ფილტრი

ვაკანსიები

საბანკეტო მიმართულების მზარეული

ID 63967

მულტიფუნქციური ცენტრი "რესპუბლიკა" აცხადებს ვაკანსიას საბანკეტო მიმართულების მზარეულის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** შესაბამის სფეროში გამოცდილება
** ევროპული და ქართული კანაპე და ბუფეტის მენიუების ცოდნა
** ყავის შესვენების და ე.წ. "სეტ ლანჩების" მენიუს ცოდნა/შედგენა
** მენიუს კალკულაციების შედგენა.

თვისებები:

** პასუხისმგებლობა
** პუნქტუალურობა
** გუნდური მუშაობა
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი.

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე არაუგვიანეს 31 იანვრისა, შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 13:41

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

სტაჟიორი

ID 63966

ფარმაცევტული კომპანია "SmartPharm" აცხადებს ვაკანსიებს შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე და სტაჟიორის ანაზღაურებად პოზიციაზე შესყიდვების დეპარტამენტში.

შესყიდვების მენეჯერის ძირითადი მოვალეობები:

** ნაშთებისა და მარაგების კონტროლი და მონიტორინგი
** შესყიდვების სწორი დაგეგმვა და ორგანიზება
** ადგილობრივ და უცხოელ მომწოდებლებთან მოლაპარაკებების წარმოება
** კონკურენტული ბაზრის შესწავლა, ფასების ანალიზი და შესაბამისი აქტივობების განხორციელება კონკურენტული უპირატესობის მოსაპოვებლად
** პარტნიორებთან სტრატეგიული შეთანხმებების წარმოება საბითუმო შესყიდვა-გაყიდვებთან დაკავშირებით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ფარმაცევტული განათლება ან განათლება ჯანდაცვის სფეროში); სტაჟიორის შემთხვევაში განიხილებიან სტუდენტებიც.
** საოფისე პროგრამების ცოდნა, განსაკუთრებით MS Excel-ის ცოდნა;
** ინგლისური და რუსული ენის მაღალ დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელურობა, პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პუნქტუალურობა; ორგანიზებულობა;
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი, პასუხისმგებლობა.

ანაზღაურება დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციასა და გამოცდილებაზე და განიხილება ინდივიდუალურად.
კომპანია უზრუნველყოფს თანამშრომლებს კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევით.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ CV 2020 წლის 17 თებერვლამდე, ელ. მისამართზე: [email protected]m.ge და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც აგზავნით განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 21 იანვარი 13:40

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

გამოცდილი სესხის ოფიცერი ბოლნისში

ID 63965

სს "კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონემენტს;
** პროფესიულ ტრენინგებს;
** მობილური ტელეფონის შეძენის ლიმიტს;
** საჭირო რაოდენობის საწვავს;
** მანქანის ცვეთის ხარჯებს.

თანამდებობა: გამოცდილი სესხის ოფიცერი
სამუშაო ადგილი: ბოლნისი

პოზიციაზე არსებული პირობები:

** ფიქსირებული ანაზღაურება;
** ყოველთვიური ბონუსი;
** სამუშაო გრაფიკი - სრული.

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

** კლიენტების მოზიდვა;
** სასესხო განცხადებების ანალიზი და კლიენტების ბიზნესის შეფასება;
** საკრედიტო კომიტეტისათვის კლიენტების შესახებ რეკომენდაციის მიცემა;
** საკრედიტო კომიტეტის დადასტურების შემთხვევაში სესხის გაცემის უზრუნველყოფა;
** სესხის გადახდის პროცესის მონიტორინგი;
** ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა;
** ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.

ცოდნა, კვალიფიკაცია, უნარები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** მინიმუმ 6-თვიანი სამუშაო გამოცდილება სესხის ოფიცრის პოზიციაზე;
** სასურველია საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა კარგად;
** აუცილებელია მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი;
** შრომისმოყვარე, მიზანდასახული;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ძლიერი თვითმოტივაცია და წარმატების მიღწევის სურვილი;
** ძირითადი ბიზნეს პრინციპებისა და ეთიკის ნორმების ცოდნა.

გამოგვიგზავნეთ CV ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და სამუშაო ადგილი, მაგალითად: "სესხის ოფიცერი ბოლნისში".

განაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 4 თებერვალი.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 21 იანვარი 13:36

ბოლო ვადა 4 თებერვალი 00:00

უმცროსი სესხის ოფიცერი წალკაში

ID 63964

"კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში და წარმოგენილია 68 ფილიალით. 2017 წელს ჩვენ მივიღეთ საბანკო ლიცენზია და გადავედით განვითარების ახალ ეტაპზე. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია.

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** ინოვაციურ, სასიამოვნო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტს;
** პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს.

გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში.

პოზიცია: უმცროსი სესხის ოფიცერი წალკაში

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

** მომხმარებლებთან, კომპანიებთან დაკავშირება და მათთვის ყველა ტიპის სესხის პირობების გაცნობა და შეთავაზება;
** კლიენტთა შესახებ საჭირო ინფორმაციის შეგროვების უზრუნველყოფა;
** სესხის ოფიცრის მხარდაჭერა/დახმარება პრომო აქციების ჩატარებაში;
** საჭიროების შემთხვევაში, სესხის ოფიცერის დახმარება სესხის გაცემაში და სესხის დამუშავებაში;
** გაცემული პროდუქტების მონიტორინგის განხორციელება;
** მონიტორინგის პროცესში საგანვადებო სესხის შეთავაზება ყველა კლიენტზე;
** ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;
** ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.

რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** საბანკო სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** გადაწყვეტილებების მიღების და პასუხისმგებლობის აღების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ინიციატივის მქონე;
** ყურადღებიანი.

თუ დაგაინტერესეთ და გაქვს შენი თავის იმედი, გამოაგზავნე შენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითე ვაკანტური პოზიციის დასახელება - "უმცროსი სესხის ოფიცრი წალკაში".

განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 2 თებერვალი.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

#გახდიკრედოელი

განთ. 21 იანვარი 13:34

ბოლო ვადა 2 თებერვალი 00:00

კატეგორიის განვითარების მენეჯერი

ID 63963

შპს "ალტა" დღეისთვის წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანიას საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, ოპერირებს არსებული მსოფლიო ბრენდების, დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით, წლების განმავლობაში გაფორმებული აქვს პარტნიორული კონტრაქტები უმსხვილეს მსოფლიო ბრენდებთან.

შპს "ალტა" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში:

** შეგეძლებათ იმუშაოთ კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ თვითრეალიზაციისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად;
** გექნებათ კონკურენტული ანაზღაურება, ბონუსები და ჯანმრთელობის დაზღვევა.

განაკვეთი: სრული.

მოვალეობები:

** ბაზრის კვლევა და ანალიზი;
** პროდუქტების წინასწარი მატრიცის განსაზღვრა;
** გაყიდვების გეგმისა და წინასწარი პროგნოზების შედგენა/შემუშავება;
** ახალი პროდუქტების გაცნობა/წარდგენა;
** ფასების რეგულარული მონიტორინგი, მარაგების, პროდუქტის ხანდაზმულობისა და საბაზრო სიტუაციის მიხედვით;
** სააქციო და სალიკვიდაციო ფასების განსაზღვრა;
** კატეგორიის მიხედვით გაყიდვების, შესყიდვების გეგმისა და მარჟების მდგომარეობის პერმანენტული შემოწმება;
** კონკურენტი კომპანიების გასაყიდი პროდუქტების, აქციების და ფასების მონიტორინგი;
** კონკურენტების აქტივობებზე სწრაფი რეაგირება;
** შესყიდული პროდუქტის მაღაზიათა ქსელში განაწილება, მაღაზიების საჭიროების და სპეციფიკის გათვალისწინებით;
** ნაშთების, მათ შორის გზაში ან მომწოდებლის საწყობში მყოფი პროდუქტების ბრუნვის და ხანდაზმულობის მუდმივი მონიტორინგი და შესაბამისი ღონისძიების განხორციელება;
** კუთვნილი კატეგორიის ქვეშ სააქციო პროდუქტების განსაზღვრა;
** ფრომოუშენისა და აქციების იდეების გენერირება;
** პროდუქტების განლაგების განსაზღვრა, სააქციო ზონების შესაბამისად;
** ყველა სააქციო საკითხზე გაყიდვების დეპარტამენტთან და მარკეტინგთან თანამშრომლობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა; MS Excel-ის ცოდნა საჭიროა განსაკუთრებულად მაღალ დონეზე;
** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ერთ წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

საქმიანი თვისებები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხი;
** სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ინიციატივების წარდგენის უნარი;
** კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** კრიტიკული აზროვნება;
** სამუშაოზე კონცენტრირება და სტრესული სიტუაციის მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობა;
** ორგანიზებულობა და სწორი დაგეგმვის უნარი;
** დროის მართვის უნარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV თანდართული ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 21 თებერვლამდე. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გამოყენებული იქნება კანდიდატთა შერჩევის შემდეგი პროცედურები:

** წინასწარი გადარჩევა წარმოდგენილი CV-ების მიხედვით;
** გასაუბრება;
** IQ და OPQ ტესტი.

განთ. 21 იანვარი 13:33

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

სერვისის ინჟინერი/სტაჟიორი

ID 63962

"ბორუსან CAT"-ის საქართველოს წარმომადგენლობა აცხადებს ვაკანსიას სერვისის ინჟინრის (სტაჟიორი) პოზიციაზე.

ხანგრძლივობა: 6 თვიანი (ანაზღაურებადი სტაჟირება).

პოზიციის აღწერა:

სერვისის სტაჟიორი ინჟინერი პასუხისმგებელი იქნება სერვისის ინჟინერის დახმარებაზე, რათა დროულად დაგეგმონ ტექნიკის სერვისის მომსახურება მომხმარებლებისათვის, სწორად გადაანაწილონ დავალებები ტექნიკოსებზე და ელექტრიკოსებზე დაგეგმილი სერვის მომსახურებისათვის. სერვისის სტაჟიორი ინჟინერი უზრუნველყოფს მომხმარებლის ინფორმაციისა და შეკვეთების დეტალური სიზუსტით შეყვანას პროგრამაში და თავისი წვლილი შეაქვს სერვისის გაყიდვების ზრდასა და მომსახურების განვითარებაში.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ბაკალავრის ხარისხი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია ტექნიკური განხრით);
** გამოცდილება გაყიდვების, შეკვეთების, საწყობის მიმართულებით;
** კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების კარგი უნარი;
** მომხმარებლებთან ურთიერთობისა და რეპორტინგის უნარები;
** პრეზენტაციის, მოლაპარაკების და ინტერპერსონალური კომუნიკაციის ძლიერი უნარები;
** დროის მართვის, დაგეგმვის და ორგანიზების კარგი უნარ-ჩვევები;
** ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა, ასევე სასურველია რუსული და თურქული ენების ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა: MS Office, Outlook.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ინგლისურ ენაზე ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში "Subject" მიუთითოთ პოზიცია. დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 21 თებერვალი.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის!

განთ. 21 იანვარი 13:31

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

ოფისის ასისტენტი/სტაჟიორი

ID 63961

"ბორუსან CAT"-ის საქართველოს წარმომადგენლობა აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას ოფისის ასისტენტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, კახეთის გზატკეცილი 118
სამუშაო განრიგი: ორშაბათი - პარასკევი, 09:00 - 17:30
დამატებითი ბენეფიტები: კომპანია უზრუნველყოფს უფასო ტრანსპორტირებას და ლანჩს.

"ბორუსან CAT" საქართველო არის ამერიკული ბრენდის - "Caterpillar"-ის ექსკლუზიური დილერი საქართველოში, 1997 წლიდან (http://borusancat.ge/)

ძირითადი მოვალეობები:

** სატელეფონო ზარებზე პასუხი;
** კომპანიის დოკუმენტაციის (ბრძანებები, ხელშეკრულებები, წერილები, მიღება-ჩაბარებები) დამუშავება, კორექტირება და დაარქივება;
** კომპანიაში შემოსული და გამავალი კორესპონდენციისა და დოკუმენტების მიღება, აღრიცხვა, განაწილება;
** შიდა შეხვედრების და ღონისძიებების ორგანიზება, საჭიროების შემთხვევაში თარგმნა ინგლისურიდან ქართულ ენაზე და პირიქით, საქმიანი წერილების შედგენა ქართულ და ინგლისურ ენებზე;
** კომპანიის თანამშრომლებისთვის მივლინებების უზრუნველყოფა (საელჩოებთან, სასტუმროებთან და ავია სააგენტოებთან ურთიერთობა);
** ჩამოსული სტუმრების/პარტნიორების დახვედრის, მათი სასტუმროებში განთავსებისა და ტრანსპორტირების ორგანიზება;
** საკომუნიკაციო ხარჯების ინვოისების კონტროლი და შესაბამისი ფინანსური დოკუმენტების მომზადება;
** მენეჯერის მიერ განსაზღვრული სხვა მოვალეობების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

** უმაღლესი განათლება;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დროის მართვის, დაგეგმვის და ორგანიზების კარგი უნარ-ჩვევები;
** ქართული ენის ცოდნა სავალდებულოა;
** ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა; ასევე, სასურველია რუსული და თურქული ენების ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა: MS Office, Outlook.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში "Subject" მიუთითოთ პოზიცია.

დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს. მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 21 თებერვალი.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ვაკანსიის საჭიროებიდან გამომდინარე, კომპანიამ შესაძლოა მოითხოვოს დამატებითი დოკუმენტაცია, ასევე დაამუშაოს თქვენი მონაცემები და გადაამოწმოს მონაცემთა სისწორე. კომპანია თქვენ მონაცემებს შეინახავს გამოგზავნიდან 2 წლის მანძილზე, სხვა ვაკანსიაზე განხილვის მიზნით. აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გადმოგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულ წესებს. შეკითხვების ან ზემოთ აღნიშნული პუნქტების შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მოთხოვნის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ:

"ბორუსან CAT" საქართველოს წარმომადგენლობა
თბილისი, კახეთის გზატკეცილი 118
www.borusancat.ge

განთ. 21 იანვარი 13:30

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

Front-End დეველოპერი

ID 63960

"სფეისის" გუნდში ვეძებთ Front-End დეველოპერს.

შენ მოხვდები გუნდში, რომელიც მუშაობს ყველაზე საინტერესო და მასშტაბურ ინოვაციურ პროექტებზე ქართული და საერთაშორისო ბაზრებისთვის. გექნება სრული შემოქმედებითი თავისულება იმისთვის, რომ გადაჭრა რთული და ამავდროულად ძალიან საინტერესო ბიზნეს და ტექნოლოგიური ამოცანები.

ჩვენს შესახებ:

ჩვენ ვართ ახალგაზრდა, მიზანდასახული, ცოტა არაორდინარული გუნდი, რომელსაც სჯერა, რომ დროა, არსებობდეს ტრადიციული და მოძველებული ბანკინგის ალტერნატივა. სწორედ ამიტომ შევქმენით "სფეისი" - პირველი ციფრული ბანკი საქართველოში, რომლის მიზანია ინოვაციებით, ტექნოლოგიებით და დიზაინით გააუმჯობესოს საბანკო სერვისებით სარგებლობის გამოცდლება.

ვის ვეძებთ:

თუ ხარ ცნობისმოყვარე, ენერგიული, მოტივირებული Front-End დეველოპერი, გიყვარს რთული სისტემების დაგეგმვა და შექმნა, მუდმივად ხარ თანამედროვე ტექნოლოგიების და ტრენდების საქმის კურსში, მზად ხარ დაუღალავი შრომისთვის, მაშინ მოემზადე კოსმოსში მოგზაურობისთვის!

შენ:

** იქნები თვითორგანიზებული, ეჯაილ გუნდის ნაწილი
** ჩაერთვები პროგრამული უზრუნველყოფის დეველოპმენტის სრულ პროცესში (SDLC)
** მონაწილეობას მიიღებ ინოვაციური ბიზნეს პროდუქტებისა და ტექნიკური გადაწყვეტილებების შექმნაში
** დაგჭირდება კარგი ანალიტიკური და პრობლემების გადაჭრის უნარი, ასევე Open Source და კომერციულ გადაწყვეტილებების გარჩევა, რომ შეძლო, ხარვეზების აღმოჩენა და ოპტიმალური გადაწყვეტიების შემუშავება
** უნდა გქონდეს ბიზნეს პროექტებში Front-End დეველოპმენტის 2+ წლიანი გამოცდილება
** კარგად უნდა იცნობდე web markup-ების ენებს ტექნოლოგიებსა და framework-ებს, HTML5, CSS3, დაგჭირდება ერთი ან რამოდენიმე JavaScript framework-ების ცოდნა, AngularJS, KnockoutJS, BackboneJS ან ReactJasynchronous request handling-ის, partial page updates და AJAX-ის პრინციპების ცოდნა
** გამოიკვლევ ბრაუზერების თავსებადობის პრობლემებს და შემოგვთავაზებ შენთვის ნაცნობ მოგვარების გზებს. გააკეთებ 3-rd Party API-ების ინტეგრაციას და ბიზნეს პროცესების ორკესტრაციას.

კარგი იქნება რომ გქონდეს:

** Scrum და Kanban ფრეიმვორკების ცოდნა
** UX/UI გუნდებთან კოლაბორაციის გამოცდილება
** ქსელისა და უსაფრთხოების საწყისების ცოდნა
** ასინქრონული პროგრამირების გამოცდილება, როგორიცაა Rabbit MQ, MSMQ და სხვა, ჩაითვლება უპირატესობად.

როგორ დაგვიკავშირდე?

გამოგვიგზავნე CV ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითე ვაკანსიის დასახელება.

რეზიუმეების გადარჩევის შემდეგ, მხოლოდ მეორე ეტაპზე გადასულ კანდიდატებს ვუკავშირდებით.

მისამართი: თბილისი
კატეგორია: IT
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო საათები: სტანდარტული
გამოცდილების ტიპი: სპეციალისტი

განთ. 21 იანვარი 13:29

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

DevOps ინჟინერი

ID 63959

"სფეისის" გუნდში ვეძებთ DevOps ინჟინერს.

შენ მოხვდები გუნდში, რომელიც მუშაობს ყველაზე საინტერესო და მასშტაბურ ინოვაციურ პროექტებზე ქართული და საერთაშორისო ბაზრებისთვის. გექნება სრული შემოქმედებითი თავისულება იმისთვის, რომ გადაჭრა რთული და ამავდროულად ძალიან საინტერესო ბიზნეს და ტექნოლოგიური ამოცანები.

ჩვენს შესახებ:

ჩვენ ვართ ახალგაზრდა, მიზანდასახული, ცოტა არაორდინარული გუნდი, რომელსაც სჯერა, რომ დროა, არსებობდეს ტრადიციული და მოძველებული ბანკინგის ალტერნატივა. სწორედ ამიტომ შევქმენით "სფეისი" - პირველი ციფრული ბანკი საქართველოში, რომლის მიზანია ინოვაციებით, ტექნოლოგიებით და დიზაინით გააუმჯობესოს საბანკო სერვისებით სარგებლობის გამოცდლება.

ვის ვეძებთ:

თუ ხარ ცნობისმოყვარე, ენერგიული, მოტივირებული DevOps ინჟინერი, გიყვარს რთული სისტემების დაგეგმვა და შექმნა, მუდმივად ხარ თანამედროვე ტექნოლოგიების და ტრენდების საქმის კურსში, მზად ხარ დაუღალავი შრომისთვის, მაშინ მოემზადე კოსმოსში მოგზაურობისთვის!

შენ:

** იქნები თვითორგანიზებული, ეჯაილ გუნდის ნაწილი
** ჩაერთვები პროგრამული უზრუნველყოფის დეველოპმენტის სრულ პროცესში (SDLC)
** მონაწილეობას მიიღებ ინოვაციური ბიზნეს პროდუქტებისა და ტექნიკური გადაწყვეტილებების შექმნაში
** უნდა შეგეძლოს სისტემური ინფრასტრუქტურის მოწყობა და ადმინისტრირება
** განახორციელო სისტემებისა და პროგრამული უზრუნველყოფების მუდმივი მონიტორინგი, აწარმოო მათი წარმადობისა და დატვირთულობის ანალიზი, ეძებო გაუმჯობესების გზები
** მოახდინო სისტემებში განახლებების-ცვლილებების დანერგვა, მათი რეზერვული კოპირება და აღდგენა. განახორციელო ჩატარებული სამუშაოების დოკუმენტირება
** დაგჭირდება Cloud პლატფორმასთან (AWS, Azure ან სხვა) მუშაობის გამოცდილება
** უნდა გქონდეს სურვილი და გარკვეული გამოცდილება Configuration Management-ისა და Deployment-ის ინსტრუმენტებში. მათი საშუალებით გააკეთებ Continuous Integration და Continuous Deployment პროცესების გამართვას ტესტირებისა და deployment-ის პროცესების ავტომატიზაციისთვის
** უნდა იცოდე ერთ-ერთი გავრცელებული პროგრამირების ენა: Java, C#, javascript ან სხვა. გამოგადგება git-თან მუშაობის გამოცდილება
** იმუშავებ გუნდის სხვა წევრებთან ერთად მომხმარებლებელთა პრობლემების აღმოსაჩენად, გამოსაკვლევად და მოსაგვარებლად
** დაგჭირდება კარგი ანალიტიკური და პრობლემების გადაჭრის უნარი, ასევე Open Source და კომერციულ გადაწყვეტილებების გარჩევა, რომ შეძლო, ხარვეზების აღმოჩენა და ოპტიმალური გადაწყვეტილებების შემუშავება.

კარგი იქნება რომ გქონდეს:

** Scrum და Kanban ფრეიმვორკების ცოდნა
** მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება და SQL-ის ცოდნა
** ქსელისა და უსაფრთხოების საწყისების ცოდნა.

როგორ დაგვიკავშირდე?

გამოგვიგზავნე CV ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითე ვაკანსიის დასახელება.

რეზიუმეების გადარჩევის შემდეგ, მხოლოდ მეორე ეტაპზე გადასულ კანდიდატებს ვუკავშირდებით.

მისამართი: თბილისი
კატეგორია: IT
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო საათები: სტანდარტული
გამოცდილების ტიპი: სპეციალისტი

განთ. 21 იანვარი 13:27

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

350 ლარი

დამლაგებელი

ID 63958

შპს "ალტა რითეილი"-ს საცალო ქსელი წარმოდგენილია 12 სავაჭრო ობიექტით მთელი ქვეყნის მასშტაბით და სათავო ოფისით ქ. თბილისში. ვთანამშრომლობთ ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Apple, Samsung, Asus, Intel, Canon, Sony, HP, Panasonic, Lenovo, Huawei, AEG, Zanussi, Hansa, Candy, Indesit, Ariston, და ა.შ.

"ალტა რითეილი"-ს მთავარ ღირებულებას მომხმარებლების, თანამშრომლების, პარტნიორებისა და საზოგადოების კმაყოფილებაზე მუდმივი ზრუნვა წარმოადგენს. ჩვენ შევძელით, საუკეთესო ექსპერტული კონსულტაციით, სანდოობით, ბაზარზე მუდმივი საიხლეებისა და ინოვაციების დანერგვით, მოგვეპოვებინა ტექნიკის გაყიდვის სფეროში წამყვანი კომპანიის სახელი.

კომპანია "ალტა" აცხადებს ვაკანსიას დამლაგებლის თანამდებობაზე ("თბილისი ცენტრალში").

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში:

** შეგეძლებათ იმუშაოთ კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ ჯანმრთელობის დაზღვევა.

განაკვეთი: 10:00-დან 18:00-მდე
ანაზღაურება: 350 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** ოფისის დასუფთავება და დღის მანძილზე სისუფთავის კონტროლი;
** ოფისში და ფასადთან განთავსებული მცენარეების მოვლა;

მოთხოვნები:

** სამუშაოს დროულად და ხარისხიანად შესრულების უნარი;
** კეთილსინდისიერი, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული
** მოწესრიგებული
** სამსახურში დროულად გამოცხადების უნარი

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 21 იანვარი 13:26

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი ბათუმში

ID 63957

ტურისტული სააგენტო "Georgian Travel Group" აცხადებს ვაკანსიას კომპანიის გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე ქ. ბათუმში.

ძირითადი ფუნქციები:

** სტუმრების აეროპორტში დახვედრა და სასტუმროში განთავსება.
** ტურების შეთავაზება ჩამოსული სტუმრებისათვის.
** სტუმრების დახმარება და მათთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება.
** ხელმძღვანელობის მიერ დაკისრებული სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ტურიზმის განხრით);
** გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** ინგლისური და რუსული ენების მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა; (სასურველია ებრაული ენის ცოდნაც)

უნარები:

** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;

გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე.

დაინტერესებულ პირებს რეზიუმე გადმოგზავნეთ ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის სახელწოდება.

განთ. 21 იანვარი 13:24

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტი

ID 63956

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, გორი, კახეთი, ქუთაისი

მოვალეობები:

** პორტფელში არსებულ მსესხებლების მოძიება და დამუშავება;
** ​მსესხებლებთან და მათ თავდებებთან სატელეფონო კავშირი, მოლაპარაკებების წარმართვა, ვალდებულების გადახდის ან ვალდებულების გადანაწილების მიზნით.
** პრობლემების იდენტიფიცირება და მათი მოგვარების გზების ძიება;
** პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი.

მოთხოვნები:

** მსგავს სფეროში, პრობლემური აქტივების მართვაში ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება სასურველია
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** კომუნიკაბელურობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** სტრესულ და აქტიურ გარემოში მუშაობის უნარი

სამუშაო საათები:

** ორშაბათი - პარასკევი 10:00-18:00
** შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი, 10:00-14:00

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელებ

განთ. 21 იანვარი 13:23

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00