ფილტრი

ვაკანსიები

vip

მედია კონკურსი საქართველოში მომუშავე ჟურნალისტებისთვის

ID 66769

მედია პასუხისმგებლობიანი ბიზნესისთვის საქართველოში "გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელი" აცხადებს მედია კონკურსს საქართველოში მომუშავე ჟურნალისტებისთვის.

კონკურსის მიზანია საზოგადოებაში კორპორაციული პასუხისმგებლობის ცნების პოპულარიზაცია, თემის შესახებ ცნობიერების ამაღლება და მედია საშუალებების დაინტერესება ამ მიმართულებით.
ვის შეუძლია კონკურსში მონაწილეობის მიღება?

კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ საქართველოში მომუშავე ჟურნალისტებს, რომლებიც მუშაობენ ტელე/რადიო ან ციფრულ/ბეჭდურ მედია საშუალებებში.

კონკურსის პირობები:

** ტელე/რადიო რეპორტაჟი, ბეჭდური/ონლაინ სტატია უნდა იყოს ანალიტიკური და ეხებოდეს კორპორაციული პასუხისმგებლობის თემაზე აქტუალურ საკითხებს;
** კონკურსში მონაწილეობა შეუძლია ყველა იმ ჟურნალისტს, რომლის მიერ მომზადებული მასალა დაიბეჭდა, გამოქვეყნდა, ეთერში გავიდა 2020 წლის 1 ნოემბრიდან - 2021 წლის 20 სექტემბრის ჩათვლით;
** ერთ მონაწილეს შეუძლია რამდენიმე ტელე/რადიო რეპორტაჟის, ბეჭდური/ონლაინ სტატიის გამოგზავნა;
** აპლიკანტმა ბეჭდური/ონლაინ სტატიის ტექსტი უნდა წარადგინოს PDF ფორმატში (ტექნიკური მახასიათებლები: ტექსტი უნდა იყოს ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, ფონტი - sylfaen, ზომა 11, ხაზებს შორის დაშორება 1.5, ტექსტის მოცულობა არ უნდა აღემატებოდეს 1 000 სიტყვას);
** კონკურსში წარდგენილ მასალას თან უნდა ერთოდეს მედია ორგანიზაციის დასახელება და გამოქვეყნებული მასალის ბმული; ელფოსტაში მითითებული უნდა იყოს ავტორის სახელი, გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია (ტელეფონის ნომერი, ელ-ფოსტა);
** პლაგიატის აღმოჩენის შემთხვევაში, კონკურსანტი მოიხსნება შესარჩევი ტურიდან;
** საკონკურსო ნაშრომების მიღების ბოლო ვადაა 2021 წლის 30 სექტემბერი;
** ტექსტის გამოგზავნა შესაძლებელია მხოლოდ ელექტრონულად შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected];
** გამოგზავნისას ელექტრონული წერილის სათაურში ("subject" ველი) მიუთითეთ: მედია პასუხისმგებლობიანი ბიზნესისათვის.

აპლიკანტების მიერ, კონკურსის ფარგლებში, გამოქვეყნებული მასალები დაიდება ორგანიზაციის სოციალურ გვერდებზე, ჰეშთეგით #მედიაპასუხისმგებლიანიბიზნესისთვის.

შეფასების კრიტერიუმები:

** თემასთან შესაბამისობა, საკითხის სწორად გააზრება და გადმოცემა;
** შერჩეული თემა კონკურსის პირობების რელევანტურია;
** კონკურსანტს სრულად აქვს გააზრებული და გადმოცემული საკითხი.

საკითხის რელევანტურობა:

** ნამუშევარში გათვალისწინებულია მიმდინარე აქტუალური საკითხები საქართველოში;
** საკონკურსო მასალა ეხმაურება მსოფლიოს აქტუალურ თემებს.

მასალების შეგროვება, ანალიზი და რესპონდენტები:

** შეგროვებული მასალა კარგად არის გაანალიზებული, დამუშავებული და არგუმენტირებული;
** რესპონდენტების მრავალფეროვნება და თემასთან შესაბამისობა.

ავტორის მხრიდან თემის დაბალანსებული და ობიექტური ასახვა:

** ობიექტურადაა თემა/პრობლემატიკა წარმოჩენილი;
** თემის ირგვლივ შერჩეული რესპონდენტები დაბალანსებულადაა წარმოდგენილი.

ტერმინოლოგია:

** კორპორაციული მდგრადობის თემასთან დაკავშირებული ტერმინოლოგია სწორადაა გამოყენებული;
** ჟურნალისტის მხრიდან რესპონდენტები/ობიექტები ეთიკურ ჭრილშია განხილული და წარმოჩენილია.

კონკურსში გამარჯვებულები დაჯილდოვდებიან შემდეგ კატეგორიებში:

** საუკეთესო სატელევიზიო/რადიო სიუჟეტი;
** საუკეთესო საგაზეთო/ინტერნეტ სტატია.

დაჯილდოების ოფიციალური ცერემონია დაგეგმილია 2021 წლის ნოემბერში.

საკონტაქტო პირი:

ნინო კვანტრშივილი, მდგრადობისა და პარტნიორობის მიმართულების ხელმძღვანელი - 595 244 495, [email protected].

კონკურსი ტარდება გლობალური შეთანხმების საქართველოს ქსელის მიერ შვედეთის მთავრობის მხარდაჭერით პროექტის "ლიდერობა მდგრადი განვითარებისთვის საქართველოში" ფარგლებში.

განთ. 14 ივლისი 15:40

ბოლო ვადა 14 აგვისტო 00:00

800 ლარი

ტექნიკური მარაგების საწყობის სპეციალისტი

ID 66919

შპს "ოფის მიქსი" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მარაგების საწყობში სპეციალისტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის მიღება, დასაწყობება, განაწილება მოთხოვნის შესაბამისად;
** საჭიროების შემთხვევაში აღრიცხვა პროგრამულად;
** შესრულება და თვალყურის დევნება დავალებების შესრულების საბოლოო მიმღებამდე;
** სასაწყობე მარაგების (ნაშთების) კონტროლი;
** საწყობის ფუნქციონირებისთვის სხვა საჭირო საქმიანობების შესრულება;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია ტექნიკური განათლება;
** ინგლისური ან რუსული ენა (საშუალო დონეზე);
** უპირატესობად ჩაითვლება სასაწყობე მეურნეობაში მუშაობის გამოცდილება;
** კომპიუტერთან მუშაობის გამოცდილება (მომხმარებლის დონეზე);
** ასაკი: 23 დან 50 წლამდე

დამატებითი უნარები:

** კომუნიკაბელური
** მიზანდასახული
** პასუხისმგებლიანი
** ორგანიზებული
** ენერგიული
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** სწავლის და განვითარების სურვილი

სამუშაო დღეები: ორშაბათი - პარასკევი. 10:00-დან 18:00 საათამდე.
მდებარეობა: ქ.თბილისი ნუცუბიძის 127
ანაზღაურება: 800 ლარი (ხელზე ასაღები გამოსაცდელი პერიოდის შემდეგ)

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

თქვენს მიერ გაგზავნილი პერსონალური მონაცემები დაექვემდებარება დამუშავებასა და შენახვას საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესის შესაბამისად.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 19:34

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

დოკუმენტების ოპერატორი

ID 66918

სს "დასტა რექორდს მენეჯმენტი" აცხადებს ვაკანსიას დოკუმენტების ოპერატორის თანამდებობაზე ქ. თბილისში, ისანი-სამგორის რაიონში გრ. ლორთქიფანიძის 15ა ( ყოფილი კაიროს ქ.).

დასტა რექორდს მენეჯმენტი ("დასტა") არის არქივის აუთსორსინგის პირველი კომპანია საქართველოში, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს საარქივო მომსახურებას, ელექტრონული ჩანაწერების მენეჯმენტს და დოკუმენტაციის უსაფრთხო განადგურებას. კომპანია დაარსდა 2014 წელს ქართველი, ამერიკელი, ფრანგი და ჰოლანდიელი ინვესტორების მიერ.

სამუშაოს აღწერა:

** მონაწილეობა სკანირებისა და დოკუმენტაციის მომზადების პროცესში მათი სორტირება და დახარისხება, დასკანერებული დოკუმენტის სპეციალურ პროგრამაში ატვირთვა;
** დოკუმენტების კატალოგების შედგენა, დოკუმენტაციის მომზადების პროცესში მათი სორტირება, დახარისხება;
** მომხმარებლის მოთხოვნის მიხედვით, ყუთებში დოკუმენტების მოძიება, მათი საჭიროებისამებრ დასკანერება და დროულად მიწოდება;
** მომხმარებლებთან ურთიერთობა ელ. ფოსტის საშუალებით;
** მიმდინარე პროექტებში მონაწილეობა;
** სხვა ადმინისტრაციული ვალდებულებების შესრულება.

სამუშაოს საათები: ორშაბათი-პარასკევი 09:30-18:00სთ.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** კომპიუტერული უნარ-ჩვევები;
** სწრაფი და აკურატული ბეჭდვითი უნარი;
** აუცილებელია ინგლისურის ცოდნა, რუსული ენის ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად.
** მოწესრიგებული და დეტალების მიმართ ყურადღებიანი.

პიროვნული უნარები:

** მიზანმიმართულობა და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებულობა;
** დროის მართვის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

დასტა გთავაზობთ:

** მხიარულ და დინამიურ სამუშაო გარემოს;
** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია და ატვირთოთ CV შემდეგ მისამართზე: https://www.drm.ge/ka/#/submit-form გთხოვთ აირჩიოთ ვაკანსიის დასახელება - დოკუმენტების ოპერატორი, ან გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე - [email protected] და "subject" მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ განიხილება თქვენი რეზიუმე.

განთ. გუშინ 19:33

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

წარმოების მუშა

ID 66917

"გუდვილი" აცხადებს ვაკანსიას წარმოების მუშის პოზიციაზე.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი
გრაფიკი: დღეგამოშვებით

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის გადატანა დანიშნულებისამებრ;
** მაცივრებში პროდუქციის სწორად განლაგება;
** ცვლის დასრულების შემდეგ სამუშაო ადგილისა და სამუშაო ინვენტარის მოწესრიგება;

მოთხოვნები:

** საშუალო განათლება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
** გუნდში მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected]; სათაურის ველში მიუთითეთ "წარმოების მუშა".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 19:32

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

ავტო ლიზინგის ანალიტიკოსი

ID 66916

ს.ს "ბბ ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას ავტო ლიზინგის ანალიტიკოსის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

მოვალეობები:

** პოტენციური კლიენტის მოზიდვა, მომსახურება;
** მომწოდებლებთან და დილერებთან კომუნიკაცია;
** არსებული სალიზინგო განაცხადების მიღება და დამუშავება;
** პოტენციური მსესხებლის ფინანსური მდგომარეობის შესწავლა;
** სალიზინგო განაცხადის ანალიზის და განხილვის პროცესში შეგროვებული დოკუმენტაციის შესაბამისი წესით შენახვა და კონფიდენციალურობის უზრუნველყოფა;
** ლიზინგის გაცემის პროცედურაში ჩართულობა;
** პროცედურით გათვალისწინებული რეპორტების შევსება;.

მოთხოვნები:

** სასურველია 1 წლიანი გამოცდილება საკრედიტო სფეროში;
** უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით.);
** Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა;

უნარები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected], სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდგომ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 19:30

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

უნივერსალური მოლარე

ID 66915

საფინანსო ორგანიზაცია "გოა კრედიტი" 2008 წლიდან წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ბაზარზე თბილისსა და რეგიონებში. ამჟამად "გოა კრედიტი" წარმოდგენილია ოქროსა და ვერცხლის სალომბარდე სესხით, კონვერტაციებით.

საფინანსო ორგანიზაცია "გოა კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას უნივერსალური მოლარის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი : 24 საათი, ცვლა ყოველი მესამე დღე-ღამე.
სამუშაო ადგილი: მარნეული.
ანაზღაურება: ექვსთვიან საგამოცდო პერიოდში 60 ლარი 24 საათში, საგამოცდო პერიოდის გასვლის შემდეგ - 65 ლარი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** ძვირფასი ლითონების შეფასება და სალომბარდე სესხის გაცემა;
** კონვერტაციების განხორციელება;
** მომხმარებელთან ეფექტური და სწრაფი მომსახურება;
** დღიური დოკუმენტაციის მოწესრიგება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია ამ სფეროში გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა;
** სასურველია აზერბაიჯანული ენის ცოდნა;

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობა;
** პუნქტუალურობა;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;

კანდიდატთა შერჩევა მოხდება გასაუბრების საფუძველზე .
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე [email protected]. სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. გუშინ 19:29

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

რეპორტინგისა და ანალიტიკის სამსახურის სპეციალისტი

ID 66914

შპს "საქართველოს მელიორაცია" აცხადებს ვაკანსიას რეპორტინგისა და ანალიტიკის სამსახურის სპეციალისტის თანამდებობაზე

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მოწოდებული ინფორმაციის დამუშავება, ანალიზი და პრობლემების იდენტიფიცირება;
** პერიოდული და ერთჯერადი ანალიტიკური რეპორტების მომზადება;
** არსებული რეპორტის ფორმების გაუმჯობესება ან ახლის შექმნა;
** პრეზენტაციების მომზადება და ჩატარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (პრიორიტეტულია ბიზნესის ადმინისტრირების ან ფინანსური მიმართულება);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
** Excel-ის და PowerPoint-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა;
** ERP სისტემაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** Microsoft Power BI-ში ან მსგავს სისტემაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა/მოწესრიგებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი: 09:00-18:00;
** მისამართი: ქ. თბილისი, გია გულუას ქ. N6.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected]; წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "რეპორტინგისა და ანალიტიკის სამსახურის სპეციალისტი".

განთ. გუშინ 19:27

ბოლო ვადა 27 აგვისტო 00:00

სასაწყობე მეურნეობის ხელმძღვანელი

ID 66913

კომპანია "არომაპროდუქტი/Georgia`s Natural" 2006 წლიდან ახორციელებს ორგანული პროდუქტის მოყვანა/შეგროვებას, გადამუშავება/წარმოებას და რეალიზაციას. ჩვენ ვმართავთ საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად გაშენებულ ორგანული ბაღებს ყვარელში, თანამედროვე
ტექნოლოგიებით აღჭურვილი წარმოებას ყვარელსა და თბილისში, საერთაშორისო სადისტრიბუციო ქსელს და 2020 წლიდან საქართველოს ბაზარზე საცალო ვაჭრობას, თბილისის და ბათუმის დიდ სავაჭრო ცენტრებში წარმოდგენილი ორგანული ბარების სახით.

ჩვენი საექსპორტო ბაზარი, 40 ქვეყანას მოიცავს: აშშ, ევროკავშირის ქვეყნები, კანადა, ავსტრალია, იაპონია, ისრაელი, არაბთა გაერთიანებული საამიროები, საუდის არაბეთი, ჩინეთი, სამხრეთ კორეა, ტაივანი, სინგაპური, მალაიზია, ვიეტნამი, ლატვია, უკრაინა, სამხრეთ აფრიკა, და ა.შ.

კომპანიის მთავარი მიზანია საერთაშორისო ორგანულ ინდუსტრიაში იყოს ერთ-ერთი წამყვანი ორგანული პრემიუმ ხარისხის პროდუქტის მწარმოებელი გლობალური ბრენდი და აამაღლოს საქართველოს, როგორც მაღალი პოტენციალის მქონე ქვეყნის ცნობადობა საერთაშორისო ბაზარზე, ორგანული მებაღეობის, ველური შეგროვების და ორგანული წარმოების კუთხით.

დეტალურ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებ. გვერდზე: http://www.georgiasnatural.com ან Facebook გვერდზე georgias natural

არომაპროდუქტი/Georgia`s Natural ეძებს გუნდის ახალ წევრს სასაწყობე მეურნეობის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

რომელიც უზრუნველყოფს კომპანიის მატერიალური მარაგების მართვას, წარმოებისთვის საჭირო ნედლეულის, შესაფუთი მასალების მიწოდებას და სასაწყობე ფართების ოპტიმალურ გამოყენებას.

ფუნქცია მოვალეობები:

** სამაცივრე, შესაფუთი მასალების, მზა პროდუქციის და სამეურნეო სასაწყობების ოპერაციების, პროცესების და პროცედურების გაწერა მარაგების მართვის საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად;
** სასაწყობე სივრცის ოპტიმალური დაგეგმვა-გამოყენება, საწყობში არსებული პროდუქციის უსაფრთხოდ და სწორად განლაგების მონიტორინგი.
** საწყობის თანამშრომლების მართვა და მოტივაცია;
** ნაშთების კონტროლი, ანალიზი და შეკვეთების უზრუნველყოფა;
** საქონლის მოძრაობისთვის საჭირო დოკუმენტაციის კონტროლი;
** საწყობების რეგულარული აუდიტი, მონაცემთა ბაზების განახლების კონტროლი და რეპორტების მომზადება;
** სანიტრული მდგომარეობის კონტროლი, საწყობის ჰიგიენის დაცვის უზრუნველყოფა;
** მატერიალური ფასეულობების ინვენტარიზაციის პროცესში მონაწილეობის მიღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
** საწყობის მართვის მიმართულებით მუშაობის 5 წლიანი გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა, MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასაწყობე პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური რუსულის ცოდნა B1 დონეზე ცოდნა;

უნარები:

** ლიდერი
** სტრატეგიული ხედვის მქონე
** გუნდური მოთამაშე
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** ორგანიზებული

თუ აკმაყოფილებთ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს და მზად ხართ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე/CV შემდეგ ელ.ფოსტაზე [email protected] და გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.

თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისთვის. თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა დარეზერვებული და განხილული იყოს სხვა ვაკანტურ პოზიციაზე.

განთ. გუშინ 19:26

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

კონდიტერი

ID 66912

სს "სმარტ რითეილი" აცხადებს ვაკანსიას კონდიტერის პოზიციაზე ქ.თბილისში.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კრემების მომზადება
** სხვადასხვა სახის ცომის მომზადება
** სხვადასხვა სახის საკონდიტრო პროდუქტების გამოცხობა კომპანიის მიერ შემუშავებული შიდა საწარმოო სტანდარტის მიხედვით
** სასურველია ესმოდეს თანამედროვე ტორტები, ბისკვიტები, კრემები.
** ფრანგულ ხაზზე გამოცდილება
** სამუშაო გარემოში ჰიგიენური ნორმების დაცვა, მანქანა-დანადგარების გასუფთავება
** საკონდიტრო პროდუქტების ვიზუალური გაფორმება

მოთხოვნები: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება

პიროვნული უნარჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დასახული ამოცანების ოპერატიულად და დამოუკიდებლად შესრულების უნარი
** პრობლემების გადაჭრის უნარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 5 აგვისტო

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება ელექტრონულ მისამართზე 6 თვის ვადით.

განთ. გუშინ 19:25

ბოლო ვადა 5 აგვისტო 00:00

მოლარე

ID 66911

შპს "ალტა რითეილი"-ს საცალო ქსელი წარმოდგენილია 11 სავაჭრო ობიექტით მთელი ქვეყნის მასშტაბით და სათავო ოფისით ქ. თბილისში. ვთანამშრომლობთ ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Apple, Samsung, Asus, Intel, Canon, Sony, HP, Panasonic, Lenovo, Huawei, AEG, Zanussi, Hansa, Candy, Indesit, Ariston, და ა.შ.

"ალტა რითეილი"-ს მთავარ ღირებულებას მომხმარებლების, თანამშრომლების, პარტნიორებისა და საზოგადოების კმაყოფილებაზე მუდმივი ზრუნვა წარმოადგენს. ჩვენ შევძელით, საუკეთესო ექსპერტული კონსულტაციით, სანდოობით, ბაზარზე მუდმივი სიახლეებისა და ინოვაციების დანერგვით, მოგვეპოვებინა ტექნიკის გაყიდვის სფეროში წამყვანი კომპანიის სახელი.

კომპანია "ალტა" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მოლარის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

** ფასების ცვლილების ყოველდღიური შემოწმება და ამობეჭდვა;
** გაყიდული საქონლის შესახებ პროგრამაში ინფორმაციის გატარება;
** ზედნადებების, ინვოისის გამოწერა;
** ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება (ბუღალტერიისთვის და საწყობისთვის);
** მაღაზიაზე საქონლის გადაწერა, სხვა მაღაზიიდან საქონლის გადმოწერა (ქსელის შიგნით);
** სალაროს წარმოება;
** თანხის აღება;
** მომხმარებლის უნაღდო ანგარიშსწორება;
** ინვოისის გამოწერა ბანკისთვის;
** შემოსული ნაღდი ფულის კუპიურების შემოწმება და ყალბი ნიმუშების გამოვლენა;
** დიპლომატიური პირისთვის დღგ ანგარიშფაქტურის გამოწერა;
** მომხმარებლის მიერ დღგ ანგარიშფაქტურის მოთხოვნის შემთხვევაში ბუღალტერიისთვის ინფორმაციის მიწოდება;
** შემოსული სატელეფონო ზარების პასუხი;
** ჩეკის ამობეჭდვა;
საჭიროების შემთხვევაში კლიენტების დანიშნულებისამებრ გადამისამართება და კონსულტაციის გაწევა შეძლებისდაგვარად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელურობა;
** გულისხმიერება;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject")მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. გუშინ 19:22

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

ენისა და მეტყველების თერაპევტი

ID 66910

თბილისის ბალნეოლოგიური კურორტი აცხადებს ვაკანსიას ენისა და მეტყველების თერაპევტის პოზიციაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** შესაბამისი განათლების დამადასტურებელი დიპლომი.
** სამუშაო გამოცდილება (სასურველია)
** უცხო ენების ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად)

სხვა დეტალები განიხილება კანდიდატებთან გასაუბრების დროს.

თუ თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია შეესაბამება მოთხოვნებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected] და subject-ის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება (ოკუპაციური თერაპევტი)

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 23 აგვისტო 2021 წელი.

განთ. გუშინ 19:20

ბოლო ვადა 23 აგვისტო 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 66909

შპს "ზოდი პლიუსი" ქართულ ბაზარზე 2007 წლიდან ოპერირებს. კომპანიის ძირითადი მიმართულებებია შიდა და გარე კარის, ბუნებრივი ქვებისა და სარემონტო-მოსაპირკეთებელი მასალების იმპორტი და რეალიზაცია. "ზოდი" წარმოდგენილია 6 შოურუმით თბილისსა და რეგიონებში. შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდად ერთად!

შპს "ზოდი პლიუსი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, ქ.ბათუმში.

ლოკაცია - ქ. ბათუმი, აეროპორტის გზატკეცილი #20
ანაზღაურება - ფიქსირებული + ბონუსი
სამუშაო საათები - 09:30-18:30

ფუნქცია- მოვალეობები:

** კორპორატიული კლიენტებისთვის შეთავაზების მომზადება მათი საჭიროებიდან გამომდინარე;
** კორპორატიული კლიენტების მოზიდვის სტრატეგიის შემუშავება, შეთავაზებების ჩამოყალიბება;
** კორპორატიულ კლიენტებთან დაკავშირება, მოლაპარაკება და შეთავაზების გაკეთება;
** არსებულ კორპორატიულ კლიენტებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობის დამყარება;
** ახალი კლიენტების დამოუკიდებლად მოძიება და კონტაქტის დამყარება-შენარჩუნება;
** ხელშეკრულებების გაფორმების პროცესის მართვა;
** მენეჯმენტთან ყოველკვირეული რეპორტინგი;
** კორპორატიული კლიენტებისთვის გაყიდვების შემდგომი საკითხების მოგვარება (ტრანსპორტირება და სხვა მასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება)
** გაყიდვების გეგმის შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** გაყიდვების მიმართულებით მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** აუცილებელია ინგლისური ან რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გამართული მეტყველება და გადმოცემის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;

ჩვენ გთავაზობთ:

** შესაძლებლობას გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის თანამშრომელი;
** სასიამოვნო და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ შპს"ზოდი პლიუსი" - მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზეც.

განთ. გუშინ 19:19

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00