ფილტრი

ვაკანსიები

700 ლარი

ოფისის მენეჯერი

ID 63022

შპს "ანკარა ქეითერინგი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში (აეროპორტის გზატკეცილი 176).

მოვალეობები:

- ორგანიზაციის ფილიალების საქმიანობის კოორდინაცია;
- ცენტრალური სამზარეულოს პერსონალის მართვა; შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება;
- ორგანიზაციის მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველყოფის მიზნით, საჭიროებების განსაზღვრა და შეკვეთების განხორციელება შესყიდვების მენეჯერთან;
- ოფისების კუთვნილი მატერიალურ-ტექნიკური ფასეულობების აღრიცხვასა და მათ მუშა მდგომარეობაში ყოფნის უზრუნველყოფა, ინვენტარიზაციის განხორციელება.
- ფილიალის თანაშემწეების დოკუმენტების მიღება და აღრიცხვა;
- შემოსული და გასული კორესპონდენციის აღრიცხვა;
- რეკომენდაციების, ცნობების, წერილების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ტექნიკური განხრით);
- საოფისე პროგრამების ცოდნა - Word, Excel;
- ანალოგიურ საქმიანობის განხორციელების არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება;
- თურქული ენის ცოდნა აუცილებელია!

უნარ-ჩვევები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ორგანიზებულობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- მაღალი შრომის დისციპლინა
- შემჭიდროებულ ვადებში სამუშაოს დროულად შესრულების უნარი.

დასაქმებულის შრომის ანაზღაურება განისაზღვრება ურთიერთშეთანხმების საფუძველზე, 700 ლარი (ხელზე მისაღები) საწყის ეტაპზე. გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ შესაძლებელია ხელფასის ზრდა.

დაგვიკავშირდით:

ელფოსტა: [email protected]
ტელეფონი: 591 238000

განთ. გუშინ 11:48

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 63021

რესტორანი "კერია", მდებარე ბელიაშვილის ქუჩა #79-ში, აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე,

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. გუშინ 11:44

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

რეალტორი

ID 63020

საერთაშორისო უძრავი ქონების კომპანია "Realtor.ge" აცხადებს ვაკანსიას რეალტორის პოზიციაზე.

რეალტორი - ეს არის უძრავი ქონების კონსულტანტი, გაყიდვების ექსპერტი. ეს არის პროფესია, რომელიც ყველაზე მაღალანაზღაურებადია საერთაშორისო დასაქმების ბაზარზე.

ვაკანსიაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად აუცილებელია ფლობდეთ ინგლისურ და რუსულ ენებს სასაუბრო დონეზე.

თქვენ გელოდებათ:

- დადებითი, კომფორტული სამუშაო გარემო;
- მაღალი ანაზღაურება;
- პროფესიული განვითარების და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობა;
- ნებისმიერი თქვენს მიერ წარმოთქმული საინტერესო ინიციატივის გათვალისწინება;
- უცხოელ და ქართველ კლიენტებთან მუდმივი მუშაობის შესაძლებლობა.

შერჩეული კანდიდატი რეალტორის პროფესიას შეისწავლის სტაჟირების პერიოდში, უზრუნველყოფილი იქნება საკომუნიკაციო და გზის ხარჯებით.

კომპანიის ოფისის მისამართი: თბილისი, ი. ჭავჭავაძის გამზ. 66
სამუშაოს ტიპი: სრული განაკვეთი.
სამუშაო დღეები/საათები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00/19:00, შაბათი 11:00/16:00.

რეალტორის შესარჩევი კონკურსი ჩატარდება 2 ეტაპად:

- რეზიუმეების (CV) გადარჩევა;
- გასაუბრება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით, სამოტივაციო წერილთან ერთად, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ მოგვმართოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და/ან ეწვიოთ კომპანიის ოფიციალურ ვებგვერდს: http://www.makler.ge

განთ. გუშინ 11:42

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი მარნეულში

ID 63019

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000505
ადგილმდებარეობა: მარნეული
კატეგორია: ბუღალტერია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 1 წელი.

განათლება:

- ხარისხი: ბაკალავრი
- სფერო: ეკონომიკა, მათემატიკა, ფინანსები.

ენების ცოდნა:

- ქართული - კარგი
- რუსული - საშუალო
- აზერბაიჯანული - საშუალო.

უნარები:

- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
- დროის მართვის უნარი
- სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი.

სამუშაოს აღწერა:

- მომხმარებლისთვის სალარო მომსახურების გაწევა;
- ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით სალარო ოპერაციების წარმოება;
- საგადასახადო-ანგარიშფაქტურების გამოწერა;
- სალარო აპარატთან და საბანკო ტერმინალთან მუშაობა;
- სალაროში თანხის მოძრაობის პროგრამული აღრიცხვა;
- სალაროს წიგნის წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/505

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 5 ნოემბერი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. გუშინ 10:57

ბოლო ვადა 5 ნოემბერი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის მენეჯერი

ID 63018

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC4021
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: სხვა
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

- გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 1 წელი
- განათლება: ბაკალავრის, მაგისტრის ხარისხი.

ენების ცოდნა: ინგლისური - კარგი.

უნარები:

- საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
- კომუნიკაბელურობა
- კონფლიქტის მართვის უნარი.

დამატებითი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გaმოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.

სამუშაოს აღწერა:

- პრობლემური სესხების მქონე კლიენტებისგან ვალდებულების დროულად ამოღება;
- კლიენტებთან ურთიერთობა, როგორც ბანკს შიგნით, ასევე მის გარეთ, მათ საცხოვრებელ, სამუშაო ან ბიზნესის ადგილებზე;
- გადაწყვეტილებების წერილობით მომზადება, დაკავშირებულ განყოფილებებთან ურთიერთობა სხვადასხვა სამუშაო საკითხებზე;
- რეპორტების მომზადება და მენეჯმენტთან წარდგენა;
- წინასწარ შეთანხმებულ პარამეტრებზე გასვლა.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/4021

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 29 ოქტომბერი, 2019 წ.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 10:42

ბოლო ვადა 29 ოქტომბერი 00:00

დაწყებითი კლასების დამხმარე მასწავლებელი

ID 63017

ნიუტონის თავისუფალი სკოლა" აცხადებს კონკურსს დაწყებითი კლასების დამხმარე მასწავლებლის ვაკანტურ პოზიციაზე

თუ კარგად გამოგდით ბავშვებთან ურთიერთობა, ზრუნავთ თვითგანვითარებაზე და არ გეშინიათ, გახდეთ ცნობისმოყვარე მოსწავლეების მასწავლებელი, მაშინ "ნიუტონის თავისუფალი სკოლის" გუნდში ადგილი თქვენთვისაც მოიძებნება.

"ნიუტონის თავისუფალი სკოლა" ხანგრძლივი თანამშრომლობისთვის დაწყებითი კლასების დამხმარე მასწავლებელს.

კვალიფიკაცია:

- შესაბამისი უმაღლესი განათლება/დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების საშუალო დონეზე ცოდნა.
- სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ეფექტური კომუნიკაცია;
- ორგანიზებულობა;
- კონფლიქტური სიტუაციების ეფექტური მართვა;
- კრეატიულობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პუნქტუალურობა.

კონკურსი ჩატარდება ორ ეტაპად: პირველ ეტაპზე შერჩევა მოხდება CV-ის საფუძველზე. მეორე ეტაპზე ჩატარდება გასაუბრება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

საბუთების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 26 ოქტომბერი.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის" ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს თქვენი ინფორმაცია. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ დასაქმებისათვის საჭირო პროცედურებისათვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. გუშინ 10:40

ბოლო ვადა 26 ოქტომბერი 00:00

უმცროსი სესხის ოფიცერი

ID 63016

"კრედო ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი სესხის ოფიცრის თანამდებობაზე საჩხერეში.

ჩვენ გთავაზობთ:

- პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
- დინამიურ, სასიამოვნო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონემენტს;
- პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს.

გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში.

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

- მომხმარებლებთან, კომპანიებთან დაკავშირება და მათთვის ყველა ტიპის სესხის პირობების გაცნობა და შეთავაზება;
- კლიენტთა შესახებ საჭირო ინფორმაციის შეგროვების უზრუნველყოფა;
- სესხის ოფიცრის მხარდაჭერა/დახმარება პრომო აქციების ჩატარებაში;
- საჭიროების შემთხვევაში, სესხის ოფიცერის დახმარება სესხის გაცემაში და სესხის დამუშავებაში;
- გაცემული პროდუქტების მონიტორინგის განხორციელება;
- მონიტორინგის პროცესში საგანვადებო სესხის შეთავაზება ყველა კლიენტზე;
- ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;
- ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.

რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

- სასურველია უმაღლესი განათლება;
- საბანკო სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- გადაწყვეტილებების მიღების და პასუხისმგებლობის აღების უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- ინიციატივის მქონე;
- ყურადღებიანი.

თუ დაგაინტერესეთ და გაქვს შენი თავის იმედი, გამოაგზავნე შენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და ელფოსტის სათაურში აუცილებლად მიუთითე პოზიციის დასახელება - "უმცროსი სესხის ოფიცერი საჩხერეში". CV-ის ფორმის შევსება ასევე შესაძლებელია ჩვენს სერვისცენტრში.

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 26 ოქტომბერი, 2019 წ.

"კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში და წარმოდგენილია 68 ფილიალით. 2017 წელს ჩვენ მივიღეთ საბანკო ლიცენზია და გადავედით განვითარების ახალ ეტაპზე. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

#გახდიკრედოელი

განთ. გუშინ 10:38

ბოლო ვადა 26 ოქტომბერი 00:00

500 ლარი

ლოჯისტიკის ასისტენტი

ID 63015

AUTOZONE USA" აცხადებს ვაკანსიას ლოჯისტიკის ასისტენტის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- კლიენტებთან ურთიერთობის გამოცდილება 1 წელი
- საოფისე დოკუმენტაციის მომზადება და ორგანიზების გამოცდილება 1 წელი
- ლოჯისტიკის (ტრანსპორტირების სფეროში: სატრანსპორტო საშუალებებით/ტრაილერებით ტვირთების გადაზიდვები) სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პლუსად;
- გადაზიდვის მთლიანი ციკლის კოორდინაცია (გადაზიდვის პროცესში მონაწილე ყველა მხარესთან);
- ოფისის კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა (MS Word, Excel, PowerPoint);
- ინგლისური ან რუსული ენის ცოდნა (ერთ-ერთი აუცილებელია), როგორც წერილობით, ასევე, სასაუბრო (სხვა ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად).

უნარები:

- ანალიტიკური აზროვნება და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
- ორგანიზებულობა, პუნქტუალურობა;
- კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი ხარისხი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.

ანაზღაურება: 500 ლარი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV: [email protected]

განთ. 15 ოქტომბერი 16:48

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 63014

კომპანია "KINOR" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

კომპანია "KINOR" წარმოადგენს ფრანგულ სამშენებლო-დეველოპერულ კომპანიას, რომელიც ქართულ ბაზარზე შემოვიდა 2018 წლიდან.

სამუშაო ადგილი მდებარეობს თბილისში, ხორავას 3
სამუშაო საათები 10:00 დან-19:00-მდე.
ანაზღაურება: ხელფასი + ბონუსი

დასაქმებულის ფუნქცია-მოვალეობები:

- გაყიდვების პროცესის დაგეგმვა
- კლიენტების მოძიება-მოზიდვა
- კლიენტების ბაზის წარმოება
- შეხვედრა-მოლაპარაკება არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან
- გაყიდვების შედეგებზე პერიოდული ანგარიშის წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელისთვის
- გაყიდვების ეფექტიანობის ზრდაში ჩართულობა და რეკომენდაციების შემუშავება-წარდგენა ხელმძღვანელისთვის

მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- 2+ წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში სამშენებლო/დეველოპერულ კომპანიაში
- ინგლისური ენის ცოდნა
- რუსული ენის ცოდნა
- პერსონალურ კომპიუტერთან მუშაობის ცოდნა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

- კომუნიკაბელურობა
- დარწმუნების უნარი
- პასუხისმგებლობა
- შედეგზე ორიენტაცია
- ანალიზის უნარი
- პრეზენტაბელურობა

ჩვენ გთავაზობთ:

- მეგობრულ და კომფორტულ გარემოს
- პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას

გაცნობებთ: შერჩეულ კანდიდატებს დავუკავშირდებით შემდგომი გასაუბრების ეტაპის გასავლელად.

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მხოლოდ ინგლისურ ენაზე ელ. ფოსტის შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 15 ოქტომბერი 16:45

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

მეტყველების თერაპევტი

ID 63013

არასამთავრობო ორგანიზაცია "პირველი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას მეტყველების თერაპევტის პოზიციაზე ადრეული განვითარების პროგრამაში.

"პირველი ნაბიჯი" ზრუნავს განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე ბავშვებზე და მოზარდებზე.

ადგილმდებარეობა: რუსთავი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- განათლების დამადასტურებელი სერთიფიკატი (ლოგოპედის/მეტყველების თერაპევტის)
- მინიმუმ ორწლიანი გამოცდილება შესაბამისი სპეციალობით.
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (Word, Excel, Internet) ცოდნა მომხმარებლის დონეზე;
- პასუხისმგებლობა, კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა, კოლეგიალურობა.
- უნარები:
- ანალიტიკური და ლოგიკური პრობლემების გადაჭრა;
- რამდენიმე პროექტზე ერთდროულად მუშაობა;
- გუნდურად მუშაობა;
- საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- თვითმოტივაცია;

ფუნქცია-მოვალეობები:

- ბავშვთან მუშაობა ადრეული განვითარების პრინციპების გათვალისწინებით;
- მუშაობის პროცესში ბავშვის უნარების და საჭიროებების გათვალისწინება.
- მშობლის გაძლიერებაზე მუშაობა, მშობლის მუშაობის პროცესში ეტაპობრივი ჩართვა, რათა მან შეძლოს ყოველდღიურობაში ბავშვის კომუნიკაციისა და მეტყველების სწორი სტიმულირება (ძალდაუტანებელი და პოზიტიური).

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ მეილში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განცხადებების მიღების ბოლო ვადა 2019 წლის 31 ოქტომბრამდე.

განთ. 15 ოქტომბერი 16:35

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

ბარისტა

ID 63012

კომპანია ბიბლუსის კაფეთა ქსელი "პიატო" აცხადებს ვაკანსიას ბარისტას პოზიციაზე ქალაქ ბათუმში.

ძირითადი მოთხოვნები: სასურველია სამუშაო გამოცდილება ბარში;

ძირითადი მოვალეობა:

- ცხელი და ცივი ყავის სხვადასხვა სახეობების მომზადება;
- სხვადასხვა არაალკოჰოლური სასმელების მომზადება;
- შეკვეთის სწრაფად და მაქსიმალურად სტანდარტების დაცვით მომზადება;
- მენიუში არსებული პროდუქციის ასორტიმენტის სრულყოფილად ცოდნა;
- შეკვეთის მიღება და მისი პროგრამულად გატარება;
- ანგარიშწორება.

აუცილებელი უნარები:

- შრომისმოყვარეობა,
- ორგანიზებულობა,
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა,
- კომუნიკაბელურობა.

ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ბათუმი, მემედ აბაშიძის #52/18

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე [email protected] 2019 წლის 4 ნოემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 15 ოქტომბერი 16:33

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

მიმტანი

ID 63011

კომპანია ბიბლუსის კაფეთა ქსელი "პიატო" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე ქალაქ ბათუმში.

ძირითადი მოთხოვნები:

- სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
- ასაკი: 18-დან 30 წლამდე.

ძირითადი მოვალეობები:

- სტუმრების მომსახურება;
- მენიუს შეთავაზება;
- კერძებისა და სასმელების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
- დარბაზის სისუფთავის კონტროლი;
- ანგარიშსწორება.

აუცილებელი უნარები:

- კომუნიკაბელურობა;
- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ბათუმი, მემედ აბაშიძის 52/18.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე: [email protected] 2019 წლის 4 ნოემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 15 ოქტომბერი 15:40

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00