ფილტრი

ვაკანსიები

1500 ლარი

მძღოლი-ექსპედიტორი

ID 62517

შპს "ჩივაზა" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლ-ექსპედიტორის თანამდებობაზე.

ზონა: კახეთი - რუსთავი - მარნეული

მოვალეობები:

- მომარაგების ავტომანქანის დატვირთვა საქონლით
- კლიენტების მომარაგება საქონლით
- საწყობში ყოფნისას, საჭიროებიდან გამომდინარე საწყობის თანამშრომლებისთვის დახმარების გაწევა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- მართვის მოწმობა (ბ კატეგორია)
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება .

სამუშაოსთვის საჭირო კომპეტენციები:

- გუნდურობა
- მოწესრიგებულობა
- დროის მენეჯმენტი

სამუშაო განაკვეთი: სრული
ხელფასი : 800 - 1500 ლარი

გთხოვთ CV გამოგზავნოთ მითითებულ ელ-ფოსტაზე: [email protected]

დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე: 555603322

განთ. 16 სექტემბერი 19:00

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

ნევროლოგი, ორთოპედი

ID 62516

სარეაბილიტაციო ცენტრი "ფიზიკური თერაპიის სახლი" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:

1. ექიმი-ნევროლოგი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
- დამოუკიდებელი საექიმო საქმიანობის სახელმწიფო სერთიფიკატის წარმოდგენა;

ფუნქცია-მოვალეობები:

- პაციენტების დიაგნოსტირება და მკურნალობა;
- საერთაშორისო გაიდლაინების და შიდა პროტოკოლების ზედმიწევნით ცოდნა;
- სამედიცინო დოკუმენტაციის წარმოება;

2. ექიმი-ორთოპედი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
- დამოუკიდებელი საექიმო საქმიანობის სახელმწიფო სერთიფიკატის წარმოდგენა;

ფუნქცია-მოვალეობები:

- პაციენტების დიაგნოსტირება და მკურნალობა;
- საერთაშორისო გაიდლაინების და შიდა პროტოკოლების ზედმიწევნით ცოდნა;
- სამედიცინო დოკუმენტაციის წარმოება;

ანაზღაურება: შეთანხმებით (დამოკიდებულია კადრის კვალიფიკაციაზე)
სამუშაო გრაფიკი: შეთანხმებით

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ რომელი იმ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 16 სექტემბერი 18:59

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

კომუნიკაციების მენეჯერი

ID 62515

"ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი" (IDFI) აცხადებს ვაკანსიას კომუნიკაციების მენეჯერის პოზიციაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 29 სექტემბერი, 2019 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ქართულ ენაზე აქ: https://idfi.ge/ge/pagel/vacanciesview/7

განთ. 16 სექტემბერი 18:57

ბოლო ვადა 29 სექტემბერი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 62514

Adjarabet.com the leading brand in the online gambling system is pleased to announce vacancy for the position of contact center operator Call/Chat (part-time)

Flexible working hours. 20 hours per week - day and evening shifts
Probation Period: 6 months
Salary: 500 GEL
Health insurance

Main responsibilities:

- Handle customer inquiries via Digital Service Channels: Call Center, Chat, Email, Social მedia
- Provide customers with the data regarding new and existing services/campaigns
- Register Customer problems and requests correctly and accurately
- Verify any kind of information related to subscribers
- Follow high security level of customer data confidentiality
- Follow company standards in customer service
- Proper knowledge of Company products/ services/promotions/standards.

Required qualifications/skills:

- Excellent communication and writing skills in Georgian and Russian (English will be a plus)
- Multitasking skills
- Stress tolerance
- Adaptive to changes
- Quick learner.

Recruitment Steps:

- Interview
- Test
- Trainings

Interested candidates should send their CV to: [email protected] Please indicate the position title in the subject line of your email, otherwise your CV will not be considered.

განთ. 16 სექტემბერი 18:51

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

პურ-ფუნთუშეულის მცხობელი

ID 62513

კომპანიას "ასორტი ვერე" ესაჭიროება პურ-ფუნთუშეულის მცხობელი (მამაკაცები)

აუცილებელი მოთხოვნები:

- სამუშაო გამოცდილება
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
- დროის სწორად გადანაწილების უნარი
- პასუხისმგებლიანი

დაინტერესებულმა პირება გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 18:49

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

მიმტანი

ID 62512

რესტორანი "გუდა" რომელიც მდებარეობს ფასანაურში, თბილისიდან 80კმ აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე

ფუნქცია-მოვალეობები:

- სტუმრების შეკვეთების მიღება და დროული მომსახურების უზრუნველყოფა;
- საჭიროების შემთხვევაში, კერძების ინგრედიენტების და მომზადების პროცესის შესახებ სტუმრების ინფორმირება;
- სტუმრებისთვის ყურადღების მიქცევა, საჭიროების შემთხვევაში მათთვის დახმარების გაწევა და პრობლემების აღმოფხვრა;
- სუფრის გაწყობა (მაგიდების მომზადება), ჭურჭლის მაგიდაზე განლაგება;
- სტუმრის წასვლის შემდეგ, მაგიდის მოწესრიგება, პროცედურების შესაბამისად;
- სტუმრებისთვის ანგარიშის მომზადება.

მოთხოვნები:

- უცხო ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა (ინგლისური, რუსული);
- კომუნიკაბელურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- მომსახურების სანიმუშო მანერები;
- გამართული მეტყველება;
- დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
- გუნდური მუშაობა.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5-6 დღე
ანაზღაურება: მაღალი (კვალიფიკაციიდან გამომდინარე)

დამსაქმებელი უზრუნველყოფს კარგ ფინანსურ მოტივაციას და საცხოვრებელ პირობებს.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტო სურათით, შემდეგ ელ. მისამართზე: [email protected]

ჩვენი სოციალური ქსელის მისამართი: https://www.facebook.com/gudarest/

განთ. 16 სექტემბერი 18:47

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

1800 ლარი

არქიტექტორი

ID 62511

შპს "დეკორბეტონი" აცხადებს ვაკანსიას არქიტექტორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები და ვალდებულებები:

- აზომვითი ნახაზების შედგენა.
- სამოქალაქო დანიშნულების ობიექტების დაპროექტება;
- ობიექტების 3D ვიზუალიზაცია.
- სამუშაო ნახაზების შექმნა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
- არქიტექტურული პროგრამების უმაღლეს დონეზე ცოდნა.
- ასაკი: 27 წლიდან.

დამატებითი ინფორმაცია:

პრეტენდენტს უნდა ქონდეს სრულყოფილი მუშა დოკუმენტაციის დამუშავების გამოცდილება, უნდა შეეძლოს პროექტის შედგენა საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის და ნორმების გათვალისწინებით.

ანაზღაურება:

პირველი 2 თვე გამოსაცდელი პერიოდი ხელფასი 1200 ლარი, შემდგომ ძირითადი კონტრაქტის გაფორმების შემთხვევაში ანაზღაურება 1800 ლარი

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ:

გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

CV სურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 18:45

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

500 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62510

"ჯობლინკი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

მოლარე-კონსულტანტი ესაჭიროება სწრაფი კვების რესტორნების საერთაშორისო ბრენდის "SURF`N`FRIES"-ს (http://surfnfries.com/) ოფიციალურ წარმომადგენლობას საქართველოში (facebook page)

ძირითადი მოვალეობები:

- მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
- რესტორნის მენიუში არსებული კერძების მომზადება;
- მომსახურების სტანდარტების დაცვა;
- რესტორნის ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა;
- სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება.

ძირითადი მოთხოვნები:

- აუცილებელია კვების ობიექტში კონსულტანტად/მოლარედ მუშაობის გამოცდილება;
- სწრაფი კვების ობიექტში მუშაობის გამოცდილებას მიენიჭება უპირატესობა;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
- ინგლისური და/ან რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

აუცილებელი თვისებები:

- გამართული ვერბალური კომუნიკაცია;
- ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
- კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- ემოციური მდგრადობა;
- ახალი ინფორმაციის სწრაფად ათვისების უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

სამუშაო პირობები:

- სამუშაო საათები: 8-10 საათიანი ცვლა;
- სამუშაო დღეები: ყოველდღე, კვირაში 1 დღე დასვენება;
- ფიქსირებული ხელფასი: 500 ლარი + ბონუსი.
- სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, თავისუფლების მოედანი.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: სწრაფი კვების რესტორნის მოლარე-კონსულტანტი.

დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომრებზე: + 995 592 995555; +995 322880107.

განთ. 16 სექტემბერი 18:43

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი

კომერციული დირექტორი

ID 62509

"ჯობლინკი" აცხადებს ვაკანსიას კომპიუტერული კომპანიის კომერციული დირექტორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

1. კომპანიის კომერციული საქმიანობის მართვა:

- გაყიდვების პოლიტიკის შემუშავება და დანერგვა;
- გაყიდვების გუნდის მართვა;
- მსხვილ კლიენტებთან ურთიერთობის სტრატეგიის განსაზღვრა;

2. გაყიდვებთან და კლიენტებთან ურთიერთობის პროცესების ოპტიმიზაცია;
3. სხვა საკითხებზე მუშაობა, რაც კომპანიის საქმიანობის კომერციულ ასპექტებთან არის დაკავშირებული.

ძირითადი მოთხოვნები:

- ხელმძღვანელ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- კომპიუტერული ტექნიკის სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა;
- კორპორატიული გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- უმაღლესი განათლება.

აუცილებელი თვისებები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- გადაწყვეტილების ოპერატიულად მიღების უნარი;
- მიზანდასახულობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

- სამუშაო საათები: 10:00-დან 19:00 საათამდე;
- სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით.
- ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი - 1500 ლარი;
- ბონუსი: წმინდა მოგების 7%.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "კომერციული დირექტორი".

დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომრებზე: +995 592 995555.

განთ. 16 სექტემბერი 18:41

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი

ID 62508

"ლენდაფი" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ლენდაფი", რომელიც წარმოდგენილია თბილისსა და საქართველოს 3 რეგიონში, აქტიურად აგრძელებს განვითარებას და მიკროსაფონანსო სექტორში სანდო და ინოვაციური კომპანიის სახელის დამკვიდრებას.

"ლენდაფის" მთავარი მიზანი სწრაფი და ინოვაციური სასესხო პროდუქტების შეთავაზებით, მომხმარებლის ბიზნეს საქმიანობების მხარდაჭერა და განვითარებაა. ამასთანავე ორგანიზაციის მთავარი ღირებულება კომპანიაში არსებული ჯანსაღი, სასიამოვნო, თანამშრომლის პროფესიულ და კარიერულ განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემოა.

სამუშაო განაკვეთი: სრული;
ფიქსირებული სახელფასო ანაზღაურება: 800 - 1500 ლარი (დამატებით ყოველთვიური ბონუსი);
ჯანმრთელობის დაზღვევა.

პოზიციის ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული და პოტენციური მომხმარებლისთვის ორგანიზაციის სასესხო პროდუქტებზე სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება / შეთავაზება / დაინტერესება;
- სასესხო განაცხადების და მომხმარებლის ბიზნესის ანალიზი და შეფასება;
- საკრედიტო კომიტეტისათვის სესხის პროექტის წარდგენა და რეკომენდაციის მიცემა;
- სესხის გაცემისთვის საჭირო პროცედურების უზრუნველყოფა;
- საკრედიტო პორტფელის მართვა (მომხმარებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების შენარჩუნების უზრუნველყოფა, გადახდების მონიტორინგი);
- ვადაგადაცილებულ სესხებზე ეფექტიანი მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, ეკონომიკის და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 6 თვიანი გამოცდილება

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელური და თავდაჯერებული;
- მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული;
- ინფორმაციის წარდგენისა და გადაცემის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სამუშაოს ორგანიზების უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 18:39

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი/სტაჟიორი

ID 62507

"ლენდაფი" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი/სტაჟიორი - თბილისი

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ლენდაფი", რომელიც წარმოდგენილია თბილისსა და საქართველოს 3 რეგიონში, აქტიურად აგრძელებს განვითარებას და მიკროსაფონანსო სექტორში სანდო და ინოვაციური კომპანიის სახელის დამკვიდრებას.

"ლენდაფის" მთავარი მიზანი სწრაფი და ინოვაციური სასესხო პროდუქტების შეთავაზებით, მომხმარებლის ბიზნეს საქმიანობების მხარდაჭერა და განვითარებაა. ამასთანავე ორგანიზაციის მთავარი ღირებულება კომპანიაში არსებული ჯანსაღი, სასიამოვნო, თანამშრომლის პროფესიულ და კარიერულ განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემოა.

სამუშაო განაკვეთი: სრული;

ჯანმრთელობის დაზღვევა.

პოზიციის ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული და პოტენციური მომხმარებლისთვის ორგანიზაციის სასესხო პროდუქტებზე სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება / შეთავაზება / დაინტერესება;
- სასესხო განაცხადების და მომხმარებლის ბიზნესის ანალიზი და შეფასება;
- საკრედიტო კომიტეტისათვის სესხის პროექტის წარდგენა და რეკომენდაციის მიცემა;
- სესხის გაცემისთვის საჭირო პროცედურების უზრუნველყოფა;
- საკრედიტო პორტფელის მართვა (მომხმარებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების შენარჩუნების უზრუნველყოფა, გადახდების მონიტორინგი);
- ვადაგადაცილებულ სესხებზე ეფექტიანი მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, ეკონომიკის და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელური და თავდაჯერებული;
- მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული;
- ინფორმაციის წარდგენისა და გადაცემის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სამუშაოს ორგანიზების უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 18:37

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი გორში

ID 62506

"ლენდაფი" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი - გორი

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ლენდაფი", რომელიც წარმოდგენილია თბილისსა და საქართველოს 3 რეგიონში, აქტიურად აგრძელებს განვითარებას და მიკროსაფონანსო სექტორში სანდო და ინოვაციური კომპანიის სახელის დამკვიდრებას.

"ლენდაფის" მთავარი მიზანი სწრაფი და ინოვაციური სასესხო პროდუქტების შეთავაზებით, მომხმარებლის ბიზნეს საქმიანობების მხარდაჭერა და განვითარებაა. ამასთანავე ორგანიზაციის მთავარი ღირებულება კომპანიაში არსებული ჯანსაღი, სასიამოვნო, თანამშრომლის პროფესიულ და კარიერულ განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემოა.

სამუშაო განაკვეთი: სრული;
ფიქსირებული სახელფასო ანაზღაურება: 800 - 1500 ლარი (დამატებით ყოველთვიური ბონუსი);
ჯანმრთელობის დაზღვევა.

პოზიციის ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული და პოტენციური მომხმარებლისთვის ორგანიზაციის სასესხო პროდუქტებზე სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება / შეთავაზება / დაინტერესება;
- სასესხო განაცხადების და მომხმარებლის ბიზნესის ანალიზი და შეფასება;
- საკრედიტო კომიტეტისათვის სესხის პროექტის წარდგენა და რეკომენდაციის მიცემა;
- სესხის გაცემისთვის საჭირო პროცედურების უზრუნველყოფა;
- საკრედიტო პორტფელის მართვა (მომხმარებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების შენარჩუნების უზრუნველყოფა, გადახდების მონიტორინგი);
- ვადაგადაცილებულ სესხებზე ეფექტიანი მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, ეკონომიკის და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 6 თვიანი გამოცდილება

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელური და თავდაჯერებული;
- მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული;
- ინფორმაციის წარდგენისა და გადაცემის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სამუშაოს ორგანიზების უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 18:35

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00