ფილტრი

ვაკანსიები

500 ლარი

ადვოკატის თანაშემწე/მწერალი თანაშემწე

ID 62382

საადვოკატო ბიურო "OK & CG" აცხადებს ვაკანსიას ადვოკატის თანაშემწის (მწერალი თანაშემწე) პოზიციაზე.

კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

- ასაკი: 22-30 წელი
- არგუმენტირებული წერის უნარი
- საოფისე პროგრამების ცოდნა
- სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საოფისე დონეზე ცოდნა
- განათლება: იურიდიული ფაკულტეტის ბაკალავრ-დამთავრებული ან მაგისტრატურის სტუდენტი.

თვისებები:

- კომუნიკაბელური
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- მობილიზებულობა
- თვითორგანიზების უნარი
- სიახლეების მარტივად ათვისების უნარი
- პუნქტუალურობა.

გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე (არაანაზღაურებადი).
ანაზღაურება: 500 ლარი
განაკვეთი: სრული

კანდიდატების შერჩევა მოხდება 3 ეტაპად:

- CV-ის საფუძველზე
- საპროცესო დოკუმენტის შედგენა
- გასაუბრება სამოქალაქო და ადმინისტრაციულ სამართალში.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელ-ფოსტაზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 30 სექტემბერი.

განთ. 13 სექტემბერი 14:44

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

მონიტორინგის თანამშრომელი

ID 62381

სუპერმარკეტების ქსელი "მაგნიტი" აცხადებს ვაკანსიას უსაფრთხოების და მონიტორინგის სამსახურში რეგიონული მონიტორინგის თანამშრომლის პოზიციაზე - საქართველოს ყველა რეგიონის მასშტაბით.

მოთხოვნები:

- ასაკი: 23-დან 40 წლამდე,
- საკუთარი დაბალძრავიანი ავტომანქანის ქონა,
- მართვის მოწმობა,
- ცნობა ნასამართლეობის შესახებ,
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა, განსაკუთრებით Excel.

სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: შეთანხმებით

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, ქართულ ენაზე, შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected]. აუცილებელია სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 13 სექტემბერი 14:42

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

ლომბარდის ექსპერტ-შემფასებელი - რეზერვი

ID 62380

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას ლომბარდის ექსპერტ-შემფასებლის (სარეზერვო თანამშრომელი) თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3919
ადგილმდებარეობა: კახეთი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

- მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 1 წელი
- კლიენტთა მომსახურება - 1 წელი

განათლება: ბაკალავრის, მაგისტრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:

- ინგლისური - კარგი
- რუსული - კარგი.

უნარები: თავაზიანი, დეტალებზე ფოკუსირება, გუნდურად მუშაობის უნარი, პასუხისმგებლობის გრძნობა.

დამატებითი მოთხოვნები:

- სასურველია ძვირფასი ლითონების სერთიფიკატის წარმოდგენა
- უპირატესობა მიენიჭება ძვირფასი თვლების შეფასების სერთიფიკატის მქონე კანდიდატებს.

სამუშაოს აღწერა:

- კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
- კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;

- კლიენტთან გასაუბრება, მისგან სესხის მოთხოვნის დაფიქსირება და ბანკში არსებული სალომბარდე პროცედურების და ტარიფების გაცნობა;
- უზრუნველყოფის შეფასება;
- ხელშეკრულებების და ძვირფასეულობის შეფასების აქტის გაფორმება;
- მიღებული ძვირფასეულობის საცავში გადაცემა;
- კრედიტის გაცემა-გაფორმება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
- სესხის სრულიად ან ნაწილობრივ დაფარვისას ძვირფასეულობი სრულიად ან შესაბამისად ნაწილობრივ დაბრუნება;
- ვადაგადაცილებული კრედიტების შემთხვევაში, დადგენილ ვადებში რეალიზაციასთან დაკავშირებული პროცედურების დაცვა.
- საჭიროების შემთხვევაში ლომბარდის მენეჯერის ფუნქციების შეთავსება.
- ფიზიკური და იურიდიული პირების მომსახურება ნაღდი ფულის შემოსავლისა და გასავლის ოპერაციების მიხედვით;
- ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
- სწრაფი გზავნილები.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/3919

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 27 სექტემბერი, 2019 წ.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით, რეზიუმეების განხილვის შედეგად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განთ. 13 სექტემბერი 14:40

ბოლო ვადა 27 სექტემბერი 00:00

Front-End დეველოპერი

ID 62379

"Hotel Hub" არის სასტუმროებისა და ტრანსფერების ჯავშნების ონლაინ პლატფორმა. სრულიად ინოვაციური პროექტი ქართული ტურიზმის, კერძოდ კი ჰოსფითალითი ინდუსტრიაში.

"Hotel Hub" მოიცავს რამდენიმე ასეულ კორპორატიულ პარტნიორს 15+ ქვეყანაში და 100+ სასტუმროს ჯავშნების სისტემაში.

ჩვენი ფილოსოფია მარტივია - ჩვენ გვიყვარს საკუთარი საქმე. ჩვენ ვთავაზობთ მაქსიმალურ კომფორტსა და სიმყუდროვეს ჩვენს სტუმრებს.

პოზიცია: Front-End დეველოპერი

სამუშაოს აღწერილობა:

- სტრატეგიულ პროექტებში მონაწილეობის მიღება;
- არსებული სისტემის ფუნქციონალის გარჩევა და საჭიროების შემთხვევაში არსებული კოდის, არქიტექტურის გაუმჯობესება.
- სამუშაო ჯგუფთან ერთად ამოცანების დაგეგმვა და ხარისხიანი პროდუქტის გამოშვების უზრუნველყოფა.
- არსებული და ახალი სისტემების ავტომატური ტესტებით უზრუნველყოფა, საჭიროების შემთხვევაში.
- სამუშაო პროცესის მუდმივ გაუმჯობესებაზე პასუხისმგებლობის აღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ვებ დეველოპმენტში 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება.
- ტექნიკური-პროფესიული ინგლისური ტერმინოლოგიის ცოდნა;
- პროგრამული ენების და ტექნოლოგიების ცოდნა: JavaScript, Angular & Typescript, HTML5, CSS3 SASS, NGX Bootstrap;
- გუნდური მუშაობის გამოცდილება და შესაბამისი ფლატფორმების ცოდნა : GIT, VSTS, JIRA.
- სასურველია Agile და Scrum-ით მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები:

- დეტალებზე ორიენტირებული;
- კრეატიული;
- დროის მართვის უნარი;
- სწორი, დროული და საქმიანი კომუნიკაციის უნარი.

რას გთავაზობთ ჩვენ:

- ტურიზმის სფეროში ერთ-ერთ საუკეთესო კომპანიაში გამოცდილების მიღების პერსპექტივას;
- სასიამოვნო და მყუდრო სამუშაო გარემოს;
- კარიერული ზრდის პერსპექტივას, ინტერესების შესაბამისად;
- სხვადასხვა ტიპის აქტივობებს, გუნდის შეკავშირების მიზნით;
- კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას, ჯანმრთელობის დაზღვევის პროგრამითა და საკომუნიკაციო ხარჯების უზრუნველყოფით.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება. ინტერვიუები დაიგეგმება რეზიუმეების საფუძველზე შერჩეულ აპლიკანტებთან.

მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 14:38

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

დეველოპერი

ID 62378

"Hotel Hub" არის სასტუმროებისა და ტრანსფერების ჯავშნების ონლაინ პლატფორმა. სრულიად ინოვაციური პროექტი ქართული ტურიზმის, კერძოდ კი ჰოსფითალითი ინდუსტრიაში.

"Hotel Hub" მოიცავს რამდენიმე ასეულ კორპორატიულ პარტნიორს 15+ ქვეყანაში და 100+ სასტუმროს ჯავშნების სისტემაში.

ჩვენი ფილოსოფია მარტივია - ჩვენ გვიყვარს საკუთარი საქმე. ჩვენ ვთავაზობთ მაქსიმალურ კომფორტსა და სიმყუდროვეს ჩვენს სტუმრებს.

პოზიცია: დეველოპერი

სამუშაოს აღწერილობა:

- სტრატეგიულ პროექტებში მონაწილეობის მიღება;
- არსებული სისტემის ფუნქციონალის გარჩევა და საჭიროების შემთხვევაში არსებული კოდის, არქიტექტურის გაუმჯობესება.
- სამუშაო ჯგუფთან ერთად შესასრულებელი სამუშაოს დაგეგმვა და ხარისხიანი პროდუქტის გამოშვების უზრუნველყოფა.
- სამუშაო პროცესის მუდმივ გაუმჯობესებაზე პასუხისმგებობის აღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ვებ დეველოპმენტში 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება.
- ტექნიკური-პროფესიული ინგლისური ტერმინოლოგიის ცოდნა;
- ტექნოლოგიების ცოდნა: .Net Platform, Web API, Rest API, .Net Core, Asp.Net Core, Linq, EF, EF Core;
- მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება (MS SQL, PostgreSQL…)
- გუნდური მუშაობის გამოცდილება და შესაბამისი ფლატფორმების ცოდნა: GIT, VSTS, JIRA...
- არქიტექტურული მიდგომების ცოდნა: DDD, Event Sourcing, CQRS, Microservices….
- Azure-ზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითველბა უპირატესობად
- სასურველია Agile და Scrum-ით მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები:

- დეტალებზე ორიენტირებული;
- დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
- საჭიროებების ანალიზი და ანალიტიკური აზროვნება.

რას გთავაზობთ ჩვენ:

- ტურიზმის სფეროში ერთ-ერთ საუკეთესო კომპანიაში გამოცდილების მიღების პერსპექტივას;
- სასიამოვნო და მყუდრო სამუშაო გარემოს;
- კარიერული ზრდის პერსპექტივას, ინტერესების შესაბამისად;
- სხვადასხვა ტიპის აქტივობებს, გუნდის შეკავშირების მიზნით;
- კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას, ჯანმრთელობის დაზღვევის პროგრამითა და საკომუნიკაციო ხარჯების უზრუნველყოფით.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება. ინტერვიუები დაიგეგმება რეზიუმეების საფუძველზე შერჩეულ აპლიკანტებთან.

მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 14:36

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი ყაზბეგში

ID 62377

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000451
ადგილმდებარეობა: ყაზბეგი
კატეგორია: ბუღალტერია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 1 წელი მსგავსი მიმართულებით.

განათლება: ბაკალავრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:

- ქართული - ძალიან კარგი
- რუსული - კარგი
- ინგლისური - საშუალო.

უნარები:

- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
- სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი.

სამუშაოს აღწერა:

- მომხმარებლისთვის სალარო მომსახურების გაწევა;
- ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით სალარო ოპერაციების წარმოება;
- საგადასახადო ანგარიშფაქტურების გამოწერა;
- სალარო აპარატთან და საბანკო ტერმინალთან მუშაობა;
- სალაროში თანხის მოძრაობის პროგრამული აღრიცხვა;
- სალაროს წიგნის წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/451

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 19 სექტემბერი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 13 სექტემბერი 14:34

ბოლო ვადა 19 სექტემბერი 00:00

სერვის ადმინისტრატორი

ID 62376

მიკროსაფინანსო კომპანია "მისო ევროკრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას სერვის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

"მისო ევრო კრედიტი" არის ევროპული კაპიტალით დაფუძნებული ერთ-ერთი წამყვანი მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია საქართველოს ბაზარზე. ამჟამად კომპანია წარმოგიდგენთ ავტომობილით უზრუნველყოფილ სესხებს კონკურენტული პირობებით.

"მისო ევრო კრედიტი" მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც გამოირჩევა თანამედროვე ტიპის მენეჯმენტით და ორიენტირებულია თანამშრომელთა კარიერულ ზრდასა და განვითარებაზე, ქმნის სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და უზრუნველყოფს დამატებითი ბენეფიტებით.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი; ქ. ბათუმი

ძირითადი მოვალეობები:

- მომხმარებლის დახვედრა და პირველადი ინფორმაციის მიწოდება
- მომხმარებელთა მოთხოვნების განსაზღვრა და სწორი გადამისამართება
- პირველადი ინფორმაციის მიწოდება და კონსულტაცია
- მომხმარებლის დახმარება რიგის მართვის და სწრაფი გადახდის აპარატებთან
- რიგის მართვა და პრობლემური სიტუაციის მოგვარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება; განიხილებიან ახალ კურსდამთავრებული სტუდენტები
- სასურველია რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel) ცოდნა.

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- გამართული მეტყველება
- აქტიურობა
- ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტაცია
- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი.

თუ არ გაქვთ სამუშაო გამოცდილება, ხართ ენერგიული და მოტივირებული, მისო "ევროკრედიტი" საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ გამოცდილება საფინანსო სფეროში, განივითაროთ ბიზნესისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები, იმუშაოთ სასიამოვნო გარემოში და მიიღოთ კარიერული წინსვლის და განვითარების საუკეთესო შანსი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციისა და ქალაქის დასახელება დასახელება.

გთხოვთ, განაცხადი გადმოაგზავნოთ არაუგვიანეს 2019 წლის 10 ოქტომბრისა.

კომპანია მადლობას გიხდით დაინტერესებისათვის გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 13 სექტემბერი 14:32

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

სოციალური მედიის მენეჯერი

ID 62375

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 127 ფილიალით.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად.

"სუფთა სახლში" მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 1000-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით, თვეში ორი შაბათი დასვენება)

ფუნქცია-მოვალეობები:

- კომპანიის სოციალურ მედია ქსელებში არსებული კორპორატიული ანგარიშების გამართული და ეფექტური აქტივობის უზრუნველყოფა; (Facebook, Instargam, Youtube, linkedIn, Google Adwords)
- Facebook აქტივობების წლიური კალენდრის შედგენა და განხორციელება;
- კომპანიის სოციალური ქსელების მუდმივი განახლებისა და გაუმჯობესების განხორციელება;
- ინტერნეტ სივრცეში კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული ინფორმაციის, ბლოგის, პოსტის მოძიება/შესწავლა და დროული და სათანადო რეაგირება;
- სოციალური ქსელის გვერდზე განთავსებულ პოსტებზე რეგულარული და ოპერატიული რეაგირება.
- სოციალური ქსელში რეკლამის მენეჯმენტი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (მარკეტინგის ან ჟურნალისტიკის მიმართულებით);
- სასურველია გამოცდილება მარკეტინგის სფეროში;
- Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა;
- უცხო ენის ცოდნა (ინგლისური, რუსული).

დამატებითი უნარები:

- წერითი და მეტყველების კარგი უნარი;
- კომუნიკაბელური;
- მიზანდასახული;
- პასუხისმგებლიანი;
- ორგანიზებული;
- ენერგიული;
- პუნქტუალური;
- გუნდური მუშაობის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ კომფორტულ სამუშაო გარემოს, კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრეინინგებს, კარიერულ ზრდას, მზარდ შრომით ანაზღაურებას.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "სოციალური მედიის მენეჯერი".

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. გაცნობებთ, რომ თქვენს მიერ გამოგზავნილი პერსონალური მონაცემები "სუფთა სახლი"-ს მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მიმდინარე ვაკანსიაზე მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებულ იქნას სხვა შესაფერის ვაკანსიაზე. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულ პირობებს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 14:30

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

სატელეფონო გაყიდვების ოპერატორი

ID 62374

"საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას სატელეფონო გაყიდვების ოპერატორის თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 27 სექტემბერი, 2019 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/36100/

განთ. 13 სექტემბერი 14:28

ბოლო ვადა 27 სექტემბერი 00:00

სატელეფონო სერვისის ოპერატორი - 4 საათიანი

ID 62373

"საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას სატელეფონო სერვისის ოპერატორის (4 საათი) თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 27 სექტემბერი, 2019.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/45798/4

განთ. 13 სექტემბერი 14:26

ბოლო ვადა 27 სექტემბერი 00:00

HORECA მენეჯერი

ID 62372

კომპანია "მარშე" 2012 წლიდან შემოვიდა ბაზარზე და დაარსებიდან დღემდე ზრდისა და განვითარების პროცესს უწყვეტად განაგრძობს. ამ ეტაპზე წარმოების 4 ძირითადი მიმართულება გვაქვს: თევზეული, ძეხვეული, ნახევარფაბრიკატები, პურ-ფუნთუშეული.

ჩვენი მიზანია, ვაწარმოოთ საუკეთესო ხარისხითა და გემოვნებით გამორჩეული პროდუქტები სამომხმარებლო ბაზრისთვის და ვიყოთ წამყვანი პარტნიორი ქართულ HORECA ბიზნესში განსაკუთრებული პროდუქტების მიწოდებითა და ბიზნეს გადაწყვეტილებების შეთავაზებით, სადაც წინა პლანზე ყოველთვის ინოვაციური და პროფესიონალური მიდგომები იქნება. ჩვენ ვაცნობიერებთ დროისა და ინდივიდუალური საჭიროებების მნიშვნელობას ამ ბიზნესში და ყველა პარტნიორთან მაქსიმალური მოქნილობით გამოვირჩევით.

ჩვენ პატივს ვცემთ და თანაბარ შესაძლებლობებს ვაძლევთ ყველა თანამშრომელს განურჩევლად მათი ასაკისა, სქესისა და ეთნიკური წარმომავლობისა.

კომპანია "მარშე" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: HORECA მენეჯერი.

პოზიციის მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი
სამუშაო საათები: 10:00-დან 18:00-მდე (1 საათი შესვენება)

ძირითადი მოვალეობები:

- ჰორეკა ბაზრის მუდმივი მონიტორინგი, ახალი შესაძლებლობების აღმოჩენა და გაყიდვების ინდივიდუალური სტრატეგიის შემუშავება;
- პოტენციური კლიენტების მოძიება, შეხვედრების ორგანიზება, მოლაპარაკებების წარმოება და მათთან მჭიდრო, შედეგებზე ორიენტირებული ურთიერთობების აწყობა-განვითარება;
- კომპანიის პროდუქტებისა და პროცესების ზედმიწევნით კარგად შესწავლა.

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (ბიზნესის ადმინისტრირება, სასტუმროს ბიზნესი, PR).
- სასურველია სამუშაო გამოცდილება B2B გაყიდვებში (უპირატესობა მიენიჭება გამოცდილებას საკვები პროდუქტების ან ჰორეკა სფეროში).
- ენები - ქართული, ინგლისური, რუსული.
- საოფისე პროგრამები - MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.

თუ აკმაყოფილებთ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, ჩვენ გთავაზობთ:

- საინტერესო გამოწვევებით და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობებით მდიდარ სამუშაო გარემოს;
- მუშაობისათვის კომფორტულ პირობებს;
- პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას.

გთხოვთ, რეზიუმეში მიუთითოთ, სარგებლობთ თუ არა პირადი ავტომობილით და ხართ თუ არა თანახმა მის გამოყენებაზე ყოველდღიურ საქმიანობაში.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ "HORECA მენეჯერი (თბილისი)", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 27 სექტემბერი, 2019 წელი.

წარმატებას გისურვებთ!

განთ. 13 სექტემბერი 14:24

ბოლო ვადა 27 სექტემბერი 00:00

არასიცოცხლის ზარალების მენეჯერი

ID 62371

სს რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია "გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია" არის წამყვანი საერთაშორისო სადაზღვევო ჯგუფის - "Global Benefits Group" (GBG) ექსკლუზიური რეგიონული წარმომადგენელი საქართველოში 2017 წლიდან. "Global Benefits Group" ამერიკული საერთაშორისო სადაზღვევო ჯგუფია. 37-წლიანი გამოცდილების მქონე კომპანია გლობალურ ბაზარზე ოპერირებს, მსოფლიოს 120 ქვეყანაში აქვს წარმომადგენლობითი ოფისები და ივაჭრება ლონდონის საფონდო ბირჟაზე.

სს რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია "გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას არასიცოცხლის ზარალების მენეჯერის პოზიციაზე.

მისამართი: 0108 თბილისი, გ. ჭანტურიას ქ. 5.
ანაზღაურება: შეთანხმებით, დამოკიდებულია კანდიდატის სამუშაო გამოცდილებასა და კვალიფიკაციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- ავტო ზარალების დარეგულირების პროცესის ადმინისტრირება (შემთხვევის ადგილზე გასვლა) და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება;
- მომხდარი ზარალის დასარეგულირებლად საჭირო დოკუმენტაციის (პოლისის ასლი, კლიენტის განაცხადი, საპატრულო ცნობა და სხვა) მოძიება, სისრულის შემოწმება და უზუსტობის შეთხვევაში პრობლემის მოგვარება;
- დოკუმენტაციის შესწავლა, ანალიზი და ზარალების ანაზღაურების შესახებ დასკვნის გამოტანა;
- დოკუმენტაციაზე დაყრდნობით გასაცემი თანხის კალკულაცია, (ცვეთა, ფრანჩიზა და სხვა.) შესაბამისი დასკვნის და აქტის (მათ შორის არაპროგრამული) მომზადება;
- ავტო ზარალებთან დაკავშირებული ინფორმაციის შესაბამის ფორმაში ასახვა;
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- სავალდებულოა სადაზღვევო სფეროში მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- უცხო ენების ფლობა (რუსული და ინგლისური);
- ავტომობილის მართვის მოწმობა - B კატეგორია და სულ მცირე მართვის ორწლიანი გამოცდილება;
- კომპიუტერული პროგრამების ფლობა (Microsoft Office).

პიროვნული უნარები:

- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- მოლაპარაკების უნარი;
- დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
- აზრის გამართულად და მკაფიოდ ჩამოყალიბების უნარი;
- ახალ გარემოში ადაპტაციის უნარი;
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი;
- კონფლიქტების მართვის უნარი;
- მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
- ყურადღება დეტალების მიმართ;
- ანალიზის უნარი;
- გუნდურობა.

თუ აკმაყოფილებთ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, ჩვენ გთავაზობთ:

- საინტერესო გამოწვევებით და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობებით მდიდარ სამუშაო გარემოს;
- მუშაობისათვის კომფორტულ პირობებს;
- ურთიერთობას ერთ-ერთ ყველაზე გამოცდილ და მეგობრულ გუნდთან;
- პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
- ანაზღაურებას ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისად.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 სექტემბერი 16:02

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00