ფილტრი

ვაკანსიები

დასაქმება

ID 60928

wellness  ინდუსტრიაში სათანამშრომლოდ ვიწვევთ ექიმებს, მასაჟისტებს  და  ბიოლოგებს თავისუფალი გრაფიკით.

განთ. 10 მაისი 13:43

ბოლო ვადა 31 მაისი 00:00

ბარმენი მესტიაში

ID 60927

სასტუმრო „ბანგურიანი“ აცხადებს ვაკანსიას ბარმენის პოზიციაზე.

 

ადგილმდებარეობა მესტია

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ბარში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილად ცოდნა;
  • აღებული შეკვეთის სწრაფად და ხარისხიანად მომზადება;
  • ბარის მარაგების შევსება სასმლით და სხვა საჭირო ინვენტარით;
  • გასიყიდი პროდუქციის სათანადოდ განლაგება და შესაბამისი შენახვის წესების დაცვა;
  • ბარის ინვენტარის გაფრთხილება, არეალის დასუფთავება და შესაბამისი სტანდარტების დაცვა;
  • ჰიგიენურ-სანიტარული ნორმების დაცვა;
  • სტუმრის უკმაყოფილების შემთხვევაში ხელმძღვანელისათვის დროულად ინფორმაციის მიწოდება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • შესაბამისი სერტიფიკატი და/ან ტრენინგზე დასწრების ცნობა;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • თავაზიანობა;
  • შრომისმოყვარეობა და მოტივირებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
  • კეთილსინდისიერება;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

 

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 10 მაისი 10:46

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

მიმტანი მესტიაში

ID 60926

სასტუმრო „ბანგურიანი“ აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა მესტია

 

მიმტანის ძირითადი მოვალეობა:

  • სტუმრისთვის მენიუს მირთმევა
  • სტუმრის კონსულტირება საკვებთან და სასმელებთან დაკავშირებით
  • მენიუსა და კერძების შემადგენლობის ცოდნა
  • შეკვეთის მიღება და პროგრამაში გატარება
  • შეკვეთის მიტანის უზრუნველყოფა
  • სტუმართან ყურადღებით ყოფნა და გადამოწმება, საჭიროებისამებრ დამატებით შეკვეთის მიღება

 

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • მოწესრიგებული, ორგანიზებული
  • ენერგიული და დისციპლინირებული
  • ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
  • დახვეწილი მეტყველების უნარი და კომუნიკაბელურობა

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში, მინიმუმ 1 წელი.
  • თანამედროვე სტანდარტების ცოდნა და მათი დაცვა მუშაობის პერიოდში.

 

საცხოვრებელით და კვებით უზრუნველყოფა.

 

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 10 მაისი 10:44

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

მზარეული/მიმტანი/დამლაგებელი მესტიაში

ID 60925

Edelweiss აცხადებს ვაკანსიას მზარეულის, მიმტანის დამლაგებლის პოზიციაზე მესტიის რაიონი სოფელ უშგულში.

 

პირობები:

  • საოჯახო ტიპის სასტუმრო არის 12 ადგილიანი, კაფე–ბარით.
  • სასტუმრო ფუნქციონირებას იწყებს ივნისის შუა რიცხვებიდან და გრძელდება სექტემბრის ბოლომდე.
  • სასურველია მიმტანი ფლობდეს ინგლისურ ენას მარტივი საუბრის დონეზე.
  • პერსონალი უზრუნველყოფილი იქნება ერთი ოთახით, კვებითა და ტრანსპორტირებით.
  • სასტუმროში ვიზიტორთა შემოდინების სპეციფიკიდან გამომდინარე ანაზღაურებაზე და სხვა საკითხებზე აუცილებელია პირადად გასაუბრება.

 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ მისმართზე: [email protected] ან ტელეფონის ნომერზე : +995 599  57 29 41

განთ. 10 მაისი 10:41

ბოლო ვადა 30 მაისი 00:00

მზარეული ბაკურიანში

ID 60924

სასტუმრო GreenWood”ბაკურიანი აცხადებს ვაკანსიას მზარეულის პოზიციაზე.

 

მოვალეობები და მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 2-წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • რეცეპტურისა და კალკულაციის დაცვა კერძის მომზადების დროს;
  • სამუშაო დღის დაწყებამდე და სამუშაო დღის დასასრულისას სამზარეულოს ინვენტარის მოწესრიგება და  დასუფთავება.
  • ევროპული და ქართული სამზარეულოს  ცოდნა და პრაქტიკული გამოცდილება;
  • მუშაობის პროცესში უზრუნველყოს სამზარეულოს ინვენტარის მოწესრიგება და დასუფთავება.
  • პროდუქტის სწორად შენახვის კონტროლი;
  • ჰიგიენის და უსაფრთხოების წესების დაცვა

 

პიროვნული მახასიათებლები

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა 
  • გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • პუნქტუალური, დეტალების მიმართ ყურადღებიანი 
  • აქტიური და მოტივირებული 

 

მდებარეობა-ბაკურიანი

სამუშაო განაკვეთი:სრული

 

დამატებითი სარგებელი:გაითვალისწინეთ სასტუმრო არის მცირე ზომის 10 ნომრიანი,  კომპანია უზრუნველყოფს თანამშრომლის საცხოვრებელი ბინითა და კვებით უზრუნველყოფას.

 

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსთან ერთად შემდეგ  ელფოსტაზე: [email protected] და ელფოსტის დასახელებაში (subject-ში) ჩაწეროთ შესაბამისი ვაკანსიის დასახელება. (აუცილებლად მიუთითეთ მობილურის ნომერი).

განთ. 10 მაისი 10:37

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

გარე მობილური ოპერატორი - თელავი

ID 60922

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "კრედიტსერვისი+" აცხადებს ვაკანსიას გარე მობილური ოპერატორის თანამდებობაზე  თელავში.

მოთხოვნები:

  • სქესი: მამრობითი/მდედრობითი
  • ასაკი: 22-დან 40 წლამდე
  • აუცილებელია ავტომობილის მართვის მოწმობა/გამოცდილება.


ძირითადი მოვალეობები:

  • რეგიონის  მასშტაბით სასესხო საკრედიტო პორტფელის აკრეფა დამუშავება
  • დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი
  • მსესხებლების გადახდების კონტროლი, ანალიზი
  • მომსახურების პროცესში წარმოქმნილი შეფერხებების იდენტიფიცირება და დროული აღმოფხვრა.


პიროვნული თვისებები: შრომისმოყვარე, ენერგიული, დისციპლინარული.

ანაზღაურება: ფიქსირებული + საბონუსე სისტემა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამომიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის (გრაფაში  "subject") ველში მიუთითოთ ის თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.

განთ. 10 მაისი 10:10

ბოლო ვადა 9 ივნისი 00:00

კონსულტანტი

ID 60921

სს "გეფა" წარმოადგენს ყველაზე მსხვილ ფარმაცევტულ კომპანიას საცალო, საბითუმო და პირველადი ჯანდაცვის მიმართულებით საქართველოში. 

გამოირჩევა, როგორც ინოვატორი, მაღალი სტანდარტების დამამკვიდრებელი კომპანია და ზრდის აქტივობების არეალს ყოველდღიურად. 

არ არის ორიენტირებული მხოლოდ წამლების დისტრიბუციაზე, კომპანიას გარდა მედიკამენტებისა შემოაქვს კოსმეტიკური, ჰიგიენური პროდუქტები მსოფლიოში ცნობილი კომპანიებიდან და აქტიურად ზრუნავს სილამაზის ხაზის განვითარებაზე.

დღეისთვის სააფთიაქო ქსელში წარმოდგენილია უმაღლესი ხარისხის ფრანგული სააფთიაქო კოსმეტიკის სრული ასორტიმენტი. ჩვენთან მომხმარებელს შეუძლია ხარისხიან პროდუქციასთან ერთად მიიღოს კონსულტაცია და კომპეტენტური რჩევები.

ამისთვის კი ზრუნავს მოიზიდოს კვალიფიციური და კომპეტენტური კადრები, ხელი შეუწყოს სტუდენტებს დასაქმებაში და თანამშრომლებს კვალიფიკაციის ამაღლებაში უწყვეტ რეჟიმში. 

შემოუერთდი ჩვენს გუნდს და გავაძლიეროთ ერთმანეთი!
გისურვებთ წარმატებებს!

სს "გეფა" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

მოვალეობები:

  • აფთიაქის დარბაზში პარაფარმაციის, ბავშვთა კვების, ბავშვთა მოვლის საშუალებების, სამკურნალო კოსმეტიკის განყოფილების რეალიზაციაზე ზრუნვა;
  • მომხმარებელთან აქტიური კომუნიკაცია, მისი საჭიროებების დადგენა და პროდუქციის შეთავაზება;
  • სალაროსთან მუშაობა და რეალიზებული პროდუქციის პროგრამული გატარება;
  • დარბაზის თაროებზე პროდუქციის განლაგებასა და ესთეტიურ იერ-სახეზე ზრუნვა;
  • დაქვემდებარებაში მყოფი მერჩენდაიზერის მიერ (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) შესრულებული საქმის მონიტორინგი;
  • პროდუქციის თაროების იერსახესა და სისუფთავეზე ზრუნვა;


მოთხოვნები:

  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • გამართული და დამაჯერებელი მეტყველების უნარი;
  • კლიენტზე ორიენტირებულობა, თავაზიანობა;
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად. 
  • აქტიურობა, სისხარტე;
  • ორგანიზებულობა;
  • აკურატულობა;


თუ მზად ხართ იმუშაოთ მზარდ კომპანიაში და განვითარდეთ პროფესიულად, გამოაგზავნეთ თქვენი მონაცემები CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, შესაბამის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება "Consultant", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ განიხილება. რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

კანდიდატების შერჩევა მოხდება კონკურსის წესით, გასაუბრების საფუძველზე.

მოცემულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით ადასტურებთ, რომ თქვენს მიერ სს "გეფა"-სთვის მიწოდებული ინფორმაცია არის უტყუარი. ასევე აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების შენახვა/დამუშავებაზე, რეზიუმეს გამოგზავნიდან 3 წლის ვადით, კანონმდებლობით გათვალისწინებული წესით.

განთ. 9 მაისი 12:33

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 60920

"ფინანსური ბიურო" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2015 წლიდან მოღვაწეობს. დღესდღეობით ორგანიზაციაში 500-მდე თანამშრომელია გაერთიანებული. კომპანია თანამშრომლობს სხვადასხვა მსხვილ საფინანსო ინსტიტუტებთან. ორგანიზაციის საქმიანობის სფერო პრობლემური აქტივების მართვაა. 

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.

სამუშაო საათები: ორშაბათი- პარასკევი: 10:00-დან 18:00-მდე; შაბათი: 10:00-დან 13:00-მდე
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი

სამუშაოს აღწერა:

** ქოლ-ცენტრში შემომავალი ზარების ოპერირება;
** მომხმარებლისთვის კვალიფიციური დახმარების გაწევა;
** მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ყოველდღიური რეპორტინგის წარმოება;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ სხვა დავალებების შესრულება; (კომპეტენციის ფარგლებში)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; (MS Word; MS Excel; MS Outlook)
** ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება. 

კომპეტენციები და უნარები:

** ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ქოლ-ცენტრის ოპერატორი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 9 მაისი 12:16

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

500 ლარი

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 60918

კომპანია "ფოლადის სახლი", ლითონის და სხვა სამშენებლო მასალების ერთ ერთი მსხვილი დისტრიბუტორი კომპანია, აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. 

ქოლ ცენტრის ოპერატორის ძირითადი მოვალეობაა: 

  • კომპანიაში შემოსული ზარების მიღება და დასმულ კითხვებზე შესაბამისი პასუხის გაცემა 
  • პოტენციური კლიენტების საქმიანობის ანალიზი, მათთან სატელეფონო გასაუბრება და კომპანიის სერვისების შეთავაზება.
  • კომპანიაში არსებულ კლიენტთა ბაზასთან მუშაობა.
  • პოტენციურ კლიენტებთან უშალო კავშირის დამყარება, სატელეფონო დონეზე მოლაპარაკების წარმოება.
  • კონკრეტული შეკვეთის შემთხვევაში არსებული შეკვეთის გაძღოლა.
  • პროგრამაში მუშაობა, ინვოისის გამოწერა, ზედნადების ატვირთვა.
  • რეპორტების მომზადება.
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დაკისრებული სხვა დავალებების შესრულება


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • გამართული მეტყველების უნარი
  • რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
  • ქოლ ცენტრში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
  • გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად


პიროვნული უნარები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • სამუშაოს დაგეგმვის და წარმოების უნარი
  • კრიტიკულ სიტუაციაში გადაწყვეტილების მიღების უნარი
  • კომუნიკაციის, დარწმუნების, მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
  • კლიენტზე ორიენტირებული
  • პუნქტუალური და მოწესრიგებული
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა


სამუშაო პირობები: 

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ისანი- სამგორის რაიონი, რკინიგზის სადგურ "ლილო"-ს მიმდებარედ 05/053
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 დღე, შაბათი მოკლე სამუშაო დღე
ხელფასი: 500 ლარი, პლიუს ბონუსი

დამატებითი ბენეფიტები:

  • კვება 
  • ტრანსპორტირება
  • სატელეფონო ლიმიტი


დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 
გთხოვთ, თემის ველში (Subject line) და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "ქოლ ცენტრის ოპერატორი".

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

"ფოლადის სახლი" სწრაფად მზარდი კომპანიაა, რომლისთვისაც მნიშვნელოვანია სამშენებლო ბიზნესში ლიდერის პოზიციის განმტკიცება. კომპანია ორიენტირებულია მაღალ პროფესიონალური კადრების მოზიდვაზე, რაც მიზნად ისახავს კომპანიის გუნდის გაძლიერებას. 
კომპანია "ფოლადის სახლის" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად, გთხოვთ, ესტუმროთ ვებ-გვერდს: http://www.poladissakhli.ge

განთ. 9 მაისი 11:25

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

ექაუნთ/გაყიდვების მენეჯერი

ID 60917

"სოფთლაინი" - არის ლიდერი აიტი გადაწყვეტილებების, სერვისების და ლიცენზიების მიმწოდებელი გლობალური კომპანია, რომელიც მოღვაწეობს აღმოსავლეთ ევროპის, ამერიკისა და აზიის განვითარებად ბაზრებზე. ჩვენ ვეხმარებით ჩვენს მომხმარებელს მიაღწიონ ციფრულ ტრანსფორმაციასა და დაიცვან საკუთარი ბიზნესი კიბერ ტექნოლოგიების დახმარებით. კომპანიის 2017 წლის ბრუნვამ გადააჭარბა $ 1,19 მილიარდ აშშ დოლარს, ხოლო ბოლო 10 წლის განმავლობაში კომპანიის გაყიდვები 30% -ით გაიზარდა. ჩვენ გვაქვს ოფისები მსოფლიოს 50 ქვეყანასა და 95 ქალაქში. 25 წლის მანძილზე ჩვენ შევძელით სწრაფი განვითარება, მომხმარებელთა ნდობის გამართლება და მათი მიზნების მიღწევაში მნიშვნელოვანი წვლილის შეტანა.
გახდე ჩვენი კომპანიის წევრი, გულისხმობს საინტერესო გამოწვევებს, საერთაშორისო ექსპერტთა გუნდთან და წამყვან IT მომწოდებლებთან ერთად, ღირებული გამოცდილების მიღებას. 

"სოფთლაინ საქართველო" ეძებს ექაუნთ მენეჯერს (გაყიდვების მენეჯერი) მცირე და საშუალო ბიზნესის მიმართულებით.

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის ბიზნეს ინფრასტრუქტურის ანალიზი, პროექტების გენერირება მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე
  • შეხვედრების და მოლაპარაკებების ორგანიზება, კონსულტაცია, ბიუჯეტირება, კომერციული წინადადებების მომზადება, ტენდერის პროცედურებში მონაწილეობა
  • კომპანიის პროექტების და სერვისების განვითარებისთვის პრისეილ (Pre-Sale) სპეციალისტებთან გუნდური მუშაობა 
  • აქტიური სატელეფონო გაყიდვები, ლიდების გენერირება და მათთან შემდგომი მუშაობა


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია IT სფეროში)
  • აქტიურ გაყიდვებში მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (IT სფეროში მუშაობა ჩაითვლება უპირატესობად)
  • დაინტერესება IT სფეროს მიმართ
  • კარგად მეტყველების უნარი ინგლისურ და რუსულ ენებზე
  • საოფისე (MS Office) პროგრამების ცოდნა


პიროვნული თვისებები:

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • მიზნის დასახვისა და მიღწევის უნარი
  • მოლაპარაკებების უნარი
  • საკუთარი ხედვის კომპეტენტური არგუმენტაციის და მოლაპარაკებების წარმოების შესაძლებლობა
  • ახალ გარემოში სწრაფად ორიენტირებისა და დიდი ინფორმაციის ათვისების უნარი
  • აქტიური
  • კომუნიკაბელური


იმისათვის, რომ შემოურთდეთ ჩვენს პროფესიონალთა გუნდს და გამოავლინოთ თქვენი საუკეთესო თვისებები, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე და აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება შემდეგ მეილზე: [email protected]

განთ. 9 მაისი 11:22

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

პერსონალის შერჩევის სპეციალისტი

ID 60916

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას პერსონალის შერჩევის სპეციალისტის პოზიციაზე.

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის გამარტივება და ამ გზით ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული, ხელმისაწვდომი ფინანსური მომსახურების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000 -ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ოთხ ქალაქში 11 ფილიალის სახით.
კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად მიიჩნევს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები: 

** კომპანიასა და მის სტრუქტურულ ერთეულებში პერსონალზე მოთხოვნის განსაზღვრის მექანიზმის შემუშავებასა და დანერგვაში მონაწილეობის მიღება;
** ყოველი თანამდებობისთვის სამუშაოთა აღწერა-დახასიათებების, პროფესიულ-კვალიფიციური მოთხოვნების, თანამდებობრივი ვალდებულებებისა და პასუხისმგებლობების განსაზღვრა;
** წლის საკადრო დაგეგმარების კოორდინაცია, განყოფილებებიდან და სტრატეგიული მიზნებიდან აკუმულირებული ინფორმაციის ანალიზის საფუძველზე;
** ვაკანტურ თანამდებობებზე კადრების მოზიდვის პროცედურების ორგანიზებასა და განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება;
** პერსონალის შერჩევისა და დანიშვნის პროცედურების (კონკურსი, ტესტირება, ინტერვიუ, გასაუბრება, მუშაობის პროცესში გამოცდა, საგამოცდო ვადით მიღება და ა.შ. ) ორგანიზებაში მონაწილეობის მიღება;
** პერსონალის შერჩევის პროცესის კოორდინაცია - ვაკანსიის გამოცხადება, განაცხადების მიღება - დამუშავება, ტესტირებების, ჯგუფური გასაუბრებების და ინდივიდუალური გასაუბრების ორგანიზება, ჩატარება;
** პერსონალის რეზერვის ფორმირების ორგანიზება, რეზერვის წყაროების დადგენა, შესაბამისი საინფორმაციო ბაზის შექმნა, განახლება, პერიოდული ანალიზი და რეკომენდაციების მომზადება;
** ახალი თანამშრომლების მიერ პრაქტიკისა და სტაჟირების გავლის პროცესის ორგანიზაციული უზრუნველყოფა;
** თანამშრომელთა კონსულტირება ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის კომპეტენციასთან არსებულ საკითხებზე (შრომითი ურთიერთობების რეგულირების სფეროში, მეთოდური მასალების მომზადება და ყველა სტრუქტურული ქვედანაყოფისთვის გადაცემა და ა.შ.);
** ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების ხელმძღვანელთან ანგარიშგების წარმოება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან ადამიანური რესურსების მართვის მიმართულებით;
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება პერსონალის შერჩევის მიმართულებით;
** აუცილებელია ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება, ინფორმაციის მოძიების, დამუშავების და დახარისხების კომპეტენცია, გასაუბრებების წარმოების კომპეტენცია;
** სრულყოფილი ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** დაგეგმვისა და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** MS OFFICE კარგად ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;

პიროვნული თვისებები:

** ადამიანებთან პოზიტიური ურთიერთობების დამყარების უნარი;
** ინფორმაციის ამოღების, დროის მართვის, ეფექტური დაგეგმარების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სიზუსტე და კონცენტრაციის უნარი;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 8 ივნისის 17:00 საათი, კანდიდატებს დავუკავშირდებით ვადის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV / რეზიუმე ან LinkedIn - ის URL ბმული, შემდეგ მისამართზე [email protected]

განთ. 9 მაისი 11:20

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

ინგლისურენოვანი და რუსულენოვანი გიდი

ID 60915

ტურისტული კომპანია "JEN TOUR" დაასაქმებს ინგლისურ და რუსულენოვან გიდებს

შესაძლებელია აღნიშნულ ვაკანსიებზე მსურველების გადამზადებაც. 
გიდის ტრენინგის ხანგრძლივობაა 2 კვირა.

აუცილებელი პირობაა ინგლისური ან რუსული ენის სრულყოფილი ცოდნა. 

დაინტერესებულმა პირებმა CV ფოტოსურათთან ერთად გამოგვიგზავნეთ მეილზე: [email protected] 

გაიცემა სერთიფიკატი! წარჩინებული გიდები დასაქმდებიან კომპანიაში.

განთ. 9 მაისი 11:14

ბოლო ვადა 9 ივნისი 00:00