ფილტრი

ვაკანსიები

ნაშთების კოორდინატორი

ID 64588

კომპანია "კანტი" აცხადებს ვაკანსიას ნაშთების კოორდინატორის თანამდებობაზე თბილისში.

დისტრიბუციისა და ლოგისტიკის კომპანია "კანტი" 2005 წელს დაარსდა. ჩვენი მისიაა მაქსიმალურად ადეკვატურად ვუპასუხოთ ქართულ ბაზარზე არსებულ მზარდ მოთხოვნას ხარისხზე, შევთავაზოთ მას ალტერნატივა მრავალი სახის კვების პროდუქტებზე - ეკოლოგიურად სუფთა, ლაბორატორიულად შემოწმებული, სერთიფიცირებული და საუკეთესო ტრადიციებით/რეცეფტით დამზადებული პროდუქციის ხარჯზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** საწყობში არსებული პროგრამული პროცედურების ანალიზი, ოპტიმიზაცია და მენეჯმენტი;
** რეპორტინგის სისტემის აწყობა და მართვა;
** საწყობის პროცესების გამართვის მიზნით, ახალი პროგრამული პროცედურებისა და სხვადასხვა რეპორტების მომზადება;
** საწყობის გუნდის სრული და ყოველდღიური მხარდაჭერა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სქესი: მამრობითი
** ასაკი: 40 წლამდე
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.შრომისმოყვარე, ენერგიული, ორგანიზებული;
** Microsoft Office ცოდნა;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]; სათაურში მიუთითეთ პოზიცია.

განთ. 4 მაისი 15:52

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

ადმინისტრატორი ბაკურიანში

ID 64585

"კრისტალ ჯგუფი" აერთიანებს რამოდენიმე ბიზნეს მიმართულებას ბაკურიანში: სასტუმრო ბიზნესი, უძრავი ქონების და ინვესტიციების მართვა, სამშენებლო მიმართულება. ჩვენი მიზანია ბაკურიანის ტურისტული პოტენციალის ამაღლება მისი ინფრასტრუქტურის განვითარების ხარჯზე. "კრისტალი" გამოირჩევა ხარისხზე და განვითარებაზე ორიენტირებით, მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ ზრდასა და კეთილდღეობაზე. ჩვენ გვჯერა, რომ კომპანიის წარმატებას მნიშვნელოვნად განაპირობებს ჩვენი გუნდის მაღალი ღირებულებები და პროფესიონალიზმი.

პოზიცია: სასტუმროს მიმღების თანამშრომელი (ადმინისტრატორი)
სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი
ასაკი: 20 წლის ზევით
სქესი: არ არის შეზღუდული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასტუმროს მიღება-განთავსების დეპარტამენტში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** სასტუმროს ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;

ფუნქცია მოვალეობები:

** სასტუმროში სტუმრების მიღება-განთავსება;
** ანგარიშსწორების და სტუმრის დოკუმენტაციის წარმოება;
** სტუმრებთან კომუნიკაცია და მათი მოთხოვნების შესაბამისი მომსახურებების ორგანიზება;
** სტუმრების ინფორმირება სასტუმროს მომსახურებების შესახებ;
** სასტუმროს სერვისების გაყიდვაზე ზრუნვა;
** სატელეფონო ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება;
** სხვა შესაბამისი ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება;

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები
** ორგანიზებულობა
** კონფლიქტების მართვის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობდა

სამუშაო პირობა: სრული განაკვეთი;
დამატებითი სარგებელი: საცხოვრებლით, კვებით და ტრანსპორტირებით უზრუნველყოფა (საცხოვრებლიდან სასტუმრომდე);
გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გთხოვთ, გაითვალისწინეთ, რომ ინტერვიუსთვის დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ კანდიდატებთან, ვისი რეზიუმეც შეირჩევა აპლიკაციების გადარჩევის საფუძველზე.

განთ. 4 მაისი 15:48

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

პრობლემური სესხების მართვის ჯგუფის ექსპერტი

ID 64583

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ლაზიკა კაპიტალი" აცხადებს კონკურსს პრობლემური სესხების მართვის ჯგუფის ექსპერტის თანამდებობაზე შემდეგ ფილიალებში: წალენჯიხა, ზესტაფონი, ქობულეთი, ზუგდიდი

აუცილებელი მოთხოვნები: უმაღლესი იურიდიული განათლება

სამუშაოს აღწერილობა:

- პრობლემური და ჩამოწერილი სესხების მართვა
- დაკრედიტებასთან დაკავშირებული იურიდიული პროცედურების მართვა

მსურველებს შეუძლიათ CV ელექტრონულად მოგვაწოდონ მოცემულ მისამართზე: [email protected]

დამატებითი ინფორმაციისათვის დარეკეთ: 577383112—არველოდ ბეჭვაია; დასავლეთ საქართველოს რეგიონული ოფისი ზუგდიდში

განთ. 4 მაისი 15:45

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

დისტრიბუტორი

ID 64582

შპს "დილის პროდუქტები" აცხადებს ვაკანსიას დისტრიბუტორის თანამდებობაზე.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება დისტრიბუტორის თანამდებობაზე
** მართვის მოწმობა (სასურველია)
** სხარტი აზროვნების და პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის სწორად გადაცემის უნარი
** სასაქონლო ზედნადებებთან და სალარო აპარატთან მუშაობის გამოცდილება.
** საგარანტიოდ ბინის ან სხვა უძრავი ქონების ჩადება.

CV გამოგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected], Subject-ის ველში მიუთითეთ "დისტრიბუტორი-თბილისი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 4 მაისი 15:23

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

ქსელის უმცროსი ადმინისტრატორი

ID 64581

სს "გაერთიანებული საფინანსო კორპორაცია" აცხადებს ვაკანსიას ქსელის უმცროსი ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი

სამუშაოს ძირითადი ამოცანები და პასუხისმგებლობები:

** ქსელური ინფრასტრუქტურის მონიტორინგი;
** ქსელური მოწყობილობების ინსტალაცია, კონფიგურირება, "firmware"-ის განახლება;
** ქსელის ტოპოლოგიის ცვლილებების და მოწყობილობების კონფიგურაციების დოკუმენტირება;
** ინფრასტრუქტურაში პრობლემების იდენტიფიცირება და აღმოფხვრა;
** კომუნიკაცია კომპანიის აიტი მიმართულების ჯგუფებთან და უცხოელ ვენდორებთან ტექნიკური პრობლემების გადასაჭრელად;
** კოორდინირებული მუშაობა პროექტებზე ჩართულ გუნდებთან.

სასურველი განათლება და გამოცდილება:

** განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების ან მასთან დაკავშირებული მიმართულებით;
** LAN/WAN ქსელის და უსაფრთხოების მოწყობილობების (Cisco, CheckPoint) დანერგვის და მხარდაჭერის პრაქტიკული სამუშაო გამოცდილება;
** LAN &WAN-ის პროტოკოლების და ტექნოლოგიების კარგი ათვისების უნარი
** ქსელის მონიტორინგის სერვისების და ინსტრუმენტების (Solarwinds, PRTG, Wireshark, NetFlow, SNMP);
** Cisco-ს, Checkpoint-ს, HP-ის ქსელურ მოწყობილობებთან მუშაობის გამოცდილება;
** CCNA-ი ან CCNP-ი ცოდნა ჩაითვლება უპირატესად;
** ქართული, ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.
** ასევე სასურველია შემდეგი ქსელური ტექნოლოგიების ზოგადი ცოდნა:
** VLANs configuration and switching protocols (Native VLAN, dot1q, LACP, STP, VPC, VSS)
** IP Routing protocols (BGP, EIGRP, OSPF, RIP, Policy Routing);
** LAN, and WAN technologies and protocols (ACL, HSRP, NAT, DHCP);
** VPN technologies (IPSec, GRE, DMVPN);
** Security (Port security, DHCP snooping, Storm Control, Access-Lists, Firewalls, ** AAA with TACACS+ and RADIUS);
** Monitoring (SPAN, RSPAN);
** VoIP communications (SIP);
** Wireless technologies and security;

ძირითადი კომპეტენციები და უნარ-ჩვევები:

** დაგეგმვის და ანალიზის უნარი;
** პრობლემების აღმოჩენის და მათი დროულად გადაჭრის უნარი;
** სხვადასხვა ტიპის დავალებაზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** როგორც ინდივიდუალური, ისე გუნდური მუშაობის უნარი;
** ინიციატივიანი.

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ CV გამოაგზავნონ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

შენიშვნა: წერილის სათაურში მიუთითეთ პოზიცია, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 4 მაისი 15:22

ბოლო ვადა 1 ივნისი 00:00

მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორი

ID 64580

სს "გაერთიანებული საფინანსო კორპორაცია" აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი

სამუშაოს ძირითადი ამოცანები და პასუხისმგებლობები:

** მონაცემთა ბაზების ადმინისტრირება;
** სისტემების მონიტორინგი და ინციდენტებზე რეაგირება;
** სისტემების დოკუმენტირება, რეგულარული პროცედურების გატარება;
** დადგენილი კორპორატიული სტანდარტების დაცვა;
** საჭიროების შემთხვევაში კომპანიაში მიმდინარე პროექტებში ჩართულობა;
** საჭიროების შემთხვევაში არასამუშაო საათებში მუშაობის შესაძლებლობა.

სასურველი განათლება და გამოცდილება:

** უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში;
** SQL-ის საბაზისო ცოდნა;
** მონაცემთა ბაზების ადმინისტრატორის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება (Oracle, MS SQL, PostgreSQL, MySQL);
** Linux-ის ოპერაციულ სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება;
** ქართული, რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.

ძირითადი კომპეტენციები და უნარ-ჩვევები:

** დაგეგმვის და ანალიზის უნარი;
** პრობლემების აღმოჩენის და მათი დროულად გადაჭრის უნარი;
** სხვადასხვა ტიპის დავალებაზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** როგორც ინდივიდუალური, ისე გუნდური მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ CV გამოაგზავნონ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

შენიშვნა: წერილის სათაურში მიუთითეთ პოზიცია, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 4 მაისი 15:21

ბოლო ვადა 1 ივნისი 00:00

სამაგისტრო პროგრამის სრულად დაფინანსება 2020

ID 64579

"საქართველოს უნივერსიტეტი" გთავაზობთ სრული (120 კრედიტის ოდენობით) დაფინანსების მოპოვებას 2020 წლის მიღების შემდეგ სამაგისტრო პროგრამებზე:

ა) სამართლის სამაგისტრო პროგრამაზე (ქართულენოვანი) - 3 ადგილი.
ბ) საერთაშორისო ბიზნეს სამართლის სამაგისტრო პროგრამაზე (ინგლისურენოვანი) - 10 ადგილი.

უნივერსიტეტი გთავაზობთ დაფინანსების 2 პირობას:

სწავლის საფასური სრულად დაუფინანსდება იმ სტუდენტებს, რომლებსაც 2017- 2020 წლებში აღებული აქვთ ინგლისური ენის ერთ-ერთი გამოცდის სერტიფიკატი, მითითებული ქულებით:

** TOEFL - 85 და მეტი ქულა;
** IELTS - 6 და მეტი ქულა;
** Cambridge English Exam - 170 და მეტი ქულა.

ამ პირობის დაკმაყოფილების შემთხვევაში, კონკურსის არსებობისას გადაწყვეტილება მიიღება სპეციალობაში გასაუბრებისას უკეთესი შედეგის მქონე კანდიდატის სასარგებლოდ.

უნივერსიტეტი ორივე პროგრამაზე სრულად დაუფარავს სტუდენტებს სწავლის საფასურის სხვაობას გრანტის მოპოვებისას (ენის სერტიფიკატის არარსებობის შემთხვევაშიც). ზემოთ აღნიშნულ 2 პირობის დაკმაყოფილების შემთხვევაში, კონკურსის არსებობისას უპირატესობა მიენიჭება სტუდენტს, რომელმაც გრანტი მოიპოვა.

დეტალური ინფო იხილეთ აქ: https://ug.edu.ge/ge/programs/2

მეტი ინფორმაცია სამართლის ქართულენოვანი სამაგისტრო პროგრამის შესახებ იხილეთ აქ: https://online.ug.edu.ge/programs/programs_full.php?programID[]=168

მეტი ინფორმაცია საერთაშორისო ბიზნეს სამართლის ინგლისურენოვანი სამაგისტრო პროგრამის შესახებ იხილეთ აქ: https://online.ug.edu.ge/programs/programs_full.php?programID[]=233

ნებისმიერ დროს, კითხვების შემთხვევაში, მოგვწერეთ ან დაგვიკავშირდით
მეილზე: [email protected]

განთ. 4 მაისი 15:19

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

აკადემიური თანამდებობები

ID 64578

შეზღუდული პასუხისმგებლობის საზოგადოება "კენ ვოლკერის საერთაშორისო უნივერსიტეტში" აკადემიური თანამდებობის დასაკავებელი კონკურსის გამოცხადების შესახებ: 2020 წლის 4 მაისიდან შპს "კენ ვოლკერის საერთაშორისო უნივერსიტეტში" ცხადდება კონკურსი შემდეგი აკადემიური თანამდებობების დასაკავებლად:

** ფუნდამენტური და საბაზისო სამედიცინო მეცნიერებების (ქიმია, ფიზიკა, ბიოლოგია, ანატომია, ჰისტოლოგია/ციტოლოგია/ემბრიოლოგია, გენეტიკა, ბიოქიმია, ფიზიოლოგია, სხვ) მიმართულება: 1 პროფესორი;
** პათოლოგიის (პათოლოგია (პათანატომია, პათფიზიოლოგია), ფარმაკოლოგია, მიკრობიოლოგია, იმუნოლოგია) მიმართულება: 3 პროფესორი; 1 ასოცირებული პროფესორი;
** პედიატრიის მიმართულება: 1 ასოცირებული პროფესორი - პროფესიული ნიშნით;
** ქირურგიის მიმართულება: 1 ასოცირებული პროფესორი;
** ნევროლოგიის დეპარტამენტი: 1 პროფესორი - პროფესიული ნიშნით;
** ჯანდაცვის მიმართულება: 1 პროფესორი, 1 პროფესორი - პროფესიული ნიშნით;
** მეანობა-გინეკოლოგიის მიმართულება: 1 პროფესორი, 1 ასისტენტ-პროფესორი;

შინაგანი მედიცინის მიმართულება:

** 2 პროფესორი;
** 2 პროფესორი - პროფესიული ნიშნით;
** 2 ასოცირებული პროფესორი;

საოჯახო მედიცინის მიმართულება:

** 1 პროფესორი
** 1 ასოცირებული პროფესორი
** 1 ასისტენტ-პროფესორი

პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დაკავების მსურველი პირი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ კრიტერიუმებს:

** დოქტორის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი;
** სამეცნიერო-პედაგოგიური მუშაობის არანაკლებ 6 წლის გამოცდილება;
** კლინიკურ დეპარტამენტში აკადემიური თანამდებიბის დაკავების შემთხვევაში, დამატებით: უნდა გააჩნდეს, სულ მცირე, 6 წელი პედაგოგიური და ბოლო 9 წელი კლინიკური გამოცდილება.

ასოცირებული პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დაკავების მსურველი პირი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ კრიტერიუმებს:

** დოქტორის აკადემიური ან მასთან გათანაბრებული ხარისხი;
** სამეცნიერო-პედაგოგიური მუშაობის არანაკლებ 3 წლის გამოცდილება;
** კლინიკურ დეპარტამენტში აკადემიური თანამდებობის დაკავების შემთხვევაში, დამატებით: უნდა გააჩნდეს, სულ მცირე, 3 წელი პედაგოგიური და ბოლო 5 წელი კლინიკური გამოცდილება.

ასისტენტ-პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დაკავების მსურველი პირი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ კრიტერიუმებს:

** დოქტორის აკადემიური ან მასთან გათანაბრებული ხარისხი;
** კლინიკურ დეპარტამენტში აკადემიური თანამდებობის დაკავების შემთხვევაში, დამატებით: უნდა გააჩნდეს, სულ მცირე, ბოლო 5 წელი კლინიკური გამოცდილება.

პროფესიული ნიშნით პროფესორის, ასოცირებული პროფესორის, ასისტენტ-პროფესორის აკადემიურ თანამდებობებზე გამოცხადებულ ვაკანსიებზე, პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცდილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონედ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისათვის აუცილებელი კომპეტენცია.

კონკურსში მოანწილეობის მსურველ კანდიდატს მოეთხოვება ინგლისური ენის ცოდნა არანაკლებ B2 დონეზე. ინგლისური ენის ცოდნა შესაძლებელია დადასტურდეს მოქმედი საერთაშორისო სერთიფიკატით, ინგლისურ ენაზე სწავლის ან ინგლისურ ენაზე სწავლების არანაკლებ 3-წლიანი გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტით, უნივერსიტეტის მიერ ჩატარებული შიდა საუნივერსიტეტო გამოცდით (ტესტირებით) ან საკონკურსო კომისიის მიერ გასაუბრების ინგლისურ ენაზე ჩატარებით.

კანდიდატების შერჩევა განხორციელდება საკონკურსო კომისიის მიერ. საკონკურსო კომისია კანდიდატების შეარჩევს კანდიდატების მიერ წარმოდგენილი ინფორმაციის საფუძველზე. საკონკურსო კომისიამ კანდიდატების შერჩევის მიზნით შესაძლებელია ჩაატაროს გასაუბრება, რომელიც მოიცავს კანდიდატის მიერ საკუთარი თავის პრეზენტაციას და მისთვის კითხვების დასმას კომპეტენციისა და უნარების გამოსავლენად. საკონკურსო კომისიის მიერ შესაძლებელია გამოყენებული იყოს დამატებითი გასაუბრების, სადემონსტრაციო ლექციის ჩატარების ან სხვა საშუალება პირის კვალიფიკაციისა და დასაკავებელ თანამდებობასთან შესაბამისობის შემოწმების მიზნით.

შეფასება მიიღება შემდეგი კრიტერიუმებით:

** აკადემიური ხარისხი და კვალიფიკაციის შესაბამისობა გამოცხადებულ ვაკანსიასთან;
** სამეცნიერო-პედაგოგიური საქმინობის გამოცდილება;
** ინგლისური ენის ცოდნის დონე;
** პუბლიკაციები / სამეცნიერო ნაშრომები;
** კლინიკური საქმიანობის / სამუშაო გამოცდილება;

პროფესორის, ასოცირებული პროფესორის, ასისტენტ-პროფესორის თანამდებობის დასაკვებელ კონკურსში მონაწილეობის მსურველებისთვის, რომელთა შეფასებაც უნდა მოხდეს პროფესიული ნიშნით, შეფასების კრიტერიუმებია:

** პროფესიული გამოცდილება, სპეციალური მომზადება ან/და პუბლიკაციები;
** ინგლისური ენის ცოდნის დონე;
** სამუშაო გამოცდილება.

კონკურსში მონაწილეობის მსურველებმა უნდა წარმოადგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

** ავტობიოგრაფია (CV);
** პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის/პასპორტის ასლი;
** შესაბამისი აკადემიური ხარისხის ქონის დამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები;
** შესაბამისი სამეცნიერო-პედაგოგიური გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები;
** ასეთის არსებობის შემთხვევაში, ინგლისური ენის არანაკლებ B2 დონეზე ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი მოქმედი საერთაშორისო სერთიფიკატის სახით ან ინგლისურ ენაზე სწავლის ან სწავლების არანაკლებ 3- წლიანი გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტი.
** კლინიკურ დისციპლინებზე აკადემიური თანამდებობის დაკავების მსურველებმა დამატებით უნდა წარმოადგინონ შესაბამისი კლინიკური გამოცდილების ქონის დამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები.

პროფესორის, ასოცირებული პროფესორის, ასისტენტ-პროფესორის თანამდებობის დასაკვებელი კონკურსში მონაწილეობის მსურველებმა, რომელთა შეფასებაც უნდა მოხდეს პროფესიული ნიშნით, უნდა წარმოადგინონ:

** ავტობიოგრაფია (CV);
** პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის/პასპორტის ასლი;
** შესაბამისი აკადემიური ხარისხის ქონის დამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები ასეთის არსებობის შემთხვევაში;
** შესაბამისი სამეცნიერო-პედაგოგიური გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები - ასეთის არსებობის შემთხვევაში;
** ასეთის არსებობის შემთხვევაში, ინგლისური ენის არანაკლებ B2 დონეზე ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი მოქმედი საერთაშორისო სერთიფიკატის სახით ან ინგლისურ ენაზე სწავლის ან სწავლების არანაკლებ 3- წლიანი გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტი.
** ასეთის არსებობის შემთხვევაში, კლინიკურ დისციპლინებზე აკადემიური თანამდებობის დაკავების მსურველებმა დამატებით უნდა წარმოადგინონ შესაბამისი კლინიკური გამოცდილების ქონის დამადასტურებელი დამადასტურებელი დოკუმენტების ასლები - ასეთის არსებობის შემთხვევაში.
** პროფესიული გამოცდილების შესახებ ინფორმაცია.
** ინფორმაცია სპეციალური მომზადების ან/და პუბლიკაციების შესახებ.

კონკურსში მონაწილეობის შესახებ განცხადება და თანდართული დოკუმენტაცია კონკურსში მონაწილეობის მსურველებმა უნდა წარმოადგინონ ელექტრონული სახით, შემდეგ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] (წარმოსადგენი განცხადების ფორმა შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ მისამართზე: http://tiny.cc/u9tboz)

კონკურსში მონაწილეობის მიღების მსურველებს კონკურსში მონაწილეობის შესახებ განცხადების წარმოდგენა შეუძლიათ 5 ივნისიდან 12 ივნისის ჩათვლით.

საკონკურსო კომისიის გადაწყვეტილება გამოცხადდეს 2020 წლის 22 ივნისამდე.

პარტნიორთა კრების გადაწყვეტილებით აკადემიურ თანამდებობაზე შერჩეული პირები დაინიშნონ 2020 წლის 24 ივნისამდე.

კონკურსის შედეგები მონაწილეებს ეცნობოთ ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.

განთ. 4 მაისი 15:17

ბოლო ვადა 12 ივნისი 00:00

პროგრამის დირექტორის მოადგილე

ID 64577

IREX is an independent nonprofit organization dedicated to building a more just, prosperous, and inclusive world by empowering youth, cultivating leaders, strengthening institutions, and extending access to quality education and information. Founded in 1968, IREX has an annual portfolio of over $90 million, offices in 20 countries, and a global staff of 400. We work in more than 100 countries worldwide.

Position: Deputy Chief of Party (DCOP), USAID Georgia Information Integrity Program

IREX seeks qualified Deputy Chief of Party (DCOP) candidates for the USAID-funded Information Integrity Program in Georgia. The program will enhance Georgian efforts to advance the integrity of the information space and build societal resilience in the face of disinformation and propaganda campaigns. This effort will seek to build upon existing efforts in the country to enhance coordination among different actors addressing these issues and to strengthen the capacities to provide more data-driven and impactful approaches.

Only Georgian citizens or expatriates with residency status and Georgian work authorization will be considered. This position is contingent on funding.

Duties:

** Provide strategic leadership to and general oversight of the program`s operations and administrative staff
** Supervise and mentor several team members to ensure effective execution of annual implementation plans to achieve both program milestones and targets
** Manage the technical components of the program in conjunction with the COP—ensuring that they are properly executed, responsive to changing program requirements, and results-oriented
** Participate and contribute to meetings with the donor, external stakeholders and local partners
** Lead drafting of program documents including compiling inputs from relevant team members (Annual Implementation Plans, annual, quarterly, and monthly reporting, and other USAID reports and internal progress reports)
** Manage effective communication and coordination with IREX`s home-office team
** Provide review and input on grant agreements and/or subcontracts
** Provide leadership in financial reporting, audit reviews, and assessment processes.
** Ensure that all operations are in compliance with IREX, USAID, and Georgian policies, regulations, and laws, respectively
** Monitor budget and provide required reporting in close coordination with IREX HQ
** In coordination with IREX HQ and the Chief of Party, establish and ensure implementation operational policies and procedures for the program


Skills and experience:

** Georgian citizenship or residency with work authorization
** Master`s or higher degree in Political Science, International Studies, or relevant field
** At least seven (7) years of progressive international experience working in journalism, media sector strengthening and reform, civic engagement, or related fields
** Experience in managing and implementing multi-component programs; demonstrated ability to effectively manage staff
** At least four (4) years of experience in managing or supporting donor-funded development programs of similar size and complexity
** In-depth knowledge and understanding of countering disinformation, media and civil society development issues in Georgia
** Familiarity with the key government stakeholders, relevant private sector actors and civil society organizations working on disinformation issues, and an understanding of the dynamics and relationships among these stakeholders
** Substantial experience in implementing complex civil society, governance, and media development programs preferred
** Proven track record of working effectively with other programs, media and civil society, high-level host country host government counterparts, and other international partners
** Must possess the technical, managerial and communication skills to assume all related responsibilities of the COP position on a full-time basis if needed
** Effective oral and written communication skills; ability to provide written reporting in English for the program is required
** Strong representational and organizational skills

How to apply: visit https://www.irex.org/careers?p=job%2Fo3oGcfw3

განთ. 4 მაისი 15:15

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

მონაცემთა ინფორმაციის სპეციალისტი

ID 64576

IREX is an independent nonprofit organization dedicated to building a more just, prosperous, and inclusive world by empowering youth, cultivating leaders, strengthening institutions, and extending access to quality education and information. Founded in 1968, IREX has an annual portfolio of over $90 million, offices in 20 countries, and a global staff of 400. We work in more than 100 countries worldwide.

Position: Technical Data/Information Specialist, USAID Georgia Information Integrity Program

IREX seeks qualified Technical Data/Information Specialist candidates for the USAID-funded Information Integrity Program in Georgia. The program will enhance Georgian efforts to advance the integrity of the information space and build societal resilience in the face of disinformation and propaganda campaigns. This effort will seek to build upon existing efforts in the country to enhance coordination among different actors addressing these issues and to strengthen the capacities to provide more data-driven and impactful approaches.

Only Georgian citizens or expatriates with residency status and Georgian work authorization will be considered. This position is contingent on funding.

Duties:

** Provide technical expertise regarding misinformation, disinformation, and propaganda, based on a deep understanding of how the online space is being utilized for information operations
** Spearhead the development of innovative new tools to track and measure disinformation, including within alternative media ecosystems, and to proactively address the next generation of challenges in this space
** Monitor, test, and customize tools/trends in the disinformation space for possible project adoption or scale up
** Coordinate relationships with technology or data partners for the project
** Manage and monitor and adjust the program to ensure high quality program deliverables and results are met
** Support program partners` capacity development in sociotechnical systems design, data forensics, information access and data literacy and computational mixed-methods approaches
** Perform other duties, as assigned

Skills and experience:

** Georgian citizenship or residency with work authorization
** Advanced degree in journalism, digital media, or related field
** Demonstrated subject matter expertise in misinformation, disinformation and propaganda as well as computational, mixed-method approaches, etc.
** In-depth knowledge of information access, data literacy and information flow in sociotechnical systems
** Deep understanding of how the online space is being used to spread disinformation for information operations
** Knowledgeable about the dynamics of social media platforms, the challenges and developments in the regulation of these platforms, and the emergence of the next generation of challenges in this space
** At least four (4) years of experience on donor-funded programs
** Familiarity with the key stakeholders working on media issues and an understanding of the dynamics and relationships among them
** Excellent ability to communicate effectively on the technical aspects of implementation with a wide variety of stakeholders
** Effective oral and written communication skills
** Fluent English language skills

How to apply: visit https://www.irex.org/careers?p=job%2Fo8oGcfw8

განთ. 4 მაისი 15:14

ბოლო ვადა 4 ივნისი 00:00

500 ლარი

კურიერი მესტიაში

ID 64574

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის თანამდებობაზე მესტიის სერვისცენტრში.

ანაზღაურება: 500 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** საკურიერო მომსახურების გაწევა როგორც ფიზიკური ასევე იურიდიული პირებისათვის;
** სხვადასხვა სახის საფოსტო გზავნილების აღრიცხვა, ადრესატისათვის მიწოდება და არსებული წესის შესაბამისად გადაცემა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** მართვის მოწმობა B კატეგორია;
** საგზაო ნიშნებისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გამართულად მეტყველების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

1. კანდიდატთა შერჩევა რეზუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;
2. გასაუბრება.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმესთან (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განთ. 4 მაისი 11:29

ბოლო ვადა 1 ივნისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი ავტომობილების მიმართულებით

ID 64570

კომპანია "GREauto"-ს ესაჭიროება ავტომობილებში გარკვეული პიროვნება გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკებების წარმოება;
** კორპორატიულ კლიენტთა ბაზის მართვა, შესაბამისი მომსახურების გაწევა;
** კლიენტების მოთხოვნებისა და ბიუჯეტის შესაბამისად ავტომობილების შერჩევა ავტო აუქციონებზე;
** ავტომობილების ბაზის მართვა.

მოთხოვნები:

** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ავტოიმპორტიორ კომპანიაში;
** ავტომობილების ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად);
** კომუნიკაბელურობა, მოლაპარაკებების წარმოების უნარი.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

სამუშაოს ტიპი: სრული განაკვეთი, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00-19:00, შაბათს 10:00-18:00.
ანაზღაურება: შეთანხმებით.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 1 მაისი 13:01

ბოლო ვადა 1 ივნისი 00:00