ფილტრი

ვაკანსიები

ვაიზერი

ID 62133

კომპანია "BMS"-ი აცხადებს ვაკანსიას ვაიზერის თანამდებობაზე.

"BMS"-ი საქართველოს ბაზარზე საქმიანობას ეწევა 2002 წლიდან და წარმოადგენს ქვეყანაში ერთ-ერთ მზარდ სადისტრიბუციო და მარკეტინგულ კომპანიას, რომლიც ახორციელებს პრემიუმ კლასის ბრენდების (Frosch, Vileda, Greenfield, Reggia და სხვა მრავალის) დისტრიბუციას.

ადგილმდებარეობა: თბილისი.

ძირითადი მოვალეობები: 

** გაყიდვების სტრატეგიის დაგეგმვა და ორგანიზება;
** პრისელერების საქმიანობის კონტროლი და მონიტორინგი;
** ბრენდების მიხედვით პროდუქციის პორთფელის კონტროლი, ანალიტიკა და ფინანსური მოდელირება;
** ახალი კლიენტების მოზიდვა;
** არსებულ კლიენტებთან მუდმივი კომუნიკაცია;
** წერილობითი და ზეპირი რეპორტების მომზადება გაყიდვების ხელმძღვანელისთვის;
** კომპანიის პროდუქციის ზედმიწევნით ცოდნა.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების განხრით ან მონათესავე სფეროში;
** მენეჯერულ თანამდებობაზე მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** რუსული და ქართული ენების ცოდნა;
** მენეჯერული თვისებები;
** კომუნიკაციის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი; 
** მოტივირებული და მიზანდასახული;
** შედეგზე ორიენტირებული.

თუ მზად ხართ იმუშაოთ მზარდ კომპანიაში, გაქვთ სურვილი განვითარდეთ პროფესიულად, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, შესაბამის ველში (Subject Line) მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ განიხილება. 

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 30 ივლისი 13:01

ბოლო ვადა 30 აგვისტო 00:00

პრისელერი

ID 62131

კომპანია "BMS"-ი აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის თანამდებობაზე.

BMS-ი საქართველოს ბაზარზე საქმიანობას ეწევა 2002 წლიდან და წარმოადგენს ქვეყანაში ერთ-ერთ მზარდ სადისტრიბუციო და მარკეტინგულ კომპანიას, რომლიც ახორციელებს პრემიუმ კლასის ბრენდების (Frosch, Vileda, Greenfield, Reggia და სხვა მრავალის) დისტრიბუციას.

ადგილმდებარეობა: თბილისი.

ძირითადი მოთხოვნები:

** აუცილებელია აღნიშნულ სფეროში/პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება 
** მართვის მოწმობა (B კატეგორია) 
** უმაღლესი განათლება 
** ასაკი: 20-დან 30 წლამდე
** სქესი: მამრობითი/მდედრობითი
** საკუთარი ავტომობილი.

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელობა და სითამამე;
** სისწრაფე, ოპერატიულობა;
** ინიციატივიანობა, აქტიურობა;
** დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** სანიმუშო სამუშაო ეთიკა და დისციპლინა;
** კეთილსინდისიერი და პასუხისმგებლობიანი;
** შრომისმოყვარე, ორგანიზებული და მოტივირებული;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი.

ტექნიკური უნარები:

** მათემატიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ჯგუფური მუშაობის გამოცდილება.

მოვალეობები:

** პროდუქციის მახასიათებლების კარგი ცოდნა
** სავაჭრო ობიექტებთან მოლაპარაკებების წარმოება, გადახდის პირობების ჩათვლით.
** შეკვეთის გაფორმება.
** კლიენტების მონაცემთა ბაზებზე მუშაობა, მუდმივი განახლება და კონტროლი.

თუ მზად ხართ იმუშაოთ მზარდ კომპანიაში, გაქვთ სურვილი განვითარდეთ პროფესიულად, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, შესაბამის ველში (Subject Line) მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ განიხილება. 

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 30 ივლისი 12:50

ბოლო ვადა 30 აგვისტო 00:00

ხელოსანი

ID 62130

"Gino Paradise" მულტიფუნქციური, გასართობი - სპორტულ - გამაჯანსაღებელი კომპლექსია, რომელიც აკვაპარკს, სპა და ველნეს სივრცეს, ფიტნეს დარბაზს, კვების რამდენიმე ობიექტსა და მინი სასტუმროს აერთიანებს. 

"Gino Paradise" 2013 წელს დაარსდა და მას შემდეგ ყოველწლიურად, ოთხივე სეზონზე მასპინძლობს დასვენების, გართობისა და გაჯანსაღების მსურველებს. ის აღმოსავლეთ ევროპაში ერთ-ერთი უდიდესი, ხოლო ამიერკავკასიაში ყველაზე დიდი აკვაპარკია. 

"Gino Paradise" აცხადებს ვაკანსიას სეზონურ სამუშაოზე ხელოსნის პოზიციაზე. 
სამუშაო გრაფიკი: 09:00-18:00 საათამდე, კვირაში 6 დღე.

სასურველია გამოცდილება სხვადასხვა მიმართულების სამშენებლო და სარემონტო სამუშაოებში.

დაინტერესებულებს კომპანია სთავაზობს: 

** მეგობრულ სამუშაო გარემოს 
** კონკურენტულ ანაზღაურებას 
** დამატებით ბენეფიტებს (კვება, კომპანიის სერვისებით სარგებლობის შესაძლებლობა);

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე: [email protected] 

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 30 ივლისი 12:35

ბოლო ვადა 30 აგვისტო 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 62124

შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგი" დაარსდა 2014 წლის ივნისს. კომპანიის ძირითადი მიმართულებაა სამშენებლო - სარემონტო მასალების და საოჯახო სამეურნო საქონლის საცალო და საბითუმო ვაჭრობა. კომპანია ოპერირებს "დომინო "-ს სავაჭრო ნიშნის ქვეშ და თავის მომხმარებელს წარმოუდგენს 50 000 ზე მეტი დასახელების პროდუქციას.
2015 წლის 23 მაისს შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგ"-მა გახსნა თავისი პირველი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი "დომინო", რომელიც განთავსებულია სავაჭრო ცენტრ "East Point"-ის ტერიტორიაზე. 

2019 წელს ჰიპერმარკეტმა "დომინომ" გახსნა პატარა ფორმატის მარკეტები დიდ დიღომში და ისანში.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების დეპარტამენტში კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე. 

ძირითადი მოვალეობები:

** ბაზრის შესწავლა, პოტენციური კლიენტების მოძიება;
** ვიზიტები პოტენციურ კორპორატიულ კლიენტებთან;
** კლიენტების საჭიროებისა და მოთხოვნების განსაზღვრა;
** შეხვედრების ორგანიზება და პრეზენტაციების ჩატარება;
** პროდუქტის პრეზენტაცია;
** გაყიდვების გაზრდა და გეგმის შესრულება;
** მოლაპარაკებების წარმოება;
** არსებულ და ახალ კლიენტებთან ურთიერთობა, შეკვეთების დამუშავება;
** გაყიდვების პროცესთან დაკავშირებული დოკუმენტების წარმოება;
** ორიენტირება გაყიდვების და მომსახურების მუდმივ ზრდაზე, სრულყოფაზე;
** პერიოდული რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** MS Office პროგრამების ცოდნა.
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით;
** უმაღლესი განათლება; 
** სამშენებლო მასალების სპეციფიკის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაციის უნარი
** ეფექტური მოლაპარაკებისა და პრეზენტაციის უნარი
** ენერგიული
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ორგანიზებული და შედეგზე ორიენტირებული
** დეტალებზე ორიენტირებული

თუ გსურთ შეუერთდეთ მოტივირებულ, ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდს, პროფესიულად განვითარდეთ და აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგმა" დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგის" ბაზაში 1 წლის ვადით.

განცხადების შემოტანის ბოლო ვადაა: 2019 წლის 30 აგვისტო.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 30 ივლისი 12:02

ბოლო ვადა 30 აგვისტო 00:00

უსაფრთხოების სამსახურის თანაშრომელი

ID 62122

შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგი" დაარსდა 2014 წლის ივნისს. კომპანიის ძირითადი მიმართულებაა სამშენებლო - სარემონტო მასალების და საოჯახო სამეურნო საქონლის საცალო და საბითუმო ვაჭრობა. კომპანია ოპერირებს "დომინო"-ს სავაჭრო ნიშნის ქვეშ და თავის მომხმარებელს წარმოუდგენს 50 000 ზე მეტი დასახელების პროდუქციას.

2015 წლის 23 მაისს შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგ"-მა გახსნა თავისი პირველი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი "დომინო", რომელიც განთავსებულია სავაჭრო ცენტრ "East Point"-ის ტერიტორიაზე.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას უსაფრთხოების სამსახურის თანაშრომლის პოზიციაზე. 

ძირითადი მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტში წესრიგისა და უსაფრთხოების ოპერატიული უზრუნველყოფა;
** სავაჭრო ობიექტის და მასში არსებული მატერიალურ-ტექნიკური ფასეულობების, ნებისმიერი დანაშაულებრივი ხელყოფისაგან დაცვის უზრუნველყოფა;
** სავაჭრო ობიექტში პროდუქციის მიღების/გაშვების სისწორის კონტროლი;
** ნებისმიერ კანონდარღვევაზე მყისიერი რეაგირება და ა.შ.; 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** დაცვის სამსახურში მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
** სავალდებულო სამხედრო სამსახურში მსახურობა;
** რუსული და ინგლისური ენის სალაპარაკო დონეზე ფლობა;
** სასურველია ტექნიკური განათლება;

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** საქმისადმი ერთგული დამოკიდებულება;
** პუნქტუალურობა;
** დისციპლინირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

თუ გსურთ შეუერთდეთ მოტივირებულ, ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდს, პროფესიულად განვითარდეთ და აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგმა" დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგის" ბაზაში 1 წლის ვადით.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 30 ივლისი 12:00

ბოლო ვადა 30 აგვისტო 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62118

"ნიკორა სუპერმარკეტი" საქართველოს ბაზარზე #1 სუპერმარკეტების ქსელია. ჩვენ 250 ზე მეტი სავაჭრო ობიექტი გვაქვს, რომელთაგან 210 თბილისში, ხოლო 50 - რეგიონებშია.

ჩვენი გუნდი ძალიან დიდია. ჩვენ 5000-ზე მეტი ვართ და დღითიდღე კიდევ უფრო ვიზრდებით. 

ველით გუნდის ახალ წევრებს მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ფუნქციები ძალიან მარტივია და მოიცავს:

** მომხმარებლის მომსახურებას
** პროდუქციის და ფასმაჩვენებლების განლაგების სტანდარტების დაცვას
** სალარო ოპერაციების წარმოებას 

ჩვენ არ ვითხოვთ გამოცდილებას. ჩვენთან ასაკი შეუზღუდავია.

თუ გსურს გახდეთ ჩვენი დიდი გუნდის წევრი, აირჩიე ქვემოთ ჩამოთვლილთაგან ერთ-ერთი:

** მოდი პირდაპირ გასაუბრებაზე "ნიკორა სუპერმარკეტის" სათაო ოფისში, სამუშაო დღეებში 11:00-ზე, 13:00-ზე, 15:00-ზე ან 17:00-ზე (მისამართი: ც. დადიანის ქ. 7, ს/ც "ქარვასლა", მეოთხე სართული)
** დარეკე ნომერზე: 591 040840 და გაიარე სატელეფონო ინტერვიუ.
** შეავსე მინი-ანკეტა "ნიკორას" ნებისმიერ სუპერმარკეტში
** შემოდი ჩვენს Facebook გვერდზე: https://www.facebook.com/nikoracareer/ და შეავსე განაცხადი ან მოგვწერე პირად შეტყობინებაში 
** გამოაგზავნე შენი მონაცემები ელ. ფოსტით მისამართზე: [email protected] 

"ნიკორას" HR გუნდი წარმატებებს გისურვებს!

განთ. 26 ივლისი 16:25

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

სპორტის პედაგოგი

ID 62116

"ბაქსვუდის საერთაშორისო სკოლა - თბილისი" აცხადებს ვაკანსიას სპორტის პედაგოგის პოზიციაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება შესაბამის სფეროში;
** მოსწავლეებთან მუშაობის არანაკლებ ერთწლიანი გამოცდილება;
** სწავლების თანამედროვე დასავლური მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების მაღალ დონეზე ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** სერტიფიცირებული და სქემაში ჩართული კანდიდატები ისარგებლებენ უპირატესობით; 
** ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

აუცილებელი პიროვნული უნარ-ჩვევები და თვისებები:

** ორგანიზებულობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** კრეატიულობა;
** დეტალებზე ორიენტირება;
** გუნდური მუშაობის გამოცდილება.

სამუშაო დატვირთვა: 09:30 საათიდან 17:00 საათამდე (შაბათ კვირის გარდა).
კლასები: 0-IV.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - "სპორტის პედაგოგი".
 

 

განთ. 26 ივლისი 16:22

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

საწყობის დამხმარე

ID 62115

დასუფთავების კომპანია "სუფთა სამყარო" მომხმარებელს 14 წელია ემსახურება. კომპანია პროფესიონალური დასუფთავების სფეროში მრავალფეროვანი მომსახურებით გამოირჩევა და მომხმარებელს სთავაზობს როგორც ერთჯერად, ისე რეგულარულ სერვისს არა მხოლოდ დასუფთავების, არამედ ტექნიკური მომსახურების სფეროშიც.

ვაკანსია: საწყობის დამხმარე 

პოზიციის ზოგადი აღწერილობა: საწყობის დამხმარე მუშა წარმოადგენს დაბალი რანგის ადმინისტრაციულ პოზიციას. საწყობის დამხმარე პასუხისმგებელია საწყობში არსებული მასალების, ინვენტარის და ტექნიკის მოძრაობის უზრუნველყოფასა და აღრიცხვაზე. საწყობის დამხმარე ანგარიშვალდებულია საწყობის მენეჯერის წინაშე. 

ძირითადი მოვალეობები

** რეგულარული და ერთჯერადი ობიექტებისათვის გაანაწილოს და დაახარისხოს მასალა, ინვენტარი და ტექნიკური აპარატურა საწყობის მენეჯერის ინსტრუქციის შესაბამისად; 
** დაასაწყობოს და აღრიცხოს ობიექტებიდან დაბრუნებული მასალა და ინვენტარი;
** ვიზუალურად დაათვალიეროს კომპანიიის საწყობში მიტანილი ტექნიკური საშუალებები და ინვენტარი და რაიმე ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში დროულად მიაწოდოს ინფორმაცია საწყობის მენეჯერს;
** პერიოდულად ჩაატაროს საწყობში არსებული ტექნიკური საშუალებების ვიზუალური დათვალიერება და უზრუნველყოს ტექნიკური მოწყობლობების გამართული მუშაობა;
** პერიოდულად ჩაატაროს საწყობის ინვენტარიზაცია, საწყობის მენეჯერის ზედამხედველობით;
** დაახარისხოს სახარჯი მასალა საჭიროებისამებრ;
** კომპანიის სატრასნპორტო საშუალებით განახორციელოს მასალების მიწოდება საწყობის მენეჯერის მიერ მითითებულ მისამართებზე;
** აწარმოოს ტექნიკის და ინვენტარის მოძრაობის აღრიცხვა;
** მიიღოს, შეამოწმოს, მიითვალოს და დაასაწყობოს შეძენილი მასალა და ინვენტარი;
** შეამოწმოს საწყობიდან გასვლის წინ ტექნიკის და ინვენტარის მდგომარეობა - განახორციელოს გამართული ტექნიკის და ინვენტარის გაცემა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

** უმაღლესი განათლება;
** საწყობში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (Word, Excel, Outlook);

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** კომუნიკაბელური
** პუნქტუალური
** უკონფლიქტო
** ორგანიზებული
** დეტალებზე ორიენტირებული

სამუშაო პირობები

** სამუშაო გრაფიკი: 09:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე
** დასვენება - კვირაში 2 დღე
** ადგილმდებარეობა: ავჭალა 
** ანაზღაურება: 700 ლარი (საგამოცდო პერიოდი 3 თვე, ანაზღაურება საგამოცდო პერიოდში 600 ლარი)

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმეები შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

კანდიდატები, რომლებიც ვერ აკმაყოფილებენ ზემოაღნიშნულ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს არ განიხილებიან.
 

 

განთ. 26 ივლისი 16:20

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

შეზღუდული დაშვების სისტემების მონტაჟის სპეციალისტი

ID 62114

კომპანია "ნეოტექი" უსაფრთხოების სისტემების ბაზარზე 2005 წლიდან ოპერირებს. კომპანიამ 14 წლიანი არსებობის მანძილზე წარმატებული საქმიანობით შეძლო უსაფრთხოების სისტემების ბაზარზე წამყვანი პოზიციების დაკავება და ხარისხზე ორიენტირებული კომპანიის სახელის მოპოვება. ბოლო წლები კომპანია «ნეოტექი» ფლობს საქართველოს უსაფრთხოების ბაზრის მნიშვნელოვან სეგმენტს და ითვლება ამ ბაზარზე ლიდერ კომპანიად. კომპანიის საინჟინრო ჯგუფის პოტენციალი და პარტნიორების ტექნიკური გუნდის მხარდაჭერა აძლევს კომპანიას შესაძლებლობლობას განახორციელოს საერთაშორისო ნორმატივებზე დაფუძნებული ნებისმიერი სირთულის პროექტი. უსაფრთხოების სისტემების მიმართულებით საქართველოში თითქმის ყველა მნიშვნელოვანი პროექტი სწორედ "ნეოტექი"-ს მიერაა განხორციელებული. კომპანიის კლიენტებს წარმოადგენენ ყველაზე მსხვილი სახელმწიფო და კერძო ორგანიზაციები. კომპანიის საქმიანობის მთავარ მიმართულებებს წარმოადგენს ვიდეოსათვალთვალო, დაცვით-საგანგაშო და სახანძრო სიგნალიზაციების, კომპიუტერული ქსელების, ხანძარქრობის, საკონფერენციო, გახმოვანების, შეზღუდული დაშვების, სუსტ დენებზე დაფუძნებული სხვა სისტემების პროექტირება, მონტაჟი და ინსტალაცია. კომპანია უსაფრთხოების სისტემების მწარმოებელი რამოდენიმე მსოფლიო ლიდერი ბრენდის ავტორიზებული დილერია და საქართველოში მათი პროდუქციის რეალიზაციას ახორციელებს.
კომპანია «ნეოტექი» ფლობს მომსახურების ხარისხის მენეჯმენტის საერთაშორისო სერთიფიკატს ISO 9001 2008 (2015 წლის 6 ივლისიდან) რაც ადასტურებს კომპანიის მენეჯმენტის და სტრუქტურის შესაბამისობას საერთაშორისო სტანდარტებთან.

კომპანია `ნეოტექი" აცხადებს ვაკანსიას შეზღუდული დაშვების სისტემების მონტაჟის სპეციალისტის თანამდებობაზე.

ავტომატური კარების, შლაგბაუმის, ტურნიკეტის და სხვა სისტემის აწყობა ინსტალირება, პროგრამირება;

სამსახურეობრივი მოვალეობები:

1. შდს (შეზღუდული დაშვების სისტემები) ავტომატური კარების, შლაგბაუმის, ტურნიკეტის და სხვა სისტემის აწყობა დემონტაჟი/მონტაჟის სამუშაოების წარმოება და სისტემის პროგრამულად გამართვა;
2. შრომის დისციპლინის და შრომის უსაფრთხოების მიმართ საქართველოს კანონმდებლობით და კომპანიის შინაგანაწესით განსაზღვრული მოთხოვნების შესრულება (მ.შ. სამუშაოზე გამოცხადება-წასვლის, სამსახურებრივი უნიფორმის და დამცავი აქსესუარების (ჩაფხუტი, სპეც.ფეხსაცმელი, სათვალე, ხელთათმანები და ა.შ.) ტარების, სამსახურებრივი ა/მანქანების და სამუშაო ინსტრუმენტების მიმართ განსაზღვრული წესების დაცვა.
მოთხოვნები:
1. ელექტრო-მექანიკოსის ან ანალოგიური მიმართულებით მუშაობის მინ. 3 (სამი) წლიანი გამოცდილება;
2. ელექტრო-მექანიკური იარაღების მოხმარების ცოდნა, უსაფრთხოების ნორმების გათვალისწინებით;
3. სუსტ დენებთან მუშაობის გამოცდილება;
4. ტექნიკური დოკუმენტაციისა და ელექტრული სქემების წაკითხვის უნარი;
5. კვალიფიკაციის დამადასტურებელი სერტიფიკატები (გავლილი ტრენინგები, გადამზადებები და სხვა);
6. ავტომობილის მართვის მოწმობა B კატეგორია (C სასურველია) , მართვის მინიმუმ ორწლიანი გამოცდილება;
7. მზად უნდა იყოს მივლინებისთვის , საქართველოს ტერიტორიაზე არსებულ სამშენებლო ობიექტებზე;

პიროვნული თვისებები:

1. შრომისმოყვარეობა, პასუხისმგებლობა და წვრილმანებზე დაკვირვების უნარი; 
2. შესასრულებელი სამუშაოების დაგეგმვის უნარი, რათა სამუშაო დღის განმავლობაში უზრუნველყოფილ იყოს შრომის მაქსიმალური მწარმოებლურობის შედეგის მიღწევა (ჩაითვლება უპირატესობად);
3. გუნდური მუშაობისთვის აუცილებელი უნარები (კომუნიკაბელურობა, შრომის განაწილება და ა.შ.) 
4. პუნქტუალურობა;
5. სტრესულ და არასტანდარტულ სიტუაციაში და პირობებში მუშაობის უნარი;
6. აკურატული, შინაგანად დისციპლინირებული, მნიშვნელოვნად მიდრეკილი წესრიგის და სისუფთავისკენ;
7. ტექნიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
8. გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
9. ქართული ენის (წერით, სასაუბრო) სრულყოფილი ცოდნა ;
10. სასურველია რუსული და ინგლისური ენების (ან გერმანული) ცოდნა;

ასაკობრივი ზღვარი: 20-დან 45 წლამდე

სავალდებულო დოკუმენტები:

1. ცნობა ნასამართლეობის არქონის თაობაზე;
2. ცნობა ნარკოლოგიურიდან (ნარკოლოგიური შემოწმება)
3. დახასიათება ბოლო სამსახურიდან (ზემდგომი პირის მიერ)
4. ფოტო 3X4

ანაზღაურება - არანაკლებ 1200 ლარისა თვეში. 
სასურველი კანდიდატის შერჩევისას, მასთან გაფორმდება ორთვიანი საგამოცდო ვადით ხელშეკრულება (არანაკლებ 700 ლარიდან 1200 ლარამდე, დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე), რომლის წარმატებით გავლის შემთხვევაში, მასთან გაფორმდება შრომის ხელშეკრულება ძირითადი შრომის ანაზღაურების ზემოაღნიშნული პირობებით. 

დაინტერესებულმა პირებმა სააპლიკაციო ფორმის შესავსებად გთხოვთ მიჰყვეთ ბმულს. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ განაცხადები ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 26 ივლისი 16:19

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

საწყობის აღრიცხვის მენეჯერი

ID 62113

დასუფთავების კომპანია "სუფთა სამყარო" მომხმარებელს 14 წელია ემსახურება. კომპანია პროფესიონალური დასუფთავების სფეროში მრავალფეროვანი მომსახურებით გამოირჩევა და მომხმარებელს სთავაზობს როგორც ერთჯერად, ისე რეგულარულ სერვისს არა მხოლოდ დასუფთავების, არამედ ტექნიკური მომსახურების სფეროშიც.

ვაკანსია: საწყობის აღრიცხვის მენეჯერი

პოზიციის ზოგადი აღწერილობა: საწყობის აღრიცხვის მენეჯერი წარმოადგენს საშუალო რანგის ადმინისტრაციულ პოზიციას. საწყობის აღრიცხვის მენეჯერი პასუხისმგებელია საწყობში არსებული მასალებისა და ინვენტარის სწორად აღრიცხვაზე. საწყობის მენეჯერის თანაშემწე ანგარიშვალდებულია საწყობის მენეჯერის წინაშე. 

ძირითადი მოვალეობები

** აწარმოოს კონტრაქტორი ორგანიზაციების მისამართების, ამგვარ ორგანიზაციებზე მიმაგრებული მენეჯერების და გასაგზავნი მასალების ზუსტი და სწორი რეესტრი და რეგულარულად განაახლოს ის;
** შეადგინოს კონტრაქტორი ორგანიზაციების მომარაგების გრაფიკი; 
** დროულად გამოწეროს და ატვირთოს ზედნადებები; 
** აღრიცხოს მობრუნებული სახარჯი მასალა;
** აწარმოოს ტექნიკის აღრიცხვის ცხრილი;
** აწარმოოს ინვენტარის მოძრაობის, გამოყენების და ხარჯვი სწორი აღრიცხვა;
** დროულად და სწორად აღრიცხოს მასალები საბუღალტრო პროგრამაში (ORIS);
** შეიყვანოს და დაამუშაოს მონაცემები საბუღალტრო პროგრამაში, სხვა სპეციალურ პროგრამაში ან ექსელის ფაილში, საჭიროებიდან გამომდინარე. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

** უმაღლესი განათლება;
** საბუღალტრო პროგრამის (ORIS) ცოდნა; 
** Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა. 

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** კომუნიკაბელური
** პუნქტუალური
** ანალიტიკური აზროვნება
** დეტალებზე ორიენტირებული

სამუშაო პირობები

** სამუშაო გრაფიკი: 10:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე
** დასვენება - შაბათი-კვირა
** ადგილმდებარეობა: ავჭალა 
** ანაზღაურება 600 ლარი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმეები შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

კანდიდატები, რომლებიც ვერ აკმაყოფილებენ ზემოაღნიშნულ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს არ განიხილებიან.

განთ. 26 ივლისი 16:18

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00

მარკეტინგის მენეჯერი

ID 62111

სასტუმროთა ქსელი "Ambassadori" - "ამბასადორი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის თანამდებობაზე, თბილისში არსებულ სასტუმროებში. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სასურველია მარკეტინგის მიმართულებით;
** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 3 წელი;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.

ფუნქციები და მოვალეობები:

** ბრენდის განვითარებისა და გაძლიერებისთვის სტრატეგიული გეგმების შემუშავება დანერგვა, განხორციელება და კონტროლი;
** კომპანიის პროდუქციის მარკეტინგული ანალიზი და მარკეტინგ გეგმის შედგენა;
** მოლაპარაკებების წარმოება ორგანიზაციებთან, შეხვედრების, პრეზენტაციების დაგეგმვა;
** მოკლე და გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმების შემუშავება, მენეჯმენტისთვის წარდგენა, დანერგვა, განხორციელება და კონტროლი;
** გაყიდვების მხარდამჭერი აქციების დაგეგმვა;
** ბრენდის სტანდარტების შესწავლა და სხვადასხვა პროექტების სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
** მომხმარებლის სამიზნე ჯგუფის განსაზღვრა და შესაბამისი მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა;
** გაყიდვების დინამიკის კონტროლი, ტენდენციების შესწავლა და ინფორმაციის გამოყენება მარკეტინგულ აქტივობებში;
** სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა, სარეკლამო კონცეფციების, სცენარების, დიზაინებისა და სხვა მასალების შემუშავებაში მონაწილეობა;
** მარკეტინგული ბიუჯეტის კონტროლი და ანალიზი;
** შესრულებული და დაგეგმილი სამუშაოების შესახებ ანგარიშების მომზადება;
** გაყიდვების სტიმულირება და კომპანიის ცნობადობის ამაღლებაზე ზრუნვა;
** მედია-კომუნიკაციების გაფართოებაზე ზრუნვა;
** პერიოდული რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;
** სხვადასხვა პრეზენტაციების დაგეგმვა, მოწყობა, განხორციელება და კონტროლი;
** ღონისძიებების დაგეგმვა, დანერგვა, განხორციელება და კონტროლი;
** არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ანალიზი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე თანდართული ფოტოსურათით, ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 30 აგვისტოსი. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიცია.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 26 ივლისი 13:21

ბოლო ვადა 30 აგვისტო 00:00

ბუღალტერი - წილკანი

ID 62110

"გლობალ ბიერ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული
სამუშაო ადგილი: წილკანი

"Global Beer Georgia" (GBG) ქართული ლუდის ბაზრის ახალი წამყვანი მოთამაშეა. კომპანია თავად წარმართავს სრულს პროცესს, რაც გულისხმობს: ლუდის წარმოებას, მარკეტინგსა და დისტრიბუციას. ჩვენი ნაწარმია ლუდი "აისი", "ყაზბეგი", "კაიაკი" "შავი ლომი", "კრუშოვიცე", "ამსტელი", GBG საერთაშორისო ბრენდის - ჰეინეკენის ოფიციალური პარტნიორია საქართველოში. კომპანიის მიზანია ადგილობრივი ლუდის ინდუსტრიისა და კულტურის ახალ საფეხურზე აყვანა. 

ჩვენ გაცნობიერებული გვაქვს, რომ მიზნის მიღწევა და კომპანიის განვითარება დამოკიდებულია, ჩვენი გუნდის პროფესიონალიზმზე. ჩვენ ვაცნობიერებთ ადამიანური კაპიტალის მნიშვნელობას და გთავაზობთ, დასაქმდეთ მზარდ და განვითარებად კომპანიაში, შეიქმნათ სრულფასოვანი კარიერა და თქვენი წვლილი შეიტანოთ საქართველოში ლუდის ინდუსტრიის განვითარებაში. 

ძირითადი მოვალეობები:
  • ბუღალტრული დოკუმენტაციის და ოპერაციების წარმართვა;
  • ფინანსური და საგადასახადო ოპერაციების წარმოება;
  • კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა, კლასიფიკაცია და პროგრამულად დამუშავება; 
  • საბუღალტრო რეპორტების მომზადება;
  • დებიტორული/კრედიტორული დავალიანებების/ანგარიშების კონტროლი;

ძირითადი მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება; 
  • ბუღალტრად მუშაობის მინიმუმ 1-2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
  • საგადასახადო კოდექსის და IFRS სტანდარტების ცოდნა;
  • Rs.ge-ზე მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება;
  • სასურველია ERP სისტემაში მუშაობის გამოცდილება და Excel-ის კარგ დონეზე ცოდნა;
  • სასურველია ინგლისურის და რუსული ენების ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] და ელ.ფოსტის სათაურის (Subject) ველში, გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

შპს "გლობალ ბიერ ჯორჯია"-ს მიერ გამოცხადებულ ვაკანსიაზე თქვენი რეზიუმეს, CV გამოგზავნით, თქვენ ეთანხმებით, რომ ზემოხსენებული კომპანია უფლებამოსილია კანონმდებლობით დადგენილი წესით დაამუშაოს თქვენგან მიღებული პერსონალური ინფორმაცია. აგრეთვე ეთანხმებით, რომ თუ არ მოხდება თქვენი დასაქმება, თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები შეინახება კომპანიაში ერთი წლის ვადით, დასაქმების შემდგომი შემოთავაზების მიზნით. 

გისურვებთ წარმატებას!
 

 

განთ. 26 ივლისი 11:58

ბოლო ვადა 26 აგვისტო 00:00