ფილტრი

ვაკანსიები

600 ლარი

დამლაგებელი ბაკურიანში

ID 66449

სასტუმრო "ბაკურიანი ინნ" აცხადებს ვაკანსიას ნომრის დამლაგებლის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: დაბა ბაკურიანი კობა წაქაძის ქ.12
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება: 600 ლარი
სხვა პირობები: კომპანია უზრუნველყოფს დასაქმებულს საცხოვრებლით, კვებით და სატრანსპორტო ხარჯით.

ძირითადი მოთხოვნები:

** პოზიციის შესაბამისი უნარები და კვალიფიკაცია;
** სისუფთავისა და წესრიგის შენარჩუნებაზე მუდმივი ზრუნვა;
** სასტუმროს ნომრის დალაგება დამსაქმებლის მოთხოვნისა და სტანდარტების შესაბამისად;
** უსაფრთხოების ნორმების დაცვა
** ასაკი: 18 - 60 წელი

სასურველი უნარ - ჩვევები:

** ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
** სისწრაფე, ორგანიზებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა

სასურველია ჰქონდეს სასტუმროში დალაგება - დასუფთავების დეპარტამენტში მუშაობის გამოცდილება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე [email protected] 2021 წლის 1 ივნისამდე, სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ პოზიციის დასახელება "cleaner", ან დაგვიკავშირდით ტელეფონზე: 598 41 99 42

განთ. 12 მაისი 10:27

ბოლო ვადა 1 ივნისი 00:00

700 ლარი

ადმინისტრატორი ბაკურიანში

ID 66448

სასტუმრო "ბაკურიანი ინნ" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის/რეცეფციონისტის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: დაბა ბაკურიანი კობა წაქაძის ქ.12
სამუშაო განაკვეთი: ცვლაში მუშაობა
ანაზღაურება: 700 ლარი + 2% ბონუსი გაყიდვიდან
სხვა პირობები: კომპანია უზრუნველყოფს დასაქმებულს საცხოვრებლით, კვებით და სატრანსპორტო ხარჯით.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სტუმრების მიღება, რეგისტრაცია და განთავსება
** სასტუმროს სერვისების შესახებ სტუმრის ინფორმირება
** სატელეფონო ზარების პასუხი
** ტრანსფერის ორგანიზება
** სტუმრის მოთხოვნებზე ადეკვატური და სწრაფი რეაგირება
** სასტუმროს პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება (მაგ: Ezee, Fidelio და ა.შ )
** ინგლისური და რუსული ენების ფლობა

სასურველი უნარ - ჩვევები:

** ვერბალური კომუნიკაციის კარგი უნარი
** ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
** სისწრაფე, ორგანიზებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** სტრესულ რეჟიმში მუშაობის უნარი

სასურველია ჰქონდეს სასტუმროში მიღება - განთავსების დეპარტამენტში მუშაობის გამოცდილება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე [email protected] 2021 წლის 1 ივნისამდე, სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ პოზიციის დასახელება "ადმინისტრატორი", ან დაგვიკავშირდით ტელეფონზე: 598 41 99 42.

განთ. 12 მაისი 10:25

ბოლო ვადა 1 ივნისი 00:00

1000 ლარი

სამეურნეო სპეციალისტი თიანეთში

ID 66447

Tree tops Sabaduri არის დასასვენებელი კომპლექსი, რომელიც მდებარეობს თიანეთში, საბადურის ტყის გასწვრივ. კომპლექსი მოიცავს 5 კომფორტულ სახლს, რესტორანს, საუნასა და აუზს.

ვის ვეძებთ ჩვენ:

პიროვნებას რომელსაც შეუძლია:

** სამეურნეო საქმეების შესრულება, დაგეგმვა
** სასტუმროს ლოგისტიკური საკითხების შესრულება
** სტუმრებთან კომუნიკაცია
** Check in/out

ძირითადი მოთხოვნები:

** სამშენებლო სამუშაობის სხვადასხვა დისციპლინის მინიმალურ დონეზე ცოდნა
** გამართული კომუნიკაციის უნარი
** ავტომობილის და მართვის მოწმობის ქონა

ფუნქცია/მოვალეობები:

** სტუმრების მიღება
** დეფექტების გამოსწორება
** ობიექტის/სასტუმროს სარემონტო სამუშაოების დაგეგმვა/შესრულება

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი/თიანეთი
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: 800-1000₾

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV), შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

ტელ: +995322041896

განთ. 12 მაისი 10:22

ბოლო ვადა 11 ივნისი 00:00

მიმტანი ნაფარეულში

ID 66446

სასტუმრო "ლოპოტა, სპა & რეზორტი" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე ს. ნაფარეულში.

საკვალიფიკაციო და სხვა მოთხოვნები:

** ქართული, ინგლისური და რუსულის ენების ცოდნა;
** მიმტანად მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** მაღალი სტანდარტის მომსახურების გაწევის უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

პირობები: ხელფასი განისაზღვრება კვალიფიკაციის მიხედვით.

ჩვენ გთავაზობთ:

** მეგობრულ და გუნდურ გარემოს;
** კვებით, საცხოვრებლით და ტრანსპორტირებით უზრუნველყოფას.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 მაისი 10:20

ბოლო ვადა 11 ივნისი 00:00

ფრონტ-ოფისის მიმღები ნაფარეულში

ID 66445

Hotel Lopota Lake Resort and Spa is looking for a candidate for the position of Front Office Receptionist.

Major functions:

** Greet and welcome guests upon arrival and engage in conversation that will enhance the guest experience;
** Provide detailed information about the resort and facilities;
** Check-in guest in an efficient and friendly manner;
** Check out guests at end of the stay. Ascertain guest satisfaction, collect keys, and presents bill to guests. Settle bill accurately through credit card or cash transaction;
** Handle all guest interactions and requests with the highest level of hospitality and professionalism, accommodating special requests whenever possible; resolve customer complaints; assist customers in all inquiries. Interaction with guest will be in person and by phone;
** Accept reservations, changes, and cancellations in the absence of Reservations Department Staff.

Requirements:

** Fluent Georgian, Russian, and English language skills;
** Experience in customer service, the guest-oriented environment is preferred but not required;
** Ability to work well under pressure in a fast-paced environment;
** Positive attitude and good communication skills.

This position is full-time and will require the successful applicant to work a variety of shifts covering nights and weekends as well.

Interested candidates are kindly invited to send their CV to [email protected]. Please indicate the position title in the subject line.

განთ. 12 მაისი 10:19

ბოლო ვადა 11 ივნისი 00:00

600 ლარი

კურიერი ახალქალაქში

ID 66444

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის თანამდებობაზე ახალქალაქში.

ანაზღაურება: 600 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** საკურიერო მომსახურების გაწევა როგორც ფიზიკური, ასევე იურიდიული პირებისათვის;
** სხვადასხვა სახის საფოსტო გზავნილების აღრიცხვა, ადრესატისათვის მიწოდება და არსებული წესის შესაბამისად გადაცემა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ქართული ენის ცოდნა;
** კანდიდატმა უნდა იცოდეს მოტოციკლის მართვა; (დასაქმების შემთხვევაში უნდა აიღოს A1 ან A კატეგორიის მართვის მოწმობა);
** საგზაო ნიშნებისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გამართულად მეტყველების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამოდენიმე ეტაპს:

** კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე;
** გასაუბრება;
** მოსამზადებელი ეტაპი.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმესთან (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 07.06.2021.

განთ. 10 მაისი 16:51

ბოლო ვადა 7 ივნისი 00:00

800 ლარი

სასტუმროს ადმინისტრატორი ყაზბეგში

ID 66443

ყაზბეგში მდებარე სასტუმრო "პორტა კავკასია" აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ყაზბეგი, თერგდალეულების ქ. #2
სამუშაო განაკვეთი: 12 საათიანი სამუშაო დღე (ცვლები)
ანაზღაურება: 600-800 ლარი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** სტუმრების მიღება და მათ მიერ გაკეთებული ჯავშნის იდენტიფიცირება;
** სტუმრების რეგისტრაცია;
** ოთახებში განთავსება ჯავშნის მიხედვით;
** სტუმრებისთვის სრულყოფილი მომსაურების გაწევა;
** სატელეფონო ზარების და მეილების მიღება და დროული რეაგირება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** მომსაურების სტანდარტების ცოდნა;
** კომუნიკაციის კარგი უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული;

ვაკანსიით დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის და გაცნობებთ, რომ, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, საქართველოს კანონის "პერსონალური მონაცემთა დაცვის შესახებ" შესაბამისად ექვემდებარება შენახვა-დამუშავებას 1 წლის განმავლობაში.

განთ. 10 მაისი 16:49

ბოლო ვადა 7 ივნისი 00:00

მტვირთავი ახალქალაქში

ID 66442

"ჯიბე Cash & Carry" ახალქალაქის ფილიალში აცხადებს ვაკანსიებს მტვირთავის და მოლარის პოზიციაზე.

ჯიბე Cash & Carry არის პირველი და ერთადერთი საბითუმო სავაჭრო ქსელი საქართველოში, რომელიც ემსახურება იურიდიულ პირებს და საცალო მომხმარებლებს.

სამუშაო ადგილი: ახალქალაქი, ახალქალაქის გზატკეცილი, საბაგიროს მიმდებარე ტერიტორია
სამუშაო გრაფიკი: 2 დღე სამუშაო, მესამე დღე-დასვენების დღეა
ანაზღაურება: მოლარე-550 ლარი, მტვირთავი-350 ლარი

მოლარის ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაყიდული პროდუქტის აღრიცხვა შესაბამის პროგრამაში
** პროდუქციის სანაცვლოდ მომხარებლისაგან თანხის მიღება ნაღდი ან/და უნაღდო ანგარიშსწორებით.
** დადგენილი პერიოდულობით სალაროში არსებული თანხის გადათვლა, შესაბამისი ლიმიტის დაცვით თანხის ცენტრალურ სეიფში ინკასირების პროცესის უზრუნველყოფა;
** სალაროს ზონასთან არსებული პროდუქციის ვადებისა და მდგომარეობის კონტროლი;
** სასაქონლო ზედნადების მომზადება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია შესაბამისი კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა, Apex-ში მუშაობის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** აუცილებელია გამოცდილება მოლარის პოზიციაზე, მომსახურების სფეროში

მტვირთავის ფუნქცია-მოვალეობები:

** რეალიზებული პროდუქციის მომხმარებლის სატრანსპორტო საშუალებაში ჩატვირთვა;
** მაღაზიის საწყობში პროდუქციის მიღების დროს სატრანსპორტო საშუალებიდან პროდუქციის ჩამოტვირთვა, შესაბამისი პასუხისმგებელი პირის მითითებების საფუძველზე;
** მაღაზიის მიმღები ნაწილიდან სავაჭრო დარბაზში პროდუქციის გადატანა, შესაბამისი სექციის კონსულტანტების დახმარება სასაქონლო მარაგების თაროებზე განლაგების დროს;
** საჭიროების შემთხვევაში, სატვირთო მანქანისთვის გაყოლა და მომხმარებელთან პროდუქციის ჩამოტვირთვა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ფიზიკურად დატვირთული სამუშაოსთვის მზაობა

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ან საკონტაქტო ინფორმაცია მისამართზე: [email protected]; სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 10 მაისი 16:47

ბოლო ვადა 7 ივნისი 00:00

უნივერსალური რეზერვი ნინოწმინდაში

ID 66441

"კრედო ბანკი" 20 წლიანი ისტორიის მქონე მძლავრი, სტაბილური ფინანსური ინსტიტუტია. კომპანია უწყვეტი სერვისებით საქართველოს 11 რეგიონში, 75 ფილიალით არის წარმოდგენილი.

თანამშრომლებზე ზრუნვა ჩვენი პრიორიტეტია.

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს;
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს.

გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ, პოზიტიურ კანდიდატს. გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში. #გახდიკრედოელი

თანამდებობა: უნივერსალური რეზერვი სამცხე-ჯავახეთში - ბორჯომი, ახალციხე, ახალქალაქი, ნინოწმინდა

ძირითადი მოვალეობები:

** სამუშაო ადგილისთვის აუცილებელი მატერიალურ/ტექნიკური ბაზის გამართულად მუშაობის კონტროლი და მათი მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში შესაბამისი რეაგირება;
** კრედოში არსებული საკრედიტო და არასაკრედიტო პროდუქტებისა და საბანკო სერვისების კლიენტებისათვის შეთავაზებისა და გაყიდვის უზრუნველყოფა;
** კლიენტების კონსულტაცია და დახმარება საბანკო დოკუმენტაციის შევსებაში, რაც არ გულისხმობს მათ ნაცვლად საბანკო დოკუმენტაციის შევსებას;
** კლიენტებისთვის ვადიანი ანაბრების და ანგარიშების გახსნა და მათთან დაკავშირებული მომსახურების გაწევა;
** კლიენტებთან პირველადი გასაუბრების ჩატარება და სასესხო განაცხადის დარეგისტრირება;
** სესხის გაცემასთან და დაფარვასთან დაკავშირებული პროცედურების შესრულება;
** ფიზიკური და იურიდიული პირებისთვის ნაღდი ფულის შემოტანის/გატანის, კონვერტაციის მომსახურების გაწევა ნებადართულ ვალუტაში/ებში განსაზღვრული ლიმიტების შესაბამისად;
** სალარე და სავალუტო საგადახდო დავალებების მიღება და შესრულება;
** უნაღდო კონვერტაციების შესრულება კლიენტისგან მიღებული განაცხადის საფუძველზე;
** საჭიროების შემთხვევაში, სერვისცენტრის სხვა პოზიციაზე მომუშავე თანამშრომელთა შეცვლა, მათი არყოფნის დროს;

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება (ეკონომიკა, ფინანსები, საბანკო საქმე);
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Word, Excel);
** ქართულ ენაზე ეფექტური წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ძლიერი ორგანიზაციული უნარი;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
თვითმოტივირებულობა, სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, შეავსეთ აპლიკაცია ან გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება ფილიალის მითითებით, მაგ.: "უნივერსალური რეზერვი ახალციხეში."

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 10 მაისი 16:45

ბოლო ვადა 21 მაისი 00:00

ხარისხის კონტროლის სპეციალისტი აბასთუმანში

ID 66440

გზის სამშენებლო კომპანია "JEU GROUP" აცხადებს ვაკანსიას: ხარისხის კონტროლის სპეციალისტი

სამუშაო ადგილი: აბასთუმანი

კომპანია უზრუნველყოფს კანდიდატის კვებასა და საცხოვრებელს.

მოვალეობები:

** ყოველკვირეული და ყოველთვიური ანგარიშის წარმოება.
** პროექტის მიმდინარეობის პროცესში სამუშაოების ხარისხობრივი მონიტორინგი და ტექნოლოგიური პროცესების კონტროლი პროექტთან მიმართებაში, შესაბამისი მეთოდოლოგიების და სტანდარტების გათვალისწინებით.
** საჭიროების შემთხვევაში, ლაბორატორიული სინჯების აღება და ლაბორატორიაში გაგზავნა.
** საჭიროების შემთხვევაში ადგილზე საველე ლაბორატორიული ცდების ჩატარება.
** ლაბორატორიული შედეგების (საშენი მასალების) გაანალიზება და შესაბამისი გადაწყველტილებების მიღება.
** მასალების ხარისხთან დაკავშირებული სერთიფიკატების, ტექნიკური მონაცემების შემოწმება და პროექტთან შესაბამისობის დადგენა.
** სამუშაო მეთოდოლოგიების შედგენა/მომზადება.
** საჭიროების შემთხვევაში პროექტის ფარგლებში გამართულ სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობის მიღება.
** დაქირავებული ლაბორატორიასთან და კომპანიის სამშენებლო ჯგუფთან კოორდინირებული მუშაობა, ლაბორატორიის საველე ოფისის მონიტორინგი.
** ლაბორატორიული ოქმების დაარქივება და ტექნიკური სამსახურისთვის მიწოდება.
** პროექტის მენეჯერთან და მშენებლობის უფროსთან ყოველკვირეული რეპორტინგი.
** საზედამხედველო კომპანიის ხარისხის კონტროლის სამსახურთან საქმიანი ურთიერთობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ტექნიკური განათლება, მშენებელ-ინჟინერის კვალიფიკაცია - აუცილებელია.
** მსგავს პოზიციაზე არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება.
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.
** კარგი მენეჯერული თვისებები.
** გამართული წერისა და მეტყველების უნარი.
** ორგაზინებულობის და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე.
** დროული და ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღების უნარი.

dდაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ გამოგზავნოთ CV ქართულ ენაზე შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected]; გთხოვთ წერილის შინაარსში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 10 მაისი 16:43

ბოლო ვადა 10 ივნისი 00:00

პროექტის მენეჯერის ადმინისტრაციული ასისტენტი აბასთუმანში

ID 66439

გზის სამშენებლო კომპანია "JEU GROUP" აცხადებს ვაკანსიას: პროექტის მენეჯერის ადმინისტრაციული ასისტენტი

სამუშაო ადგილი: აბასთუმანი

მოვალეობები:

** მშენებლობის ეტაპების დაგეგმარებაში მონაწილეობა და გეგმის მომზადების უზრუნველყოფა.
** შესრულებული სამუშაოებისა და მოცულობების აღრიცხვა და კონტროლი.
** მშენებლობაზე გაწეული ხარჯების განაწილება დადენილი წესის შესაბამისად და ყოველდღიურად პროექტის ხარჯების აღრიცხვა/ შედარება ბიუჯეტთან; გარკვეული პერიოდულობით მიმდინარე პროექტის ხარჯების ანალიზი.
** დაგეგმარებული სამუშაოების ფაქტობრივთან შედარება და რეპორტის მომზადება
** პროექტზე შესრულებული სამუშაოს შესახებ რეპორტინგი-ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური;
თანამშრომელთა ნამუშევარი დროის აღრიცხვა;
** პროექტთან დაკავშირებული სხვადასხვა სახის დოკუმენტაციის მომზადება.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება - აუცილებელია (უპირატესობა მიენიჭება ფინანსური, სამშენებლო ან ბიზნეს ადმინისტრირების კურსდამთავრებულ კანდიდატებს)
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა-აუცილებელია;
** სამშენებლო სექტორში მუშაობის გამოცდილება-სასურველია;
** კარგი ანალიტიკური და მათემატიკური აზროვნების უნარი;
** კარგი წერის და საუბრის მანერა;
** კომუნიკაბელურობა, შრომისმოყვარეობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა;

ბენეფიტები:

** ჯანმრთელობის დაზღვევა
** სატელეფონო ლიმიტი
** კომპანია უზრუნველყოფს კანდიდატის კვებასა და საცხოვრებელს.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ გამოგზავნოთ CV ქართულ ენაზე შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected]; გთხოვთ წერილის შინაარსში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 10 მაისი 16:43

ბოლო ვადა 10 ივნისი 00:00

ფრონტ-ოფისის მიმღები ყაზბეგში

ID 66438

Rooms Hotel Kazbegi is looking for a suitable candidate for the position of Front Office Receptionist.

Duties & Responsibilities:

** Execute departmental tasks within the framework of orders given by the supervisor;
** Greeting the customer, registration procedures and room allocation;
** Provide rooms to guests with prior reservations, in accordance with their preferences;
** Register all information filled out by the guests on the registration cards into the computer;
** Review the arrival list every morning one last time for room allocation and special notes, check the departure list every morning for any notes;
** Review the departure list and maintain communication with the Front Cashier, thereby prevent customers from leaving without paying;
Ensure proper record keeping of vacant, ready for sale, and blocked rooms and their arrangement in the room rack;
** Maintain constant rack arrangement of arrival and departure rooms, reserved rooms, empty, clean, dirty, ready for sale, and blocked rooms;
** Enable proper room changes and sending room change forms to the housekeeping department;
** Maintain check of empty room`s keys;
** Fill all front office reports properly;
** Aware of all prices in the hotel, services, and facilities (room, food, TV, safe, sauna, etc.);
** Check whether cash and credit cards have been properly processed;
** Take necessary measures not to permit customer to leave without paying;
** Resolve all guest complaints and problems;
** Possess knowledge on cultural and art events, entertainment, and excursion possibilities, having documents ready at the desk;
** Revenue Management and arranging Bell-boy services;
** Daily audit (Revenue Management) of departments.

Knowledge, skills & abilities:

** Work experience as a receptionist will be considered as a plus;
** Fluent English and Russian are required, any additional languages will be considered as a plus;
** Professional speech and behavior;
** Complying with administrative principles and views;
** Respectful and helpful towards colleagues;
** Attentive enough to control several tasks simultaneously;
** Patient listener;
** Attentive to details.

Deadline for accepting applications is June 10; only qualified candidates will be contacted. Please send your Resume to: [email protected]. Please indicate the position title in subject line, otherwise your application will not be considered.

Given Job Description may be subject to change and clarifications.

განთ. 10 მაისი 16:40

ბოლო ვადა 10 ივნისი 00:00