ფილტრი

ვაკანსიები

ექაუნთ მენეჯერი

ID 62358

BetterFly LLC is a full-service advertising agency operating in Georgia from 2008. BetterFly is a partner of DDB Worldwide Communication group in Georgia and an official partner of Media Direction Group in Georgia.

Currently, we are seeking an Account Manager to join our team.

Key Responsibilities:

Stakeholder Management:

- Establish solid, long-lasting working relationship with clients, suppliers and other stakeholders;
- Manage everyday communications and ensure stakeholders are aware of project progress;
- Identify potential new clients and develop new business to meet sales targets.

Delivery and Performance:

- Develop the project work plans, timelines, budgets and other needed documents;
- Execute and monitor the approved project plans and milestones;
- Coordinate the development process and monitor the performance of service providers to ensure the timely and successful provision of deliverables;
- Manage and review product/service quality and ensure they meet the client`s requirements;
- Prepare progress and final reports.

Requirements:

Education: University degree, preferably in Project Management, Marketing, Business Administration, or other relevant discipline is required.

Work Experience:

- At least two years of experience in/with International Organizations, Government entities, CSOs, with focus on implementation and monitoring, development and coordination of projects is required.
- Experience in business development and sales is preferable.
- Experience specifically in fields of Marketing, Communication, Client Service and Project Management would be a strong asset.

Key Competences:

- Experience delivering client-focused solutions to customer needs;
- Proven ability to manage multiple accounts at a time, while maintaining sharp attention to detail;
- Good ability to work under pressure;
- Proficiency in both English and Georgian languages (verbal & written);
- Excellent listening, negotiation and presentation abilities;
- Proficient user of Microsoft Office programs.

If you feel your experience and expertise is appropriate for the position, please send your CV and brief cover letter to: [email protected] with the subject "Account Manager".

Deadline for submissions is 10 October.

Only qualified candidates will be contacted in case of interest.

განთ. 12 სექტემბერი 15:31

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 62357

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000470
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: ბუღალტერია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

- სასურველია მინიმალური სამუშაო გამოცდილება.
- სფერო: კლიენტთა მომსახურება.

განათლება:

- ხარისხი: ბაკალავრი
- სფერო: ბიზნესის მართვა, ეკონომიკა, მათემატიკა, ფინანსები.

ენების ცოდნა:

- ქართული - ძალიან კარგი
- რუსული - საშუალო
- ინგლისური - საშუალო.

უნარები:

- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
- დროის მართვის უნარი
- სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი.

სამუშაოს აღწერა:

- მომხმარებლისთვის სალარო მომსახურების გაწევა;
- ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით სალარო ოპერაციების წარმოება;
- საგადასახადო ანგარიშფაქტურების გამოწერა;
- სალარო აპარატთან და საბანკო ტერმინალთან მუშაობა;
- სალაროში თანხის მოძრაობის პროგრამული აღრიცხვა;
- სალაროს წიგნის წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/470

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 30 სექტემბერი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 12 სექტემბერი 15:28

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

4000 ლარი

Back-End დეველოპერი

ID 62356

კომპანია "My.ge", რომელიც ქართულ ინტერნეტ ბაზარზე წარმოდგენილია შემდეგი ქვებრენდებით: www.myauto, www.mymarket, www.myhome, www.myparts, www.myjobs, www.myshop აცხადებს ვაკანსიას Back-End დეველოპერის პოზიციაზე.

თუ შენი მიზანია პროფესიული განვითარება, მაშინ აუცილებლად უნდა შემოუერთდე ყველაზე პროგრესულად და სწრაფად მზარდ კომპანიას, რათა მონაწილეობა მიიღო My.Ge-ის პროდუქტების შექმნასა და განვითარებაში. გაეცანი ქვემოთ მოცემულ აღწერას და ძალიან სწრაფად გახდი ჩვენი გუნდის წევრი.

ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით;
სამუშაო დღის დასაწყისი: 09:00-დან 12:00-საათამდე;
სამუშაო დღის ხანგრძლივობა: 8 საათი+1 საათი დასვენება;
შვებულება: ნამუშევარი თვეების პროპორციულად (თვეში 2დღე)+ 6 day off წელიწადში.
ანაზღაურება: 4000 ლარიდან, გამოცდილების მიხედვით.

საკვალიფიკაცო მოთხოვნები:

- PHP (OOP), რომელიმე PHP MVC framework - თან მუშაობის გამოცდილება( Laravel, symphony, codeigniter etc.)
- JavaScript (ES5 - ES6) მუშაობის გამოცდილება.
- რელაციურ მონაცემთა ბაზების ცოდნა (MYSQL)
- ვებ-სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება (REST/SOAP)
- ვერსიების კონტროლის სისტემასთან მუშაობის გამოცდილება: GIT

უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს შემდეგი კვალიფიკაციებით

- HTML5, CSS3 - მარკაპირების გამოცდილება
- Angular/Vue/React გამოცდილება
- პიროვნული თვისებები/უნარჩვევები
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- დროის ეფექტური მართვა;
- გუნდურობა;
- პრობლემების ეფექტურად გადაწყვეტის მიღების უნარი;

ბენეფიტები, რომელსაც კომპანია სთავაზობს:

- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- ფიტნეს აბონემენტი;
- ინგლისური ენის უფასო სასწავლო კურსი (British Council Georgia);
- ალგორითმების უფასო სასწავლო კურსი;
- თავისუფალი სამუშაო გარემო და ახალი ხილი მთელი სამუშაო კვირის განმავლობაში.

დაინტერესებულმა პირებმა, გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "Back End დეველოპერი".

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.

განთ. 12 სექტემბერი 15:27

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

3000 ლარი

Front-End დეველოპერი

ID 62355

"My.ge", რომელიც ქართულ ინტერნეტ ბაზარზე წარმოდგენილია შემდეგი ქვებრენდებით: www.myauto.ge, www.mymarket.ge, www.myhome.ge, www.myparts.ge, www.myjobs.ge, www.myshop.ge www.myads.ge , www.myjobs.ge, www.mysport.ge გეძებს შენ Front End დეველოპერს.

თუ შენი მიზანია პროფესიული განვითარება , მაშინ აუცილებლად უნდა შემოუერთდე ყველაზე პროგრესულად და სწრაფად მზარდ კომპანიას, რათა მონაწილეობა მიიღო My.Ge-ის პროდუქტების შექმნასა და განვითარებაში. გაეცანი ქვემოთ მოცემულ აღწერას და ძალიან სწრაფად გახდი ჩვენი გუნდის წევრი.

ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით;
სამუშაო დღის დასაწყისი: 09:00-დან 12:00-საათამდე;
სამუშაო დღის ხანგრძლივობა: 8 საათი+1 საათი დასვენება;
შვებულება: ნამუშევარი თვეების პროპორციულად (თვეში 2დღე)+ 6 day off წელიწადში.
ანაზღაურება: 3000 ლარიდან, გამოცდილების მიხედვით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- HTML5, CSS3 + SASS(CSS Preprocessor)
- Javascript (ES5 - ES6) - ის საფუძვლიანი ცოდნა
- Angular(5+) სამუშაო გამოცდილება
- ვებ სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება(REST/SOAP);
- ვერსიების კონტროლის სისტემასთან მუშაობის გამოცდილება : GIT;
- სამუშაო გამოცდილება: 3 წელი

უპირატესობა მიენიჭებათ კადრებს შემდეგი კვალიფიკაციებით:

- რომელიმე Back end ტექნოლოგიის ცოდნა (PHP/python etc.)
- SEO ოპტიმიზაციის პრინციპები.
- React Native - თან მუშაობის გამოცდილება.
- Hybrid Mobile აპლიკაციებთან მუშაობის გამოცდილება
- PhoneGap - თან მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები/უნარ-ჩვევები:

- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- დროის ეფექტური მართვა;
- გუნდურობა;
- პრობლემების ეფექტურად გადაწყვეტის მიღების უნარი;

ბენეფიტები, რომელსაც კომპანია სთავაზობს:

- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- ფიტნეს აბონემენტი;
- ინგლისური ენის უფასო სასწავლო კურსი(British Council Georgia);
- ალგორითმების უფასო სასწავლო კურსი;
- თავისუფალი სამუშაო გარემო და ახალი ხილი მთელი სამუშაო კვირის განმავლობაში.

დაინტერესებულმა პირებმა, გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება " Front End დეველოპერი".

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.

განთ. 12 სექტემბერი 15:25

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

უმცროსი სესხის ოფიცერი წნორში

ID 62354

"კრედო ბანკის" აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი სესხის ოფიცრის პოზიციაზე წნორში.

"კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში და წარმოგენილია 68 ფილიალით. 2017 წელს ჩვენ მივიღეთ საბანკო ლიცენზია და გადავედით განვითარების ახალ ეტაპზე. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია.

ჩვენ გთავაზობთ:

- პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
- ინოვაციურ, სასიამოვნო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტს;
- პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს.

გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში.

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

- მომხმარებლებთან, კომპანიებთან დაკავშირება და მათთვის ყველა ტიპის სესხის პირობების გაცნობა და შეთავაზება;
- კლიენტთა შესახებ საჭირო ინფორმაციის შეგროვების უზრუნვეყოფა;
- სესხის ოფიცრის მხარდაჭერა/დახმარება პრომო აქციების ჩატარებაში;
- საჭიროების შემთხვევაში, სესხის ოფიცერის დახმარება სესხის გაცემაში და სესხის დამუშავებაში;
- გაცემული პროდუქტების მონიტორინგის განხორციელება;
- მონიტორინგის პროცესში საგანვადებო სესხის შეთავაზება ყველა კლიენტზე;
- ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;
- ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში;

რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

- სასურველია უმაღლესი განათლება;
- საბანკო სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- გადაწყვეტილებების მიღების და პასუხისმგებლობის აღების უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- ინიციატივის მქონე;
- ყურადღებიანი;

თუ დაგაინტერესეთ და გაქვს შენი თავის იმედი, გამოაგზავნე შენი სივი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა და წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითე ვაკანტური პოზიციის დასახელება - "უმცროსი სესხის ოფიცერი წნორში".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 22 სექტემბერი.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

#გახდიკრედოელი

განთ. 12 სექტემბერი 15:22

ბოლო ვადა 22 სექტემბერი 00:00

პრობლემური სესხის ოფიცერი

ID 62353

სს "კრედო ბანკი" არის კომერციული ბანკი, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. ორგანიზაციამ ცოტა ხნის წინ მიიღო საბანკო საქმინობის შესახებ ლიცენზია. ს.ს "კრედო ბანკის" ერთ-ერთ მიზანს წარმოადგენს საქართველოში ბიზნესის განვითარება და გაფართოება სესხების გაცემის გზით. ს.ს "კრედო ბანკი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

თანამდებობა: პრობლემური სესხის ოფიცერი
სამუშაო ადგილი: თელავი

ჩვენ გთავაზობთ:

- პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
- სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
- ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
- პროფესიული ტრენინგები;

სამუშაო ადგილის მიზანი:

პრობლემური სესხების ოფიცერი პასუხისმგებელია ორგანიზაციის მიერ გაცემული პრობლემური სესხების ადმინისტრირება/ამოღებაზე, რაც გამოიხატება სესხების დაფარვის/გადახდის მიზნით ორგანიზაციის ინტერესების დაცვაში, მსესხებლებთან/თავდებებთან ორგანიზაციის სახელით ურთიერთობაში.

ძირითადი მოვალეობები:

- ორგანიზაციის პოლიტიკის შესაბამისად ვადაგადაცილებული დავალიანების მქონე მსესხებლებთან და მათ თავდებებთან/გარანტორებთან გასაუბრების ჩატარება;
- მიმდინარე ვადაგადაცილებული/პრობლემური სესხების მოგვარებაზე ზრუნვა;
- საქმიანობის კოორდინირება რეგიონის მენეჯერთან და რეგიონალურ იურისტთან;
- სესხების დაფარვისათვის მაქსიმალური ძალისხმევა, პრობლემურ მსესხებელებთან და თავდებებთან ვიზიტებზე სიარული, სატელეფონი ზარების განხორციელება, რთულ კლიენტებთან მოლაპარაკებების წარმოება.
- პერიოდულად ვიზიტების განხორციელება კლიენტებთან საცხოვრებლის მიხედვით;

ცოდნა, უნარები და შესაძლებლობები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია იურიდიული ან ეკონომიური განათლება)
- სასურველია საკრედიტო ექსპერტად, პრობლემური სესხების ექსპერტად, იურისტად, აღმასრულებლად ან შესაბამის დარგში მუშაობის გამოცდილება;
- კომპიუტერული უნარ-ჩვევები (სტანდარტული საოფისე პროგრამების ცოდნა);
- ლოგიკური აზროვნების უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- მოლაპარაკებების წარმოების და დარწმუნების უნარი;
- სტრესულ სიტუციებში მუშაობის უნარი; მოქნილი სამუშაო საათების მიმართ;
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, შეავსეთ აპლიკაცია ან გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "პრობლემური სესხის ოფიცერი თელავში".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 22 სექტემბერი.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 12 სექტემბერი 15:20

ბოლო ვადა 22 სექტემბერი 00:00

სესხის ოფიცერი გურჯაანში

ID 62352

სს "კრედო ბანკი" არის კომერციული ბანკი, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. ორგანიზაციამ სულ ცოტა ხნის წინ მიიღო საბანკო საქმიანობის შესახებ ლიცენზია. ს.ს "კრედო ბანკის" ერთ-ერთ მიზანს წარმოადგენს საქართველოში ბიზნესის განვითარება და გაფართოება სესხების გაცემის გზით. ს.ს "კრედო ბანკი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ჩვენ გთავაზობთ:

- პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
- სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
- ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონიმენტი;
- პროფესიული ტრენინგები;

თანამდებობა: სესხის ოფიცერი
სამუშაო ადგილი: გურჯაანი

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

- კლიენტების მოზიდვა;
- სასესხო განცხადებების ანალიზი და კლიენტების ბიზნესის შეფასება;
- საკრედიტო კომიტეტისათვის კლიენტების შესახებ რეკომენდაციის მიცემა;
- საკრედიტო კომიტეტის დადასტურების შემთხვევაში სესხის გაცემის უზრუნველყოფა;

- სესხის გადახდის პროცესის მონიტორინგი;
- ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა;
- ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.

აუცილებელი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების ან ეკონომიკის სპეციალობით);
- სესხის ოფიცრის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
- აუცილებელია მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, შეავსეთ აპლიკაცია ან გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება (სესხის ოფიცერი გურჯაანში).

განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 22 სექტემბერი

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 12 სექტემბერი 15:18

ბოლო ვადა 22 სექტემბერი 00:00

F&B მენეჯერი

ID 62351

შპს "Empire" აცხადებს ვაკანსიას F&B მენეჯერის პოზიციაზე სამორინე "Empire"-ისთვის

ადგილმდებარეობა: ქ. ბათუმი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

- კვებასთან და სასმელებთან დაკავშირებული ოპერაციების მართვა სტანდარტების შესაბამისად
- დაქვემდებარებული პირების მართვა
- კვების და სასმელების მენიუს განახლება გუნდის სხვა წევრებთან ერთად
- ინფორმაციის შეგროვება სტუმრების შემოწმების სისტემიდან F&B-ს სისუსტეების დადგენის და გამოსწორების მიზნით
- საკვების და სასმელის ხარისხის მუდმივი შემოწმება/კონტროლი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით
- აუცილებელი მოთხოვნაა მსგავსი მიმართულებით მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
- აუცილებელია ენების ცოდნა მაღალ დონეზე (ინგლისური, რუსული) თურქულის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა

პიროვნული უნარები:

- სამუშაო დავალებების ორგანიზების უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და პუნქტუალური
- ორგანიზებული, დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
- გუნდური მუშაობის უნარი
- ლიდერის უნარების მქონე

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით, ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ მისამართზე [email protected]. სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება!

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 სექტემბერი 15:16

ბოლო ვადა 9 ოქტომბერი 00:00

იურისტი

ID 62350

შპს "Empire" აცხადებს ვაკანსიას იურისტის პოზიციაზე სამორინე "Empire"-ისთვის

ადგილმდებარეობა: ქ. ბათუმი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

- ხელშეკრულებების, შეთანხმებებისა და სხვა იურიდიული დოკუმენტაციის მომზადება
- მოლაპარაკების პროცესის სამართლებრივი მხარდაჭერა
- სამართლებრივი სახის კონსულტაციები - ზეპირი ან/და წერილობითი კონსულტაცია კონკრეტული საკითხის/თემატიკის სამართლებრივი რეგულირების/მოწესრიგებისა და რისკების შეფასების და შემდგომი მსგავსი პრობლემის თავიდან აცილების (პრევენციის) მიზნით;
- დავალების შესაბამისად სხვადასხვა იურიდიული ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი იურიდიული განათლება
- პროფესიულ გაცვლით პროგრამებში მონაწილეობა (ჩაითვლება უპირატესობად)
- იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
- რუსული, ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა(წერა, კითხვა, საუბარი, დოკუმენტაციის შედგენის უნარი)
- კომპიუტერული პროგრამების გამართულად ფლობა

პიროვნული უნარები:

- მოწესრიგებული
- პასუხისმგებლობის უნარის მქონე
- ორგანიზებული, დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
- შეზღუდულ ვადებში/სტრესულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით, ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ მისამართზე [email protected]. სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება!

შპს "ემფაერში" თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც.გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები შპს "ემფაერის" მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო , მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნისთვის.ასევე შეიძლება თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელივანტურ პოზიციაზე.იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს და აკმაყოფილებთ ჩვენი კომპანიის მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე.

"გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 სექტემბერი 15:14

ბოლო ვადა 9 ოქტომბერი 00:00

საწყობის მენეჯერი

ID 62349

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "ლუსონი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.

ჩვენ გთავაზობთ: პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს; ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- საწყობში სამშენებლო, სარემონტო და საყოფაცხოვრებო პროდუქციის მიღების, შენახვისა და გაცემის პროცესების მართვა
- საქონლისა და მატერიალური ფასეულობების მარაგების კონტროლი
- დასაწყობებული პროდუქციის მიღება/გაცემასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის ადმინისტრირება
- საქონლის, მატერიალური ფასეულობების და ძირითადი საშუალებების შესაბამის პროგრამაში აღრიცხვა
- აქტების საფუძველზე უკან მობრუნებული პროდუქციის კონტროლი
- წუნდებული პროდუქციის აღწერა
- სასაწყობო ოპერაციების აღრიცხვის სისწორის კონტროლი
- საწყობის თანამშრომლების საქმიანობის მართვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე
- სასურველია გამოცდილება სამშენებლო სფეროს მიმართულებით
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა
- რუსული ენის ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

- ორგანიზებული
- დეტალებზე ორიენტირებული
- გუნდური მუშაობის უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 19 სექტემბრის ჩათვლით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 სექტემბერი 15:12

ბოლო ვადა 19 სექტემბერი 00:00

პრომოუტერი

ID 62348

შპს "ეველაინ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას პრომოუტერის პოზიციაზე თბილისში. 



მოთხოვნები: 



- ენერგიული

- კომუნიკაბელური

- შრომისმოყვარე

- პრეზენტაციის უნარის მქონე

- გუნდურ მუშაობაზე ორიენტირებული

- მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)

- სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე.



ვალდებულებები:



- კლიენტებისათვის პროდუქციის უპირატესობების გაცნობა და შეთავაზება

- კლიენტების მოზიდვა

- პროდუქციის გაყიდვების გაზრდაზე ზრუნვა.



დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და პოზიციის სახელწოდება მიუთითოთ ელფოსტის სათაურში.

განთ. 12 სექტემბერი 15:10

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

საწყობის მუშა

ID 62347

კომპანია "ჯეო-გლასსი" სტაბილური და მზარდი კომპანიაა. კომპანია საქართველოს ბაზარზე 2009 წლიდან ოპერირებს , მის საქმიანობას წარმოადგენს მინისა და ალუმინის წარმოება, რეალიზაცია, პროექტების დაგეგმვა და შესრულება.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მუშის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, სამგორის რაიონი, ქინძმარაულის ქ. 5/7
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: ფიქსირებული+ბონუსი

ძირითადი მოვალეობები:

- ავტომანქანის დაცლა/დატვირთვა
- პროდუქციის მიღება/დასაწყობება.
- პროდუქციის გადატანა საწყობიდან ცეხში.
- პროდუქციის აღრიცხვაში მონაწილეობის მიღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- პრიორიტეტად ჩაითვლება საწყობში მუშაობის გამოცდილება.
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
- ორგანიზებულობა.
- ენერგიულობა.
- გუნდური მუშაობის უნარი.
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

- კომფორტულ სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს.
- წინსვლისა და განვითარების შესაძლებლობას
- კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (სასურველია ფოტოსურათით) შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "საწყობის მუშა".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 11 ოქტომბერი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 სექტემბერი 15:09

ბოლო ვადა 11 ოქტომბერი 00:00