ფილტრი

ვაკანსიები

500 ლარი

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 63941

მზარდი და განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანია "ოდისეა" 2016 წლიდან პოზიციონირებს ბაზარზე. ოდისეას წამყვან ადგილს წიგნის სამომხმარებლო ბაზარზე განაპირობებს უნიკალური გამოცემების რეალიზება და მკითხველებისთვის საუკეთესო პირობების შეთავაზებაადგილზე მიტანისუფასო სერვისით.

კომპანია ოდისეა აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი.
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 სთ - 16:00 სთ / 16:00 სთ - 22:00 სთ
სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით.
ანაზღაურებადი სტაჟირება: ორი თვე (პირველი თვე 300 ლარი, მეორე თვე 400 ლარი+ბონუსი).
ანაზღაურება: ფიქსირებული 500 ლარი + მზარდი ბონუსი (გეგმაზე მიბმული ფიქსირებული და ბონუსი) + ჯანმრთელობის დაზღვევა.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლებთან სატელეფონოზარების განხორციელება.
** კომპანიის პროდუქტის შეთავაზება/გაყიდვა;
** მომხმარებელთა ბაზის განვითარება;

ძირითადი მოთხოვნები:

** ქართულ ენაზე დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** საოფისე კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობის უნარი საბაზისო დონეზე;
** უმაღლესი განათლება (სასურველია);
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)

პიროვნული თვისებები:

** მუშაობის მაღალი მოტივაცია;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
** ასაკი 20-დან 50 წლამდე;

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]; გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება და ქალაქი, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან განაცხადის მიღებიდან 10 დღის ვადაში.

განთ. 18 იანვარი 16:14

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

მარკეტინგის ხელმძღვანელი

ID 63940

კლინიკა "მედი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

მდებარეობა-თბილისი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება მარკეტინგში
** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგისა და PR-ში
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა

ფუნქცია მოვალეობები:

** ეფექტური სარეკლამო და PR-საქმიანობის წარმართვა
** ბრენდის ეფექტური წარმოჩენის მიზნით იდეების შემუშავება, მარკეტინგული ღონისძიებების დაგეგმვა, სამოქმედო გეგმის გაწერა მენეჯმენტთან შეთანხმებით და განხორციელება მარკეტინგის გუნდთან ერთად

უნარ-ჩვევები:

** კრეატიული
** ანალიტიკური აზროვნება
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** პუნქტუალობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ​კომინიკაბელური

კანდიდატების შერჩევა წარმოებს გასაუბრების საფუძველზე.დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ მიჰყევით ბმულს შემდეგ მისამართზე https://bitrix24public.com/clinicmedi.bitrix24.ru/form/5_cv_/b0y47a/ 2020 წლის 18 თებერვლამდე. ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე (CV) არ განიხილება.

განთ. 18 იანვარი 16:13

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

ექთანი

ID 63939

კლინიკა "მედი" აცხადებს ვაკანსიას ექთნის პოზიციებზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ექთნის დიპლომი
** სასურველია გამოცდილება

ფუნქციები-მოვალეობები:

** პაციენტის მიღება, მომზადება და ექიმის დახმარება პროცედურების დროს
** სამუშაო ადგილზე წესრიგისა და სისუფთავის დაცვა

უნარ-ჩვევები: პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

ჩვენ გთავაზობთ:

** კარიერის დაწყების და განვითარების შესაძლებლობას
** სტაბილურ სამუშაოს

სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება . წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: https://bitrix24public.com/clinicmedi.bitrix24.ru/form/5_cv_/b0y47a/ 2020 წლის 17 თებერვლამდე.

განთ. 18 იანვარი 16:12

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

ინკასატორი გორში

ID 63938

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: ინკასატორი გორი

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/51635/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 31 იანვარი 2020.

განთ. 18 იანვარი 16:11

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

სატელეფონო გაყიდვების მენეჯერი

ID 63937

კომპანია "Smartup" მოხარულია გამოაცხადოს ვაკანსია გაყიდვების დეპარტრამენტში.

"Smartup" არის ტურისტულ-სარეკლამო კომპანია, რომელიც აწარმოებს სხვადასხვა სარეკლამო პროექტს, როგორც ქართული ბიზნესისთვის ასევე საქართველოში მოქმედი არა ქართული ბიზნესისთვის.

კომპანია "Smartup"-ის პროექტებში შედის: ტურისტული ბარათი, ტურისტული ჟურნალი, რეკლამა ტურისტული სააგენტოებისთვის და სხვა.

"Smartup"-ის გაყიდვების დეპარტამენტი თანამშრომლობისთვის იწვევს გაყიდვების რამდენიმე მენეჯერს ერთ პოზიციაზე: მთავარი, პირდაპირი და სატელეფონო გაყიდვების მენეჯერი, თბილისში.

სამუშაო პირობები:

სრული განაკვეთი
ნახევარი განაკვეთი

გაყიდვების მენეჯერის დავალებები:

** ტურისტული ბიზნესების მოძიება და მათთან დაკავშირება
** კომპანია "Smartup"-ის პროექტების გაცნობა ამ ბიზნესებისთვის და მათთან თანამშრომლობის ხელშეკრულების გაფორმება
** კომპანია "Smartup"-სა და პარტნიორ კომპანიებს შორის ურთიერთობების წარმართვა
** ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური (სიტყვიერი ან წერილობითი) მოხსენების გაკეთება გაყიდვების შესახებ

ინდივიდუალური თვისებები:

** სარეკლამო ინდუსტრიის ცოდნა
** ტურისტული ინდუსტრიის ცოდნა
** ინგლისური ენის ცოდნა აუცილებელია

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 18 იანვარი 16:09

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი ქუთაისში

ID 63936

ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი "უნიკომი" დაარსდა 2005 წელს, ბაზარზე გამუდმებული მაღალი კონკურენციის მიუხედავად კომპანიამ წარმატებით მოახერხა დამკვიდრება და მოწინავე პოზიციების დაკავება, დღესდღეობით "უნიკომი"-ს მაღაზიათა ქსელს გააჩნია სამი საკმაოდ პროგრესირებადი მაღაზია ქუთაისში და ერთი ფილიალი ზესტაფონში

"უნიკომი"-ს ერთ-ერთი პრიორიტეტია საკადრო პოლიტიკა, რაც გულისხმობს პერსპექტიული და მაღალკვალიფიციური კანდიდატების შერჩევას და შემდგომში მათ პროფესიულ ზრდასა და განვითარებას.

პოზიციის დასახელება: გაყიდვების კონსულტანტი
ადგილმდებარეობა: ქუთაისი, ზესტაფონი
ანაზღაურება: ფიქსირებულს + ბონუსი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოთხოვნები:

** საოფისე კომპიუტერული ტექნიკის მოხმარების უნარ-ჩვევები;
** სხარტი აზროვნების უნარი;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი დონე;
** მომხმარებელთან ურთიერთობის უნარი;
** კარგი მეტყველების უნარი;
** მოტივაცია, ორგანიზებულობა და ენერგიულობა.

ფუნქცია მოვალეობები:

** პროფესიონალური კონსულტაციის გაწევა მომხმარებლისთვის;
** პროდუქციის მარაგების მუდმივი კონტროლი;
** მაღაზიის იერსახეზე ზრუნვა, თაროებზე ტექნიკის განლაგება კომპანიაში დადგენილი სტანდარტების მიხედვით.

ენები:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული (სასურველია)
** ინგლისური (სასურველია)

დაინტერესებულმა პირებმა ჩამოტვირთეთ ჩვენი სააპლიკაციო ფორმა http://unicom.ge/index.php?route=information/information&information_id=8 შეავსეთ სრულად და გამოგვიგზავნეთ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ქალაქი სათაურის ველში, წინააღმდეგ შემთვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განცხადებების მიღების ბოლო ვადა: 17 თებერვალი, 2020 წელი.

განთ. 18 იანვარი 16:07

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

სავაჭრო წარმომადგენელი

ID 63935

"შარმ ტრეიდინგი" გახლავთ წამყვანი სადისტრიბუციო კომპანია საქართველოში, რომელიც დაარსდა 1998 წელს და მას შემდეგ ინარჩუნებს ლიდერ პოზიციებს. "შარმ ტრეიდინგი" ახორციელებს მსოფლიო წამყვანი ბრენდების ექსკლუზიურ დისტრიბუციას საქართველოსა და სომხეთში (Rexona, Axe, Clear, Domestos, Lipton, Calve, Algida, Persil, Perwoll, Palette, Gliss Kur, Syoss, Fa, Selpak, Colgate, Freken Bok, Tchibo, Libero, Libresse, Carlsberg, Friso და სხვა)
ჩვენ გვჭირდება ნიჭიერი, ერთგული, ენთუზიაზმით სავსე, ენერგიული, შრომისმოყვარე კადრები, რომლებსაც მოსწონთ და იზიარებენ გუნდური მუშაობის პრინციპს, სურთ განავითარონ თავიანთი კარიერა და ჩამოყალიბდნენ მაღალი დონის პროფესიონალებად.

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ჩვენს ვებგვერდს შემდეგ მისამართზე: www.sharm.ge

კომპანია "შარმ ტრეიდინგი" აცხადებს ვაკანსიას სავაჭრო წარმომადგენლის (პრისელერის) პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)
შრომითი ანაზღაურება: მოქნილი და კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემა

ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაყიდვები
** ​მერჩენდაიზინგის უზრუნველყოფა
** პროდუქციის მახასიათებლების შესწავლა/ცოდნა
** მარკეტინგული აქტივობების რეალიზაცია
** დაგეგმილი მიზნების მიღწევა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია)
** მართვის მოწმობა B კატეგორია (აუცილებელი მოთხოვნა)

დამატებითი უნარები:

** მათემატიკური უნარ-ჩვევები
** ზეპირი კომუნიკაციის კარგი უნარი
** მიზანდასახული
** ენერგიული
** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება
** პრეზენტაციის უნარი

აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის დასაწყებად აუცილებელია საკუთარი მსუბუქი ავტომობილი (კომპანია უზრუნველყოფს სამუშაოსთვის საჭირო საწვავს და ავტომობილის ცვეთის ხარჯს)

ჩვენ გთავაზობთ კომფორტულ სამუშაო გარემოს, კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრეინინგებს, კარიერულ ზრდას, მზარდ შრომით ანაზღაურებას. ჩვენი თანამშრომლები უზრუნველყოფილნი არიან ჯანმრთელობის დაზღვევით და სამსახურეობრივი მოვალეობების შესასრულებლად საჭირო ყველა დამატებითი რესურსით.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა "სავაჭრო წარმომადგენელი".

სადისტრიბუციო კომპანია "შარმ ტრეიდინგ"-ში თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენს მიერ გამოგზავნილი პერსონალური მონაცემები "შარმ ტრეიდინგ"-ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მიმდინარე ვაკანსიაზე ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა შესაფერის ვაკანსიაზე. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულ პირობებს.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 იანვარი 16:06

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 63934

კომპანია "ქებული კლიმატი" გათბობის, გაგრილების, ვენტილაციის და წყალმომარაგების სისტემების უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. პროდუქციის ფართო ასორტიმენტით კომპანია სტაბილურად ლიდერობს ბაზარზე. ჩვენი უმთავრესი ამოცანაა მომხმარებელი მრავალფეროვანი არჩევანითა და უმაღლესი სტანდარტის მომსახურებით უზრუნველვყოთ.

კომპანია "ქებული კლიმატი" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე ქ. ბათუმში.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის დასაწყობება;
** სატვირთო მანქანების დაცლა/დატვირთვა;
** ინვენტარიზაციის პროცესში მონაწილეობის მიღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** პასუხისმგებლობის გრძნობა, შრომისმოყვარეობა;
** ენერგიულობა, ორგანიზებულობა.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 იანვარი 16:04

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

800 ლარი

გაყიდვების მენეჯერი

ID 63933

ყველა სახეობის ტრანსპორტის დამატებითი აღჭურვილობის მწარმოებლის ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში "StarLine Georgia", აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

"StarLine"-ის მთავარი მიზანია კომფორტის და კონტროლის უზრუნველყოფა ნებისმიერი სახის სატრანსპორტო საშუალებისთვის.

სამუშაო ადგილი - თბილისი, ქ. აკაკი წერეთლის 116
სამუშაო დღე - სრული განაკვეთი (9:00-18.00)
ანაზღაურება - 700 ლარი + ბონუსი (5000 ლარამდე)

ძირითადი მოთხოვნები:

** ასაკი 30 წლამდე.
** სავალდებულოა რუსული ენის ცოდნა.
** საშუალო განათლება.
** საჭირო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში 1 წელი.
** მომხმარებლებთან კომუნიკაციის უნარი (მოლაპარაკების უნარი).
** სრული სამუშაო დღე დამსაქმებლის ტერიტორიაზე გაყიდვის წერტილებზე გასვლა და მოლაპარაკება
** ავტომობილების დამატებითი აღჭურვილობისა და აქსესუარების სპექტრის ცოდნა(სასურველია)
** ავტომობილების დამატებითი აღჭურვილობის დაყენების გამოცდილება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office, Internet)

უნარები:

** ინიციატივის გამოვლენა.
** პუნქტუალურობა, მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.
** ეფექტურად დაგეგმვის და დაწყებულის სასურველ შედეგამდე მიყვანა.
** დისციპლინა, ბიზნესში და სამუშაო ადგილზე წესრიგის შენარჩუნება.
** გულმოდგინება. სტრესულ გარემოში მუშაობა, სიახლეების ადვილად ათვისება
** თავდაჯერებულობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კომფორტულად აღჭურვილ ოფისს, ქ.თბილისი წერეთლის 116.
** გამოყოფილ სამუშაო ადგილს.
** პროფესიონალურ, შედეგზე ორიენტირებულ გუნდს.
** ოფიციალურ დასაქმებას.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ავტომობილების დამატებითი აღჭურვილობის გაყიდვა.
** კლიენტურის ბაზის შექმნა და შემდგომი მართვა.
** ტელეფონით კლიენტებთან კონსულტაცია, შემდგომი გაყიდვის მიზნით.
** კლიენტის ტერიტორიაზე გასვლა მოლაპარაკებისთვის და ხელშეკრულების გაფორმების მიზნით.
** არსებული საქონლის აღრიცხვა.
** სარეალიზაციო ადგილის შექმნა და სარეკლამო მასალების ხელმისაწვდომობის მონიტორინგი.
** ადმინისტრირება, ბაზრის ანალიზი.
** მომხმარებელთა მომსახურება კომპანიის დამტკიცებული სტანდარტების შესაბამისად.
** სატრანსპორტო საშუალებების პროგრესის, ხარისხის და მომსახურების პირობების ორგანიზება და კონტროლი,
** კონტროლი ყოველთვიური გადასახადის დროულად გადახდაზე.

დაინტერესდით ვაკანსიით?!

თუ გაქვთ ამბიცია და სურვილი იმუშაოთ და მიიღოთ შემოსავალი

გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე(ფოტოსურათით) [email protected]

განთ. 18 იანვარი 16:03

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

მზარეული

ID 63932

ბუტიკის სტილის სასტუმრო "[email protected]", რომელიც განთავსებულია ქალაქის ცენტრალურ უბანში, აცხადებს ვაკანსიას მზარეულის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მზარეულად მუშაობის გამოცდილება.
** ტექნოლოგიური სტანდარტების ცოდნა.
** ევროპული/ქართული კერძების მომზადება.
** სამზარეულოს სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა და კონტროლი.

უნარები:

** შრომისმოყვარეობა
** ორგანიზებულობა
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** გუნდური მუშაობის შესრულებისთის საჭირო უნარ-ჩვევები
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი

შერჩევის პროცესი:

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ საკუთარი რეზიუმე/CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს.

განთ. 18 იანვარი 16:01

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

დასუფთავების თანამშრომელი

ID 63931

ს.ს. "თბილისი ცენტრალი"-ს დასუფთავების სამსახური აცხადებს ვაკანსიას დასუფთავების თანამშრომლის პოზიციაზე.

გვესაჭიროება დამლაგებელი, ქალბატონი, დასუფთავების სამსახურში 20-45 წლამდე.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სავაჭრო ცენტრი - "თბილისი ცენტრალი"
განაკვეთი - ცვლაში სრული (დღეგამოშვებით)

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ფოტოსთან ერთად, ელფოსტის მისამართზე: [email protected]. დეტალური ინფორმაციისათვის შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ ნომერზე; +995 577 50 38 00

განთ. 18 იანვარი 15:59

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

დასუფთავების თანამშრომელი

ID 63930

სასტუმრო "ჰოლიდეი ინნი" აცხადებს ვაკანსიას დასუფთავების თანამშრომლის პოზიციაზე.

პოზიციის აღწერა: იზრუნოს სასტუმროში სისუფთავის სტანდარტების მაღალი დონის შენარჩუნებაზე, დასუფთავების ყოველდღიური ოპერაციების ზედმიწევნით და დროულად შესრულებაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** სასტუმროში განთავსებული ოთახების ყოველდღიურად დასუფთავება, კომპანიაში არსებული სტანდარტების შესაბამისად;
** უზრუნველყოს დერეფნის მონაკვეთის სისუფთავე, მათ შორის ხალიჩის, პლინთუსის, ნახატების, შვერილების, სკამებისა და მაგიდების;
** ლოგინის გადასაფარებლების, ზეწრების, საბნებისა და საშხაპის ფარდების ხშირი წმენდა და დასუფთავების დეპარტამენტში აღრიცხვა;
** წუნდებული თეთრეულის სწორად აღმოჩენა;
** ყველა სართულის გასაღებების მიღება-ჩაბარების უზრუნველყოფა;
** დაკარგული ნივთების დასუფთავების დეპარტამენტში მოთავსება;
** შესაბამისი ფორმის შევსება ყოველი ცვლის ბოლოს, რათა უზრუნველყოფილი იყოს ურიკების საჭირო სასაწყობე რაოდენობა;
** უზრუნველყოს აღჭურვილობის კარგ მდგომარეობაში შენახვა და ნებისმიერი ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში ცვლის უფროსის/ზედამხედველის ინფორმირება;
** ნებისმიერი ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში შეატყობინოს ცვლის უფროსს/ზედამხედველს;
** კომპანიის ჯანმრთელობის, უსაფრთხოებისა და ქიმიური ნივთიერებების მოხმარების წესების გაცნობა და მოვალეობის ამ პროცედურების შესაბამისად შესრულება.

საჭირო უნარები:

** სამუშაო გამოცდილება დასუფთავების სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** რამდენიმე ამოცანის ერთდროულად შესრულების უნარი;
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

ზოგადი:

იცოდეს და დაიცვას ჯანმრთელობის, ჰიგიენისა და უსაფრთხოების ყველა ზომა.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

მოცემულ ვაკანსიას შესაძლოა დაემატოს პუნქტები ან შეცვალოს ზემოთმოყვანილი აღწერილობა.

განთ. 18 იანვარი 15:25

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00