ID 49107
სერვისცენტრის მენეჯერი - ხულო

კონტაქტი

საქართველოს ფოსტა

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

აჭარა

ხულო

ბოლო ვადა: 29 ივნისი

თანდართული ფაილი: ფოსტაcv11.zip

კომენტარი

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას სერვისცენტრის მენეჯერის თანამდებობაზე ხულოში.

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვისცენტრის ხელმძღვანელობა: სერვის ცენტრის სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და მისი კონტროლი;
  • კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევის კოორდინირება და მონიტორინგი
  • სერვისცენტრში კლიენტების მაღალი სტანდარტით მომსახურების უზრუნველყოფა
  • დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა
  • სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია გაყიდვების ან კლიენტთა მომსახურების სფეროში;
  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა კარგ სამუშაო დონეზე;
  • MS პროგრამების ცოდნა.


უნარ-ჩვევები:

  • მართვისა და ხელმძღვანელობის უნარი;
  • სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • თანამშრომლების მოტივაციისა და განვითარების უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • გამართულად მეტყველების უნარი;
  • წერითი კომუნიკაციის უნარი;
  • მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
  • ინიციატივა.


კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

  • კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;
  • გასაუბრება.


კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და თქვენს რეზიუმესთან (CV) ერთად გამოაგზავნოთ შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 29 ივნისის ჩათვლით. გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.