ფილტრი

ვაკანსიები

მზარეული

ID 64838

"გუდვილი" ახალი მცირე ფორმატის ობიექტის გახსნასთან დაკავშირებით აცხადებს ვაკანსიას მზარეულის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** სტანდარტებისა და ტექნოლოგიური ბარათების მიხედვით კერძების მომზადება;
** კერძის მომზადებისას დადგენილი კალკულაციების დაცვა;
** კულინარიული პროდუქციის ხარისხის კონტროლი;
** სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა;

მოთხოვნები: სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 2 წელი;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected]; სათაურის ველში მიუთითეთ "მზარეული".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 30 ივნისი 13:56

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

500 ლარი

კონსულტანტი

ID 64837

"გუდვილის" ახალი მცირე ფორმატის ობიექტის გახსნასთან დაკავშირებით აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

გრაფიკი: 15 სამუშაო დღე
ანაზღაურება: 500 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის სარეალიზაციო პროდუქტის ირგვლივ კონსულტაციის გაწევა;
** პროდუქციის რეალიზებისთვის გამზადება: პროდუქციის ვადიანობის, ხარისხის, ანოტაციების, ფასმაჩვენებლების შემოწმება და კონტროლი;
** მის კომპეტენციაში შემავალ სექციაში პროდუქციის შევსების უზრუნველყოფა, სისუფთავისა და წესრიგის დაცვა;
** სალაროსთან დაკავშირებული საქმიანობის წარმოება;
** მომხმარებლის მომსახურება კომპანიაში არსებული სტანდარტის შესაბამისად;

მოთხოვნები:

** გრაფიკიდან გამომდინარე შესაძლებელია დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებიც;
** რუსული და ინგლისური ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected]; სათაურის ველში მიუთითეთ "მოლარე-კონსულტანტი".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 30 ივნისი 13:55

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

ინგლისურენოვანი გაყიდვების წარმომადგენელი

ID 64836

Idea Time Ltd is one of the fastest growing global company, which is looking for experienced sales agents with motivation, goal-orientation and energy. If you are looking to advance your career in international, successful company, then this is your chance.

Job position: English speaking sales representative

Main duties and responsibilities:

** Present, promote and sell services;
** Establish, develop and maintain positive customer relationship;
** Achieve agreed upon sales target within schedule.

Job requirements:

** Experience as a sales representative;
** Good verbal communication skills in English;
** Excellent selling, communication and negotiation skills;
** Excellent listening skills;
** Result-oriented approach;
** Positivity;
** Willingness to learn;
** Feeling comfortable while engaging with people at different levels, over the phone.

What we offer:

** High salaries + competitive bonus structure;
** Central location in Tbilisi;
** Comfortable working environment with friendly, supportive and motivating staff to help you to succeed;

If you feel this vacancy is for you, please send your CV in English to: [email protected] and Please, in SUBJECT line indicate the position you are applying for (English speaking sales representative).

Only shortlisted candidates will be contacted.

Good luck!

განთ. 30 ივნისი 13:53

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

გერმანულენოვანი გაყიდვების წარმომადგენელი

ID 64835

Idea Time Ltd ist eines der am schnellsten wachsenden globalen Unternehmen, das erfahrene oder nicht erfahrene, motivierte, zielorientierte und tatkräftige Mitarbeiter für neue Herausforderungen sucht. Wenn Sie Ihre Karriere in einem internationalen, erfolgreichen Unternehmen aufbauen möchten, ist dies Ihre Chance.

Hauptpflichten und Verantwortungen:

** Präsentieren, fördern und verkaufen Sie Dienstleistungen;
** Aufbau, Entwicklung und Pflege einer positiven Kundenbeziehung;
** Erreichen Sie das vereinbarte Verkaufsziel innerhalb des Zeitplans.

Stellenanforderungen:

** Gute mündliche Kommunikationsfähigkeiten in Englisch;
** Ausgezeichnete Verkaufs-, Kommunikations- und Verhandlungsfähigkeiten;
** Hervorragende Hörfähigkeiten;
** Ergebnisorientierter Ansatz;
** Positivität;
** Lernbereitschaft;
** sich wohl fühlen, wenn Sie telefonisch mit Menschen auf verschiedenen Ebenen in Kontakt treten;
** Frühere Erfahrungen als Vertriebsmitarbeiter sind von Vorteil.

Was wir anbieten:

** Hohe Gehälter + wettbewerbsfähige Bonusstruktur;
** Zentrale Lage in Tiflis;
** Schulungen mit Fachleuten auf dem Gebiet;
** Komfortables Arbeitsumfeld mit freundlichen, unterstützenden und motivierenden Mitarbeitern, die Ihnen zum Erfolg verhelfen;

Wenn Sie der Meinung sind, dass diese Stelle für Sie geeignet ist, senden Sie bitte Ihren Lebenslauf an: [email protected]. Bitte geben Sie in der Betreffzeile die Stelle an, für die Sie sich bewerben (Deutscher sprechender Vertriebsmitarbeiter).

Viel Glück!

განთ. 30 ივნისი 13:52

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

1500 ლარი

განყოფილების უფროსი

ID 64834

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორტფოლიო 6000-მდე ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიას განყოფილების უფროსის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** ცოცხალი ძალით დაცულ ობიექტებზე მცველების მუშაობის მონიტორინგი და კონტროლი;
** მცველების შეთანხმებული მუშაობის კოორდინაცია და ინსტრუქტაჟი დასაცავი ობიექტის სპეციფიკის გათვალისწინებით;
** ცოცხალი ძალით დაცული ობიექტის მუდმივი მონიტორინგი და პრობლემის აღმოჩენის შემთხვევაში ხელმძღვანელობის მყისიერი ინფორმირება;
** დასაცავ ობიექტზე მცველების დროული გამოცხადების უზრუნველყოფა და ცვლების გადაბარების კონტროლი;
** კომპანიის სტრატეგიული გეგმის შესრულებაში მონაწილეობის მიღება;
** ცოცხალი ძალით დაცვის სტანდარტის ფორმირებაში და დანერგვაში მონაწილეობის მიღება;
** დაცვის სფეროში სიახლეების, ტენდენციების, რისკების, მუდმივი ანალიზი ეროვნულ, რეგიონალურ და საერთაშორისო დონეზე;
** ხელმძღვანელი პირის სხვა დავალებების შესრულება.

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ძალოვან სტრუქტურაში ან დაცვის სამსახურში ხელმძღვანელ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია ოფიცრის წოდება;
** სავალდებულოა ავტომობილის მართვის მოწმობა;
** სასურველია ინგლისური ან რუსული ენების ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** სქესი: მამრობითი;
** ასაკი: 35-45.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ექსტრემალურ სიტუაციაში გადაწყვეტილების დროულად მიღების უნარი;
** დაძაბულ, სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი, ემოციური წონასწორობა;
** ოპერატიული რეაგირება, სიზუსტე, პუნქტუალობა, დისციპლინა, ენერგიულობა, ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობა, გუნდური მუშაობის უნარი;
** დიდი მოცულობის სამუშაოს მართვის უნარი.

დამატებითი ინფორმაცია: ანაზღაურება: 1200 - 1500 ლარი (ხელზე ასაღები).

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 30 ივნისი 13:51

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 64833

კომპანია "Alcohub" (ჩამოსასხმელი ლუდის და სხვა სასმელების მაღაზია) აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის კვალიფიციური მომსახურების გაწევა, პროდუქციის შეთავაზება/რეალიზაცია.
** არსებული პროდუქციის განთავსება.
** სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** კომუნიკაბელური, თავაზიანი, დეტალებზე ორიენტირებული
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე
** ენერგიულობა.
** სქესი: მამრობითი

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, მუხიანი, დუმბაძის 4ა მ/რ.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV (ფოტოსურათთან ერთად) გამოაგზავნოთ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: 577 476767 - სოფო.

განთ. 30 ივნისი 13:50

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

IT სპეცილისტი

ID 64832

შპს "ევროპროდუქტი" აცხადებს ვაკანსიას IT სპეცილისტის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ევროპროდუქტი დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Heidi, Elpozo და სხვა. კომპანიამ 2014 წლიდან დაიწყო ბრენდული მარკეტების ქსელის "ევროპროდუქტის" გახსნა.

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.europroduct.gehttps://facebook.com/europroduct.geo;

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპიუტერული ტექნიკის მხარდაჭერა და გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა.
** პროგრამების, ანტივირუსების და ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია;
** ქსელური საკაბელო სისტემის უზრუნველყოფა;
** კომპიუტერული ქსელის მხარდაჭერა;
** პერიფერიული აპარატურის კომპიუტერებთნ მიერთება და ინსტალაცია;
** ​რადიოსისტემების გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატების, ტერმინალების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
** ვიდეო-მონიტორინგის სისტემის ადმინისტრირება და გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
** კომპიუტერული ტექნიკის აღრიცხვა და კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით
** მსგავს სფეროში მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება;
** ქსელის მუშაობის პრინციპების ცოდნა
** Windows ოპერაციული სისტემის სრულყოფილი ცოდნა
** ორგანიზატორული უნარები სხვადასხვა კომპლექსური საკითხების გადასაწყვეტად

დამატებითი მოთხოვნები:

** კანდიდატს არ უნდა ჰქონდეს პრობლემა რეგიონებში მივლინებასთან დაკავშირებით.
** კანდიდატს აუცილებლად უნდა ჰყავდეს საკუთარი ავტომობილი.

დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ მისამართზე [email protected] და სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 30 ივნისი 13:48

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

სისტემური ადმინისტრატორი

ID 64831

კომპანია "კროკობეთი" (crocobet.com) ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა აზარტული თამაშების სფეროში.

ჩვენი გუნდი განაგრძობს ზრდას და აცხადებს ვაკანსიას სისტემური ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

** სერვერული ინფრასტრუქტურისა და ვირტუალური გარემოს აპარატურული და პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია, სარეზერვო კოპირების სისტემების ადმინისტრირება და მართვა;
** IT სისტემების დაგეგმვა, ინსტალაცია, განახლება, კონფიგურირება, ოპტიმიზაცია და ადმინისტრირება;
** ახალი ტექნოლოგიური გადაწყვეტების შესწავლა/დანერგვა;
** მონიტორინგის ჯგუფთან ერთად საჭირო სერვისების მონიტორინგში დამატება.

მოთხოვნები:

** სისტემურ ადმინისტრატორად მუშაობის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
** Vmware HPE MSA/NETAPP-თან მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია VxRail, Nutanix ან SimpliVity Hyper-Converged ინფრასტრუქტურასთან მუშაობის გამოცდილება;
** Microsoft-ის ტექნოლოგიებთან მუშაობის გამოცდილება (Windows Server 2012/2016/2019, DC, DNS);
** Linux-თან მუშაობის გამოცდილება CentOS/Ubuntu Server;
** ავტომატიზაციის სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება - Ansible;
** სარეზერვო კოპირების სისტემებთან(Veeam Backup & Replication) მუშაობის გამოცდილება;
** ვებსერვერებთან და ლოუდბალანსერებთან მუშაობის გამოცდილება;
** NG Firewall-ებთან მუშაობის გამოცდილება.

უნარები:

** პრობლემაზე კონცენტრაციის და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** ანალიტიკური და ტექნიკური აზროვნების უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კონკურენტულ ანაზღაურებას;
** კვებას;
** კორპორატიულ დაზღვევას.

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

განთ. 26 ივნისი 13:45

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 64830

"თეგეტა თრაქ ენდ ბასი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000653
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: გაყიდვები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

გამოცდილება:

** მინიმალური სამუშაო გამოცდილება: 2 წელი
** სფერო: გაყიდვები, კლიენტთა მომსახურება.

განათლება: ბაკალავრი.

ენების ცოდნა:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი
** ინგლისური - კარგი.

უნარები:

** დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი
** საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** სისხარტე
** სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
** გუნდურად მუშაობის უნარი.

სამუშაოს აღწერა:

** არსებულ კერძო კორპორატიულ კლიენტებთან შეხვედრების ორგანიზება სიახლეების გაცნობისა და პრობლემატური საკითხების მოგვარების მიზნით;
** აღნიშნული შეხვედრების შედეგებზე რეპორტის მომზადება და ხელმძღვანელობისთვის წარდგენა;
** ახალი კორპორატიული მომხმარებლების მოძიება, კომპანიის პროდუქციის შეთავაზება და მოლაპარაკებების წარმოება სავაჭრო ხელშეკრულების გაფორმების მიზნით;
** ტენდერებსა და ბაზრის კვლევებში მონაწილეობის მიღება;
** ტენდერების შედეგის მიხედვით რეპორტის მომზადება და ხელშეკრულების გაფორმება;
** ხელშეკრულების პირობების შესრულების მუდმივი მონიტორინგი;
** კერძო კორპორატიული ორგანიზაციების პორტფელის წარმოება (დებიტორული დავალიანების კონტროლი, თანხების ამოღებაზე ზრუნვა, პრობლემური დებიტორების შესაბამის სტრუქტურებზე გადაცემა).

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/653

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 17 ივლისი, 2020 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 26 ივნისი 13:44

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

550 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 64829

შპს "არომაპროდუქტი" თავის საქმიანობას ეწევა 1985 წლიდან, რომელიც აწარმოებს უმაღლესი ხარისხის პროდუქტებს (ორგანული და არაორგანული კატეგორიის წვენებს, სოუსებს, გაყინულ ხილს და სხვა). შპს "არომაპროდუქტი"-ს პროდუქცია წარმოდგენილია მსოფლიოს 25 ქვეყანაში (აშშ, კანადა, ავსტრალია, გერმანია, იაპონია და ა.შ.)

დამატებითი ინფორმაცია კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ:
http://www.georgiasnatural.com

შპს "არომაპროდუქტი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის ხარისხიანი და ეფექტური მომსახურების და კონსულტაციის გაწევა;
** პროდუქციის მიღება და მოწესრიგებულად განლაგება დადგენილი სტანდარტების მიხედვით;
** პროდუქტისა და ფასმაჩვენებლის შესაბამისობის მუდმივი კონტროლი;
** დეგუსტაციის ჩატარება;
** პროდუქციის ფასმაჩვენებლის პროგრამულ ფასთან შესაბამისობაში მოყვანა;
** არსებული მარაგების კონტროლი/აღწერა;
** პროდუქციის რეალიზაციის უზრუნველყოფა;
** პროდუქციის სრულყოფილად ცოდნა;
** სალაროს კონტროლი;
** საკომუნიკაციო და სარეკლამო მასალის სწორი განთავსება.

მოთხოვნები:

** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** გამართული მეტყველების, დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა კომუნიკაციის დონეზე;

სამუშაო ადგილი: ბათუმი

რას გთავაზობთ:

** პერსონალზე მორგებულ მოქნილ სამუშაო გრაფიკს;
** ანაზღაურებას თვეში 550 ₾-დან.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

შპს "არომაპროდუქტი" გისურვებთ წარმატებებს!

თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე დამუშვებულ და შენახულ იქნება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესების შესაბამისად.

განთ. 26 ივნისი 13:43

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

შესყიდვების მენეჯერი

ID 64828

"Smartpharm" ფარმაცევტული კომპანიაა, რომელიც დაფუძნებულია 2011 წელს და ეწევა ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტსა და დისტრიბუციას მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია ორიენტირებულია სტაბილურ განვითარებაზე, ფარმაცევტული პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდასა და სამომხმარებლო სერვისების გაუმჯობესებაზე. "SmartPharm" იმპორტს ახორციელებს ევროპის თითქმის ყველა ქვეყნიდან: ლიტვა, ლატვია, ბულგარეთი, რუმინეთი, ჩეხეთი, ესპანეთი, საფრანგეთი, იტალია, საბერძნეთი, უნგრეთი და სხვა, ასევე წარმატებით თანამშრომლობს CIS ქვეყნებთან, როგორიცაა რუსეთი, უკრაინა, ინდოეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, უზბეკეთი. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიო ფარმაცევტულ ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელი კომპანიების: Zeta Farmaceutici - იტალია, Aldo Union - ესპანეთი, Beta Laboratorios - არგენტინა, Glenmark Pharmaceuticals - ინდოეთი, Adipharm -ბულგარეთი, ოფიციალურ დისტრიბუტორს საქართველოში. დღეის მდგომარეობით "SmartPharm" მთელი საქართველოს მასშტაბით 800-მდე აფთიაქთან, მსხვილ ფარმაცევტულ ბაზებთან და სამედიცინო დაწესებულებებთან თანამშრომლობს და ერთ-ერთი ძლიერი დამსაქმებელია ფარმაცევტულ ბაზარზე კარიერული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობების თვალსაზრისით.

კომპანია "Smartpharm" აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი.
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი - სრული, შაბათი - ნახევარი დღე.
ანაზღაურება: ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ნაშთებისა და მარაგების კონტროლი და მონიტორინგი
** შესყიდვების სწორი დაგეგმვა და ორგანიზება
** ადგილობრივ მომწოდებლებთან მოლაპარაკებების წარმოება
** კონკურენტული ბაზრის შესწავლა, ანალიზი
** სტრატეგიების შემუშავება კონკურენტული უპირატესობის მოსაპოვებლად
** პარტნიორებთან სტრატეგიული შეთანხმებების წარმოება საბითუმო შესყიდვა-გაყიდვებთან დაკავშირებით
** იმპორტის პოზიციების მოძიება, დამუშავება და იმპორტის მენეჯერებისათვის ინფორმაციის მიწოდება საერთაშორისო შესყიდვების საწარმოებლად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ფარმაცევტული განათლება ან განათლება ჯანდაცვის სფეროში;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა - განსაკუთრებით MS Excel-ის ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენის მაღალ დონეზე ცოდნა.

უნარები/პიროვნული თვისებები:

** კარგი კომუნიკაციის უნარები;
** პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა;
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი.

"Smartpharm" გაძლევთ შესაძლებლობას იმუშაოთ ახალგაზრდა, კრეატიული და დინამიური კადრებით დაკომპლექტებულ გუნდში, რომლებიც ფლობენ გამოცდილებას ფარმაცევტული და ჯანდაცვის სერვისების მიმართულებით. ორგანიზაცია ზრუნავს და ხელს უწყობს თანამშრომელთა კარიერულ განვითარებას. კომპანია თანამშრომლებს უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტით.

შერჩევა მოიცავს რამოდენიმე ეტაპს:

** CV/რეზიუმეს გადარჩევა;
** ინდივიდუალური გასაუბრება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "შესყიდვების მენეჯერი".

CV/რეზიუმეს გამოგზავნის საბოლოო ვადა: 10/07/2020.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

"Smartpharm" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 26 ივნისი 13:41

ბოლო ვადა 10 ივლისი 00:00

საწყობის მენეჯერი

ID 64827

კლინიკა "მედი" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის თანამდებობაზე.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 3 დღე
სამუშაო საათები: 09:00 საათიდან 20:00 საათამდე

ძირითადი მოვალეობები:

** მედიკამენტებისა და სახარჯი მასალების დასაწყობება და აღრიცხვა სპეციალურ პროგრამაში (ადგილზე შესწავლა);
** ფილიალებზე მედიკამენტებისა და სახარჯი მასალების გაცემის პროცედურის დაცვა;
** საწყობის ნაშთების კონტროლი;
** პერიოდული ინვენტარიზაციის ჩატარება;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.

მოთხოვნები:

** სქესი: მდედრობითი
** სავალდებულოა უმაღლესი განათლება ფარმაციის ან სამკურნალო საქმის მიმართულებით
** სავალდებულოა სამუშაო გამოცდილება აფთიაქის მენეჯერის, საწყობის გამგის ან მსგავს პოზიციაზე - არანაკლებ 2 წლისა;
** სავალდებულოა საოფისე პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება;
** პრიორიტეტულია დიდ მოცულობის სამუშაოს მართვა და გამოცდილება.
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ორგანიზებულობა,
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ასაკი: 30-დან 45 წლამდე.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კარიერის დაწყების და განვითარების შესაძლებლობას
** სტაბილურ სამუშაოს.

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 11 ივლისამდე. სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 26 ივნისი 13:40

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00