ფილტრი

ვაკანსიები

1C პროგრამისტი

ID 63985

კომპანია ბიდიო აცხადებს ვაკანსიას 1C პროგრამისტის პოზიციაზე.

"ბიდიო" არის აუდიტორული და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია, რომელიც 1999 წლიდან ოპერირებს საქართველოს ბაზარზე და კლიენტებს სთავაზობს ბიზნეს სერვისების ფართო სპექტრს, იურიდიულ მომსახურებას და მრავალფეროვან ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებს. 200-ზე მეტი პროფესიონალითა და გლობალური ქსელის მხარდაჭერით, რომელიც 162 ქვეყანაშია წარმოდგენილი, ბიდიოს საქართველოში წამყვანი მე-3 პოზიცია უკავია უმსხვილეს აუდიტორულ და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანიებს შორის.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, ი. თარხნიშვილის ქ. #2, ვერე ბიზნეს ცენტრი
სრული სამუშაო გრაფიკი, ორშაბათი - პარასკევი

ფუნქცია/მოვალეობები: 1C:Enterprise 8 პლატფორმის გამოყენებით Windows, Web და Mobile აპლიკაციების შექმნა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** 1C:Enterprise 8 პლატფორმის მექანიზმების საფუძვლიანი ცოდნა
** 1C:Enterprise 8 სისტემაში პროგრამისტად მუშაობის 1-2 წლიანი გამოცდილება
** სასურველია 1C -ის 8.3 პლატფორმასთან და ტაქსი ინტერფეისთან მუშაობის გამოცდილება
** რუსული ენის საწყის დონეზე ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

** კომპანიაში არსებული სტანდარტების სწრაფი ათვისება
** მოთხოვნების ანალიზის და კარგი კომუნიკაციის უნარი
** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობა
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე [email protected] და გთხოვთ, Subject-ში მიუთითოთ "1C პროგრამისტი".

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 29.01.2020

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის/სტაჟირების ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით ჩვენ და ჩვენთან აფილირებულ პირებს (დამფუძნებელი/შვილობილი კომპანიები) უფლებამოსილებას გვანიჭებთ განვახორციელოთ მოცემული ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის მოწოდებული (გადმოგზავნილი) რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის დამუშავება, მათ შორის ბაზაში შენახვა, არაუმეტეს მომდევნო წლის 31 დეკემბრამდე. აღნიშნულის მიზანია, სამომავლოდ, შესაბამისი ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, გვქონდეს შესაძლებლობა განვიხილოთ თქვენი კანდიდატურაც. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი გზავნილი შეიცავს სხვის პერსონალურ მონაცემებს(აც) ასეთ შემთხვევაში, თქვენ გეკისრებათ საქართველოს კანონმდებლობით, მათ შორის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის მოთხოვნების უპირობოდ დაცვა. მნიშვნელოვანია, აცნობიერებდეთ, რომ უკანასკნელ შემთხვევაში, ინფორმაციის სუბიექტის ინფორმირება და მისგან სათანადო წესით მოპოვებული თანხმობის მოპოვების ვალდებულება ჩვენთვის მისი მონაცემების მოწოდებაზე გეკისრებათ თქვენ.

განთ. 21 იანვარი 14:10

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

1000 ლარი

მკერავი

ID 63984

GEORGE KEBURIA აცხადებს ვაკანსიას მკერავის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** სამკერვალო ატელიეში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
** კერვის მაღალი ხარისხი
** პუნქტუალურობა, დეტალებზე ორიენტირებულობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 - 19:00
ანაზღაურება: 1000 ლარი
ტერიტორია: სოლოლაკი

გთხოვთ, მოგვწეროთ ელფოსტაზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდეთ ნომერზე +995 599 30 11 21

განთ. 21 იანვარი 14:09

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

აუდიტორი

ID 63983

კომპანია "ჯ.ბ. აუდიტი" წარმოადგენს ერთ-ერთ წამყვან აუდიტორულ და საკონსულტაციო კომპანიას საქართველოში და არის საერთაშორისო ჯგუფის LEA (Leading Edge Alliance)- ის წევრი.

კომპანია "ჯ.ბ. აუდიტი" აცხადებს კონკურსს აუდიტორის ვაკანტურ თანამდებობაზე.

სამუშაო განაკვეთი: სრული
მდებარეობა: თბილისი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** IFRS სტანდარტების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
** საგადასახადო კანონმდებლობის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** ​Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** ACCA-ს პირველი ორი დონის დამადასტურებელი სერთიფიკატი ან მეორე დონის დამამთავრებელი სტუდენტი;

ძირითადი მოვალეობები:

** აუდიტორული შემოწმების ჩატარება აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად,
** აუდიტის სამუშაო ფაილების მომზადება;
** შიდა კონტროლის სისტემის ტესტირება და მის გასაუმჯობესებლად რეკომენდაციების შემუშავება;
** ჩატარებული აუდიტის შესახებ ანგარიშის მომზადება;

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** შრომისმოყვარე
** აქტიური
** კომუნიკაბელური

ანაზღაურება შეთანხმებით.

დაინტერესებულ კანდიდატებს ვთხოვთ, გამოაგზავნონ რეზიუმე (CV) ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]. წერილის სათაურში ("subject") აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - "აუდიტორი", წინააღმდეგ შემთხვევაში კანდიდატი არ განიხილება.

განთ. 21 იანვარი 14:08

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

მოლარე

ID 63982

"ევროპაბეთი" 2010 წლის ნოემბრიდან მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე და იკავებს ერთ-ერთ წამყვან პოზიციას ონლაინ თამაშების სფეროში. კომპანიის მიზანს და ძირითად ფასეულობას წარმოადგენს, გაუწიოს მომხმარებელს ინდუსტრიაში საუკეთესო მომსახურება და მისცეს პროდუქტების ფართო არჩევანი, ხოლო კომპანიის თანამშრომლებისათვის შექმნას კომფორტული და განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემო.

2015 წლის ივნისიდან "ევროპაბეთი" შეუერთდა "ბეთსონ ჯგუფს" (Betsson Group; დაფუძნებული შვედეთში, სათაო ოფისი განთავსებულია მალტაზე). "ბეთსონ ჯგუფი" 55 წელია ოპერირებს ევროპის ბაზარზე და წარმოდგენილია სტოკჰოლმის საფონდო ბირჟაზე.

მეტი "ევროპაბეთის" დასაქმების პირობების შესახებ გაიგეთ ბმულზე

კომპანია "ევროპაბეთის" აცხადებს ვაკანსიას მოლარის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. ბათუმი
სამუშაო განაკვეთი: არასტანდარტული, გულისხმობს როგორც დღის ასევე ღამის ცვლებს
ანაზღაურება: ნამუშევარი დღეების მიხედვით, დღეში - 50.00 ლარი გადასახადების გარეშე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** სალაროში მოსული მომხმარებლის მომსახურება კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტების, კომპანიაში მოქმედი უსაფრთხოების კონტროლის მექანიზმებისა და მოლარის სამუშაო პროცედურის დაცვით;
** სალარო ოპერაციებთან დაკავშირებული ინფორმაციის აღრიცხვა და სალაროში არსებული თანხის ბალანსის პერიოდული მონიტორინგი.
** მომხმარებელთან დაკავშირებული პრობლემური საკითხების გადაწყვეტა;

საკვალიფიკაციო და პიროვნული მოთხოვნები კანდიდატის მიმართ:

** სალაროში მუშაობის, ან ნაღდი ფულის ბრუნვასთან დაკავშირებულ თანამდებობაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების, განსაკუთრებით ექსელის მომხმარებლის დონეზე ცოდნა, პრინტერთან/სკანერთან მუშაობის გამოცდილება;
** ქართული ენაზე გამართულად მეტყველების უნარი;
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** ახალ გარემოში სწრაფად ადაპტირების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, 7 თებერვლამდე გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში "subject" მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "მოლარე - ბათუმი", წინააღმდეგ შემთხვევაში შემოსული განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 21 იანვარი 14:06

ბოლო ვადა 7 თებერვალი 00:00

360 ლარი

პროექტების მართვის ტრენინგი

ID 63981

კავკასიის უნივერსიტეტის ტრენინგ ცენტრი (CUTC) გთავაზობთ პროექტების მართვის ტრენინგს

ტრენინგის მიზანი: პროექტების მენეჯმენტის თეორიული და პრაქტიკული საკითხების შესახებ თეორიული ცოდნის მიწოდება და პრაქტიკული უნარების გამომუშავება.

კურსის წარმატებით გავლის შემთხვევაში მსმენელი მიიღებს, კავკასიის უნივერსიტეტის ტრენინგ ცენტრის (CUTC) სერტიფიკატს.

ტრენინგის თემატიკა:

ტრეინინგ კურსი აგებულია საერთაშორისო სტანდარტის მიხედვით: PMBOK 5th და PMBOK 6th, Project Management Body of Knowledge, by Project Management Institute (PMI); Standard of European Commission on Project Management PM2.
ტრენინგის ფარგლებში ასევე გათვალისწინებულია MS Project საბაზისო ელემენტების გაცნობა და სწავლება.

** შესავალი პროექტის მენეჯმენტში
** სტეიკჰოლდერები და ინიცირება
** პროექტის მასშტაბის მენეჯმენტი და WBS შედგენა
** პროექტის განრიგის შედგენა
** პროექტის რესურსების განსაზღვრა და ხარჯების მენეჯმენტი
** პროექტის ადამიანური რესურსების მენეჯმენტი
** პროექტის რისკის მენეჯმენტი
** პროექტის მონიტორინგი და კონტროლი
** პროექტის კომუნიკაციის მენეჯმენტი
** პროექტის შესყიდვები და მოლაპარაკებების წარმოება
** ცვლილებების მართვა და გადაწყვეტილების მიღების პროცესი
** MS Project - ინტერფეისი და ძირითადი გეგმების შედგენა

ტრენერი: ნინო გორგაძე, PMP. მენეჯმენტის ცენტრის ხელმძღვანელი

ტრენინგის განრიგი:

** ტრენინგის დაწყების თარიღი: 30 იანვარი
** ტრენინგის ხანგრძლივობა: 3 კვირა
** ჩატარების დღე: სამშაბათი და პარასკევი
** ჩატარების დრო: 19:00-22:00 (3 საათი)

კურსის საფასური და რეგისტრაცია:

ღირებულება: 360 ლარი
გაიარეთ ონლაინ რეგისტრაცია
ტრენინგის ღირებულების გადახდა უნდა მოხდეს, მის დაწყებამდე მინიმუმ 5 დღით ადრე.

საკონტაქტო ინფორმაცია:

თამარ გოგალაძე
ტრენინგ ცენტრის მენეჯერი
მობ.: 555503350
ტელ.: 2377777 (173)
e-mail.: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 14:05

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

წარმოების ხელმძღვანელი

ID 63980

რბილი ავეჯის საწარმო "ფილოუ" აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი, ორხევი. ახვლედიანის მეორე ჩიხი N6.
სამუშაო გრაფიკი: სრული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ნედლეულის და დამხმარე მასალების შესყიდვების გამოცდილება;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;

ფუნქციები და მოვალეობები:

** წარმოების ყოველდღიური პროცესების მართვა, დაგეგმვა, კონტროლი;
** საწარმოო მარაგების აღრიცხვის და ნაშთების კონტროლი;
** წარმოებისთვის საჭირო ნედლეულის უწყვეტობის უზრუნველყოფა;
** პერსონალისთვის სამუშაო პირობების შექმნა და საჭირო ინვენტარით უზრუნველყოფა;
** პრობლემების დროულად აღმოფხვრა;
** დანადგარების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** წარმოებაში მიმდინარე პროცესების გათვალისწინებით თანამშრომლების გადანაწილება; სამუშაო გრაფიკის დაცვა;
** თანამშრომლების მიერ შინაგანაწესის დაცვის კონტროლი;
** სარეალიზაციო პროდუქციის ხარისხის კონტროლი.
** შიდა საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება-კონტროლი;

უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელურობა;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ (CV) ფოტოსურათით, ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "წარმოების მენეჯერი".

კანდიდატის განხილვა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავებისა და მასთან გასაუბრების საფუძველზე.

სააპლიკაციო ფორმები მიიღება 2020 წლის 20 თებერვლის ჩათვლით.

შპს "ფილოუ" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 21 იანვარი 14:02

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

900 ლარი

ავეჯის დიზაინერი

ID 63979

კომპანია "Pillow" აცხადებს ვაკანსიას ავეჯის დიზაინერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ჭავჭავაძის 37
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: 900 ლარი

მოვალეობები: რბილი ავეჯის ნახაზების და 3D მოდელების აწყობა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ასაკი: 20-30
** 3D MAX
** Archicad
** აღნიშნულ პოზიციაზე გამოცდილება არ არის სავალდებულო

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებულობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** პრეზენტაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;

თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ფოტოსურათთან ერთად მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 14:01

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

ბაზების ადმინისტრატორი

ID 63978

"კრედო ბანკი" არის წარმატებული ორგანიზაცია, რომელმაც საბანკო ლიცენზია მიიღო 2017 წელს. საქართველოში "კრედო ბანკი" წარმოდგენილია 68 ფილიალით.

პოზიცია: ბაზების ადმინისტრატორი (DB Admin)
ექვემდებარება: ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის მართვის განყოფილება

თანამდებობის მიზანი:

ბაზების ადმინისტრატორი პასუხისმგებელია კრედო ბანკში არსებული მონაცემთა ბაზების ერთიანობის, ხელმისაწვდომობის, უსაფრთხოებისა და ეფექტურობის უზრუნველყოფაში.

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

** მონაცემთა ბაზების მართვა;
** კრედო ბანკში არსებული მონაცემთა ბაზების ინფრასტრუქტურის მომსახურება;
** ბაზის დიზაინის შემუშავებაში ჩართულობა back-end ეფექტური და უსაფრთხო ორგანიზებისა და front-end სისტემებიდან მარტივი მოხმარების მიზნით;
** ბაზების მიერ დაკავებული მოცულობების დაგეგმარება და მონიტორინგი;
** მონაცემთა ბაზების ახალი სისტემების/ვერსიების ინსტალირება, კონფიგურირება, ტესტირება და საწარმო გარემოში დანერგვა;
** მონაცემთა ბაზების სისტემების ანალიზი და მონიტორინგი მაქსიმალური ეფექტურობის მიღწევის მიზნით;
** დატვირთულობის ზოგადი მონიტორინგი და ხარვეზების გამოვლენა;
** პროცედურების ანალიზი და რეკომენდაციების გაცემა;
** მონაცემთა ბაზების უსაფრთხოების და დოკუმენტაციის მართვა;
** მონაცემების ერთიანობისა და უსაფრთხოების უზრუნველყოფა;
** მომხმარებელთა მიერ მონაცემებზე წვდომების კონტროლი და მონიტორინგი;
** სარეზერვო კოპირების და აღდგენის პროცედურების შემუშავება, მართვა და პერიოდული ტესტირება;
** მონაცემთა სანახზე არსებული ბაზების დოკუმენტაციის, სტანდარტების და metadata- შედგენა და მართვა;
** მონაცემთა შენახვისა და დამუშავების სტანდარტების შიდა/გარე რეგულაციების მიერ გავრცელებული მოთხოვნების გათვალისწინება;
** ცვლილებების მართვის საუკეთესო პრაქტიკების და წესების გათვალისწინება და ცვლილებების დოკუმენტირების პროცესში ჩართულობა;
** სერვის დესკზე შემოსულ ინციდენტებზე დროული რეაგირება და მათი აღმოფხვრა (SLA ფარგლებში);
** ტრეინინგების ჩატარება მონაცემების მოძიების და დამუშავების ტექნიკაში;
** აქტივობების ანგარიშების წარმოება შეთანხმებული წესების მიხედვით;

აუცილებელი კვალიფიკაცია:

** უმაღლესი ტექნიკური განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით;
** მინიმუმ 1-წლიანი სამუშაო გამოცდილება ბაზების ადმინისტრირების მიმართულებით;
** რელატიური მონაცემთა ბაზების (RDBMS) თეორიის ღრმა ცოდნა;
** Non-SQL მონაცემთა ბაზების თეორიის ცოდნა;
** მონაცემთა ბაზების დიზაინისა და აგების პრინციპების ცოდნა;
** მონაცემთა დამუშავებისა და მანიპულირების მთავარი მეთოდოლოგიებისა და ენების ცოდნა;
** SQL ენის პრაქტიკული გამოყენების უნარი;
** Microsoft SQL ბაზის ადმინისტრირების უნარი (უპირატესობა მიენიჭება სერთიფიკატის მქონე კანდიდატს);
** სასურველია სხვა ბაზებთან ურთიერთობის გამოცდილება (Oracle, MySQL, PostgreSQL, JBase);
** სტანდარტული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე;

აუცილებელი უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** სიახლეების მიმართ ადაპტაციის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: DB Admin

განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 2 თებერვალი.

განთ. 21 იანვარი 13:59

ბოლო ვადა 2 თებერვალი 00:00

ციფრული მარკეტერი

ID 63977

სს "თიბისი დაზღვევა" მომხმარებელს სთავაზობს სადაზღვევო პროდუქტების ფართო სპექტრს, როგორც საცალო, ისე კორპორატიული დაზღვევის მიმართულებით. "თიბისი დაზღვევის" მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას ციფრული მარკეტერის პოზიციაზე.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში:

** შეგეძლებათ იმუშაოთ თანამედროვე, კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ძირითადი მოვალეობები:

** სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვებისთვის საჭირო აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელება სხვადასხვა ციფრული არხებისთვის;
** გაყიდვების ხელშეწყობისთვის საჭირო კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და მონიტორინგი.
** შედეგებიდან გამომდინარე კამპანიების ოპტიმიზაცია და დამატებითი აქტივობების შემუშავება.
** სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვისთვის საჭირო კონტენტის, ვიზუალის მომზადება დიზაინერთან და ქოფირაითერთან ერთად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** აუცილებელია გამოცდილება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით;
** ციფრულ არხებში პროდუქტების გაყიდვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** Google Analytics-ის საფუძვლიანი ცოდნა;
** Facebook-ისა და Adwords-ის კამპანიების წარმოების გამოცდილება;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა (წერითი, სასაუბრო).

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 05 თებერვლის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "ციფრული მარკეტერი".

სს "თიბისი დაზღვევა" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

თქვენ მიმართ დისკრიმინაციული მოპყრობის ვარაუდის შემთხვევაში, შეგიძლიათ მოგვმართოთ:

ცხელი ხაზი 032 2 242 22 22 *313
ელფოსტა: [email protected]

გაცნობებთ, რომ სს "თიბისი დაზღვევა" ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით.

ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს 10 წლის ვადით.

იმ შემთხვევაში, თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ, მოგვმართეთ.

სს "თიბისი დაზღვევა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის.

განთ. 21 იანვარი 13:58

ბოლო ვადა 5 თებერვალი 00:00

350 ლარი

ჩამსხმელი-ოპერატორი

ID 63976

"CNG Group" აცხადებს ვაკანსიას გაზ-გასამართი სადგურის ჩამსხმელის თანამდებობაზე.

ფიქსირებული ხელფასი: 350 ლარი + "ჩაი" (რასაც კლიენტი ტოვებს, რაც მოგეხსენებათ ხშირია ამ ბიზნესში).
სამუშაო გრაფიკი: თვეში 10 დღე, ყოველ მესამე დღეს 24 საათი.

მოთხოვნა: ასაკი 21-დან 65 წლამდე

მოვალეობები:

** ძირითადად კლიენტის მომსახურება
** თანხის გამორთმევა
** სვეტზე აკრეფვა, თუ რამდენი ლარის გაზი უნდა კლიენტს
** მილის შეერთება-ჩასხმა და შემდეგ დილით დირექტორთან ნავაჭრის გასწორება.

საკონტაქტო ნომრები:

599 009 090 - ლევანი
599 180 200 - სანდრო

განთ. 21 იანვარი 13:57

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

500 ლარი

მძღოლი-დისტრიბუტორი

ID 63975

"Happy Green" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლ-დისტრიბუტორის პოზიციაზე, საკუთარი მანქანით, ცივი წვენების დასარიგებლად გაყიდვის წერტილებში.

მოვალეობები:

** ბოთლების ჩამორიგება გაყიდვის წერტილებში
** ნედლეულის შესყიდვა კვირაში 3-4-ჯერ
** კომპანიის სხვა დავალების შესრულება.

უპირატესობა მიენიჭება მანქანას, რომელიც ცოტას წვავს.

სამუშაო საათები: დღის პირველი ნახევარი, ორშაბათი-პარასკევი.
ბენზინი: ანაზღაურებადი.
ხელფასი: 500 ლარი.

დაინტერესებულ პირებს მოგვწერეთ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 13:55

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

550 ლარი

დისტრიბუტორი-კურიერი

ID 63974

შპს "იზი პრინტი" 2014 წლიდან პოზიციონირებს ბაზარზე. კომპანიის ძირითად სფეროს წარმოადგენს სხვადასხვა კომპიუტერული ტექნიკით ვაჭრობა და ტექნიკურ მომსახურება.

შპს "იზი პრინტი" აცხადებს ვაკანსიას დისტრიბუტორ-კურიერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, საბურთალოს რაიონი
სამუშაო გრაფიკი: 10:00-17:30 სთ
სამუშაო დღეები: ორშაბათი - პარასკევი
ანაზღაურება: ფიქსირებული 550 ლარი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** არსებულ კლიენტებთან კომუნიკაცია და მეგობრული ურთიერთობის დამყარება
** სხვადასხვა ტექნიკის დისტრიბუცია თბილისის მასშტაბით
** მიღება ჩაბარების დოკუმენტების კონტროლი
** თავისუფალ დროს ოფისის ყოველდღიურ საკითხებში დახმარება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მართვის მოწმობა
** საკუთარი ავტომობილი (მიუთითეთ ავტომანქანის მარკა და მოდელი)
** თბილისის ქუჩების კარგად ცოდნა
** სასურველია დისტრიბუციის სფეროში გამოცდილება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 13:52

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00