონისძიებების ჩატარება;
  • ბანკის  კორპორატიული ღირებულებების ადაპტირება;
  • ბანკის სხვა სტრუქტურებთან და ბიზნეს-პროექტებში თანამშრომლების ინტეგრირება;
  • ბიზნეს მიმართულების თანამშრომლებისთვის ბანკის მენეჯმენტთან წვდომის და „ღია კარის“ უზრუნველყოფა;
  • თანამშრომელთა დახმარება სოციალური პრობლემების გადაჭრაში;
  • კონფლიქტების მოგვარებაში ეფექტური მედიატორობა;
  • ბანკის შიდა ორგანიზაციული განვითარების პროცესში თანამშრომელთა აქტიური ჩართულობის ორგანიზება;
  • ბიზნეს მიმართულების თანამშრომლებთან მათი მენეჯმენტის მხრიდან სწორი და დროული უკუკავშირის მონიტორინგი - Feedback Monitoring.

 

ბანკის ერთიანი ეფექტური კორპორატიული კულტურის დანერგვა:

  • ბიზნეს მიმართულების თანამშრომლების უფლება-მოვალეობების დაცვის მონიტორინგი;
  • თანამშრომელთა მიმართ დისკრიმინაციული ქმედებების მიმართ რეაგირება;
  • ბიზნეს მიმართულებებისათვის შიდა პრეზენტაციების ჩატარების ორგანიზება;
  • ბიზნეს მიმართულების დირექტორის და მენეჯმენტის დროული ინფორმირება თანამშრომელთა პრობლემებზე;
  • თანამშრომლების პრობლემებზე და ინიციატივებზე ეფექტურირეაგირების უზრუნველყოფა მენეჯმენტის მხრიდან;
  • ბიზნეს მიმართულების  თანამშრომლების ENPS და ჩართულობის ინდექსის (Engagement) მაღალი დონის უზრუნველყოფა;
  • ბანკის შინაგანაწესის და ქცევის ნორმების დაცვა;
  • საერთო ორგანიზაციული დისციპლინის დარღვევებზე დროული რეაგირება შესაბამისი მიმართულების მენეჯმენტის ჩართვით;
  • კორპორატიული ფასეულობების და ღირებულებების დაცვა;
  • თანამშრომელთა მიმართ ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციული ქმედებების აღკვეთა.

 

დამატებითი ინფორმაცია

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/2600