ფილტრი

ვაკანსიები

სავალი ნაწილის მექანიკოსის თანაშემწე

ID 61120

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას სავალი ნაწილის მექანიკოსის თანაშემწის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000364
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 31.05.2019
კატეგორია: ავტო-მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: სასურველია მინიმალური სამუშაო გამოცდილება ამ სფეროში.
** განათლება: საშუალო/პროფესიული.
** ენები: ქართული - ძალიან კარგი

უნარები:

** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი

დამატებითი მოთხოვნები:

განიხილება კანდიდატები, რომელთაც აქვთ მინიმალური გამოცდილება ამ სფეროში და განვითარების სურვილი. 

სამუშაოს აღწერა:

** სატრანსპორტო საშუალების სავალი ნაწილის დეფექტაცია;
** სავალი ნაწილის მექანიკოსის ზედამხედველობით სერვის ცენტრში შემოსული ავტომობილის სავალი ნაწილის დიაგნოსტირებისა და სარემონტო სამუშაოების პროცესში ჩართულობა.

დამატებითი ინფორმაცია:

გაცნობებთ, რომ შევსებული ანკეტა ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს https://career.tegetamotors.ge/Job/364

განთ. 20 მაისი 11:53

ბოლო ვადა 20 ივნისი 00:00

სერვისის კონსულტანტი

ID 61119

ძვირფასო აპლიკანტო, 

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. 

"ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული სწრაფი კვების რესტორნების ქსელის - "ვენდის" განვითარებას განაგრძობს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ წარმატებული ჯგუფის წევრი.

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე - სერვისის კონსულტანტი (Crew Member)

მდებარეობა: სოფ. არგვეთა, თერჯოლის გადასახვევთან

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

** შემოსული მომხმარებლის ხარისხიანად და ეფექტურად მომსახურება;
** რესტორანში ერთი ან რამოდენიმე პოზიციის ცოდნა და მათზე მუშაობის უნარი;
** უზრუნველყოს კერძების მომზადება რესტორანში დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად;
** ფლობდეს დეტალურ ინფორმაციას მენიუს სრულ შემადგენლობაზე და შეეძლოს კერძების შემადგენლობის აღწერა;
** უზრუნველყოს ყველა პოლიტიკის, პროცედურის და სტანდარტის დაცვა რესტორანში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საშუალო ან უმაღლესი განათლება;
** ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველება;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (სასურველია);

პიროვნული მახასიათებლები: 

** სიახლეებთან და ცვლილებებთან ადაპტაციის კარგი უნარი;
** სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარ-ჩვევები;
** დაძაბულ რეჟიმში, სწრაფ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
** ინიციატივის გამოჩენა;
** კომუნიკაბელურობა;
** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა;
** მოტივირებულობა;
** კომპანიასთან ერთად მუდმივი განვითარებისა და ზრდის სურვილი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 15 ივნისი 2019 წ.

განთ. 20 მაისი 11:48

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

სერვისის კონსულტანტი/ბარისტა - არგვეთა

ID 61118

ძვირფასო აპლიკანტო, 

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. 

"ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული რესტორნების ქსელის - "დანკინ დონატსი"-ს განვითარებას აგრძელებს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი!

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე - სერვისის კონსულტანტი (ბარისტა) 

მდებარეობა: სოფ. არგვეთა, თერჯოლის გადასახვევთან

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

** შემოსული მომხმარებლის ხარისხიანად და ეფექტურად მომსახურება;
** რესტორანში ერთი ან რამოდენიმე პოზიციის ცოდნა და მათზე მუშაობის უნარი;
** უზრუნველყოს კერძების მომზადება რესტორანში დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად;
** ფლობდეს დეტალურ ინფორმაციას მენიუს სრულ შემადგენლობაზე და შეეძლოს კერძების შემადგენლობის აღწერა;
** უზრუნველყოს ყველა პოლიტიკის, პროცედურის და სტანდარტის დაცვა რესტორანში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საშუალო ან უმაღლესი განათლება;
** ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველება;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (სასურველია);

პიროვნული მახასიათებლები: 

** სიახლეებთან და ცვლილებებთან ადაპტაციის კარგი უნარი;
** სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარ-ჩვევები;
** დაძაბულ რეჟიმში, სწრაფ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
** ინიციატივის გამოჩენა;
** კომუნიკაბელურობა;
** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა;
** ​მოტივირებულობა;
** კომპანიასთან ერთად მუდმივი განვითარებისა და ზრდის სურვილი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 15 ივნისი 2019 წ.

განთ. 20 მაისი 11:46

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

სტაჟირება - უმც. საკრედიტო ექსპერტი - თბილისი, რეგიონები

ID 61117

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია სს მისო "ქართული კრედიტი" დაფუძნდა 2006 წელს და მას შემდეგ წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ფინანსურ ბაზარზე. დღეისათვის "ქართული კრედიტი" საქართველოს მასშტაბით არსებული 14 ფილიალის საშუალებით საფინანსო მომსახურებას სთავაზობს მიკრო და მცირე მეწარმეებს/საწარმოებს და საოჯახო მეურნეობებს.

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია მისო "ქართული კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციაზე: ანაზღაურებადი სტაჟირება - უმცროსი საკრედიტო ექსპერტი

ადგილმდებარეობა: თბილისის ფილიალები, რუსთავი, ქუთაისი, გორი, მარნეული ახმეტა, გურჯაანი, ყვარელი, ლაგოდეხი, წნორი, თელავი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კლიენტების მოზიდვა, საკრედიტო პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზება, გაყიდვა;
** სესხის გაცემის და დამუშავების პროცედურების შესწავლა;
** საკრედიტო განაცხადის მომზადება, დადასტურების შემთხვევაში სესხის გაცემის უზრუნველყოფა;
** სესხის გადახდის პროცესის მონიტორინგი;
** შედეგებზე ორიენტაცია - ყოველთვიური გეგმის შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც დაინტერესებულია გაყიდვებითა და ფინანსურ ორგანიზაციაში კარიერის განვითარებით. უპირატესობა მიენიჭება ბიზნესის, ეკონომიკის, ტექნიკური ან აგრო მიმართულების განათლების მქონე კანდიდატებს;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე (მარნეულისა და რუსთავის კანდიდატებისთვის);
** გაყიდვების სფეროში სამუშაო გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

აუცილებელი უნარები:

** აქტიურობა, ინიციატივიანობა;
** პრეზენტაბელური, დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი;
** საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებული.

რას გთავაზობთ ჩვენ?

** მზარდ ფინანსურ ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილებას;
** საკუთარ შესაძლებლობების მაქსიმალურად რეალიზებას;
** ახალი უნარების აღმოჩენას;
** მზარდ ანაზღაურებას;
** სასიამოვნო და საინტერესო სამუშაო გარემოს.

პოზიციის პირობები:

** 2 თვიანი ანაზღაურებადი სტაჟირება 125 ლარი (დარიცხული) + ბონუსი;
** კორპორატიული ნომერი სატელეფონო ლიმიტით;
** სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:30-დან 18:30-მდე.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ ავტობიოგრაფია (CV) შემდეგ მისამართზე: [email protected]

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადა: 31 მაისი, 2019 წელი

შემდეგი ეტაპისთვის დავუკავშირდებით მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებს არაუგვიანეს 2019 წლის 15 ივნისისა.

გთხოვთ, წერილის სათაურში (subject) მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება და სასურველი ფილიალი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ქართულ კრედიტში" თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 20 მაისი 11:44

ბოლო ვადა 20 ივნისი 00:00

უფროსი საკრედიტო ექსპერტი - წნორი

ID 61115

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია სს მისო "ქართული კრედიტი" დაფუძნდა- 2006 წელს და მას შემდეგ წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ფინანსურ ბაზარზე. დღეისათვის "ქართული კრედიტი" საქართველოს მასშტაბით არსებული 14 ფილიალის საშუალებით საფინანსო მომსახურებას სთავაზობს მიკრო და მცირე მეწარმეებს / საწარმოებს და საოჯახო მეურნეობებს. 

სს მისო "ქართული კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას უფროსი საკრედიტო ექსპერტის თანამდებობაზე.

ადგილმდებარეობა: წნორი

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ახალი კლიენტების მოძიება, მათთვის კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზება;
  • აგრო-ბიზნეს სფეროების ანალიზი და მათი ფინანსური საჭიროების საკითხების განსაზღვრა, საკრედიტო განაცხადის მომზადება, კომიტეტზე წარდგენა;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი, პრობლემური სესხების მართვა და შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ან მაგისტრის ხარისხი ეკონომიკური, ფინანსების, ბიზნესის მართვის ან აგრო მიმართულების განხრით;
  • ფინანსურ ორგანიზაციაში ბიზნეს ან/და აგრო დაკრედიტების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Word, MS Excel) მაღალ დონეზე ცოდნა;


აუცილებელი უნარები:

  • დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი;
  • სერვისზე ორიენტირებული;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ინიციატივის გამოჩენის უნარი;
  • დროის მართვის უნარი;
  • გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • ფიქსირებულ ხელფასს (გამომდინარე კანდიდატის გამოცდილებიდან) + ბონუსი;
  • კორპორატიულ ნომერს სატელეფონო ლიმიტით;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას და სხვა ბენეფიტებს გამოსაცდელი ვადის შემდეგ;
  • კარიერულ განვითარების შესაძლებლობას მზარდ ორგანიზაციაში. 


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ ავტობიოგრაფია შემდეგ მისამართზე: [email protected] 

გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის და ფილიალის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადა: 31 მაისი, 2019 წელი.

შემდეგი ეტაპისთვის დავუკავშირდებით მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებს არაუგვიანეს 2019 წლის 15 ივნისისა.

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ქართულ კრედიტში თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 20 მაისი 11:41

ბოლო ვადა 20 ივნისი 00:00

ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის უფროსი

ID 61114

სს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია სვის კაპიტალი" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური მონიტორინგის (AML) სამსახურის უფროსის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიაში მონიტორინგის შიდა ნორმატიული აქტის (ინსტრუქციის) მომზადება, მისი "უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის ხელშეწყობის შესახებ" საქართველოს კანონთან, "მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების მიერ ინფორმაციის მიღების, დამუშავებისა და საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურისთვის გადაცემის წესის შესახებ" საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის უფროსის ბრძანებასთან და სხვა დაკავშირებულ ნორმატიულ და კანონქვემდებარე აქტებთან სრულ შესაბამისობაში მოყვანა და მუდმივი განახლება ზემოთხსენებული რეგულაციების ცვლილებებთან მორგების მიზნით;
** ორგანიზაციაში ფინანსური მონიტორინგის საქმიანობის დაგეგმვა, ორგანიზება და განხორციელება "უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის ხელშეწყობის შესახებ" საქართველოს კანონის, "მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების მიერ ინფორმაციის მიღების, დამუშავებისა და საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურისთვის გადაცემის წესის შესახებ" საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის უფროსის ბრძანებასთან და სხვა დაკავშირებულ ნორმატიულ და კანონქვემდებარე აქტებთან სრულ შესაბამისობაში;
** მონიტორინგს დაქვემდებარებული გარიგებების იდენტიფიკაცია/გამოვლენა და ანგარიშგება მოქმედი რეგულაციების შესაბამისად;
** ორგანიზაციის წარდგენა შესაბამისი კუთხით მარეგულირებლის მიერ შემოწმების ჩატარების პროცესის დროს;
** კომპანიის მმართველობითი გუნდისთვის შესაბამისი ანგარიშებისა და რეკომენდაციების მომზადება;
** კომპანიის პერსონალისთვის შესაბამისი სწავლებებისა და ტრენინგების დაგეგმვა, მომზადება და ჩატარება;
** სხვა დაკავშირებული და ხელმძღვანელის მიერ მითითებული დავალებების შესრულება.

მოთხოვნები:

** "უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის ხელშეწყობის შესახებ" საქართველოს კანონის, "მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების მიერ ინფორმაციის მიღების, დამუშავებისა და საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურისთვის გადაცემის წესის შესახებ" საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის უფროსის ბრძანების და სხვა დაკავშირებული ნორმატიული და კანონქვემდებარე აქტების სრულყოფილი ცოდნა;
** განათლება: უმაღლესი იურიდიული/ეკონომიკური;
** სამუშაო გამოცდილება: საფინანსო ინსტიტუტში მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება აღნიშნული მიმართულებით;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა.
** ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლიანობა.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი; ორშაბათი-პარასკევი: 10:00-18:30; 
** გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე.
** ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 28.05.2019.

წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "Head of AML Unit".
 

 

განთ. 20 მაისი 11:39

ბოლო ვადა 28 მაისი 00:00

მიმტანი, ბარმენი

ID 61113

ქალაქის ცენტრში მდებარე ხუთვარსკვლავიანი სასტუმრო/რესტორნების ქსელი "IOTA Hotel Tbilisi" აცხადებს ვაკანსიებს მიმტანისა და ბარმენის პოზიციებზე. 

"IOTA Hotels" აწვდის საზოგადოებას მაღალი სტანდარტების, დახვეწილ მომსახურეობას, მყუდრო და განსხვავებულ გარემოში.

1. მიმტანი

ძირითადი მოვალეობები:

** სტუმრისათვის მენიუს მიტანა/გაცნობა, შეკვეთების მიღება და დროული მომსახურების უზრუნველყოფა
** საჭიროების შემთხვევაში, კერძების ინგრედიენტებისა და მომზადების პროცესის შესახებ, სტუმრების ინფორმირება
** სტუმრისათვის სასიამოვნო და დადებითი გარემოს შექმნა
** სტუმრის ეფექტური მომსახურება სასტუმრო "იოტას" სტანდარტების მიხედვით
** მენიუს ზედმიწევნით კარგად ცოდნა
** სტუმრის გაცილება და მათი შთაბეჭდილების გაგება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მიმტანის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
** რესტორნის მომსახურების სტანდარტების ზედმიწევნით კარგად ცოდნა
** აუცილებელია ქართულ, რუსულ და ინგლისურ ენებზე გამართულად საუბარი.

ანაზღაურება: 600 ლარი + ბონუსი.

2. ბარმენი

ძირითადი მოვალეობები:

** ბარის საქმიანობის მაღალ დონეზე წარმართვის უზრუნველყოფა
** "სასტუმრო იოტას" კვებისა და სასმელების განყოფილებაში დადგენილი სტანდარტული პროცედურების შესრულება
** ბარში წარმოდგენილი პროდუქციის - ალკოჰოლური და არა ალკოჰოლური სასმელების სრულყოფილი ცოდნა და მათი შეთავაზება სტუმრებისთვის 
** გასაყიდი პროდუქციის ბარში განლაგება და შენახვა დადგენილი წესის შესაბამისად
** სასმელის სწრაფი, ეფექტური და ხარისხიანი მომზადება
** სასტუმროში დადგენილი სტანდარტების მიხედვით სამუშაო არეალის მომზადება/წესრიგში მოყვანა
** ბარში არსებული დანადგარების, ბარის ჭურჭლის და აქსესუარების დანიშნულებისამებრ გამოყენება, მოვლა, შენახვა და ინვენტარიზაცია.

ძირითადი მოთხოვნები:

** აუცილებელია მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ბარმენის პოზიციაზე
** თანამედროვე ბარის ორგანიზაციის, ფუნქციონირებისა და მომხმარებელთა მომსახურების საქმის თეორიული და პრაქტიკული საფუძვლების ცოდნა 
** სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა
** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** სერვისის მაღალ ხარისხზე ორიენტირებულობა
** კვებისა და სასმელების სერვისის სფეროს ცოდნა
** მომხმარებლისადმი გულისხმიერი მიდგომა
** პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების დასმის უნარი
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი.

ანაზღაურება: 700 ლარი + ბონუსი.

ჩვენ გთავაზობთ:

** მაღალი სტანდარტების მქონე, ხუთვარსკვლავიან სასტუმროში დასაქმებას
** მაქსიმალურ ხელშეწყობას თქვენი ზრდისა და განვითარებისათვის
** თბილ და მეგობრულ გარემოს
** კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლერმონტოვის ქ. 10.

თუ გსურთ, თქვენც გახდეთ ჩვენი მეგობრული და კრეატიული გუნდის წევრი, და თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია და პიროვნული თვისებები შეესაბამება აღნიშნული პოზიციისათვის განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]. წერილის სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება ("მიმტანი" ან "ბარმენი"), რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, შესაძლოა, არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებულ იქნეს სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ზემოთ აღნიშნულ მისამართზე.

"IOTA Hotels" გისურვებთ კარიერულ წინსვლას და ცხოვრებისეულ წარმატებებს!

განთ. 20 მაისი 11:38

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

მაღაზიის ადმინისტრატორი - ბათუმი

ID 61112

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე ქ. ბათუმში.

ძირითადი მოვალეობები: 

** დაქვემდებარებული ცვლის პერსონალის მართვა;
** სავაჭრო და სააღრიცხვო პროცესების მართვა დაქვემდებარებულ ცვლაში;
** მაღაზიის ტექნიკური გამართულობის კონტროლი;
** მაღაზიაში სისუფთავისა და წესრიგის კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე
** კომპიუტერზე მუშაობის უნარ-ჩვევები 

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელური
** ყურადღებიანი
** ენერგიული
** დეტალებზე ორიენტირებული
** მოწესრიგებული
** პასუხისმგებლობის გრძნობა

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ.მისამართზე [email protected]; სათაურის ველში მიუთითეთ: "ადმინისტრატორი - ბათუმი". 

ორი ნაბიჯი მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას.

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯში" თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მაღაზიათა ქსელ ორი ნაბიჯის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 20 მაისი 11:37

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

გაყიდვების განყოფილების ხელმძღვანელი

ID 61111

ქალაქის ცენტრში მდებარე ხუთვარსკვლავიანი სასტუმრო/რესტორნების ქსელი "IOTA Hotels" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების განყოფილების ხელმძღვანელის თანამდებობაზე.

"IOTA" - აწვდის საზოგადოებას მაღალი სტანდარტების, დახვეწილ მომსახურეობას, მყუდრო და განსხვავებულ გარემოში.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის არსებული ბიზნეს გეგმისა და სასტუმროს გაყიდვების სტრატეგიის მიზნებთან სრულ შესაბამისობაში ყოფნა და მის განხორციელებასა და განვითარებაზე მუდმივი ზრუნვა
** გაყიდვების მხარდასაჭერი აქტივობების განხორციელება: კომპანიის მიზნებთან შესაბამისობაში კომპლექსური ღონისძიებების დაგეგმვა და შესრულება
** გაყიდვების სტრატეგიის მოკლე და გრძელვადიანი გეგმების შემუშავება, ბიუჯეტის შედგენა და შესრულების უზრუნველყოფა
** არსებულ პარტნიორებთან მჭიდრო, გრძელვადიანი ურთიერთობის შენარჩუნება, მოთხოვნების დაზუსტება/შესწავლა/ანალიზი და სათანადო რეაგირება
** გაყიდვების მაჩვენებლის გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა, გაყიდვების მიმართულებით განვითარების პროექტების ინიცირება და მართვა
** ბაზარზე არსებული კონკურენტული გარემოს შესწავლა/ ანალიზი, 
** ახალი ტენდენციების მუდმივი თვალყურის დევნა/გამოვლენა და შესაძლებლობების ათვისება
** სამომხმარებლო ბაზრის (არსებული/პოტენციური) მუდმივი მონიტორინგი, ბაზის მუდმივი განახლება და კონტროლი
** გაყიდვების სისტემის მუდმივი განვითარება, გაყიდვების არხების მოძიება და გენერირება
** სასტუმროს გაყიდვების განყოფილების გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა - დაგეგმვა/ორგანიზება
** თანამშრომლების სამუშაო პროცესის მართვა და შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ მითითებული ცალკეული სამსახურეობრივი მოვალეობების შესრულება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** აუცილებელია სასტუმროს სფეროში, ანალოგიურ პოზიციაზე 3-5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
** ეფექტური კომუნიკაციის, დახვეწილი მეტყველების და წერის უნარები
** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა (გასაუბრება წარიმართება მითითებულ უცხო ენებზე)

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** მიზნების განსაზღვრის, დელეგირების, კონტროლის, სწავლებისა და შეფასების უნარი
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების დასმის უნარი
** დამარწმუნებელი, არგუმენტირებული და გამართული ვერბალური კომუნიკაცია
** ​მიზანმიმართულობა და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებულობა
** ნოვატორულობა

ჩვენ გთავაზობთ:

** მაღალი სტანდარტების მქონე, ხუთვარსკვლავიან სასტუმროში დასაქმებას
** მაქსიმალურ ხელშეწყობას თქვენი ზრდისა და განვითარებისათვის
** თბილ და მეგობრულ გარემოს
** კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლერმონტოვის ქ. N10
სამუშაო გრაფიკი: სრული

თუ გსურთ, თქვენც გახდეთ ჩვენი მეგობრული და კრეატიული გუნდის წევრი , თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია და პიროვნული თვისებები შეესაბამება აღნიშნული პოზიციისათვის განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება ("გაყიდვების განყოფილების ხელმძღვანელი") რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც.

გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, შესაძლოა არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებულ იქნეს სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე.

იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ზემოთ ხსენებულ მისამართზე.

"IOTA HOTELS" გისურვებთ კარიერულ წინსვლას და ცხოვრებისეულ წარმატებებს!

განთ. 20 მაისი 11:36

ბოლო ვადა 15 ივნისი 00:00

სტაჟირება იურიდიულ დეპარტამენტში - შიდა ქართლი, სამცხე-ჯავახეთი

ID 61110

სს "კრედო ბანკი" აცხადებს სტაჟირებას იურიდიულ დეპარტამენტში

ექვემდებარება: რეგიონალურ იურისტს/იურიდიული დეპარტამენტის უფროსის მოადგილეს

სამუშაო ადგილი: შიდა ქართლი, სამცხე-ჯავახეთი

სს "კრედო ბანკი" არის კომერციული ბანკი, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. ორგანიზაციამ 2017 წელს მიიღო საბანკო საქმიანობის შესახებ ლიცენზია. ს.ს "კრედო ბანკის" ერთ-ერთ მიზანს წარმოადგენს საქართველოში ბიზნესის განვითარება და გაფართოება სესხების გაცემის გზით. ს.ს "კრედო ბანკი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
** ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.
** პროფესიულ ტრენინგებს;

პოზიციის მიზანი:

რეგიონალური იურისტისა და იურიდიული დეპარტამენტის უფროსის მოადგილისათვის დახმარების გაწევა სასამართლო საქმის წარმოების პროცესსა და სხვა სამართლებრივ საკითხებში.

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

** სასამართლოში წარსადგენი დოკუმენტაციის მომზადების ტექნიკური უზრუნველყოფა (ქსეროასლების გაკეთება/დამოწმება);
** იურიდიული დეპარტამენტის კომპეტენციაში შემომავალ წერილებსა და განცხადებებზე პასუხების მომზადება;
** სასამართლოში შესაგებლის/სარჩელის მომზადება და წარდგენა;
** სააღსრულებო საქმის წარმოებაში მონაწილეობის მიღება (დოკუმენტაციის მომზადება, მოვალეთა შესახებ ინფორმაციის მოძიება და ა.შ.);
** რეგიონალურ იურისტთან ერთად, პრობლემურ მსესხებელებთან შეხვედრებისა და მოლაპარაკებების წარმოება.

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები:

** უმაღლესი იურიდიული განათლება (დასაშვებია დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი);
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
** ქართულად გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
** ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; მოქნილი სამუშაო საათების მიმართ;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected] (სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება).

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 23 მაისი

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 20 მაისი 11:35

ბოლო ვადა 23 მაისი 00:00

კონსულტანტი

ID 61109

ოპტიკური სალონების ქსელი "საფილო" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე, ხანგრძლივი თანამშრომლობის პერსპექტივით. კანდიდატს საშუალება ექნება შეიძინოს პროფესიული უნარ-ჩვევები.

მოთხოვნები:

** ასაკი 21-დან 35 წლამდე.
** ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა და გამართული მეტყველება.
** ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
** პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი.

მოვალეობები:

** მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილად ცოდნა.
** მომხმარებელთან კომუნიკაცია და პროდუქციის რაციონალურად შეთავაზება.
** ანგარიშსწორების წარმოება.

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელურობა
** ორგანიზებულობა
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** პუნქტუალურობა

სამუშაო გრაფიკი: გამოსაცდელი ვადა 7-14 დღე 12:00-18:00
ადგილმდებარეობა: კონსულტანტები გვესაჭიროება თბილისში.
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი გაყიდვებიდან.

თუ ხართ დაინტერესებული ოპტიკის სამყაროთი, მისი ტენდენციებით და სიახლეებით და გსურთ ჩვენთან მუშაობა, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - კონსულტანტი.

განთ. 20 მაისი 11:33

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

Markup დეველოპერი

ID 61108

"ვანდიო" ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი custom software outsourcing კომპანიაა საქართველოში, რომელიც უკვე 5 წელზე მეტია ქმნის საშუალო და დიდი ზომის ვებ და მობაილ სისტემებს ქართული და უცხოური ბაზრისთვის. ჩვენ შევქმენით 100-ზე მეტი ისეთი პროდუქტი, როგორიცაა - e-commerce სისტემები, მობაილ ბანკინგი, ლოიალურობის მართვის მობილური აპლიკაციები, ადამიანური რესურსების მართვის სისტემები, ERP სისტემები, ბილეთების გაყიდვის ონლაინ პლატფორმები და მრავალი სხვა.

ვეძებთ გამოცდილ Markup დეველოპერს.

მოთხოვნები:

** HTML5
** CSS3
** JavaScript
** დიზაინის "მუშა ვიზუალად" გარდაქმნის დემონსტრირებული გამოცდილება

დამატებით პლუსად ჩაითვლება:

** SCSS
** jQuery
** Source control სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება
** Scrum/Agile მეთოდოლოგიების ცოდნა და/ან მუშაობის გამოცდილება

რას გთავაზობთ ჩვენ:

** განსაკუთრებულად კომფორტული სამუშაო გარემო;
** პროფესიული ზრდის პერსპექტივა;
** საინტერესო, მრავალფეროვანი და მნიშვნელოვანი პროექტები.
** ანაზღაურება არის კანდიდატის გამოცდილების შესაბამისი.

გამოგვიგზავნეთ CV მეილზე: [email protected]

ჩვენ უკვე თითქმის 70-ნი ვართ და კიდევ ვეძებთ გამორჩეულ ხალხს, თუნდაც არ გვქონდეს ვაკანსია გამოცხადებული! გამოგვიგზავნე CV და მოგვწერე, რატომ გინდა გახდე "ვანდიოს" გუნდის წევრი ელ. ფოსტაზე: [email protected]

Subject-ში მიუთითე სასურველი მიმართულება.

ჩვენი მიმართულებებია:

** Web Team(ASP.NET Core, React, Angular, Html + CSS)
** Mobile Team (iOS, Android, Xamarin)
** Design Team (UI Design, Research, Wireframing, Prototyping )
** Project Management (Jira, Scrum)

განთ. 20 მაისი 11:30

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00