ფილტრი

ვაკანსიები

ღამის ცვლის ადმინისტრატორი

ID 62463

A boutique hotel "British House" the contingent of which primarily
are foreign visitors is seeking a young man for the position of a
Night shift administrator.

Requirements:

- Age under 26 years.
- Fluency in English and Russian languages.

Working Hours: from 17:00 to 09:00 am, two - three days in a week,
Salary: 30-40 GEL per shift.

If you think you are a proper candidate, please send your CV with a
photo to: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 16:52

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

დამლაგებელი

ID 62462

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორთფოლიო 5000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს მიღებას სამზარეულოს დამლაგებლის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- ყოველდღიურად სამზარეულოს დალაგება-დასუფთავება დადგენილი განრიგის შესაბამისად;
- სამუშაოს დასრულების შემდეგ, დასუფთავებისთვის საჭირო ინვენტარის განკუთვნილ ადგილზე მოთავსება;
- უშუალო ხელმძღვანელის დაუყოვნებლივი ინფორმირება სამუშაოს შესრულების პროცესში აღმოჩენილი მწყობრიდან გამოსული ელექტრო, წყალგაყვანილობის და სხვა მოწყობილობების დაზიანებების შესახებ;
- სანიტარულ-ჰიგიენური საშუალებების შესყიდვების პროცეში ჩართულობა;
- სანიტარულ-ჰიგიენური საშუალებების ხარჯვის ოპტიმიზაცია;
- სამუშაოზე პრეზენტაბელურ, სპეციალურ ფორმაში გამოცხადება;
- სანიტარულ და ჰიგიენური ნორმების ცოდნა და დაცვა;
- დალაგება-დასუფთავების წესების ცოდნა და დაცვა;
- სარეცხი და საწმენდი საშუალებების მოხმარების წესების ცოდნა და დაცვა;
- დამლაგებლის საკითხებთან დაკავშირებით ხელმძღვანელობის დავალებებისა და მითითებების შესრულება;
- თანამდებობრივი ინსტრუქციით (სამუშაო აღწერილობა) გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება.

მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს სფეროში სამუშაო გამოცდილება;
- ყურადღებიანი და მობილიზებული;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ორგანიზებულობა და ინტენსიურ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი.

დამატებითი ინფორმაცია:

- სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 10:00 საათიდან 19:00 სათამდე, შაბათი 12:00 - 16:00, კვირა - დასვენება
- ანაზღაურება: შეთანხმებით

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 16:49

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

650 ლარი

ოპერატიული ჯგუფის თანამშრომელი

ID 62461

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორთფოლიო 5000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიებს ოპერატიული ჯგუფის თანამშრომლის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

- სქესი: მამრობითი
- ასაკი: 25 წლიდან - 40 წლამდე
- სიმაღლე: 185 სმ-დან
- სპორტული აღნაგობა
- აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება
- სავალდებულოა მართვის მოწმობა და მანქანის მართვის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება

პირობები:

- სამუშაო გრაფიკი: 3 დღეში ერთხელ 24 საათი.
- ანაზღაურება: თვეში 650 ლარიდან ზემოთ (ხელზე ასაღები)

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ შემდეგ ნომრებზე: 2353253, 2560101, ან გთხოვთ მობრძანდეთ გასაუბრებაზე, ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით - 11:00 საათიდან 13:00 საათამდე. მისამართი: ქ. თბილისი, გ. სააკაძის მე-2 გასასვლელი, ან გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 16:48

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

380 ლარი

შიდა უსაფრთხოების ოფიცერი

ID 62460

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორთფოლიო 5000-ზე მეტი ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს მიღებას შიდა უსაფრთხოების ოფიცრის (თანამშრომლის) პოზიციაზე "თბილისი მოლის" სავაჭრო-გასართობ ცენტრში.

მოთხოვნები:

- სიმაღლე: 175 სმ-დან
- სქესი: მამრობითი
- ასაკი: 18 დან-50 წლამდე

სავალდებულო ცოდნა და უნარები

- ოპერატიული რეაგირება;
- პუნქტუალურობა და დისციპლინა;
- ენერგიულობა;
- პასუხისმგებლობა;

დამატებითი ინფორმაცია:

- სამუშაო გრაფიკი: 3 დღეში ერთხელ - 24 საათი.
- ანაზღაურება: 380 ლარი (ხელზე ასაღები) და მზარდი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ შემდეგ ნომრებზე: 577 15 59 94; 577 52 78 87; ან მობრძანდით გასაუბრებაზე: "თბილისი მოლში", დავით აღმაშენებელის ხეივანი მე-16-ე კილომეტრი (ე.წ. "დიღმის კარფური").

განთ. 16 სექტემბერი 16:46

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

5000 ლარი

ვებ-დეველოპერი

ID 62459

ციფრული აქტივების მართვის პლატფორმაზე მომუშავე პროგრამული უზრუნველყოფის კომპანია - "კრიპტექს აი ქიუ" - თავის გუნდში იწვევს ვებ-დეველოპერებს.

სახელფასო დიაპაზონი: 3, 000-5, 000 ₾
ადგილმდებარეობა: თბილისი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

 ახალი პროგრამული უზრუნველყოფის მოდულებისა და სისტემების პროექტირება, -რეალიზაცია, დანერგვა და მხარდაჭერა;
- შესრულებული სამუშაოების აღწერა და დოკუმენტირება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ბაკალავრის ხარისხი, სასურველია კომპიუტერული მეცნიერებების მიმართულებით;
- პროგრამირების 5 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის მინიმუმ 2 წელი Web-ის მიმართულებით;
- შემდეგი ტექნოლოგიების/ენების ცოდნა HTML5, CSS3, Javascript, Jquery, Bootstrap, Angular, PHP.

უნარები და პიროვნული თვისებები:

- კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- დროის ეფექტურად მართვა - სამუშაოს შესრულების ვადების დაცვა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადა: 2019 წლის 30 სექტემბერი.

განთ. 16 სექტემბერი 16:10

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

6000 ლარი

Java დეველოპერი

ID 62458

ციფრული აქტივების მართვის პლატფორმაზე მომუშავე პროგრამული უზრუნველყოფის კომპანია - "კრიპტექს აი ქიუ" - თავის გუნდში იწვევს Java დეველოპერებს.

სახელფასო დიაპაზონი: 3, 500-6, 000 ₾
ადგილმდებარეობა: თბილისი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

- ახალი პროგრამული უზრუნველყოფის მოდულებისა და სისტემების პროექტირება, რეალიზაცია, დანერგვა და მხარდაჭერა;
- შესრულებული სამუშაოების აღწერა და დოკუმენტირება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ბაკალავრის ხარისხი. სასურველია კომპიუტერული მეცნიერებების მიმართულებით;
- პროგრამირების 5 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის, მინიმუმ 2 წელი Java-ს მიმართულებით;
- რელაციურ მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია Frond-end ტექნოლოგიების ცოდნა.

უნარები და პიროვნული თვისებები:

- კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- დროის ეფექტურად მართვა-სამუშაოს შესრულების ვადების დაცვა;
- დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადა: 2019 წლის 30 სექტემბერი.

განთ. 16 სექტემბერი 16:09

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

400 ლარი

მძღოლი

ID 62457

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 6 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 250-მდე თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას ქ. თბილისში მძღოლის თანამდებობაზე.

მოვალეობები: ავტომანქანის მართვა და მოვლა.

მოთხოვნები:

- ასაკი - 25 წლიდან;
- მართვის მოწმობა B (სავალდებულოა იცოდეს ავტომობილის მართვა მექანიკურ გადაცემათა კოლოფით).

პირობები:

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, სრული სამუშაო განაკვეთი; შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი.
ანაზღაურება: 400 ლარი (ხელზე ასაღები)

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 16:07

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტი

ID 62456

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტის თანამდებობაზე, თბილისში,

მოვალეობები:

- პორტფელში არსებულ მსესხებლების მოძიება და დამუშავება;
- ​მსესხებლებთან და მათ თავდებებთან სატელეფონო კავშირი, მოლაპარაკებების წრმართვა, ვალდებულების გადახდის ან ვალდებულების გადანაწილების მიზნით.
- პრობლემების იდენტიფიცირება და მათი მოგვარების გზების ძიება;
- პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი.

მოთხოვნები:

- მსგავს სფეროში, პრობლემური აქტივების მართვაში ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება სასურველია
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- კომუნიკაბელურობა
- გუნდური მუშაობის უნარი
- სტრესულ და აქტიურ გარემოში მუშაობის უნარი

სამუშაო საათები:

- ორშაბათი - პარასკევი 10:00-18:00
- შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი, 10:00-14:00

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება

განთ. 16 სექტემბერი 16:05

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სავაჭრო აგენტი/პრისელერი

ID 62455

სადისტრიბუციო კომპანია - შპს "ბიდი კომპანი" აცხადებს სავაჭრო აგენტის (პრისელერის) ვაკანსიას.

შპს "ბიდი კომპანი" წარმოადგენს "Ferrero"-ს ბრენდის (Raffaello, Ferrero Rocher, Kinder, Nutella, tic tac) ოფიციალურ ექსკლუზიურ დისტრიბუტორს საქართველოში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, გლდანი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი

პირობები:

- სამუშაო საათები: 8:30-18:00 სთ.
- კარიერული წინსვლის პერსპექტივა.
- ანაზღაურება - ფიქსირებულს + ბონუსი.

აუცილებელი მოთხოვნები:

- საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანის ყოლა.
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 6 თვე.
- ქონებრივი უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული ქსელის მართვა.
- ახალი ობიექტების მოძიება, ქსელის გაფართოებაზე ზრუნვა.
- მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
- მოლაპარაკებების წარმოება კომპანიის ინტერესების მაქსიმალური გათვალისწინებით.
- გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა;
- პოკეტში მუშაობა.

პიროვნული უნარები და თვისებები:

- მოლაპარაკებების წარმოების, წინააღმდეგობების დაძლევის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- მიზანდასახულობა;
- მოწესრიგებულობა.
- პრეზენტაბელურობა.
- პასუხისმგებლიანობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 16 ოქტომბრის ჩათვლით. ელ.ფოსტის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 15:57

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

ინგლისური ენის მასწავლებელი

ID 62454

"ბრიტანული ცენტრი" აცხადებს კონკურსს ინგლისური ენის მასწავლებლის ვაკანტურ პოზიციაზე ქ. თბილისში.

კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

- ინგლისური ენის უმაღლეს დონეზე ცოდნა
- ენერგიულობა
- ინგლისურ ენაზე საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების უმაღლეს დონეზე ფლობა

შესარჩევი კონკურსი მოიცავს ორ ეტაპს - წერითი ტესტირება და ზეპირი გასაუბრება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 15:52

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი

ID 62453

შპს "ავერსი-ფარმა" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის პოზიციაზე აჭარის რეგიონში ფრანგული ფარმაცევტული კომპანია "ბიოკოდექსის" მედიკამენტებზე სამუშაოდ.

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:

- უმაღლესი სამედიცინო განათლება(სამკურნალო, ფარმაცევტული, პედიატრიის ან მედიცინის ფაკულტეტი);
- შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ფლობა;
- სასურველია კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ფლობა;
- ეფექტური ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა; შედეგზე ორიენტაცია;პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა, გადაწყვეტილების მიღების უნარი.

სამუშაო აღწერილობა

- ინფორმაციული მარკეტინგი
- ყოველდღიური ვიზიტების განხორციელება სამედიცინო დაწესებულებაში და აფთიაქებში.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ CV ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: [email protected] ან წარმოადგინოთ საბუთები:

- ფოტოსურათი 3x4 - 1ც.;
- დიპლომის ასლი;
- პირადობის მოწმობის ასლი;
- სარეკომენდაციო წერილები;

მისამართზე: თბილისი, ა. ყააზბეგის 16
ტელ: 2 506 506 (შიდა ნომერი 1575);

კანდიდატურების მიღება იწარმოებს ყოველდღე (შაბათ-კვირის გარდა) შემდეგ საათებში: 11.00 სთ-იდან 15.00 სთ-მდე. საბუთების მიღების ბოლო ვადაა 1 ოქტომბერი, 2019.

შენიშვნა: წინამდებარე ვაკანსიისათვის პირის მიერ CV-ს წარდგენა, გულისხმობს პირის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება მხოლოდ გამოცხადებული ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 2 Tvის ვადით, ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

განთ. 16 სექტემბერი 15:49

ბოლო ვადა 1 ოქტომბერი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი თელავში

ID 62452

ევროპული სამედიცინო ლაბორატორიების ქსელი საქართველოში "სინევო საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის პოზიციაზე თელავში.

ძირითადი მოვალეობები:

- კომუნიკაციის წარმოება ადგილობრივი სამედიცინო დაწესებულებების ექიმებთან.
- პროდუქტებზე მუშაობა და სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა,
- რეგულარული ანგარიშგება ხელმძღვანელი პირის წინაშე მიმდინარე საქმიანობის, მიღწეული პროგრესის, ცვლილებების, და/ან სამოქმედო გეგმის შესახებ.
- რეპორტინგის უნარი.

ძირითადი მოთხოვნები:

- სამედიცინო განათლება (სასურველი)
- ქართული და რუსული ენების ცოდნა;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

- პრეზენტაციის კარგი უნარი (ვერბალური უნარი);
- კომუნიკაბელურობა, ენერგიულობა, ორგანიზებულობა;
- გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- შედეგებზე ორიენტაცია;
- შეცვლილ გარემოში ადაპტირების და გადაწყვეტილების მიღების უნარი.

ჩვენ ვთავაზობთ შესაბამის ფიქსირებულ ხელფასს და ყოველთვიურ საბონუსო სისტემას.

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოაგზავნონ CV რუსულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და [email protected] და საგანში (subject) მიუთითონ "სამედიცინო წარმომადგენელი" და იმ რეგიონის დასახელება, რომელზეც შემოაქვთ განაცხადი.

მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები იქნებიან გამოძახებული გასაუბრებაზე. ფოტოს გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 15:44

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00