ფილტრი

ვაკანსიები

IT სპეციალისტი

ID 61145

"პსპ დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას IT სპეციალისტის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** ოპერაციული სისტემების MS Windows XP, 7, 8, 10 სრულყოფილი ცოდნა;
** Windows Server 2012/2014/2016 active directory, domain controller თან 
** მუშაობის გამოცდილება
** პერიფერიული მოწყობილობების ინსტალაციის და კონფიგურაციის ცოდნა; 
** ქსელების საფუძვლების ცოდნა (TCP/IP, LAN);
** კომუტატორებთან და მარშრუტიზატორებთან მუშაობის გამოცდილება;
** storage-ებთან მუშაობის გამოცდილება (backup/restore)
** სამუშაო ადგილების ტექნიკური უზრუნველყოფა
** IP ტელეფონის მუშაობის სპეციფიკის ცოდნა;
** შესაბამის სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; 

მოვალეობები:

** სამუშაო ადგილის პერიფერიული მოწყობილობებით აღჭურვა, მათი გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა.
** სამუშაო ადგილს გარეთ დისტანციურად (ტელეფონით, remote desktop) პრობლემის მოგვარება.
** ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია, დამხმარე პროგრამებით უზრუნველყოფა და განახლება
** კომპიუტერული ტექნიკის და ლოკალური ქსელის, პერიოდული პროფილაქტიკური შემოწმება;
** თანამშრომელთა კონსულტაცია კომპიუტერული ტექნიკისა და პროგრამული უზრუნველყოფის მოხმარების საკითხებში;
** სისტემის ვირუსებისგან გაწმენდა. ანტივირუსული ბაზების განახლება;

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 23 მაისი.

გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV: [email protected]

განთ. 20 მაისი 15:29

ბოლო ვადა 23 მაისი 00:00

მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორი

ID 61144

სს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია სვის კაპიტალ" აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

SQL Server მონაცემთა ბაზების ადმინისტრირება:

** MSSQL-ის მონაცემთა ბაზიდან, მონაცემების ამოღება/დამუშავება.
** საოპერაციო სისტემის ცვლილებების ან/და განახლებების ტესტირება და დანერგვა.
** კომპანიის საოპერაციო პროგრამასთან დაკავშირებული ცვლილებების ტესტირება / დანერგვა.
** ფილიალების თანამშრომლების მიერ განხორციელებული ოპერაციების/ტრანზაქციების სიზუსტის შემოწმება.
** ფილიალების თანამშრომლებისათვის საოპერაციო პროგრამასთან დაკავშირებით დახმარების გაწევა;
** საოპერაციო პროგრამის მომწოდებელი კომპანიის, ტექნიკურ მხარდაჭერასთან ერთობლივი მუშაობა, (სამუშაო ენა - ინგლისური);
** ყოველდღიური/ყოველკვირეული/ყოველთვიური ანგარიშების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება: უმაღლესი ტექნიკური ან ფინანსების განხრით;
** SQL სისტემის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** TSQL მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საბანკო ან/და მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში რეპორტინგის განყოფილებაში ან საოპერაციო მხარდაჭერის/პროგრამული უზრუნველყოფის მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება;
** MS Excel მაღალ დონეზე ცოდნა; კომპიუტერული საოფისე სხვა პროგრამების ცოდნა;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა. 

სხვა მოთხოვნები:

** ანალიზისა და სტატისტიკის წარმოების უნარი;
** დეტალების მიმართ ყურადღებიანობა;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** სისხარტე მუშაობაში;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი; ორშაბათი-პარასკევი: 10:00-18:30; 
** გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე.
** ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად. 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 29.05.2019. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორი".

განთ. 20 მაისი 15:28

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

ტექნიკური მომსახურების მიმართ. სპეციალისტი - შიდა ქართლი

ID 61142

სს "ოპპა" (ყოფილი სს "ნოვა ტექნოლოჯი") საქართველოს ფინანსურ ტექნოლოგიურ ბაზარზე ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. საქმიანობა 2007 წელს დაიწყო და მთელი საქართველოს მასშტაბით 6500-ზე მეტ გადახდის წერტილს ფლობს. კომპანიაში 250-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული. შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდთან ერთად.

სს "ოპპა" აცხადებს ვაკანსიას შიდა ქართლის წარმომადგენლობის ტექნიკური მომსახურების მიმართულების სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: შიდა ქართლი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ქსელში განთავსებული ტერმინალის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • მოწყობილობების გასუფთავება, დიაგნოსტიკა, საჭიროების შემთხვევაში მოწყობილობების გამოცვლა.


სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება;
  • Windows xp, 7, 8, 10-ის ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint) ცოდნა;
  • ქართულ ენაზე გამართული მეტყველება;
  • არსებული რეგიონის კარგად ცოდნა.


დამატებითი მოთხოვნები:

  • ავტომანქანის მართვის მოწმობა B კატეგორია;
  • აუცილებელია ავტომობილის ქონა;
  • უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა;ცნობა ნასამართლეობის შესახებ;
  • ცნობა ნარკოლოგიური შემოწმების შესახებ.


უნარები:

  • გუნდურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • სამუშაოს ორგანიზება;
  • სტრესულ სიტუაციებში ეფექტურად მუშაობის უნარი.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • შესაძლებლობას, გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის თანამშრომელი;
  • იმუშაოთ ინოვაციებზე ორიენტირებულ, სასიამოვნო და მეგობრულ სამუშაო გარემოში;
  • განვითარდეთ პროფესიულად და მოახდინოთ თვითრეალიზაცია.


დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 2018 წლის 15 ივნისის ჩათვლით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ სს "ოპპა"-მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზეც.

განთ. 20 მაისი 15:18

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

კურიერი

ID 61141

კომპანია "სმარტ ექსპრესი" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის პოზიციაზე საკუთარი ეკონომიური ავტომობილით.

ასაკი: 21-35 წ
მუშაობის არეალი: თბილისი
სმარტ ექსპრესის ოფისი მდებარეობს ისნის რაიონში, ბერი გაბრიელ სალოსის გამზირზე.

თანამდებობის ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** საკურიერო მომსახურების გაწევა იურიდიული და ფიზიკური პირებისათვის
** გზავნილების მიწოდება თბილისის მასშტაბით.

პიროვნული თვისებები:

** დეტალებზე ორიენტირებული;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობით, მოტივირებული და ორგანიზებული;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

ანაზღაურება: 600-800 ლარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV/რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 20 მაისი 15:15

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

მოდელების ვალიდატორი

ID 61140

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას, პოზიციაზე - მოდელების ვალიდატორი.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/45266/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 29 მაისი, 2019.

განთ. 20 მაისი 15:15

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

გაყიდვების ოფიცერი - კახეთი

ID 61139

"კრედო ბანკი" ახალგაზრდებს გთავაზობთ შესაძლებლობას დასაქმდეთ კახეთში არსებულ ტექნიკის წამყვან და სხვა ბრენდული მაღაზიების ქსელში გაყიდვების ოფიცრის პოზიციაზე.

კრედო ბანკი წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში და წარმოგენილია 68 ფილიალით. 2017 წელს ჩვენ მივიღეთ საბანკო ლიცენზია და გადავედით განვითარების ახალ ეტაპზე. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია. 

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** ინოვაციურ, სასიამოვნო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტს;
** პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს.

გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში. 

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები: 

** კრედოს საგანვადებო პროდუქტების ეფექტური გაყიდვა და რეკლამირება როგორც კრედოს კონტრაქტორ მაღაზიებში, ისე მის ფარგლებს გარეთ;
** ყველა პროცედურის გათვალისწინებით და დაცვით განვადების გაცემისათვის ყველა საჭირო დოკუმენტზე ხელმოწერიების გაკეთება;
** კლიენტების სწორი მონაცემებით აპლიკაციის დარეგისტრირება ბაზებში;
** განვადების ბარათების გადაცემა მსესხებლებზე კომპანიაში არსებული წესების ზუსტი დაცვით;
** მიბარებული/გადაცემული განვადების ბარათების აღრიცხვა და კონტროლი;
** კვირაში ერთხელ უშუალო ხელმძღვანელისათვის მის მიერ შედგენილი დოკუმენტაციის მიწოდების უზრუნველყოფა;
** სამუშაო ობიექტზე კრედოს ყველა არსებული და პოტენციური კლიენტისთვის სათანადო ყურადღების დათმობა;
** კომპეტენციის ფარგლებში კომპანიის და პროდუქტის შესახებ დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემის უზრუნველყოფა;
** კრედოს საგანვადებო ინვოისის შევსება, სრული წესების დაცვით, კლიენტისათვის მომსახურების სტანდარტების გაცნობა;
** საჭიროების შემთხვევაში კრედოს საგანვადებო პროდუქტების რეკლამირება, ზედამხედველის მიერ მითითებულ ობიექტებზე;
** კრედოს ჩაცმის ეტიკეტის დაცვა.

რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

** უმაღლესი განათლება/სტუდენტის სტატუსი;
** საოფისე პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობისა გრძნობა;
** გუნდურობა;
** პროაქტიულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითე ვაკანტური პოზიციის დასახელება და ადგილი (მაგ. გაყიდვების ოფიცერი ყვარელში) ან დატოვეთ თქვენი რეზიუმე კრედო ბანკის ნებისმიერ ფილიალში.

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 15 ივნისი.

#გახდიკრედოელი

განთ. 20 მაისი 15:14

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

პრისელერი

ID 61138

კომპანია "მეგაკო" ჩვიდმეტი წელია წარმატებით მოღვაწეობს საქართველოს სადისტრიბუციო ბაზარზე. "მეგაკო" ექსკლუზიური დისტრიბუტორია"Kraft Foods "-Alpen Gold, Jacobs, Korona, Dirol, Danon, ჩაი გურიელი და სხვა. 

"მეგაკო" ორიენტირებულია მომხმარებელზე, უახლესი იმპორტული პროდუქცის დისტრიბუციაზე. კომპანიის პრიორიტეტული ღირებულებებია სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა, მომხმარებლისადმი ერთგულება.

კომპანია "მეგაკო თრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის პოზიციაზე.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ასაკი: 23-დან 32 წლამდე;
** უმაღლესი განათლება; 
** დისტრიბუტორად მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი ;
** ავტომობილის მართვის მოწმობა B კატეგორია;
** საკუთარი ავტომობილით;
** საქონლის უსაფრთხოებისთვის უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა;
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

** გუნდური მუშაობა; 
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობა; 
** მაღალი შედეგების მიღწევა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ინიციატურობა;
** მოლაპარაკებების წარმობა;
** მიზანდასახულობა;
** დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** ახალი ობიექტების ათვისების უნარი;
** დოკუმენტებთან მუშაობის უნარი;
** პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;

დაინტერესებულ კანდიდატებს გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 30 მაისის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - პრისელერი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 20 მაისი 15:13

ბოლო ვადა 30 მაისი 00:00

სწრაფი კვების ქსელის განვითარების მენეჯერი

ID 61137

სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას სწრაფი კვების ქსელის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

სრული ინფორმაციისათვის გადადით ჩვენს საიტზე: http://nikora.ge/ 

მოვალეობები:

** კომპანიის სწრაფი კვების ქსელის განვითარებაზე (ასორტიმენტი, პროდუქცია) მუდმივი ზრუნვა
** სწრაფი კვების ობიექტების თანამშრომელთა მართვა
** სწრაფი კვების ობიექტის ფარგლებში, მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა/განხორციელება - კვლევის ჩატარება და ანალიზი, Facebook გვერდის მართვა
** საჭირო ინვენტარის, პოსტმასალების, დანადგარების შერჩევა.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება 
** სწრაფი კვების სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
** სასურველია, სწრაფი კვების ქსელის საოპერაციო მართვის მუშაობის გამოცდილება
** ინგლისური ენის ცოდნა. 

უნარ-ჩვევები:

** მართვის უნარი
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** კრეატიული აზროვნების უნარი
** პრიორიტეტების მიხედვით რესურსების გადანაწილების უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** მაღალი ემოციური ინტელექტი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 22 მაისისა და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "სწრაფი კვების ქსელის განვითარების მენეჯერი".

"ნიკორას" გუნდი გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 მაისი 15:12

ბოლო ვადა დღეს 00:00

ოჯახის ექიმის ასისტენტი

ID 61136

"სამედიცინო კორპორაცია ევექსი" აცხადებს ოჯახის ექიმის ასისტენტის ვაკანსიას თბილისში.

"სამედიცინო კორპორაცია ევექსი" ყველაზე ფართო ჰოსპიტალური ქსელია საქართველოში და დღეისათვის ქვეყნის 6 რეგიონში 78 კლინიკითაა წარმოდგენილი. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, 
სამუშო გრაფიკი: 8 საათიანი 5 სამუშაო დღე და შაბათს ნახევარი განაკვეთი.

ძირითადი მოვალეობები:

** კლინიკის მიერ შემუშავებული პოლისებისა და პროტოკოლების შესრულება;
** კვლევის ჩანაწერების ზუსტად და დროულად მომზადება; 
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სავალდებულოა უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** პრიორიტეტულია კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაბელურობა

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 29 მაისი 2019.

დაინტერესებული კანდიდატები რეზიუმეს ასატვირთად მიჰყევით ბმულს: https://evex.ge/ka/vacancy/ojaxis-eqimis-asistenti/212

"სამედიცინო კორპორაცია ევექსი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

სამედიცინო კორპორაცია ევექსში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სამედიცინო კორპორაცია ევექსის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე; ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 20 მაისი 15:11

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

ტენდერების მენეჯერი

ID 61135

შპს "წყლის და გაზის ტექნოლოგიები" აცხადებს ვაკანსიას ტენდერების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - შაბათი; 9:30 - 18:00 (1 საათი შესვენება)

კომპანიის შესახებ: 

"წყლის და გაზის ტექნოლოგიები" არის სარწყავი პროდუქტების სრული ხაზის მწარმოებელი და იმპორტიორი კომპანია - www.wgtechno.ge

ძირითადი მოვალეობები:

** ახალი სატენდერო წინადადების მოძიება, განხილვა და შეფასება სხვდასხვა მიმართულებით;
** სატენდერო წინადადებებისა და დოკუმენტაციის მომზადება;
** სატენდერო წინადადების ხარჯთაღრიცხვის მომზადება, ფასების კონტროლი და კალკულაცია;
** სატენდერო განხილვებისა და ვადების კონტროლი;
** საინფორმაციო ბაზის წარმოება;
** მჭიდრო ურთიერთობა კონტრაქტორ და ქვეკონტრაქტორ კომპანიებთან, მათ მიერ ნაკისრი ვალდებულების დროული შესრულებაზე კონტროლი;
** რისკების მართვა და კონტროლი მთელი სატენდერო პროცესის განმავლობაში;
** კომპლექსური ტექნიკური და სტრატეგიული საკითხების განხილვა და გადაწყვეტა;
** მოგებული ტენდერების მართვა, მონიტორინგი და შესრულებაზე კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები: 

** ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს-ადმინისტრირების ან მომიჯნავე მიმართულებით
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** რამდენიმე საქმის ერთდროულად წარმოების უნარი
** კარგად განვითარებული მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
** მაღალი კომუნიკაბელურობა და მოქნილობა
** სხარტი აზროვნება, დეტალებზე ორიენტირების უნარი
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა და სწრაფად მუშაობის უნარი
** ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა
** თურქული ენის ცოდნა სასურველია 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (2 რეკომენდატორის საკონტაქტო ინფორმაციასთან ერთად წინა სამსახურებიდან) მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 20 მაისი 15:11

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

შრომის უსაფრთხოების მენეჯერი

ID 61134

სს "ვისოლ პეტროლიუმ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსისას შრომის უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ფუნქციები:

** შრომის პირობების ინსპექტირება;
** შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის სისტემის შემუშავება/დანერგვა/შესრულების კონტროლი;
** შრომის უსაფრთხოებასთან და გარემოს დაცვასთან დაკავშირებულ საკანონმდებლო ცვლილებებზე მუდმივი ინფორმირებულობა და კომპანიის მენეჯმენტის დროული ინფორმირება;
** OHSAS 18001 სტანდარტის (სამუშაო გარემოს ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების მენეჯმენტის სისტემა) შესაბამისი სისტემის დანერგვა/კონტროლი და მასში ცვლილების შეტანის შემთხვევაში დროული რეაგირება და შესაბამისობაში მოყვანის უზრუნველყოფა;
** OHSAS 18001 სტანდარტის და სახელმძღვანელოების/ინსტუქციების პერიოდული განახლება კანონმდებლობისა და კომპანიის მოთხოვნების შესაბამისად;
** კომპანიის მენეჯმენტის კონსულტირება შრომის უსაფრთხოების საკითხებზე;
** საშიშროებების განსაზღვრა და შრომის უსაფრთხოების რისკების შეფასება კომპანიის საქმიანობის უსაფრთხოდ განხორციელების მიზნით;
** შრომის უსაფრთხოების ტრენინგებისა და ინსტრუქტაჟების რეგულარულად ჩატარება და პერსონალის ცოდნის შემოწმება, ამ მიზნით ტესტირების, სიმულაციების და სხვა სახის შემოწმებების წარმოება;
** აუცილებლობის შემთხვევაში გარე ტრენინგების საჭიროების ინიცირება;
** რისკების პრევენციისთვის საჭირო ღონისძიებების გატარების უზრუნველყოფა;
** შიდა აუდიტის პერიოდული ჩატარების ორგანიზება;
** კომპანიაში შრომის უსაფრთხოების დაცვასთან დაკავშირებული ინსტრუქციების შემუშავება და ასევე სხვადასხვა სახის სამუშაოებთან დაკავშირებით, რომლებმაც შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს თამაშრომლის უსაფრთხოებაზე ტექნიკურ პერსონალთან კოორდინაციაში;
** პირადი დამცავი აღჭურვილობით უზრუნველყოფა, და პერიოდული კონტროლი ვარგისიანობაზე;
** კომპანიის შენობა-ნაგებობების უზრუნველყოფა გამაფრთხილებელი ნიშნებით საჭიროებისამებრ;
** პირველადი დახმარების ყუთებით კომპანიის უზრუნველყოფა და მუდმივი კონტროლი საჭირო მედიკამენტებზე და პირველადი დახმარების საშუალებებზე;
** სახანძრო ინსტრუქციების შემუშავება და იმიტაციების ჩატარება ყოველწლიურად;
** თბილისის და რეგიონის მასშტაბით გეგმიური და წერტილოვანი ვიზიტების განხორციელება და შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის სტანდარტების დაცულობის მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება ტექნიკური მიმართულებით
** 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში;
** შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის მიმართულებით ტრენინგების (სასურველია სერტიფიცირებული) გავლას მიენიჭება უპირატესობა;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** ISO 9001:2008 სტანდარტის ცოდნა 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected]. წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება. 

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 25 მაისი 

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის. თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება ელექტრონულ მისამართზე 6 თვის ვადით.

განთ. 20 მაისი 15:02

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

ფინანსური სპეციალისტი

ID 61133

"თბილისის ცენტრალური საავადმყოფო" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ლუბლიანას ქ. 5.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების ან ბიზნეს-ადმინისტრირების მიმართულებით.
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა;
  • სასურველია Excel-ის კარგად ცოდნა;
  • სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა.


ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: კლინიკის ფინანსური დეპარტამენტის დახმარება.

დამატებითი მოთხოვნები:

  • პასუხისმგებლობა და ორგანიზებულობა;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • დეტალებზე ორიენტაციის უნარი.
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.


"თბილისის ცენტრალურ საავადმყოფოში" კანდიდატის მიერ წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შესაბამის კანდიდატებთან.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 15 ივნისი, 2019 წ.

განთ. 20 მაისი 15:01

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00