ფილტრი

ვაკანსიები

1 ლარი

შუშის მწმენდავი

ID 65071

დასუფთავების კომპანია კომლფორტი აცხადებს ვაკანსიას შუშის მწმენდავის პოზიციაზე. 

აუცილებელი მოთხოვნებია :

  • გამოცდილება 1-3 წლამდე
  • აუცილებელია იცოდეს მოპედის მართვა ან ჰქონდეს მოპედი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით :

596046060

განთ. 3 აგვისტო 09:35

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

SOLO ბანკირი

ID 65070

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას - SOLO ბანკირი - თბილისი.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/36351/solo

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 14 აგვისტო, 2020.

განთ. 31 ივლისი 16:54

ბოლო ვადა 14 აგვისტო 00:00

გაყიდვების ოფიცერი ამბროლაურში

ID 65069

"ლიბერთი - ბანკი ყველგან და ყველასთვის!" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ოფიცრის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ქუთაისი, ამბროლაური, ბაღდათი, ხარაგაული, ხონი, ლენტეხი, ონი, საჩხერე, სამტრედია, ჭიათურა, თერჯოლა, ტყიბული, ცაგერი, წყალტუბო, ვანი, ზესტაფონი.

ძირითადი მოვალეობები:

** ახალი ფიზიკური და იურიდიული პირი კლიენტების მოზიდვა;
** კლიენტებთან ინტენსიური კომუნიკაცია, საბანკო პროდუქტებთან დაკავშირებით;
** საკუთარი აგენტების ქსელის აწყობა და მუდმივი ეფექტიანი მართვა;
** დასახული რაოდენობრივი და მოცულობითი გეგმების შესრულებაზე ზრუნვა;
** საკუთარი აგენტების მუდმივი მხარდაჭერა, კლიენტებთან კომუნიკაციის პროცესში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება /დამამათავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია - საბანკო საქმე, მენეჯმენტი, ფინანსები);
** საოფისე პროგრამების (Excel, Word) ცოდნა;
** უცხო ენების ინგლისური, რუსულის ცოდნა;
** გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

** შედეგზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული;
** შრომისმოყვარე;
** მოწესრიგებული;
** პასუხისმგებლიანი;
** პუნქტუალური

პირობები:

** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + პირადი ბონუსი + ჯგუფის ბონუსი;
** სამუშაო საათები: კვირის დღეებში, 10:00-დან 18:00-მდე;
** შენიშვნა: სტუდენტებისთვის მოქნილი გრაფიკი, სალექციო კურსის შესაბამისად.

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 15 აგვისტოს ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიცია და ქალაქი/რაიონი , რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.
ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე).
გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მოანცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.
წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 31 ივლისი 16:52

ბოლო ვადა 15 აგვისტო 00:00

გაყიდვების ოფიცერი ნინოწმინდაში

ID 65068

"ლიბერთი - ბანკი ყველგან და ყველასთვის!" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ოფიცრის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ახალციხე, ადიგენი, ასპინძა , ახალქალაქი, ნინოწმინდა, ბორჯომი.

ძირითადი მოვალეობები:

** ახალი ფიზიკური და იურიდიული პირი კლიენტების მოზიდვა;
** კლიენტებთან ინტენსიური კომუნიკაცია, საბანკო პროდუქტებთან დაკავშირებით;
** საკუთარი აგენტების ქსელის აწყობა და მუდმივი ეფექტიანი მართვა;
** დასახული რაოდენობრივი და მოცულობითი გეგმების შესრულებაზე ზრუნვა;
** საკუთარი აგენტების მუდმივი მხარდაჭერა, კლიენტებთან კომუნიკაციის პროცესში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება /დამამათავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია - საბანკო საქმე, მენეჯმენტი, ფინანსები);
** საოფისე პროგრამების (Excel, Word) ცოდნა;
** უცხო ენების ინგლისური, რუსულის ცოდნა;
** გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

** შედეგზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული;
** შრომისმოყვარე;
** მოწესრიგებული;
** პასუხისმგებლიანი;
** პუნქტუალური

პირობები:

** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + პირადი ბონუსი + ჯგუფის ბონუსი;
** სამუშაო საათები: კვირის დღეებში, 10:00-დან 18:00-მდე;
** შენიშვნა: სტუდენტებისთვის მოქნილი გრაფიკი, სალექციო კურსის შესაბამისად.

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 15 აგვისტოს ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიცია და ქალაქი/რაიონი , რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.
ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე).
გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მოანცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.
წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 31 ივლისი 16:51

ბოლო ვადა 15 აგვისტო 00:00

30 ლარი

მძღოლი-დისტრიბუტორი

ID 65067

იმპორტიორი სადისტრიბუციო კომპანია შპს "ტეტრაპროდუქტი" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლ-დისტრიბუტორის და საწყობის თანამშრომლის თანამდებობაზე.

შპს "ტეტრაპროდუქტი" არის ერთ-ერთი წამყვანი იმპორტიორი კომპანია, რომელიც ოპერირებს საქართველოში 2011 წლიდან. კომპანია ახორციელებს ათეულობით სახეობის პროდუქტის იმპორტს და მოიცავს როგორც თბილისს ასევე რეგიონებს. ჩვენი კომპანია გთავაზობთ კონკურენტულ სამუშაო გარემოსა და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობებს. თუკი გსურთ იყოთ აქტიური და საინტერესო გუნდის ნაწილი, გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ შემდეგ ინფორმაციას.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სპ. კედიას ქ. #15

1. მძღოლ-დისტრიბუტორი

პიროვნული თვისებები:

** გუნდური მუშაობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მოლაპარაკებების წარმოება;
** დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** ახალი ობიექტების ათვისების უნარი;
** მიზანმიმართულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა
** სხარტი აზროვნება;
** კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი.
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ასაკი: 25-დან 45 წლამდე
** თბილისის ქუჩებისა და რეგიონების ცოდნა, მათ შორის სხვა ქალაქების ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად)
** სხარტი აზროვნების და პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის სწორად გადაცემის უნარი
** სალარო აპარატთან მუშაობის გამოცდილება
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესობად)
** ქართულ/რუსულ ენებზე გამართული, დახვეწილი მეტყველების უნარი
** მართვის მოწმობა B კატეგორია და ზევით

2. საწყობის თანამშრომელი

** საწყობში მიღებული პროდუქციის ზედნადების მიხედვით მითვლა და დასაწყობება;
** მიღებული შეკვეთების მიხედვით პროდუქციის გასაცემად მომზადება;
** გამზადებული შეკვეთების დისტრიბუციისთვის მითვლა შესაბამისი დოკუმენტაციის მიხედვით;
** საწყობის პერიოდული აღწერა კომპანიაში არსებული სტანდარტების შესაბამისად;
** სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საშუალო განათლება;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესობად

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ფიზიკური მუშაობის შესაძლებლობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა

პირობები:

** სამუშაოზე აყვანიდან 7 სამუშაო დღე საცდელი პერიოდი (ხელფასის გარეშე, სამსახურში აყვანის შემთხვევაში საცდელი პერიოდი ჩაითვლება ნამუშევრად).
** მძღოლ-დისტრიბუტორის მოვალეობები: ბორტის დატვირთვა (სისუფთავე), საქონლის მიწოდება და ანგარიშის ჩაბარება სამუშაოს დამთავრებისას.
** მძღოლ-დისტრიბუტორისა ხელფასი 25-30 ლარი (დღიურად), 7 სამუშაო დღე საცდელი პერიოდი
** გეგმის შესრულების შემთხვევაში პრემიები (100-200 ლარი).

თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ თქვენი ფოტოსურათიანი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 31 ივლისი 16:49

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

დიასახლისი

ID 65066

სასტუმრო "წინანდლის მამულები"/ "Radisson Collection" აცხადებს ვაკანსიას დიასახლისის პოზიციაზე.

ზოგადი მოთხოვნები:

** სასტუმროს ნომრების და საზოგადოებრივი ადგილების დალაგება დამსაქმებლის მოთხოვნის და სტანდარტების შესაბამისად;
** სხვადასხვა სახის დასუფთავების მომსახურება;
** უსაფრთხოების ნორმების დაცვა;
** დალაგებისთვის საჭირო ინვენტარის კარგ მდგომარეობაში შენარჩუნების უზრუნველყოფა და დაზიანების შემთხვევაში დროული რეაგირება;
** კომპანიის მისიაა მომსახურების მაღალი სტანდარტი.

პიროვნული უნარები:

** დეტალებზე ორიენტირება;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** სისწრაფე;
** ორგანიზებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე -[email protected]. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი ​CV არ განიხილება. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 31 ივლისი 16:35

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

3000 ლარი

აღმასრულებელი ასისტენტი

ID 65065

Social Boost is pleased to announce an opening for the position of Executive assistant in Tbilisi.

The right candidate will have:

** Fluent/bilingual written and verbal English
** Excellent problem solving skills
** Helpful, kind and friendly attitude
** Understanding of what needs to be done
** Very organized
** To have experience of working as an assistant
** A good understanding of programs: HTML/ CSS programs

Hours: 40 hours/5days per week.
Salary: $1000/month.

Interested candidates can send CV at: [email protected]

განთ. 31 ივლისი 16:09

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

ტრენინგი სამშენებლო პროექტის მართვაში

ID 65064

"VIP INTELLECT GROUP" გთავაზობთ ტრენინგ კურსს
"სამშენებლო პროექტის მართვა"
!

გაითვალისწინეთ: კორონავირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით ოფისში შექმნილია ყველა პირობა, რაც დადგენილებით გვაქვს მითითებული, ვაწარმოებთ თერმოსკრინინს, ვავსებთ კითხვარს და იმ ყოველდღიურ მითითებებს რაც სავალდებულოა ჯანდაცვის სამინისტროსტრს ბრძანებით.

ჩვენ ვზრუნავთ არა მხოლოდ თქვენთვის ახალი პროფესიის შესწავლაზე, არამედ ჩვენი და თქვენი ჯანმრთელობისთვის!

პროგრამის დასახელება: სამშენებლო პროექტების მართვა
ვისთვის არის აღნიშნული პროგრამა:

პროგრამის მიზანია კვალიფიკაციის ამაღლება და პროფსეიონალური უნარების შესწავლა, მათთვის ვისაც სურს ცოდნის შეძენა უძრავ ქონების მენეჯმენტში განვითარების კუთხით. ასევე ვისაც მენეჯერული უნარები გააჩნია და უნდა დაეუფლოს სამშენებლო ბაზარზე უძრავი ქონების ტექნიკური მართვის პროექტების სპეციფიკაციებს, ტექნოლოგიებს, მართვის უნარებს და მართოს სხვადასხვა სამშენებლო პროექტები დროში, სივრცეში და საბაზრო მოთხოვნების შესაბამისად.

დაინტერესებული პირი უნდა ფლობდეს ექსელის საბაზო დონეს.

ტრეინინგის თემატიკა:

** პროექტის გუნდის და რესურსების ფორმირება, ბიუჯეტის დაგეგმვა (ხარჯთაღრიცხვის და სამუშაოს ვადების გრაფიკის მომზადება)
** პროექტის სპეციფიკიდან გამომდინარე შიდა სტრუქტურის გაწერა, დირექტორთა საბჭოსთან შეთანხმება და დამტკიცება
** პროექტის მართვა კომპანიის ინტერესების შესაბამისად. მართვის პროცესში დანაზოგების გაკეთება
** პროექტის შესრულების უზრუნველყოფა დაგეგმილი გრაფიკით და მაღალი ხარისხით
** პროექტთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მართვა
** პროექტის ფარგლებში საჭირო ნებართვების მოპოვება
** მთელი პროექტის განმავლობაში მოლაპარაკებების წარმოება პატრნიორებთან
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა (სწორი დავალებების მიცემა, რეგულარული უკუკავშირი, მოტივაციაზე და განვითარებაზე ზრუნვა)
** პროექტის მსვლელობისას დროის, ხარჯებისა და სამუშაოს შესრულების მონიტორინგის შუალედური შედეგების განხილვა
** მიმდინარე პროცესში წარმოშობილი პრობლემების გადაჭრა
** პროექტის საერთაშორისო ზედამხედველებისათვის და დამკვეთისათვის პერმანენტული რეპორტების მომზადება/რევიზია და სხვა ნებისმიერი მოთხოვნილი დოკუმენტაციის მიწოდება დადგენილ ვადებში
** პროექტის შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის საკითხების კანონთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა
** კომპანიისთვის მომგებიანი პროექტების მოზიდვა

კურსდამთავრებულს უპირატესობანი:

სამშენებლო ობიექტები, კერძოდ მშენებლობა, მისი ადმინისტრაციული მხარე, მშენებლობის ტექნოლოგიური მხარე, მშენებლობის ფინანსური მხარე - მენეჯმენტის რგოლის არეალში, ასევე შეძლებენ სამშენებლო პროექტების დაგეგმვას და შედეგების ანალიზების განხორციელებას. მომავალი პროექტების თეორიულ და პრაქტიკულ შეფასებას წინასწარ. სამშენებლო ბიზნეს პროექტების შექმნას.

სრული პროგრამის ხანგრძლივობა: 12 ლექცია
კვირაში ჩატარდება 2/2 საათიანი ლექცია
ღირებულება: 700 ლარი
აქედან 2 ლექცია ჩატარდება გასვლითი პრაქტიკული სახის - საწარმოო ობიექტზე!

კურსის ბოლოს ჩატარდება დასკვნითი ტესტირება და გაიცემა სერთიფიკატი!

საუკეთესო კურსდამთავრებულებს გავუწევთ რეკომენდაციებს და მოთხოვნის შესაბამისად ხელს შევუწყოთ დასაქმებაში!

კურსს უძღვებიან: დავით ბითაძე და სოფიო ახვლედიანი - პრაქტიკოსი ტრენერები, რომელთაც გააჩნიათ სამშენებლო ბიზნესში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მრავალწლიანი გამოცდილება!

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: http://www.vipintellect.ge/ge/register

გაითვალისწინეთ! ხორციელდება კორპორატიული ტრეინინგის ჩატარება, სპეციალურად თქვენი მოთხოვნებიდან გამომდინარე, შეიქმნება სპეციალიზირებული პროგრამა!

მის: წერეთლის 87ზ, 1 სართ;
ტელ: 593618212; 551196110;
e-mail: [email protected]
https://www.facebook.com/vipintellectgroup/
http://www.vipintellect.ge
 

განთ. 31 ივლისი 16:02

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

სასტუმროს მართვისა და ადმინისტრირების კურსები

ID 65063

"VIP Intellect Group" გთავაზობთ ტრენინგებ: სასტუმროს მართვისა და ადმინისტრირების კურსებზე.

შეგიძლიათ ენდოთ ჩვენი გუნდის 20 წლიან გამოცდილებას!

სწავლა შესაძლებელია, როგორც დისტანციურად, ასევე ტრენინგ ცენტრში მოსვლით!

გაითვალისწინეთ: კორონავირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით ოფისში შექმნილია ყველა პირობა, რაც დადგენილებით გვაქვს მითითებული, ვაწარმოებთ თერმოსკრინინს, ვავსებთ კითხვარს და იმ ყოველდღიურ მითითებებს რაც სავალდებულოა ჯანდაცვის სამინისტროსტრს ბრძანებით.

ჩვენ ვზრუნავთარა მხოლოდ თქვენთვის ახალი პროფესიის შესწავლაზე, არამედ ჩვენი და თქვენი ჯანმრთელობისთვის!

კურსებს წარუძღვება: დარინა ხუბაევი. სასტუმროს ბიზნესში ცხრა წლიანი გამოცდილების მქონე პრაქტიკოსი ტრენერი, მისი სამუშაო გამოცდილება მოიცავს, როგორც ადგილობრივ ბრენდებთან (Bazaleti Palace, Archi group, Fund Hotel, hotel 27), ასევე სასტუმროს საერთაშორისო ქსელებთან ურთიერთობას (Starwood Hotels Group, Accor Hotels Group).

ისწავლება:

** სასტუმროს ადმინისტრატორის მოსამზადებელი სასერტიფიკატო კურსი;
** სასტუმროს მენეჯმენტის სასერთიფიკატო კურსი, სტაჟირებით სასტუმროში;
** საშუალო და მცირე ზომის სასტუმროს მართვის სასერთიფიკატო კურსი;
** სასტუმროს ადმინისტრატორის" მოსამზადებელი სასერტიფიკატო კურსი.

კურსი განკუთვნილია: მათთვის, ვისაც სურს სასტუმროში ადმინისტრატორის პოზიციაზე დასაქმება.

დასაქმების რეალური შესაძლებლობა!

გაითვალისწინეთ, წლებია ვთანამშრომლოთ სხვადასხვა ტიპის სასტუმროსთან, როგორც თბილისში ასევე რეგიონებში. არსებული სასტუმროები სისტემატურად გვაწვდიან ვაკანსიებს და ითხოვენ ჩვენგან კვალიფიციურ კადრებს.

კურსის თემატიკა:

** განთავსების ობიექტის ტიპები და ოთახების კატეგორიები
** დიდი, საშუალო და მცირე ზომის სასტუმროს ორგანიზაციული სტრუქტურა და უფლება-მოვალეობები
** მიღება-განთავსების (რეცეფციის, ადმინისტრაციის) სამსახურის ურთიერთთანამშრომლობა სასტუმროს სხვა დეპარტამენტებთან
** მიღება განთავსების დეპარტამენტის თანამშრომლები და მათი ფუნქცია მოვალეობები
** ადმინისტრატორის (რეცეფციონისტის) სამუშაო აღწერილობა, პროფესიული უნარჩვევები; სამუშაო ბაზრის მოთხოვნები და პრაქტიკაში გავრცელებული სამუშაო პირობები
** სასტუმროს სამუშაო პროგრამები; სასტუმროს სამუშაო პროგრამაში მუშაობის პრაქტიკული ნაწილი.
** სასტუმროში ანგარიშსწორების წესი და პირობები, თანმდევი დოკუმენტაცია;
** სტუმართან ურთიერთობის ეთიკის ნორმები და ადმინისტრაციის შენაგანაწესი
** ფორსმაჟორული სიტუაციების მართვა
** დაჯავშნის სამსახურის უფლება-მოვალეობები, სამუშაო დოკუმენტაცია და სტუმართან კომუნიკაციის ეტიკეტი; ჯავშნის მიღება და პროგრამაში ასახვა

კურსის ხანგრძლივობა: 20 საათი
კურსის ღირებულება მცირერიცხოვან ჯგუფში: 400 ლარი

კურსის ფორმატში ჩატარდება ინფო - ტური 5, 4 ვარსკვლავიან, საოჯახო და ჰოსტელის ტიპის სასტუმროებში.

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: http://www.vipintellect.ge/ge/register

კურსდამთავრებულის უპირატესობანი:

** სრული კურსის შემდეგ თქვენ შეძლებთ სასტუმროში ადმინისტრატორის პოზიციაზე დასაქმებას, გამოიმუშავებთ იმ უნარ-ჩვევებს რაც აუცილებელია სასტუმროს ადმინისტრატორისთვის, დაეუფლებით გუნდური მუშაობის პრინციპებს.
** ვითვალისწინებთ რა ზაფხულის სეზონს ლექციები ჩატარდება ინტენსიურად!

სასტუმროს მენეჯმენტის სასერთიფიკატო კურსი:

დასაქმების რეალური შესაძლებლობა! ჩვენი საუკეთესო კურსდამთავრებულები, ჩვენი რეკომენდაციით წარმატებით აგრძელებენ სხვადასხვა სასტუმროში მუშაობას! აგრეთვე, თავისუფლად შეძლებს სასტუმრო ბიზნესის დაწყებასა და მართვას!

პროგრამის მიზანი: ტურიზმი დღეისათვის ყველაზე პერსპექტიული და მოთხოვნადი მიმართულებაა განსაკუთრებით ჩვენს ქვეყანაში, ტურიზმის განვითარებასთან ერთად იზრდება მოთხოვნა სასტუმროს მენეჯმენტის კვალიფიციურ და პრაქტიკოს სპეციალისტებზე, სწორედ ამ მოთხოვნების შესაბამისად, მოქმედი სასტუმროს მენეჯერებთან ერთად შეიქმნა სპეციალიზირებული პროგრამა, რომელიც აკმაყოფილებს თანამედროვე სასტუმროს ბიზნესის ყველა მოთხოვნას.

თქვენ გეძლევათ რეალური შანსი, რომ მიიღოთ კვალიფიციური ცოდნა და შესაბამისად დასაქმდეთ ამ პერსპექტიულ და განვითარებად სფეროში.

პროგრამა განკუთვნილია: ყველა იმ დაინტერესებული პირისთვის, ვისი სურვილიცაა დაიმკვიდროს თავი სასტუმროს ბიზნესში წამყვან თანამდებობებზე ან ვისაც სურს საკუთარი სასტუმროს ბიზნეს იდეის განხორციელება.

პროგრამა შედგება ორი ეტაპისგან:

** ინტერაქციული ლექციები.
** სტაჟირება - პრესტიჟულ სასტუმროებში.
** კურსის მიზანია სასტუმროს ინდუსტრიის გაცნობა და ამ მიმართულებით განვითარების ხედვის ჩამოყალიბება
** შეძლებს პრაქტიკულად მიღებული ცოდნის დანერგვასა და თავის დამკვიდრებას არსებულ სფეროში. ზოგადად პროგრამა განაწილებულია შემდეგი პრინციპით 30%/70%, თეორია/პრაქტიკა.

კურსის სწავლის მეთოდები:

** ვერბალური, ზეპირსიტყვიერი მეთოდი;
** წერითი მუშაობის მეთოდი;
** დისკუსია/დებატები;
** პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება (PBL);
** დემონსტრირების მეთოდი;
** ახსნა-განმარტებითი მეთოდი;
** სასტუმროს საოპერაციო პროგრამაში მუშობა;
** 4 ინფო - ტური 5, 4 ვარსკვლავიან, საოჯახო და ჰოსტელის ტიპის სასტუმროებში.

სალექციო კურსი მოიცავს:

** განთავსების საშუალებათა ისტორია; სასტუმროს სპეციალიზაცია და კლასიფიკაცია; სასტუმროთა კლასიფიკაციის ზოგადი პრინციპები; ტურისტთა განთავსების ობიექტების ტიპოლოგია;
** სასტუმროს ორგანიზაციული სტრუქტურა
** სასტუმროს მიმღები დეპარტამენტი; თანამშრომლები და მათი უფლება მოვალეობები
** სასტუმროს დოკუმენტაცია და მათი წარმოების წესი
** სასტუმროს საოპერაციო პროგრამები
** სასტუმროს საოპერაციო პროგრამაში მუშაობა (პრაქტიკული მეცადინეობა)
** სასტუმროს გაყიდვებისა და მარკეტინგის დეპარტამენტი; სასტუმროს მარკეტინგული საქმიანობა • სასტუმრო ინდუსტრიაში ფასწარმოქმნის მექანიზმზე მოქმედი ფაქტორები • სასტუმროს ფასწარმოქმნის მექანიზმზე ზეგავლენის ძირითადი ფაქტორები.
** სასტუმრო მომსახურების წარმოებისა და ხარისხის მართვის თავისებურებები • ზოგადი მიმოხილვა • ხარისხის სტანრტული დაგეგმვის მოდელი • სასტუმრო მომსახურების სასიცოცხლო ციკლის ეტაპები • ხარისხის მართვის ფუნქციები • სასტუმრო მომსახურების ხარისხის შეფასების კვოლიმეტრული პარამეტრები
** სასტუმროს დასუფთავების სამსახური
** სასტუმროს კვებისა და სასმელების დეპარტამენტი. დეპარტამენტის თანამშრმომლები და მათი მოვალეობები
** კვების სახეები.
** სასტუმროს მომარაგების დეპარტამენტი. მატერიალურ-ტექნიკური რესურსებისა და მატერიალური მარაგების მართვა.
** სასტუმროს ტექნიკური და დაცვის სამსახური
** სასტუმროს ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტი. კადრების შერჩევის სტრატეგია; კანდიდატის შტატში აყვანის და გადამზადების ეტაპები; წახალისების და სასჯელის სახეები;
** მცირე სასტუმროს საინვესტიციო სტრატეგია
** მსოფლიო სასტუმროთა ლიდერი ქსელები საქართველოს ტურისტულ ბაზარზე -სასტუმრო პროდუქტის დაპროექტება, ადგილობრივი ინვესტიციების ათვისების პრობლემა საქართველოს სასტუმრო ბიზნესში, მსოფლიოს სასტუმროთა ქსელები
** პრაქტიკოსი სპეციალისტები დეტალურად შეგასწავლიან სასტუმროს სპეციფიკას. რეალურ მაგალითებზე დაყრდნობით შეიძენთ ცოდნას, რომელიც დაგეხმარებათ სასტუმროს მიმართულებით ბიზნეს აზროვნების ჩამოყალიბებასა და მართვის უნარ-ჩვევების შემუშავებაში. თქვენი ცოდნით დაძლევთ საქართველოს სასტუმროს ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებს და წარმატებით გაართმევთ თავს, სასტუმროს ნებისმიერ დეპარტამენტში, ნებისმიერ თანამდებობას.

ზოგადად პროგრამა განაწილებულია შემდეგი პრინციპით 30%/70% , თეორია/პრაქტიკა.

ინტერაქციული ლექციების ხანგრძლივობა: 16 /2 საათიანი ლექცია
ლექციები მიმდინარეობს - კვირაში 2-ჯერ.
კურსის ხანგრძლივობა 2 თვე
სალექციო კურსის ღირებულება თვეში: 300 ლარი
თანხის გადახდა შესაძლებელია ორ ნაწილად

ლექციების მსვლელობისას ჩატარდება ინფო ტურები 5, 4 ვარსკვლავიან, საოჯახო და ჰოსტელის ტიპის სასტუმროებში.
კურსის ბოლოს ყველა კურსდამთავრებული წარმოადგენთ პროექტს!

სტაჟირება მიმდინარეობს თბილისის პრესტიჟულ სასტუმროებში.
სტაჟირების ღირებულება: 250 ლარი.

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: http://www.vipintellect.ge/ge/register

საშუალო და მცირე ზომის სასტუმროს მართვის" სასერთიფიკატო კურსი:

გაითვალისწინეთ! ჩვენი საუკეთესო კურსდამთავრებულები, ჩვენი რეკომენდაციით წარმატებით აგრძელებენ მცირე და საშუალო ზომის სასტუმროში მუშაობას!

აგრეთვე, ჩვენი კურსდამთავრებული თავისუფლად შეძლებს საკუთარი მცირე და საშუალო ზომის სასტუმროს ბიზნესის დაწყებასა და მართვას!

პროგრამის მიზანი: ტურიზმი დღეისათვის ყველაზე პერსპექტიული და მოთხოვნადი მიმართულებაა განსაკუთრებით ჩვენს ქვეყანაში, ტურიზმის განვითარებასთან ერთად იზრდება მოთხოვნა სასტუმროს მენეჯმენტის კვალიფიციურ და პრაქტიკოს სპეციალისტებზე, სწორედ ამ მოთხოვნების შესაბამისად, მოქმედი სასტუმროს მენეჯერებთან ერთად შეიქმნა სპეციალიზირებული პროგრამა, რომელიც აკმაყოფილებს თანამედროვე სასტუმროს ბიზნესის ყველა მოთხოვნას. თქვენ გეძლევათ რეალური შანსი, რომ მიიღოთ კვალიფიციური ცოდნა და შესაბამისად დასაქმდეთ ამ პერსპექტიულ და განვითარებად სფეროში.

პროგრამა განკუთვნილია: ყველა იმ დაინტერესებული პირისთვის, ვისი სურვილიცაა დაიმკვიდროს თავი სასტუმროს ბიზნესში წამყვან თანამდებობებზე ან ვისაც სურს საკუთარი სასტუმროს ბიზნეს იდეის განხორციელება.

კურსის სწავლის მეთოდები:

** სასტუმროს მოწყობის მინიმალური სტანდარტი
** სასტუმროების მარკეტინგი და გაყიდვები
** სასტუმროს უსაფრთხოების ნორმები
** მცირე და საშუალო ზომის სასტუმროების ფასწარმოქმნა
** საშუალო და მცირე ზომის სასტუმროს მომსახურების (სრვისების) დაგეგმვა.
** მცირე და საშუალო ზომის სასტუმროს კადრების ადმინისტრირება, უფლება-მოალეობები და სახელფასო ფონდი.
** მცირე და საშალო ზომის სასტუმროს ადმინისტრაციული დოკუმენტაციის წარმოება.

კურსის მსვლელობისას გადმოგეცემათ: სასწავლო მასალის ელექტრონული ვერსია და სამუშაო დოკუმენტაციის მზა ფორმები.

სრული კურსის შემდეგ თქვენ შეძლებთ: მცირე და საშუალო ზომის სასტუმროს მართვას, ასევე გამოიმუშავებთ იმ უნარ-ჩვევებს რაც აუცილებელია სასტუმროს მენეჯერისთვის, მიეჩვევით გუნდური მუშაობის პრონციპებს.

ინტერაქციული ლექციების ხანგრძლივობა: 18 საათი
სალექციო კურსის ღირებულება ჯგუფში: 400 ლარი

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: http://www.vipintellect.ge/ge/register

ასევე გაგიწევთ საკონსულტაიო მომსახურებას, მათ ვისაც გსურთ სასტუმროს ბიზნესში საქმიანობა და საკუთარი ბიზნესის შექმნა ან სხვის ბიზნესში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობა, გარდა ამისა დაგეხმარებით კვალიფიციური კადრების მოძიებაში, თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის მარკეტინგული ღონისძიებების დაგეგმვაში, რეკლამირებასა და გაყიდვების გაზრდაში!

შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა და დარეგისტრირდი ჯგუფში: http://www.vipintellect.ge/ge/register

მის: წერეთლის 87ზ, დიდუბე პლაზას მოპირდაპირედ სკვერთან.
(მეტრო გოცირიძედან - წერეთელზე გადასასვლელ ხიდთან)
ტელ:551196110; 593618212;
ელფოსტა: [email protected]
Facebook: https://web.facebook.com/pages/VIPIntellectGroup
ვებ-გვერდი: http://www.vipintellect.ge/

განთ. 31 ივლისი 16:01

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

ფინანსური რეპორტინგის ოფიცერი

ID 65062

Georgian Tourism Development Fund is pleased to announce an opening for the position of Financial Reporting Officer.

For detail follow the link http://gcfund.ge/en/gtdf

Duty station: Tbilisi, Georgia

Duties & Responsibilities:

** Participation in preparation of monthly, quarterly and annual financial statements in accordance with IFRS and Management Reports;
** Participation in preparation of different type of monthly, quarterly and annual financial information as requested by management;
** Manage communications and provide all necessary documentations to external auditors;
** Examine and analyze accounting records, financial statements, and other financial reports to assess accuracy, completeness, and conformance to reporting and procedural standards;
** Monitor and ensure timely identification and compliance with evolving accounting guidance;
** Monitor and analyze budgeted and actual results of group companies.
** Assistance in financial statements consolidation process.

Qualification & Skills:

** Minimum Bachelor`s degree in finance or equivalent;
** 2+ years` professional experience, preferably in audit
** Demonstrated knowledge in finance and investments;
** Fluency in Georgian and English languages is a must;
** Financial Reporting, corporate finance, numerical and budgeting skills;
** Strong working knowledge of Microsoft Office products;
** Exceptional analytical skills;

Outstanding interpersonal skills

Salary: commensurate with qualifications and experience.

Applicants interested in this position and whose qualifications match the requirements, are welcome to send their CV in English language and contact information of referees to [email protected] no later than August 31, 2020. Please indicate the position you are applying for in the subject field of your e-mail, otherwise your application will not be considered. Sending your CV will be considered as your consent on sharing your personal data with our company. Please be informed that your personal data indicated in CV stays strictly confidential and will not be handed over to the third party, as well as in case you are not selected CV will not be kept in HR database; Only short-listed candidates will be contacted for an interview;

Selection will be conducted on continual bases.

Wish you a good luck!

განთ. 31 ივლისი 15:59

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

მცველი

ID 65061

დაცვის სამსახური "მაგისტრი" აცხადებს ვაკანსიას მცველის პოზიციაზე, შემდეგ ლოკაციებზე: საბურთალო, ვაზისუბანი, ნახალოვკა, ისანი.

სამუშაო გრაფიკი: 12-13 საათი დღეში (08:30დან 22:00 მდე და 21:00დან 09:00 მდე
ანაზღაურება: დასაცავი ობიექტის ლოკაციის მიხედვით ცვლაში 22, 00 ლარიდან 25, 00 ლარამდე.

ფუნქცია-მოვალეობები: ობიექტის დაცვა (სუპერმარკეტების ქსელი).

მოთხოვნები კანდიდატს:

** ასაკი 18 დან 50 წლამდე
** სქესი: მამრობითი, მდედრობითი.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;
** ჯანსაღი ცხოვრების წესი;
** მობილიზებული;

მისამართი: თბილისი, ვაჟა-ფშაველას 78ა

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგი ელ ფოსტის მისამართზე [email protected] ელფოსტის სათაურში, ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება- მცველი.

განთ. 31 ივლისი 15:57

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

კრედიტ-კონტროლიორი

ID 65060

"GDL - ჯიდიელი" ("საქართველოს დისტრიბუცია და ლოგისტიკა" ყოფილი "თელიანი თრეიდინგი") 2005 წლიდან მოღვაწეობს ბაზარზე და აწარმოებს სასმელი პროდუქტების დისტრიბუციას, გაყიდვას და მარკეტინგულ მხარდაჭერას. წლების მანძილზე კომპანიის პორტფელი და საქმიანობის არეალი გაიზარდა, 2018 წლიდან კომპანიის საქმიანობას ლოგისტიკური მომსახურებაც დაემატა, შესაბამისად დადგა რებრენდინგის საჭიროება და დღეს უკვე კომპანია განახლებული სახელითა და ბრენდით ოპერირებს ბაზარზე.

ამჟამად "ჯიდიელის" პორტფელში დაახლოებით 30-მდე პროდუქტია, რომლის ექსკლუზიურ გაყიდვას და ბრენდის განვითარებას კომპანია საქართველოს მაშტაბით 12 წელზე მეტია ახორციელებს . მათ შორისაა: თელიანი ველი, ბაგრატიონი, Macallan, Lavazza, კამპა, Medoff, Sobieski და სხვა.

მეტი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ბმულს

ჯიდიელი აცხადებს ვაკანსიას კრედიტ-კონტროლიორის პოზიციაზე თბილისში.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით; (შაბათს ნახევარი დღე)

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კრედიტორებთან დაკავშირებული რეპორტების მომზადება
** კლიენტთა ბაზის ადმინისტრირება
** პრობლემურ ობიექტებთან წარმოქმნილი ფინანსური დავების აღრიცხვა და კონტროლი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება. სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/ფინანსების განხრით
** სავალდებულოა ექსელის ცოდნა
** სასურველია 1C-ში მუშაობის გამოცდილება
** სასურველია უცხო ენების, ინგლისურისა და რუსულის, ცოდნა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ანალიტიკური აზროვნება
** ოპერატიულობა
** მოწესრიგებულობა
** შრომისმოყვარეობა
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ-ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის (Subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "კრედიტ-კონტროლიორი".

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 31 ივლისი 15:50

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00