ფილტრი

ვაკანსიები

850 ლარი

გაყიდვებისა და ოფისის მენეჯერი

ID 63163

Geostone LLC is a stone factory in Tbilisi, which has its own Basalt Quarry and factory along with trading in other kind of marbles, granite and travertine from Turkey, Iran, China.

The company is looking for young and hardworking person for Sales and Office Manager. After a successful probation period for 1 month you will become a permanent employee of the company with a long-term contract with employee benefits.

Sales and Office Manager Responsibilities:

** Calling various architect and construction companies, organising and schedule meetings with them
** Effectively implementing all activities necessary to promote the company`s products
** Maintaining relationships and negotiation with existing clients and finding new clients
** Sending and receiving emails to construction companies, architects across Georgia
** Maintaining social media page of company on Facebook, LinkedIn , Instagram
** Preparing service contracts, acceptance acts with service providers and vendors
** Drafting and translating letters from English into Georgian
** Making Import/Export declaration for company`s products.

Desired skills:

** Good knowledge of English, Georgian and Russian
** Good knowledge of Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
** Prior work experience (1-2 years) in Sales preferred.

Salary: 750-850 GEL.
Work schedule: Monday-Friday.
Work hours: 10:00-18:00. Saturday work hours: 10:00-15:00.
Work place: Lilo, Tbilisi.

Interested candidates may send their resume to: [email protected]

განთ. 19 ოქტომბერი 13:46

ბოლო ვადა 19 ნოემბერი 00:00

მითერი

ID 63162

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მითერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000474
ადგილმდებარეობა: ბათუმი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: დამწყები

ძირითადი მოთხოვნები

** გამოცდილება: სასურველია მინიმალური სამუშაო გამოცდილება მომსახურების სფეროში.
** განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი.

ენები:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი
** ინგლისური - კარგი

უნარები:

** ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
** კონფლიქტების მართვის უნარი
** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** დეტალებზე ორიენტაციის უნარი.

სამუშაოს აღწერა:

** ფილიალში მომხმარებლების დახვედრა და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;
** კლიენტის მოთხოვნის გამოვლენა, პირველადი ინფორმაციის მიწოდება და დაკვალიანება;
** საჭიროების შემთხვევაში ინფორმაციის დაზუსტება და კლიენტისათვის მიწოდება;
** სამუშაო ადგილის მარკეტინგული და სხვა სარეკლამო მასალით უზრუნველყოფა;
** მომხმარებლისთვის პროდუქტის მახასიათებლების გაცნობა და პრომოცია;
** მომხმარებლის დაინტერესების შემთხვევაში პროდუქტის გაყიდვა.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/474

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:45

ბოლო ვადა 10 ნოემბერი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 63161

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000422
ადგილმდებარეობა: ბათუმი
კატეგორია: გაყიდვები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

გამოცდილება:

** მინიმალური სამუშაო გამოცდილება: 1 წელი.
** სფერო - გაყიდვები, კლიენტთა მომსახურება.

განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი.

ენები:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი
** ინგლისური - კარგი
** თურქული - საშუალო

უნარები:

** დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** პრეზენტაციის ჩატარების უნარი
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
** სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
** დროის მართვის უნარი.

დამატებითი მოთხოვნა: საავტომობილო სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად.

სამუშაოს აღწერა:

** მომხმარებლის მომსახურება კომპანიის მიერ დადგენილი სტანდარტების მიხედვით;
** მომხმარებლის საჭიროების დადგენა და მისი ინტერესების მიხედვით, შესაბამისი მომსახურების გაწევა;
** პროდუქციის შეთავაზება, მახასიათებლების ახსნა/დემონსტრირება, დაინტერესების შემთხვევაში ინვოისის მომზადება და მომხმარებლის მოლარე-ოპერატორთან გადამისამართება;
** მომხმარებლისთვის ალტერნატიული პროდუქტის შეთავაზება (ონლაინ კატალოგის მიხედვით);
** კომპანიაში არსებული სიახლეების გაცნობა და შეთავაზება;
** პროდუქციის სასაწყობო ნაშთების კონტროლი და შესაბამისი ანგარიშების წარმოება;
** საჭიროების შემთხვევაში, სტაჟიორ-კონსულტანტის სწავლება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/422

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 19 ოქტომბერი 13:43

ბოლო ვადა 11 ნოემბერი 00:00

პროექტირების სამსახურის მთავარი სპეციალისტი

ID 63160

შპს "საქართველოს მელიორაცია" აცხადებს ვაკანსიას პროექტირების სამსახურის მთავარი სპეციალისტის თანამდებობაზე.

უშუალო დაქვემდებარება: სამელიორაციო პროექტების დაგეგმვის და მართვის დეპარტამენტის პროექტირების სამსახურის უფროსი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** სამელიორაციო ინფრასტრუქტურის (სარწყავი და დამშრობი სისტემები, ჰიდროტექნიკური ნაგებობები) მშენებლობისა და რეაბილიტაცია-მოდერნიზაციის დეტალური საინჟინრო პროექტების და სატენდერო დოკუმენტაციის მომზადებაში მონაწილეობა;
** კონტრაქტორი საპროექტო ორგანიზაციების მიერ წარმოდგენილი პროექტების განხილვაში მონაწილეობა, მათი ტექნიკურ დავალებებთან და შერჩეულ ოპტიმალურ ვარიანტთან შესაბამისობაზე დასკვნების მომზადება;
** სამშენებლო ობიექტის (შენობების, ხიდების, გვირაბების, ჰიდროტექნიკური ნაგებობების, ხაზობრივი სამელიორაციო ნაგებობების) პროექტის შესაბამისობის განხილვაში მონაწილეობა;
** ობიექტზე შესრულებული სამუშაოების შესაბამისობის შეფასება საპროექტო-სახარჯთაღრიცხვო დოკუმენტაციასთან მიმართებაში, საშემსრულებლო ნახაზების და ტექნიკური დოკუმენტაციის შემოწმება ზედამხედველობის და მონიტორინგის სამსახურთან ერთად (საჭიროების შემთხვევაში);
** მშენებლობის და რეაბილიტაცია-მოდერნიზაციის სამუშაოების მიმდინარეობაზე, საავტორო ზედამხედველობის პროცესში მონაწილეობის მიღება;
** დამთავრებული ობიექტების საექსპლუატაციოდ მიმღები კომისიების მუშაობაში მონაწილეობა;
** კომპეტენციის ფარგლებში, კომპანიის სტრუქტურული ქვედანაყოფების, სხვადასხვა სახელმწიფო უწყების, იურიდიული და ფიზიკური პირების წერილების/განცხადებების განხილვაში მონაწილეობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება საინჟინრო განხრით; ინჟინერ-ჰიდროტექნიკოსის, ინჟინერ-მშენებლის კვალიფიკაცია (სასურველია მაგისტრის ხარისხი);
** მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება საინჟინრო შენობა-ნაგებობებისა და ინფრასტრუქტურული პროექტების მომზადების საქმეში;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook, Internet Explorer);
** პროგრამა AutoCAD-ის ცოდნა.

სხვა მოთხოვნები:

** დეტალური საინჟინრო კომპონენტების დამუშავების უნარი (კვალიფიკაციის შესაბამისად);
** საქართველოს ფარგლებში მივლინებით გამგზავრების შესაძლებლობა;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი; ორშაბათი-პარასკევი: 09:00-18:00;
** გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე;
** ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 18.11.2019. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "პროექტირების სამსახურის მთავარი სპეციალისტი".

განთ. 19 ოქტომბერი 13:42

ბოლო ვადა 18 ნოემბერი 00:00

პროექტირების სამსახურის მთავარი ინჟინერი

ID 63159

შპს "საქართველოს მელიორაცია" აცხადებს ვაკანსიას პროექტირების სამსახურის მთავარი ინჟინრის თანამდებობაზე.

უშუალო დაქვემდებარება: სამელიორაციო პროექტების დაგეგმვის და მართვის დეპარტამენტის პროექტირების სამსახურის უფროსი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** სამელიორაციო ინფრასტრუქტურის (სარწყავი და დამშრობი სისტემები, ჰიდროტექნიკური ნაგებობები) მშენებლობისა და რეაბილიტაცია-მოდერნიზაციის დეტალური საინჟინრო პროექტების და სატენდერო დოკუმენტაციის მომზადება;
** ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთებების, დეტალური საინჟინრო პროექტების, გარემოზე ზემოქმედების შეფასების, გასხვისების, განსახლების, სოციალური დაცვის, კულტურული მემკვიდრეობის და პროექტის შემადგენელი სხვა დოკუმენტაციების მომზადება;
** კონტრაქტორი საპროექტო ორგანიზაციების მიერ წარმოდგენილი პროექტების განხილვა, შეფასება, მათი ტექნიკურ დავალებებთან და შერჩეულ ოპტიმალურ ვარიანტთან შესაბამისობაზე დასკვნების მომზადება, სადაო ტექნიკურ საკითხებზე გადაწყვეტილებების მიღებაში მონაწილეობა;
** სამშენებლო ობიექტის (შენობების, ხიდების, გვირაბების, ჰიდროტექნიკური ნაგებობების, ხაზობრივი სამელიორაციო ნაგებობების) პროექტის შესაბამისობის შეფასება. მათ შორის: საინჟინრო-გეოლოგიური კვლევა/დასკვნა, ჰიდროლოგიური მონაცემების ანალიზი, ჰიდრავლიკური გაანგარიშება, არქიტექტურული ნაწილი, კონსტრუქციული ნაწილი, საინჟინრო ქსელები (კვალიფიკაციის შესაბამისად);
** ექსპერტიზის, ტექნიკური პირობების და სამშენებლო ნებართვების მიღებასთან დაკავშირებულ პროცედურებში მონაწილეობა;
** ზედამხედველობის და მონიტორინგის დეპარტამენტის მიერ პროექტებში ცვლილებების შეტანის თაობაზე ტექნიკური დოკუმენტაციის განხილვასა და მომზადებაში მონაწილეობის მიღება;
** ობიექტზე შესრულებული სამუშაოების შესაბამისობის შეფასება საპროექტო-სახარჯთაღრიცხვო დოკუმენტაციასთან მიმართებაში, საშემსრულებლო ნახაზების და ტექნიკური დოკუმენტაციის შემოწმება ზედამხედველობის და მონიტორინგის სამსახურთან ერთად (საჭიროების შემთხვევაში);
** მშენებლობის და რეაბილიტაცია-მოდერნიზაციის სამუშაოების მიმდინარეობაზე, საავტორო ზედამხედველობის განხორციელებაში მონაწილეობა;
** დამთავრებული ობიექტების საექსპლუატაციოდ მიმღები კომისიების მუშაობაში მონაწილეობა;
** კომპეტენციის ფარგლებში, კომპანიის სტრუქტურული ქვედანაყოფების, სხვადასხვა სახელმწიფო უწყების, იურიდიული და ფიზიკური პირების წერილების/განცხადებების განხილვა და მათზე შესაბამისი რეაგირება.
** პროექტირების სამსახურის პროექტირების ჯგუფის კოორდინაცია;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება საინჟინრო განხრით; ინჟინერ-ჰიდროტექნიკოსის, ინჟინერ-მშენებლის კვალიფიკაცია (სასურველია მაგისტრის ხარისხი);
** მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება საინჟინრო შენობა-ნაგებობებისა და ინფრასტრუქტურული პროექტების დამუშავებაში, სამშენებლო პროექტების მომზადების, განხორციელების და ზედამხედველობის საქმეში;
** გამოცდილება სამშენებლო-საპროექტო, გარემოსდაცვითი, სოციალური და პროექტების სხვა შემადგენელი ნაწილების ნორმებისა და წესების გამოყენებაში;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook, Internet Explorer);
** პროგრამა AutoCAD-ის ცოდნა.

სხვა მოთხოვნები:

** პროექტის მაღალ დონეზე დამუშავების უნარი;
** სასურველია ერკვეოდეს შემდეგ საკითხებში: სასოფლო-სამეურნეო კულტურების მორწყვის რეჟიმები, წყალმოთხოვნილება და წყალუზრუნველყოფა, წყალგანაწილება, ჰიდრომეტრია, რწყვის ორგანიზაცია (ზედაპირული, წვეთური და დაწვიმებითი მორწყვის სისტემები);
** პროექტირების ჯგუფის საქმიანობის კოორდინაციის უნარი;
** საქართველოს ფარგლებში მივლინებით გამგზავრების შესაძლებლობა;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი; ორშაბათი-პარასკევი: 09:00-18:00;
** გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე;
** ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 18.11.2019. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "პროექტირების სამსახურის მთავარი ინჟინერი".

განთ. 19 ოქტომბერი 13:41

ბოლო ვადა 18 ნოემბერი 00:00

1C-ის სისტემის ადმინისტრატორი

ID 63158

შპს "საქართველოს მელიორაცია" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური დეპარტამენტის რეპორტინგისა და ანალიტიკის სამსახურში 1C-ის სისტემის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** 1C ERP სისტემის ფინანსური მოდულების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** 1C ERP სისტემაში არსებული ფინანსური ოპერაციების და რეპორტების ანალიზი, ხარვეზების გამოვლენა;
** სისტემაში გატარებული ტრანზაქციების მუდმივი მონიტორინგი, ხარვეზების იდენტიფიცირება და გასწორების უზრუნველყოფა;
** კომპანიის მიერ დასმული ამოცანის შესწავლა, ანალიზი და 1C ERP სისტემაში მისი განხორციელების შესაძლებლობის განსაზღვრა;
** გამოვლენილი ხარვეზისა თუ დასმული ამოცანისათვის ტექნიკური დავალების მომზადება და პროგრამისტისათვის მისი მიწოდება;
** ახალი ფუნქციონალის (ან გამოსწორებული ხარვეზის) სატესტო გარემოში ტესტირება;
** კომპანიის სხვადასხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან კოორდინაცია;
** სხვადასხვა სტრუქტურული ერთეულების მიერ, კომპანიაში დადგენილი წესის შესაბამისად, მოწოდებული ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი;
** საჭიროების შემთხვევაში 1C ERP სისტემაში ინფორმაციის შეყვანა/დამუშავება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების განხრით: ფინანსების/ბუღალტერიის/ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** ფინანსურ ანალიტიკოსად, ERP სისტემის ადმინისტრატორად ან მსგავს სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ბუღალტრული აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა;
** ფინანსური აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა;
** 1C 8.2./8.3 ERP პროგრამის ფინანსური მოდულების კარგად ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel, Visio, MS PowerPoint, Outlook, Internet Explorer) მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სტანდარტების (IFRS) ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** რუსული და ინგლისური ენის ძალიან კარგად ცოდნა.

სხვა მოთხოვნები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** ორგანიზებულობა/მოწესრიგებულობა;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი: 09:00-18:00;
** მისამართი: ქ. თბილისი, გია გულუას ქ. N6.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 18.11.2019. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "1C სისტემის ადმინისტრატორი".

განთ. 19 ოქტომბერი 13:39

ბოლო ვადა 18 ნოემბერი 00:00

ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 63157

საქართველოს ბანკი აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/36421/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 1 ნოემბერი, 2019 წ.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:32

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

დისტანციური მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი

ID 63156

საქართველოს ბანკი აცხადებს ვაკანსიას დისტანციური მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/37307/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 1 ნოემბერი, 2019 წ.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:32

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

ავტოკადის სპეციალისტი

ID 63155

კომპანია "KAYA/კაია" წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე, როგორც ერთადერთი საწარმო ქვეყანაში, სადაც უახლესი ტექნოლოგიებისა და თანამედროვე დანადგარების გამოყენებით შესაძლებელია თუნუქის ფურცლების ცივად ბეჭდვა და რელიეფური დამუშავება.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ავტოკადის სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: დიდი ლილო, ჩიკვაიძის ჩიხი N3
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00.
ანაზღაურება: განისაზღვრება კვალიფიკაციის შესაბამისად.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის პროდუქციის შესაბამისი პროგრამული ნახაზების დამუშავება და ცვლილებათა შეტანა;
** პროდუქციის დამზადებისთვის საჭირო მასალის რაოდენობისა და თვითღირებულების განსაზღვრა;
** ნახაზების სახელდება კომპანიაში არსებული სტანდარტის შესაბამისად;

საკვალიფიკაციო უნარები:

** უმაღლესი ტექნიკური განათლება;
** კომპიუტერული პროგრამების (AutoCAD, MS Office) ცოდნა.
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;

დამატებითი უნარები:

** დეტალებზე ორიენტირება;
** ტექნიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

ჩვენ გთავაზობთ მეგობრულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან თანამშრომლობას, ტრანსპორტის მომსახურებას, კვებას და სხვა ბენეფიტებს.

ვაკანსიით დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 2019 წლის 17 ნოემბრის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected].

გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:31

ბოლო ვადა 17 ნოემბერი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 63154

კომპანია "KAYA/კაია" წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე, როგორც ერთადერთი საწარმო ქვეყანაში, სადაც უახლესი ტექნოლოგიებისა და თანამედროვე დანადგარების გამოყენებით შესაძლებელია თუნუქის ფურცლების ცივად ბეჭდვა და რელიეფური დამუშავება.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: დიდი ლილო, ჩიკვაიძის ჩიხი N3
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00.
ანაზღაურება: განისაზღვრება კვალიფიკაციის შესაბამისად.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიაში წარმოებული დეტალების აწყობა, პროდუქციის საბოლოო სახით დამზადება;
** პროდუქციის შეფუთვა და დასაწყობება კომპანიაში არსებული სტანდარტების შესაბამისად;
** დატვირთვისა და ჩამოტვირთვის პროცესში მონაწილეობა;
** სასაწყობო ტერიტორიაზე სისუფთავისა და წესრიგის უზრუნველყოფა;
** საწყობში პერიოდული აღრიცხვის წარმოება;

საკვალიფიკაციო უნარები: ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (წარმოების სფეროში მუშაობა ჩაითვლება უპირატესობად);

დამატებითი უნარები:

** დეტალებზე ორიენტირება;
** ტექნიკური აზროვნების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდურობა;

ჩვენ გთავაზობთ მეგობრულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან თანამშრომლობას, ტრანსპორტის მომსახურებას, კვებას, ჯანმრთელობის დაზღვევასა და სხვა ბენეფიტებს.

ვაკანსიით დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 2019 წლის 17 ნოემბრის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

კადრები შეირჩევიან ტესტირებისა და გასაუბრების საფუძველზე.

შეგიძლიათ, მიჰყვეთ მითითებულ ბმულს (https://docs.google.com/document/d/1V0kQoseVbvvxbA5x_Sk0tOKoq8XpbAPTcDlH6Puo6iM/edit) და გაეცნოთ ტესტის ნიმუშებს.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:30

ბოლო ვადა 17 ნოემბერი 00:00

500 ლარი

კონსულტანტი

ID 63153

კომპანია "KAYA/კაია" წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე, როგორც ერთადერთი საწარმო ქვეყანაში, სადაც შესაძლებელია თუნუქის ფურცლების ცივად ბეჭდვა და რელიეფური დამუშავება, უახლესი ტექნოლოგიებისა და თანამედროვე დანადგარების გამოყენებით.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას Show room-ის კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: აგლაძის ქ. N32, მაღაზია N20
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - შაბათი, 09:00 - 18:00.
ანაზღაურება: 500 ლარი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის პროდუქციის შესახებ სრულყოფილი ინფორმაციის ფლობა;
** Show room-ში მომხმარებლის დახვედრა, კომპეტენციის ფარგლებში მათთვის დახმარების გაწევა ან შესაბამის პირებთან გადამისამართება;
** მომხმარებლების მხრიდან მიღებული მოთხოვნების ჩანიშვნა და მათზე დროული რეაგირება (შესაბამის სამსახურებთან გადაცემა);
** კომპანიის პროდუქციის გაყიდვების სტიმულირება;
** Show Room-ში არსებული პროდუქციის ვიზუალიზაცია;
** ​ინვოისების მომზადება;

საკვალიფიკაციო უნარები:

** მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
** Mc offices სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;

დამატებითი უნარები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი:
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდურობა/კოლეგიალურობა;

ვაკანსიით დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 2019 წლის 17 ნოემბრის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:20

ბოლო ვადა 17 ნოემბერი 00:00

700 ლარი

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 63152

"პრობლემური აქტივების მართვის სააგენტო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე, შემდგომში დაწინაურების პერსპექტივით.

სამუშაო გრაფიკი: სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე; შაბათი - 10:00-დან 14:00 საათამდე.
ანაზღაურება: ბონუსური, მოქმედი თანამშრომლების საშუალო ხელფასია 400-700 ლარი. (წარჩინებულ თანამშრომლებზე გათვალისწინებულია დამატებითი წამახალისებელი ბონუსები)

სამუშაოს აღწერილობა:

** პრობლემური აქტივების მართვა;
** მონაცემთა ბაზიდან ინფორმაციის ანალიზი და დამუშავება;
** პრობლემურ მსესხებლებთან ურთიერთობა, მათთან მოლაპარაკების წარმოება, ვალდებულების დაფარვის უზრუნველყოფა;
** პორტფელის სისტემური მონიტორინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი (არასრული) განათლება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)
** სასურველია პრობლემური სასესხო აქტივების მართვის გამოცდილება

აუცილებელი უნარები:

** ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** სხარტი, ლოგიკური, ანალიტიკური აზროვნება და ინტუიცია;
** პრინციპულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი.

გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV: [email protected]

განთ. 19 ოქტომბერი 13:18

ბოლო ვადა 19 ნოემბერი 00:00