ფილტრი

ვაკანსიები

გაყიდვების წარმომადგენელი - ბათუმი

ID 61107

"რომპეტროლ საქართველო" ეძებს ოჯახის ახალ წევრს გაყიდვების წარმომადგენლის პოზიციაზე.

ანგარიშვალდებულია: B2B გაყიდვების მენეჯერი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი; 06:00 - 18:00
საგამოცდო პერიოდი: 6 თვე
ადგილმდებარეობა: ბათუმი

ჩვენ გთავაზობთ: გამოწვევებით სავსე სამუშაო გარემოს და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას, კონკურენტულ ანაზღაურებას და კორპორატიული ბენეფიტებით სარგებლობის შესაძლებლობა.

რისი გაკეთება მოგიწევს?

  • ორგანიზაციული კლიენტების მოძიება და მათთვის კომპანიის პროდუქტებზე დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
  • კომპანიაში არსებული სტანდარტების მიხედვით პროდუქტის წარდგენის სტილი დაცვა;
  • გაყიდვების სტიმულირებისათვის ღონისძიებების დაგეგმვა;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის დონეზე;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;


თუ შენ ფლობ ინგლისურ ენას, გიყვარს ადამიანებთან კომუნიკაცია, გაქვს პრეზენტაციის გამორჩეული უნარი და გინდა განვითარდე საერთაშორისო კომპანიაში, მაშინ გამოგვიგზავნე რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს მიმდინარე წლის 31 მაისისა და გთხოვთ, სათაურის ველში - "Subject" მიუთითეთ - "SR" დასახელება!

"რომპეტროლ საქართველოს" ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტი გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 18 მაისი 17:57

ბოლო ვადა 18 ივნისი 00:00

წარმოების ოპერატორი

ID 61106

კაფეტერიების ქსელი "დეგუსტო" აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ოპერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქციები:

** წარმოებაში არსებული პროდუქციის ფიზიკური მოძრაობის კონტროლი და პროგრამაში ასახვა.
** ცენტრალური წარმოებიდან ობიექტებზე გადატვირთული პროდუქციის ზედნადებების ატვირთვა.
** კორპორატიულ დამკვეთებზე გაყიდული პროდუქციის ზედნადებების ატვირთვა.
** ცეხების უფროსების მიერ მოწოდებული ნედლეულის რაოდენობის მარაგების აღრიცხვის სპეციალისტისთვის გადაცემა.
** საწარმოში არსებული ცეხების საქონლის ბალანსის კონტროლი და ყოველდღიური რეპორტის მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე; 
** სასურველია საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული უნარები:

** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
** ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
** პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი CV გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: "წარმოების ოპერატორი". 

აპლიკაციის მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 28 მაისი

"დეგუსტო" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 18 მაისი 17:50

ბოლო ვადა 28 მაისი 00:00

ბუღალტერი

ID 61105

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს ბუღალტრის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

** ბანკის ოპერაციულ დღეში ოფისის ოპერაციების ტრანზაქციების ჩაწერა
** საგადასახადო ვალდებულებების შესახებ დეკლარაციების შედგენა და დანიშნულებისამებრ წარდგენა
** ადმინისტრაციულ-სამეურნეო დანახარჯების ამსახველი ტრანზაქციების ბუღალტრული აღრიცხვა
** ადმინისტრაციულ სამეურნეო ხარჯების თაობაზე კვარტალური და წლიური ანგარიშგება
** ბანკის გაყიდვის წერტილებში ძირითადი საშუალებების და მცირეფასიანი საგნების გეგმიურ ინვენტარიზაციაში მონაწილეობის მიღება
** ადმინისტრაციულ სამეურნეო დანახარჯების მონიტორინგი
** ყოველთვიური მუდმივი და დროებითი ცხრილების წარმოება, სსკ-ის შესაბამისად ყოველთვიური მოგების გაანგარიშება და ამ გაანგარიშების სრული პაკეტის ლოკალურ ქსელში განთავსება
** საგადასახადო ვალდებულებების განსაზღვრისა და ბიუჯეტთან ანგარიშსწორების საკითხებზე საგადასახადო სამსახურებთან და სხვა სახელმწიფო უწყებებთან თანამშრომლობა
** ბანკის მიმდინარე საგადასახადო ვალდებულების მონიტორინგი
** ელექტრონულ საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურებისა და სასაქონლო ზედნადებების მოძრაობაზე კონტროლის განხორციელება, მათი შესაბამისობის დადგენა და დასტურის ან უარყოფის სტატუსის მინიჭება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება შესაბამისი განხრით
** ანალოგიურ პოზიციაზე მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება
** მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება საგადასახადო აღრიცხვისა და ანგარიშგების (დეკლარირების) კუთხით
** სავალდებულოა - საბანკო პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება (მონაცემების დამატება, ინფორმაციის ამოგენერირება, რეპორტების მომზადება) - მინიმუმ 3 წელი
** საქართველოს საგადასახადო კოდექსის ზედმიწევნით ცოდნა
** ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა
** საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა 
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა

უნარები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
** როგორც გუნდში, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** მიზანდასახული, შედეგზე ორიენტირებული
** მოწესრიგებული, ორგანიზებული 
** კომუნიკაბელური

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ 2019 წლის 28 მაისის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა

CV-ის გამოგზავნა ასევე შესაძლებელია ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 18 მაისი 17:48

ბოლო ვადა 28 მაისი 00:00

ავტოლიზინგის მენეჯერი - რუსთავი

ID 61104

სალიზინგო კომპანია "სითი" აცხადებს ვაკანსიას ავტოლიზინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

"სითი ლიზინგი" ახორციელებს ავტომობილების ფინანსური ლიზინგისა და უკულიზინგის მომსახურებას. კომპანია დაარსდა 2012 წელს და წარმატებით მოღვაწეობს საქართველოს ბაზარზე. 

სამუშაო ტერიტორია: რუსათვის ავტობაზრობა
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 - 17:00.

ძირითადი მოთხოვნები:

  • სქესი: მამრობითი; 
  • ასაკი: 25-დან 35 წლამდე
  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვებისა და კლიენტებთან ურთიერთობის სფეროში;
  • საოფისე პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა (Microsoft Office);
  • მართვის მოწმობა (B კატეგორია);


პიროვნული თვისებები და უნარები:

  • გამართული მეტყველება;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
  • ენერგიულობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;


ძირითადი მოვალეობები:

  • ოფისში შემოსულ ვიზიტორებთან მოლაპარაკების წარმოება;
  • ლიზინგის ხელშეკრულებების გაფორმება;
  • სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად;


ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 700 ლარი + ბონუსი 

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) და ფოტოსურათი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: "ავტოლიზინგის მენეჯერი".

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 მაისი 17:40

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

უმცროსი სესხის ოფიცერი - ლაგოდეხი

ID 61103

"კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში და წარმოდგენილია 68 ფილიალით. 2017 წელს ჩვენ მივიღეთ საბანკო ლიცენზია და გადავედით განვითარების ახალ ეტაპზე. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
  • ინოვაციურ, სასიამოვნო გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბის აბონემენტს;
  • პროფესიულ ტრენინგებს და მასტერკლასებს.


გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში.

პოზიცია: უმცროსი სესხის ოფიცერი ლაგოდეხში 

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

  • მომხმარებლებთან, კომპანიებთან დაკავშირება და მათთვის ყველა ტიპის სესხის პირობების გაცნობა და შეთავაზება;
  • კლიენტთა შესახებ საჭირო ინფორმაციის შეგროვების უზრუნველყოფა;
  • სესხის ოფიცრის მხარდაჭერა/დახმარება პრომო აქციების ჩატარებაში;
  • საჭიროების შემთხვევაში, სესხის ოფიცერის დახმარება სესხის გაცემაში და სესხის დამუშავებაში;
  • გაცემული პროდუქტების მონიტორინგის განხორციელება;
  • მონიტორინგის პროცესში საგანვადებო სესხის შეთავაზება ყველა კლიენტზე;
  • ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;
  • ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.


რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • საბანკო სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • გადაწყვეტილებების მიღების და პასუხისმგებლობის აღების უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ინიციატივის მქონე;
  • ყურადღებიანი.


თუ დაგაინტერესეთ და გაქვს შენი თავის იმედი, გამოაგზავნე შენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა და წერილის სათაურში აუცილებლად მიუთითე ვაკანტური პოზიციის დასახელება - "უმცროსი სესხის ოფიცრის ვაკანსია ლაგოდეხში".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 28 მაისი.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

#გახდიკრედოელი

განთ. 18 მაისი 17:33

ბოლო ვადა 28 მაისი 00:00

ვებ დეველოპერი

ID 61102

შპს "ლუკოილ ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას ვებ დეველოპერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

  • ვებ აპლიკაციების შექმნა/განვითარება
  • ინტეგრაცია ადგილობრივ სისტემებთან
  • ელექტრონული კომერცია (E-commerce)


მოთხოვნები:

  • ვებ-გვერდის, კორპორატიული და მრავალფუნქციური პროგრამების შექმნის გამოცდილება
  • DB - თან მუშაობის გამოცდილება
  • ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა


სამუშაო პირობები:

სრული განაკვეთი, ორშაბათი-პარასკევი: 10:00-18:00; 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით, შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected]

განთ. 18 მაისი 17:18

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

ინჟინერ-კონსტრუქტორი

ID 61100

სარეკლამო სააგენტო "პატიო არტი" აცხადებს ვაკანსიას ინჟინერ-კონსტრუქტორის პოზიციაზე.

ანაზღაურება: გამოცდილებისა და კვალიფიკაციის მიხედვით.

მოვალეობები: 

** სარეკლამო გაფორმების კონსტრუქციების მომზადება
** სარეკლამო ნაკეთობების კონსტრუირება და პროექტირება

მოთხოვნები:

** აღნიშნულ სფეროში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
** COREL, Photoshop, 3D MAX-ის ცოდნა

პიროვნული უნარები: 

** კრეატიული აზროვნება
** პუნქტუალურობა
** დისციპლინირებულობა
** კომუნიკაბელურობა

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 მაისი 17:15

ბოლო ვადა 28 მაისი 00:00

შემოსავლების განყოფილების აღმრიცხველი - სამცხე-ჯავახეთი

ID 61099

შპს "საქართველოს გაერთიანებული წყალმომარაგების კომპანია" აცხადებს კანდიდატთა შერჩევას სამცხე-ჯავახეთის რეგიონული ფილიალის ბორჯომისა და ბაკურიანის სერვის ცენტრებში შემოსავლების განყოფილების აღმრიცხველის ვაკანტურ პოზიციებზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული

ფუნქცია - მოვალეობები:
  • კომპანიის აბონენტებისთვის ქვითრების დარიგება; 
  • მრიცხველების ჩვენებების აღება და ბილინგის სამსახურისთვის გადაცემა;
  • იურიდიული და ფიზიკური პირებისაგან სერვის ცენტრში თანხის ამოღების კონტროლი;
  • კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელობის სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სასურველის ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი;
  • სასურველია Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Outlook ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • პუნქტუალურობა.

დაინტერესებულმა პირებმა 2019 წლის 14 ივნისის ჩათვლით გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის და თქვენთვის მისაღები რეგიონის (ქალაქის) დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. 

გისურვებთ წარმატებას!
 

 

განთ. 18 მაისი 17:06

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 61098

შპს "ევროპროდუქტი" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ევროპროდუქტი დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Spomlek და სხვა. დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.europroduct.ge

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ავჭალა, გაგრის 2.
სამუშაო განაკვეთი: სრული 

ფუნქცია-მოვალეობები:

** შემოსული პროდუქციის მიღება, დასაწყობება, ვადების კონტროლი;
** პროდუქციის გატანა გადამზიდ მანქანასთან;
** საწყობში არსებული პროდუქციის პერიოდულ აღწერაში მონაწილეობის მიღება;
** საწყობში სისუფთავის და წესრიგის შენარჩუნება;
** გამონაკლის შემთხვევებში ოვერთაიმით მუშაობა;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ მითითებული დავალებების ჯეროვნად შესრულება.

პიროვნული თვისებები:

** პუნქტუალობა, ორგანიზებულობა და გაწონასწორებულობა
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა
** აქტიური და ენერგიული, შრომისმოყვარე

დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ მისამართზე [email protected] და სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.
 

 

განთ. 18 მაისი 17:04

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

ფარმაცევტი - ხაშური

ID 61097

ფარმაცევტული კომპანია შპს "მედფარმა პლუსი" აცხადებს ფარმაცევტის ვაკანსიას ხაშურში.

შპს "მედფარმა პლუსი" მედიკამენტების იმპორტიორი და დისტრიბუტორი კომპანიაა, რომელიც საბითუმო და საცალო რეალიზაციას ახორციელებს, როგორც სახელმწიფო დაკვეთების უზრუნველყოფისათვის, ასევე პირდაპირი კომერციული საჭიროებისათვის. ფირმის ლოჯისტიკური მომსახურება მოიცავს ორ მიმართულებას:

** საკუთარი პროდუქციის ლოჯისტიკას;
** სახელმწიფოს კუთვნილი მედიკამენტების შენახვას, დისტრიბუციასა და ბენეფიციარების უზრუნველყოფას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

პრინციპები:

** მუდმივად ვუყუროთ ბიზნესს მომხმარებლის თვალით;
** ბიზნესის საზღვრები მუდმივად ჯდებოდეს ეთიკის საზღვრებში;
** ღირებულების ინოვაცია - მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხა, როგორც მოკლევადიან, ისე გრძელვადიან პერსპექტივაში იყოს მისთვის კმაყოფილების მომტანი;
** სანდოობა - შეძენილი საქონლის შენახვის პირობების მაღალი სტანდარტების დაცვით, ხარისხის უზრუნველყოფა და შესაბამისად სანდოობის განმტკიცება.

ფარმაცევტის ვაკანსიისათვის აუცილებელი მოთხოვნებია: 

** ფარმაცევტული განათლება (მაგისტრი ან მაგისტრთან გათანაბრებული);
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა, ინტერნეტისა და ელექტრონული ფოსტის გამოყენება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი; 
** აფთიაქში ფარმაცევტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** უცხო ენის ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად;

პიროვნული თვისებები/უნარები:

** სანდოობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** სისწრაფე, ოპერატიულობა;
** თავაზიანობა, დელიკატურობა;
** გაწონასწორებულობა, მაღალი თვითკონტროლი.

აპლიკანტების საყურადღებოდ: გასაუბრებაზე მოვიწვევთ მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტო სურათთან ერთად მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და რეგიონის დასახელება.

მეილი სათაურის გარეშე არ განიხილება!

განთ. 18 მაისი 17:03

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის მენეჯერი

ID 61096

"სადაზღვევო კომპანია ალფა" აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვებისა და ლოჯისტიკის მენეჯერის თანამდებობაზე ქ. თბილისში.

ფუნქცია/მოვალეობები:

** შესყიდვებისა და ლოჯისტიკური საქმიანობის გამართულად, სტანდარტების, კანონმდებლობის შესაბამისად წარმართვა;
** მომწოდებლებთან ურთიერთობა, შეხვედრების ორგანიზება და პირობებზე მოლაპარაკება;
** საბუთების კონსოლიდაცია;
** ახალი ოფისების გახსნისთვის საჭირო სამუშაოების დაგეგმვა და ორგანიზება;
** მწარმოებლების, შემკეთებლების და რეალიზატორების მოძიება, პირობების შეთანხმება და მათთან კონტაქტების დამყარება;
** მომწოდებელთა ბაზის შესწავლა, შესყიდვების და სატენდერო პროცესების წარმართვა;
** გაკეთებული შეკვეთების შესრულების კონტროლი;
** მარეგულირებელ ორგანოებთან ურთიერთობა ოფისების გარეგან იერსახესთან დაკავშირებული პროექტების განსახორციელებლად საჭირო ნებართვების აღებისა და ტექნიკური პირობების შეთანხმების მიზნით;
** გადარიცხვისათვის საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება;
** სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა;
** სარეკლამო მასალების დამზადების/დაბეჭდვის უზრუნველყოფა და ფილიალებისთვის მიწოდება;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვადასხვა დამატებითი ფუნქციის შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** რუსული, ინგლისური ენების სამუშაო დონეზე ცოდნა;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: [email protected] 

მისამართზე: ქ. თბილისი, ა. ყაზბეგის #16.
ტელ: +995 32 2 640 199 (4242)

განთ. 18 მაისი 16:56

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00

მუშა

ID 61095

სამშენებლო მასალების მწარმოებელი, მსოფლიო ბრენდის LITOKOL-ის ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში, კომპანია "Leader System"-ი აცხადებს ვაკანსიას მუშის პოზიციაზე.

ვალდებულებები:

** ფიზიკური სამუშაოს შესრულება;
** საქონლის მიღება/დალაგება;
** საქონლის დამკვეთამდე მიტანა;

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** შრომისმოყვარეობა;
** დავალების დროულად შესრულების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა;
** ენერგიულობა;

სამუშაოს გრაფიკი:

** ორშაბათიდან-შაბათის ჩათვლით 09:00 საათიდან - 18:00 საათამდე;
** კვირა - დასვენების დღე;

ანაზღაურება: 600 ლარი;

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV, ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected]; გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 18 მაისი 16:52

ბოლო ვადა 14 ივნისი 00:00