ფილტრი

ვაკანსიები

ოფისის დამლაგებელი

ID 60566

აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს მიერ დაფინანსებული პროექტი "ზრდა საქართველოში" (Zrda Activity in Georgia) არის ხუთწლიანი პროგრამა, რომელიც მიზნად ისახავს მდგრადი ეკონომიკური განვითარების ხელშეწყობას სამიზნე რეგიონებში. აღნიშნული მიზნის მისაღწევად, პროექტი განახორციელებს შემდეგ ინიციატივებს: მიკრო, მცირე და საშუალო საწარმოების განვითარება; სოფლის მოსახლეობის შემოსავლების ზრდის ხელშეწყობა; მეწარმეებსა და მყიდველებს შორის საბაზრო ურთიერთობების ჩამოყალიბება და განვითარება; ადგილობრივი ეკონომიკური განვითარების ხელშეყწობა ბიზნეს კავშირების დამყარებისა და გაძლიერების მეშვეობით. შედეგად, "ზრდა" ხელს შეუწყობს ახალი სამუშაო ადგილების შექმნას, მცირე და საშუალო საწარმოების და შიდა მეურნეობების შემოსავლების ზრდას ადგილობრივი თემების გაძლიერების მიზნით. პროექტი "ზრდა" საქართველოში დაიწყო 2016 წლის 15 მარტს.

პოზიცია: ოფისის დამლაგებელი
სამუშაოს მდებარეობა: თბილისი, საქართველო
სამუშაო განრიგი: ნახევარი განაკვეთი

სამუშაოს აღწერილობა:

პროექტი "ზრდას" ოფისის დასუფთავება. ოფისის დამლაგებელი ანგარიშვალდებულია ადმინისტრაციული მენეჯერისა (ძირითადი) და ფინანსური და ადმინისტრაციული დირექტორის (მეორადი) წინაშე. 

ძირითადი მოვალეობები (აუცილებელი ფუნქციები):

ძირითადი მოვალეობები მოიცავს შემდეგს, თუმცა არა მხოლოდ:

  • ოფისის ქონების მოვლა და დალაგება
  • ობიექტის დასუფთავება, დასაწყობება და მომარაგება: მტვრის გადაწმენდა, გამოგვა, მტვერსასრუტით გაწმენდა, იატაკის მოწმენდა
  • ოფისის ადმინისტრაციისა და ტექნიკური ჯგუფისთვის დახმარების გაწევა ღონისძიებებისა და ტრენინგების დროს
  • საჭიროებისამებრ, პროექტის ყოველდღიურ საქმიანობაში დახმარება


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია ბაკალავრის ხარისხი, თუმცა აუცილებელი არაა 
  • ინგლისური ენის საბაზისო ცოდნა
  • სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე 


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 25 აპრილისა (გამოგზავნის შემთხვევაში გთხოვთ, სათაურის ("subject") ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება).

განთ. გუშინ 14:46

ბოლო ვადა 25 აპრილი 00:00

აიტი სპეციალისტი

ID 60565

კომპანია "ელთიბი" აცხადებს ვაკანსიას აიტი სპეციალისტის პოზიციაზე.

კომპანია "ელთიბი" წარმოადგენს მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების ავეჯის მასალების და აქსესუარების  ლიდერ იმპორტიორ კომპანიას. კომპანია "ელთიბი"-ს აქვს საკუთარი მაღაზიები/მომსახურება და საქართველოს მასშტაბით დილერთა ფართო ქსელი, სადაც წარმოდგენილია მრავალფეროვანი და ხარისხიანი ასორტიმენტი. კომპანია ორიენტირებულია კლიენტებისთვის მაღალი ხარისხის მომსახურების შეთავაზებაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის მოვლისა და დაცვის წესების გაცნობა თანამშრომლებისათვის და შესრულების კონტროლი;
** კომპიუტერული ტექნიკის პროგრამული უზრუნველყოფა;
** პერიფერიული მოწყობილობების (პრინტერი, სკანერი და სხ.) ინსტალაცია, გამართვა;
** თანამშრომლების კონსულტირება ინფორმაციული ტექნოლოგიების მოხმარებასთან დაკავშირებით ამის საჭიროების შემთხვევაში;
** თანამშრომლების მიერ დაფიქსირებული ინფორმაციული ტექნოლოგიების ხარვეზების დროული აღმოფხვრის უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება: უმაღლესი ან პროფესიული, ინფორმაციული ტექნოლოგიების კუთხით;
** სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში მუშაობის გამოცდილება.

ანაზღაურება: 770 ლარი (ნეტო).

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV)  ქართულ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში (subject)  მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "აიტი სპეციალისტი".

კონკურსის ეტაპები:

** განაცხადების გადარჩევა;
** გასაუბრება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა, შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია ელთიბის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან გადავიდეს რეზერვში სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე.

გისურვებთ წარმატებას.

განთ. გუშინ 14:31

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი - თბილისი, რეგიონები

ID 60564

კომპანია "ციტადელი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში და ბათუმში.

კომპანია "ციტადელი" 2011 წელს დაარსდა და უკვე მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია სამშენებლო მასალების ბაზარზე. კომპანიის პრიორიტეტია მაღალი ხარისხის, ფართო ასორტიმენტის იმპორტი და რეალიზაცია მისაღებ ფასად.  ციტადელი სამშენებლო პროდუქციის ისეთი მომწოდებლების პარტნიორია, როგორიცაა მსოფლიოში წამყვანი ბრენდები: დანიური კომპანია "Rockwool," ფრანგული კომპანია "Icopal," რუსული კომპანია "Sveza," გერმანული კომპანია "Peri," დანიური კომპანია "Paroc," გერმანული კომპანია "Liebherr," გერმანული კომპანია "kreisel" და სხვა.

"ციტადელი" მომხმარებელს სთავაზობს მშენებლობისთვის აქტუალურ და  მაღალი ხარისხის მოთხოვნად პროდუქციას: საყალიბე, ჰიდროსაიზოლაციო, თერმო და ხმის საიზოლაციო სისტემებს, სამშენებლო ტექნიკას და სხვა.

კომპანია აერთიანებს სავაჭრო სივრცეებს, საბითუმო ბაზებს თბილისსა და ბათუმში,  სამშენებლო ტექნიკის, სამშენებლო და საერთაშორისო გადაზიდვების კომპანიას.

კომპანია "ციტადელი" მზარდი განვითარების კომპანიაა და აქტიური დამსაქმებელია საქართველოს შრომით ბაზარზე. ის გამოირჩევა ახალგაზრდა, პერსპექტიული საკადრო რესურსის განვითარების ხელშეწყობითა და დასაქმებით; სარგებლობს კარგი რეპუტაციით  როგორც საქართველოში, ისე მის ფარგლებს გარეთ.

კომპანია "ციტადელის" ზრდა განპირობებულია გარანტირებული ხარისხით, მაღალი სანდოობით, კვალიფიციური თანამშრომლებით, თანამშრომლებზე ზრუნვით და განვითარებით.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ბიზნესის ან/და სამშენებლო მიმართულებით);
** გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება. პრიორიტეტულია სამშენებლო სფეროში  მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
** B კატეგორიის მართვის მოწმობის ფლობა.
** დაინტერესებული ვართ განვიხილოთ სამშენებლო ფაკულტეტის სტუდენტები.

ძირითადი მოვალეობები:

** პოტენციური მომხმარებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმართვა, შეთავაზების გაკეთება, პროდუქტების რეალიზაცია;
** არსებული მომხმარებლებისთვის ახალი პროდუქციის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება;
** შეკვეთის მიღება და მიწოდების უზრუნველყოფის კონტროლი;
** გაყიდვების კონტროლი შეკვეთის მიღების მომენტიდან, მის დასრულებამდე და საბოლოო ფინანსურ ანგარიშსწორებამდე.
** ყოველდღიური ანგარიშის/რეპორტინგის მომზადება მიმდინარე გაყიდვების პროცესის შესახებ.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
** მოტივირებულობა;
** შესასრულებელ სამუშაოსა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

მაღალი კვალიფიკაციის გაყიდვების მენეჯერებისთვის განვიხილავთ არასტანდარტულ პირობებს.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV  ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება (გაყიდვების მენეჯერი თბილისში).

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

შენიშვნა: პირის მიერ ავტობიოგრაფიის (CV) გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ავტობიოგრაფიაში მითითებული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებლის მიერ დამუშავებული/შენახული იქნება მხოლოდ ვაკანსიისთვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება  3 თვის ვადით, შენახვა გონივრული ვადით ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

"ციტადელი ჰოლდინგის" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად გთხოვთ ესტუმროთ ვებ-გვერდს: www.citadeli.com

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის!

განთ. გუშინ 14:22

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

მიმღები-ოპერატორი

ID 60562

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მიმღები-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000328
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: სერვისის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

  • გამოცდილება: სასურველია სამუშაო გამოცდილება კლიენტთა მომსახურების სფეროში.
  • განათლება: სტუდენტი, ბაკალავრი.


ენების ცოდნა:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - საშუალო
  • ინგლისური - საშუალო.


უნარები:

  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი
  • სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
  • სისხარტე.


დამატებითი მოთხოვნა: პოზიცია გულისხმობს სამუშაო დროის ნაწილის გატარებას სერვის ცენტრის ტერიტორიაზე, გარეთ (ღია ცის ქვეშ).

სამუშაოს აღწერა:

  • სერვის ცენტრის ტერიტორიაზე (გარე პერიმეტრი) სატრანსპორტო საშუალებების მიღება და მათი საჭიროებების დადგენა;
  • ავტო-სერვისისთვის საჭირო დროის ხანგრძლივობისა და ფასების შესახებ პირველადი ინფორმაციის მიწოდება;
  • მომხმარებლის პროგრამულად დარეგისტრირება;
  • შესრულებული სამუშაოების დასრულების შესახებ მომხმარებლების ინფორმირება. 


განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/328

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 5 მაისი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. გუშინ 12:32

ბოლო ვადა 5 მაისი 00:00

ბანაკის ელექტრიკოსი - თეთრიწყარო

ID 60561

"სასტუმროებისა და რესტორნების მენეჯმენტ ჯგუფი - m|group" - მართვაში არსებული პროექტის ობიექტისთვის აცხადებს ვაკანსიას ბანაკის ელექტრიკოსის პოზიციაზე.

სამუშაო პირობები:

სამუშაო ადგილი: თეთრიწყარო;
გრაფიკი: ერთი კვირა მუშაობა, ერთი კვირა დასვენება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • პროფესიული განათლება;
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • ელექტრიკოსის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;


სამუშაო აღწერილობა: 

  • უშუალო ხელმძღვანელისგან იღებს ინფორმაციას ობიექტზე ელექტროსადენებთან/ელექტრო მოწყობილობებთან დაკავშირებული დაზიანების/ავარიის შესახებ და დეტალურად ეცნობა დაზიანების ხარისხს;
  • სათანადო ნებართვის საფუძველზე, თავად შეაკეთებს ადგილობრივი სახის დაზიანებას; კომპლექსური დაზიანებების შემთხვევაში, ატყობინებს უშუალო ხელმძღვანელს;
  • აწარმოებს ელექტრომოწყობილობების/ელექტროსადენების, სახანძრო სისტემის გეგმიურ შემოწმებას სათანადო ხელსაწყოების/დანადგარების მეშვეობით;
  • სპეციალურ ფორმაში აღნიშნავს შემოწმებული ელექტრო მოწყობილობების/ელექტროსადენების მუშაობის მდგომარეობას და უზრუნველყოფს დაზიანებული უბნების შეკეთებას დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად;
  • საჭიროებისამებრ, სტანდარტების დაცვით, ამოწმებს ელექტროენერგიის გამომუშავებული გენერატორების ძირითად მაჩვენებლებს (წნევა, ზეთის რაოდენობა, წყლის ტემპერატურა და სხვა) და აღრიცხავს სათანადო ფორმაში;
  • საჭიროებისამებრ, დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად, გენერატორებში ამატებს საწვავს;
  • საჭიროებისამებრ, მონიტორინგს უწევს წყლის მომწოდებელი სისტემის გამართულად მუშაობას და სტანდარტების შესაბამისად აღრიცხავს მრიცხველებზე ასახულ ინფორმაციას;
  • საჭიროების შემთხვევაში წყლის მომწოდებელ სისტემაში ცვლის პარამეტრებს, ამატებს ან ამცირებს წყლის გამწმენდი ქიმიკატების რაოდენობას, სტანდარტებით გათვალისწინებული წყლის მისაღებად;
  • ობიექტზე განგაშის სისტემის ჩართვის შემთხვევაში, დეტალურად იკვლევს განგაშის გამომწვევ მიზეზებს, მათი მინიმუმამდე დაყვანის მიზნით;


თუ გინდათ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 9 მაისამდე. გთხოვთ მიუთითეთ პოზიციის დასახელება რომელზეც აკეთებთ განაცხადს: " ბანაკის ელექტრიკოსი".

მადლობა გიხდით დაინტერესებისათვის!

განთ. გუშინ 11:36

ბოლო ვადა 9 მაისი 00:00

SME ბანკირი

ID 60560

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას - მცირე და საშუალო ბიზნესის (SME) ბანკირი.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/38241/-sme

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2 მაისი 2019.

განთ. გუშინ 11:28

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 60559

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი ფუნქციები:

** ფიზიკური და იურიდიული პირების უნივერსალური მომსახურება 
** მომხმარებლების საჭიროებებიდან გამომდინარე მათთვის მაქსიმალურად მორგებული პროდუქტების შერჩევა, დეტალური ინფორმაციის მიწოდება და რეალიზება
** საოპერაციო და საკრედიტო პროდუქტების აქტიური გაყიდვები
** კლიენტების ინფორმირება ბანკის დისტანციურ არხების შესახებ

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** ბანკში მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება (მოლარე-ოპერატორის, ოპერატორის, გაყიდვების კონსულტანტის ან აქტიური ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციებზე) 
** რუსული და/ან ინგლისური ენის ფლობა 
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ფლობა (MS Office)
** საბანკო პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება

უნარები:

** გაყიდვების უნარი
** ეფექტური კომუნიკაციისა და მომსახურების უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებული
** წარმატების მიღწევაზე ორიენტირებული
** მოწესრიგებული, ორგანიზებული
** მაღალი ხარისხის პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე 

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ 2019 წლის 17 მაისის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა.

CV-ის გამოგზავნა შესაძლებელია ასევე ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.
 

 

განთ. გუშინ 11:01

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00

პარტნიორებთან ურთიერთობის მენეჯერი

ID 60558

"ვისოლ ჯგუფის" ერთ-ერთი წევრი კომპანია - ამერიკული რესტორნების ქსელი "ვენდის" აცხადებს ვაკანსიას პარტნიორებთან ურთიერთობის მენეჯერის პოზიციაზე, მარკეტინგის დეპარტამენტში. თითოეულ აპლიკანტს აქვს საშუალება დასაქმდეს წარმატებულ ჯგუფში. 

ვაკანსიის ტექსტის სანახავად მიჰყევით ბმულს: http://hr.wissolgroup.ge/vacancy/0xb4fd005056c0000811e961e48291f32f

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 30 აპრილი, 2018 წ.

განთ. გუშინ 11:00

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

ბუღალტერი

ID 60557

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს ბუღალტრის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

** ბანკის ოპერაციულ დღეში ოფისის ოპერაციების ტრანზაქციების ჩაწერა
** საგადასახადო ვალდებულებების შესახებ დეკლარაციების შედგენა და დანიშნულებისამებრ წარდგენა
** ადმინისტრაციულ-სამეურნეო დანახარჯების ამსახველი ტრანზაქციების ბუღალტრული აღრიცხვა
** ადმინისტრაციულ სამეურნეო ხარჯების თაობაზე კვარტალური და წლიური ანგარიშგება
** ბანკის გაყიდვის წერტილებში ძირითადი საშუალებების და მცირეფასიანი საგნების გეგმიურ ინვენტარიზაციაში მონაწილეობის მიღება
** ადმინისტრაციულ სამეურნეო დანახარჯების მონიტორინგი
** ყოველთვიური მუდმივი და დროებითი ცხრილების წარმოება, სსკ-ის შესაბამისად ყოველთვიური მოგების გაანგარიშება და ამ გაანგარიშების სრული პაკეტის ლოკალურ ქსელში განთავსება
** საგადასახადო ვალდებულებების განსაზღვრისა და ბიუჯეტთან ანგარიშსწორების საკითხებზე ** საგადასახადო სამსახურებთან და სხვა სახელმწიფო უწყებებთან თანამშრომლობა
** ბანკის მიმდინარე საგადასახადო ვალდებულების მონიტორინგი
** ელექტრონულ საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურებისა და სასაქონლო ზედნადებების მოძრაობაზე კონტროლის განხორციელება, მათი შესაბამისობის დადგენა და დასტურის ან უარყოფის სტატუსის მინიჭება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება შესაბამისი განხრით
** ანალოგიურ პოზიციაზე მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება
** მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება საგადასახადო აღრიცხვისა და ანგარიშგების (დეკლარირების) კუთხით
** საბანკო პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება (მონაცემების დამატება, ინფორმაციის ამოგენერირება, რეპორტების მომზადება) - მინიმუმ 3 წელი
** საქართველოს საგადასახადო კოდექსის ზედმიწევნით ცოდნა
** ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა
** საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა 
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა

უნარები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
** როგორც გუნდში, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** მიზანდასახული, შედეგზე ორიენტირებული
** მოწესრიგებული, ორგანიზებული 
** კომუნიკაბელური

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2019 წლის 1 მაისის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა.

CV-ის გამოგზავნა ასევე შესაძლებელია ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

განთ. გუშინ 10:59

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

რეგიონული წარმომადგენელი - მარნეული

ID 60556

"საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო" საერთაშორისო გამჭვირვალობის გლობალური ანტიკორუფციული მოძრაობის ეროვნული ბიუროა საქართველოში. "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" საქმიანობის მიზანია საჯარო ინსტიტუტების განვითარების, კარგი მმართველობისა და კანონის უზენაესობის დამკვიდრების ხელშეწყობა, მთავრობის გამჭვირვალობისა და ანგარიშვალდებულების უზრუნველყოფა, სამართლიანი და დემოკრატიული არჩევნების მხარდაჭერა და საყოველთაოდ აღიარებული ადამიანის უფლებების დაცვა.

ჩვენი საქმიანობისა და პროექტების შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებგვერდს: http://transparency.ge.

"საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას სრულ განაკვეთზე მომუშავე რეგიონული წარმომადგენელის პოზიციაზე. 

ანაზღაურება: 200 - 300 აშშ დოლარი, ხელზე ასაღები თანხა (განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად)

ლოკაცია: მარნეული (ორგანიზაცია უზრუნველყოფს რეგიონული წარმომადგენლისთვის სამუშაო სივრცის და საჭირო აღჭურვილობის გამოყოფას)

სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)
ხელმძღვანელი: რეგიონული ოფისების მენეჯერი

ძირითადი მოვალეობები:

  • შეხვედრები ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლებთან;
  • ადგილობრივი მოვლენების რეგულარული ანალიზი და მათთან დაკავშირებით მოსაზრებების წარმოდგენა;
  • ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოებში განვითარებული მოვლენების მონიტორინგი და მათ შესახებ მოხსენების რეგულარულად მომზადება; 
  • რეგიონში განვითარებული მნიშვნელოვანი მოვლენების შესახებ ანგარიშების, ბლოგებისა და სხვა წერილობითი მასალის მომზადება;
  • შესრულებული საქმიანობის შესახებ მონაცემების შეკრება და თბილისის სათაო ოფისისათვის მათი რეგულარულად წარდგენა;
  • წარმოშობილი საკითხების მოგვარებაში "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" თანამშრომლებთან ერთად მონაწილეობის მისაღებად მზადყოფნა და განსხვავებული პირობებისადმი ადაპტაციის უნარი;
  • მედიასთან ურთიერთობა "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" სახელით.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლების დიპლომი სამართალში, პოლიტიკურ მეცნიერებებში, ეკონომიკაში ან სოციალური მეცნიერებების შესაბამის დარგში;
  • ქართულ და ინგლისურ ენებზე თავისუფლად და ეფექტურად წერის უნარი;
  • საჯარო გამოსვლის გამოხატული უნარი;
  • საქართველოს სამთავრობო დაწესებულებებისა და საქართველოს საკანონმდებლო პროცესების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • კომპლექსურ კვლევებზე მუშაობის გამოცდილება და ანალიტიკური უნარები;
  • კანდიდატი უნდა ავლენდეს ძლიერ მოტივაციასა და შემოქმედებით მიდგომას, აგრეთვე "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" მისიისადმი ერთგულებასა და სურვილს, ფლობდეს ინფორმაციას იმ სოციალურ-პოლიტიკურ მოვლენებზე, რომლებიც ქვეყანასა და რეგიონზე ახდენს გავლენას;
  • მულტიდისციპლინურ იდეათა პრაქტიკული განხორციელების უნარი კვლევისა და ადვოკატირების საკითხში "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" სტრატეგიული მიზნების ხელშესაწყობად;
  • უპირატესობა მიენიჭება არასამთავრობო სექტორში მუშაობის გამოცდილებას.


დაინტერესებულმა აპლიკანტმა უნდა გამოაგზავნოს ქვემოთ მოცემული დოკუმენტები შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 

1. CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე;
2. სამოტივაციო წერილი ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, რომელშიც მითითებული იქნება, თუ რატომ არის კანდიდატი დაინტერესებული აღნიშნული სამუშაოთი. სამოტივაციო წერილი ასევე უნდა შეიცავდეს განმარტებას, თუ რატომ აკმაყოფილებს განმცხადებელი ვაკანსიის მოთხოვნებს.

განცხადებების წარმოდგენის ბოლო ვადაა 2019 წლის 30 აპრილი. არასრულად წარმოდგენილი განაცხადი არ განიხილება. გასაუბრებაზე მოწვეულნი იქნებიან მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები. გასაუბრება შესაძლებელია შედგეს Skype-ის საშუალებით. გთხოვთ, ელ-ფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "რეგიონული წარმომადგენელი - მარნეული".

განთ. გუშინ 10:18

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

Freelance ჟურნალისტი

ID 60555

მოძრაობა KAR.GE - http://kar.ge 2014 წლის 1 დეკემბრიდან მოქმედი საზოგადოებრივი ორგანიზაციაა, რომლის მისიაა საქართველოში წარმოებული ხარისხიანი ნაწარმის ცნობადობის, გაყიდვების და ექსპორტის ზრდა. 6 წლის განმავლობაში ასობით მწარმოებლის მხარდაჭერითა და ათასობით მოქალაქის ჩართულობით შესრულდა 50-ზე მეტი B2B & B2C პროექტი (ფორუმები, კატალოგები, ფესტივალები/ექსპოები საქართველოში და საზღვარგარეთ, ინტერნეტ კამპანიები & გამოწვევები), რომელთაგან თითოეული გვეამაყება. ჩვენთვის ცენტრალური ფიგურა არის მყიდველი! ჩვენი სათქმელი კი არის - "იყიდე ქართული"!

მოძრაობა KAR.GE თანამშრომლობისათვის იწვევს 1 freelance ჟურნალისტს, რომელსაც შეუძლიათ ვებსაიტისთვის - http://kar.ge შექმნას ვირუსული შინაარსი.

ჩვენ გვაინტერესებს ისეთი შინაარსი, რომელიც გამოიწვევს აქტიურ ჩართულობას, ცხარე დისკუსიებს FB-ზე და საიტზე, უამრავ გაზიარებას და შედეგად http://kar.ge-ზე მოიყვანს ვიზიტორს! სტატიების თემატიკა განპირობებულია მოძრაობა KAR.GE-ს მისიით. "შინაარსი"-ს მახასიათებლები: 1) 200 სიტყვა, 2) 30 წამში წაკითხვადი, 3) აქტუალური თემა, 4) ორიგინალური ტექსტი, 5) ემოციის და მოქმედების ამსახველი სურათი, 6) კონსტრუქციულად კრიტიკული.

აუცილებელი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები (გამართული ქართულით წერა, ინგლისურის სასაუბრო დონეზე ცოდნა, საკითხის შესწავლა/მოძიების და კრიტიკული აზროვნების უნარები იგულისხმება): 

1) საფუძვლიანად იცოდეთ თემა, რის თაობაზეც დაწერთ და მყარად დაიცავთ თითოეულ თქვენს სიტყვას ღია დისკუსიებში;
2) შეგეძლოთ ტელეფონით სურათის გადაღება ან/და Photoshop-ში მისი მარტივი დამუშავება;
3) იცოდეთ ტელეფონით ვიდეოს გადაღება, მისი დამუშავება Movie Maker-ით მაინც და YouTube-ზე ატვირთვა;
4) შეგეძლოთ wordpress-ზე თქვენი account-იდან თქვენივე მომზადებული სტატიის ატვირთვა;
5) სტატიისთვის შეგეძლოთ გამომწვევი სათაურისა და FB თიზერის გაკეთება.

უპირატესობად ჩაითვლება წარმატებული event management, community management, ბლოგერობის და SMM გამოცდილებები. კრიტიკულად მნიშვნელოვანია: გქონდეთ თქვენი დასაბუთებული მოსაზრება და დაიცვათ იგი საჯაროდ, ღია დისკუსიისას! ჩვენთან თანამშრომლობის განსაკუთრებული სარგებელი: kar.ge-ზე საკუთარი ბლოგის გაკეთების შესაძლებლობა, მაღალი კალიბრის ღონისძიებებში ჩართულობა, სასარგებლო კონტაქტების განვითარება, დამატებითი შემოსავალი პროექტებში ჩართულობისაგან.

ანაზღაურება (ერთ სტატიაზე 15-45 ლარი) დამოკიდებული იქნება 1) საბაზო საკვალიფიკაციო მოთხოვნებთან შესაბამისობაზე, 2) რეიტინგზე, რომელსაც "დაწერს" თქვენი შექმნილი შინაარსი, 3) http://kar.ge-ს საერთო რეიტინგის ზრდაზე.

დაინტერესებულთ გთხოვთ, 26 აპრილამდე ელფოსტაზე [email protected] მოგვაწოდეთ: 1) რეზიუმე/CV (არაუმეტეს 2 გვერდზე), 2) თქვენს მიერ დაწერილი 3 სტატიის ბმული (ახლოს მყოფი ჩვენს თემატიკასთან), 3) მოძრაობა KAR.GE-ს საქმიანობის კონსტრუქციული კრიტიკის 200 სიტყვიანი სტატია.

განთ. 18 აპრილი 18:05

ბოლო ვადა 26 აპრილი 00:00

ჰიპერმარკეტის კონსულტანტი

ID 60554

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში.

"ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს,რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. 

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას ჰიპერმარკეტის კონსულტანტის პოზიციაზე, თბილისში.

მოვალეობები:

  • კლიენტების მოთხოვნების გაგება, პროდუქციის შეთავაზება, პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება 
  • კლიენტებისგან შეკვეთის მიღება და პროდუქციის მიწოდების ორგანიზებაში მონაწილეობის მიღება
  • საქონლის მიღებაში მონაწილეობა - პროდუქციის გახსნა, აწყობა, დაკომპლექტება, მახასიათებლების შემოწმება
  • დარბაზში საქონლის აღწერა, ნაშთების რაოდენობის კონტროლი - პროდუქციის შევსება, პროდუქციის შეკვეთის აუცილებლობის შესახებ მენეჯერის ინფორმირება
  • გაყიდვების და შეკვეთების პროგრამაში შეტანა
  • გაყიდვების ხელშეწყობა, პროდუქციის განთავსება თვალსაჩინო ადგილას, მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობა პროდუქციაზე
  • სტაჟიორებისთვის მენტორობის გაწევა


მოთხოვნები:

  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
  • სასურველია ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა


პიროვნული თვისებები:

  • კომუნიკაბელურობა
  • პრეზენტაციის უნარი 
  • გუნდური მუშაობის უნარი


გთხოვთ, 29 აპრილამდე გამოგვიგზავნეთ CV მისამართზე: [email protected]

გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 18 აპრილი 18:04

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00