ფილტრი

ვაკანსიები

კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტი

ID 61196

შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგი" დაარსდა 2014 წლის ივნისს. კომპანიის ძირითადი მიმართულებაა სამშენებლო - სარემონტო მასალების და საოჯახო სამეურნო საქონლის საცალო და საბითუმო ვაჭრობა. კომპანია ოპერირებს "დომინო"-ს სავაჭრო ნიშნის ქვეშ და თავის მომხმარებელს წარმოუდგენს 50 000 ზე მეტი დასახელების პროდუქციას.

2015 წლის 23 მაისს შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგ"-მა გახსნა თავისი პირველი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი "დომინო", რომელიც განთავსებულია სავაჭრო ცენტრ "East Point"-ის ტერიტორიაზე, დიდ დიღომში და ისანში.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტის პოზიციაზე "ისთ ფოინთის" ფილიალში.

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებლის მიღება, მისი მოთხოვნების განსაზღვრა;
  • მომხმარებლის სწორად გადამისამართება;
  • მაღაზიაში არსებულ პროცესების და პირობების დეტალური გაცნობა მომხმარებლებისთვის;
  • საჭირო საბუთების (შეკვეთა, ინვოისი, ზედნადები, მიწოდება) გაფორმება;
  • დამატებითი მომსახურებების ჯგუფის სამუშაოს სწორად დაგეგმვა, გადანაწილება, კონტროლი;
  • გაყიდული საქონლის დაბრუნება/გაცვლის დოკუმენტების გაფორმება და პროცესის გაძღოლა;
  • მომხმარებლის პრეტენზიის მიღება და დამუშავება ასეთის არსებობის შემთხვევაში;
  • ხელმძღვანელის მიერ გაცემული დამატებითი დავალებების შესრულება (კომპეტენციის ფარგლებში)


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება სასურველია;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების სამომხარებლო დონეზე ცოდნა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;


პიროვნული თვისებები:

  • გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • რამოდენიმე საკითხზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი;
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;


პირობები: 

  • 3 დღიანი ცვლა 09:00 - 22:00 საათი;
  • ანაზღაურება: 700 ლარი;
  • დაზღვევა;
  • ტრანსპორტირება;


თუ გსურთ შეუერთდეთ მოტივირებულ, ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდს, პროფესიულად განვითარდეთ და აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ფილიალი, რომელშიც გსურთ განაცხადის შემოტანა, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 
თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგმა" დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგის" ბაზაში 1 წლის ვადით.

განცხადების შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 17 ივნისი.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 21 მაისი 17:28

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 61195

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი საერთაშორისო სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორაციული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამიზნე აუდიტორია: 21-27 წლამდე ასაკის ადამიანები
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული
ანაზღაურება: ფიქსირებული 400 ლარი + საკუთარი პლატფორმიდან მიღებული ბონუსი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** საოფისე ატეესის ფუნქციების დეტალური შესწავლა და მისი შეთავაზება იურიდიული პირებისთვის
** კორპორაციული კლიენტების მოძიება, მათი მოთხოვნების შესწავლა
** არსებულ კორპორაციულ კლიენტებთან ურთიერთობების შენარჩუნება;
** სერვისთან დაკავშირებული პრეზენტაციის მომზადება, ორგანიზება, ჩატარება;
** ყოველდღიური, ყოველკვირეული სამუშაოს დაგეგმარება-რეპორტინგი;
** პოტენციურ აბონენტებთან მოლაპარაკებებისა და ხელშეკრულებების გაფორმების პროცესის მართვა
** სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მიმდინარე პროცესების შესწავლა და ანალიზი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება
** აუცილებელია საოფისე პროგრამების ფლობა

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა და სხვადასხვა ტიპის ადამიანებთან ურთიერთობის უნარი
** ორგანიზებულობა და მაღალ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი
** გამართული და დახვეწილი მეტყველება
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** მაღალი სამუშაო მოტივაცია, აქტივობა და ოპერატიულობა, პუნქტუალობა, დროის მენეჯმენტი
** გუნდური მუშაობის, ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე.

გამოსაცდელი პერიოდი: 1 თვე (ანაზღაურებადი)
გამოსაცდელი პერიოდის წარმატებით დასრულების შემდეგ ანაზღაურება მზარდია.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 16 ივნისამდე.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!
 

 

განთ. 21 მაისი 17:05

ბოლო ვადა 16 ივნისი 00:00

დისტრიბუტორი

ID 61194

კომპანია "სანდომი" სამუშაოდ იწვევს ენერგიულ, კომუნიკაბელურ, აქტიურ, პასუხისმგებლობის მქონე პირებს, რომელთაც აქვთ სურვილი, იმუშაონ დისტრიბუტორის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები: ახალი ობიექტების მოძიება, პოტენციურ კლიენტებთან შეხვედრა, მოლაპარაკების წარმართვა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ასაკი: 22-დან 35-წლამდე
** მართვის მოწმობა (B კატეგორია)
** 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება დისტრიბუტორის თანამდებობაზე; (სასურველია)
** ორიენტირებული გაყიდვების ზრდაზე

პიროვნული მახასიათებლები:

** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
** შრომისმოყვარე
** კომუნიკაბელური
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

პირობები:

** მდებარეობა: თბილისი, ს. ფონიჭალა
** გრაფიკი: სრული დღე
** დასვენება: კვირა
** ხელფასი: ამოღებული თანხის % + ბონუსები
** სამუშაო განაკვეთი: სრული 

დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ელ.მისამართზე: [email protected] და აუცილებლად საგანში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვაკანსია არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 21 მაისი 17:04

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

გარე გაყიდვების აგენტი - თბილისი, რეგიონები

ID 61193

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე, თბილისში, გურჯაანში, რუსთავში, ზუგდიდში, ქუთაისსა და ბათუმში.

სამუშაო გრაფიკი: - ნახევარი განაკვეთი (დღეში 4 სთ)
ფიქსირებული ანაზღაურება 50-დან 300 ლარამდე;
ბონუსური ანაზღაურება: 0-დან 800 ლარამდე;

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის არმქონე ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული და ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000 -ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ოთხ ქალაქში 11 ფილიალის სახით.

კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ორგანიზაციის საკრედიტო პროდუქტებისა და პროცესების შესწავლა;
  • მარკეტინგულ აქტივობებში მონაწილეობის მიღება;
  • პოტენციური კლიენტების მოძიება და მოლაპარაკებების წარმოება, შეთავაზების გაკეთება და პროდუქტების გაყიდვა;
  • გარე გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
  • სამიზნე ჯგუფებში სარეკლამო მასალის დარიგება-გავრცელება;
  • ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება მიმდინარე საქმიანობასა და გარე გაყიდვების შედეგებზე;
  • სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობა მოთხოვნის შესაბამისად.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.


განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 17 ივნისის 17:00 საათი, კანდიდატებს დავუკავშირდებით ვადის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ შეავსოთ შემდეგი სააპლიკაციო ფორმა: https://goo.gl/forms/jAazDuvmBldb3gVv1

განთ. 21 მაისი 17:02

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

სხვადასხვა - სამზარეულოს დეპარტამენტი

ID 61192

"კახური ტრადიციული მეღვინეობა" ღვინისა და სპირტიანი სასმელების მწარმოებელი ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა კავკასიის რეგიონში. კომპანია დაფუძნდა 2001 წელს. KTW ჯგუფის მიზანია, შეინარჩუნოს ღვინის ძველი უნიკალური გემო, შერწყმული თანამედროვე ტექნოლოგიებთან, შექმნას საკუთარი ხელწერა და სტილი მსოფლიოს მასშტაბით. KTW ჯგუფი ორიენტირებულია მუდმივ ზრდასა და განვითარებაზე.

"კახური ტრადიციული მეღვინეობა" აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროში სამზარეულოს დეპარტამენტში შემდეგ პოზიციებზე:

1. შეფ-მზარეული

ძირითადი მოვალეობები: 

  • სამზარეულოში მიმდინარე ყველა აქტივობის, მათ შორის საკვების მომზადებისა და მირთმევის პროცესის მართვა
  • საკვების პორციების მართვა და კონტროლი
  • შვედური მაგიდის მომზადება
  • ფურშეტების მომზადება
  • სასტუმროებში საუზმის და ბრანჩის მომზადება 
  • სასტუმროს ნომრებში მომსახურებისათვის კერძების მომზადება 
  • სხვადასხვა სახის ღონისძიებების სპეციფიკის და კერძების მომზადების ცოდნა
  • ქართული და ევროპული სამზარეულოს ცივი და ცხელი კერძების მომზადება
  • კერძების გაფორმება და მომზადება სერვირებისთვის
  • საკვები ან სასმელი პროდუქტების, ინვენტარის და დანადგარების უსაფრთხოდ და სწორად შენახვის წესების ცოდნა და დაცვა
  • სანიტარულ-ჰიგიენური მოთხოვნების დაცვა სამზარეულოში
  • საკვები პროდუქტების პირველადი დამუშავების (გაწმენდა, გარეცხვა, და დაფასოება) და მათი შენახვის წესების ზედმიწევნით ცოდნა და შესრულება
  • სამზარეულოს პერსონალის და მათი სამუშაო ცვლების კონტროლი
  • სტუმრებზე/ბაზრის მოთხოვნებზე ორიენტირებული მენიუს შემუშავება და რეგულარულად შეცვლა ადგილობრივი, სეზონური თუ ეროვნული ტენდენციების გათვალისწინებით;
  • კონკურენტების ფასების და მენიუს მუდმივი მონიტორინგი


ძირითადი მოთხოვნები: 

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
  • სამზარეულოს ორგანიზაციული სტრუქტურის და ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპების ცოდნა
  • სამუშაოს სწრაფად და ეფექტურად შესრულების უნარი
  • კვების სფეროში მიღებული განათლება ჩაითველბა უპირატესობად
  • დროის მართვისა და სწორი პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი 
  • გუნდური მუშაობის უნარი


2. მზარეული 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ქართული და ევროპული სამზარეულოს ცივი და ცხელი კერძების მომზადება
  • კერძების გაფორმება და მომზადება სერვირებისთვის
  • საკვები ან სასმელი პროდუქტების, ინვენტარის და დანადგარების უსაფრთხოდ და სწორად შენახვის წესების ცოდნა და დაცვა
  • სანიტარულ-ჰიგიენური მოთხოვნების დაცვა სამზარეულოში
  • საკვები პროდუქტების პირველადი დამუშავების (გაწმენდა, გარეცხვა, და დაფასოება) და მათი შენახვის წესების ზედმიწევნით ცოდნა და შესრულება


ძირითადი მოთხოვნები: 

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
  • სამზარეულოს ორგანიზაციული სტრუქტურის და ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპების ცოდნა
  • სამუშაოს სწრაფად და ეფექტურად შესრულების უნარი
  • კვების სფეროში მიღებული განათლება ჩაითველბა უპირატესობად


3. მზარეულის დამხმარე 

ძირითადი მოვალეობები:

  • სამზარეულოს თანამშრომლებთან ერთად სამზარეულოს შეუფერხებელი მუშაობის უზრუნველყოფა
  • გამოსაყენებული ინგრედიენტების მომზადება


ძირითადი მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • კვების სფეროში მიღებული განათლება ჩაითველბა უპირატესობად
  • სანიტარულ-ჰიგიენური მოთხოვნების დაცვა სამზარეულოში


4. სერვისის მენეჯერი

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომსახურების ხარისხის და სტანდარტების განხორციელების კონტროლი
  • ნაშთების მუდმივი კონტროლი
  • მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება
  • სტუმართან ეფექტური და პოზიტიური კომუნიკაციის დამყარება
  • სტუმრების კეთილგანწყობაზე ზრუნვა 
  • სტუმრების ინტერესებიდან გამომდინარე სერვისის გაუმჯობესებაზე ზრუნვა 


ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება 
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება
  • აუცილებელია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა 
  • საოფისე პროგრამების ცონდა
  • დეტალების მიმართ ყურადღებიანი


5. მიმტანი 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • შემოსული სტუმრების თავისუფალ ადგილამდე მიცილება (მწეველი/არამწეველი ადგილების შემთხვევაში მითითება)
  • მენიუს შეთავაზება, არსებული კერძებისა და სასმელების შესახებ ინფორმირება, მისი მომზადების წესისა და შემადგენლობის შესახებ
  • შეკვეთის მიღება, ანგარიშის გახსნა და დროულად მომსახურების უზრუნველყოფა
  • მაგიდის გაწყობა, სერვისის დალაგება
  • ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა
  • სტუმართან ყურადღებით ყოფნა და გადამოწმება, საჭიროებისამებრ დამატებით შეკვეთის მიღება.


ძირითადი მოთხოვნები: 

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები
  • თავაზიანი, ღიმილიანი და აქტიური


სამუშაო ადგილი : თბილისი

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით, ელ-მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. 

შ.პ.ს. "კახური ტრადიციული მეღვინეობა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 21 მაისი 16:59

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

გაყიდვების აგენტი

ID 61191

სამედიცინო კომპანია "ახალი ხედვა" არის პირველი ორთოპედიული მაღაზიების ქსელი საქართველოში, რომელიც ახორციელებს ორთოპედიულ-ტრავმატოლოგიურ და სამედიცინო მოვლის საგნების რეალიზაციას საქართველოს მასშტაბით. პროდუქცია იყიდება საკუთარ ორთოპედიულ მაღაზიებში, ასევე აფთიაქებსა და სამედიცინო დაწესებულებებში.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, დიღომი, ნ. ჯავახიშვილის 6 (ყოფილი ლუბლიანას 13)
სამუშაო განაკვეთი: სრული, 10:00-19:00, ორშაბათი-პარასკევი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები

** კლინიკებში ვიზიტი და პროდუქციის შეთავაზება
** ბაზრის კვლევა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება.
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა გამართული წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის დონეზე;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება - 2 წელი.

ძირითადი უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება;
** დისციპლინირებულობა/პასუხისმგებლობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის კულტურა
** სხარტი აზროვნება, მრავალმხრივი ინფორმაციის ანალიზის და სისტემატიზების უნარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის სახელწოდება: "გაყიდვების აგენტი".

თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით, CV-ების გადარჩევის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ დადებითად განხილულ კანდიდატებთან.

შპს "ახალი ხედვა" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!
 

 

განთ. 21 მაისი 16:52

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

სოციალური მუშაკი

ID 61190

საქართველოს კარიტასი" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მუშაკის პოზიციაზე.

პროგრამა/პროექტი: სოციალური ზრუნვის პროგრამა / მოსმენის ცენტრები და 
სიღარიბის შესწავლა
დასაქმების ტიპი: ხელშეკრულება

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 40 საათი.
ვაკანსია ღიაა: სერტიფიცირებული სოციალური მუშაკებისთვის
ხანგრძლივობა: გრძელევადიანი, სამთვიანი გამოსაცდელი ვადის პირობით; 
ადგილმდებარეობა: თბილისი, დიდუბე, თ. ერისთავის 2

პროექტის შინაარსი:

"მოსმენის ცენტრები და სიღარიბის შესწავლა" არის კარიტასის შედარებით ახალი პროექტი, რომლის მიზანია გაჭირვებული ადამიანის საჭიროების დაფარვის ხელშეწყობა და მისი გადამისამართება შესაბამის სოციალურ მომსახურებაში, ასევე ქვეყანაში სიღარიბის დონის შესწავლა. პროექტი გულისხმობს ბენეფიციარების მიღებას, მოსმენას, სიტუაციების გამოკვლევას და მონაცემების შეგროვებას, შეფასებას და შემდგომ საჭიროებებზე რეაგირებას.

სამუშაო მიზანი: 

"მოსმენის ცენტრების" პროექტის სოციალური მუშაკი პასუხისმგებელია განახორციელოს პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობები დროულად და ეფექტურად.

სამუშაო ვალდებულებები:

  • დახმარებას უწევს პროგრამის მენეჯერსა და კოორდინატორს პროექტის აქტივობების განხორციელებაში
  • ახორციელებს საქმიანობას პროექტის კოორდინატორთან შეთანხმებით 
  • ახდენს ბენეფიციარის პრობლემების იდენტიფიცირებას და ეხმარება მათ გადაწყვეტაში
  • ხელს უწყობს ბენეფიციარის ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებას
  • სახელმწიფო ორგანიზაციებისგან და სოციალურ პროგრამებით გათვალისწინებული სარგებლის მიღების ხელშეწყობა
  • ასრულებს შუამავლის როლს ბენეფიციარის და სახელმწიფო/არასამთავრებო ორგანიზაციებს შორის
  • კანონმდებლობით გათვალისწინებული სოციალური სერვისების მიწოდების ხელშეწყობა
  • ზემოთჩამოთვლილი აქტივობების მეშვეობით ბენეფიციარის საზოგადოებაში რეინტეგრაციის უზრუნველყოფა
  • პროექტის თანამშრომლებს დროულად მიაწოდოს ინფორმაცია სოციალურ სფეროში გატარებული ცვლილებების შესახებ
  • პროგრამის მენეჯერს დროულად აცნობოს პოტენციური პრობლემების შესახებ და მისცეს რეკომენდაცია მათი გადაწყვეტის შესახებ
  • უზრუნველყოს პროგრამის მენეჯერსა და კოორდინატორს ყოველთვიური ინფორმაციის მიწოდება განხორციელებული საქმიანობის შესახებ
  • საჭიროების შემთხვევაში ასრულებს ხელმძღვანელობის სხვა დავალებებს


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

აუცილებელია:

  • უმაღლესი განათლების დიპლომი
  • სოციალური მუშაკის სერტიფიკატი ან ბაკალავრის დიპლომი სოციალური მუშაობაში
  • სოციალურად დაუცველ ჯგუფებთან ურთიერთობის გამოცდილება - მინიმუმ 2 წელი
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარ-ჩვევები, კრიზისული სიტუაციების მართვის გამოცდილება
  • კომუნიკაციის კარგი უნარები, გუნდში მუშაობის გამოცდილება
  • წერითი და ანალიტიკური უნარები
  • ქართული და რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა


სასურველია: ინგლისური ენის ცოდნა

პიროვნული მახასიათებლები

აუცილებელია:

  • გუნდური მუშაობის ძლიერი უნარ-ჩვევები, კოლეგებთან ყოველდღიური ურთიერთობების სწორი წარმართვა
  • პროფესიონალი, კეთილსინდისიერი და ლოიალური
  • მოქნილი, ღია მუდმივი ცვლილებებისადმი, მზადყოფნა სწავლისადმი
  • წარმატებული და მიზანდასახული ურთიერთობის დამკვიდრება და შენარჩუნება
  • როლის/პოზიციის განვითარებაში ინიციატივის გამოჩენის უნარი და მინიმალური ზედამხედველობით სამუშაოს შესრულების უნარი
  • სხვა ეროვნების, რელიგიების და შეხედულების მიმართ პატივისცემა
  • მიმღებლობა ნებისმიერი კატეგორიის ბენეფიციართან მუშაობისას, კეთილგანწყობა, თბილი მიპყრობა ნებისმიერ ბენეფიციართან


განაცხადის შეტანა: 

სათანადო კვალიფიკაცის მქონე კანდიდატებს ეძლევათ საშუალება გამოაგზავნონ CV და სამოტივაციო წერილი ელ. მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ დანიშნულებაში (წერილის თემაში) მიუთითოთ: "სოციალური მუშაკის ვაკანსია - თბილისი". 

"საქართველოს კარიტასი" მადლობას უხდის ყველა დაინტერესებულ პირს, თუმცა დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან განაცხადების შემოტანის პერიოდის დასრულების შემდეგ. 

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 26.05.2019

ორგანიზაციის შესახებ: საქართველოს კარიტასი არის კათოლიკური ეკლესიის საქველმოქმედო ფონდი, რომელიც დაარსდა 1994 წლის 3 ნოემბერს. "საქართველოს კარიტასის" მისია არის უპოვართა დახმარება, გულმოწყალების და სამართლიანობის დამკვიდრება საქართველოში. 
მეტი ინფორმაციისთვის მიჰყევით ბმულს: http://www.caritas.gehttps://www.facebook.com/CaritasGeorgiaOfficial/https://www.facebook.com/caritas.social.care

განთ. 21 მაისი 16:44

ბოლო ვადა 26 მაისი 00:00

პროექტის მენეჯერი - სამთო ტურიზმი

ID 61189

ვსტრიის განვითარების სააგენტო აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: პროექტის მენეჯერი - სამთო ტურიზმი.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 30 მაისი, 2019 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. 21 მაისი 16:27

ბოლო ვადა 30 მაისი 00:00

მტვირთავი

ID 61188

ტექნიკის #1 ჰიპერმარკეტი "Metromart"-ი აცხადებს ვაკანსიას მტვირთავის პოზიციაზე "ისთ ფოინთის" ფილიალისთვის.

კომპანია "მეტრომარტ"-ი არის ყველაზე დიდი ჰიპერმარკეტების ქსელი საქართველოში. კომპანია 2012 წლის დეკემბერში დაარსდა. თავისი კონცეფციით მან შემოიტანა ინოვაცია ქართულ ბაზარზე, რადგან პირველმა გააერთიანა ყველა ბრენდი ერთ სივრცეში. "მეტრომარტ"-ის მიზანია მომხმარებელს წარმოუდგინოს რაც შეიძლება დიდი არჩევანი და გაუადვილოს გადაწყვეტილების მიღება. 
ტექნიკის ყველაზე დიდი ჰიპერმარკეტების ქსელში წარმოდგენილია თითქმის ყველა მსოფლიო ბრენდი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საშუალო განათლება
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია).

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის გადაადგილების, დატვირთვა-გადმოტვირთვის სამუშაოების შესრულება; 
** საწყობის ტერიტორიაზე პროდუქციის განთავსების უზრუნველყოფა.

პიროვნული თვისებები:

** ენერგიულობა;
** პუნქტუალურობა;
** გაწონასწორებულობა;
** შრომისმოყვარეობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დაძაბულ რეჟიმსა და შეზღუდულ ვადებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი
** სამედიცინო დაზღვევა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 10 ივნისის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში გამოგზავნილი CV არ განიხილება. 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!
 

განთ. 21 მაისი 16:20

ბოლო ვადა 10 ივნისი 00:00

450 ლარი

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 61187

კომპანია "ნავნე" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ მანდილოსნებს!

სამუშაო ადგილი: თბილისი
ანაზღაურება: 450 ლარი + ბონუსები
განაკვეთი: სრული

მოვალეობები:

  • მომხმარებლის სწრაფი, ხარისხიანი და თავაზიანი მომსახურება;
  • პროდუქციის გაყიდვებში აქტიური მონაწილეობის მიღება;
  • კონსულტაციის გაწევა პროდუქციის ადგილმდებარეობის, ასორტიმენტისა და ხარისხობრივი მაჩვენებლების შესახებ;
  • მომხმარებლის რაოდენობის ზრდისა და გეგმის შესრულების მიზნით სხვადასხვა აქტივობებში მონაწილეობის მიღება;
  • მომხმარებლისათვის დამატებითი მომსახურების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
  • სექციაში წესრიგისა და სისუფთავის დაცვა;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ასაკი: 21 წლიდან
  • აღნიშნულ პოზიციაზე მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; (უპირატესობა მიენიჭება კანდიდატებს, რომლებსაც მუშაობის გამოცდილება აქვთ პარფიუმერიის ან ტანსაცმლის მაღაზიაში)


პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

  • ორგანიზებულობა;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • პრეზენტაბელურობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • ​დეტალებზე ორიენტირებულობა;


თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ფოტოსურათთან ერთად მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება და ქალაქი თბილისი.

განთ. 21 მაისი 16:14

ბოლო ვადა 16 ივნისი 00:00

მძღოლი

ID 61186

კომპანია "ციტადელი" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლის პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მძღოლად მუშაობის მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია C კატეგორიის მართვის მოწმობა.

ძირითადი მოვალეობები:

** ტვირთის გადატანა დანიშნულების ადგილზე;
** მითითებების შესრულება;
** თავაზიანი ურთიერთობა;
** ავტომანქანის გამართულობის კონტროლი.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მოწესრიგებულობა;
** ​დისციპლინირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაბელურობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება (მძღოლი თბილისში).

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 10 ივნისი, 2019 წ.

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

შენიშვნა: პირის მიერ ავტობიოგრაფიის (CV) გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ავტობიოგრაფიაში მითითებული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებული/შენახული იქნება მხოლოდ ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 3 თვის ვადით, შენახვა გონივრული ვადით ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

კომპანია "ციტადელი" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად გთხოვთ ესტუმროთ ვებ-გვერდს: www.citadeli.com

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის!

განთ. 21 მაისი 16:11

ბოლო ვადა 10 ივნისი 00:00

IT მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 61185

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. 

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას IT მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაოს აღწერა:

  • თანამშრომლების IT-თან დაკავშირებული პრობლემის მოგვარება;
  • კომპიუტერების ტექნიკური გაუმართაობის დადგენა და აღმოფხვრა;
  • ელემენტარული ქსელური პრობლემების დადგენა და აღმოფხვრა;
  • პრინტერებისა და სხვა პერიფერიული მოწყობილობების მხარდაჭერა;
  • ინციდენტებზე დროული და ეფექტური რეაგირება; 
  • მომხმარებლების მიერ ლოკალურ პროგრამულ უზრუნველყოფაში აღმოჩენილი პრობლემების აღწერა;
  • VOIP ტელეფონების მხარდაჭერა;
  • ახალი სამომხმარებლო სისტემების ექსპლუატაციაში შეყვანა;
  • მომხმარებლების რეგისტრაცია/დერეგისტრაცია;
  • სამომხმარებლო Linux Desktop ოპერაციული სისტემების მხარდაჭერა;
  • ინციდენტების აღწერა, დროული და ეფექტური რეაგირება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • 1 წელი აქტიური გამოცდილება შესაბამის პოზიციაზე;
  • ქსელური ინფრასტრუქტურის ბაზისურ დონეზე ცოდნა;
  • შიდა ტელეფონთან (VOIP) მუშაობის გამოცდილება;


დამატებით პლუსად ჩაითვლება (არააუცილებელი):

  • Linux ოპერაციულ სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • MySQL მონაცემთა ბაზების ბაზისურ დონეზე ცოდნა;


უნარები:

  • მობილიზებული;
  • განვითარებაზე ორიენტირებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • სწრაფად ადაპტირების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა.


სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00- 18:00; შაბათი- 10:00- 14:00

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება

განთ. 21 მაისი 15:59

ბოლო ვადა 16 ივნისი 00:00