ფილტრი

ვაკანსიები

350 ლარი

გიდის კურსი

ID 61925

გიდის კურსი

სასწავლო კურსი შეუძლია გაიაროს ნებისმიერმა მსურველმა.

კურსს გაუძღვება კულტურის პოპულარიზაციის ცენტრის და კულტურ.ჯი-ს დამფუძნებელი და დირექტორი თამარ კენჭოშვილი.

 

კურსი მოიცავს:

  • გიდის ხელოვნების არსი და მისი მნიშვნელობა ტურისტული ფირმის წარმატებული ფუნქციონირებისათვის
  • ექსკურსიის სტრუქტურა, საექსკურსიო მენეჯმენტის არსი და მნიშვნელობა
  • გიდის მიერ ექსკურსიის მომზადების ეტაპები, ექსკურსიის ტექნოლოგიური რუკა
  • გიდის თხრობის ხერხები და მეტყველების კულტურა
  • გიდის მიერ ექსკურსიის მომზადებისა და ჩატარების ტექნოლოგიებში წამოჭრილი ძირითადი პრობლემები, მათი გადაჭრის გზები
  • სალაშქრო აღჭურვილობა და მისი გამოყენების წესები
  • ტურისტებთან ურთიერთობა და კომფლიქტური სიტუაციების დარეგულირება
  • ჩვენების მეთოდური ხერხები, პირობები და საფეხურები
  • გიდის მიერ დროის მენეჯმენტის ცოდნა და გამოყენება
  • გიდის ჟესტიკულაცია, მზერითი კონტაქტი, სივრცითი განლაგება და მათი მნიშვნელობა ექსკურსიის მსვლელობის დროს
  • ჯგუფის მართვის სპეციფიკა
  • გიდი და თანამედროვე ტექნოლოგიები
  • ტურისტული პროცესის მონაწილეები და მათი უფლება/მოვალეობები
  • ტურის დაგეგმვის და მენეჯმენტის ზოგადი საფუძვლები;
  • ტურისტებთან ურთიერთობის ძირითადი ფსიქოლგიური ასპექტები
  • საქართველოს ტურისტული რესურსები
  • კულტურულ-შემეცნებითი ტურის გიდის პროფესიული უნარ-ჩვევები
  • ღვინის ტურის გიდის პროფესიული უნარ-ჩვევები
  • სალაშქრო-სათავგადასავლო ტურის გიდის პროფესიული უნარ-ჩვევები
  • თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენება ტურისტულ მარშრუტებზე
  • თემატური ტურების დაგეგმვა, დამუშავება, რეალიზება.
  • საავტორო ტურზე მუშაობის პრინციპები
  • პირველადი სამედიცინო დახმარება
  • პიროვნული ზრდის, წარმატებული კომუნიკაციის და საკუთარი თავის სწორად რეალიზაციის მასტერ კლასი.

    პრაქტიკული კურსის პროგრამა: ( დამატებით)

გასვლითი ტურები საქართველოს ყველაზე მოთხოვნად მიმართულებებში: თბილისი, მცხეთა, ანანური, კახეთი, ახალციხე, ყაზბეგი.

კურსის ღირებულება: 350 ლარი (12 ლექცია - 1 თვე)

მეცადინეობა ტარდება კვირაში 3-ჯერ. ლექციის ხანგრძლივობაა 1,30 სთ.

 

მსმენელები პრაქტიკას გაივლიან სხვადასხვა ტურისტულ სააგენტოებში.

წარჩინებული მსმენელები დასაქმდებიან.

 

კურსის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.

მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.

 

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ facebook გვერდს: https://www.facebook.com/newgen.ge/

 

მის: ყაზბეგის 26. 1 კორპ.  1 სართ. (დელისის მეტროსთან).

ტელ: 214 90 50; 595 40 47 48; 551 40 42 40

ელ. ფოსტა: [email protected]                                                                                                            

განთ. 26 ივნისი 14:52

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

ფილიალის მენეჯერი, HR მენეჯერი

ID 61923

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "ჭი-ტა" 1996 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე. მისი პროდუქცია გამოირჩევა ხარისხის ნიშნით, ხოლო მომსახურება - პროფესიონალიზმითა და მომხმარებლისადმი კეთილგანწყობით. კომპანია განსაკუთრებულ ყურადღებას აქცევს თანამშრომლების მოტივირებას, მათ პროფესიულ ზრდასა და გუნდურ მუშაობას.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "ჭი-ტა" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:

1. ფილიალის მენეჯერი 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • უცხო ენების (რუსული და ინგლისური) ცოდნა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 3 წელი (სავალდებულოა);
  • მომსახურების პრინციპების ცოდნა;
  • გაყიდვების პრინციპების ცოდნა.


ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მაღაზიის პერსონალის ორგანიზება, ეფექტური მართვა და მუშაობის კონტროლი;
  • მაღაზიის ბიუჯეტის ხარჯვითი ნაწილის კონტროლი და ოპტიმიზაცია;
  • მაღაზიის დოკუმენტაციის წარმოება დადგენილი წესის მიხედვით;
  • დადგენილი რეჟიმით მაღაზიის მუშაობის უზრუნველჰყოფა.
  • დროული მომზადება და წარდგენა დოკუმენტებისა (შრომის განაწილების განრიგი, თანამშრომლების წარდგენა საჯარიმოდ/პრემიისთვის), რომლებიც საჭიროა ხელფასების გაანგარიშებისათვის.
  • ფინანსური დოკუმენტების დროული მომზადებისა და წარდგენის უზრუნველყოფა.
  • მაღაზიაში არსებული ტექნიკისა და მუშაობისათვის საჭირო სხვადასხვა მოწყობილობების გამართულობის კონტროლი და მათი გაუმართაობის აღმოფხვრის ორგანიზება.
  • დადგენილი პერიოდულობით საქმიანობის შესახებ ანგარიშის წარმოება და წარდგენა ხელმძღვანელი პირების წინაშე.


2. HR მენეჯერი

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

  • ადამიანური რესურსების ზოგადი პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება და მართვა.
  • კომპანიაში ახალი თანამშრომლების საჭიროებების განსაზღვრა და შეჩევის პროცესის მართვა/ანალიზი.
  • დასაქმების ფორუმებში მონაწილეობა.
  • თანამშრომლთა მონაცემთა ბაზის წარმოება, ხელშეკრულებების გაფორმება, შვებულებები, შესაბამის ბრძანებებთან და დოკუმენტაციასთან მუშაობა.თანამშრომელთა შეფასების სისტემის დაგეგმვა და განხორციელება.
  • *თანამშრომელთა ფუნქცია მოვალეობების გაწერა, კონტროლი და გარემოსთან ადაპტირების მონიტორინგი.
  • თანამშრომელთა მოტივაციაზე ზრუნვა.
  • დეპარტამენტების/ფილიალების მონიტორინგი და თანამშრომლების მიერ შესრულებული საქმიანობის კონტროლი.
  • თანამშრომელთა დასწრების, გადაცდენები, გრაფიკების და სახელფასო სისტემის მონიტორინგი.
  • საჭიროებებიდან გამომდინარე ტრნინგების დაგეგმა/განხორციელებაში დახმარება და მონაწილეობა.
  • ყოველთვიური გრაფიკების, ხელფასებისა და ბონუსების მონიტორინგი, საშტატო ნუსხის კონტროლი.
  • სადაზღვევო, სატელეკომუნიკაციო და მონიტორინგის სამსახურებთან ურთიერთობა.


მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (შრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგიის, იურიდიული ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით).
  • საქართველოს შრომის კოდექსის ცოდნა.
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.
  • ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.
  • ადამიანური მართვის სფეროში მინ 3 წლიანი გამოცდილება.
  • დეტალებზე ორიენტირებული, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე.
  • კრეატიული, კომუნიკაბელური და შედეგზე ორიენტირებული.


სამუშაო ადგილი: თბილისი.

გრაფიკი: სრული

დაინტერსების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: [email protected]

წინამდებარე ვაკანსიისათვის კანდიდატის მიერ CV-ს წარდგენა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების პოტენციური დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობისგაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება კანდიდატისშერჩევის, შესასრულებელ სამუშაოსთან მისი კანდიდატურის შესაბამისობის დადგენისა და შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, როგორც შრომითიურთიერთობის დამყარებამდე პერიოდში, ასევე ასეთი ურთიერთობის დასრულებიდან კანონით განსაზღვრული ვადით. დამსაქმებელი იტოვებს უფლებას ზემოთ აღნიშნულიმიზნებისათვის კანდიდატის CV გაუზიაროს მესამე პირ(-ებ)საც.

დიდი მადლობა დაინტერესებისათვის!

განთ. 26 ივნისი 12:24

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

მთავარი რისკის ოფიცერი

ID 61920

სსიპ "საპენსიო სააგენტო" აცხადებს ვაკანსიას მთავარი რისკის ოფიცრის თანამდებობაზე.

"საპენსიო სააგენტო" პასუხისმგებელია და ახორციელებს საქართველოში დაგროვებითი საპენსიო რეფორმის იმპლემენტაციას და შესაბამისი საპენსიო სქემის ადმინისტრირებას.

საპენსიო შენატანები, რომელთა მზარდმა ჯამურმა მოცულობამ უახლოეს წლებში რამოდენიმე მილიარდი ლარი უნდა შეადგინოს, ექვემდებარება ფინანსურ ინსტრუმენტებში ინვესტირებას, კეთილსაიმედოობის პრინციპების და საუკეთესო საერთაშორისო სტანდარტების სრული დაცვით. საპენსიო სააგენტოს საქმიანობასთან, მათ შორის, საინვესტიციო საქმიანობასთან დაკავშირებული საოპერაციო, საკრედიტო, საბაზრო და სხვა ფინანსური რისკების კონტროლის მიზნით, საპენსიო სააგენტოში იქმნება დამოუკიდებელი რისკის კონტროლის სტრუქტურა, რომელსაც უხელმძღვანელებს მთავარი რისკის ოფიცერი.

მოთხოვნები

** უმაღლესი განათლება დონეზე ფინანსების ან/და თეორიული ფიზიკის ან/და მათემატიკის სპეციალიზაციით. ორმაგი სპეციალიზაცია ფინანსებში და თეორიულ ფიზიკაში წარმოადგენს განსაკუთრებულ უპირატესობას; 
** რისკის კონტროლის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
** კაპიტალის ბაზრის პროდუქტების / ფინანსური ინსტრუმენტების საფუძვლიანი ცოდნა;
** რისკის კონტროლის საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკის შესაბამისი პრინციპების, პოლიტიკის, პროცესების და პროცედურების საფუძვლიანი ცოდნა;
** რისკების შეფასების რაოდენობრივი მეთოდების საფუძვლიანი ცოდნა;
** ფინანსური მათემატიკის, მოდელირების, სიმულაციის, სტოქასტური აღრიცხვის ცოდნა და მათი პრაქტიკაში გამოყენების გამოცდილება წარმოადგენს განსაკუთრებულ უპირატესობას;
** ბაზელის კომიტეტის რეკომენდაციების და მეთოდოლოგიის ცოდნა წარმოადგენს განსაკუთრებულ უპირატესობას;
** ფინანსური ინჟინერიის მეთოდების ან/და სტრუქტურული ფინანსების პროდუქტების ცოდნა წარმოადგენს განსაკუთრებულ უპირატესობას;
** კომუნიკაციის საუკეთესო უნარები, ინგლისური ენის სრულყოფილი ცოდნა (როგორც ვერბალური, ასევე წერითი).

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა ამ განცხადების გამოქვეყნებიდან 30 კალენდარული დღის ვადაში უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. შერჩეული კანდიდატები გაივლიან რამოდენიმე საფეხურიან გასაუბრების და ტესტირების პროცესს. 

ანაზღაურება დაინიშნება გამოვლენილი საუკეთესო კანდიდატის კვალიფიკაციის და ბაზარზე არსებული კონკურენტული სახელფასო განაკვეთების შესაბამისად.

განთ. 26 ივნისი 11:04

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

900 ლარი

სხვადასხვა

ID 61917

სასტუმრო "ჰილტოპ ბაკურიანი" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:

1. შეფ-მზარეული

ძირითადი მოვალეობები:

  • შვედური მაგიდის მომზადება;
  • ქართული და ევროპული სამზარეულოს ცივი და ცხელი კერძების მომზადება;
  • საკვები პორციების მართვა და კონტროლი;
  • სხვადასხვა სახის ღონისძიებების სპეციფიკის ცოდნა და შესაბამისი კერძების მომზადება;
  • ფურშეტების მომზადება;
  • საკვები და სასმელი პროდუქტის, ასევე დანადგარების სწორად მოხმარება და შენახვა;
  • ჰიგიენური ნორმების დაცვა სამზარეულოში;
  • სამზარეულოს პერსონალის კოორდინირება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • შვედური მაგიდის ცოდნა
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
  • სასტუმროში მუშაობის გამოცდილება
  • კომუნიკაბელურობა


უნარები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • კარგი კომუნიკაციის უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა


ანაზღაურება: შეთანხმებით

2. მზარეულის დამხმარე

ძირითადი მოვალეობები:

  • კერძების მომზადების პროცესში მონაწილეობის მიღება;
  • ტექნოლოგიური სტანდარტების და კალკულაციის დაცვა;
  • სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა;
  • სამუშაო დღის დაწყებამდე და სამუშაო დღის დასასრულისას სამზარეულოს ინვენტარის მოწესრიგება და დასუფთავება;
  • მზარეულის სხვა დავალებების შესრულება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება
  • ასაკი: 25-დან 45 წლამდე


უნარები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • კარგი კომუნიკაციის უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა


ანაზღაურება: 900 ლარი

3. დიასახლისი (2 ვაკანტური ადგილი)

ძირითადი მოვალეობები:

  • ოთახების დასუფთავება მაღალი ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად;
  • საჯარო სივრცეების დასუფთავება;
  • სასტუმროს ჰიგიენური და სანიტარული ნორმების დაცვა;
  • სასტუმროში წარმოქმნილი ტექნიკური პრობლემების შესახებ მენეჯერის დროული ინფორმირება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება
  • ასაკი: 30-დან 45 წლამდე


უნარები:

  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • ფორსმაჟორულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი


ანაზღაურება: 550 ლარი

4. დღის ცვლის ადმინისტრატორი

ფუნქცია მოვალეობები:

  • სატელეფონო და ინტერნეტ ჯავშნების მიღება და აღრიცხვა სისტემაში;
  • სტუმრების სრულად ინფორმირება ადმინისტრციული საკითხების შესახებ; 
  • შემოსული ზარებისა და შეტყობინებების დროული და თავაზიანი პასუხი;
  • მენეჯერის მიერ დაგეგმილ აქტივობებში ჩართულობა ;
  • ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • MS Office პროგრამების ცოდნა;
  • 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • რუსული და ინგისური ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;


ანაზღაურება: შეთანხმებით

სასტუმრო უზრუნველყოფს თანამშრომლის კვებას და საცხოვრებელს
ადგილმდებარეობა: დაბა ბაკურიანი 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ სასურველი პოზიციის დასახელება ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 411 410

განთ. 25 ივნისი 16:39

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

600 ლარი

ბუღალტერიის კურსი. თეორია + ORIS + სტაჟირება

ID 61916

ბუღალტერიის კურსი. თეორი+ ORIS + სტაჟირება

 

ტრენინგ ცენტრი „ნიუ გენი“ გთავაზობთ ბუღალტერიის 3-თვიან კურსებს

პროგრამა ითვალისწინებს ბუღალტერიის შესწავლას საწყისი საფეხურიდან. კურსი მოიცავს როგორც ბუღალტრულ აღწერას, ასევე საგადასახადო საქმის საკვანძო საკითხებს, გადასახადის სახეებს, ვადებს, დაანგარიშებას და დეკლარირებას ახალი ესტონური მოდელით.

 

კურსის გავლა შეუძლია ნებისმიერ მსურველს:  

  • ვინც იწყებს ბუღალტერიის შესწავლას საწყისი საფეხურიდან
  • ვისაც გაქვთ გარკვეული შეხება ბუღალტერიასთან და გსურთ ცოდნის გაღრმავება

კურსის განმავლობაში მიიღებთ სასწავლო მასალებს.


კურსი შედგება 3 ეტაპისაგან:  

  • თეორიული ნაწილი
  • კომპიუტერული ბუღალტერიის პროგრამა ORIS
  • პრაქტიკული ნაწილი (სტაჟირება)

 

თეორიული ნაწილი მოიცავს: 

  • შესავალი: რა არის ბუღალტრული აღრიცხვა; ბასს; ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმები
  • ანგარიშთა გეგმა
  • სალაროს ოპერაციები
  • ბანკის ოპერაციები
  • მოთხოვნების აღრიცხვა
  • სავაჭრო კრედიტორული ვალდებულებების აღრიცხვა
  • საგადასახადო ვალდებულებების აღრიცხვა
  • სასესხო ვალდებულებების აღრიცხვა
  • სასაქონლო მატერიალური მარაგების აღრიცხვა
  • უკანდაბრუნებული საქონლის აღრიცხვა
  • რეალიზაციისა და დღგ-ს კორექტირება
  • წარმოების პროცესის აღრიცხვა
  • პროდუქციის თვითღირებულების განსაზღვრა
  • კურსთაშორისი სხვაობები
  • საწესდებო კაპიტალის აღრიცხვა
  • შემოსვლებისა და ხარჯების აღრიცხვა
  • ხელფასთან დაკავშირებული ოპერაციები
  • იჯარის აღრიცხვა
  • საქართველოს საგადასახადო კოდექსის მიმოხილვა და ძირითადი ასპექტები
  • ფინანსური შედეგის (მოგება-ზარალის) გაანგარიშება
  • საცდელი ბალანსის შედგენა

 

კომპიუტერული ბუღალტერიის ORIS-ის კურსი მოიცავს:

  • ORIS-ის ინსტალაცია
  • ახალი ორგანიზაციის შექმნა
  • საოპერაციო და ანალიზური პერიოდები
  • ანგარიშთა გეგმა და სასტარტო ნაშთების დასმა
  • საბუღალტრო გატარებები
  • დოკუმენტაციის შექმნა (სალაროს გასავლის ორდერი, სალაროს შემოსავლის ორდერი, საგადასახადო დავალება, სასაქონლო ზედნადები)
  • ხელფასის დაანგარიშება, ხელფასის დარიცხვის გატარებები
  • ძირითადი საშუალებების მიღება, სასტარტო ნაშთებში დასმა, ცვეთის დარიცხვა; პაკეტური კორექტირება
  • სამეურნეო ოპერაციები
  • მოგება-ზარალი
  • საცდელი ბალანსი
  • ასლის აღება/აღდგენა

 

პრაქტიკული ბუღალტერიის კურსი
პრაქტიკული ბუღალტერიის კურსი ითვალისწინებს კონკრეტული ორგანიზაციის დოკუმენტებთან მუშაობას, ბუღალტერიის წარმოებას შემდგომი ანგარიშების გადახურვითა და საგადასახადო დეკლარაციების შევსებით ელექტრონულად rs.ge-ზე. სტაჟირების გავლა შეუძლიათ პირებს, რომლებსაც აქვთ თეორიული განათლება ბუღალტრული აღრიცხვის საფუძვლებში და ფლობს ORIS-ის პროგრამას. ასევე დამწყებ ბუღალტრებს, ვისაც აქვთ სურვილი გაიღრმავოს პროფესიული ცოდნის დონე.
 
კურსი მოიცავს:

  • ორგანიზაციის შექმნა
  • სალაროს შემოსავლის და გასავლის ორდერების შექმნა. სალაროს დამუშავება
  • ბანკის ამონაწერის დამუშავება
  • სასაქონლო ზედნადებისა და ანგარიშ-ფაქტურის შექმნა ელექტრონულად rs.ge-ზე.
  • ხელფასის უწყისის შექმნა
  • ყოველთვიური დეკლარციების (საშემოსავლოს, განაცემთა ინფორმაციის, დღგ-ს) შევსება-ჩაბარება ელექტრონულად rs.ge-ზე.
  • ყოველწლიური დეკლარციების (მოგების, ქონების) შევსება-ჩაბარება ელექტრონულად rs.ge-ზე.
  • დარიცხული წლიური საავანსო გდასახადებისა და ზარალის გადატანის მეთოდები

ბუღალტრული აღრიცხვა იწარმოებს ORIS-ის პროგრამაში და საგადასახადო აღრიცხვის სახელმწიფო სისტემა rs.ge-ზე.
აღნიშნული კურსის გავლის შემდგომ თქვენ შეძლებთ დამოუკიდებლად განახორციელოთ მოქმედი კომპანიების საბუღალტრო და საგადასახადო აღრიცხვა.


კურსის ხანგრძლივობაა 3 თვე. მეცადინეობა ტარდება კვირაში 3-ჯერ  ჯგუფებში (2-5 კაცი) და ინდივიდუალურად. ლექციის ხანგრძლივობა - 1 სთ. 
 
სრული კურსის ღირებულება: 

  • სრული კურსი: ჯგუფი -ერთი თვე 200 ლარი
  • სრული კურსი: ინდივიდუალური - ერთი თვე 250 ლარი

შესაძლებელია კურსის ცალკეული ნაწილის გავლა:

  • თეორიული კურსი: ჯგუფი-250ლარი; ინდივიდუალური-300 ლარი (14 ლექცია)
  • ORIS-ის კურსი: ჯგუფი-120 ლარი; ინდივიდუალური-150 ლარი (10 ლექცია)
  • სტაჟირება: ჯუგი-250 ლარი; ინდივიდუალური-300  (12 ლექცია)

 

კურსის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი.

მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.
კურსს გაუძღვება ACCA-ს კურსდამთავრებული, მოქმედი მთავარი ბუღალტერი.

 

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ facebook გვერდს: https://www.facebook.com/newgen.ge/

 

მის: ყაზბეგის 26 I კორპ. I სართ. ( დელისის მეტროსთან).

ტელ: 214 90 50; 595 40 47 48; 551 40 42 40

ელ.ფოსტა:[email protected]                                                                                                           

 

 

განთ. 25 ივნისი 16:16

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

800 ლარი

ქოფირაითერი

ID 61915

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას ქოფირაითერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის სოციალური ქსელის კონტენტის შექმნა და დიზაინერთან ერთად მის ვიზუალიზაციაზე მუშაობა
** ვებ-გვერდის კონტენტისა და ვიზუალის შემუშავება დიზაინერთან ერთად
** სხვა მარკეტინგული მატერიალების ტექსტუალური ნაწილის შემუშავება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ქართულ ენაზე გამართულად და საინტერესოდ წერის უნარი
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
** შემოქმედებითი აზროვნების უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა 
** გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარები
** დროის სწორი მენეჯმენტის უნარი

ანაზღაურება: 800 ლარი 
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელე

განთ. 25 ივნისი 16:07

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

პრისელერი

ID 61913

კომპანია "მეგაკო" ჩვიდმეტი წელია წარმატებით მოღვაწეობს საქართველოს სადისტრიბუციო ბაზარზე. "მეგაკო" ექსკლუზიური დისტრიბუტორია"Kraft Foods "-Alpen Gold, Jacobs, Korona, Dirol, Danon, ჩაი გურიელი და სხვა. 

"მეგაკო" - ორიენტირებულია მომხმარებელზე, უახლესი იმპორტული პროდუქციის დისტრიბუციაზე. კომპანიის პრიორიტეტული ღირებულებებია სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა, მომხმარებლისადმი ერთგულება.

კომპანია "მეგაკო" -აცხადებს ვაკანსიას - პრისეილერი პოზიციაზე.

მდებარეობა: ქ. თბილისი

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ასაკი 23-32 წლამდე;
** უმაღლესი განათლება; 
** დისტრიბუტორად მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი 
** ავტომობილის მართვის მოწმობა B კატეგორია;
** საკუთარი ავტომობილით;
** საქონლის უსაფრთხოებისთვის უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა.

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

** გუნდური მუშაობა; 
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობა; 
** მაღალი შედეგების მიღწევა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ინიციატურობა;
** მოლაპარაკებების წარმოება;
** მიზანდასახულობა;
** დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** ახალი ობიექტების ათვისების უნარი;
** დოკუმენტებთან მუშაობის უნარი;
** პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

დაინტერესებულ კანდიდატებს გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 25 ივნისის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - პრისეილერი/მონდელიზი

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 25 ივნისი 15:49

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

ესპანურენოვანი ტურ-ოპერატორი

ID 61912

ტურისტული კომპანია "კონკორდ თრეველი" აცხადებს ვაკანსიას ესპანურენოვანი ტურ-ოპერატორის პოზიციაზე.

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • ესპანური ენის სრულყოფილი ცოდნა
  • დამატებით სხვა უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • საქმიანი კორესპონდენციის მართვის უნარი;
  • ფინანსურ დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
  • კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; (MS Microsoft Office, Outlook, Internet Applications).


დამატებითი უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • ენერგიულობა;
  • გამართული მეტყველების უნარი;
  • მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი;
  • თვით-მოტივაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • ინფორმაციის მიღების და გადაცემის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი.


სამუშაო გრაფიკი: სრული.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ინგლისურ ენაზე, ფოტოსურათით, შემდეგ ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ შესაბამისი პოზიციის დასახელება. 

ვებ-გვერდი: https://concordtravel.ge

განთ. 25 ივნისი 15:30

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

გაყიდვების ასისტენტი - ქუთაისი

ID 61911

"ATU Duty Free" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ასისტენტის თანამდებობაზე.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ინგლისურ ენაზე.

განთ. 25 ივნისი 15:24

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

მილგაყვანილობის სპეციალისტი

ID 61904

"Domson`s Engineering"-ი უზრუნველყოფს ელექტრო-მექანიკური საინჟინრო სისტემების პროექტირებას, საინსტალაციო სამუშაოებს და შემდგომ მომსახურებას. კომპანია აქტიურად ანხორციელებდა ინვესტიციებს კვალიფიციურ სპეციალისტებში, იმისათვის რომ დაეგროვებინა საჭირო ცოდნა და გამოცდილება საინჟინრო სფეროში, რის შედეგადაც კომპანიამ ლიდერის პოზიცია დაიკავა საქართველოში. დღესდღეობით, Domson`s Engineering-ის ტალანტით დაჯილდოვებული მრავალი თანამშრომელი მუშაობს იმისათვის, რომ უზრუნველყონ უმაღლესი ხარისხის სისტემების ინფრასტრუქტურის მოწყობა რეგიონის უმნიშვნელოვანესი პროექტებისათვის.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას წყალკანალიზაციის და გათბობა-გაგრილების მილგაყვანილობის სპეციალისტის პოზიციაზე.

სავალდებულო მოთხოვნები:

** ამ სფეროში მუშაობის გამოცდილება, მინიმუმ, 4 წელი
** ასაკი: 20-45 წლამდე

პირადი თვისებები:

** პუნქტუალური;
** შრომისმოყვარე;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ორგანიზებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ყურადღებიანი და დეტალებისადმი დაკვირვებული;
** ხარისხსა და შედეგზე ორიენტირებული;
** დისციპლინირებული;
** ფიზიკურად მუშაობის უნარი.

კვალიფიკაცია: სასურველია სამშენებლო კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება;
განათლება: საშუალო; 

სამუშაო გრაფიკი:

** სამუშაო საათებია: 09:00-18:00 სთ
** სამუშაო დღეები: კვირაში 6 დღე, 1 დღე დასვენება

ანაზღაურება 1200-1500 ლარი

განცხადებაზე გამოხმაურება: 

თუ თქვენ გაქვთ გამოცდილება ზემოთჩამოთვლილი მიმართულებებიდან რომელიმე განხრით, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე თანდართულ ფოტოსურათთან ერთად მეილზე [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. 

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადა: 24 ივლისი 2019 წელი.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: მხოლოდ მეორე ეტაპისთვის შერჩეულ კანდიდატებს დაენიშნებათ გასაუბრება.

განთ. 25 ივნისი 14:16

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 61903

"ფარმადეპო " აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომშლის პოზიციაზე.

მოვალეობა:

** მიღებული პროდუქციის ჩამოტვირთვა, დახარისხება
** მიღებული საქონელის ადგილებზე (თაროებზე, სტელაჟებზე) დალაგებაში მონაწილეობის მიღება;
** ცარიელი ყუთების მარაგის შევსება;
** დათვლილი საქონლის საწყობიდან გატანა და ექსპედიტორის ან სუპერვაიზერის ზედამხედველობით სატრანსპორტო საშუალების დატვირთვა;

მოთხოვნები: 

** შეეძლოს პროდუქციის დახარისხება სამუშაო ინსტრუქციით მითითებული მახასიათებლების შესაბამისად;
** შეეძლოს ფიზიკური დატვირთვით მუშაობა, იყოს აქტიური და ენერგიული; 
** დაკვირვებული, შრომისმოყვარე და ორგანიზებული.

ყოჩაღმა და აქტიურმა კანდიდატებმა მოგვმართეთ მისამართზე: [email protected] ან მის: ბელიაშვილის 142 , მეორე სართული.

განთ. 25 ივნისი 14:00

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

ავეჯის მასალების წარმოების დანადგარების მექანიკოსი

ID 61901

კომპანია "ელთიბი" აცხადებს ვაკანსიას ავეჯის მასალების წარმოების დანადგარების მექანიკოსის პოზიციაზე.

კომპანია "ელთიბი" წარმოადგენს მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების ავეჯის მასალების და აქსესუარების ლიდერ იმპორტიორ კომპანიას.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** წარმოებაში არსებული ინფრასტრუქტურის მოვლა, დადგენილი პერიოდულობით შემოწმება, შეკეთების საჭიროებების გამოვლენა და შეკეთების უზრუნველყოფა;
** ნაწილების და დამხმარე საშუალებების შეძენის უზრუნველყოფა;
** სათადარიგო ნაწილების მარაგების კონტროლი და საჭიროებისამებრ შესყიდვის მოთხოვნა;
** ინფრასტრუქტურის მოვლა/შენახვისთვის საჭირო დამხმარე საშუალებების შეძენა/მომარაგება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** პროფესიული განათლება;
** არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - შაბათი, 09:30-დან 18:30 საათამდე.
ანაზღაურება: 830 ლარი + ყოველთვიური ბონუსი.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV), ქართულ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "მექანიკოსი".

თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა, შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია ელთიბის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან გადავიდეს რეზერვში სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. 
 

განთ. 25 ივნისი 13:17

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00