ფილტრი

ვაკანსიები

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 60529

კომპანია "ჯითექსი", რომელიც საქართველოში წარმოდგენილია შემდეგი ბრენდებით: "OVS", "Terranova", "Penti", "collezione", და "Enza Home" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე. 

ადგილმდებარეობა: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

** დაეხმაროს კლიენტს გადაწყვეტილების მიღებაში;
** ორიენტირებული იყოს მაღაზიის რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე;
** სრულყოფილად იცოდეს მაღაზიაში წარმოდგენილი  პროდუქცია;
** კომპანიაში არსებული სტანდარტების მიხედვით დაიცვას თაროებზე პროდუქციის განთავსების სტილი;
** მონაწილეობა მიიღოს  პროდუქციის მარკირებაში, დახარისხებასა და დასაწყობებაში;
** დაეხმაროს მაღაზიის მენეჯერს საწყობის ინვენტარიზაციის პროცესში;
** სხვა ვალდებულებები განსაზღვრული მენეჯერის მიერ;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე (გაყიდვების კონსულტანტი ტანსაცმლის/ფეხსაცმლის მაღაზიაში);
** სასიამოვნო გარეგნობის;
** სასურველია საოფისე პროგრამების (MS Office) და რომელიმე უცხო ენის ცოდნა;
** ასაკი 18-40  ქალი/მამაკაცი;

პიროვნული თვისებები:                                            

** კომუნიკაბელური;
** აკურატული და დეტალებზე ორიენტირებული;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობით;
** შრომისმოყვარე;
** გუნდური მუშაობის უნარით;
** მოტივირებული;
** ორგანიზებული.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected]

განთ. 18 აპრილი 15:04

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

ბუღალტერი - ნატახტარი

ID 60528

ლუდსახარში "ნატახტარი", "EFES საქართველო" - გახლავთ შვილობილი Anadolu Efes - ის, მსოფლიოში მე-5 ყველაზე დიდი ლუდის მწარმოებელი უმსხვილესი კომპანია, რომელიც 10 წელია უკვე ოპერირებს საქართველოს ლუდის ბაზარზე როგორც მარკეტ ლიდერი, აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციაზე:

პოზიცია: ბუღალტერი
სამუშაო ადგილი: სოფ. ნატახტარი

ძირითადი მოვალეობები:

  • საგადასახადო დეკლარაციების ელექტრონული ფორმით დეკლარირება და შესაბამისი გაანგარიშებების წარმოება;
  • დოკუმენტაციის სისწორის კონტროლი და ელექტრონული ფაქტურების დადასტურება;
  • პირველადი დოკუმენტების დამუშავება და ბუღალტრული გატარებების შესრულება; 
  • მიმდინარე ანგარიშების კონტროლი და გატარებების წარმოება;
  • კრედიტორების ნაშთებისა და თანხების კონტროლი;
  • კრედიტორებთან და დებიტორებთან ურთიერთობა;
  • შესყიდულ ნედლეულთან დაკავშირებული ზედნადები ხარჯების შესაბამის კრედიტორებზე ასახვა;
  • ბუღალტრული გადახურვების განხორციელება;
  • საქვეანგარიშო თანხების კონტროლი და შესაბამისი დარიცხვების შესრულება;
  • სხვადასხვა გადასახადების, სესხების დარიცხვა და გადარიცხვების წარმოება;
  • იმპორტირებული ლუდის კასრების მოძრაობის ფინანსური აღრიცხვა;
  • დოკუმენტების დროული მიღების კონტროლი და საბუთების მოწესრიგება;
  • ჩამოწერების პროგრამულად განხორციელება;
  • სავალუტო ანგარიშების გადაფასება და სალაროს ანგარიშებთან შესაბამისობის კონტროლი;
  • ელექტრონული აქციზების შესყიდვა, სისტემებში ასახვა, ჩამოწერების განხორციელება და შედარება;
  • მარაგების კონტროლი და წარმოების შესაბამისი საწყობების მიხედვით შედარება;
  • მობრუნებების გატარება;
  • ანგარიშ-ფაქტურების კორექტირება;
  • ფინანსური დეპარტამენტის შესყიდვების ორდერების შექმნა;
  • ძირითად საშუალებებთან დაკავშირებული ტრანზაქციების განხორციელება;
  • სხვადასხვა ანგარიშის მომზადება და წარდგენა; 
  • კომპანიის კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა;
  • ხელმძღვანელის მიერ დავალებული, სამუშაოსთან დაკავშირებული, სხვადასხვა დამატებითი ფუნქციის შესრულება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (შესაბამისი სპეციალიზაცია)
  • მსგავს სფეროში გამოცდილება - 3 წელი;
  • კომპიუტერული პროგრამების - MS Office ცოდნა (MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა);
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
  • ინგლისურ ენაზე გამართულად კომუნიკაციის უნარი


იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.

რეზიუმეს მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 30 აპრილი.

განთ. 18 აპრილი 14:43

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

დისტრიბუტორი/მიმტანი - ქუთაისი

ID 60527

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "მასტერ ტრეიდი", "Mars"-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას დისტრიბუტორის (მიმტანის) პოზიციაზე ქუთაისში

მოთხოვნები: 

  • სქესი: მამრობითი
  • ასაკი: 18 დან 40 წლამდე.
  • აუცილებელია: მართვის მოწმობა B კატეგორია.
  • აუცილებელია: ქონებრივი უზრუნველყოფის შესაძლებლობა.
  • სასურველია: გამოცდილება მსგავს სფეროში.
  • პიროვნული თვისებები: კომუნიკაბელური, ენერგიული, პუნქტუალური, მიზანდასახული, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობით, გუნდთან მუშაობის უნარით.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ ქართულ ენაზე CV ფოტოსურათით 3x4 [email protected] და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთეხვევაში CV არ განიხილება; დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 18 აპრილი 13:12

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00

შრომის უსაფრთხოების მენეჯერი

ID 60526

სს "ვისოლ პეტროლიუმ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას შრომის უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ფუნქციები:

  • შრომის პირობების ინსპექტირება;
  • შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის სისტემის შემუშავება/დანერგვა/შესრულების კონტროლი;
  • შრომის უსაფრთხოებასთან და გარემოს დაცვასთან დაკავშირებულ საკანონმდებლო ცვლილებებზე მუდმივი ინფორმირებულობა და კომპანიის მენეჯმენტის დროული ინფორმირება;
  • OHSAS 18001 სტანდარტის (სამუშაო გარემოს ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების მენეჯმენტის სისტემა) შესაბამისი სისტემის დანერგვა/კონტროლი და მასში ცვლილების შეტანის შემთხვევაში დროული რეაგირება და შესაბამისობაში მოყვანის უზრუნველყოფა;
  • OHSAS 18001 სტანდარტის და სახელმძღვანელოების/ინსტრუქციების პერიოდული განახლება კანონმდებლობისა და კომპანიის მოთხოვნების შესაბამისად;
  • კომპანიის მენეჯმენტის კონსულტირება შრომის უსაფრთხოების საკითხებზე;
  • საშიშროებების განსაზღვრა და შრომის უსაფრთხოების რისკების შეფასება კომპანიის საქმიანობის უსაფრთხოდ განხორციელების მიზნით;
  • შრომის უსაფრთხოების ტრენინგებისა და ინსტრუქტაჟების რეგულარულად ჩატარება და პერსონალის ცოდნის შემოწმება, ამ მიზნით ტესტირების, სიმულაციების და სხვა სახის შემოწმებების წარმოება;
  • აუცილებლობის შემთხვევაში გარე ტრენინგების საჭიროების ინიცირება;
  • რისკების პრევენციისთვის საჭირო ღონისძიებების გატარების უზრუნველყოფა;
  • შიდა აუდიტის პერიოდული ჩატარების ორგანიზება;
  • კომპანიაში შრომის უსაფრთხოების დაცვასთან დაკავშირებული ინსტრუქციების შემუშავება და ასევე სხვადასხვა სახის სამუშაოებთან დაკავშირებით, რომლებმაც შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს თანამშრომლის უსაფრთხოებაზე ტექნიკურ პერსონალთან კოორდინაციაში;
  • პირადი დამცავი აღჭურვილობით უზრუნველყოფა, და პერიოდული კონტროლი ვარგისიანობაზე;
  • კომპანიის შენობა-ნაგებობების უზრუნველყოფა გამაფრთხილებელი ნიშნებით საჭიროებისამებრ;
  • პირველადი დახმარების ყუთებით კომპანიის უზრუნველყოფა და მუდმივი კონტროლი საჭირო მედიკამენტებზე და პირველადი დახმარების საშუალებებზე;
  • სახანძრო ინსტრუქციების შემუშავება და იმიტაციების ჩატარება ყოველწლიურად;
  • თბილისის და რეგიონის მასშტაბით გეგმიური და წერტილოვანი ვიზიტების განხორციელება და შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის სტანდარტების დაცულობის მონიტორინგი;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება ტექნიკური მიმართულებით
  • 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში;
  • შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის მიმართულებით ტრენინგების (სასურველია სერტიფიცირებული) გავლას მიენიჭება უპირატესობა;
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
  • ISO 9001:2008 სტანდარტის ცოდნა 


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება. 

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 25 აპრილი 

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება ელექტრონულ მისამართზე 6 თვის ვადით.

განთ. 18 აპრილი 13:05

ბოლო ვადა 25 აპრილი 00:00

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი - მინი სესხები - თელავი

ID 60525

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტის (მინი სესხები) პოზიციაზე. 

ვაკანსიის კოდი: VC3450
ადგილმდებარეობა: თელავი
კატეგორია: გაყიდვები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:
  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 
  • განათლება - ხარისხი: ბაკალავრი
  • სფერო: ბიზნესის მართვა, მათემატიკა, ფინანსები

უნარები:
  • კომუნიკაბელურობა
  • სისხარტე
  • ლოგიკური აზროვნება
  • გაყიდვების უნარი
  • დროის მართვა
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • ინიციატიურობა
  • დამარწმუნებელი კომუნიკაცია
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
  • საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
  • ფინანსური ანალიზი
  • Microsoft Office Excel
  • Microsoft Office Word
  • Microsoft Office PowerPoint

დამატებითი მოთხოვნები:

სასურველია საბანკო  გამოცდილება შესაბამის პოზიციაზე  მინიმუმ 1 წელი.

სამუშაოს აღწერა:
  • კლიენტების მოზიდვა;
  • განაცხადების ანალიზი;
  • კლიენტების ზოგადი ფინანსური მდგომარების შეფასება;
  • წარმოდგენილ განაცხადში რისკების შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • საკრედიტო პორტფელის მონიტორინგი და შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება, მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/3450
 

 

განთ. 18 აპრილი 13:02

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00

ოფისის მენეჯერი

ID 60524

შპს "ალტა" დღეისთვის წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანიას საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, ოპერირებს არსებული მსოფლიო ბრენდების, დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით, წლების განმავლობაში გაფორმებული აქვს პარტნიორული კონტრაქტები უმსხვილეს მსოფლიო ბრენდებთან.

კომპანია "ალტა" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის ვაკანტურ პოზიციაზე.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში: 

** შეგეძლებათ იმუშაოთ კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ თვითრეალიზაციისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად;
** გექნებათ ჯანმრთელობის დაზღვევა.

განაკვეთი: სრული.

ძირითადი მოვალეობები:

** კორესპონდენციის წარმოება;
** ფოსტის მიღება-გაგზავნა;
** კომპანიაში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა, გადამისამართება;
** საქმიანი შეხვედრების ორგანიზება;
** ყოველდღიური სამუშაოს დაგეგმვა, ორგანიზება;
** ყოველდღიურ დოკუმენტურ ინფორმაციასთან მუშაობა, საქმისწარმოება;
** ხელშეკრულებების მონიტორინგი;
** საოფისე მასალების, სანიტარულ-ჰიგიენური საქონლით კომპანიის უზრუნველყოფა (შესყიდვა) და მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება/ცოდნა:

** ქართული, ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (როგორც წერილობით, ასევე სასაუბრო)
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);

საქმიანი თვისებები:

** გამართულად საუბარი;
** ორგანიზებულობა;
** დროის მართვის უნარი;
** კომუნიკაბელურობა;
** ურთიერთობების დამყარება და კონტაქტების მართვა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV თანდართული ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 25 აპრილამდე. გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გამოყენებულ იქნება კანდიდატთა შერჩევის შემდეგი პროცედურები: 

** წინასწარი გადარჩევა წარმოდგენილი CV-ების მიხედვით;
** გასაუბრება;
** პიროვნული კითხვარი;
** IQ ტესტირება.
 

 

განთ. 18 აპრილი 12:59

ბოლო ვადა 25 აპრილი 00:00

500 ლარი

დიზაინერი

ID 60523

შპს "მწიგნობარი" აცხადებს ვაკანსიას დიზაინერის პოზიციაზე.

მოითხოვება გრაფიკული გრაფიკული პროგრამებით მუშაობის გამოცდილება. 

ასაკი: 25-35 წელი

სამუშაო გრაფიკი: სრული. 
ანაზღაურება: 500 ლარი.

გამოგვიგზავნეთ სივი და პორტფოლიო ელ.ფოსტაზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 599792230
 

განთ. 18 აპრილი 12:50

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

მთავარი ბუღალტერი

ID 60522

"პალიტრა მედია ჰოლდინგი" აცხადებს ვაკანსიას მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე.

"პალიტრა მედია ჰოლდინგი"-ს პროფესიონალთა გუნდი 1800 თანამშრომლისგან შედგება, რომელიც 22 წელზე მეტია ქმნის მაღალხარისხიანი პროდუქტებისა და მომსახურების ფართო სპექტრს ასიათასობით მომხმარებლისთვის. "პალიტრა მედია ჰოლდინგი" აერთიანებს 23 წევრ კომპანიას. ჰოლდინგის ძირითადი მიმართულებებია: განათლება, წარმოება, მედია, წიგნების მაღაზიათა ქსელი, სტამბა და ელ. კომერცია. 

დაინტერესებული პირები, განცხადების სრული ტექსტის სანახავად და რეზიუმეს ასატვირთად გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://hr.palitra.ge/vacancy/0x8fbd005056a2625311e955e9ed89826d ან გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელ.მისამართზე: [email protected]

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 15 მაისი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 18 აპრილი 12:24

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 60521

"icar.ge" წარმოადგენს საკონსულტაციო კომპანიას ავტოლიზინგის სფეროში. ორგანიზაცია ეხმარება ლიზინგით დაინტერესებულ პიროვნებებს იმ მომენტისთვის ბაზარზე არსებული საუკეთესო პირობების მოძიებაში.

"icar.ge" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.

რა გვჭირდება თანამშრომლისგან:

** გამართული მეტყველება
** კლიენტთა პოზიტიური და თავაზიანი მომსახურება (სატელეფონო)
** გუნდური მუშაობის უნარი
** საოფისე პროგრამების ელემენტარულ დონეზე ცოდნა (Excel, Word)
** სამუშაო გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად

არ ვითხოვთ:

** უცხო ენების ცოდნას
** არ არის შეზღუდული ასაკი

ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 აპრილი 12:21

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

სერვისის ანალიტიკოსი

ID 60520

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას სერვისის ანალიტიკოსის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000281
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: სერვისის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 1 წელი.

განათლება: 

** სტუდენტი; ბაკალავრის ხარისხი
** სფერო: ბიზნესის მართვა, ეკონომიკა, მათემატიკა, სტატისტიკა.

ენების ცოდნა:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი
** ინგლისური - კარგი.

უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
** ლოგიკური აზროვნების უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

სამუშაოს აღწერა:

** კატალოგის განვითარება და გამოყენების მონიტორინგი;
** მომსახურეობების შესრულების რაოდენობის და ფასის ანალიზი;
** SAP-დან სხვადასხვა ტიპის მონაცემის ამოღება, ანალიტიკა;
** ფასების კატალოგის დამუშავება, დანერგვა;
** სხვა პროექტებისთვის მონაცემთა დამუშავება.

დამატებითი ინფორმაცია

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/281

განთ. 18 აპრილი 12:12

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 60519

სს "კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომელბს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
** ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
** პროფესიული ტრენინგები;

სამუშაო ადგილი: თბილისი, სათავო ოფისი
სამუშაო დრო: მცოცავი გრაფიკი (5 თვეში 1 თვე ღამის ცვლა)

პოზიციის მიზანი:

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი უზრუნველყოფს ორგანიზაციის პოტენციური მომხმარებლებისათვის მაღალი ხარისხის სატელეფონო მომსახურებას, მათი მაქსიმლური კმაყოფილების მიზნით, ახდენს კომპანიის ცნობადობის, ეფექტურობის და პროდუქტიულობის ზრდას და ეხმარება კომპანიას, გაზარდოს ლოიალურობის დონე. 

ძირითადი პასუხისმგებლობა: 

** შემოსული ზარების მიღება/დამუშავება და მომხმარებელთა მომსახურება სტანდარტების დაცვით;
** განაცხადების დარეგისტრირება;
** მომხმარებლებისათვის ინფორმაციის სრულყოფილად მიწოდება და კონსულტირება ბანკის პროდუქტების, პირობების, სერვისებისა და პროცედურების შესახებ;
** მომხმარებელთა მომსახურება ონლაინ ჩატის და სოციალური ქსელის მეშვეობით;
** მარკეტინგული კვლევების ხარისხიანად შესრულება და მენეჯერისითვის მიწოდება დადგენილ ვადებში;
** უკმაყოფილო მომხმარებლის მომართვის შემთხვევაში დროული რეაგირება და დახმარების გაწევა, კომპეტენციის ფარგლებში.

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

(შემდეგი ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები შეიძლება, მიღებულ იქნას ფორმალური განათლების, თვითსწავლების, გამოცდილების ან პრაქტიკანტობის გზით).

** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია ქოლ-ცენტრში, ან საბანკო სისტემაში კლიენტთა მომსახურების სფეროში სამუშაო გამოცდილება;
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
** დახვეწილი კომუნიკაციისა და მეტყველების უნარი;
** სასიამოვნო ხმის ტემბრი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; 
** ძლიერი ადმინისტრაციული უნარ-ჩვევები;
** მომხმარებელზე ორიენტირებული პიროვნება; 
** პასუხისმგებლობისა და კორექტულობის მაღალი დონე;
** გუნდში ნაყოფიერად მუშაობის უნარი და სურვილი; 
** აქტიური და ყურადღებიანი.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის სახელწოდება ქოლ-ცენტრის ოპერატორი.

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 21 აპრილი.
 

განთ. 18 აპრილი 12:06

ბოლო ვადა 21 აპრილი 00:00

საამქროს დამხმარე სპეციალისტი

ID 60518

სადისტრიბუციო კომპანია "ვესტ ინვესტი" აცხადებს ვაკანსიას კვების პროდუქტების გადამამუშავებელ საამქროში დამხმარე სპეციალისტის პოზიციაზე.

"ვესტ ინვესტი" არის გაყინული ხორც-პროდუქტებისა და სხვა ნაწარმის ერთ-ერთი უმსხვილესი იმპორტიორი და დისტრიბუტორი საქართველოში. კომპანიის პროდუქცია წარმოდგენილია მთელი ქვეყნის მაშტაბით. მის პორტფელში ერთიანდება ისეთი ბრენდები, როგორიცაა "ბიბილო", "მამალო", "West Fish", "West Meat", "Ukrainian Chicken", "Divnoe" და სხვა.
განაკვეთი: სრული 

ძირითადი მოვალეობები:

** წარმოების პროცესებში აქტიურად მონაწილეობის მიღება;
** საამქროს მენეჯერის დავალებების შესრულება;
** კომპანიის საწარმოო სტანდარტების და სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა;

მოთხოვნები:

** ასაკი 22-50 წლამდე;
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება წარმოებაში;
** ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
** გუნდში მუშაობის უნარი;

ხელფასი: 500 ლარი
მდებარეობა: თბილისი, გ. ლორთქიფანიძის 13 ა (კაიროს 13ა)

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ აღნიშნულ მოთხოვნებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ქართულ ენაზე ფოტო სურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 22 აპრილი, 2019 წელი

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 აპრილი 12:05

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00