ფილტრი

ვაკანსიები

600 ლარი

ვაკანსია

ID 62584

საფინანსო ორგანიზაციას ესაჭიროება კადრები, ოფისში სამუშაოდ. საქმის ადგილზე შესწავლით. თქვენი საქმიანობაა რეკლამირება და საბუთებთან მუშაობა. დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV. -   განცხადებაში მითითებულ ელ; ფოსტაზე[email protected] .ჩვენი საკონტაქტო ნომერია 555272270

განთ. გუშინ 15:44

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

1500 ლარი

პრისელერი

ID 62583

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "დიმეს ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერისა და მძღოლ-ექსპედიტორის პოზიციაზე თბილისში.

1. პრისელერი

მოთხოვნები:

- უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა 5 000 ლარის ოდენობით
- ასაკი: 22 წლიდან
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
- საკუთარი მსუბუქი ა/მანქანა
- მართვის მოწმობა B კატეგორია

მოვალეობები:

- პროდუქტის მახასიათებლის კარგი ცოდნა
- მოლაპარაკების წარმოება გადახდის პირობების გათვალისწინებით
- შეკვეთის სწორი გაფორმება

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

- კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმოების უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- ორგანიზებული და დროის სწორად განაწილების უნარი
- როგორც დამოუკიდებლად, ასევე გუნდური მუშაობის უნარი.

ანაზღაურება: 1000-1500 ლარამდე
სამუშაო საათები: 8 საათიანი დღის გრაფიკი, შაბათ-კვირა დასვენება.

2. მძღოლ-ექსპედიტორი (დისტრიბუტორი)

მოთხოვნები:

- საკუთარი სატვირთო მიკროავტობუსი
- B კატეგორიის მართვის მოწმობა
- აღნიშნულ პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება

მოვალეობები:

- კომპანიის სავაჭრო ობიექტების პროდუქტით მომარაგება
- ცენტრალური საწყობიდან მანქანის პროდუქციით დატვირთვა, გადატანა, დაცლა.
- სატვირთო ავტომობილის მართვა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

- დეტალებზე ორიენტირებული
- ორგანიზებული
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება

ანაზღაურება: 800-1000 ლარამდე
სამუშაო საათები: 6-8 საათიანი სამუშაო გრაფიკი, შაბათ-კვირა დასვენება.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 20 სექტემბერი 15:15

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

600 ლარი

მერჩენდაიზერი

ID 62582

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "დიმეს ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას მერჩენდაიზერისა და პრომო გოგონას პოზიციაზე თბილისში.

1. მერჩენდაიზერი

მოთხოვნები:

- ასაკი: 18-დან 35 წლამდე;
- სქესი: მდედრობითი/მამრობითი;
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
- საკუთარი მსუბუქი ა/მანქანა
- მართვის მოწმობა B კატეგორია

მოვალეობები:

- პროდუქტის მახასიათებლის კარგი ცოდნა
- მოლაპარაკების წარმოება გადახდის პირობების გათვალისწინებით
- შეკვეთის სწორი გაფორმება
- მომხმარებლის თავაზიანი დახვედრა და პროდუქციის შერჩევაში დახმარების გაწევა;
- მაღაზიის დარბაზში პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
- წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი და შეკვეთის გაკეთება;

ანაზღაურება: 600 ლარიდან
სამუშაო საათები: 8 საათიანი დღის გრაფიკი, შაბათ-კვირა დასვენება.

2. პრომო გოგონა

მოთხოვნები:

- ასაკი: 18-30
- სქესი: მდედრობითი
- თაროზე პროდუქციის განთავსება
- მომხმარებლისათვის პროდუქციისა და აქციების შეთავაზება
- მუშაობის გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე
მოვალეობები:

- მომხმარებლისათვის პროდუქციისა და აქციების შეთავაზება;
- თაროზე პროდუქციის განთავსება;

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

- დეტალებზე ორიენტირებული
- ორგანიზებული
- დისციპლინირებული
- გამართული მეტყველების უნარი

ანაზღაურება: 400 ლარი
სამუშაო საათები: კვირაში 32 საათი, დღეში 5-8 საათი

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 20 სექტემბერი 15:13

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

300 ლარი

კონსულტანტი

ID 62581

სათამაშოების მაღაზია "დისნეი" სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!

რეზიუმეს გამოგზავნისას აუცილებლად მიუთითეთ თქვენთვის სასურველი უბანი (ბაგები ან ვარკეთილი)

პოზიცია: კონსულტანტი
ანაზღაურება: 300 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: მცოცავი
ფილიალის მისამართი: თბილისი, ბაგების 21.
ფილიალის მისამართი: ვარკეთილი, სუხიშვილის 15.

მოვალეობები:

- მომხმარებლის სწრაფი, ხარისხიანი და თავაზიანი მომსახურება;
- კონსულტაციის გაწევა პროდუქციის ადგილმდებარეობის, ასორტიმენტისა და ხარისხობრივი მაჩვენებლების შესახებ;
- სექციაში წესრიგისა და სისუფთავის დაცვა;
- კომპანიის ადმინისტრაციისა და უშუალო ხელმძღვანელის მითითებების შესრულება;
- კომპანიაში არსებული შინაგანაწესის დაცვა

აუცილებელი მოთხოვნები:

- ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
- პრიორიტეტად ჩაითვლება რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.
- ასაკი: 18-35 წელი

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლიანობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- პუნქტუალურობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.

გამოსაცდელი ვადა - 2 კვირა

რეზიუმეს გამოგზავნისას აუცილებლად მიუთითეთ თქვენთვის სასურველი უბანი (ბაგები ან ვარკეთილი)

თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტო სურათთან ერთად მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 20 სექტემბერი 15:11

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

ბუღალტრის ასისტენტი

ID 62580

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის ასისტენტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000397
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: ბუღალტერია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: დამწყები

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება: სასურველია მინიმალური სამუშაო გამოცდილება ბუღალტერიაში.

განათლება:

- ხარისხი: დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი, ბაკალავრი
- სფერო: ეკონომიკა, ფინანსები.

ენების ცოდნა: ქართული - ძალიან კარგი.

დამატებითი მოთხოვნები:

- ACCA - F3 წიგნი - აუცილებელია.
- "ORIS-ბუღალტერის" ცოდნა სამუშაო დონეზე აუცილებელია.
- F6/საგადასახადო კოდექსი ძირითადი პრინციპების ცოდნა.

სამუშაოს აღწერა:

- კომპანიის ყოველდღიური ბუღალტრული საქმიანობის წარმართვა;
- საბუღალტრო ოპერაციების გატარება პროგრამაში;
- სასაქონლო-მატერიალური ფასეულობების, ძირითადი საშუალებების, არამატერიალური აქტივების მიღების, გადაადგილების, ჩამოწერის ოპერაციების შესრულება;
- საბუღალტრო რეპორტების მომზადება;
- დებიტორული/კრედიტორული დავალიანებების/ანგარიშების კონტროლი;
- საქართველოს საგადასახადო კოდექსით გათვალისწინებული გადასახადების დაანგარიშება და გადასახდელი გადასახადების შესახებ ინფორმაციის დროული მომზადება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/397

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 20 სექტემბერი 15:09

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

2000 ლარი

სამისამართო პროექტების მენეჯერი

ID 62579

Благотворительному Фонду Черновецкого требуется менеджер адресных проектов.

Оплата 2000 лари и ежемесячные бонусы, в зависимости от результатов работы;
Ненормированный график рабочего дня;

- Пол значения не имеет;
- Возраст 30-45 лет;
- Творческое мышление, умение редактировать и давать посты;
- Аналитический склад ума;
- Отличное умение вести постоянную деловую переписку;
- Отличное знание компьютерных программ;
- Умение работать с документами;
- Деловитость и на втором месте - доброта;
- Способность сосредоточится исключительно на работе.

Требования:

- высшее образование;
- отличное знание знание грузинского и русского языка.
- личный автотранспорт.

Обязанности:

Их много, но все они, в основном, касаются организации помощи социально-незащищенным людям. Войти в переписку, ответить на обращение, связаться по телефону, посетить лично!

Работы много, но очень интересной и важной для людей. Не стоит расчитывать на работу "от звонка до звонка".

Всем претендентам выслать только на русском языке

1. Резюме;
2. Видео на 1 мин., в котором Вам надо убедить работодателя, что Вы лучший претендент на эту должность;
3. Выполненные тесты (см. прикрепленный файл)

по адресу: [email protected]

განთ. 20 სექტემბერი 15:07

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

2000 ლარი

რესურსების მოზიდვის მენეჯერი

ID 62578

Благотворительному Фонду Черновецкого требуется менеджер по привлечению ресурсов.

- Оплата 2000 лари и ежемесячные бонусы, в зависимости от результатов работы;
- Пол значения не имеет;
- Ненормированный график рабочего дня;
- Возраст 30-45 лет.

Требования:

- Высшее образование;
- Аналитическим склад ума, умение отстаивать свою позицию, проводить переговоры в том числе с лицами отвечающими за распределение маркетинговых бюджетов в компаниях;
- Гибкость, и желание развиваться в фандрайзинге;
- Отличное знание знание грузинского и русского языка;
- Личный автотранспорт.

Обязанности:

- Поиск и привлечение финансовых и материальных средств на социальные проекты;
- Работа по поиску потенциальных партнеров для установки копилок для баготворительных взносов;
- Формирование базы данных контактных лиц, принимающих решения в компаниях - спонсорах;
- Активный поиск и привлечение потенциальных спонсоров и партнеров всеми доступными способами (интернет, выставки, ярмарки, презентации);
- Подготовка и проведение презентаций проектов;
- Назначение встреч с потенциальными партнерами, полное или частичное участие в переговорах.
- Поддержание и развитие сотрудничества с существующими партнерами;
- Взаимодействие с текущими и потенциальными партнерами (спонсорами, контрагентами);
- Разработка и менеджмент специальных мероприятий и фандрайзинговых проектов;
- Подготовка отчетов о проведенных акциях;
- Подготовка отчетной документации по привлеченным средствам для благотворителей и партнеров;
- и другие

Всем претендентам выслать только на русском языке

1. Резюме
2. Видео на 1 мин., в котором Вам надо убедить работодателя, что Вы лучший претендент на эту должность
3. Ответы на тесты (см. прикрепленный файл)

Прошу высылать Ваше резюме на русском языке по адресу: [email protected]

განთ. 20 სექტემბერი 15:05

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

700 ლარი

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 62577

"პრობლემური აქტივების მართვის სააგენტო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე, შემდგომში დაწინაურების პერსპექტივით.

სამუშაო გრაფიკი: სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე; შაბათი 10:00 დან 14:00 საათამდე.
ანაზღაურება: ბონუსური, მოქმედი თანამშრომლების საშუალო ხელფასია 400-700 ლარი. (წარჩინებულ თანამშრომლებზე გათვალისწინებულია დამატებითი წამახალისებელი ბონუსები)

სამუშაოს აღწერილობა:

- პრობლემური აქტივების მართვა;
- მონაცემთა ბაზიდან ინფორმაციის ანალიზი და დამუშავება;
- პრობლემურ მსესხებლებთან ურთიერთობა, მათთან მოლაპარაკების წარმოება, ვალდებულების დაფარვის უზრუნველყოფა;
- პორტფელის სისტემური მონიტორინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი (არასრული) განათლება
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)
- სასურველია პრობლემური სასესხო აქტივების მართვის გამოცდილება.

აუცილებელი უნარები:

- ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
- მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
- სხარტი, ლოგიკური, ანალიტიკური აზროვნება და ინტუიცია;
- პრინციპულობა;

- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი.

გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ელფოსტაზე: [email protected]

განთ. 20 სექტემბერი 15:03

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

700 ლარი

1C ოპერატორი

ID 62576

"საირმე" აცხადებს ვაკანსიას 1C ოპერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნებია:

- ასაკი: 22 წლიდან 35 წლამდე
- სქესი: ნებისმიერი
- სამუშაო გამოცდილება უშუალოდ 1C ის ვერსია 8.2, მინიმუმ 2 წელი
- აუცილებელი პირობა: RS.GE -ზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია გამოცდილება ჰქონდეს სადისტრიბუციო სფეროში და 1C სერთიფიკატი

სამუშაო გრაფიკი სრული
სამუშაო ადგილი: ორხევი.
ანაზღაურება ხელზე ასაღები 700 ლარი + ბონუსი

კანდიდატურები განიხილება მხოლოდ CV -ბის საშუალებით, რომლებიც უნდა გამოგზავნონ შემდეგ ელ-მისამართზე: [email protected]

განთ. 20 სექტემბერი 15:01

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00

ონლაინ მაღაზიის პროექტის მენეჯერი

ID 62575

"ICR ჯგუფი" ერთ-ერთი ყველაზე დიდი და სტაბილური ორგანიზაციაა საცალო ბიზნესის სფეროში საქართველოში. კომპანიამ 1993 წელს დაიწყო საქმიანობა ქართულ ბაზარზე და ამჟამად 700-მდე თანამშრომელი ჰყავს. "ICR ჯგუფი" წარმოადგენს ფეხსაცმლის, ტანსაცმლის აქსესუარების და ავეჯის საერთაშორისო ბრენდებსა და კვების ობიექტებს.

"ICR" აცხადებს ვაკანსიას ავეჯის და აქსესუარების მიმართულებით ონლაინ მაღაზიის პროექტის მენეჯერის პოზიციაზე.

განაკვეთი: სრული.

ძირითადი მოვალეობები:

- ონლაინ მაღაზიის პროექტის დაგეგმვა და განვითარების გეგმის შემუშავება;
- ციფრული მედიის ადმინისტრატორის საქმიანობის მონიტორინგი;
- ონლაინ მაღაზიისთვის ყველა საჭირო პროცედურაში ჩართულობა შესაბამის სამსახურებთან ერთად;
- საჭირო დოკუმენტების მომზადება კომპანიაში დადგენილი წესის შესაბამისად;
- რეპორტების მომზადება და ანალიზი;
- ბიზნეს პროცესების მართვა;
- კომპეტენციის ფარგლებში რისკების ანალიზი და პრევენცია.

პიროვნული თვისებები და უნარები:

- პროცესების მართვის უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- გაყიდვებზე ორიენტირებული;
- ინფორმატიული ტექნოლოგიების ცოდნა;
- კრეატიული;
- ორგანიზებული;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

დაინტერესების შემთხვევაში, შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ განაცხადი მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 20 ოქტომბრამდე. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ონლაინ მაღაზიის პროექტის მენეჯერი".

განთ. 20 სექტემბერი 14:59

ბოლო ვადა 20 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 62574

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს სარეზერვო მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი.

სარეზერვო მოლარე-ოპერატორი მუშაობს ვითიბი ბანკის თბილისის ერთ-ერთ ფილიალში, საჭიროების შემთხვევაში ცვლის ძირითად მოლარე-ოპერატორებს თბილისის მასშტაბით.

მოვალეობები:

- ფიზიკური და იურიდიული პირების მომსახურება ბანკში არსებული სტანდარტებისა და ნორმების მიხედვით
- ნაღდი ფულით ოპერაციების წარმოება (თანხის მიღება-გაცემა, ვალუტის გაცვლის ოპერაციები)
- ბანკის მიერ დამტკიცებული ინსტრუქციებისა და მოქმედი ტარიფების დაცვა
- საბანკო ინფორმაციის კონფიდენციალურობის დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- ბანკის სალაროში მუშაობის მინიმუმ ერთწლიანი გამოცდილება
- სასურველია საქართველოს ეროვნული ბანკის ნაღდი ფულით და სხვა ფასეულობებით ოპერაციების წარმოებასთან დაკავშირებული ნორმატივების ცოდნა
- სასურველია ვალუტის ნომინალებისა და ყალბი ფულის გარჩევის ცოდნა
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა
- სასურველია საბანკო კომპიუტერულ პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება.

უნარები:

- ეფექტური კომუნიკაციის და მომსახურების უნარი
- მოწესრიგებული, ორგანიზებული
- სხარტი აზროვნების უნარი
- დეტალებზე ორიენტირებული
- საქმისადმი პატიოსანი დამოკიდებულება
- პასუხისმგებლობის გრძნობა მაღალ დონეზე
- გარემოსადმი სწრაფი ადაპტირების უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, 2019 წლის 6 ოქტომბრის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა

CV-ის გამოგზავნა, ასევე, შესაძლებელია ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 20 სექტემბერი 14:57

ბოლო ვადა 6 ოქტომბერი 00:00

1C ანალიტიკოსი

ID 62573

"პრაგმა" წარმოადგენს "ქებული ბიზნეს ჯგუფში" შემავალი ორგანიზაციების მართვის ახლადშექმნილ ცენტრს. კომპანია უზრუნველყოფს მათი სტრატეგიული, ფინანსური და დამხმარე პროცესების მენეჯმენტს. ამ ეტაპისთვის, მის ერთ-ერთ ამოცანას მენეჯერთა პროფესიონალური გუნდის შექმნა და ძირითადი პროცესის გამართვა წარმოადგენს.

"პრაგმა" აცხადებს ვაკანსიას 1C ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- მომხმარებლების ფუნქციონალური მხარდაჭერა, წარმოქმნილი პრობლემების ანალიზი და აღმოფხვრა;
- ERP სისტემის განახლება-მოდიფიცირება;
- პროგრამაში ინფორმაციის შეყვანა/დამუშავება;
- ახალი მოდულების დანერგვის და მოდიფიკაციის პროექტების მართვა/განხორციელება;
- ERP სისტემის კონფიგურაციების ოპტიმიზაცია.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- 1C სისტემებთან მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- IT პროექტებში მონაწილეობის გამოცდილება;
- რუსული და ინგლისური ენების სამუშაო დონეზე ცოდნა
- კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- პროექტის მართვის უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- დეტალების მიმართ ყურადღებიანობა;
- გადაწყვეტილების მიღების უნარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 სექტემბერი 14:54

ბოლო ვადა 20 ოქტომბერი 00:00