ფილტრი

ვაკანსიები

მიმტანი - საგურამო

ID 58457

"კახური ტრადიციული მეღვინეობა" ღვინისა და სპირტიანი სასმელების მწარმოებელი ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა კავკასიის რეგიონში. კომპანია დაფუძნდა 2001 წელს. KTW  ჯგუფის მიზანია, შეინარჩუნოს ღვინის ძველი უნიკალური გემო,  შერწყმული თანამედროვე ტექნოლოგიებთან, შექმნას საკუთარი ხელწერა და სტილი მსოფლიოს მასშტაბით. KTW ჯგუფი ორიენტირებულია მუდმივ ზრდასა და განვითარებაზე.

"კახური ტრადიციული მეღვინეობა"  აცხადებს ვაკანსიას  "გურამიშვილის მარანში" მიმტანის  პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: საგურამო
სამუშაო გრაფიკი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

  • შემოსული სტუმრების თავისუფალ ადგილამდე მიცილება (მწეველი/არამწეველი ადგილების შემთხვევაში მითითება)
  • მენიუს შეთავაზება, არსებული კერძებისა და სასმელების შესახებ ინფორმირება, მისი მომზადების წესისა და შემადგენლობის შესახებ
  • შეკვეთის მიღება, ანგარიშის გახსნა და დროულად მომსახურების უზრუნველყოფა
  • მაგიდის გაწყობა, სერვისის დალაგება
  • ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა
  • სტუმართან ყურადღებით ყოფნა და გადამოწმება, საჭიროებისამებრ დამატებით შეკვეთის მიღება.


ძირითადი მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი  გამოცდილება
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (ინგლისური ენის ცოდნა არის პრიორიტეტი)


პიროვნული თვისებები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები
  • თავაზიანი, ღიმილიანი და აქტიური
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა
  • დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
  • რთდროულად რამდენიმე სამუშაოს შესრულების უნარის მქონე;


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით, ელ. მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

შ.პ.ს. "კახური ტრადიციული მეღვინეობა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 თებერვალი 15:05

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

პროექტების მენეჯერი

ID 58456

"Asseco Georgia" აცხადებს ვაკანსიას პროექტის მენეჯერის თანამდებობაზე.

საერთაშორისო IT კომპანია "ASSECO" ქართულ ბაზარზე 2013 წლიდან შემოვიდა "ასსეკო საქართველოს" სახელით და ლიდერი პოზიცია დაიკავა როგორც პროგრამული გადაწყვეტილებების, ისე IT ინფრასტრუქტურის მიმართულებებით  საშუალო და დიდი ორგანიზაციებისთვის.  

"ასსეკოს" მასშტაბური და კომპლექსური პროექტების განხორციელების უდიდესი გამოცდილება აქვს საფინანსო, განათლების, ჯანდაცვის, ენერგეტიკის, ტელეკომუნიკაციისა და სხვა სფეროებში.  "ასსეკოს" მონაწილეობით განხორციელდა აღმოსავლეთ ევროპის რამდენიმე ქვეყნის სახელმწიფო სერვისების ავტომატიზაცია და ელექტრონული მომსახურების დანერგვა.  

"ასსეკო" ამჟამად 30 ქვეყანაშია წარმოდგენილი  და ჩვენთან 21 000 - ზე მეტი პროფესიონალია დასაქმებული.  "ასსეკოსთვის" ძლიერი გუნდის შექმნა არის უმთავრესი მიზანი.

ჩვენ ვზრუნავთ თანამშრომლის პროფესიულ განვითარებაბზე, ვუზრუნველყოფთ გრძელვადიან სამუშაო სტაბილურობას, ვფიქრობთ თანამშრომლის ჯანმრთელობასა და პირად კომფორტზე, ვუქმნით კარგ სამუშაო ატმოსფეროსა და გუნდურ გარემოს.  

ძირითადი მოვალეობები:

** პროექტის შეფასებას/პროექტთან დაკავშირებული ინფორმაციის  დამუშავება 
** საპროექტო დოკუმენტაციის  ანალიზი, საჭიროების შემთვევაში შესაძლო გადაწყვეტილებებისა და ალტერნატივების მომზადება;
** პროექტთან დაკავშირებული რისკებისა და შედეგების შეფასება და სათანადო რეაგირება; 
** საჭირო რესურსების განსაზღვრა ან/და საჭიროების შემთხვევაში არგუმენტირება რესურსების ცვლილებასთან მიმართებაში;
** პროექტთან დაკავშირებული პროცესების დოკუმენტირება (ხელშეკრულებების გაფორმება /პროექტის ფარგლებში გაფორმებული ხელშეკრულებების  ადმინისტრირება; სამუშაო გრაფიკების მომზადება;
** თითოეული დაკავშირებული მხარის მოლოდინების მართვა, მათი ინტერესების დაბალანსება; 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** 2  წლიანი სამუშაო გამოცდილება მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის
** MS Office-ის მაღალ დონეზე ფლობა
** ქართულ და ინგლისურ ენაზე თავისუფლად კომუნიკაციის უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** პრობლემის გადაჭრისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი

ჩვენ გთავაზობთ:

** საინტერესო და ახალი გამოწვევებით აღსავსე სამუშაოს
** ​კვალიფიცირებულ გუნდთან მუშაობას
** საერთაშორისო პროექტებზე მუშაობის შესაძლებლობას (სხვადასხვა ქვეყნიდან დაკომპლექტებულ გუნდთან ერთად)
** მუდმივ განვითარებას
** ​საბონუსე სისტემას  
** სადაზღვევო პაკეტს

თუ გაქვთ სურვილი, რომ შემოუერთდეთ პროფესიონალთა გუნდს, მიიღოთ  დიდი გამოწვევები და იმუშაოთ საინტერესო ტექნოლოგიურ გარემოში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე/CV  ან Linkedin პროფილის ლინკი ა/წ 28 თებერვლის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]  

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 თებერვალი 15:01

ბოლო ვადა 28 თებერვალი 00:00

ფსიქოლოგი - ქუთაისი

ID 58455

"განათლების განვითარების და დასაქმების ცენტრი" აცხადებს ვაკანსიას შშმ ბავშვთა დღის ცენტრების ფსიქოლოგის პოზიციაზე. 

ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ქ. ქუთაისი;

ფსიქოლოგი პასუხისმგებელია 3 (ქუთაისის, სამტრედიისა და თერჯოლის) შშმ ბავშვთა დღის ცენტრის ბენეფიციართათვის ფსიქო სარეაბილიტაციო სერვისის მიწოდებაზე, აღსაზრდელის პიროვნულად ჩამოყალიბების და სოციალიზაციის პროცესის ხელშეწყობაზე. ბენეფიციარის სოციალური ქცევის ფსიქოლოგიურ მიზეზების კვლევასა და  თავისი კომპეტენციის ფარგლებში შესაბამის ღონისძიებების განხორციელებაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ბენეფიციარის ფსიქომოტორული განვითარებისა და სოციალური უნარების შეფასება სპეციალური მეთოდოლოგიით.
  • მულტიდისციპლინურ გუნდთან ერთად ბენეფიციარის რეაბილიტაციის/აბილიტაციის გეგმის შემუშავება/განხორციელებაში  მონაწილეობა;
  • ბენეფიციართა ფსიქოლოგიური მომსახურების უზრუნველყოფა დღის ცენტრის ფარგლებში;
  • ბენეფიციართა ქცევითი დარღვევების შეფასება, ქცევის მართვის სპეციალიზებული გეგმის შემუშავება და განხორციელება. მშობლებისთვის შესაბამისი რეკომენდაციების მიწოდება ბავშვის ქცევის სწორად მართვის მიზნით რთული ქცევის მართვის პროგრამაში მონაწილე პირებთან (დღის ცენტრის თანამშრომლები, მშობლები, ბენეფიციარის განვითარების პროცესში ჩართული სხვა პირები) თანამშრომლობა, გეგმის გადასინჯვა;
  • ინდივიდუალური რეაბილიტაციის/აბილიტაციის გეგმით გათვალისწინებულ პროცესებზე პერიოდული დასწრება, ბავშვის ქცევასა და დღის ცენტრის აქტივობებში მის  ჩართულობაზე მონიტორინგის განხორციელება;
  • ინდივიდუალური განვითარების გეგმის შესრულების პროცესში წარმოქმნილი სირთულეების გამომწვევი პრობლემების იდენტიფიცირება და შესაბამისი კონსულტაციით უზრუნველყოფა;
  • ბავშვების და მშობლების ინტერესებიდან და ინდივიდუალური საჭიროებებიდან გამომდინარე ფსიქოლოგიური  კონსულტაციების და ტრენინგების დაგეგმვა-განხორციელება;
  • დღის ცენტრების კოორდინატორთან  მუდმივი ანგარიშგება დადგენილი ფორმის და ვადების შესაბამისად.


სავალდებულო უნარ-ჩვევები, ცოდნა და გამოცდილება:

  • აკადემიური განათლება ფსიქოლოგიურ და სოციალურ მეცნიერებათა დარგში (ფსიქოლოგიის ფაკულტეტი)
  • სპეციალურ ჯგუფებთან (შშმ პირებთან) მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • ბავშვთა განვითარების ფსიქოლოგიის ცოდნა;
  • კომუნიკაციის, ურთიერთობათა განვითარების და მოლაპარაკების წარმოების უნარ-ჩვევები;
  • ქართული ენის სრულყოფილი ფლობა;
  • პუნქტუალურობა, საქმისადმი პასუხისმგებლობა;
  • ორიენტირება ორგანიზაციასთან გრძელვადიან თანამშრომლობაზე.


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე/ავტობიოგრაფია),  სამოტივაციო წერილი, კვალიფიკაციის დამადასტურებელი დოკუმენტაციის ასლები, მინიმუმ 2 სფეროში მომუშავე პირის რეკომენდაცია (სასურველია დამქირავებლის მიერ გაცემული) ელფოსტაზე: [email protected]. "თემაში" მიუთითეთ "ფსიქოლოგის ვაკანსია".

საკონტაქტო პირი - სოფიო კუპატაძე -  საკონტაქტო ტელ: 0431 251330;

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადა:   2019 წლის 24 თებერვალი

განთ. 16 თებერვალი 14:56

ბოლო ვადა 24 თებერვალი 00:00

კონდიციონერის მომსახურების ინჟინერი

ID 58453

შპს "სერვის ნეტ გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას კონდიციონერის მომსახურების ინჟინრის პოზიციაზე თბილისში.

სამუშაოს აღწერილობა:

** სადგურზე კონდენციონერის მოვლა, შეკეთება, მონტაჟი;
** ფრეონის დამატება;
** კონდიციონერისთვის ელექტრო ენერგიის მიწოდების უზრუნველყოფა ;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/აუცილებელი უნარები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** სახელმწიფო ენის სრულყოფილად ფლობა;
** დისციპლინირებულობა/პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის კულტურა;
** კომუნიკაბელურობა;
** დროის მართვის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 12 მარტის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის თემის ველში(Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ქალაქი. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა ვერ განიხილება. პარალელურ რეჟიმში მოხდება შემოსული რეზიუმეების განხილვა.

განთ. 16 თებერვალი 14:40

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

IT მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 58452

სს რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია "გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას IT მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე. 

ძირითადი მოვალეობები: 

** უკვე არსებულ ოფისებში კომპიუტერული ქსელის გამართვა და მხარდაჭერა; 
** ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია; 
** კომპიუტერული პროგრამების ინსტალაცია და მხარდაჭერა; 
** პერიფერიული მოწყობილობების მონტაჟი, გამართვა და კონფიგურირება;
** კომპანიის კომპიუტერული ტექნიკის მომსახურება; 
** თანამშრომლებისათვის სხდადასხვა სახის IT კონსულტაციის გაწევა; 
** უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება; 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

** უმაღლესი ტექნიკური განათლება; (სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების განხრით); 
** ქსელის საფუძვლების ცოდნა (TcpIp);
** ოპერაციული სისტემების საფუძვლიანი ცოდნა (პრიორიტეტულია Windows 10; 
** სასურველია კომპიუტერული და საოფისე ტექნიკის ცოდნა (აწყობა, შეკეთება, მომსახურების კუთხით); 
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 3 წლის გამოცდილება;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა; 

პიროვნული უნარები:

** პრობლემის გადაჭრის უნარი; 
** ძლიერი IT უნარები; 
** დროის მენეჯმენტის უნარი; 
** დაკვირვებული და ყურადღებიანი დეტალების მიმართ; 
** გუნდურად მუშაობის უნარი; 
** საკუთარ თავზე მუშაობის უნარი; 
** მჭიდრო ვადებში მუშაობის უნარი; 
** აზრის გამართულად და დამაჯერებლად გადმოცემის უნარი;
** დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი, 
** პასუხისმგებლობის გრძნობა, დისციპლინირებულობა და პუნქტუალურობა;
** კონფიდენციალობის დაცვა; 
** თავაზიანობა და კეთილგანწყობა; 

ჩვენ გთავაზობთ:

** საინტერესო გამოწვევებით და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობებით მდიდარ სამუშაო გარემოს;
** მუშაობისათვის კომფორტულ პირობებს;
** ურთიერთობას ერთ ერთ ყველაზე გამოცდილ და მეგობრულ გუნდთან;
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** ანაზღაურებას ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისად; 

თუ კი შევძელით თქვენი დაინტერესება საინტერესო სამუშაო გამოცდილებით და ჩვენ კომპანიასთან თანამშორლობით, მაშინ გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე არაუგვიანეს 12 მარტისა ელ-ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანიის დასახელება, წინაამღდეგ შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა. 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 თებერვალი 14:39

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 58451

შპს "ჯორჯიან სერვის ნეთვორკი" აცხადებას ვაკანსიას "ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე

მოთხოვნები:

  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა
  • გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი
  • სასიამოვნო ხმის ტემბრი
  • გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი
  • კომუნიკაბელური, თავდაჯერებული
  • პრეზენტაბელური, ინფორმაციის გამართულად გადაცემის უნარი
  • მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • პასუხისმგებლიანი, პუნქტუალური
  • სტრესულ სიტუაციებში ლავირებისა და მდგომარეობის მართვის უნარი
  • სასურველია ინგლისური ან რუსული ენის ცოდნა


ძირითადი მოვალეობები: 

  • მომხმარებლის სატელეფონო მომსახურება;
  • ელ. ფოსტისა და სხვა კომუნიკაციის საშუალებებით მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა;
  • მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა;
  • შემომავალი ზარების გადამისამართება შესაბამის პირთან;
  • ზარების მონიტორინგი და რეპორტინგი;
  • სტრუქტურული ქვედანაყოფის ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება;
  • სატელეფონო სტანდარტების სრულყოფილად დაცვა 


ანაზღაურება: შეთანხმებით 
სამუშაო გრაფიკი: ოთხშაბათი - კვირა; 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე: [email protected] და "subject"-ის ველში მიუთითოთ - "ქოლ-ცენტრის ოპერატორი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას.

განთ. 16 თებერვალი 14:33

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 58450

სს რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია "გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კორპორატიული კლიენტების მოძიება და მათი მოთხოვნების შესწავლა;
** პოტენციური კლიენტების ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებული პროდუქტების მომზადება და შეთავაზება;
** კორპორატიულ კლიენტებთან შეხვედრების დაგეგმვა და პრეზენტაციების ჩატარება;
** კორპორატიული კლიენტების გაყიდვების შემდგომი მომსახურება;
** კორპორატიული კლიენტების სადაზღვევო ანგარიშების (მონაცემების) მართვა და კონტროლი;
** ყოველდღიური და ყოველთვიური ანგარიშების მომზადება პროცესის/გაყიდვების შესახებ.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მსგავს სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** მნიშვნელოვანია სადაზღვევო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე და საპრეზენტაციო კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** აზროვნების სისხარტე;
** მათემატიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** რეპორტინგის წარმოების უნარ-ჩვევები;
** ორგანიზებული და ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
** მოქნილი ცვლილებების მიმართ;
** დადგენილ ვადებში მუშაობის უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** აზრის გამართულად და მკაფიოდ ჩამოყალიბების უნარი;
** ლიდერის, ორგანიზატორისა და მენეჯერისათვის საჭირო სხვა უნარები;
** დამოუკიდებლად მუშაობის, ინიციატივის გამოჩენისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** დისციპლინირებულობა და პუნქტუალურობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** მოლაპარაკების უნარი;
** პრეზენტაციის უნარი;
** სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი;
** ბიზნესისადმი ერთგულება.

თუ აკმაყოფილებთ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს, გაქვთ ჩვენს კომპანიასთან ურთიერთობის სურვილი და გსურთ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, ჩვენ გთავაზობთ:

** საინტერესო გამოწვევებით და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობებით მდიდარ სამუშაო გარემოს;
** მუშაობისათვის კომფორტულ პირობებს;
** ურთიერთობას ერთ-ერთ ყველაზე გამოცდილ და მეგობრულ გუნდთან;
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** ანაზღაურებას ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისად.

თუ შევძელით თქვენი დაინტერესება საინტერესო სამუშაო გამოცდილებით და ჩვენ კომპანიასთან თანამშრომლობით, მაშინ გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე არაუგვიანეს 2019 წლის 12 მარტისა, ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 თებერვალი 13:35

ბოლო ვადა 3 მარტი 00:00

საბაზო საიტის ინჟინერი - ახალციხე

ID 58449

შპს "სერვის ნეტ გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას საბაზო საიტის ინჟინრის პოზიციაზე ახალციხეში.

სამუშაოს აღწერილობა:

** Mini Link-ის შეცვლა
** Radio მოდულის შეცვლა
** ოპტიკური/კვების კაბელის შეცვლა
** MRSON/RBS ზე დაზიანებული ნაწილის გამოცვლა (რელე, პლატა, ჩამრთველი)
** საველე პირობებში მუშაობა, ანძაზე (სიმაღლეზე) დღის და ღამის საათებში

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/აუცილებელი უნარები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია ფლობდეს უცხო ენებს (ინგლისური, რუსული);
** აუცილებელია მართვის მოწმობა და გამოცდილება
** დისციპლინირებულობა/პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის კულტურა;
** კომუნიკაბელურობა;
** დროის მართვის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 28 თებერვლის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის თემის ველში(Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ქალაქი. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა ვერ განიხილება. პარალელურ რეჟიმში მოხდება შემოსული რეზიუმეების განხილვა.

განთ. 16 თებერვალი 13:01

ბოლო ვადა 28 თებერვალი 00:00

მოლარე-ოპერატორი - ბაკურიანი

ID 58448

საქართველოს ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე ბაკურიანში.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/41013/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 26 თებერვალი, 2019 წ.

განთ. 16 თებერვალი 12:55

ბოლო ვადა 26 თებერვალი 00:00

მცირე ბიზნესის ანალიტიკოსი - თელავი

ID 58447

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს თელავის ფილიალის მცირე ბიზნესის ანალიტიკოსის ვაკანსიაზე

სამუშაო ადგილი: თელავი

ძირითადი ფუნქციები:

  • მცირე ბიზნესის კლიენტების მოზიდვა, მათთვის საკრედიტო პროდუქტების შეთავაზება
  • სასესხო განაცხადების განხილვა და ფინანსური ანალიზის ჩატარება
  • პროექტების მომზადება საკრედიტო კომიტეტზე წარსადგენად
  • საკუთარი საკრედიტო პორტფელის მართვა, მის ხარისხსა და განვითარებაზე ინტენსიური ზრუნვა
  • ვადაგადაცილებული სესხების პორტფელის მონიტორინგი


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია საბანკო, ბიზნესის ადმინისტრირების ან ეკონომიკის სფეროში)
  • ეკონომიკური და ფინანსური საკითხების კარგი ცოდნა
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა (MS Office)


უნარები:

  • მიზანდასახული, შედეგზე ორიენტირებული
  • პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი
  • აქტიური, სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • კომუნიკაბელური
  • დიპლომატიურობა და გუნდში მუშაობის უნარი
  • მოწესრიგებული, ორგანიზებული 


დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2019 წლის 26 თებერვლის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა.

CV-ის გამოგზავნა შესაძლებელია ასევე ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება

განთ. 16 თებერვალი 12:53

ბოლო ვადა 26 თებერვალი 00:00

საინკასაციო პროცესების მხარდაჭერის მოლარე

ID 58446

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას საინკასაციო პროცესების მხარდაჭერის მოლარის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/41735/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 25 თებერვალი, 2019 წ.

განთ. 16 თებერვალი 12:52

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

მოლარე/მოლარე-ოპერატორი - ხულო

ID 58445

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარე/მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3258
ადგილმდებარეობა: ხულო
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:
  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება
  • განათლება: ბაკალავრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:
  • ინგლისური - საშუალო
  • რუსული - საშუალო.

უნარები:
  • აქტიურობა
  • კომუნიკაბელურობა
  • საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • დეტალებზე ფოკუსირება
  • სისხარტე
  • გაყიდვების უნარი.

დამატებითი მოთხოვნა: სასურველია ნაღდ ფულთან მუშაობის  გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:
  • კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
  • კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
  • ლიმიტის ფარგლებში ნაღდი ფულის შეტანის, გატანის, შემოწმებისა და ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
  • ლიმიტის ზემოთ თანხებზე შემოსავლისა და გასავლის ოპერაციების წარმოება;
  • სწრაფი გზავნილების განაღდება;
  • კლიენტისათვის განმარტებების მიცემა მათ ანგარიშებთან დაკავშირებული ოპერაციების შესახებ და ამონაწერის ფორმირება;
  • ლასტიკურ ბარათებთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება;
  • საბანკო და სამგზავრო ჩეკებთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება
  • იურიდიულ პირებზე სალარე და სავალუტო საფულე ჩეკის წიგნაკების გაცემის პროცედურების შესრულება; ფილიალში ინკასირებული თანხის დათვლასთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება.
  • ვადიანი ანაბრების წიგნაკებით ოპერაციების წარმოება;
  • სამგზავრო ჩეკების გაყიდვისა და განაღდების ოპერაციების წარმოება;
  • დაზიანებული ვალუტის მიღებასთან დაკავშირებული პროცედურების შესრულება;
  • ვალუტის ამოცნობის ოპერაციების წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/3258

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 19 თებერვალი, 2019 წ.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
 

განთ. 16 თებერვალი 12:50

ბოლო ვადა 19 თებერვალი 00:00