ფილტრი

ვაკანსიები

მერჩენდაიზერი

ID 58444

სუპერმარკეტების ქსელი "მაგნიტი" ბაზარზე 2015 წლიდან არსებობს. სუპერმარკეტების ქსელი "მაგნიტი" გთავაზობთ  მყუდრო და კომფორტულ გარემოს, პროდუქციის ფართო არჩევანს, დაბალ  ფასებსა და მაღალი ხარისხის მომსახურებას.  კომპანია მუდმივად ცდილობს კადრების გადამზადებას, ზრუნავს მათ წინსვლასა და განვითარებაზე.

სუპერმარკეტების ქსელი "მაგნიტი" აცხადებს ვაკანსიას მერჩენდაიზერის პოზიციაზე.  

ძირითადი ვალდებულებები: 

** ქსელში პროდუქციის სათანადოდ განლაგება კომპანიის მიერ დადგენილი სტანდარტების დაცვით;
** ქსელში პროდუქციისა და სარეკლამო მასალების განახლება/დალაგება;
** საწყობიდან პროდუქციის დროულად გამოტანა და თაროებზე განთავსება;
** მოწოდებული პლანოგრამით პროდუქციის წარმოჩენაზე ზრუნვა
** მაღაზიაში ფასმაჩვენებლების კონტროლი;
** პროდუქციის ნაშთის და ვადების მონიტორინგი;
** შეკვეთის განთავსებაში მონაწილეობის მიღება;
** პროდუქციის შესახებ დეტალური ინფორმაციის ფლობა;
** მომხმარებელთან ურთიერთობა და დახმარების გაწევა;
** სარეკლამო მასალების ეფექტური გამოყენება;
** რეპორტინგი.

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
** საკუთარი ავტომობილის ქონა.

უნარ-ჩვევები:

** დაგეგმვისა და მართვის უნარი;
** საქმის და დროის სწორად განაწილების უნარი;
** დასახული მიზნების მიღწევის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კონფიდენციალობა, მოწესრიგებულობა და პუნქტუალობა;
** პრეზენტაციის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, ელფოსტაზე: [email protected] და წერილის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "მერჩენდაიზერი" და თქვენი სახელი, გვარი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 16 თებერვალი 12:39

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

მარკეტინგის სპეციალისტი

ID 58443

სადისტრიბუციო კომპანია "დ&ლ სერვისი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის სპეციალისტის თანამდებობაზე.

აუცილებელი პიროვნული თვისებები და უნარები:

  • პასუხისმგებლობა დაკისრებული ვალდებულებების მიმართ;
  • განვითარებაზე და შედეგებზე ორიენტირებული;
  • პროგრესულად მოაზროვნე;
  • სოციალურად გახსნილი და კოლეგიალური.


ძირითადი მოვალეობები: 

  • კომპანიის პროდუქციის მარკეტინგული ანალიზი;
  • გაყიდვების ზრდა მომხმარებლის სამიზნე ჯგუფის განსაზღვრისა და შესაბამისი მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვის გზით;
  • ბრენდის განვითარებისა და გაძლიერებისთვის მოკლე და გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმების შემუშავება;
  • გაყიდვების დინამიკის კონტროლი, ტენდენციების შესწავლა და ინფორმაციის გამოყენება მარკეტინგულ აქტივობებში.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნეთ თქვენი ელ.მისამართზე: [email protected]

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 16 თებერვალი 12:33

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

სავალი ნაწილების სპეციალისტი

ID 58442

"ფიატისა" და "ჯიპის" ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას სავალი ნაწილების სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული, 10:00-19:00.

მოთხოვნები:

  • ავტომობილის ცოდნა
  • სამუშაო გამოცდილება: მინ. 2 წელი
  • დისციპლინირებული
  • მართვის მოწმობა.


დაინტერესებულმა პირები მობრძანდით "ფიატისა" და "ჯიპის" ცენტრში, მისამართზე: თბილისი, ბელიაშვილის 191-ში, ან დარეკეთ ნომერზე: 591 301 301.

განთ. 16 თებერვალი 12:24

ბოლო ვადა 12 მარტი 00:00

კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტი

ID 58441

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: 

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. 

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

დაეხმაროს კატეგორიის მენეჯერს შემდეგი საქმიანობების წარმოებაში:

** ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
** პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა - ახალი ბრენდების მოძიება;
** პოტენციური მომწოდებლის მოძიება;
** შესყიდვების უზრუნველყოფა - მომწოდებლებთან ურთიერთობა და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
** პროდუქციის ფასების/ღირებულების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება კატეგორიის მენეჯერთან ერთად;
** პროდუქციის შესახებ სტანდარტების და გამოყენების სახელმძღვანელოს შემუშავება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების ან შესყიდვების მიმართულებით; 
** Excel-ის ცოდნა;
** აუცილებელია ინგლისური ან/და რუსული ენის ცოდნა;
** სასურველია თურქული ენის ცოდნა. 

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 19 თებერვლის ჩათვლით, მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 თებერვალი 12:23

ბოლო ვადა 19 თებერვალი 00:00

სამშენებლო ჯგუფის თანამშრომელი

ID 58440

"Evolution Gaming" აცხადებს სტუდიის სამშენებლო ჯგუფის თანამშრომლის ვაკანსიას.

იხილეთ განცხადების სრული ტექსტი ბმულზე: http://smrtr.io/YBJk

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 19 თებერვალი, 2019.

განთ. 16 თებერვალი 12:22

ბოლო ვადა 19 თებერვალი 00:00

რეგიონალური იურისტი - კახეთი

ID 58439

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას რეგიონალური იურისტის თანამდებობაზე კახეთში.

"კრისტალი" ერთ-ერთი წარმატებული და განვითარებული მიკროსაფინანსო დაწესებულებაა ქვეყნის მასშტაბით, რომელიც ემსახურება 70 000-ზე მეტ კლიენტურას და ოპერირებს საქართველოს 5 რეგიონში 40 ფილიალისა და 16 სერვისცენტრის მეშვეობით.

"კრისტალი" გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • პიროვნულ და პროფესიულ ზრდას
  • მეგობრულ და პროფესიონალურ სამუშაო გარემოს
  • საუკეთესო სამუშაო პირობებს.


ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო განყოფილების სამართლებრივი უზრუნველყოფა, (იურიდიულ პირების სადამფუძნებლო დოკუმენტაციის ანალიზი)
  • ადაგადაცილებული სესხების კომიტეტის გადაწყვეტილებების აღსრულება;
  • კომპანიის წარმომადგენლობა სასამართლო პროცესებზე და მისი ინტერესების დაცვა ყველა კატეგორიის საქმეებზე;
  • კომპანიის წარმომადგენლობა საარბიტრაჟო სამართალწარმოებაში და მისი ინტერესების დაცვა გადაწყვეტილების ცნობა აღსრულების ეტაპზე;
  • აღსრულების ეროვნულ ბიუროში წარმომადგენლობითი უფლებამოსილება და გადაწყვეტილებების აღსრულების პროცესში მონაწილეობის მიღება;
  • ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოებში და საჯარო დაწესებულებებში  წარმომადგენლობა (ნებართვები, ლიცენზიები), იურიდიული სამსახურის დელეგირებული უფლებამოსილებების განხორციელება რეგიონში;
  • სხვადასხვა სახის წერილების, აქტების, საპრეტენზიო საჩივრების და სხვა დოკუმენტების პროექტების მომზადება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება;
  • საბანკო საფინანსო სფეროში იურისტად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი სტაჟი (სასურველია);
  • ადვოკატის საკვალიფიკაციო გამოცდის დამადასტურებელი სერტიფიკატი (საერთო ან სამოქალაქო სპეციალიზაციით).


"კრისტალი" ეძებს მათ, ვისაც აქვს:

  • სტრესულ პირობებში მუშაობის უნარი;
  • ძლიერი ანალიტიკური და საორგანიზაციო თვისებები;
  • ამოცანის შესრულებაზე ორიენტირებული;
  • გუნდის აქტიური წევრობა;
  • კომუნიკაციის და პრეზენტაციის განსაკუთრებული უნარები;
  • ძლიერი პირადი მოტივაცია და წარმატების სურვილი;
  • შრომისმოყვარეობა, ენერგია და დისციპლინირებულობა.


დაინტერესებულ პირებს 2019 წლის 24 თებერვლის  17:00 საათამდე შეუძლიათ გამოაგზავნონ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] (გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, სადაც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება).

მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები იქნებიან გამოძახებული შემდგომ ეტაპზე.

ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ თანამშრომელსა და კანდიდატს,  მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად. "კრისტალი" გამორიცხავს ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას შერჩევისა და თანამშრომლობის ყველა ეტაპზე.

განთ. 16 თებერვალი 12:20

ბოლო ვადა 24 თებერვალი 00:00

ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 58438

"Evolution Gaming" აცხადებს ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტის ვაკანსიას.

იხილეთ განცხადების სრული ტექსტი ბმულზე: http://smrtr.io/YBJJ

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 27 თებერვალი, 2019.

განთ. 16 თებერვალი 12:12

ბოლო ვადა 27 თებერვალი 00:00

სტაჟიორი იურიდიულ დეპარტამენტში - ბათუმი

ID 58437

სს "კრედო ბანკი" არის კომერციული ბანკი, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. ორგანიზაციამ სულ ცოტა ხნის წინ მიიღო საბანკო საქმიანობის შესახებ ლიცენზია. სს "კრედო ბანკის" ერთ-ერთ მიზანს წარმოადგენს საქართველოში ბიზნესის განვითარება და გაფართოება სესხების გაცემის გზით. სს "კრედო ბანკი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ჩვენ გთავაზობთ: 

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
** ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
** პროფესიულ ტრენინგებს.

თანამდებობა: სტაჟიორი იურიდიულ დეპარტამენტში

ექვემდებარება: რეგიონულ იურისტს/იურიდიული დეპარტამენტის უფროსის მოადგილეს
სამუშაო ადგილი: ბათუმი (აჭარა)

პოზიციის მიზანი: რეგიონალური იურისტისა და იურიდიული დეპარტამენტის უფროსის მოადგილისათვის დახმარების გაწევა სასამართლო საქმის წარმოების პროცესსა და სხვა სამართლებრივ საკითხებში.

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

** სასამართლოში წარსადგენი დოკუმენტაციის მომზადების ტექნიკური უზრუნველყოფა (ქსეროასლების გაკეთება/დამოწმება);
** იურიდიული დეპარტამენტის კომპეტენციაში შემომავალ წერილებსა და განცხადებებზე პასუხების მომზადება;
** სასამართლოში შესაგებლის/სარჩელის მომზადება და წარდგენა;
** სააღსრულებო საქმის წარმოებაში მონაწილეობის მიღება (დოკუმენტაციის მომზადება, მოვალეთა შესახებ ინფორმაციის მოძიება და ა.შ.);
** რეგიონულ იურისტთან ერთად, პრობლემურ მსესხებელებთან შეხვედრებისა და მოლაპარაკებების წარმოება.

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

** უმაღლესი იურიდიული განათლება (დასაშვებია დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი);
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
** ქართულად გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
** ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; მოქნილი სამუშაო საათების მიმართ;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ ფორმა ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. "ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი"-ს ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია. 

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 25 თებერვალი.

განთ. 16 თებერვალი 12:11

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 58436

სს "ჰუალინგ დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

მოვალეობები: 

** კორპორატიული კლიენტების მოძიება, მათი მოთხოვნების შესწავლა, მოლაპარაკება და სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება;
** ხანგრძლივი და წარმატებული ურთიერთობის დამყარება/განვითარება კლიენტებთან;
** არსებული ხელშეკრულებების პროლონგაციაზე ზრუნვა და შესაბამისი ღონისძიებების გატარება;
** კომპეტენციის ფარგლებში გაყიდვის შემდგომი მომსახურება;
** სადაზღვევო ბაზარზე მიმდინარე პროცესების ანალიზი;
** განსაზღვრულ ვადაში გაყიდვების გეგმის შესრულება და პორტფელის განახლებაზე ზრუნვა;
** არსებული კლიენტების სადაზღვევო პრემიების გადახდების კონტროლი;
** რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;

მოთხოვნები: 

** სასურველია უმაღლესი განათლება (ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით);
** გაყიდვების სფეროში კორპორატიულ კლიენტებთან მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება, სასურველია ფინანსურ სფეროში (ბანკში ან სადაზღვევო კომპანიაში);
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე;
** საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებულობა;
** ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა;
** დროის მართვის უნარი;
** პროფესიული განვითარების ინტერესი;

განცხადების შესატანად გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ ელ. ფოსტის მისამართზე[email protected]

საბუთების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 25 თებერვალი.

შენიშვნა: გთხოვთ წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ იქნება განხილული. 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის შედეგად სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან.

განთ. 16 თებერვალი 12:10

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

კორპორატიული რეაბილიტაციის ანალიტიკოსი

ID 58435

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული რეაბილიტაციის ანალიტიკოსის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3255
ადგილმდებარეობა: სათაო, რესტრუქტურიზაციის განყოფილება
მოქმედების ვადა: 25.02.2019
კატეგორია: ანალიტიკა
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები: 

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 3 წელი
** განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები

** ქართული - მშობლიური
** ინგლისური - კარგი

უნარები:

** საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
** კომუნიკაბელურობა
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** გუნდურად მუშაობის უნარი

დამატებითი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბიზნესის, ეკონომიკის, სტატისტიკის მიმართულებით;
** მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საშუალო და კორპორატიულ ბიზნეს სესხებზე (ექსპერტი, ანალიტიკოსი);
** ანალიტიკური და ბიზნესის ანალიზის უნარები;
** საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა.

სამუშაოს აღწერა:

** საშუალო და კორპორატიულ კლიენტებზე საკრედიტო განაცხადების მიღება და პროექტის დამუშავება;
** ფინანსური მონაცემების ანალიზი და ფინანსური მოდელების შექმნა;
** საკრედიტო პორტფელის მართვა და კონტროლი;
** ვადაგადაცილებებზე მუშაობა
** საკრედიტო საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა მოვალეობების შესრულება.

დამატებითი ინფორმაცია: 

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან. 

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/3255

განთ. 16 თებერვალი 12:09

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

ტექდათვალიერების ინსპექტორი/სტაჟიორი

ID 58434

კომპანია "გრინვეი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკურ დეპარტამენტში, ტექდათვალიერების ინსპექტორი-სტაჟიორის პოზიციაზე, ქალაქ თბილისში.

"გრინვეი" არის თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტებით მოქმედი კომპანია, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ხარისხიან, მოქნილ და უსაფრთხო ტექნიკური ინსპექტირების სერვისს მთელი საქართველოს მასშტაბით. "გრინვეის" პარტნიორია მსოფლიოს 70 ქვეყანაში მოქმედი, ავტომობილების ტექნიკური დათვალიერების მსოფლიო ლიდერი "Applus+", რომლის გამოცდილების გათვალისწინებით, "გრინვეი" საფუძველს უყრის საქართველოში პირველ, საერთაშორისო სტანდარტებით მოქმედ ავტომობილების ტექნიკური ინსპექტირების ცენტრების ქსელს. კომპანიის მიზანია თანამედროვე, მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურება და საზოგადოებისთვის მნიშვნელოვან საკითხებზე ზრუნვა ერთ უწყვეტ პროცესად აქციოს.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განრიგი: კვირაში 40 სამუშაო საათი

ძირითადი მოვალეობები: 

** სატრანსპორტო საშუალებების ინსპექტირების პროცესში უფროსი ინსპექტორის / ინსპექტორის ასისტირება;
** დისციპლინის უზრუნველყოფა;
** მომსახურების ხარისხის დაცვა დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად;
** უსაფრთხოების ნორმების დაცვის უზრუნველყოფა;
** კომპანიის შიდა პროცედურებისა და რეგულაციების დაცვა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია, ავტომომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმალური გამოცდილება;
** მართვის მოწმობა B კატეგორია (სასურველია, C, D, E კატეგორიებიც);
** ინსპექტირების სფეროს მიმართ ინტერესი და მოტივაცია.

აუცილებელი ცოდნა და უნარები: 

** მოწესრიგებულობა და ორგანიზებულობა;
** პუნქტუალურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 28 თებერვლამდე. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის სახელწოდება - "ტექდათვალიერების ინსპექტორი-სტაჟიორი".

გრინვეი - არა დისკრიმინაციას

კომპანია "გრინვეი საქართველოში" თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია "გრინვეი საქართველოს" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან  სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 3 (სამი) წლის განმავლობაში.

განთ. 16 თებერვალი 12:07

ბოლო ვადა 11 მარტი 00:00

ოპერატორი

ID 58433

"გასგო მოტორსი" საქართველოში ჩამოყალიბდა. კომპანია გამოირჩევა როგორც ქსელური ფილიალებით, ასევე დისტრიბუციის ქსელით, რომლის საშუალებითაც მომხმარებელს საქართველოს ნებისმიერ ადგილას აწვდის პროდუქციას. მას აქვს გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობები ავტონაწილების მწარმოებლებთან მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში, ხოლო საქართველოში ახდენს როგორც საცალო, ასევე საბითუმო რეალიზაციას. კომპანია მომხმარებელს სთავაზობს მიკროავტობუსების პროდუქციის სრულ ასორტიმენტს, რის მიხედვითაც საქართველოს ბაზარზე ლიდერ კომპანიას წარმოადგენს.

სამუშაო განაკვეთი: 9:00-18:00, ორშაბათი-შაბათის ჩათვლით..

პიროვნული თვისებები:

** მუშაობის მაღალი მოტივაცია;
** სხარტი, ლოგიკური, ანალიტიკური აზროვნება და ინტუიცია;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია, კომუნიკაბელურობა და დამაჯერებლობა;
** პრეზენტაციის ჩატარების უნარი;
** ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
** ენერგიულობა და სისხარტე; 
** მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის და დამოუკიდებლად გადაწყვეტილებების მიღების უნარი;

ძირითადი მოვალეობები:

** შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება;
** მომხმარებლისთვის დეტალური და ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება, საჭიროების შემთხვევაში შესაბამის პასუხისმგებელ პირთან გადამისამართება;
** სოციალური ქსელის და საიტის მეშვეობით მომხმარებელთან წერილობითი კომუნიკაცია;
** მომხმარებელთან სატელეფონო ზარების განხორციელება;
** კომპანიის პროდუქტის შეთავაზება;
** მომხმარებელთა ბაზის განვითარება;

ძირითადი მოთხოვნები:

** ქართულ ენაზე დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** საოფისე კომპიუტერულ პროგრამაში მუშაობის უნარი საბაზისო დონეზე;
** უმაღლესი განათლება (სასურველია);
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ( სასურველია);
** სასაუბრო და წერა კითხვის უნარი რუსულ და ინგლისურ ენებში ( სასურველია);

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV [email protected] და "Subject"-ში მიუთითეთ "ოპერატორი" სასურველია თან დაურთოთ თვენი ფოტო სურათი.

განთ. 16 თებერვალი 12:06

ბოლო ვადა 11 მარტი 00:00