ფილტრი

ვაკანსიები

უმცროსი იურისტი

ID 61975

"ფინანსური ბიურო" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2015 წლიდან მოღვაწეობს. დღესდღეობით ორგანიზაციაში 300-მდე თანამშრომელია გაერთიანებული. კომპანია თანამშრომლობს სხვადასხვა მსხვილ საფინანსო ინსტიტუტებთან. ორგანიზაციის საქმიანობის სფერო პრობლემური აქტივების მართვაა. 

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი იურისტის პოზიციაზე.

სამუშაოს აღწერა:

** დოკუმენტაციის შესწავლა და ანალიზი;
** სამართლებრივი დოკუმენტაციის მომზადება (სარჩელი, შესაგებელი და ა.შ);
** საქმისწარმოების განხორციელება სასამართლოსა და აღსრულების ეროვნულ ბიუროში;
** წარმომადგენლობა სასამართლოში, აღსრულების ეროვნულ ბიუროსა და სხვადასხვა საჯარო სტრუქტურაში;
** ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვადასხვა მოვალეობების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი იურიდიული განათლება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word; MS Excel; MS Outlook);

კომპეტენციები და უნარები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "უმცროსი იურისტი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 28 ივნისი 12:48

ბოლო ვადა 27 ივლისი 00:00

კურიერი

ID 61974

კომპანია "Vendoo" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის პოზიციაზე. 

კომპანია "Vendoo" არის ელექტრონული კომერციის ინოვაციური ქართული პლატფორმა, რომელიც აკავშირებს მომხმარებლებსა და მომწოდებლებს მთელი საქართველოს მასშტაბით.

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • საკურიერო მომსახურების გაწევა, როგორც ფიზიკური, ასევე იურიდიული პირებისათვის;
  • სხვადასხვა სახის შეკვეთილი პროდუქციის აღრიცხვა, ადრესატისათვის მიწოდება და არსებული წესის შესაბამისად გადაცემა.


ძირითადი მოთხოვნები:

  • მართვის მოწმობა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; 
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.


კომპეტენციები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დროის ეფექტურად გამოყენების უნარი;
  • შედეგზე ორიენტირებულობა;
  • ენერგიულობა; 
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; 
  • მომხმარებელზე და მომსახურების ხარისხზე ორიენტირებულობა.


რას გთავაზობთ ჩვენ?

  • შრომით ბაზარზე კონკურენტულ ანაზღაურებას;
  • ამბიციურ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
  • პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობას. 


განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 25 ივლისი, 2019 წ

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ "კურიერი". 

Vendoo.ge - #სურვილისსისწრაფით 

კომპანია "Vendoo" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს! 

კომპანია "Vendoo"-ში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება/შეინახება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შესაძლო შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. გთხოვთ, იმ შემთხვევაში გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს.

განთ. 28 ივნისი 12:47

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

ადმინისტრაციული ასისტენტი

ID 61973

"ფინანსური ბიურო" საფინანსო ორგანიზაციაა, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2015 წლიდან მოღვაწეობს. "ფინანსური ბიურო" ახორციელებს ინვესტირებას პრობლემური აქტივების შეძენის მიმართულებით. კომპანია თანამშრომლობს სხვადასხვა მსხვილ საფინანსო ინსტიტუტებთან. "ფინანსური ბიურო" ამ დარგის ლიდერია და საქართველოს 17 რეგიონშია წარმოდგენილი, დღესდღეობით ორგანიზაციაში 300-მდე თანამშრომელია გაერთიანებული.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.

სამუშაო საათები: ორშაბათი- პარასკევი: 10:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე; თვეში ორი შაბათი: 10:00 სთ-დან 13:00 სთ-მდე
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი
ანაზღაურება: 600 ლარი

სამუშაოს აღწერა:

** ყოველდღიური რეპორტების წარმოება;
** ვადაგადაცილებული სესხების მართვის ჯგუფის უფროსებთან და სესხის ოფიცრებთან ყოველდღიური კომუნიკაცია, მათი შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ სხვა დავალებების შესრულება; (კომპეტენციის ფარგლებში)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; (MS Word; MS Excel; MS Outlook)
** სასურველია საოფისე საქმიანობის კუთხით სამუშაო გამოცდილება;

კომპეტენციები და უნარები:

** ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ადმინისტრაციული ასისტენტი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც შპს "ფინანსური ბიურო"-სათვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს "ფინანსურმა ბიურო"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების შპს "ფინანსური ბიურო"-სათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს "ფინანსურ ბიურო"-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.
 

 

განთ. 28 ივნისი 12:45

ბოლო ვადა 27 ივლისი 00:00

1500 ლარი

ციფრული მედიის მენეჯერი

ID 61967

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას ციფრული მედიის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:
  • კომპანიის ციფრული არხებისთვის საკომუნიკაციო სტრატეგიის შემუშავება
  • ციფრული არხებისთვის სარეკლამო სტრატეგიის შემუშავება
  • ციფრული სარეკლამო აქტივობების მომზადება, ბიუჯეტირება, მართვა და მონიტორინგი
  • კომპანიის სოციალური ქსელების მართვა
  • კონტენტის განთავსების გეგმის შემუშავება და დიზაინერთან ერთად მის ვიზუალიზაციაზე მუშაობა
  • ვებ-გვერდის კონტენტისა და ვიზუალის შემუშავება დიზაინერთან ერთად

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება
  • Facebook Ads Manager-ისა და Google Ads -ის მაღალ დონეზე ცოდნა
  • ქართულ ენაზე გამართულად და საინტერესოდ წერის უნარი
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • შემოქმედებითი აზროვნების უნარი
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარები
  • დროის სწორი მენეჯმენტის უნარი

ანაზღაურება: 1500 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
 

 

განთ. 28 ივნისი 11:43

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

მოლარე - ბათუმი

ID 61966

კომპანია "გუდვილი" აცახდებს ვაკანსიას მოლარის პოზიციაზე.

პოზიციის მდებარეობა: ბათუმი

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებელთან სწრაფი, ეფექტური და თავაზაინი მომსახურების გაწევა;
  • ნაღდი და უანღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;
  • სალარო ოპერაციაების წესების დაცვით წარმოება;
  • სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება


მოთხოვნები:

  • სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი (უპირატესობად ჩაითვლება სამუშაო გამოცდილება ამ სფეროში);
  • ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;


პირობები:

  • 6 საათიანი სამუშაო გრაფიკი 
  • შესვენება: 25 წთ
  • დასვენების დღე: 1 დღე


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ: ფოსტაზე [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ "მოლარე".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 28 ივნისი 11:41

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

AML შესაბამისობის ოფიცერი

ID 61962

საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა ინტელიექსპრესი აცხადებს ვაკანსიას AML შესაბამისობის ოფიცრის პოზიციაზე:


სამუშაო განაკვეთი: სრული, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. 10:00-19:00



საქმიანობის აღწერა:

  • ფულის რეცხვის წინააღმდეგ პოლიტიკის შემუშავება, განხორციელება, მონიტორინგი;
  • შესაბამისი დოკუმენტაციის, კრების ოქმების წარმოება/ორგანიზება;
  • AML მიმართულებით თანამშრომელთა ტრენინგების წარმოება;
  • ეროვნულ ბანკთან, ფინანსური მონიტორინგის სამსახურთან, სამოქალაქო რეესტრთან საქმიანი ურთიერთობის წარმოება;
  • პარტნიორებისთვის შესაბამისი კითხვარების გაგზავნა/შევსების ორგანიზება;
  • ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის, ეროვნული ბანკის რეპორტინგი;
  • ევროპული პრაქტიკის გაცნობა/დანერგვა.

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • საბანკო (მიკროსაფინანსო) სფეროში, აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ, 2 წელი);
  • ანალიტიკური აზროვნება; გუნდთან მუშაობის უნარი; ტრენინგების დანერგვა/წარმოების გამოცდილება.
  • რუსული და ინგლისური ენების სრულყოფილი ცოდნა.



დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV, შემდეგ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ “AML შესაბამისობის ოფიცერი” (სხვა შემთხვევაში, სივი ვერ განიხილება).

კომპანია „ინტელიექსპრესი“ გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 ივნისი 17:48

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 61958

საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა ინტელიექსპრესი აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე



სამუშაო განაკვეთი: სრული, კვირაში 6 დღე (დილის და საღამოს ცვლა)



საქმიანობის აღწერა:

  • მომხმარებელთა მხარდაჭერის უზრუნველყოფა (customer support);· პრობლემატური ფულადი გზავნილების შესახებ ინფორმაციის მიღება, გადამოწმება, პრობლემის მოგვარების უზრუნველყოფა, როგორც სისტემურად, ასევე ინფორმაციულად;
  • პარტნიორ კომპანიებთან და შიდა ქსელის ოპერატორებთან სატელეფონო და წერილობითი ურთიერთობა;
  • კომპანიის სერვისებისა და სიახლეების ფლობა, გავრცელება, სატელეფონო კლიენტ სერვისი.



აუცილებელი მოთხოვნები:

  • ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა (დამატებითი ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად);
  • კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა (Word, Excel, Internet, Outlook);
  • ოფიციალური მიმოწერის გამოცდილება;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • საბანკო სფეროს ქოლ ცენტრში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა.



კომპანიისთვის პრიორიტეტულია თანამშრომლების პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების ხელშეწყობა.



მითითებული ვაკანსიის დასაკავებლად, კანდიდატმა წარმატებით უნდა გაიაროს გასაუბრებისას შეთანხმებული გამოსაცდელი სამუშაო პერიოდი (ანაზღაურებადი). დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV, შემდეგ მისამართზე: [email protected]e სათაურის ველში მიუთითეთ „ქოლ ცენტრის ოპერატორი“ (სხვა შემთხვევაში, სივი ვერ განიხილება).

კომპანია „ინტელიექსპრესი“ გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 ივნისი 17:45

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი ყვარელში

ID 61957

მაღაზიათა ქსელი „სუფთა სახლი“ დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 120 ფილიალით.

„სუფთა სახლი“ მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად.

„სუფთა სახლში“ მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 900-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.



ამჟამად მაღაზიათა ქსელი „სუფთა სახლი“ აცხადებს ვაკანსიას მოლარე - კონსულტანტის პოზიციაზე ქ. ყვარელის ფილიალში;



ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციასთან დაკავშირებით;
  • პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
  • წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი;
  • არსებული აქციების შეთავაზება მომხმარებლისთვის;



მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • სწორად და გამართულად მეტყველების უნარი;
  • კომუნიკაბელური და მოტივირებული;
  • მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დისციპლინარული;



ბენეფიტები:

  • კარიერული წინსვლა;
  • მოქნილი სამუშაო გრაფიკი;
  • ყოველთვიური ბონუსები;
  • პრიზები თვის საუკეთესო თანამშრომლებისთვის;



დაინტერესების შემთხვევაში შეგიძლიათ აირჩიოთ ერთ-ერთი ვარიანტი:

  • დაგვიკავშირდეთ ნომერზე +995 591 45 45 95;
  • Facebook გვერდის საშუალებით შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა ან მოგვწეროთ პირად შეტყობინებაში https://www.facebook.com/suftasakhli/app/137541772984354/
  • გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected];
  • შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა „სუფთა სახლის“ ნებისმიერ ფილიალში;



წარმატებას გისურვებთ!

„სუფთა სახლი“ პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

განთ. 27 ივნისი 17:24

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

პროექტის მენეჯერი

ID 61952

კომპანია კროკობეთი (crocobet.com) ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა აზარტული თამაშების სფეროში. 

ჩვენი გუნდი განაგრძობს ზრდას და აცხადებს ვაკანსიას პროექტის მენეჯერის პოზიციაზე ოპერაციების დეპარტამენტში. 

მოვალეობები: 

** პროდუქტების გამართულად მუშაობის მონიტორინგი;
** ხარვეზების გამოვლენა და დროული რეაგირება;
** პარტნიორი კომპანიებისთვის ინფორმაციის მოწოდება და შესრულებული სამუშაოს კონტროლი;
** ახალი პროდუქტების ტესტირების პროცესში მონაწილეობა;
** ახალი არხების გაშვების პროცესში მონაწილეობა;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვა დაკავშირებული საქმიანობის შესრულება.

სავალდებულო მოთხოვნები: 

** აზარტული თამაშების სფეროში 2 წლიანი გამოცდილება;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** პარუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირბულობა;
** რამდენიმე სამუშაოს ერთდროულად კეთების უნარი;
** მჭიდრო დედლაინებთან მუშაობის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ: 

** კონკურენტულ ანაზღაურებას
** კვებას
** კორპორატიულ დაზღვევას;

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

განთ. 27 ივნისი 17:14

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

მონტაჟის სპეციალისტის დამხმარე

ID 61949

კომპანია "ნეოტექი" უსაფრთხოების სისტემების ბაზარზე 2005 წლიდან ოპერირებს. კომპანიამ 14 წლიანი არსებობის მანძილზე წარმატებული საქმიანობით შეძლო უსაფრთხოების სისტემების ბაზარზე წამყვანი პოზიციების დაკავება და ხარისხზე ორიენტირებული კომპანიის სახელის მოპოვება. ბოლო წლები კომპანია "ნეოტექი" ფლობს საქართველოს უსაფრთხოების ბაზრის მნიშვნელოვან სეგმენტს და ითვლება ამ ბაზარზე ლიდერ კომპანიად. კომპანიის საინჟინრო ჯგუფის პოტენციალი და პარტნიორების ტექნიკური გუნდის მხარდაჭერა აძლევს კომპანიას შესაძლებლობლობას განახორციელოს საერთაშორისო ნორმატივებზე დაფუძნებული ნებისმიერი სირთულის პროექტი. უსაფრთხოების სისტემების მიმართულებით საქართველოში თითქმის ყველა მნიშვნელოვანი პროექტი სწორედ "ნეოტექი"-ს მიერაა განხორციელებული. კომპანიის კლიენტებს წარმოადგენენ ყველაზე მსხვილი სახელმწიფო და კერძო ორგანიზაციები. კომპანიის საქმიანობის მთავარ მიმართულებებს წარმოადგენს ვიდეოსათვალთვალო, დაცვით-საგანგაშო და სახანძრო სიგნალიზაციების, კომპიუტერული ქსელების, ხანძარქრობის, საკონფერენციო, გახმოვანების, შეზღუდული დაშვების, სუსტ დენებზე დაფუძნებული სხვა სისტემების პროექტირება, მონტაჟი და ინსტალაცია. კომპანია უსაფრთხოების სისტემების მწარმოებელი რამოდენიმე მსოფლიო ლიდერი ბრენდის ავტორიზებული დილერია და საქართველოში მათი პროდუქციის რეალიზაციას ახორციელებს.

კომპანია "ნეოტექი" ფლობს მომსახურების ხარისხის მენეჯმენტის საერთაშორისო სერთიფიკატს ISO 9001 2008 (2015 წლის 6 ივლისიდან) რაც ადასტურებს კომპანიის მენეჯმენტის და სტრუქტურის შესაბამისობას საერთაშორისო სტანდარტებთან.

კომპანია "ნეოტექი" დასაქმებულებს სთავაზობს სტაბილურ სამუშაო გარემოს დაპროფესიული ზრდის შესანიშნავ საშუალებას და აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას "მონტაჟის სპეციალისტის დამხმარის" თანამდებობაზე:

სამსახურეობრივი მოვალეობები:

** კაბელირების სამუშაოების შესრულება; 
** აპარატურის სამონტაჟო სამუშაოების შესრულება; 
** შრომის უსაფრთხოების ნორმების ზედმიწევნით დაცვა;
** უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება; 

პიროვნული თვისებები:

** შრომისმოყვარეობა, წვრილმანებზე დაკვირვების უნარი; 
** პუნქტუალური;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;

მოთხოვნები:

** ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით მიღებული განათლება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ავტომობილის მართვის მოწმობა - აუცილებელი მოთხოვნა (მართვის ორწლიანი გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად);
** ანალოგიური მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება მნიშვნელოვან უპირატესობად. 
** დაახლოვებული მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;

სტაჟირების პერიოდის აღწერა:

გასაუბრებით შერჩეული კანდიდატები სტაჟირების დასაწყისში გაივლიან ტესტირებას. ტესტირების შედეგების მიუხედავად მოხდება მათი მიმაგრება მოქმედ სამონტაჟო ჯგუფზე, სტაჟიორი რეალურ სამუშაო გარემოში გაეცნობა საქმის სპეციფიკას, მიეცემა შესაძლებლობა გამოამჟღავნოს საკუთარი შესაძლებლობები და მიდგომები საქმისადმი.

** ანაზღაურება - 300 ლარი ხელზე;
** სტაჟირების ვადა - 2 (ორი) თვე;

სტაჟირების პერიოდის ამოწურვის შემდეგ მოხდება ტესტირება, ტესტირების შედეგების და უშუალო ხელმძღვანელის რეკომენდაციების გათვალისწინებით მოხდება საუკეთესო კანდიდატების შერჩევა. შერჩეული კანდიდატები დაინიშნებიან "მონტაჟის სპეციალისტის" თანამდებობაზე და კანდიდატებთან გაფორმდება შრომითი ხელშეკრულება.

"მონტაჟის სპეციალისტ"-ს ანაზღაურება გამომუშავებითია, და სტატიკსტიკურ მონაცემებზე დაყრდნობით შეადგენს საშუალოდ თვეში 1200 ლარიდან 2000 ლარამდე;

დაინტერესებულმა პირებმა სააპლიკაციო ფორმის შესავსებად გთხოვთ მიჰყვეთ ბმულს 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ განაცხადები ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 27 ივნისი 15:36

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

ოპერატორი

ID 61948

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორთფოლიო 5000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. 

ძირითადი ვალდებულებები: 
  • შემომავალ ზარებზე პასუხის გაცემა;
  • მომხმარებლისათვის დეტალური და ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება;
  • საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება;
  • ინფორმაციის დამუშავება და შესაბამის პროგრამაში შეყვანა;
  • თანამდებობრივი ინსტრუქციით (სამუშაო აღწერილობა) გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება.

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სტუდენტი/ბაკალავრი;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი);
  • ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; 
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • ორგანიზებულობა;
  • სტრესულ სიტუაციების მართვის უნარი; 
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • *დისციპლინირებულობა, გაწონასწორებულობა;
  • კომუნიკაციის უნარი.

დამატებითი ინფორმაცია:
  • სამუშაო განაკვეთი 1: 24 საათი, სამ დღეში ერთხელ 
  • ანაზღაურება: 750 ლარი (ხელზე ასაღები)
  • სამუშაო განაკვეთი 2: 18:00 საათიდან 10:00 საათამდე, სამ დღეში ერთხელ
  • ანაზღაურება: 500 ლარი (ხელზე ასაღები)

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]; ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
 

 

განთ. 27 ივნისი 14:49

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

სათამაშოების კატეგორიის გაყიდვების კონსულტანტი

ID 61944

კომპანია "Vendoo" აცხადებს ვაკანსიას სათამაშოების კატეგორიის გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე. 

კომპანია "Vendoo" არის ელექტრონული კომერციის ინოვაციური ქართული პლატფორმა, რომელიც აკავშირებს მომხმარებლებსა და მომწოდებლებს მთელი საქართველოს მასშტაბით.

პოზიციის შესახებ:

აღნიშნული პოზიცია მოიცავს საინტერესო და მრავალფეროვან სამუშაოს ინოვაციურ გუნდში, რაც საშუალებას აძლევს დასაქმებულს წარმოაჩინოს საკუთარი შესაძლებლობები და ამავდროულად შეიძინოს ახალი ცოდნა.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლისათვის სასურველი პროდუქტის ან სერვისის შესახებ კონსულტაციის გაწევა;
** შეკვეთის მიღებისა და გაყიდვის პროცესის ბოლომდე მიყვანა;
** გამავალი ზარების განხორციელება გაყიდვების პროცესის დასასრულებლად;
** ონლაინ ჩათის მართვა;
** უშუალო საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სათამაშოების საცალო გაყიდვებში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** გამართული მეტყველება;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; 
** საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
** უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;

სასურველია: 

** გამოცდილება სატელეფონო გაყიდვებში;
** CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება;
** ონლაინ ჩათში მუშაობის გამოცდილება;

კომპეტენციები:

** კომუნიკაბელურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ორგანიზებულობა;
** განსაზღვრულ ვადებსა და დროში პროექტებზე მუშაობის უნარი;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დროის ეფექტურად გამოყენების უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებულობა;
** ენერგიულობა; 
** ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; 

რას გთავაზობთ ჩვენ?

** შრომით ბაზარზე კონკურენტულ ანაზღაურებას;
** ამბიციურ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** ბევრ საინტერესო და განსხვავებულ პროექტს; 
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობას; 

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 24 ივლისი, 2019 წ

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] ხოლო სათაურის ველში მიუთითეთ "სათამაშოების კატეგორიის გაყიდვების კონსულტანტი". 

Vendoo.ge — #სურვილისსისწრაფით 

კომპანია "Vendoo" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს! 
კომპანია "Vendoo"-ში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება/შეინახება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შესაძლო შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. გთხოვთ, იმ შემთხვევაში გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს.

განთ. 27 ივნისი 14:42

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00