ფილტრი

ვაკანსიები

საწყობის თანამშრომელი თელავში

ID 62529

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.

ჩვენ გთავაზობთ პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.
კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე, თელავში.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტის მომსახურება - ტვირთის მიტანა სატრანსპორტო საშუალებამდე;
- ტვირთის დაცლა და დასაწყობება;
- საწყობის პერიოდულ აღრიცხვაში მონაწილეობის მიღება;
- მონაწილეობის მიღება წუნდებული პროდუქციის აღრიცხვაში;
- საწყობის დალაგება, დასუფთავება.

პიროვნული თვისებები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- დისციპლინირებულობა
- გუნდური მუშაობის უნარი

გთხოვთ, 30 სექტემბრის ჩათვლით გამოგვიგზავნეთ CV მისამართზე: [email protected]. გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 19:22

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

ჰიპერმარკეტის კონსულტანტი

ID 62528

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.

ჩვენ გთავაზობთ პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას ჰიპერმარკეტის კონსულტანტის პოზიციაზე, ქუთაისში.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტების მოთხოვნების გაგება, პროდუქციის შეთავაზება, პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
- კლიენტებისგან შეკვეთის მიღება და პროდუქციის მიწოდების ორგანიზებაში მონაწილეობის მიღება
- საქონლის მიღებაში მონაწილეობა - პროდუქციის გახსნა, აწყობა, დაკომპლექტება, მახასიათებლების შემოწმება
- დარბაზში საქონლის აღწერა, ნაშთების რაოდენობის კონტროლი - პროდუქციის შევსება, პროდუქციის შეკვეთის აუცილებლობის შესახებ მენეჯერის ინფორმირება
- გაყიდვების და შეკვეთების პროგრამაში შეტანა
- გაყიდვების ხელშეწყობა, პროდუქციის განთავსება თვალსაჩინო ადგილას, მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობა პროდუქციაზე
- სტაჟიორებისთვის მენტორობის გაწევა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა
- საოფისე პროგრამების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელურობა
- პრეზენტაციის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი

გთხოვთ, 30 სექტემბრის ჩათვლით გამოგვიგზავნეთ CV მისამართზე: [email protected]. გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 19:20

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

სოციალური მედიის მენეჯერი/გრაფიკული დიზაინერი

ID 62527

"INDEX" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერი/გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე.

შპს "Index Group" დაფუძნებულია ქართველი და ევროპელი პარტნიორების მიერ და წარმოადგენს ევროპის საუკეთესო და წამყვან ბრენდებს. კომპანიის მულტი-ბრენდულ შოურუმში წარმოდგენილია ექსტერიერისა და ინტერიერის მოწყობისთვის საჭირო მასალების სრული გამა - ავეჯი, განათება, მოსაპირკეთებელი მასალები.

ძირითადი მოვალეობები და ვალდებულებები:

- კომპანიის სოციალური ვებ-გვერდების მართვა;
- აუდიტორიასთან აქტიური კომუნიკაცია; კითხვებზე წერილობითი პასუხების ოპერატიულად გაცემა; ეფექტური და დროული კომუნიკაცია თითოეულ მომხმარებელთან;
- სოციალური მედიისთვის ვიზუალებისა და კონტენტის შემუშავება დამზადება და მართვა; სარეკლამო ტექსტთან მუშაობა;
- მარკეტინგული მასალების დიზაინის შექმნა და მართვა;
- მარკეტინგული კომუნიკაციების ვიზუალიზაცია;
- ბეჭდვითი მასალებისთვის გრაფიკულ პროგრამებში მუშაობა.
- კომპანიის სხვა ღონისძიებების განხორციელება, რომელიც დაკავშირებულია აქტივობასთან სოციალურ მედიაში და მარკეტინგის სფეროში.
- ინტერიერის 3D-ვიზუალიზაციის (3D-დიზაინის) შექმნა ჩაითვლება უპირატესობად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- აუცილებელია შესაბამისი პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა
- აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება;
- აუცილებელია ქართულ ენაზე გამართული წერა, მეტყველება; ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

პიროვნული თვისებები:

- კრეატიულობა; შემოქმედებითი ხედვა;
- კომუნიკაბელურობა;
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- ორგანიზებულობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და საქმისადმი ერთგული დამოკიდებულება;
- პუნქტუალურობა;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- სიახლეების იოლად ათვისების უნარი.
- გამართული მეტყველება/ წერა;

დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით (!) ქართულ ენზე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

სავალდებულოა: რეზიუმესთან ერთად გამოაგზავნოთ შესრულებული ნამუშევრების პორტფოლიო (!), რომლის გარეშეც გასაუბრება არ დაინიშენება.

სავალდებულოა: "Subject"-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "სოციალური მედიის მენეჯერი, გრაფიკული დიზაინერი".

განთ. 16 სექტემბერი 19:18

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი ქუთაისში

ID 62526

ფარმაცევტული კომპანია "იბერი+" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის პოზიციაზე, თბილისსა და ქუთაისში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი სამედიცინო განათლება
- ზოგადი მედიცინის საფუძვლებსა და ფარმაკოლოგიის ბაზისური ცოდნა
- სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
- სასურველია საოფისე კომპიუტრული პროგრამების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელობა
- არაკონფლიქტურობა, ტაქტის გრძნობა
- ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ქართულ ენაზე ფოტოსურათთან ერთად მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 19:16

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

ინჟინრის თანაშემწე ბათუმში

ID 62525

ლიფტებისა და ესკალატორების კომპანია "ICE" ეძებს მთავარი ინჟინრის თანაშემწეს.

სამუშაოს აღწერა:

- პროექტის თითოეული ეტაპის დაგეგმვა და შესრულების პროგრესის მუდმივი შეფასება/კონტროლი
- პროექტთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მართვა;
- პროექტის ფარგლებში წარმოქმნილი პრობლემების გადაჭრის გზების იდენტიფიცირება და უფლებამოსილების ფარგლებში დროული რეაგირება;
- პროექტის მიღება-ჩაბარების პროცესის მართვა;
- პარტნიორ კომპანიებთან ურთიერთობების განვითარება;
- ყოველდღიური რეპორტინგი ანგარიშვალდებულ პირებთან.

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება სამშენებლო, საინჟინრო, პროექტის მართვისა და მომიჯნავე მიმართულებით;
- პროექტების მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ლიფტებისა და ესკალატორების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მექანიკის კუთხით

უნარ-ჩვევები:

- არქიტექტურული ნახაზის გარჩევა
- სიმაღლის შიშის არქონა
- გუნდურობა
- პუნქტუალურობა

ენები:

- რუსული - საშუალოდ
- ინგლისური - საშუალოდ

ანაზღაურება:

კვალიფიკაციის შესაბამისად

სამუშაოს მდებარეობა: ბათუმი (სხვა ქალაქში მცხოვრები კანდიდატებისთვის კომპანია უზრუნველყოფს ბათუმში საცხოვრებელს)

პროექტის ხანგრძლივობა: მინიმუმ 1 წელი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე და სარეკომენდაციო წერილი გამოგზავნეთ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 19:14

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 62524

უკვე 25 წელია, "საგა" ცხოვრებას ამარტივებს სრული კომფორტის შექმნით ზამთარსა და ზაფხულში! 8 ფილიალით, 200-მდე დასაქმებული ადამიანით, "საგა" ლიდერი და მუდმივად მზარდი კომპანიაა გათბობა-გაგვირილება-ვენტილაციის ქართულ ბაზარზე.

"საგა" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

შესასრულებელი ფუნქციები:

- გათბობის, კონდიცირების, ვენტილაციისა და ცხელი წყლის სისტემების შესახებ მომხმარებელთა კონსულტირება;
- გაყიდვების წამახალისებელი შეთავაზებების შესახებ მომხმარებელთა ინფორმირება;
- გაყიდვების პროცესთან დაკავშირებული ადმინისტრაციული და ტექნიკური დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია უმაღლესი განათლება, მინიმუმ ბაკალავრის ხარისხი ტექნიკური მიმართულებებით.
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- რუსული ან ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა არის აუცილებელი
- HVAC სისტემების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- MS Office პროგრამების ცოდნა; პროგრამა 1C-თან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

ჩვენ გთავაზობთ:

- კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ და კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობებს.

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ:

- ელფოსტის სათაურში (subject) მიუთითონ პოზიციის დასახელება "კონსულტანტი - თბილისი" (გაურკვეველი სათაურით მოსული რეზიუმე არ განიხილება არცერთ ვაკანსიაზე);
- რეზიუმე გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 10 ოქტომბრისა.

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

"საგა" წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 16 სექტემბერი 19:12

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

1C მოლარე-ოპერატორი

ID 62523

უკვე 25 წელია, "საგა" ცხოვრებას ამარტივებს სრული კომფორტის შექმნით ზამთარსა და ზაფხულში! 8 ფილიალით, 200-მდე დასაქმებული ადამიანით "საგა" ლიდერი და მუდმივად მზარდი კომპანიაა ქართულ HVAC ბაზარზე.

კომპანია "საგა იმპექსი" აცხადებს ვაკანსიას 1C მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი ფუნქციები:

- რეალიზებული პროდუქციის შესაბამის პროგრამაში ასახვა, ზედნადების ფორმირება, სალარო აპარატის მართვა;
- მაღაზიის ნაშთის, გაყიდვების და სხვა მონაცემების პროგრამული კონტროლი.
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
- მაღაზიის ექსტერიერსა და ინტერიერზე ზრუნვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია უმაღლესი განათლება, ბაკალავრის ხარისხი, ტექნიკური მიმართულებებით.
- 1C-თან მუშაობის გამოცდილება აუცილებელია
- რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
- MS Office საოფისე პროგრამების ცოდნა
- HVAC სისტემების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

ჩვენ გთავაზობთ:

- კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ და კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობებს.

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ:

- რეზიუმეში გარკვევით მიუთითონ 1C-თან მუშაობის გამოცდილება;
- ელფოსტის სათაურში (subject) მიუთითონ პოზიციის დასახელება (გაურკვეველი სათაურით მოსული რეზიუმე არ განიხილება არცერთ ვაკანსიაზე)
- რეზიუმე გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 10 ოქტომბრისა.

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

საგა წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 16 სექტემბერი 19:11

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

მაღაზიის მენეჯერი

ID 62522

უკვე 25 წელია, "საგა" ცხოვრებას ამარტივებს სრული კომფორტის შექმნით ზამთარსა და ზაფხულში! 8 ფილიალით, 200-მდე დასაქმებული ადამიანით "საგა" ლიდერი და მუდმივად მზარდი კომპანიაა გათბობა-გაგრილება-ვენტილაციის ქართულ ბაზარზე.

"საგა" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.

შესასრულებელი ფუნქციები:

- მაღაზიის ინტერიერისა და ექსტერიერის მონიტორინგი
- დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონსულტირება და მათ განვითარებაზე ზრუნვა
- გაყიდვების სტიმულირებაში მონაწილეობა მარკეტინგის სამსახურთან ერთად
- ბაზრის კვლევა
- ასორტიმენტის მართვა, შეკვეთების ოპტიმალური დაგეგმვა;
- პროდუქციის ნაშთების შევსების მიზნით შესყიდვების სამსახურთან მუდმივი კომუნიკაცია
- მომხმარებელთან ურთიერთობა/პროდუქციასთან დაკავშირებით კონსულტაციის გაწევა
- მიტანის სერვისის პროცესის მონიტორინგი, საბუთების კონტროლი
- მიღებული პროდუქციის მიღება-დასაწყობების პროცესის მართვა
- ფინანსური დოკუმენტაციის სათანადოდ წარმოების მონიტორინგი.

პასუხისმგებლობის სფერო:

- მაღაზიაზე მატერიალურ-ტექნიკური პასუხისმგებლობა
- მაღაზიაში არსებული სარეალიზაციო ნაშთზე პასუხისმგებლობა
- მაღაზიაში არსებულ ინვენტარზე პასუხისმგებლობა
- სალაროში არსებულ თანხაზე პასუხისმგებლობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება, მინიმუმ ბაკალავრის ხარისხი, მენეჯმენტის, ფინანსების ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით.
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- სასურველია რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.
- HVAC სისტემების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- MS Office პროგრამების ცოდნა
- პროგრამა 1C-თან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

ჩვენ გთავაზობთ:

- კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ და კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობებს.

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ:

- ელფოსტის სათაურში (subject) მიუთითონ პოზიციის დასახელება "მაღაზიის მენეჯერი" (გაურკვეველი სათაურით მოსული რეზიუმე არ განიხილება არცერთ ვაკანსიაზე);
- რეზიუმე გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 10 ოქტომბრისა.

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

"საგა" წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 16 სექტემბერი 19:09

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების აგენტი

ID 62521

შპს "სქაიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონი კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდებას, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლონოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

შპს "სქაიტელი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- პოტენციური კლიენტების მოძიება და მოზიდვა;
- პოტენციურ კლიენტებზე პროდუქციის შეთავაზება/გაყიდვა;
- გარე გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობა;
- მარკეტინგულ აქტივობებში მონაწილეობა;
- სამიზნე ჯგუფებში სარეკლამო მასალის დარიგება-გავრცელება;
- ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება.

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ან ბოლო კურსის სტუდენტი;
- სასურველია გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების საბაზისო ცოდნა;

პიროვნული მახასიათებლები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ორგანიზებულობა და პუნქტუალობა;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: სამეგრელო, იმერეთი, შიდა ქართლი, აჭარა, გურია.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგი ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 16 ოქტომბრამდე, გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შეთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 19:07

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

რადიო ტრანსმისიის ინჟინერი საგარეჯოში

ID 62520

შპს "სქაიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონი კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდებას, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლონოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

შპს "სქაიტელი" აცხადებს ვაკანსიას რადიო ტრანსმისიის ინჟინრის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:

- ანძებზე არსებული დაზიანებების აღმოფხვრა;
- საბაზო სადგურების გეგმიური შემოწმება;
- ანძებზე ახალი მოწყობილობების მონტაჟი/შეცვლა/დემონტაჟი;
- ახალი ანძის კოსტრუქციის მონტაჟი.

მოთხოვნები:

- სასურველია უმაღლესი ტექნიკური გამოცდილება;
- სასურველია მსგავსი მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული მახასიათებლები:

- სამუშაოს დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
- ყურადღება დეტალების მიმართ და ანალიზის უნარი;
- პრობლემის გადაწყვეტის უნარი (თავის კომპეტენციის ფარგლებში);
- დროის სწორად მართვის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: საგარეჯო; თელავი; ჩოხატაური.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგი ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 16 ოქტომბრამდე, გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შეთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 19:06

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 62519

შპს "არზო" ავეჯის მასალების და აქსესუარების კომპანია აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე ბათუმში.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- პროდუქციის და მომსახურების შეთავაზება
- კლიენტის საჭიროებების დადგენა
- ავეჯის მექანიზმების ტექნიკური მახასიათებლების შესწავლა
- პროდუქციის გამოყენების შესახებ რეკომენადაციების გაცემა
- გაყიდვების ზრდასთან და მომსახურების განვითარებასთან დაკავშირებით ინიციატივების გამოვლენა

ძირითადი მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

- დისციპლინირებულობა
- აზრის გასაგებად და არგუმენტირებულად გადმოცემის უნარი
- სასურველია რუსული ენის ცოდნა

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი (CV) რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "კონსულტანტი", გისურვებთ წარმატებებს.

კომპანია "არზო"-ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია არზოსს მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე. გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 16 სექტემბერი 19:04

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 62518

აგრო კომპანია "კარტლისი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო საათები: სამუშაო დღე სრული განაკვეთით 10:00-18:00.

მოვალეობები:

- გასაყიდი პროდუქციის კარგი ცოდნა;
- გაყიდვების დაგეგმვა და ღონისძიებების ორგანიზება;
- შეხვედრები რაიონებში ფერმერებთან და პროდუქციის პრეზენტაცია;
- სადემონსტრაციო ნაკვეთების მოწყობა;
- საქონლის ნაშთების კონტროლი.

მოთხოვნები:

- 25-35 წლის ასაკის ქალი ან მამაკაცი
- უმაღლესი სასოფლო-სამეურნეო განათლება (სასურველია მცენარეთა დაცვის ან აგრონომის სპეციალობით);
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- მანქანის მართვის მოწმობა;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
- პრეზენტაციის მომზადებისა და ჩატარების უნარი;
- ინგლისური ენის ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

- ანალიზისა და დაგეგმვის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, პუნქტუალურობა;
- კეთილსინდისიერება, შრომისმოყვარეობა, მობილურობა;
- კომუნიკაციის უნარი, დამაჯერებლობა;
- გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
- ინიციატიურობა და აქტიურობის გამოვლენა;
- სიახლეების ათვისების უნარი;
- ორგანიზებულობა და მაღალი სამუშაო რიტმის უნარი;
- როგორც ინდივიდუალური ასევე გუნდურად მუშაობის უნარი;

შერჩეული კანდიდატი დაინიშნება სამთვიანი გამოსაცდელი ვადით ფიქსირებული ხელფასით. ამ პერიოდის განმავლობაში მას ჩაუტარდება უფასო ტრენინგები. კანდიდატის მუდმივ შტატში აყვანისას ფიქსირებულ ხელფასს დაემატება მისი წლიური მაჩვენებლების შესაბამისი პრემია და ჩაუტარდება ტრენინგები უცხოეთში.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით ელ-ფოსტაზე: [email protected], სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 19:02

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00