ფილტრი

ვაკანსიები

500 ლარი

ქერია ეითემი

ID 66095

  “ქერია ეითემი” (career 8M )- პროფესიული კონსულტირების და დასაქმების ცენტრი - სტარტაპ კომპანიაა, რომლის მთავარი საქმიანობა ოჯახში მომსახურე პერსონალის, მათ შორის, ძიძების შერჩევა და დასაქმებაა.

ვისაც  ზედმეტი ძალისხმევის  გარეშე, შერჩევის დამღლელი პროცედურებისგან თავისარიდებით, სურს სანდო და გამოცდილი კადრის მოძიება  ან   ვინც ეძებს დამსაქმებელ ოჯახს  და   ზრუნავს კვალიფიკაციის ამაღლებაზე.

ჩვენ ვთავაზობთ  რეკრუტირებისა და კანდიდატების შეფასების მაღალ სტანდარტს. მაღალანაზღაურებად სამუშაოს გადამზადებასთან ერთად. სასერტიფიკატო ტრენინგები ტარდება  ფსიქოლოგიური, სამედიცინო  და ბავშვთა უფლებების მიმართულებით.

Career 8M (ქერია ეითემი)    1 წელზე მეტია  შრომის ბაზარზე ოპერირებს  და უკვე აერთიანებს   1000 ზე მეტი მომხმარებლის/ძიძის ბაზას, 100-ზე მეტი მშობლის/ოჯახის  ვაკანსიას.

თუ, განვითარება და მზარდი ანაზღაურება თქვენი პრიორიტეტია, მაშინ შემოგვიერთდით. Career 8M (ქერია ეითემი) აცხადებს ოჯახის დამხმარის ვაკანსიას:

სამუშაო პირობები:

  • ადგილმდებარეობა: ვაჟა-ფშაველა
  • სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
  • სამუშაო საათები: 10:00-დან 19:00-მდე
  • ანაზღაურება: 500-600 ლარი.

 

Þ ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

 

  • სახლის მოწესრიგება;
  • სადილის მომზადება;
  • მოხუცისთვის ელემენტარული სამედიცინო დახმარების გაწევა თვეში 2ჯერ.

 

Þ საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • აუცილებლად უნდა ფლობდეს საექთნო ელემენტარულ საბაზისო ცოდნას;
  • ოჯახში დამხმარედ მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);

 

  Þ  პიროვნული უნარები:

 

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • ენერგიული, შრომისმოყვარე;
  • მოწესრიგებული;

 

  •  რა უპირატესობა აქვს ჩვენთან თანამშრომლობას?

 

  • ჩენთან რეგისტრაცია უფასოა;
  • ისარგებლებთ -20%-იანი ფასდაკლებით დასაქმების საკომისიოზე;
  • დასაქმების საკომისიოს გადახდა შეგეძლებათ 2 ნაწილად;
  • ისარგებლებთ გადამზადების კურსებზე -40% -იანი ფასდაკლებით;
  • იქნებით სერტიფიცირებული ძიძა;
  • გექნებათ მაღალი ანაზღაურებით დასაქმების მეტი შანსი;
  • გახდებით ძიძების კლუბის წევრი;
  • შეიძენთ ახალ კონტაქტებს;
  • გექნებათ მუდმივი პროფესიული და იურიდიული მხარდაჭერა ჩვენი ცენტრისგან.

 

 

Þ როგორ მიმდინარეობს კანდიდატების შერჩევა ?

 

  • ავსებთ აპლიკაციას Þ  https://bit.ly/3pUywM2
  • გრაფის ბოლოში მიუთითებთ, რომ გსურთ ოჯახის დამხმარედ მუშობა;
  • თქვენი მონაცემები გამოიგზავნება ბაზაში;
  • ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდებათ თქვენს მიერ აპლიკაციაში მითითებულ ნომერზე.

 

აპლიკაციის შევსების დროს ტექნიკური კითხვების არსებობის შემთხვევაში და

დამატებითი კითხვებისთვის დაგვიკავშირდით 592 11 13 32.

 

თქვენზე  ზრუნვა   ჩვენი პრიორიტეტია !

განთ. დღეს 17:43

ბოლო ვადა 31 მარტი 00:00

1000 ლარი

სწრაფი საკრედიტო შეთავაზება Whatsapp: +33 7 80 99 30 81

ID 66094

სწრაფი საკრედიტო შეთავაზება

მე მსურველს შეუძლია უზრუნველყოს ფულადი სესხები $ 1000-დან $ 20,000,000-მდე ყველას, ვისაც ნაღდი ფული სჭირდება და შეუძლია ამ სესხის პროცენტით დაფარვა.
  გთხოვთ დამიკავშირდეთ დამატებითი ინფორმაციისთვის.
Whatsapp: +33 7 80 99 30 81
ელ.ფოსტა: [email protected]

განთ. დღეს 14:14

ბოლო ვადა 14 აპრილი 2022 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 66093

პრობლემური აქტივების მართვის სააგენტო, აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.

სამუშაო მოიცავს ქოლ-ცენტრის რეჟიმში მოლაპარაკებების წარმოებას.

არ მოითხოვება გამოცდილება, მაგრამ სასურველია.

სამუშაო განაკვეთი არის სრული, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 დან 18:00 საათამდე და შაბათი 10:00 დან 14:00 საათამდე.

ანაზღაურება მსგავს სფეროში არის ბონუსური სისტემით (ფიქსირებული არ არის) საშუალოდ მომუშავე პერსონალის ხელფასი 400-700 ლარი + წამახალისებელი პრემიები წარჩინებულ თანამშრომლებს.

უმჯობესია ვითანამშრომლოთ კადრებთან, რომლებიც ორიენტირებულია შედეგზე.

კადრების მიღება ხდება გასაუბრების შემდეგ, როცა ორივე მხარე სრულად ვიღებთ ინფორმაციას ერთმანეთის შესახებ. დადებითად განწყობის შემთხვევაში ადგილზე, სამუშაო გარემოში გაივლიან სტაჟირებას შერჩეული კადრები. სტაჟირების პერიოდი დამოკიდებულია კადრის მონდომებაზე, საშუალოდ სტაჟირება გრძელდება 3-5 დღე.

ორივე მხარის დადებითი პასუხის შემთხვევაში ვიწყებთ თანამშრომლობას.

იდება შრომითი ხელშეკრულება, რათა დაცული იყოს ორივე მხარის უფლებები.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. გუშინ 16:10

ბოლო ვადა 24 მარტი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 66092

პალიტრა მედია ჰოლდინგის წევრი სარეკლამო კომპანია "ედლაინი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

"პალიტრა ჯგუფის" პროფესიონალთა გუნდი 1800 თანამშრომლისგან შედგება, რომელიც 22 წელზე მეტია ქმნის მაღალხარისხიანი პროდუქტებისა და მომსახურების ფართო სპექტრს ასიათასობით მომხმარებლისთვის. "პალიტრა ჯგუფი" აერთიანებს 23 წევრ კომპანიას. ჰოლდინგის ძირითადი მიმართულებებია: განათლება, წარმოება, მედია, წიგნების მაღაზიათა ქსელი, სტამბა და ელ-კომერცია.

დაინტერესებული პირები რეზიუმეს ასატვირთად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს:
http://hr.palitra.ge/vacancy/0x9363005056a2625311eb565a926ce11a
ან გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელ. მისამართზე: [email protected]. Subject-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 24 მარტი.
გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 16:08

ბოლო ვადა 24 მარტი 00:00

იტალიური ენის მასწავლებელი

ID 66091

პირველი ქართულ-იტალიურ ენოვანი სტარტაპი "Studia L`Italiano" ვაცხადებთ სტაჟირებას იტალიური ენის მასწავლებლის პოზიციაზე.

თქვენ მოგიწევთ კვირაში 10 საათამდე მუშაობა, ონლაინ გაკვეთილების ჩატარება, 1 თვის წარმატების დასრულების შემთხვევაში კი აუცილებლად მოგეცემათ საშუალება გააგრძელოთ მუშაობა კომპანიაში.

მოთხოვნები:

** განათლება - სტუდენტი (დამამთავრებელი კურსის) ან ბაკალავრის ხარისხი.
** უნარ-ჩვევები: კომუნიკაბელური, გამართული მეტყველების მქონე, პუნქტუალური, პასუხისმგებლიანი, საქმისადმი ორიენტირებული.

თუ თვლით, რომ თქვენი პროფილი ერგება ზემოთ ჩამოთვლილებს, მაშინ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected] და აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება!

დავუკავშირდებით შერჩეულ კანდიდატებს! გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 თებერვალი 12:16

ბოლო ვადა 18 მარტი 00:00

მომხმარებლებზე ზრუნვის მენეჯერი

ID 66090

"წარმოიდგინე, შენ ხარ მომხმარებლებზე ზრუნვის მენეჯერი - ე.ი სუპერმარკეტში ყველაზე საჭირო ადამიანი.

** მაღაზიაში შემოსულ ადამიანებს ახვედრებ პროდუქციით სავსე თაროს;
** ეხმარები მათთვის სასურველი პროდუქციის პოვნაში;
** ამოწმებ პროდუქციის ხარისხის, ვადას, ფასმაჩვენებლებს. შენ ხომ მომხმარებლებზე ზრუნვის მენეჯერი ხარ;
** აკონტროლებ ყველაფერს სალაროსთან. კი, ნაღდ ფულსაც. დიახ, საპასუხისმგებლოა. შენ ხომ აქ მთავარი ხარ?!
** მომხმარებლებს მიმართავ "რით შემიძლია დაგეხმაროთ?" და ამით აჩვენებ, რომ ზრუნავ.

სანამ შენ ზრუნავ მომხმარებელზე, ჩვენ გვინდა შენზე ვიზრუნოთ, ამიტომ ვიფიქრეთ რა შეიძლება გჭირდებოდეს:

** კვებაზე ფიქრობ? - 50%-იანი ფასდაკლება გექნება ჩვენს პროდუქციაზე;
** სწავლაში ხელი შეგეშლება და ამაზე დარდობ? - სასურველ გრაფიკს აირჩევ;
** სწავლის საფასურის გადახდაზე გეფიქრება? - ჩვენ დაგეხმარებით;
** განვითარება და კარიერული წინსვლა გინდა? - სპარი დაწინაურების უდიდეს შესაძლებლობას გაძლევს;

გამოცდილება არ გაქვს? - მერე რა, ჩვენ გასწავლით!

და ბოლოს, შეუძლებელია ადამიანს 100% ყველაფერი მოსწონდეს. ამიტომ, თუ რაიმე არ მოგეწონება, ერთად ვიმუშაოთ მის გამოსწორებაზე!

ჩვენ ვმუშაობთ პრინციპით: "ერთად უკეთესია!"

გამოგვიგზავნე შენი CV ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითე "მომხმარებელზე ზრუნვის მენეჯერი" და ჩვენ მალე დაგირეკავთ.

განთ. 18 თებერვალი 12:15

ბოლო ვადა 18 მარტი 00:00

დარბაზის ადმინისტრატორი

ID 66089

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 13 500-მდე მაღაზიას მსოფლიოს 48 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 14 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - უზრუნველყოს მრავალფეროვანი არჩევანი და მაღალი ხარისხის მომსახურება სასურველ დროს და ადგილას. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით.

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს კონკურსს დარბაზის ადმინისტრატორის ვაკანტურ პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, გლდანი, ფრანგული უბანი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტის პერსონალის ხელმძღვანელობა (კონსულტანტი, მოლარე, მუშა, დამლაგებელი);
** სავაჭრო დარბაზში პერსონალის მიერ სამუშაო დისციპლინის, მომსახურების ეთკური ნორმების, საქონლის გაყიდვის წესების, სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვის კონტროლი;
** სასაქონლო ასორტიმენტის და მარაგების უწყვეტობის მუდმივი კონტროლი;
** საქონლის მიღება-მითვლა დადგენილი წესის შესაბამისად;
** დახლებზე განთავსებული პროდუქციის მუდმივი კოტროლი სავაჭრო დარბაზში უხარისხო, ვადაგასული და წუნდებული საქონლის არსებობის თავიდან აცილების მიზნით;
** სალაროს წარმოება - მოლარის სამუშაო ცვლის ბოლოს სალაროში არსებული თანხის მითვლა, ნაშთების კონტროლი და შენახვა დადგენილი წესების გათვალისწინებით და დაცვით;
** სავაჭრო დარბაზში მომსახურების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა;
** სასაქონლო-მატერიალურ ფასეულობათა აღწერაში მონაწილეობის მიღება;
** კომპეტენციის ფარგლებში ობიექტის მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა.

უნარები:

** მართვის და ორგანიზების უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ეფექტურად განაწილების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე [email protected] და მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება "დარბაზის ადმინისტრატორი".

შერჩეულ კანდიდატებს დავუკავშირდებით რეზიუმეს გამოგზავნიდან 2 კვირის ვადაში.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. 18 თებერვალი 12:14

ბოლო ვადა 18 მარტი 00:00

3000 ლარი

Back-end დეველოპერი

ID 66088

შპს "ვოლი" არის პირველი ციფრული დასუფთავების კომპანია საქართველოში, რომელიც ორიენტირებული მაღალი დონის დასუფთავების სერვისების მიწოდებასა და უზრუნველყოფაზე. კომპანიას გააჩნია საკუთარი ტექნიკა და თანამედროვე პროგრამები, რომლებიც საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს მარტივად ისარგებლონ სერვისებით.
გუნდი:

კომპანიაში დასაქმებულია პროფესიონალები, რომლებიც წარმოდგენენ ძირითად ფასეულობას და ღირებულებას. ისინი ქმნიან ხარისხს, რომელიც დღეს ყველაზე მოთხოვნადია, თანამედროვე და ხელმისაწვდომი.

რატომ არის საინტერესო ჩვენთან მუშაობა: კომპანია შესაძლებლობას აძლევს ყველა დასაქმებულს კარიერული წინსვლის და განვითარების, მაღალი ანაზღაურების გამომუშავების. თავი იგრძნონ როგორც ჩვენი გუნდის და დიდი ოჯახის წევრი.

პოზიციის დასახელება: Backend დეველოპერი
სამუშაო ადგილი: თბილისი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** Node.JS; Prisma; Apollo/GraphQL; PostreSQL; ტექნოლოგიებთან მუშაობის გამოცდილება.
** აუცილებელია Node.JS პლატფორმასთან მუშაობის მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება.
** ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება.
** Data სტრუქტურების და ალგორითმების კარგი ცოდნა.

პიროვნული კომპეტენციები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ანალიტიკური უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** პუნქტუალური.

ანაზღაურება: 3000 ლარი თვეში.
სამუშაო გრაფიკი: დღეში 3 სამუშაო საათი, კვირაში 15 საათი. თქვენზე მორგებული გრაფიკით.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] და საგნის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახლება.

გმადლობთ დაინტერესებისათვის!

განთ. 18 თებერვალი 12:10

ბოლო ვადა 18 მარტი 00:00

მარკეტინგის მენეჯერი

ID 66087

"მეგადორსი" კარების მწარმოებელი ISO 9001:2015 სერტიფიკატის მფლობელი ქართული კომპანიაა, რომელიც საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით აწარმოებს როგორც სერიული მოდელის, ასევე ინდივიდუალური დიზაინით შექმნილ კარს.

ჩვენ ვეძებთ ნიჭიერ, შედეგზე ორიენტირებულ თანამშრომელს მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილებით მარკეტინგის სფეროში, რომელსაც აქვს უნარი გამოიყენოს მარკეტინგის სრული კომპლექსი ბაზრის წილის, მომგებიანობის და ბრენდის ცნობადობის გასაზრდელად. ასე რომ, თუ თქვენ მიისწრაფით ცვლილებებისკენ, ღრმად გესმით მომხმარებლის მოთხოვნები და გაქვთ დამაჯერებელი კომუნიკაციური იდეები და გეგმები, მაშინ ეს სამსახური თქვენთვისაა.

ძირითადი მოვალეობები:

** მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება და განხორციელება;
** მარკეტინგული კამპანიის ბიუჯეტის დაგეგმვა;
** მარკეტინგული კამპანიების შემუშავება და განხორციელება, რომელიც მიზნად ისახავს ბრენდის პოპულარიზაციას, ბრუნვის გაზრდას, გაყიდვების საქმიანობის სტიმულირებას;
** კომპანიის ბრენდინგის სტანდარტების შემუშავება, ბრენდის განვითარება, ცნობადობის გაზრდა;
** ინტერნეტ მარკეტინგის პროექტის მენეჯმენტი;
** ბაზრის შესწავლა პროდუქციის ასორტიმენტის გაფართოების მიზნით;
** მარკეტინგული ინსტრუმენტების შემუშავება და მათი პერიოდული განახლება;
** მომხმარებლის კმაყოფილების კვლევის დაგეგმვა, მისი განხორციელების პროცესის მონიტორინგი, შედეგების დამუშავება და ანალიზი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნესის სფეროში, მარკეტინგი (MBA, BA)
** აუცილებელია მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე;
** ინგლისური და რუსული ენის სრულყოფილად ფლობა;
** საოფისე პროგრამების MS Office-ის ზედმიწევნით კარგად ფლობა;

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პროდუქტიულობაზე ორიენტირებული;
** კომუნიკაციის უნარი;
** პრეზენტაციის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** საქმის და დროის სწორად განაწილების უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** კრეატიულობა;

სამუშაო პირობები:

** ადგილმდებარეობა: თბილისი, გრიგოლ ლორთქიფანიძის ქუჩა;
** განაკვეთი: სრული;
** სამუშაო დღეები: ორშაბათი-შაბათი 09:00-18:00;
** დასვენება: კვირა;

თუ თვლით რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ პირობებს, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]

განცხადებების მიღების ბოლო ვადაა 17 აპრილი, 2021 წელი.

გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 18 თებერვალი 12:06

ბოლო ვადა 17 აპრილი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 66086

საერთაშორისო ლოგისტიკური კომპანია "Arkas Logistics" საქართველოს ფილიალისთვის აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-პარასკევი)

სამუშაოს აღწერა:

** გაყიდვების არხების ბაზრის კვლევა, ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება;
** კომპანიის გაყიდვების გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობა;
** კლიენტების მოძიება და ზრუნვა კლიენტების პორტფელის ზრდაზე;
** არსებული პროდუქტების ზედმიწევნით კარგად ცოდნა;
** შეხვედრებისა და პრეზენტაციების ორგანიზება და მართვა;
** მომხმარებლების მოთხოვნების, საჭიროებების დადგენა-დაზუსტება და მათთვის ოპტიმალური პროდუქტების/მომსახურების შეთავაზება;
** შემოსული შეკვეთების დამუშავება, დაგეგმვა/ორგანიზება და მისი ოპერატიულად შესრულება;
** გრძელვადიანი თანამშრომლობის დამყარება იმპორტიორ/ექსპორტიორ კომპანიებთან;
** პარტნიორ სატრანსპორტო კომპანიებთან ურთიერთობა;
** საქმიანობის შედეგზე ორიენტირება, ყოველდღიური დავალებების შესრულება;
** გაყიდვების შემდგომი მომსახურების უზრუნველყოფა;
** დადგენილი გეგმების შესრულება და დასახული მიზნების მიღწევა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული თვისებები:

** უმაღლესი განათლება;
** გამოცდილება ლოგისტიკის, გაყიდვების ან სხვა დაკავშირებულ სფეროში;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** MS Office პროგრამების ცოდნა;
** რეპორტების მომზადების ცოდნა და გამოცდილება;
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვის და შესრულების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, გამოგვიგზავნეთ თქვენი СV ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] (გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება).

განთ. 18 თებერვალი 12:02

ბოლო ვადა 18 მარტი 00:00

კონსულტანტი ბაკურიანში

ID 66083

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯიბაკურიანში აცხადებს მოლარე-კონსულტანტის ვაკანსიას.

ფუნქციები:

** მომხმარებლის მომსახურება
** სალაროს ოპერაციების წარმოება
** პროდუქციის მიღება, განლაგება
** თაროების მოწესრიგება
** სისუფთავეზე ზრუნვა

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელური
** ყურადღებიანი
** ენერგიული
** დეტალებზე ორიენტირებული
** მოწესრიგებული
** პასუხისმგებლობის გრძნობა

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა ბმულზე: https://career.orinabiji.ge/ ან გამოგზავნოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "მოლარე - კონსულტანტი".

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: 591 51 26 70

ორი ნაბიჯი მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას.
მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯ" - ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მაღაზიათა ქსელ "ორი ნაბიჯ" - ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 16 თებერვალი 12:09

ბოლო ვადა 11 მარტი 00:00

500 ლარი

კურიერი მესტიაში

ID 66082

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის თანამდებობაზე მესტიის სერვისცენტრში.

ანაზღაურება: 500 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** საკურიერო მომსახურების გაწევა როგორც ფიზიკური, ასევე იურიდიული პირებისათვის;
** სხვადასხვა სახის საფოსტო გზავნილების აღრიცხვა, ადრესატისათვის მიწოდება და არსებული წესის შესაბამისად გადაცემა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ქართული ენის ცოდნა;
** კანდიდატს უნდა ჰქონდეს B კატეგორიის მართვის მოწმობა (უნდა შეეძლოს მექანიკური გადაცემათა კოლოფის მქონდე ავტომობილის მართვა)
** საგზაო ნიშნებისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გამართულად მეტყველების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

1. კანდიდატთა შერჩევა რეზუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე;
2. გასაუბრება.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმესთან (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 15.03.2021.

განთ. 16 თებერვალი 11:54

ბოლო ვადა 15 მარტი 00:00