ფილტრი

ვაკანსიები

AML შესაბამისობის ოფიცერი

ID 61962

საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა ინტელიექსპრესი აცხადებს ვაკანსიას AML შესაბამისობის ოფიცრის პოზიციაზე:


სამუშაო განაკვეთი: სრული, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. 10:00-19:00



საქმიანობის აღწერა:

  • ფულის რეცხვის წინააღმდეგ პოლიტიკის შემუშავება, განხორციელება, მონიტორინგი;
  • შესაბამისი დოკუმენტაციის, კრების ოქმების წარმოება/ორგანიზება;
  • AML მიმართულებით თანამშრომელთა ტრენინგების წარმოება;
  • ეროვნულ ბანკთან, ფინანსური მონიტორინგის სამსახურთან, სამოქალაქო რეესტრთან საქმიანი ურთიერთობის წარმოება;
  • პარტნიორებისთვის შესაბამისი კითხვარების გაგზავნა/შევსების ორგანიზება;
  • ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის, ეროვნული ბანკის რეპორტინგი;
  • ევროპული პრაქტიკის გაცნობა/დანერგვა.

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • საბანკო (მიკროსაფინანსო) სფეროში, აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ, 2 წელი);
  • ანალიტიკური აზროვნება; გუნდთან მუშაობის უნარი; ტრენინგების დანერგვა/წარმოების გამოცდილება.
  • რუსული და ინგლისური ენების სრულყოფილი ცოდნა.



დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV, შემდეგ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ “AML შესაბამისობის ოფიცერი” (სხვა შემთხვევაში, სივი ვერ განიხილება).

კომპანია „ინტელიექსპრესი“ გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 ივნისი 17:48

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 61958

საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა ინტელიექსპრესი აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე



სამუშაო განაკვეთი: სრული, კვირაში 6 დღე (დილის და საღამოს ცვლა)



საქმიანობის აღწერა:

  • მომხმარებელთა მხარდაჭერის უზრუნველყოფა (customer support);· პრობლემატური ფულადი გზავნილების შესახებ ინფორმაციის მიღება, გადამოწმება, პრობლემის მოგვარების უზრუნველყოფა, როგორც სისტემურად, ასევე ინფორმაციულად;
  • პარტნიორ კომპანიებთან და შიდა ქსელის ოპერატორებთან სატელეფონო და წერილობითი ურთიერთობა;
  • კომპანიის სერვისებისა და სიახლეების ფლობა, გავრცელება, სატელეფონო კლიენტ სერვისი.



აუცილებელი მოთხოვნები:

  • ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა (დამატებითი ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად);
  • კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა (Word, Excel, Internet, Outlook);
  • ოფიციალური მიმოწერის გამოცდილება;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • საბანკო სფეროს ქოლ ცენტრში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა.



კომპანიისთვის პრიორიტეტულია თანამშრომლების პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების ხელშეწყობა.



მითითებული ვაკანსიის დასაკავებლად, კანდიდატმა წარმატებით უნდა გაიაროს გასაუბრებისას შეთანხმებული გამოსაცდელი სამუშაო პერიოდი (ანაზღაურებადი). დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV, შემდეგ მისამართზე: [email protected]e სათაურის ველში მიუთითეთ „ქოლ ცენტრის ოპერატორი“ (სხვა შემთხვევაში, სივი ვერ განიხილება).

კომპანია „ინტელიექსპრესი“ გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 ივნისი 17:45

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი ყვარელში

ID 61957

მაღაზიათა ქსელი „სუფთა სახლი“ დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 120 ფილიალით.

„სუფთა სახლი“ მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად.

„სუფთა სახლში“ მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 900-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.



ამჟამად მაღაზიათა ქსელი „სუფთა სახლი“ აცხადებს ვაკანსიას მოლარე - კონსულტანტის პოზიციაზე ქ. ყვარელის ფილიალში;



ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციასთან დაკავშირებით;
  • პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
  • წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი;
  • არსებული აქციების შეთავაზება მომხმარებლისთვის;



მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • სწორად და გამართულად მეტყველების უნარი;
  • კომუნიკაბელური და მოტივირებული;
  • მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დისციპლინარული;



ბენეფიტები:

  • კარიერული წინსვლა;
  • მოქნილი სამუშაო გრაფიკი;
  • ყოველთვიური ბონუსები;
  • პრიზები თვის საუკეთესო თანამშრომლებისთვის;



დაინტერესების შემთხვევაში შეგიძლიათ აირჩიოთ ერთ-ერთი ვარიანტი:

  • დაგვიკავშირდეთ ნომერზე +995 591 45 45 95;
  • Facebook გვერდის საშუალებით შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა ან მოგვწეროთ პირად შეტყობინებაში https://www.facebook.com/suftasakhli/app/137541772984354/
  • გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected];
  • შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა „სუფთა სახლის“ ნებისმიერ ფილიალში;



წარმატებას გისურვებთ!

„სუფთა სახლი“ პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

განთ. 27 ივნისი 17:24

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

რენტგენო-ლაბორანტი მცხეთაში

ID 61954

სამედიცინო კლინიკების ქსელი შპს ,,ჯეო ჰოსპიტალს“-ი აცხადებს ვაკანსიას რენტგენო-ლაბორანტის თანამდებობაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: მცხეთა, შპს „ჯეო ჰოსპიტალს“-ის მცხეთის სამედიცინო ცენტრი

 

სამუშაო გრაფიკი: 24 საათიანი მორიგეობა;
 

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • რენტგენოლოგიური გამოკვლევების ჩატარება, სამედიცინო პრაქტიკაში მიღებული სტანდარტებისა და წესების დაცვით;
  • პაციენტის მომზადება გამოკვლევისთვის;
  • ფირების დამუშავება, გამჟღავნება, გაშრობა და შენახვა არსებული წესებისა და სტანდარტების დაცვით;
  • რენტგენოლოგიური გამოკვლევების დასკვნის შესაბამისი მიმართულების ექიმისთვის მიწოდება;
  • მის კომპეტენციაში შემავალი სამედიცინო და არასამედიცინო დოკუმენტაციის წარმოება მოქმედი მარეგულირებელი აქტების, გაიდლაინების/პროტოკოლების და სტანდარტების მიხედვით;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • საშუალო სამედიცინო განათლება;
  • უნდა ფლობდეს რენტგენო-ლაბორანტების სპეციალიზაციის დამადასტურებელ დოკუმენტაციას.
  • პროფესიული კლინიკური გამოცდილება შესაბამის სფეროში;
  • კლინიკური უნარ-ჩვევების და პროფესიული ცოდნის მაღალი დონე;
  • სამედიცინო საქმიანობასთან დაკავშირებული საკანონმდებლო ნორმების ცოდნა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა, დეტალებზე ორიენტირებულობა, კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა, პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის და დაძაბულ სამუშაო რეჟიმში მუშაობის უნარი.

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა http://gh.ge/ka/application-form/

ან გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

 

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 19 ივლისი 2019 წელი

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება „მცხეთა - რენტგენო-ლაბორანტი“

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 ივნისი 17:21

ბოლო ვადა 19 ივლისი 00:00

პროექტის მენეჯერი

ID 61952

კომპანია კროკობეთი (crocobet.com) ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა აზარტული თამაშების სფეროში. 

ჩვენი გუნდი განაგრძობს ზრდას და აცხადებს ვაკანსიას პროექტის მენეჯერის პოზიციაზე ოპერაციების დეპარტამენტში. 

მოვალეობები: 

** პროდუქტების გამართულად მუშაობის მონიტორინგი;
** ხარვეზების გამოვლენა და დროული რეაგირება;
** პარტნიორი კომპანიებისთვის ინფორმაციის მოწოდება და შესრულებული სამუშაოს კონტროლი;
** ახალი პროდუქტების ტესტირების პროცესში მონაწილეობა;
** ახალი არხების გაშვების პროცესში მონაწილეობა;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვა დაკავშირებული საქმიანობის შესრულება.

სავალდებულო მოთხოვნები: 

** აზარტული თამაშების სფეროში 2 წლიანი გამოცდილება;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** პარუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირბულობა;
** რამდენიმე სამუშაოს ერთდროულად კეთების უნარი;
** მჭიდრო დედლაინებთან მუშაობის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ: 

** კონკურენტულ ანაზღაურებას
** კვებას
** კორპორატიულ დაზღვევას;

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

განთ. 27 ივნისი 17:14

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

მონტაჟის სპეციალისტის დამხმარე

ID 61949

კომპანია "ნეოტექი" უსაფრთხოების სისტემების ბაზარზე 2005 წლიდან ოპერირებს. კომპანიამ 14 წლიანი არსებობის მანძილზე წარმატებული საქმიანობით შეძლო უსაფრთხოების სისტემების ბაზარზე წამყვანი პოზიციების დაკავება და ხარისხზე ორიენტირებული კომპანიის სახელის მოპოვება. ბოლო წლები კომპანია "ნეოტექი" ფლობს საქართველოს უსაფრთხოების ბაზრის მნიშვნელოვან სეგმენტს და ითვლება ამ ბაზარზე ლიდერ კომპანიად. კომპანიის საინჟინრო ჯგუფის პოტენციალი და პარტნიორების ტექნიკური გუნდის მხარდაჭერა აძლევს კომპანიას შესაძლებლობლობას განახორციელოს საერთაშორისო ნორმატივებზე დაფუძნებული ნებისმიერი სირთულის პროექტი. უსაფრთხოების სისტემების მიმართულებით საქართველოში თითქმის ყველა მნიშვნელოვანი პროექტი სწორედ "ნეოტექი"-ს მიერაა განხორციელებული. კომპანიის კლიენტებს წარმოადგენენ ყველაზე მსხვილი სახელმწიფო და კერძო ორგანიზაციები. კომპანიის საქმიანობის მთავარ მიმართულებებს წარმოადგენს ვიდეოსათვალთვალო, დაცვით-საგანგაშო და სახანძრო სიგნალიზაციების, კომპიუტერული ქსელების, ხანძარქრობის, საკონფერენციო, გახმოვანების, შეზღუდული დაშვების, სუსტ დენებზე დაფუძნებული სხვა სისტემების პროექტირება, მონტაჟი და ინსტალაცია. კომპანია უსაფრთხოების სისტემების მწარმოებელი რამოდენიმე მსოფლიო ლიდერი ბრენდის ავტორიზებული დილერია და საქართველოში მათი პროდუქციის რეალიზაციას ახორციელებს.

კომპანია "ნეოტექი" ფლობს მომსახურების ხარისხის მენეჯმენტის საერთაშორისო სერთიფიკატს ISO 9001 2008 (2015 წლის 6 ივლისიდან) რაც ადასტურებს კომპანიის მენეჯმენტის და სტრუქტურის შესაბამისობას საერთაშორისო სტანდარტებთან.

კომპანია "ნეოტექი" დასაქმებულებს სთავაზობს სტაბილურ სამუშაო გარემოს დაპროფესიული ზრდის შესანიშნავ საშუალებას და აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას "მონტაჟის სპეციალისტის დამხმარის" თანამდებობაზე:

სამსახურეობრივი მოვალეობები:

** კაბელირების სამუშაოების შესრულება; 
** აპარატურის სამონტაჟო სამუშაოების შესრულება; 
** შრომის უსაფრთხოების ნორმების ზედმიწევნით დაცვა;
** უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება; 

პიროვნული თვისებები:

** შრომისმოყვარეობა, წვრილმანებზე დაკვირვების უნარი; 
** პუნქტუალური;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;

მოთხოვნები:

** ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით მიღებული განათლება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ავტომობილის მართვის მოწმობა - აუცილებელი მოთხოვნა (მართვის ორწლიანი გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად);
** ანალოგიური მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება მნიშვნელოვან უპირატესობად. 
** დაახლოვებული მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;

სტაჟირების პერიოდის აღწერა:

გასაუბრებით შერჩეული კანდიდატები სტაჟირების დასაწყისში გაივლიან ტესტირებას. ტესტირების შედეგების მიუხედავად მოხდება მათი მიმაგრება მოქმედ სამონტაჟო ჯგუფზე, სტაჟიორი რეალურ სამუშაო გარემოში გაეცნობა საქმის სპეციფიკას, მიეცემა შესაძლებლობა გამოამჟღავნოს საკუთარი შესაძლებლობები და მიდგომები საქმისადმი.

** ანაზღაურება - 300 ლარი ხელზე;
** სტაჟირების ვადა - 2 (ორი) თვე;

სტაჟირების პერიოდის ამოწურვის შემდეგ მოხდება ტესტირება, ტესტირების შედეგების და უშუალო ხელმძღვანელის რეკომენდაციების გათვალისწინებით მოხდება საუკეთესო კანდიდატების შერჩევა. შერჩეული კანდიდატები დაინიშნებიან "მონტაჟის სპეციალისტის" თანამდებობაზე და კანდიდატებთან გაფორმდება შრომითი ხელშეკრულება.

"მონტაჟის სპეციალისტ"-ს ანაზღაურება გამომუშავებითია, და სტატიკსტიკურ მონაცემებზე დაყრდნობით შეადგენს საშუალოდ თვეში 1200 ლარიდან 2000 ლარამდე;

დაინტერესებულმა პირებმა სააპლიკაციო ფორმის შესავსებად გთხოვთ მიჰყვეთ ბმულს 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ განაცხადები ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 27 ივნისი 15:36

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

ოპერატორი

ID 61948

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორთფოლიო 5000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1800-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. 

ძირითადი ვალდებულებები: 
  • შემომავალ ზარებზე პასუხის გაცემა;
  • მომხმარებლისათვის დეტალური და ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება;
  • საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება;
  • ინფორმაციის დამუშავება და შესაბამის პროგრამაში შეყვანა;
  • თანამდებობრივი ინსტრუქციით (სამუშაო აღწერილობა) გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება.

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სტუდენტი/ბაკალავრი;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი);
  • ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; 
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • ორგანიზებულობა;
  • სტრესულ სიტუაციების მართვის უნარი; 
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • *დისციპლინირებულობა, გაწონასწორებულობა;
  • კომუნიკაციის უნარი.

დამატებითი ინფორმაცია:
  • სამუშაო განაკვეთი 1: 24 საათი, სამ დღეში ერთხელ 
  • ანაზღაურება: 750 ლარი (ხელზე ასაღები)
  • სამუშაო განაკვეთი 2: 18:00 საათიდან 10:00 საათამდე, სამ დღეში ერთხელ
  • ანაზღაურება: 500 ლარი (ხელზე ასაღები)

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]; ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
 

 

განთ. 27 ივნისი 14:49

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

სათამაშოების კატეგორიის გაყიდვების კონსულტანტი

ID 61944

კომპანია "Vendoo" აცხადებს ვაკანსიას სათამაშოების კატეგორიის გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე. 

კომპანია "Vendoo" არის ელექტრონული კომერციის ინოვაციური ქართული პლატფორმა, რომელიც აკავშირებს მომხმარებლებსა და მომწოდებლებს მთელი საქართველოს მასშტაბით.

პოზიციის შესახებ:

აღნიშნული პოზიცია მოიცავს საინტერესო და მრავალფეროვან სამუშაოს ინოვაციურ გუნდში, რაც საშუალებას აძლევს დასაქმებულს წარმოაჩინოს საკუთარი შესაძლებლობები და ამავდროულად შეიძინოს ახალი ცოდნა.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლისათვის სასურველი პროდუქტის ან სერვისის შესახებ კონსულტაციის გაწევა;
** შეკვეთის მიღებისა და გაყიდვის პროცესის ბოლომდე მიყვანა;
** გამავალი ზარების განხორციელება გაყიდვების პროცესის დასასრულებლად;
** ონლაინ ჩათის მართვა;
** უშუალო საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სათამაშოების საცალო გაყიდვებში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** გამართული მეტყველება;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; 
** საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
** უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;

სასურველია: 

** გამოცდილება სატელეფონო გაყიდვებში;
** CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება;
** ონლაინ ჩათში მუშაობის გამოცდილება;

კომპეტენციები:

** კომუნიკაბელურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ორგანიზებულობა;
** განსაზღვრულ ვადებსა და დროში პროექტებზე მუშაობის უნარი;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დროის ეფექტურად გამოყენების უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებულობა;
** ენერგიულობა; 
** ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; 

რას გთავაზობთ ჩვენ?

** შრომით ბაზარზე კონკურენტულ ანაზღაურებას;
** ამბიციურ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** ბევრ საინტერესო და განსხვავებულ პროექტს; 
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობას; 

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 24 ივლისი, 2019 წ

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] ხოლო სათაურის ველში მიუთითეთ "სათამაშოების კატეგორიის გაყიდვების კონსულტანტი". 

Vendoo.ge — #სურვილისსისწრაფით 

კომპანია "Vendoo" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს! 
კომპანია "Vendoo"-ში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება/შეინახება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შესაძლო შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. გთხოვთ, იმ შემთხვევაში გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს.

განთ. 27 ივნისი 14:42

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

ხარისხის უზრუნველყოფის სპეციალისტი

ID 61943

"ვაბაკო" სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანიაა მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. ჩვენი გუნდი აერთიანებს ტექნიკური, კრეატიული და ბიზნეს უნარების მქონე განსხვავებულ პროფესიონალებს. მზად ვართ მოტივირებულ და შრომისმოყვარე ადამიანებთან თანამშრომლობისათვის.

ვეძებთ ხარისხის უზრუნველყოფის სპეციალისტს, რომელთან ერთად შევქმნით მაღალი კლასის პროგრამულ პროდუქტებს დიდი კორპორაციებისათვის.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროგრამის ფუნქციონალის მოთხოვნებთან შესაბამისობის შემოწმება;
** პროგრამის შემოწმებისთვის სცენარების მომზადება, მათი მიხედვით სისტემის შემოწმება;
** შეცდომების აღმოჩენა და რეგისტრაცია;
** აღმოჩენილი შეცდომების აღწერა და მათი პროგრამისტისთვის ახსნა; 
** პროგრამისტის მიერ გასწორებული შეცდომების გადამოწმება. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირებაში, ან ნებისმიერი ტექნიკური მიმართულებით.

პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი - კვირაში ხუთი დღე, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:00-დან 18:00-მდე;
** ანაზღაურება - საწყისი/პირველი ბიჯი - 550 ლარი ხელზე; მეორე ბიჯი - 750 ხელზე; მესამე ბიჯი - 1, 000 ლარი ხელზე (ბიჯებს შორის სხვაობა არის საშუალოდ 8 თვე); 
** ჯანმრთელობის დაზღვევა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: QA Specialist.

განთ. 27 ივნისი 14:41

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

ტურ-ოპერატორი - თელავი

ID 61942

ქალაქ თელავში ტურისტული სააგენტო "InfinityTravel" აცხადებს ვაკანსიას ტურების ოპერატორზე.

მოთხოვნები:

  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარები;
  • ლოიალური, დადებითი და მოტივირებული. 
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • თავაზიანობა კლიენტების მიმართ;
  • სასურველია უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული)


სამუშაო პირობები და მოვალეობები:

  • ფოსტის მიღება-გაგზავნა
  • საქმიანი შეხვედრების ორგანიზება
  • პოტენციური კლიენტების მოძიება
  • არსებული ტურ პაკეტების რეალიზაცია, საჭიროების შემთხვევაში ახლის დაგეგმვა


პროფესიული და კარიერული ზრდა
სასიამოვნო სამუშაო გარემო. 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 27 ივნისი 14:35

ბოლო ვადა 27 ივლისი 00:00

120 ლარი

ინგლისური ენის კურსი

ID 61934

ინგლისური ენის კურსი

 

ტრენინგ ცენტრი ,,ნიუ გენი“ გთავაზობთ ინგლისური ენის შემსწავლელ კურსებს.

 

სწავლება მიმდინარეობს შემდეგი მიმართულებით:

  1. ზოგადი კურსი (ნებისმიერი დონისა და ასაკის მსურველთათვის).  
  2. მოსამზადებელი კურსი ერთიანი  ეროვნული გამოცდებისათვის
  3. მოსაზადებელი კურსი საეთაშორისო გამოცდებისათვის( Toefel)
  4. მიზნობრივი ჯგუფი: გიდებისთვის, სასტუმროს თანამშრომლებისთვის და ა.შ.
  5. აკადემიური ინგლისური
  6. ქართული ენის შემსწავლელი კურსი უცხოელებისათვის

 

 

სწავლება წარმოებს თანამედროვე და აპრობირებული მეთოდებით, აუდიომასალის გამოყენებით. აღნიშნული კურსი ითვალისწინებს ყველა იმ კომპონენტის კომპლექსურ შესწავლას, რომელიც აუცილებელია ენობრივი ბარიერის გადასალახავად,რაც გულისხმობს: გრამატიკის საფუძვლიან შესწავლას და მის საუბარში გამოყენებას, სმენის უნარების განვითარებას ინგლისურ ენაზე, ინგლისურად აზროვნებას და თავისუფლად მეტყველებას,  თემების და წერილების წერას, უცხო ტექსტის კითხვას და მისი შინაარსის სრულყოფილად გაგებას.

 

გთავაზობთ სწავლების შემდეგ დონეებს:

  • Starter A1
  • Elementary A2
  • Intermediate B1
  • Intermediate B
  • Upper Intermediate C1
  • Advanced C2

 

თვითოეული დონე მოიცავს 3 თვეს.

მეცადინეობა ტარდება კვირაში-2 ჯერ. 1 სთ.

კურსის ღირებულება: 

  • ჯგუფი - 120 ლარი
  • ინდივიდუალური - 150 ლარი

კურსის ბოლოს გაიცემა შესაბამისი საფეხურის ორენოვანი სერტიფიკატი.

მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.

კურს უძღვება  მაღალკვალიფიცირებული პედაგოგი.

მის: ყაზბეგის 26 ( დელისის მეტროსთან).

ტელ: 214 90 50; 595 40 47 48; 551 40 42 40

ელ.ფოსტა:[email protected]                                                                                                           

განთ. 26 ივნისი 15:19

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

100 ლარი

გერმანული ენა + Au Pair პროგრამა

ID 61933

გერმანული ენა + Au Pair პროგრამა

 

ტრენინგ ცენტრი ,,ნიუ გენი“ გთავაზობთ გერმანული ენის შესწავლას გოეთეს ინსტიტუტის სერტიფიკატისთვის. კურსები გათვლილია მოსწავლეებისათვის, აბიტურიენტებისა  და სტუდენტებისათვის. ყველასთვის ვისაც სურს სწავლა და მოგზაურობა გერმანიაში. ჩვენი ცენტრი ასევე გთავაზობთ Au-Pair პროგრამას. დაგეხმარებით სააგენტოს საშუალებით ოჯახის მოძებნაში მთელი გერმანიის მასშტაბით.

ენის კურსები მოიცავს სხვადასხვა საფეხურს:

1.საწყისი დონე: Grundstufe: A1; A2 – განკუთვნილია მათთვის ვინც თავიდან იწყებს გერმანულის სწავლას. ამ დონეზე უმოკლეს ვადაში შეიძენთ ზეპირი და წერითი მეტყველების საბაზისო დონეს.

2. საშუალო დონე: Mittelstufe: B1; B2 –  ენის სწავლების ძირითადი საფეხურია. გაიმდიდრებთ ლექსიკას, დაეუფლებით გრამატიკის დიდ ნაწილს, თავისუფლად და დაუბრკოლებლად ისაუბრებთ ნებისმიერ თემებზე. შეძლებთ სხვადასხვა სირთულის ლიტერატურის, სტატიების წაკითხვას და აღქმას. ამ დონის შემდეგ შესაძლებელია დაიწყოთ ენის დაუფლება პროფესიული მიმართულებებით. 
3. პროფესიული დონე: Oberstufe: C1; C2 – ხდება სამეტყველო ენის დახვეწა, შეისწავლება პროფესიონალურ დონეზე გერმანულად საუბარი, რთული სამეცნიერო ტერმინოლოგიის დაძლევა, ნებისმიერი დიალოგისა და ტექსტის თარგმნა. შეძლებთ სწრაფად საუბარს, რთული და მოცულობითი ტექსტების აღქმა- გაგებას.

 

მეცადინეობა ტარდება კვირაში - 2ჯერ. 1 სთ.

კურსის ღირებულება: 100 ლარი. (პირველი და მეორე დონეებისთვის).

  • Au-Pair პროგრა– 400 ლარი. (თანხის გადახდა შესაძლებელია ორ ეტაპად).

კურს გაუძღვება  მაღალკვალიფიცირებული პედაგოგი, რომელსაც განათლება აქვს მიღებული გერმანიაში.

კურსის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.

მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.

 

მის: ყაზბეგის 26 ( დელისის მეტროსთან).

ტელ: 214 90 50; 595 40 47 48; 551 40 42 40

ელ.ფოსტა:[email protected]                                                                                                           

 

 

 

განთ. 26 ივნისი 15:18

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00