ID 48289
მომსახურების კონსულტანტი/რეზერვი - ცაგერი

კონტაქტი

კრედო ბანკი

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

რაჭა – ლეჩხუმ – ქვემო სვანეთი

ცაგერი

ბოლო ვადა: 30 მაისი

კომენტარი

მომსახურების კონსულტანტი სს "კრედო ბანკს" (კრედო) უწევს მომსახურებას, დადგენილი პოლიტიკისა და პროცედურების შესაბამისად. 

თანამდებობა: მომსახურების კონსულტანტის რეზერვი
სამუშაო ადგილი: ცაგერი

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

ზოგადი:
  • კრედოს ფილოსოფიის, ღირებულებების, მიზნების გაგება და მხარდაჭერა;
  • ორგანიზაციის მიზნების მისაღწევად, შესაძლებლობების ფარგლებში, ზედამხედველის მიერ დასახული ამოცანების შესრულება;
  • საქმიანობის შესრულება კრედოს სტრატეგიისა და მეთოდიკის შესაბამისად.
  • ორგანიზაციის წინაშე პატიოსნებისა და ერთგულების მაღალი დონის წარმოჩენა; 

სპეციფიკური:
  • საკრედიტო პოლიტიკის და პროცედურების, ადამიანური რესურსების მართვის პოლიტიკის, მათ შორის წამახალისებელი სქემის, მომსახურების სტანდარტების, ეთიკის კოდექსისა, ბიზნესის ქცევების, კორპორატიული ღირებულებების, ინფორმაციული უსაფრთხოების პოლიტიკების, ასევე მათში შეტანილი სიახლებიის, ცოდნა და დაცვა; 
  • კლიენტის პერსონალური მონაცემების, ფინანსური და ოჯახური მდგომარეობის კონფიდენციალურობის, მის საქმიანობასთან დაკავშირებული ინფორმაციის კონფიდენციალურობის მკაცრად დაცვა;
  • ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;
  • ორგანიზაციის მატერიალური ფასეულობების გაფრთხილება და დაცვა, კრედოს მოხმარების პოლიტიკის შესაბამისად;
  • ინფორმაციული უსაფრთხოების ტრეინინგზე დასწრება და ინფორმაციული უსაფრთხოების თანხმობის განცხადებაზე ხელის მოწერის უზრუნველყოფა, (ხელმოწერით დადასტურება, რომ განცხადების რომელიმე ნაწილის დარღვევა განხილულია როგორც მოვალეობის შეუსრულებლობა და იწვევს დისციპლინარულ სანქციებს);
  • მისალმება კლიენტის სერვისცენტრში შესვლისთანავე, კრედოს წარდგენა პოტენციური კლიენტებისათვის;
  • კლიენტისათვის დახმარების შეთავაზება და გაწევა პასუხისმგებლობის ფარგლებში; 
  • არსებული თუ პოტენციური კლიენტების გადამისამართება შესაბამის პირებთან;
  • კლიენტების რიგითობის დაცვის უზრუნველყოფაი;
  • სერვისცენტრის თანამშრომლებთან შეხვედრებისა და განრიგის შედგენის უზრუნველყოფა;
  • სესხის გაცემის დროს წესრიგის დამყარება მიმღებში;
  • კლიენტებისათვის დახმარების გაწევა სწრაფი გადახდის აპარატებთან;
  • კლიენტისთვის დახმარების გაწევა სესხის დაფარვის პროცესში (ასევე სერვისცენტრის შესაბამისი თანამშრომლების ინფორმირება დაფარვის თაობაზე);
  • კომპეტენციის ფარგლებში, სერვისცენტრში არსებული მარაგების კონტროლი და აღრიცხვა (მათ შორის, მარკეტინგული მასალების);
  • სერვისცენტრში წესრიგისა და სისუფთავის დაცვის უზრუნველყოფა, ოფისის დამლაგებლის ყოველდღიური საქმიანობის ზედამხედველობა და კოორდინირება;კრედოს ადმინისტრაციული ფორმების/საბუთების მომარაგება;
  • მომსახურების სტანდარტების შესრულება;
  • კომპანიის კორპორატიულ ელ-ფოსტაზე მოსული სიახლეების გაცნობა;
  • კრედოს ჩაცმის ეტიკეტის დაცვა;
  • საჭიროების შემთხვევაში, სერვისცენტრის დამხმარე პოზიციაზე მომუშავე თანამშრომელთა შეცვლა, მათი არყოფნის დროს;
  • საჭიროებისამებრ, სერვისცენტრის მენეჯერისათვის დახმარების გაწევა სხვა დავალებების შესრულებაში. 

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

შემდეგი ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები შეიძლება, მიღებულ იქნას ფორმალური განათლების, თვითსწავლების, გამოცდილების ან სტაჟირების გზით. 
  • საშუალო ან უმაღლესი განათლება;
  • ეფექტური ზეპირი საკომუნიკაციო უნარი ქართულ ენაზე, რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასურველია; 
  • კომუნიკალურობა და კლიენტების მიმართ პოზიტიური განწყობა; 
  • თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით დონეზე ცოდნა;კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი;
  • თვითმოტივირებულობა, სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება (მაგ. მომსახურების კონსულტანტის რეზერვი სამცხე-ჯავახეთში).

გთხოვთ, რეზიუმე გამოგზავნეთ არაუგვიანეს 2018 წლის 30 მაისი.