ფილტრი

ვაკანსიები

400 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 55789

კომპანია "აისტაილი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე. 

კომპანია "აისტაილი" წარმოადგენს "Apple"-ის ბრენდის პროდუქციის რეალიზატორს საქართველოში.  "აისტაილი" არის თავის სფეროში ყველაზე სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანია, მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. კომპანიის საკადრო პრიორიტეტია  ახალგაზრდა პერსპექტიული კანდიდატების შერჩევა და შემდგომში მათი პროფესიული ზრდა და განვითარება.

ძირითადი მოთხოვნები და პიროვნული თვისებები:

** უმაღლესი განათლება;
** ინგლისური ან/და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** MS Office პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასიამოვნო გარეგნობა და დადებითი პიროვნული თვისებები;
** ასაკი 21-დან 30 წლამდე.

ძირითადი მოვალეობები:

** სალარო ოპერაციების წარმოება;
** მომხმარებელთან სატელეფონო კომუნიკაცია;
** მომხმარებლისათვის კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისის შეთავაზება და გაყიდვა;
** სასაქონლო მარაგების კონტროლი;
** მერჩანდაიზინგი.

სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება:

** კვირაში 4 დღე (10:00-22:00);
** შესვენება: დღეში 2-ჯერ 30-30წთ;
** საწყისი ანაზღაურება - 400 ლარი + ბონუსები, მეოთხე თვიდან - 600 ლარი + ბონუსები.

თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ ელექტრონულ ფოსტაზე:  [email protected]e

Subject-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება!

გისურვებთ წარმატებებს!

ვებ გვერდი: http://istyle.ge/ka/

განთ. 14 ნოემბერი 14:22

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

საკურიერო დეპარტამენტის უფროსი

ID 55788

კომპანია "menu.ge"  აცხადებს ვაკანსიას საკურიერო დეპარტამენტის უფროსის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კურიერებისა და კურიერთა  ცალკეული ჯგუფების ლიდერების მიერ შესრულებული სამუშაოს საათობრივად დათვლა;
** კურიერებისა და კურიერთა ჯგუფის ლიდერებისათვის ყოველთვიურად გასაცემი ხელფასებისა და პრემიების დათვლა;
** კურიერების კონტროლი -  მათ მიერ, შეკვეთების მიღება/გადაწერაზე და  ნავაჭრი თანხების დროულად ჩარიცხვაზე ზედამხედველობა;
** ჯგუფის ლიდერების კონტროლი - ხაზზე დროულად შემოსვლაზე ზედამხედველობა, შეკვეთების მიღებაზე კონტროლი და სხვ.
** კურიერებისათვის სამუშაო განრიგის შედგენა;
** კურიერების შერჩევასა და მიღებასთან დაკავშირებულ პროცესებში ჩართულობა;
** დირექტორის  დავალებების შესაბამისად, საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** მართვის მოწმობა B კატეგორია;
** საკუთარი მსუბუქი  ავტომობილი;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
** მოლაპარაკების უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის და გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის მართვის უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected]. სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება (საკურიერო დეპარტამენტის უფროსი), წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განცხადება არ განიხილება. 

განთ. 14 ნოემბერი 14:21

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

პროგრამისტი

ID 55787

"კრედიტსერვისი+" აცხადებს ვაკანსიას პროგრამისტის პოზიციაზე. 

"კრედიტსერვისი+" არის მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია, რომელიც ფინანსურ მომსახურებას 1999 წლიდან ეწევა. მისი 30 ფილიალი ფუნქციონირებს საქართველოს მასშტაბით. კომპანია ყოველთვიურად ემსახურება დაახლოებით 120 000 კლიენტს და სთავაზობს მათ მრავალფეროვან სერვისს. "კრედიტსერვისი+"-ში დასაქმებულია 300-ზე მეტი ადამიანი.

მოვალეობები:

** კომპანიაში პროგრამული უზრუნველყოფის შექმნა, განვითარება და მხარდაჭერა; 
** პროგრამის დიზაინისა და არქიტექტურის შემუშავება და კომპანიაში დანერგილი/დასანერგი სისტემების ინტეგრაციის პროცესში მონაწილეობის მიღება;
** ბიზნეს მოთხოვნების ანალიზი და ახალი პროგრამული უზრუნველყოფის დაგეგმვისათვის მოთხოვნებისა და სპეციფიკაციების შესწავლა;
** კომპანიაში სხვადასხვა პროგრამული უზრუნველყოფის დანერგვის პროცესში მონაწილეობის მიღება;
** სხვადასხვა პროექტებისათვის პროგრამულ გადაწყვეტილებებს შემუშავება; 
** პროგრამულ უზრუნველყოფაში შეტანილი ცვლილებების აღწერა და მისი ტესტირების უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება - უმაღლესი განათლება (ბაკალავრიატი) ინფორმაციული ტექნოლოგიების ან ფიზიკა - მათემატიკის განხრით; სასურველია დიპლომი ან სერტიფიკატი ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში;
** სამუშაო გამოცდილება - პროგრამისტად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 
** .NET Framework - C#, ASP.NET, Web API, WCF, Entity Framework, MVC Framework მუშაობის გამოცდილება;
** HTML, CSS, JavaScript, JQuery, AJAX მუშაობის გამოცდილება;
** MS SQL SERVER გამოცდილება;

უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
** ყურადღება დეტალების მიმართ; 
** დროის მართვა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** თვითგანვითარების უნარი.

სამუშაო გრაფიკი: 8 საათიანი სამუშაო დღე; შესვენება: 1 სთ. 
ანაზღაურება: კონკურენტუნარიანი, კვალიფიკაციის შესაბამისად.

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

1. კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;
2. გასაუბრება.

გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელფოსტის მისამართზე: [email protected]  და სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.

განთ. 14 ნოემბერი 14:20

ბოლო ვადა 26 ნოემბერი 00:00

აპლიკაციების მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 55786

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს აპლიკაციების მხარდაჭერის სპეციალისტის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი ფუნქციები:

  • სერვის დესკიდან და ბიზნეს მხარდაჭერის ჯგუფებიდან შემოსული ყოველდღიური საკითხების შესრულება.
  • პროგრამული ხარვეზების (ბაგების) გამოკვლევა და დეველოპერებისთვის ან მომწოდებლებისთვის დაფიქსირება და შემდგომი მონიტორინგი.
  • ბანკში დანერგილი ახალი პროგრამული მოდულების ფუნქციონალის და ტექნიკური დოკუმენტაციის გაცნობა/ათვისება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • ინგლისური და რუსული ენების ფლობა
  • მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება
  • T-SQL ენის ცოდნა
  • საბანაკო სისტემების ცოდნა (B2000, LMS) ჩაითვლება უპირატესობად


უნარები:

  • კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • სიახლეებისა და ახალი ტექნოლოგიების სწრაფად ათვისების უნარი
  • პარალელურ რეჟიმში რამოდენიმე საკითხზე მუშაობის უნარი
  • დროის მართვის უნარი
  • როგორც გუნდში, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი 
  • მიზანმიმართული, ორგანიზებული, კომუნიკაბელური


დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ 2018 წლის 2 დეკემბრის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა

განთ. 14 ნოემბერი 14:17

ბოლო ვადა 2 დეკემბერი 00:00

სოციალური მედია მენეჯერი

ID 55785

"IBF International Business Forum" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედია მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (კვირაში 5 დღე)
სამუშაო საათები: 10:00-19:00

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სოციალური ქსელების მართვა, კამპანიების გაშვება
  • სწორი აუდიტორიის შერჩევა და კამპანიის მონიტორინგი
  • ონლაინ კამპანიების ბიუჯეტირება და კონტროლი
  • კამპანიების შედეგების გაზომვა და ანალიზი
  • რეპორტინგი
  • კონტენტზე მუშაობა
  • Google Adwords-ის კამპანიების დაგეგმვა
  • ყოველთვიური სტატისტიკური ანალიზი
  • გეგმის შემუშავება
  • სოციალური მედია სტრატეგიის შემუშავება
  • სხვადასხვა საიტებზე ვებ ბანერებისა და ფრეროლების განთავსება და მართვა
  • Google Analytics
  • LinkBuilding


სავალდებულო ცოდნა და უნარები:

  • სოციალური ქსელების მართვის ცოდნა
  • ეფექტური წერისა და კომუნიკაციის უნარი
  • შემოქმედებითი აზროვნების უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • სიახლესთან ადაპტაციის უნარი
  • სასურველია მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "სოციალური მედია მენეჯერი".

წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 14 ნოემბერი 12:27

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

პერსონალური ექიმის ასისტენტი

ID 55784

სადაზღვევო კომპანია "იმედი L" აცხადებს ვაკანსიას პერსონალური ექიმის ასისტენტის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილმდებარეობა: "იმედი L" - ის პროვაიდერი კლინიკა
სამუშაო საათები: ორშაბათი -პარასკევი 10:00-18:00; შაბათი 10:00-14:00.

ძირითადი მოვალეობები:

** ოჯახის ექიმის დახმარება, დაზღვეული პაციენტის გასინჯვა;
** დანიშნულებისა და მიმართვების გაცემა;
** დაზღვეულის სამედიცინო ისტორიის შექმნა;
** საგარანტიო წერილებისა და ისტორიების პროგრამული ასახვა;
** პაციენტისათვის ხვა სამედიცინო დახმარების უზრუნველყოფა. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
** სასურველია სამედიცინო დაწესებულებაში სტაჟირების ან მუშაობის გამოცდილება; 
** MS Office პროგრამების ცოდნა;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება;
** ორგანიზებული და შედეგზე ორიენტირებული;
** დეტალებისადმი ყურადღებიანი;
** გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 12 დეკემბერი, 2018 წელი.

სადაზღვევო კომპანია "იმედი L" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას.

სადაზღვევო კომპანია "იმედი L" - ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "იმედი L" - ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 14 ნოემბერი 12:25

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

პროექტის მენეჯერი

ID 55783

სსიპ განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა აცხადებს კონკურსს საინფორმაციო სისტემების დაგეგმვისა და დანერგვის სამსახურის პროექტების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო აღწერილობა:

  • საინფორმაციო სისტემების დაგეგმვის, შემუშავებისა და დანერგვის პროცესების კოორდინაცია;
  • საინფორმაციო სისტემების შემუშავების პროცესის სრული ციკლის კოორდინაცია (პროექტის ოპერაციული დაგეგმვა; რისკების მართვა; პროექტის ყველა ეტაპის დოკუმენტირება; პროექტის განხორციელება და მონიტორინგი; )
  • საინფორმაციო სისტემების ფუნქციონირების ხარისხისა და უსაფრთხოების მოთხოვნების უზრუნველყოფა;
  • საინფორმაციო სისტემების ტექნიკური დავალების შემუშავება და ბიზნეს პროცესების დოკუმენტირება;
  • დეველოპერებთან მჭიდრო კომუნიკაცია, მიცემული დავალებების ვადების მართვა.
  • ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება.
  • დაინტერესებულ პირებთან საქმიანი კომუნიკაციის გამართვა;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია საგანმანათლებლო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია საჯარო სამსახურში (საბიუჯეტო დაწესებულებაში) მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია პროექტის მენეჯერის ან მსგავსი ფუნქციური დატვირთვით მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია ბიზნეს პროცესების დოკუმენტირების მიმართულებით სამუშაო გამოცდილების ქონა;
  • პროცესების ვიზუალური აღწერის უნარი (დიაგრამების, გრაფიკების და ა.შ.);
  • პრეზენტაციების მომზადებისა და პროექტის პრეზენტირების გამოცდილება;


სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

"საჯარო სამართლის იურიდიული პირის - განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის შექმნისა და მისი დებულების დამტკიცების შესახებ" საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 30 დეკემბრის N229/ნ ბრძანება.

პიროვნული თვისებები:

  • ყურადღების კონცენტრირების მაღალი დონე.
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი.
  • ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი.
  • საქმიანი ურთიერთობების წარმოების უნარ-ჩვევები.
  • სამუშაოს დათქმულ ვადებში შესრულების უნარი.
  • სამუშაოს ვადის განსაზღვრა და მისი ეფექტური მართვის უნარი.
  • გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.
  • ინიციატივიანობა.


დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, 2018 წლის 25 ნოემბრამდე გამოაგზავნოთ ქართულ ენოვანი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და "Subject"-ის ველში აუცილებლად უნდა მიეთითოს შესაბამისი პოზიციის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

საკონტაქტო ინფორმაცია:

მისამართი: თბილისი, ფანჯიკიძის 1ა
ტელ: 2 200 220 (5046) | ვებ-გვერდი: http://www.emis.ge

განთ. 14 ნოემბერი 12:21

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

800 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი - ყაზბეგი

ID 55782

შპს "დიუთი ფრი ალიანსი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე საქართველო- რუსეთის საზღვარზე (ყაზბეგი ) მდებარე დიუთი ფრის მაღაზიაში.

კომპანია უზრუნველყოფს ყაზბეგში გადაადგილებას საცხოვრებლიდან მაღაზიამდე და პირიქით.

ვალდებულებები:

  • მომხმარებელთან კომუნიკაცია 
  • მომხმარებლის კონსულტაცია 
  • პროდუქციის განლაგება/დალაგება 
  • რუსული ენის ცოდნა 
  • გამოცდილება გაყიდვების სფეროში 


პიროვნული მახასიათებლები: 

  • პუნქტუალურობა 
  • გუნდური მუშაობის უნარი 


ხელფასი: 800 ლარი 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV და ფოტოსურათი ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება წინააღმდეგ შემთხვევაში კანდიდატურა ვერ განიხილება.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 22 ნოემბერი, 2018 წელი .

განთ. 14 ნოემბერი 12:04

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

საკრედიტო ოფიცერი - თელავი

ID 55781

თუ ხართ ორიენტირებული გრძელვადიან თანამშრომლობაზე და უკვე გაქვთ საბანკო სფეროში გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება, გაქვთ სურვილი და ამბიცია იყოთ არა მხოლოდ წარმატებული, არამედ გახდეთ N1 და მიიღოთ სათანადო აღიარება, გსურთ იმუშაოთ თქვენს განვითარებაზე ორიენტირებულ კომპანიაში, სადაც კორპორატიული კულტურა ნდობასა და  პასუხისმგებლიანი საბანკო საქმიანობის პრიციპებზეა დაფუძნებული - მაშინ "ფინკა ბანკის" საკრედიტო ოფიცრის ვაკანსია თქვენთვის არის!

სამუშაო ადგილი: თელავი
ვაკანტური თანამდებობა: 1

ძირითადი ფუნქციები:

საკრედიტო ოფიცერი სწავლობს ბაზარს, ახორციელებს პოტენციური საბაზრო არეალის იდენტიფიცირებას და შესაბამისად პროდუქტების პრეზენტაციას; უწევს კონსულტაციას კლიენტებს, ახდენს მათი მოთხოვნების იდენტიფიცირებას და მოთხოვნების შესაბამისად სთავაზობს პროდუქტებს. ჯვარედინი გაყიდვების თუ გაყიდვების სხვა ტექნიკის გამოყენებით ახორციელებს ფინკა ბანკი საქართველოს პროდუქტების გაყიდვას. ახორციელებს ბიზნესს ანალიზს და აფასებს საკრედიტო რისკებს. მართავს ხარისხიან საკრედიტო პორტფელს და ზრუნავს კლიენტთა მაღალი კმაყოფილების ხარისხის შენარჩუნებაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია საბანკო, საფინანსო ან ეკონომიკის სფეროში);
  • მიკროსაფინანსო ან/და საბანკო სექტორში საკრედიტო ოფიცრად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Word, MS Excel) ცოდნა; საბანკო მომსახურების პროგრამის ცოდნა (ALTA)
  • ქართული ენის სრულყოფილი ფლობა; სასურველია რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა. 


გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილად შევსებული  სააპლიკაციო ფორმა. (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზიუმე/CV).

სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა (იხილეთ დანართი), გთხოვთ, გამოაგზავნოთ მისამართზე: [email protected] და გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში მიუთითოთ "საკრედიტო ოფიცერი (თელავი)".

აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 25 ნოემბერი, 2018 წ.

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview).

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა,    როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

"ფინკა ბანკი საქართველოში" შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.

"ფინკა ბანკი საქართველო" გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.

"ფინკა ბანკი საქართველოში" კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა "ფინკაში". პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

განთ. 14 ნოემბერი 11:57

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

გამყიდველ-კონსულტანტი - თბილისი, წნორი

ID 55778

აგრო კომპანია "კარტლისი" აცხადებს ვაკანსიას გამყიდველ-კონსულტანტის თანამდებობაზე, 25-45 წლის ასაკის მქონე ქალის ან მამაკაცისათვის.

თანამდებობა: გამყიდველ-კონსულტანტი;

სამუშაო ადგილი: 

1. ქ. თბილისი (ავტოსადგური "ოკრიბა"-ს მიმდებარედ);
2. ქ. წნორი (ქალაქის ცენტრი);

სამუშაო საათები: სამუშაო დღე სრული განაკვეთით 

მოვალეობები: 

  • კონსულტაციების გაწევა ფერმერებისათვის;
  • გაყიდვების წარმოება მაღაზიაში;
  • პროდუქციის გაყიდვებთან დაკავშირებული აქციების ჩატარება. 


ცოდნა და უნარ-შესაძლებლობები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია მცენარეთა დაცვის ან აგრონომის სპეციალობით; შესაძლებელია ფარმაცევტული განათლება);
  • გამოცდილება სოფლის მეურნეობის სფეროში;
  • მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.


პიროვნული მახასიათებლები:

  • გაწონასწორებულობა, მაღალი თვითკონტროლი;
  • რთულ სიტუაციებში კომუნიკაციის უნარი;
  • კარგი მეტყველების უნარი.


შერჩეული კანდიდატი გაივლის ანაზღაურებად სტაჟირებას სამთვიანი გამოსაცდელი ვადით. ამ პერიოდის განმავლობაში მას ჩაუტარდება უფასო ტრეინინგები. 

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით ელ-ფოსტაზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და სამუშაოს ადგილი (ქალაქი ან რაიონი), სადაც გსურთ დასაქმება.

განთ. 12 ნოემბერი 16:08

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

პრისელერი - გორი, ხაშური, სამცხე ჯავახეთი

ID 55777

შპს "ბესტ ინვესტი" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის პოზიციაზე სამშენებლო ინსტრუმენტები და ხელსაწყოების სადისტრიბუციო კომპანიისთვის რეგიონი - სამცხე-ჯავახეთი (სასურველია გორში ან ხაშურში მაცხოვრებელი)

მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება 
  • შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი
  • ქალაქისა და სავაჭრო ქსელის კარგად ცოდნა.
  • ასაკი: 25-დან 40 წლამდე
  • მართვის მოწმობა B კატეგორია
  • პირადი ავტომობილი
  • საგარანტიო ქონება (საჭიროების შემთხვევაში)

პიროვნული თვისებები:
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • პუნქტუალურობა
  • შრომისმოყვარეობა
  • ენერგიულობა 
  • კომუნიკაბელურობა
  • გუნდურობა
  • ახალი სავაჭრო ობიექტების ათვისების უნარი 
  • პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი 

მოვალეობები:
  • პროდუქციის მახასიათებლების ზედმიწევნით კარგი ცოდნა;
  • სავაჭრო ობიექტებთან მოლაპარაკებების წარმოება გადახდის პირობების ჩათვლით; 
  • სავაჭრო ობიექტებში პროდუქციის ნაშთების ოპერატიული ანალიზი; 
  • სავაჭრო ობიექტებში შეკვეთის ფორმირება (გაფორმება); 
  • ქსელის განვითარების შესახებ წინადადებების შემუშავება; 
  • ახალი კლიენტების მოძიება, ასევე, პოტენციური კლიენტების შესახებ ინფორმაციის მოძიება. 

ანაზღაურება: ფიქსირებულს დამატებული ცვლადი ხელფასი (700 ლარიდან ზემოთ)

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV, ფოტოსთან ერთად, მისამართზე: [email protected] | [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება და რეგიონი.
 

 

განთ. 12 ნოემბერი 16:04

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00