ფილტრი

ვაკანსიები

ბუღალტერი

ID 63251

DU House Hualing Tbilisi - a 3 star Hotel, which operates on hospitality market, is offering new challenges and employment opportunities for those willing to grow.

At present we are announcing an opening for the position of: Accountant.

Job Brief:

Responsible for the preparation of all accounts in the General Ledger and compile the relevant financial reports and tax declarations.

Main duties and Responsibilities:

** Process journal entries of day to day operations;
** Receive payment requests and follow up the procedure to be completed when due;
** Check and follow up all receivables to be deposited on time;
** Control bank transactions;
** Verify, monitor and review hotel revenue reports and night audit reports;
** Allocate costs to appropriate department;
** Prepare weekly and monthly financial reports;
** Prepare tax declarations.

Knowledge, skill and abilities:

** Bachelor degree in Finance or related field;
** Minimum 2 years work experience on similar position;
** Knowledge of Georgian Legislation;
** Excellent PC Skills, knowledge of hotel operation software will be considered as a plus;
** Excellent Communication and Organization Skills;
** Ability to work independently as well as a team member;
** Well disciplined, accurate and detail oriented.

We Do Offer:

** A Harmonious professional environment with a Competitive Salary Range and Benefits;
** Training & Development as well as Career progression opportunities;
** Teamwork and Caring Corporate Culture.

Location: Vazisubani, 3rd m/d, Jumber Lezhava str. 22,

If you are interested being part of our team, apply to e-mail address: [email protected].

Please, in the subject line indicate the position you are applying for.
Only short-listed candidates will be contacted.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:48

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

ტერიტორიული გაყიდვების მენეჯერი/სუპერვაიზერი

ID 63250

კომპანია "აის ლენდ ჯორჯია" არის კომპანიების: "Mars", "Рудь", "Коровка", "Левада", "Водный Мир", (გაყინული პროდუქცია), "Объединённые кондитеры " («Красный Октябрь», «Бабаевский», «РотФронт») საკონდიტრო ნაწარმის ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში.

კომპანია "აის ლენდ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას საკონდიტრო მიმართულების ტერიტორიული გაყიდვების მენეჯერის (სუპერვაიზერის) პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი (აუცილებელია);
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა სამომხმარებლო დონეზე;
** საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანა;

ძირითადი მოვალეობები:

** გეგმების შედგენაში მონაწილეობა/აგენტებზე გადანაწილება/შესრულების მონიტორინგი;
** ყოველდღიური მარშრუტების შედგენა/შესრულების კონტროლი;
** არსებული ქსელის მართვა/განვითარება;
** ახალ ობიექტებზე მოლაპარაკებების წარმოება;
** ​კონსიგნაციის კონტროლი/მართვა;
** დაქვემდებარებაში მყოფი სავაჭრო აგენტების მუშაობის მართვა;

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** ლიდერული უნარები;
** გუნდის მართვის უნარი;
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** კომუნიკაბელურობა;
** მიზანდასახულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე [email protected] 22 ნოემბრის ჩათვლით. ელექტრონული ფოსტის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატურებთან.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:47

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

ქსელური ობიექტების გაყიდვების მენეჯერი

ID 63249

კომპანია "აის ლენდ ჯორჯია" არის კომპანიების: "Mars", "Рудь", "Коровка", "Левада", "Водный Мир", (გაყინული პროდუქცია), "Объединённые кондитеры " («Красный Октябрь», «Бабаевский», «РотФронт») საკონდიტრო ნაწარმის ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში.

კომპანია აცხადებს ქსელური ობიექტების გაყიდვების მენეჯერის ვაკანსიას.

სამუშაო ადგილი: თბილისი.
სამუშაო საათები: 8:30-18:00 სთ.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ეკონომიკის, ბიზნეს ადმინისტრირების, მარკეტინგი მიმართულებით);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი (აუცილებელია);
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა სამომხმარებლო დონეზე;
** საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანის ფლობა;

ძირითადი მოვალეობები:

** ქსელურ ობიექტებთან მოლაპარაკებების წარმოება საუკეთესო პირობებისა და პოზიციების მოპოვების მიზნით;
** არსებული ქსელის მართვა/განვითარება;
** ახალ ობიექტებზე მოლაპარაკებების წარმოება;
** მარკეტინგული აქციების დაგეგმა/განხორციელება;
** გეგმების შედგენაში მონაწილეობა/შესრულების მონიტორინგი;
** ​კონსიგნაციის კონტროლი/მართვა;
** გუნდის მართვა;
** ყოველდღიური მარშრუტების შედგენა/შესრულების კონტროლი;

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** მიზანდასახულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულობა.
** ​ლიდერული უნარები;
** კომუნიკაბელურობა;
** სხვისი საქმიანობის მართვის უნარი;
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე [email protected] 22 ნოემბრის ჩათვლით. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატურებთან.

ელექტრონული ფოსტის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც მოგვმართავთ.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:46

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

პრისელერი

ID 63248

კომპანია "აის ლენდ ჯორჯია" არის კომპანიების: "Mars", "Рудь", "Коровка", "Левада", "Водный Мир", (გაყინული პროდუქცია), "Объединённые кондитеры " («Красный Октябрь», «Бабаевский», «РотФронт») საკონდიტრო ნაწარმის ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში.

კომპანია"აის ლენდ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას პრისეილერის (სავაჭრო აგენტის) პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი/ახლო რეგიონი.

პირობები:

** სამუშაო საათები - 8:30-18:00.
** კარიერული წინსვლის პერსპექტივა.
** ანაზღაურება - ფიქსირებულს +ბონუსი.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
** საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანის ყოლა.
** ქონებრივი უზრუნველყოფა (მანქანით).

ძირითადი მოვალეობები:

** არსებული ქსელის მართვა.
** ახალი ობიექტების მოძიება, ქსელის გაფართოებაზე ზრუნვა.
** მოლაპარაკებების წარმოება კომპანიის ინტერესების მაქსიმალური გათვალისწინებით.
** გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა;
** ​პოკეტში მუშაობა.

პიროვნული უნარები და თვისებები:

** მოლაპარაკებების წარმოების, წინააღმდეგობების დაძლევის უნარი;
** კომუნიკაბელურობა;
** მიზანდასახულობა;
** მოწესრიგებულობა.
** ​პრეზენტაბელურობა.
** ​პასუხისმგებლიანობა
** შრომისმოყვარეობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენიCV შემდეგ მისამართზე [email protected] 22 ნოემბრის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატურებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 ოქტომბერი 14:45

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

550 ლარი

რუსულენოვანი ოპერატორი

ID 63244

Компания SmartySale объявляет набор сотрудников на позицию русскоязычного оператора по работе с клиентами.

Условия:

** Полный рабочий день (Пн - Пт 10:00 - 20:00).
** 200$ + приятная бонусная система.
** Работа в команде профессионалов.
** Возможность карьерного роста.

Обязанности:

** Консультация клиентов в удаленном режиме.
** Выстраивать долгосрочные, дружеские отношения с клиентами.
** Предоставление необходимой информации.
** Опрос по заранее подготовленной клиентской базе.
** Ведение статистики по результатам переговоров.

Требования:

** Возраст от 18 лет.
** Грамотная русская речь.
** Опыт работы в продажах приветствуется, но не обязателен
** Желание развиваться в данном направлении.
** Умения работать в команде.
** Творческий подход приветствуется.
** Стрессоустойчивость, ответственность, пунктуальность.

Отбор проводится в два этапа:

** Рассмотрение CV только с прикрепленной фотографией.
** Собеседование F2F.

В случае заинтересованности отправьте своё резюме на почту [email protected]

განთ. 23 ოქტომბერი 14:39

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

პროდუქციის მენეჯერი

ID 63243

ფარმაცევტული კომპანია "ფარმსაცევტული სახლი+" აცხადებს ვაკანსიას პროდუქციის მენეჯერის თანამდებობაზე.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი სამედიცინო განათლება (სამკურნალო)
** აუცილებელია ფარმაცევტულ სფეროში პროდუქციის მენეჯერის თანამდებობაზე, მარკეტინგში ან გაყიდვების სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Word, Excel, PowerPoint Presentation) სავალდებულოა;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** ლიდერული თვისებები;
** პრეზენტაბელურობა, კომუნიკაბელურობა;
** პრობლემების ანალიზის, სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** სტრატეგიული ხედვა , დაგეგმვის და გაყიდვების ანალიზის უნარი;
** სამუშაო სპეციფიკასა და ცვლილებებთან სწრაფი ადაპტაციის უნარი.

ფუნქციები და მოვალეობები:

** კონკურენტებისა და სამომხმარებლო ბაზრის ტენდენციების იდენტიფიცირება;
** ბაზარზე პროდუქტის ცნობადობის და პროდუქტზე მოთხოვნის ზრდის უზრუნველყოფა;
** გაყიდვების სტიმულირებისათვის ღონისძიებათა დაგეგმვა/განხორციელება; პროდუქტის რეკლამირება;
** გაყიდვების პერსონალის დატრენინგება; პროდუქტის შესახებ სიახლეების მუდმივი მიწოდება;
** ვიზიტები შესაბამისი პროფილის ექიმებთან;
** პროდუქციის გაცნობის სხვადასხვა ღონისძიებების ორგანიზება; ფარმაცევტულ სფეროში კომპანიის ცნობადობის ზრდის უზრუნველყოფა;
** რეგულარული რეპორტინგი ზემდგომ პირებთან მიმდინარე საქმიანობის, მიღწეული პროგრესის, ცვლილებებისა და სამოქმედო გეგმის შესახებ.

სამუშაო პირობები:

** საწყისი ანაზღაურება დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარ-ჩვევებზე;
** გამოსაცდელი პერიოდის გასვლის შემდეგ კანდიდატს ვთავაზობთ ზრდად ანაზღაურებას და ბონუსურ სისტემას;
** სატრანსპორტო ხარჯები და სოციალური პაკეტი (კორპორატიული ტელეფონი, ჯანმრთელობის დაზღვევა).

გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და გამოაგზავნოთ შესაბამისი განაცხადები. განიხილებიან მხოლოდ კანდიდატები ფარმაცევტული სფეროდან.

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ, გამოგვიგზავნონ CV ფოტოსურათით (ფოტოსურათის გარეშე CV არ განიხილება), მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:37

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

700 ლარი

საწყობის თანამშრომელი-მძღოლი

ID 63241

კომპანია "სხივი+" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომელი-მძღოლის პოზიციაზე.

"სხივი+" წარმოადგენს ავეჯის აქსესუარების იმპორტიორ კომპანიას.

ძირითადი მოვალეობები:

** საწყობში მიღებული პროდუქციის ზედნადების მიხედვით მითვლა და დასაწყობება;
** მიღებული შეკვეთების მიხედვით პროდუქციის გასაცემად მომზადება;
** საწყობის პერიოდული აღწერა კომპანიაში არსებული სტანდარტების შესაბამისად;
** პროდუქციის მიწოდების ტრანსპორტირებით უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ასაკი: 25-დან 32 წლამდე
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** გუნდური მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** მართვის მოწმობა - B კატეგორია.

ანაზღაურება: 700 ლარი (ანაზღაურების ზრდის პერსპექტივით).
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე; 09:00-დან 19:00 საათამდე

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

შენიშვნა: ფოტოსურათის გარეშე რეზიუმე არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 23 ოქტომბერი 14:11

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

700 ლარი

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 63240

კომპანია "სხივი+" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.

"სხივი+" წარმოადგენს ავეჯისა და შუშის აქსესუარების იმპორტიორ კომპანიას.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კლიენტის საჭიროების დადგენა და შესაბამისი პროდუქციის შეთავაზება;
** გაყიდვების ზრდაზე მუდმივი ორიენტირებულობა და ზრუნვა.
** დარბაზის მარაგების გადამოწმება/შევსება/კონტროლი;
** მომხმარებლის მიერ შერჩეული პროდუქციის გამზადება;
** გაყიდვების სრულად ორგანიზება
** მოლარესთან საბოლოო შედარების უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მუშაობის მინიმუმ 2-წლიანი გამოცდილება (გაყიდვების სფეროში)
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** პუნქტუალურობა
** ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სწრაფად ათვისების უნარი;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი.
** ასაკი: 25-დან 35 წლამდე.

სამუშაო პირობები:

** ანაზღაურება: 600 ლარი 6 თვის განმავლობაში + ბონუსი, შემდგომ 700 ლარი + ბონუსი
** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე, 09:00-დან 19:00 საათამდე
** დასვენების დღე: კვირაში ერთი დღე (სასურველი გრაფიკით).

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

შენიშვნა: ფოტოსურათის გარეშე რეზიუმე არ განიხილება!

გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:10

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

დამხმარე მიმტანი

ID 63239

რესტორნების ქსელი "სტრადა" აცხადებს ვაკანსიას დამხმარე მიმტანის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი (მარჯანიშვილი #5, სანდრო ეულის ქ.7, მოსაშვილის ქ. 11);
სამუშაო გრაფიკი: ყოველ მეორე დღეს სრული დღე (თვეში 15 სამუშაო დღე)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ასაკი: 18- წლიდან;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება;

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** ენერგიულობა;
** მომხმარებელზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში ("subject") მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 ოქტომბერი 14:09

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

მიმტანი

ID 63238

რესტორნების ქსელი "სტრადა" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი (მარჯანიშვილი #5);
სამუშაო გრაფიკი: ცვლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მიმტანად მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ან/და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** ენერგიულობა;
** მომხმარებელზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში ("subject") მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 ოქტომბერი 14:08

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

ბარმენი

ID 63237

Rooms Hotel Tbilisi is looking for a suitable candidate for the position of Mixologist.

Department: Food and Beverage Department
Reports to: F&B Supervisor

Position scope: Serve customers, make them feel welcome, secure and relaxed. Overall responsibility includes high quality service, checking for visitors, creativity and ability to exploit sales opportunities.

Responsibilities:

** Take orders and ensure food and beverage is served as required;
** Describe ingredients of the beverages to the visitors;
** Inform customers about daily specials;
** Maintain a two way communication with different types of customers;
** Operate POS ensuring orders are posted, bills are cashed or signed for, payment is received or posted to guest rooms;
** Keep the bar free of dirty glasses and crockery;
** Implement closing procedures ensuring bar area is secure;
** Implement cleaning schedule/procedures as required;
** In case of complaints, inform Restaurant/Bar Supervisor;
** Rectify wrong doing and take care any guest demands;
** Always have a positive and welcoming attitude.

Knowledge, skills and abilities:

** Work experience in related field is required;
** Education in Food and Beverage field will be considered as a plus;
** English and Russian proficiency required, any additional languages will be considered as a plus;
** Sound knowledge of Food and Beverage products;
** Ability to work in a team;
** Excellent communication skills;
** Attentive enough to control several tasks simultaneously;
** Clean and positive appearance;
** Attentive to details.

General:

** Observe the Hotel`s Fire, Health and Safety procedures.
** Maintain international food safety functions.

Please send your resume with a photo, cover letter and at least one reference on: [email protected] and indicate the position title in subject line, otherwise your application will not be considered.

Deadline for accepting applications is November 22.

Only qualified candidates will be contacted.

Given Job Description may be subject to change and clarifications.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:06

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

კურიერი

ID 63236

"Menu.ge" არის კაფე-ბარებიდან და რესტორნებიდან ადგილზე მიტანის სერვისი, საქართველოს მასშტაბით, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს 24/7 მომსახურებას.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას კურიერის პოზიციაზე (საკუთარი მოპედით ან ავტომობილით) თბილისში.

გყავთ საკუთარი ავტომობილი? გახდით "მენიუ" ჯგუფის კურიერი და გამოიმუშავეთ თანხა! მიიღეთ ჰონორარი და იმუშავეთ თქვენთვის მოსახერხებელი გრაფიკით.

ჩვენ გთავაზობთ:

** სტაბილურ სამსახურს პროფესიონალთა გუნდში, დინამიურად მზარდ საერთაშორისო კომპანიაში;
** კონკურენტულ ანაზღაურებას (ყოველთვიურ ხელფასს + ბონუსები თვეში).

მოთხოვნები:

** საკუთარი მსუბუქი ეკონომიური ავტომობილი;
** სმარტფონი;
** ქუჩების კარგად ცოდნა;
** მომხმარებელთათვის საუკეთესო მომსახურების უზრუნველყოფა.

დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ ფორმა: http://job.menu.ge/ ან გააგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected]

"Menu.ge" არის ბრიტანული კომპანია "Menu Group"-ის შვილობილი კომპანია, რომელიც ლიდერია საკვების ადგილზე მიტანის სფეროში.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:05

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00