ფილტრი

ვაკანსიები

კონდიტერი - ღამის ცვლა

ID 63465

"გუდვილი" აცხადებს ვაკანსიას ღამის ცვლის კონდიტერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი.

ძირითადი მოვალეობები:

** ტექნოლოგიური ბარათის შესაბამისად პროდუქტის ფორმირება
** პროდუქტის დანადგარით დამუშავება
** პროდუქტის რაოდენობის კონტროლი
** ინგრედიენტების ხარისხის შემოწმება.

მოთხოვნები:

** კონდიტერის სამუშაო გამოცდილება;
** ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირების უნარი.

კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს: გასაუბრება ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის წარმომადგენელთან და წარმოების ხელმძღვანელთან.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ "კონდიტერი".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 ნოემბერი 13:16

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

500 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 63464

"გუდვილი-გურმეს" ახალი ობიექტის გახსნასთან დაკავშირებით "გუდვილი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი, ვერა, თარხნიშვილის ქ. 2
გრაფიკი: 15 სამუშაო დღე
ანაზღაურება: 500 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის სარეალიზაციო პროდუქტის ირგვლივ კონსულტაციის გაწევა;
** პროდუქციის რეალიზებისთვის გამზადება: პროდუქციის ვადიანობის, ხარისხის, ანოტაციების, ფასმაჩვენებლების შემოწმება და კონტროლი;
** მის კომპეტენციაში შემავალ სექციაში პროდუქციის შევსების უზრუნველყოფა, სისუფთავისა და წესრიგის დაცვა;
** სალაროსთან დაკავშირებული საქმიანობის წარმოება;
** მომხმარებლის მომსახურება კომპანიაში არსებული სტანდარტის შესაბამისად;

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (მისაღებია დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებიც);
** რუსული და ინგლისური ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;

დამატებითი ინფორმაცია

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]; სათაურის ველში მიუთითეთ "მოლარე-კონსულტანტი".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 ნოემბერი 13:14

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

პიცის მცხობელი

ID 63463

"გუდვილი" აცხადებს ვაკანსიას პიცის მცხობელის პოზიციაზე.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი, დიდი დიღმის "გუდვილი", "Panorama Buffet"
გრაფიკი: დღეგამოშვებით (15 სამუშაო დღე)

ძირითადი მოვალეობები: პიცის მომზადება.

მოთხოვნები:

** სამუშაო გამოცდილება სასურველია;
** ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
** გუნდში მუშაობის უნარი;

დამატებითი ინფორმაცია:

კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს: აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა; გასაუბრება არმ სამსახურსა და უშუალო ხელმძღვანელთან;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ "პიცის მცხობელი".

განთ. 12 ნოემბერი 13:11

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

400 ლარი

მძღოლი

ID 63462

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 6 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 250-მდე თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას ქ. თბილისში მძღოლის თანამდებობაზე.

მოვალეობები: ავტომანქანის მართვა და მოვლა.

მოთხოვნები:

** ასაკი - 25 წლიდან;
** მართვის მოწმობა B (სავალდებულოა იცოდეს ავტომობილის მართვა მექანიკურ გადაცემათა კოლოფით).

პირობები:

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, სრული სამუშაო განაკვეთი; შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი.
ანაზღაურება: 400 ლარი (ხელზე ასაღები)

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.

განთ. 12 ნოემბერი 13:09

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტი

ID 63461

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტის თანამდებობაზე, თბილისში,

მოვალეობები:

** პორტფელში არსებულ მსესხებლების მოძიება და დამუშავება;
** ​მსესხებლებთან და მათ თავდებებთან სატელეფონო კავშირი, მოლაპარაკებების წარმართვა, ვალდებულების გადახდის ან ვალდებულების გადანაწილების მიზნით.
** პრობლემების იდენტიფიცირება და მათი მოგვარების გზების ძიება;
** პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი.

მოთხოვნები:

** მსგავს სფეროში, პრობლემური აქტივების მართვაში ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება სასურველია
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** კომუნიკაბელურობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** სტრესულ და აქტიურ გარემოში მუშაობის უნარი

სამუშაო საათები:

** ორშაბათი - პარასკევი 10:00-18:00
** შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი, 10:00-14:00

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება

განთ. 12 ნოემბერი 13:08

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

1000 ლარი

გაყიდვების წარმომადგენელი

ID 63460

Do you want to work in an international environment in the fast-growing office hub of Tbilisi? Do you want to be part of a creative, cheerful and helpful team? Do you want to work for an innovative company that provides constant personal and professional development?

Look no further!

Bluesky is looking for a talented colleague to join our office in Tbilisi in the following position: Sales representative.

Responsibilities:

** Excellent verbal communication skills in english.
** Fells comfortable talking and communicating with people on the phone.
** Good listener.
** Persuasive.
** Confident.
** Eager to succeed.

We offer:

** Solid pay and benefits.
** Career growth opportunity.
** Friendly working environment.
** Work days: Monday-Friday

Work hours: 12:00 - 21:00
Basic salary 1000 Gel + commission

If you are looking to become a part of something big, fresh and bright, please contact us at: [email protected]

განთ. 12 ნოემბერი 13:07

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

550 ლარი

ექსპედიტორი

ID 63459

სადისტრიბუციო კომპანია "ფუდსერვისი" საქართველოში საქმიანობას ეწევა 2006 წლიდან და წარმოადგენს ქვეყანაში წამყვან სადისტრიბუციო კომპანიას, რომელიც ახორციელებს საერთაშორისო ბრენდების - "Danone"-ის, "Sadia"-ს და ასევე, საკუთარი ბრენდის - "Supremo"-ს კვების პროდუქტების დისტრიბუციას საქართველოში.

კომპანია "ფუდსერვისი" აცხადებს ვაკანსიას ექსპედიტორის (ე.წ. "დასტავკა") პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ორხევის დასახლება, თ. ჩანტლაძის #40
ანაზღაურება: 550 ლარი.

ძირითადი მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტისთვის პროდუქციის მიწოდება და შესაბამისი დოკუმენტაციის გაფორმება;
** პროდუქციის უვნებლად და დაუზიანებლად ტრანსპორტირების უზრუნველყოფა;
** სავაჭრო ობიექტიდან პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში საქონლის სწორად მითვლა და შესაბამისი დოკუმენტაციის გაფორმება.
** ობიექტიდან დაბრუნებული პროდუქციის საწყობისთვის სწორად მითვლა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება
** სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** კომუნიკაბელურობა
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით ელ. ფოსტის შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის თემის გრაფაში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 12 ნოემბერი 13:05

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი 24 სთ სერვის ცენტრში - რეზერვი

ID 63458

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე 24 საათიან სერვის-ცენტრში (სარეზერვო თანამშრომელი).

ვაკანსიის კოდი: VC4087
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 25.11.2019
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: ინდივიდუალური გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება წელი
** განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები:

** თავაზიანობა
** დეტალებზე ფოკუსირება
** სისხარტე
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი

დამატებითი მოთხოვნები:

სასურველია მოლარე-ოპერატორად მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
** კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
** ლიმიტის ფარგლებში ნაღდი ფულის შეტანის, გატანის, შემოწმებისა და ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
** ლიმიტის ზემოთ თანხებზე შემოსავლისა და გასავლის საბუთების ფორმირება;
** უნაღდო კონვერტაციების წარმოება;
** გადარიცხვების, მათ შორის სწრაფი გადარიცხვების ოპერაციების წარმოება;
** სწრაფი გზავნილების განაღდება;
** კლიენტისათვის განმარტებების მიცემა მათ ანგარიშებთან დაკავშირებული ოპერაციების შესახებ და ამონაწერის ფორმირება;
** პლასტიკურ ბარათებთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება;
** თიბისი ფეის ყოველდღიური ინკასაცია, ზედმეტობა-დანაკლისის აღრიცხვა და გატარება;
** სალაროს გახსნისა და დაკეტვის ჟურნალის აღრიცხვა, სეიფის დალუქვა-გაღება;
** სალაროში აღმოჩენილი დანაკლისი-ზედმეტობის აქტების ფორმირება და ფაილინგი, მიღება-ჩაბარების აქტების ფორმირება და ფაილინგი;
** სადაზღვევო პროდუქტების პირობების და სტანდარტების ზედმიწევნით ცოდნა;
** სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვების უზრუნველყოფა;

დამატებითი ინფორმაცია:

სამუშაო გრაფიკი მოიცავს როგორც დღის, ასევე ღამის საათებში მუშაობას;

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, ტესტირების ეტაპისთვის დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/4087

განთ. 12 ნოემბერი 13:04

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

უნივერსალური მოლარე-ოპერატორი - რეზერვი

ID 63457

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას უნივერსალური მოლარე-ოპერატორის (სარეზერვო თანამშრომელი) თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC4086
ადგილმდებარეობა: თბილისი, რუსთავი
მოქმედების ვადა: 25.11.2019
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 1 წელი
** განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი

ენები:

** ინგლისური - საშუალო
** რუსული - საშუალო

უნარები:

** აქტიურობა
** კომუნიკაბელურობა
** საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** დეტალებზე ფოკუსირება
** სისხარტე
** გაყიდვების უნარი

დამატებითი მოთხოვნები:

სასურველია ნაღდ ფულთან მუშაობის მინიმუმ ერთწლიანი გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
** კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
** ლიმიტის ფარგლებში ნაღდი ფულის შეტანის, გატანის, შემოწმებისა და ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
** ლიმიტის ზემოთ თანხებზე შემოსავლისა და გასავლის ოპერაციების წარმოება;
** სწრაფი გზავნილების განაღდება;
** კლიენტისათვის განმარტებების მიცემა მათ ანგარიშებთან დაკავშირებული ოპერაციების შესახებ და ამონაწერის ფორმირება;
** პლასტიკურ ბარათებთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება;
** იურიდიულ პირებზე სალარე და სავალუტო საფულე ჩეკის წიგნაკების გაცემის პროცედურების შესრულება; ფილიალში ინკასირებული თანხის დათვლასთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება.
** ვადიანი ანაბრების წიგნაკებით ოპერაციების წარმოება;
** დაზიანებული ვალუტის მიღებასთან დაკავშირებული პროცედურების შესრულება;
** ვალუტის ამოცნობის ოპერაციების წარმოება;
** სადაზღვევო პროდუქტების პირობების და სტანდარტების ზედმიწევნით ცოდნა;
** სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვების უზრუნველყოფა;

დამატებითი ინფორმაცია;

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, ტესტირების ეტაპისთვის დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

შერჩეული კანდიდატები დასაქმებამდე გაივლიან მომზადებას, რომელიც მოიცავს 3 თვემდე პერიოდს.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/4086

განთ. 12 ნოემბერი 13:03

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

1000 ლარი

გაყიდვების წარმომადგენელი

ID 63456

Blazar is announcing vacancy on a position - Sales Representative

Blazar is international company, which is operating in central part of Tbilisi. We are oriented to help our employees with their career growth and become successful member of leading company.

Success is no accident. It is hard work, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.

Job Requirements:

** Fluent in English (Speaking / Reading / Writing)
** Excellent sales skills
** Experience in Telemarketing
** Knowledge of any other foreign language will be an advantage

We offer:

** Trainings about - Sales Management
** Qualification Trainings related to the professional Skills
** Career growth
** Benefits such as company-paid fun days, corporate parties, gift card

Salary:

800 GEL-1000 GEL (Base)
Plus High Commissions

Working D/H:

Monday - Friday; 10:00 - 18:00

If you are ready to start your big steps in your career Send your CV and photo on email: [email protected] (Please indicate name of position in subject)

განთ. 12 ნოემბერი 13:01

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

სასტუმროს მიმღები რეგისტრატორი

ID 63455

Citadines City Centre Tbilisi Apart`hotel is announcing an opening for the position of "Receptionist.

We are looking for the receptionist who will be able to work full time basis for mainly day shifts (12 hr shifts) mainly 2 shifts in 4 days.

Key Responsibilities:

** Welcomes customers (in person, by telephone, email) during their stay. Informs them about how the residence works and tourist activities in the neighborhood. Answers customers` questions and deals with their complaints and/or passes them on to the line manager
** Performs check-in and check-out
** Able to take bookings and ensures special requests are met (extra beds, access for disabled people, etc.).
** Informs other departments of everything needed by the Front Office and deals with their requests directly or co-ordinates actions to be implemented in response.
** Performs and monitors book-keeping and payments for services
** Controls the till (start and end of shift, placing in the safe etc.) and the balances of customers and sends reminders when necessary
** Perform controls and correction of mistakes.
** Takes responsibility for any other accounting or administrative tasks which may be assigned

Requirements:

** University degree (preferable in Hospitality or in Business)
** Relevant work experience in hospitality industry for at least 1 year
** Good knowledge of languages: Georgian, English, Russian
** Knowledge of Ms Office programs as well as hotel management programs.

Interpersonal skills

** Ensures that his/her appearance and behavior show himself/herself and the company in the best light
** Is fully involved and constantly professional; wants to develop
** Cares about the quality of the service and customer satisfaction

Candidates should submit their CV in English language at: [email protected]

განთ. 12 ნოემბერი 13:00

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

600 ლარი

მექანიზმების კონსულტანტი

ID 63454

კომპანია "ელთიბი" აცხადებს ვაკანსიას ავეჯის მასალების/მექანიზმების კონსულტანტის თანამდებობაზე.

კომპანია "ელთიბი" წარმოადგენს მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების ავეჯის მასალების და აქსესუარების ლიდერ იმპორტიორ კომპანიას.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ავეჯის მექანიზმების ტექნიკური მახასიათებლების შესწავლა;
** კლიენტის საჭიროების დადგენა და პროდუქციის შეთავაზება;
** პროდუქციის გამოყენების შესახებ რეკომენდაციების გაცემა;
** კლიენტისათვის ფასდაკლების შეთავაზება და შესაბამისად რეგისტრაცია;
** გაყიდული პროდუქციის პროგრამული გატარება;
** გაყიდვების ზრდასთან და მომსახურების განვითარებასთან დაკავშირებით ინიციატივების გამოვლენა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ტექნიკური მიმართულებით განათლება;
** საოფისე პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება;
** გაყიდვების პრინციპების ცოდნა;
** დისციპლინირებულობა;
** შედეგებზე ორიენტირებულობა;
** აზრის არგუმენტირებულად გადმოცემის უნარი.

ანაზღაურება: 600 ლარი.
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი, 09:30-დან 18:30 საათამდე.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "ავეჯის მექანიზმების კონსულტანტი".

გისურვებთ წარმატებას.

განთ. 12 ნოემბერი 12:58

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00