ფილტრი

ვაკანსიები

წალკის მეწარმეებისთვის საგრანტო განაცხადის წერის ტრენინგი

ID 68111

ა(ა)იპ. საქართველოს ფერმერთა ასოციაცია გიწვევთ კითხვარში მონაწილეობის მისაღებად.

პროექტის დასახელება: "წალკის მუნიციპალიტეტის მეწარმეების შერჩევა ბიზნეს გეგმის დამუშავების პრაქტიკულ ტრენინგში მონაწილეობის მისაღებად".

კითხვარის შესავსებად, გთხოვთ, გახსენით ქვემოთ მოცემული ბმული: https://forms.gle/6etVgLDQLzSvBjj3A

ბიზნეს გეგმის რეგისტრაციის ბოლო ვადა: 31 იანვარი, 2022 წელი.

განთ. გუშინ 17:35

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

700 ლარი

კონსულტანტი

ID 68110

"რონიკო" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა, სწორი და საჭირო ინფორმაციის მიწოდება და მათი მოთხოვნების დაკმაყოფილება;
** პროდუქციის მოწესრიგება და განთავსება;
** მაღაზიაში განლაგებული პროდუქციის სრულყოფილად ცოდნა;
** მომხმარებლისგან თანხის მიღება, სალაროსთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** სალაროსთან/ფულთან მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

პიროვნული მახასიათებლები:

** მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა
** ენერგიულობა და კომუნიკაბელურობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** მიზანსწრაფულობა
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 40 საათი (ერთი დასვენების დღე).
ანაზღაურება: სტაჟიორის ანაზღაურება 700₾. (სტაჟირების ხანგრძლივობა 3 თვე).
კონსულტანტის ანაზღაურება 700₾ + ბონუსი (200-300 ლარი).

კომპანია "რონიკო" შეთავაზებით დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით გამოაგზავნოთ შემდეგ ელ.მისამართზე: [email protected] და "Subject" ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება (მაღაზიის კონსულტანტი - თბილისი).

რეზიუმე ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 24 იანვარი 16:57

ბოლო ვადა 24 თებერვალი 00:00

ხარჯთაღმრიცხველი ბაკურიანში

ID 68109

სასტუმრო "რუმს კოხტა" აცხადებს ვაკანსიას ხარჯთაღმრიცხველის პოზიციაზე.

დეპარტამენტი: ფინანსები
მოახსენებს: ფინანსური დეპარტამენტის დირექტორს/მთავარ ბუღალტერს

სტანდარტული ვალდებულებები:

** შეასრულოს შრომითი ხელშეკრულებით დაკისრებული მოვალეობები და ვალდებულებები სრულყოფილად, დროულად და ხარისხიანად;
** იყოს კოლეგიალური და გუნდური მოთამაშე საერთო წარმატების მისაღწევად;
** იმოქმედოს კომპანიაში არსებული სტანდარტებისა და რეგულაციების მიხედვით;
** უნდა იცოდეს და დაიცვას ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების ყველა ზომა;
** პასუხისმგებლობით მოეკიდოს კომპანიის შინაგანაწესს.

ძირითადი მოვალეობები:

** გაუწიოს მონიტორინგი კვებისა და სასმელების დეპარტამენტის ხარჯებს;
** გაუწიოს მონიტორინგი კვებისა და სასმელების ინვოისებს;
** მართოს და გააკონტროლოს ხარჯთაღრიცხვა;
** აღრიცხოს კვებისა და სასმელების ტრანსფერები დეპარტამენტებს შორის;
** მართოს და აკონტროლოს ხარჯების მოცულობა;
** გააკონტროლოს შეძენილი პროდუქციის მიღება/განთავსების, შენახვის პირობების დაცვა;
** დააკორექტიროს სასმელების ფასები საბაზრო მოთხოვნის შესაბამისად;
** გააანალიზოს საკვებისა და სასმლის ფასები;
** აწარმოოს შესაბამისი დოკუმენტაციის სწორად შევსება და დაარქივება;
** მონაწილეობა მიიღოს თვის დახურვის პროცესებში და საბუღალტრო ჩანაწერების წარმოებაში;
** წინასწარ განსაზღვროს მოსალოდნელი ხარჯები;
** შეამოწმოს კვებისა და სასმელების დადგენილი ფასები;
** აღრიცხოს საქონელი ყოველთვიურად;
** გააკონტროლოს გადასახადები და გადარიცხვები;
** ეფექტურად ითანამშრომლოს სხვა დეპარტამენტებთან;
** იყოს პასუხისმგებელი სასტუმროში არსებული ინფორმაციის კონფიდენციალურობაზე.

"Adjara Group"-ის ხელმძღვანელობა იტოვებს უფლებას დაამატოს/შეცვალოს პუნქტები ზემოთმოყვანილ აღწერილობაში. ამ აღწერილობის მიხედვით მოხდება შეფასება და დაისახება მიზნები, რომ თანამშრომლებს მიეცეთ სამუშაოს უკეთესად შესრულების შესაძლებლობა.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 20 თებერვლამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 24 იანვარი 16:00

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

ინტერვიუერი ქვემო სვანეთში

ID 68108

"ეისითი" ეძებს ენერგიულ, მოტივირებულ ადამიანს კვლევის ინტერვიუერის პოზიციაზე.

კვლევის არეალი: იმერეთი, რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი.

შენ, როგორც ინტერვიუერს, გექნება შესაძლებლობა მრავალფეროვან, საინტერესო პროექტებში მიიღო მონაწილეობა, გაიგო საზოგადოებრივი აზრი სხვადასხვა აქტუალურ, მნიშვნელოვან საკითხებზე და ამავე დროს გქონდეს მოქნილი სამუშაო გრაფიკი.

"ეისითი" საერთაშორისო კომპანიაა, რომელიც 2002 წელს საქართველოში დაარსდა და ფარავს დსთ-ს ქვეყნებსა და აღმოსავლეთ ევროპას ოფისებით საქართველოში, აზერბაიჯანსა და ყაზახეთში.

პროფესიონალთა გუნდი "ეისითის" ყველაზე ღირებული აქტივია. "ეისითი" კვლევით და საკონსულტაციო სფეროში ყველაზე დიდი დამსაქმებელია: დღეს "ეისითიში" 80 მუდმივი და 700-მდე პროექტული თანამშრომელი მუშაობს. სრული ინფორმაციისთვის იხილეთ: https://www.act-global.com

ვის ვეძებთ:

** ხარ თვითორგანიზებული და ცნობისმოყვარე;
** პრობლემებზე ფიქრის ნაცვლად, მათ გადაჭრაზე ფიქრობ;
** გაქვს კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** გაქვს სწრაფი ადაპტაციის უნარი;
** გაქვს გუნდური მუშაობის და ინტერპერსონალური უნარები.

რისი გაკეთება მოგიწევს:

** პირისპირ ინტერვიუების (კარდაკარის პრინციპით, მოსახლეობაში) განსაზღვრულ ვადებში ჩატარება;
** ინტერვიუს მსვლელობისას კითხვარის შევსება;
** ზოგად/პროექტებით გათვალისწინებულ ტრენინგებზე დასწრება;
** სამუშაოსთან დაკავშირებული/განსაზღვრული ინსტრუქციების დაცვა;
** განხორციელებული სამუშაოს ანგარიშგება საველე სამუშაოების წამყვან სპეციალისტთან.

კარგი იქნება რომ გქონდეს:

უმაღლესი განათლება

რა სამუშაო გამოცდილება გჭირდება:

სამუშაო გამოცდილება არ არის აუცილებელი

სამუშაო ადგილი: იმერეთი, რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი
ხელშეკრულების ტიპი: მომსახურების ხელშეკრულება
ანაზღაურება: გამომუშავებით, შესრულებული პროექტების მიხედვით

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნე შენი რეზიუმე 2022 წლის 21 თებერვლის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: [email protected]. მეილის სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - ინტერვიუერი იმერეთი. სხვა შემთხვევაში. კანდიდატურა არ განიხილება.

გისურვებ წარმატებას!

განთ. 24 იანვარი 15:54

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

რეცეფციონისტი გუდაურში

ID 68107

სასტუმრო "Club-2100" აცხადებს ვაკანსიას ფრონტ ოფისის რეცეფციონისტის (FO Receptionist) პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: გუდაური

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კოლეგებთან და სასტუმროს გუნდთან ერთად კოორდინირებულად უზრუნველყოს სასტუმროს მიღება განთავსების დეპარტამენტის წარმატებული საქმიანობა, რომელიც შესაბამისობაში იქნება სასტუმროს დადგენილ წესებსა და სტანდარტებთან;
** სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და გაცილება;
** ოთახების სტატუსი და სათანადო მდგომარეობის კონტროლი;
** სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
** სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
** სტუმრებთან აქტიური კომუნიკაცია;
** უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული დავალებების შესრულება, რომელიც დაკავშირებულია მის პოზიციასთან და კომპეტენციასთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ანალოგიურ თანამდებობაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ეფექტური კომუნიკაციისა და მომსახურების სტანდარტების ცოდნა;
** ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასტუმროს საოპერაციო პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.
** ბრენდში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული თვისებები:

** სერვისზე/მომსახურებაზე ორიენტირებული.
** წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** ორგანიზაციული და დროის მენეჯმენტის უნარი;
** აქტიური, ინიციატივის მქონე და შედეგზე ორიენტირებული;
** კომუნიკაბელური და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობის მქონე;
** მოწესრიგებული და ორგანიზებული.

კვებას და ადგილზე საცხოვრებელ ფართს უზრუნველყოფს კომპანია.

მოცემულ ვაკანსიას შესაძლოა დაემატოს პუნქტები ან შეცვალოს ზემოთმოყვანილი აღწერილობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან [email protected].

სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 24 იანვარი 15:51

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

მიმტანი გუდაურში

ID 68106

სასტუმრო "Club-2100" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: გუდაური

ძირითადი მოვალეობები:

** იღებს შეკვეთებს სტუმრებისგან და უზრუნველყოფს შეკვეთების დროულ მიწოდებას;
** მომხმარებლებს აწოდებს ინფორმაციას ყოველდღიური სპეციალური შეთავაზებების შესახებ;
** სტუმრებს განუმარტავს, თუ როგორ მზადდება მენიუს სხვადასხვა ელემენტები;
** ამოწმებს სტუმრების კმაყოფილებას და პრობლემის არსებობის შემთხვევაში ახდენს მათ გამოსწორებას;
** ამზადებს მაგიდას და ჭურჭელს;
** საჭიროებების გათვალისწინებით ადგენს დასუფთავების გრაფიკს;
** აცილებს სტუმრებს მათ მაგიდებთან;
** ამზადებს ჩეკებს, რომლებშიც მოცემულია საკვების საერთო ხარჯები და დამატებითი გადასახადები;
** სტუმრების მხრიდან ჩივილის შემთხვევაში ინფორმაციას აწოდებს ზედამხედველს.

საჭირო უნარები:

** სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** განათლება კვებისა და სასმლის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** აუცილებელია ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა, ნებისმიერი დამატებითი ენა ჩაითვლება უპირატესობად;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაციის შესანიშნავი უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული.

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელურობა;
** ენერგიულობა;
** ორგანიზებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

კვებას და ადგილზე საცხოვრებელ ფართს უზრუნველყოფს კომპანია.

მოცემულ ვაკანსიას შესაძლოა დაემატოს პუნქტები ან შეცვალოს ზემოთმოყვანილი აღწერილობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან [email protected] სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 24 იანვარი 15:49

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

ბუღალტერი გუდაურში

ID 68105

სასტუმროს გუდაურში ესაჭიროება ბუღალტერი.

სამუშაო გრაფიკი: სრული

მოვალეობები:

** ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება;
** გაყიდვების/და შესყიდვების დოკუმენტაციის, ხელშეკრულებების, ინვოისების, ა/ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, შესყიდვის აქტების და ა.შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება;
** დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება მოთხოვნა მოვალეობებზე;
** საგადასახადო დეკლარაციების შევსება;
** გადარიცხვების წარმოება.

უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მათემატიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** პრობლემური სიტუაციების აღმოფხვრის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** მიზანმიმართული და შედეგებზე ორიენტირებული.

საკონტაქტო ელფოსტა: [email protected]

განთ. 24 იანვარი 15:47

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

ტექნიკოსი მცხეთა-მთიანეთში

ID 68104

სს "ოპპა" ფინანსურ-ტექნოლოგიურ ბაზარზე 2007 წელს გამოჩნდა და მას შემდეგ მთელი საქართველოს მასშტაბით სთავაზობს მომხმარებლებს სწრაფი გადახდის სერვისებს, როგორიცაა ელექტრონული საფულე https://www.oppa.ge და PayBox-ის სწრაფი ჩარიცხვის ტერმინალები. უახლესი ტექნოლოგიები, სისწრაფე, სიმარტივე და ხარისხი ჩვენი მთავარი ღირებულებებია. ზრდასა და განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანიის გარშემო 300-ზე მეტი თანამშრომელი ერთიანდება.

შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდთან ერთად!

სს "ოპპა" აცხადებს ვაკანსიას მცხეთა-მთიანეთის წარმომადგენლობის ტექნიკოსის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: მცხეთა-მთიანეთი

პოზიციის მიზანი: ქსელში არსებული ტერმინალების ტექნიკური მომსახურება.

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

** ქსელში არსეული ტერმინალების გამართულად, შეფერხების გარეშე მუშაობის უზრუნველყოფა;
** მათი სუფთა მდგომარეობაში შენარჩუნება;
** ტერმინალის გამართულად მუშაობის მონიტორინგი, ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში დიაგნოსტიკა და მისი დროულად აღმოფხვრის უზრუნველყოფა;
** ტერმინალის პროგრამული უზრუნველყოფა: სისტემის გამართვა, დრაივერების დაყენება, სისტემის ინსტალაცია;
** ტერმინალების ქსელში განთავსება, დაბრუნება და შეცვლა.

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** კომპიუტერულ ტექნიკასთან მუშაობის გამოცდილება;
** ვინდოუსის და ლინუქსის საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

დამატებითი მოთხოვნები:

** უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა;
** ავტომობილის ფლობა;
** მართვის მოწმობა - B კატეგორია.

უნარები:

** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სამუშაოს ორგანიზება.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.

გაცნობებთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას სს "ოპპა"-მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და თავსებადობის შემთხვევაში განიხილოს სხვა ვაკანტურ პოზიციაზეც.

სს "ოპპას" შერჩევის პროცესი თავისუფალია ყველა სახის დისკრიმინაციისგან, ითვალისწინებს და აკმაყოფილებს პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპებს და მოქმედებს დიკრიმინაციის აკრძალვის ფარგლებში. გამოხატული დისკრიმინაციის შემთხვევაში შეგიძლია მოგვმართოთ ცხელ ხაზზე: +995 322 203 000

განთ. 24 იანვარი 15:40

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

ინკასატორი მცხეთა-მთიანეთში

ID 68103

სს "ოპპა" ფინანსურ-ტექნოლოგიურ ბაზარზე 2007 წელს გამოჩნდა და მას შემდეგ მთელი საქართველოს მასშტაბით სთავაზობს მომხმარებლებს სწრაფი გადახდის სერვისებს, როგორიცაა ელექტრონული საფულე https://www.oppa.ge და PayBox-ის სწრაფი ჩარიცხვის ტერმინალები. უახლესი ტექნოლოგიები, სისწრაფე, სიმარტივე და ხარისხი ჩვენი მთავარი ღირებულებებია. ზრდასა და განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანიის გარშემო 300-ზე მეტი თანამშრომელი ერთიანდება.

შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდთან ერთად!

სს "ოპპა" აცხადებს ვაკანსიას მცხეთა-მთიანეთის წარმომადგენლობის ინკასატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: მცხეთა-მთიანეთი

პოზიციის მიზანი: ქსელში არსებული ტერმინალების გაინკასირება

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

** სწრაფი გადახდის თვითმომსახურების ტერმინალების ქსელის სწრაფი და ხარისხიანი მომსახურება;
** სწრაფი გადახდის თვითმომსახურების ტერმინალების ინკასაცია;
** გამორთული ტერმინალის ჩართვა და სამუშაო პროცესში მოყვანა;
** უსაფრთხოების ინსტრუქციის ზედმიწევნით შესრულება.

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

დამატებითი მოთხოვნები:

** უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა;
** ავტომობილის ფლობა;
** მართვის მოწმობა - B კატეგორია.

უნარები:

** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სამუშაოს ორგანიზება.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.

გაცნობებთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას სს "ოპპა"-მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და თავსებადობის შემთხვევაში განიხილოს სხვა ვაკანტურ პოზიციაზეც.

სს "ოპპას" შერჩევის პროცესი თავისუფალია ყველა სახის დისკრიმინაციისგან, ითვალისწინებს და აკმაყოფილებს პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპებს და მოქმედებს დიკრიმინაციის აკრძალვის ფარგლებში. გამოხატული დისკრიმინაციის შემთხვევაში შეგიძლია მოგვმართოთ ცხელ ხაზზე: +995 322 203 000

განთ. 24 იანვარი 15:38

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

ადმინისტრატორი ბაკურიანში

ID 68102

"კრისტალ ჰოლდინგი" აერთიანებს რამდენიმე ბიზნეს მიმართულებას ბაკურიანში: სასტუმრო, უძრავი ქონებისა და ინვესტიციების მართვა, სამშენებლო მიმართულება.

"კრისტალი" სასტუმრო კომპლექსია, რომლის ინფრასტრუქტურა, დახვეწილი დიზაინის ნომრები და მაღალი ხარისხის მომსახურება ქმნის სრულფასოვან, თვითმყოფად გარემოს ყველა დამსვენებლისთვის.

სასტუმრო "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე, ბაკურიანში.

ძირითადი მოვალეობები:

** სასტუმროში სტუმრების მიღება-განთავსება;
** ანგარიშსწორების და სტუმრის დოკუმენტაციის წარმოება;
** სტუმრებთან კომუნიკაცია და მათი მოთხოვნების შესაბამისი მომსახურებების ორგანიზება;
** სტუმრების ინფორმირება სასტუმროს მომსახურებების შესახებ;
** სასტუმროს სერვისების გაყიდვაზე ზრუნვა;
** სატელეფონო ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება;
** სხვა შესაბამისი ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასტუმროს მიღება-განთავსების დეპარტამენტში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** სასტუმროს ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები;
** ორგანიზებულობა;
** კონფლიქტების მართვის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობდა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
** საჭიროების შემთხვევაში სამუშაო ადგილზე საცხოვრებელი ბინითა და კვებით უზრუნველყოფას.

გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით, 25 იანვრამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 24 იანვარი 15:36

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

ბარმენი ბაკურიანში

ID 68101

"კრისტალ ჰოლდინგი" აერთიანებს რამდენიმე ბიზნეს მიმართულებას ბაკურიანში: სასტუმრო, უძრავი ქონებისა და ინვესტიციების მართვა, სამშენებლო მიმართულება.

"კრისტალი" სასტუმრო კომპლექსია, რომლის ინფრასტრუქტურა, დახვეწილი დიზაინის ნომრები და მაღალი ხარისხის მომსახურება ქმნის სრულფასოვან, თვითმყოფად გარემოს ყველა დამსვენებლისთვის.

სასტუმრო "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას ბარმენის პოზიციაზე, ბაკურიანში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მენიუში შემავალი სასმელების ასორტიმენტის ცოდნა;
** ბარის აღჭურვილობების გამოყენების ცოდნა;
** სამუშაო ადგილის მუშაობისთვის მომზადება და ბარის შეუფერხებლად მუშაობაზე პასუხისმგებლობა (ბარის მომარაგება სასმელებით და საჭირო ჭურჭლით, შესაკვეთი პროდუქტის საწყობისთვის მიწოდება, ბარის პროდუქციის სათანადო თაროებზე განთავსება);
** სამუშაო ადგილის და ინვენტარის სისუფთავეზე ზრუნვა;
** სერვისის თანამშრომლებისგან შეკვეთების მიღება და სტუმრის მოთხოვნილი სასმლის გამზადება;
** სასმელებთან დაკავშირებით გამოცემული დადგენილებების და ინსტრუქციების დაცვა;
** ბარში აღწერების ჩატარება და მარაგების მუდმივი კონტროლი.

საჭირო უნარები

** მითითებულ პოზიციაზე მუშაობის, მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** თანამედროვე ბარის ორგანიზების, ფუნქციონირებისა და მომხმარებელთა მომსახურების საქმის თეორიული და პრაქტიკული საფუძვლების ცოდნა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** დროის ეფექტური მართვის უნარი;
** სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა
** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
** საჭიროების შემთხვევაში სამუშაო ადგილზე საცხოვრებელი ბინითა და კვებით უზრუნველყოფას.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით, 25 იანვრამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 24 იანვარი 15:34

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

800 ლარი

მიმღები-რეგისტრატორი ყაზბეგში

ID 68100

ყაზბეგში მდებარე სასტუმრო "ინტურისტი ყაზბეგი" აცხადებს ვაკანსიას მიმღები-რეგისტრატორის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** თავაზიანი, პოზიტიური ურთიერთობა როგორც სასტუმროს სტუმრებთან, ასევე თანამშრომლებთან;
** სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და შემდგომ გაცილება;
** სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
** შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
** სატელეფონო საუბრის და ელექტრონული ფოსტით მიმოწერის კულტურისა და სტანდარტების დაცვა;
** სტუმართან ეფექტური და პოზიტიური კომუნიკაციის დამყარება;
** სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
** სისტემაში არსებული მიმდინარე დღის ჯავშნების მომზადება (სარეგისტრაციო ბარათების ბეჭდვა, გასაღებების დამზადება და ა.შ);
** სამუშაო დღის დასასრულსა და დასაწყისში სასტუმროში არსებულ სხვა დეპარტამენტებში
ინფორმაციის გადაცემა;
** სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** დეტალებისადმი ყურადღებიანი, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;
** კომუნიკაბელური, პრეზენტაბელური;
** გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვის და მისი დროულად შესრულების უნარი.

პიროვნული მახასიათებლები და უნარები:

** ემოციური სტაბილურობა და თავშეკავებულობა;
** პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების დასახვის უნარი;
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;

ყოველთვიური ხელფასი შეადგენს 800 ლარს.

კომპანია თანამშრომელს უზრუნველყოფს საცხოვრებლით და კვებით.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით
მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

სასტუმრო ინტურისტი ყაზბეგი გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 21 იანვარი 12:08

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00