ფილტრი

ვაკანსიები

ინსტალატორი ონში

ID 64679

"Digital TV" აცხადებს ვაკანსიას ინსტალატორის პოზიციაზე, ქობულეთში, ბათუმში, ამბროლაურსა და ონში.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის მომხმარებლებისთვის და აბონენტებისთვის მიმღები მოწყობილობების მონტაჟი, დაზიანების აღმოფხვრა და დემონტაჟის განხორციელება.
** გაუქმებული აბონენტების მომსახურება და კონტროლი.
** მომხმარებლებთან შესაბამისი დოკუმენტაციის გაფორმება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საკუთარი ავტომობილის ყოლა
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** სასურველია ტექნიკური განათლება სატელეკომუნიკაციო ან IT სფეროში.

აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

** დაკვირვებულობა და ორგანიზებულობა;
** კომუნიკაბელურობა, მოლაპარაკებების წარმოების და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება.

შერჩევის ეტაპები:

** გასაუბრება
** სტაჟირება
** ანაზღაურება: ფიქსირებულ ხელფასს + ბონუსი.

სამუშაო განაკვეთი: სრული.

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ 2020 წლის 5 ივნისის ჩათვლით გამოაგზავნონ ავტობიოგრაფია (CV) ელ. ფოსტის მეშვეობით, შემდეგ მისამართზე: [email protected]

დანიშნულების ველში აუცილებელია მითითებული იქნეს პოზიციის დასახელება.

განიხილება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად გამოგზავნილი ავტობიოგრაფია (CV).

განთ. 28 მაისი 13:45

ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

კროსის უფროსი ყაზბეგში

ID 64678

"სილქნეტი" ქვეყნის წამყვანი სატელეკომუნიკაციო ოპერატორია, რომელიც სთავაზობს ბიზნესსა და მომხმარებლებს სრული სპექტრის სატელეკომუნიკაციო სერვისებს: მობილურ მომსახურებას, ფიქსირებულ ინტერნეტს, მაუწყებლობის ტრანზიტს და ფიქსირებულ ტელეფონიას. სილქნეტს მინიჭებული აქვს B1/სტაბილური მუდისის (Moody`s) და B+/სტაბილური ფიჩის (Fitch Ratings) საკრედიტო რეიტინგები. სილქნეტი პირველი კერძო ქართული კომპანიაა არასაბანკო სექტორის კომპანიებს შორის, რომელმაც ევროობლიგაციები გამოუშვა. კომპანიამ 2019 წლის აპრილში 200 მილიონი დოლარის 5 წლიანი ევროობლიგაციები გამოუშვა, რომლებიც სავაჭროდ დაიშვა ირლანდიის საფონდო ბირჟაზე.

სილქნეტი ქვეყნის ეკონომიკური და საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და მისი წინსვლის ხელისშემწყობი ძალაა. დაარსების დღიდან, სილქნეტმა ადამიანების ცნობიერებაში შეცვალა ურთიერთობისთვის საჭირო დრო და არსებული საშუალებები. ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვასთან ერთად, განვითარების ყველა ეტაპზე კომპანიისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო და არის პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მართვა, ინკლუზიური, თანაბარი გარემოს შექმნაზე ზრუნვა და უამრავი სასარგებლო პროექტის განხორციელება განათლების, სპორტისა, კულტურის და ეკოლოგიური მიმართულებით. 2019 წელს, ევროპის წამყვან ახლი ამბების არხთან, ევრონიუსთან პარტნიორობით, სილქნეტმა საქართველოში დააფუძნა ახალი ქართულენოვანი არხი, "ევრონიუს ჯორჯია", რომელიც ევრონიუსის მესამე ფრანშიზაა ალბანეთისა და სერბეთის შემდეგ.

დღეისათვის, სილქნეტში დასაქმებულია 2000-ზე მეტი ადამიანი.

მოიწონეთ https://www.facebook.com/silknet

ს.ს. " სილქნეტი" აცხადებს კროსის უფროსის /სტეფანწმინდა/ ვაკანსიას.

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ: http://jobs.silknet.com/jobs-war/welcome.do?page=vacancyDetail&id=4183

განაცხადის გასაკეთებლად, გადადით საიტზე jobs.silknet.com, რომელზეც განთავსებულია კომპანიის ყველა ვაკანსია, ერთჯერადად გაიარეთ რეგისტრაცია და შექმენით თქვენი ელექტრონული რეზიუმე (CV). ამის შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის სასურველ ვაკანსიაზე გააკეთოთ განაცხადი და დაარეგისტრიროთ თქვენი რეზიუმე (CV).

განთ. 28 მაისი 13:42

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

ექსპორტის მენეჯერი

ID 64675

Distribution company Gida is announcing a vacancy for the position of Export Manager.

Summary:

** commercial strategy implementation and reporting
** commercial terms management (local and export countries)
** managing marketing & sales coordinators
** financial document analyses
** portfolio management/ new opportunities.

Detailed job description:

** Developing commercial strategy of the company & sales plan of all products in brand portfolio (chips, popcorn, sunflower seeds) with general manager and being responsible for delivery
** Managing contract terms with all commercial related parties (distributor companies, regional dealers, key accounts, export partners etc) and overseeing contracts terms of marketing related parties (advertising agencies, printing agencies etc)
** Having closed contact to accounting department and being fully aware of financial documents (cogs, gross to net calculations, p&l, cash flow statement, etc), making sure that financial reporting files are accurate and usable for further analysis
** Managing marketing & commercial coordinators, getting reports on regular bases and ensuring everything is on track (overseeing and monitoring every component of marketing & sales cost centres with marketing and commercial coordinators)
** Approving trade expenditures budgets
** Contacting export country representative on commercial terms (prices, sales targets, marketing budget, etc)
** Overseeing marketing & sales activities in export countries with local and export country marketing coordinators
** Looking for new opportunities to grow the business whether through partnerships or new initiatives - new export markets, private labels, portfolio expansion, etc
** Building and maintaining strong relationships with all departments within the company group.
** Participating in new team member hiring process within the all departments of the organization

Send your CV to: [email protected]

Good luck!

განთ. 25 მაისი 15:00

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

აპლიკაციის მენეჯერი

ID 64674

"ალომოდი", რომელიც ახორციელებს ერთ-ერთ ყველაზე სწრაფ, უსაფრთხო და უსასყიდლო მიწოდების სერვისს საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას აპლიკაციის განვითარების/ვებ-გვერდის მოდერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის სოციალური მედიის სტრატეგიასა და ვებგვერდზე მუშაობა;
** გამომწერებთან ურთიერთობა, შეკითხვებზე დროულად რეაგირება და მომხმარებელთა მიმოხილვების მონიტორინგი
** მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება; ვებგვერდის მართვა
** კომპანიის სტრატეგიის გათვალისწინებით მარკეტინგული ღონისძიებების დაგეგმვა და ორგანიზება;
** კომპანიის ცნობადობის და ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით მარკეტინგული ღონისძიებების გატარება;
** პრეზენტაციების და სარეკლამო აქტივობების განხორციელება, სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა;
** სარეკლამო ბეჭდური მასალების სათანადო ხარისხით და ვიზუალით მომზადების პროცესის კონტროლი;
** კომპანიის პარტნიორ ორგანიზაციებთან ურთიერთობა; მარკეტინგული აქტივობის შეთავაზება
** ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა;
** სამომავლოდ განსახორციელებელი ღონისძიებების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
** საჭიროების შემთხვევაში, მედიასთან კომუნიკაცია და ურთიერთობების გაღრმავება კომპანიის უკეთ პოზიციონირებისათვის;
** მომხმარებელთა მოზიდვისა და გაყიდვების მხარდამჭერი აქციების შემუშავება და განხორციელება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება (PR მარკეტინგი და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
** სამუშაოს მოთხოვნა კვების სფეროში; (მიენიჭება უპირატესობა)
** MS პროგრამების ცოდნა, სასურველია (Word, Excel, PowerPoint), Photoshop, Illustrator, Corel Draw.
** Facebook-ის ადმინისტრირება-სპონსორინგის და სხვადასხვა ინსტრუმენტების ცოდნა
** ენების ცოდნა: რუსული, ინგლისური
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

უნარ-ჩვევები:

** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი
** პრობლემის გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
** კრეატიული აზროვნების უნარი
** შრომისმოყვარე, დისციპლინირებული
** მიზანმიმართულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა
** ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ანგარიშების მომზადებისა და ვიზუალიზაციის უნარი
** გუნდური მუშაობა და პრეზენტაბელურობა.
** აუცილებელი მოთხოვნაა ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 25 მაისი 14:59

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

მარკეტინგის მენეჯერი

ID 64673

კომპანია "ალომოდი", რომელიც ახორციელებს ერთ-ერთ ყველაზე სწრაფ, უსაფრთხო და უსასყიდლო მიწოდების სერვისს საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი.

ძირითადი ფუნქციები:

** მარკეტინგული აქციების და კამპანიების ეფექტურობის შეფასება;
** გაყიდვების ანალიზი და ანალიზის საფუძველზე გაყიდვების პროგნოზირება;
** დეპარტამენტის ჭრილში სხვადასხვა სახის ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი;
** ანგარიშგებების შემუშავება და წარმოება.
** მომხმარებლების მოზიდვა,
** პროდუქციის რეკლამირება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, მარკეტინგის ან ფინანსების მიმართულებით;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
** MS Office (MS Excel ცოდნა მაღალ დონეზე);
** სასურველია სტატისტიკის/სოციოლოგიის საბაზისო ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** ანალიტიკური აზროვნება;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა.
** აუცილებელი მოთხოვნა - ინგლისური ენის ცოდნა.

დაინტერესების შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ კომპანია "ალომოდის" ეიჩარ დეპარტამენტში, შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 25 მაისი 14:41

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

2300 ლარი

ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი

ID 64672

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სსიპ "აწარმოე საქართველოში" აცხადებს გამარტივებულ კონკურსს მეწარმეობის დეპარტამენტის ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე;

ფუნქცია-მოვალეობები:

** პროგრამების განხორციელების პროცესში ტექნიკური საკითხების მართვა და მართვის სისტემების შემუშავება;
** სააგენტოს პროგრამების მართვაში მონაწილეობის მიღება;
** სააგენტოს პროგრამების მართვის პროცესში ტექნიკური მხარდაჭერის განხორციელება;
** მეწარმეობის განვითარების მიმართულებით, ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის გაზრდის მიმართულებით დაგეგმილი პროგრამების განხორციელების ხელშეწყობა;
** მიმდინარე პროექტების/პროგრამების ეფექტურობის გაზრდის მიზნით გაუმჯობესების გზების შემუშავება და ცვლილებების ინიცირება;
** კომერციული ბანკის მიერ ელექტრონულ პროგრამაში წარდგენილი ინფორმაციის კრიტერიუმებთან და პირობებთან შესაბამისობის დადგენა;
** პროგრამების შეფასების კრიტერიუმების/ინდიკატორების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** პროგრამების ფარგლებში საბანკო გადარიცხვების პროცედურის მართვა და დამოწმება;
** სამუშაო აღწერილობასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ეკონომიკის ან მათემატიკის მიმართულებით;
** ანალიტიკის, სტატისტიკის მიმართულებით ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება;
** კანდიდატს სასურველია გავლილი ჰქონდეს ACCA პროგრამით გათვალისწინებული პირველი ეტაპი (F1, F2, F3)
** ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა (B1/B2);
** Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;

საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** სტრატეგიული ხედვა;
** ინფორმაციის დამუშავებისა და ანალიზის უნარი;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თანამდებობრივი სარგო განისაზღვრება 2300 ლარის ოდენობით.

დაინტერესებულ პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 8 ივნისი.

დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ადამიანური რესურსების მენეჯერს, მარიამ ნოზაძეს - 599720112.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 25 მაისი 14:38

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

2300 ლარი

პროგრამის მენეჯერი

ID 64671

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სსიპ "აწარმოე საქართველოში" აცხადებს გამარტივებულ კონკურსს მეწარმეობის დეპარტამენტის პროგრამის მენეჯერის პოზიციაზე;

ფუნქცია-მოვალეობები:

** დეპარტამენტში არსებულ პროექტების ზედამხედველობა, მართვა და პერიოდული ანგარიშგება;
** მეწარმეობის განვითარების მიმართულებით, ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის გაზრდის მიმართულებით დაგეგმილი პროგრამების განხორციელების ხელშეწყობა;
** მიმდინარე პროექტების/პროგრამების ეფექტურობის გაზრდის მიზნით გაუმჯობესების გზების შემუშავება და ცვლილებების ინიცირება;
** კომერციული ბანკის მიერ ელექტრონულ პროგრამაში წარდგენილი ინფორმაციის კრიტერიუმებთან და პირობებთან შესაბამისობის დადგენა;
** ბენეფიციარის მიერ პროგრამის ფარგლებში გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულების მონიტორინგის ხელშეწყობა;
** პროგრამების შეფასების კრიტერიუმების/ინდიკატორების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება; საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** სალიზინგო მიმართულების მართვა, განაცხადების განხილვა და ბენეფიციარებთან და ბანკთან შესაბამისი პროცედურების განხორციელება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის კომპონენტში ინდუსტრიული და სასტუმრო მიმართულებით მიღებული ბიზნეს პროექტების ანალიზი და პროგრამის კრიტერიუმების შესაბამისად შეფასება;
** შეფასების შედეგად შესაბამისი პროცედურის განხორციელება;
** საკუთარ პორტფელში არსებული პროგრამების ფარგლებში საბანკო გადარიცხვების პროცედურის ორგანიზება და მართვა;
** სააგენტოს მეწარმეობის მიმართულებით არსებული პროგრამების ბენეფიციარებთან კომუნიკაცია, მათი საჭიროებების იდენტიფიცირება და შესაბამისი აქტივობების განხორციელება;
** სამუშაო აღწერილობასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ან ეკონომიკის მიმართულებით;
** სასურველია ERP სისტემებში მუშაობის გამოცდილება;
** ბიზნეს ანალიტიკის, ეკონომიკის ან ბიზნეს პროექტების მენეჯმენტის მიმართულებით მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა (B1/B2);
** Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;

საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** მონაცემთა ანალიზის უნარი;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** ეფექტური კომუნიკაცია-პრეზენტაციის კარგი უნარები;
** მაღალი ანალიტიკური უნარები;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თანამდებობრივი სარგო განისაზღვრება 2300 ლარის ოდენობით.

დაინტერესებულ პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "პროგრამის მენეჯერი".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 8 ივნისი.

დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ადამიანური რესურსების მენეჯერს, მარიამ ნოზაძეს - 599720112.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 25 მაისი 14:37

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

3200 ლარი

პროგრამის მთავარი მენეჯერი

ID 64670

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სსიპ "აწარმოე საქართველოში" აცხადებს გამარტივებულ კონკურსს მეწარმეობის დეპარტამენტის პროგრამის მთავარი მენეჯერის პოზიციაზე;

ფუნქცია-მოვალეობები:

** დეპარტამენტში არსებულ პროექტების ზედამხედველობა, მართვა და პერიოდული ანგარიშგება;
** მეწარმეობის განვითარების მიმართულებით, ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის გაზრდის მიმართულებით დაგეგმილი პროგრამების მართვა და ზედამხედველობა;
** მიმდინარე პროექტების/პროგრამების ეფექტურობის გაზრდის მიზნით გაუმჯობესების გზების შემუშავება და ცვლილებების განხორციელების ორგანიზება;
** კომერციულ ბანკებთან მეწარმეობის პროგრამების განხორციელებასთან დაკავშირებული პროცედურების მართვა, მოლაპარაკებების წარმოება და შემდგომი კომუნიკაცია თანამშრომლობის მიზნით;
** ბენეფიციარის მიერ პროგრამის ფარგლებში გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულების მონიტორინგის პროცესის მართვა;
** პროგრამების შეფასების კრიტერიუმების/ინდიკატორების შემუშავების პროცესის მართვა საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** სალიზინგო მიმართულების მართვა, განაცხადების განხილვა და ბენეფიციარებთან და ბანკთან შესაბამისი პროცედურების განხორციელება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის კომპონენტში ინდუსტრიული და სასტუმრო მიმართულებით არსებული პორტფელის მართვასთან დაკავშირებული საკითხების ორგანიზება და პროცესის ზედამხედველობა;
** შეფასების შედეგად შესაბამისი პროცედურის განხორციელება;
** სააგენტოს პროგრამების ფარგლებში საბანკო გადარიცხვების პროცედურის ორგანიზება და მართვა;
** სამუშაო აღწერილობასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ფინანსების ან საბანკო საქმის
მიმართულებით;
** ERP სისტემებში მუშაობის გამოცდილება;
** ბიზნეს ანალიტიკის, ეკონომიკის ან ბიზნეს პროექტების, საბანკო პროდუქტების განვითარების ან მენეჯმენტის მიმართულებით მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა (B1/B2);
** Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;

საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი;
** კომპლექსური აზროვნების უნარი;
** ინდივიდუალური ამოცანების დასახვის უნარი;
** ცვლილებების ინიციირებისა და მართვის უნარი;
** თათბირებისა და შეხვედრების წარმართვის უნარი;
** პრობლემების გადაჭრისა და კონფლიქტების მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობისა და განვითარების უნარი;
** სტრატეგიული ხედვა;
** ინფორმაციის დამუშავებისა და ანალიზის უნარი;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თანამდებობრივი სარგო განისაზღვრება 3200 ლარის ოდენობით.

დაინტერესებულ პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "პროგრამის მთავარი მენეჯერი".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 8 ივნისი.

დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ადამიანური რესურსების მენეჯერს, მარიამ ნოზაძეს - 599720112.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 25 მაისი 14:36

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

პროექტის ასისტენტი

ID 64669

არასამთავრობო ორგანიზაცია "ქვემო ქართლის ეთნოშორისი ერთობა" აცხადებს ვაკანსიას პროექტის ასისტენტის თანამდებობაზე ბოლნისში.

ძირითადი მოვალეობები:

1. პროექტის წერის გამოცდილება
2. მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა პროექტების მომზადებასა და დამუშავებაში;
3. აქტიურად ჩაერთოს პროექტის განხორციელებაში;
4. ორიენტირებული იყოს ისეთი პროექტების მოძიებაზე, რომელიც არასამთავრობო ორგანიზაციის მიზნებს შეესაბამება;
5. საჭიროებიდან გამომდინარე, დაგეგმოს და შეასრულოს ააიპ-ს ფარგლებში განხორციელებული სხვადასხვა საქმიანობა;
6. ფონდებთან წვდომა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან ბაკალავრიატის დიპლომი;
** ასაკი: 25-დან 45 წლამდე;
** სქესი: მდედრობითი
** არასამთავრობო ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 2 წელი - ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა და რუსულის ენის კარგად ცოდნა
** აუცილებელია კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** დისციპლინა, პუნქტუალურობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** კრეატიული და სხარტი აზროვნების უნარი;
** როგორც გუნდური, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

ჩვენი ძირითადი მოთხოვნაა კანდიდატი აქტიურად იყოს დაკავებული პროექტების მოძიებითა და მომზადებით.

მისამართი: ქ. ბოლნისი, სულხან-საბას 140ა
ელფოსტა: [email protected]
ტელ: +995 598 949464, +995 555 430877
საკონტაქტო პირი: ააიპ-ის თავმჯდომარე, კარინა ბეჟანიშვილი

განთ. 25 მაისი 14:33

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

კონსულტანტი

ID 64668

ღვინის მაღაზია და ბარი "ღვინის ბიბლიოთეკა" (https://goo.gl/bVKDgv) აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** სტუმრების მომსახურების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა
** ღვინის ცოდნა და სტუმრისთვის შეთავაზება
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება

მოთხოვნები:

** შესაბამისი სამუშაო გამოცდილება
** რუსული/ინგლისური ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე
** ენერგიული, თავაზიანი, ყურადღებიანი, მოტივირებული

ბენეფიტები:

** მოსახერხებელი სამუშაო განრიგი
** კარგი სამუშაო გარემო
** კომპანია ზრუნავს თავისი თანამშრომლების განვითარებაზე
** ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის გამოცდილების მიხედვით

თუ თვლით რომ აკმაყოფილებთ მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, მოგვწერეთ ელ-ფოსტაზე: [email protected], სათაურში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 25 მაისი 14:30

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

ვებ-პროგრამისტი

ID 64667

"საქართველოს მუნიციპალური განვითარების ფონდი" აცხადებს დისტანციურ სტაჟირებას ვებ პროგრამირებაში.

ინფორმაცია "საქართველოს მუნიციპალური განვითარების ფონდის" მიერ განხორციელებული და მიმდინარე პროექტების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე: http://mdf.org.ge ან Facebook გვერდზე: https://www.facebook.com/mdf.org/

ორგანიზაციის ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ფრილანსერი.
ანაზღაურება: ანაზღაურების გარეშე
სტაჟირების ხანგრძლივობა: თანხმდება ინდივიდუალურად კანდიდატთან; არანაკლებ 2 თვისა.

მოვალეობები: ანალიზისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების დეპარტამენტში მიმდინარე პროექტებსა და ამ პროექტებში დასმული ამოცანების გადაჭრაში მონაწილეობის მიღება.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ან სტუდენტი) - სასურველია ტექნიკური მიმართულებით;
** სასურველია MS Office პროგრამული პაკეტის კარგი ცოდნა;
** უპირატესობად ჩაითვლება ნებისმიერი პროგრამული ენის ცოდნა.
** Frontend/backend სხვაობის ცოდნა;
** Google services-ის (Drive, Gmail, Doc, Sheet, Meet, Hangout) ცოდნა.

სასურველი უნარები:

** სისხარტე;
** დროის მართვის უნარი;
** ანალიტიკური უნარები;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** თანამშრომლობა/გუნდში მუშაობა.
** დისტანციურად მუშაობის გამოცდილება.

სტაჟირება იქნება დისტანციური და მოიცავს, როგორც სასწავლო მასალებს, ასევე კონკრეტული ამოცანების გადაწყვეტაში სტაჟიორის ჩართვას, მისი დავალებების შეფასებას და შესწორებას.

სტაჟირების წარმატებით დასრულების შემთხვევაში გაიცემა სერთიფიკატი.

შერჩევა ჩატარდება სამ ეტაპად:

** პირველი ეტაპი - მარტივი დავალება (შესრულების დრო - 1 დღე)
** მეორე ეტაპი - სასწავლო მასალის გადაცემა და პარალელურად დასწავლის პროცესის შეფასება სხვადასხვა მეთოდებით (შესრულების დრო - 2 კვირა)
** მესამე ეტაპი - გასაუბრება.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV ბმულზე: https://forms.gle/X6b9XLbN3vkywwa49

ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

განთ. 25 მაისი 14:29

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

ინჟინერ-მშენებელი ბათუმში

ID 64666

სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია "ელთ ბილდინგი" ეძებს გუნდის წევრს ინჟინერ-მშენებლის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი
სამუშაო განაკვეთი: სრული
მივლინება: 0-25%

ფუნქცია-მოვალეობები:

** სამშენებლო და სამონტაჟო სამუშაოების მართვა საპროექტო დოკუმენტაციის, სამშენებლო ნორმებისა და წესების, ტექნიკური მოთხოვნებისა და სხვა ნორმატიული ხასიათის დოკუმენტების შესაბამისად;
** სამშენებლო ობიექტზე მიმდინარე სამუშაოთა საერთო ხელმძღვანელობა;
** სამუშაოთა შესრულების ვადებისა და ხარისხის კონტროლი;
** აუცილებელი სამშენებლო ხასიათის დოკუმენტაციის წარმოება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საინჟინრო-ტექნიკური განათლება;
** ინჟინერ-მშენებლად მუშაობის გამოცდილება;
** ნახაზებისა და სამშენებლო დოკუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება;
** AutoCAD-ისა და საოფისე პროგრამების ფლობა;
** ინგლისური ენის ცოდნა.

ჩვენი შემოთავაზება:

** ღირსეული ანაზღაურება გამოცდილებისა და კვალიფიკაციის შესაბამისად
** მართვის საერთაშორისო გუნდთან მუშაობის შესაძლებლობა
** კარიერული წარმატების მხარდაჭერა

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, მოგვაწოდოთ რეზიუმე მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ინჟინერ-მშენებელი. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 25 მაისი 13:58

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00