ფილტრი

ვაკანსიები

ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი

ID 59916

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000261
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: მარკეტინგი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

  • მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 2 წელი
  • სფერო: მარკეტინგი


განათლება: ბაკალავრის ხარისხი, სასურველია მარკეტინგის მიმართულებით.

ენები:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - კარგი
  • ინგლისური - კარგი


უნარები

  • დროის მართვის უნარი
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • შემოქმედებითი აზროვნება
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი


დამატებითი მოთხოვნები

  • სასურველია შემდეგი პროგრამებით მუშაობის გამოცდილება: Google Analytics, Google Ads, Remarketing, Google AdWords;
  • SEO/SEM-თან მუშაობის გამოცდილება.


სამუშაოს აღწერა

  • ინტერნეტ სივრცეში სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და მონიტორინგი;
  • ციფრული მარკეტინგის კამპანიების დაგეგმვა ყველა შესაძლო ციფრული არხის გამოყენებით;
  • მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობის და ონლაინ ტრეფიკის მონიტორინგი, ანალიზი (ROI / KPI) და რეპორტინგი;
  • SMS და email მარკეტინგის წარმოება;
  • ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიური სიახლეების და ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი და შემდგომი გამოყენება.


განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/261

გაცნობებთ, რომ შევსებული ანკეტა ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

განთ. 23 მარტი 17:17

ბოლო ვადა 5 აპრილი 00:00

ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი

ID 59915

"Unico" აცხადებს ვაკანსიას ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: მარკეტინგი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული 

ძირითადი მოთხოვნები:

მინიმალური სამუშაო გამოცდილება: 2 წელი

ენები:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი (სასურველია)
** ინგლისური - კარგი

უნარები

** დროის მართვის უნარი
** საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** შემოქმედებითი აზროვნება
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი

დამატებითი მოთხოვნები

** სასურველია შემდეგი პროგრამებით მუშაობის გამოცდილება: Google Analytics, Google Ads, Remarketing, Google AdWords;
** SEO/SEM-თან მუშაობის გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა

** ინტერნეტ სივრცეში სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და მონიტორინგი;
** ციფრული მარკეტინგის კამპანიების დაგეგმვა ყველა შესაძლო ციფრული არხის გამოყენებით;
** მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობის და ონლაინ ტრეფიკის მონიტორინგი, ანალიზი (ROI / KPI) და რეპორტინგი;
** SMS და email მარკეტინგის წარმოება;
** ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიური სიახლეების და ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი და შემდგომი გამოყენება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 23 მარტი 17:09

ბოლო ვადა 23 აპრილი 00:00

ხარისხის მართვის მენეჯერი

ID 59910

კომპანია მისტერ მასტერი აცხადებს ვაკანსიას ხარისხის მართვის მენეჯერის თანამდებობაზე

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მენეჯერად მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ ერთი წელი);
  • უმაღლესი განათლება;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ორგანიზებულობა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • წარმომადგენლობითი იერსახე;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

 

სამუშაო აღწერილობა:

  • მისტიური გამოძახებების დაგეგმვა
  • NPS- კვლევების ჩატარება
  • უკმაყოფილო მომხმარებლებთან ურთიერთობა
  • ახალი კადრების მოძიება
  • გასაუბრებაზე დაბარება/ჩატარება
  • აყვანილი კადრების პირველადი ტრეინინგი
  • კადრების ტესტირება
  • თანამშრომლების ტესტირება
  • თანამშრომლების შვებეულებების კონტროლი
  • ხელოსნების ყოველთვიური შეფასება მიღწეული შედეგებიდან გამოდინარე
  • მენეჯმენტისგან მიღებული ნებისმიერი დავალების შესრულება

 

სამუშაო პირობები:

  • სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
  • სამუშაო საათები: 9:00-დან  – 19:00-მდე
  • შაბათი: 9:00-დან 15:00-მდე
  • საბონუს ანაზღაურება: ფიქსირებული+ბონუსი ყოველთვიური მიღწეული შედეგიდან გამომდინარე
  • დაზღვევა: ჯანმრთელობის დაზღვევა

 

სოციალური ბენეფიტები: კომპანიაში არსებული პაკეტის შესაბამისად

დანტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV მისამართზე: [email protected]

განთ. 23 მარტი 15:07

ბოლო ვადა 21 აპრილი 00:00

ოფისის მენეჯერი

ID 59907

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000322
ადგილმდებარეობა: თბილისი, სათაო ოფისი
კატეგორია: ადმინისტრაცია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

  • გამოცდილება: სასურველია მინიმალური სამუშაო გამოცდილება ადმინისტრაციული მიმართულებით.
  • განათლება: ბაკალავრის ხარისხი.


ენების ცოდნა:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - კარგი
  • ინგლისური - კარგი.


უნარები:

  • ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
  • სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
  • წერითი კომუნიკაციის უნარი.


სამუშაოს აღწერა:

  • კომპანიაში შემოსული კორესპონდენციის მიღება, რეგისტრირება და ადრესატისათვის მიწოდება;
  • კომპანიაში შემომავალი ზარების პასუხი და სწორი კოორდინაცია;
  • კომპანიის საინფორმაციო ელექტრონული ფოსტის მისამართზე შემოსული ელექტრონული წერილების გადამისამართება შესაბამის პასუხისმგებელ პირებთან;
  • კომპანიის/თანამშრომლების სახელზე მიღებული ამანათების/წერილების აღრიცხვა/გადამისამართება ადრესატთან;
  • გასაუბრებებსა და ტესტირებაზე მოსული კანდიდატების გადამისამართება საჭირო ლოკაციაზე;
  • საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლების დახმარება/კოორდინაცია.


განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/322

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 15 აპრილი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

განთ. 23 მარტი 14:44

ბოლო ვადა 15 აპრილი 00:00

აგრო ზარალების რეგულირების მენეჯერი

ID 59902

სს "თიბისი დაზღვევა" მომხმარებელს სთავაზობს სადაზღვევო პროდუქტების ფართო სპექტრს როგორც საცალო, ისე კორპორატიული დაზღვევის მიმართულებით. 

"თიბისი დაზღვევის" მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას აგრო ზარალების რეგულირების მენეჯერის პოზიციაზე.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში: 

** შეგეძლებათ იმუშაოთ თანამედროვე, კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ფუნქცია-მოვალეობები: 

** აგრო ზარალების შესახებ ინფრომაციის მიღება სატელეფონო ცენტრის ოპერატორებისგან;
** მომხმარებელთან დაკავშირება და საჭიროებისამებრ შემთხვევის ადგილზე გასვლა;
** მომხმარებლებისთვის ზარალის შეფასების, პროცედურებისა და ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
** სადაზღვევო შემთხვევის დარეგულირებისთვის ყველა საჭირო დოკუმენტაციის შეგროვება;
** მივლინებები საქართველოს რეგიონებში აგრო ზარალების შეფასების მიზნით;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია აგრარულ სფეროში);
** აგრარულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** მართვის მოწმობა (B კატეგორია)

პიროვნული თვისებები:

** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა 
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** შეზღუდულ ვადებში მუშაობის უნარი;

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 15 აპრილის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "აგრო ზარალების რეგულირების მენეჯერი" 

სს "თიბისი დაზღვევა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის.

განთ. 23 მარტი 14:29

ბოლო ვადა 15 აპრილი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 59890

"სილქნეტი" წარმოადგენს ქვეყნის უმსხვილეს ფიქსირებულ ქსელს, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ინტერნეტის, მაუწყებლობის ტრანზიტის (საკაბელო ტელევიზიის) და ფიქსირებული ტელეფონის მომსახურებას და უკაბელო სერვისებს. კომპანია რეგიონში უმსხვილესი საბითუმო ოპერატორია. წამყვანი საერთაშორისო სარეიტინგო კომპანია "Fitch"-ის მიერ მინიჭებული აქვს B+ საკრედიტო რეიტინგი. 2017 წელს "სილქნეტმა" პირველად გამოუშვა ლარში დენომინირებული საჯარო ობლიგაციები.

მიზანი: კომპანია "სილქნეტის" მიზანია მაღალტექნოლოგიური ინფრასტრუქტურის დანერგვა ქვეყნის მასშტაბით და თანამედროვე სერვისებით მოსახლეობის უზრუნველყოფა.

მოიწონეთ https://www.facebook.com/silknet

სს "სილქნეტი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ: http://jobs.silknet.com/jobs-war/welcome.do?page=vacancyDetail&id=2623

განაცხადის გასაკეთებლად, გადადით საიტზე jobs.silknet.com, რომელზეც განთავსებულია კომპანიის ყველა ვაკანსია, ერთჯერადად გაიარეთ რეგისტრაცია და შექმენით თქვენი ელექტრონული რეზიუმე (CV). ამის შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის სასურველ ვაკანსიაზე გააკეთოთ განაცხადი და დაარეგისტრიროთ თქვენი რეზიუმე (CV).

განთ. 23 მარტი 12:53

ბოლო ვადა 30 მარტი 00:00

ოფისის მენეჯერი

ID 59868

კომპანია "Silk Water Group" LLC აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე. 

მოვალეობები:

  • ოფისის გამართულ მუშაობის ხელშეწყობა და კონტროლი;
  • სატელეფონო ზარების მიღება, ინფორმაციის მიწოდება და გადამისამართება; 
  • კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული კორესპონდენციის მართვა
  • სტუმრების მიღება/დახვედრა;
  • შეხვედრების და გეგმიური თათბირების ორგანიზება;
  • ოფისის მომარაგება საჭირო ინვენტარით;
  • კომპანიის დირექტორისთვის საორგანიზაციო და ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
  • ხელმძღვანელის მიერ სხვადასხვა დავალებების შესრულება;


მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა 
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);


პიროვნული თვისებები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის გამოცდილება


სამუშაო გრაფიკი: სრული
ორშაბათი-პარასკევი 10:00 - 18:00

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, თქვენი CV სურათთან ერთად გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 22 მარტი 15:22

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

მარკეტინგული პროექტების მენეჯერი

ID 59867

საკონსულტაციო კომპანია "ადელანტე" აცხადებს მარკეტინგული პროექტების მენეჯერის ვაკანსიას ერთ-ერთი წამყვანი უცხოური სამშენებლო-სარემონტო ჰიპერმარკეტისთვის.

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის მისიის, ხედვის და სტრატეგიის მხარდაჭერა
  • ბაზრის კვლევა და ანალიზი
  • მარკეტინგული აქტივობების მიხედვით პროექტის სრული ციკლის მართვა - პროექტის დაგეგმვა, განხორციელების მონიტორინგი, შეფასება, დასრულება
  • პროექტის აღწერა, პროექტის შესრულების განრიგის შემუშავება, პროექტის გუნდის ფორმირება, მოსალოდნელი შედეგების პროგნოზირება
  • პროექტის ძირითადი პარამეტრების: დროითი, ადამიანური და მატერიალური რესურსების განსაზღვრა და ოპტიმალური განაწილება
  • მარკეტინგულ აქტივობებთან დაკავშირებული ღონისძიებების დაგეგმვა და საორგანიზაციო საკითხებში მონაწილეობა
  • თანამშრომლების ინფორმირება მარკეტინგული აქტივობების შესახებ
  • PR კამპანიის დაგეგმვა და განხორციელება
  • საბეჭდი მასალების მომზადების უზრუნველყოფა
  • შესრულებული და მიმდინარე ამოცანების ყოველდღიური მონიტორინგი და რეპორტინგი უშუალო მენეჯერთან
  • მის საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალების შესრულება


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება 
  • 2-3 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის სფეროში 
  • აუცილებელია მარკეტინგული პროექტების მართვის გამოცდილება
  • სასურველია Trade Marketing-ში მუშაობის გამოცდილება
  • ინგლისური ენის ცოდნა


ანაზღაურება: 1000-დან 1500-მდე (GEL/თვე, ხელზე)

კომპანია გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევას
  • კორპორატიულ სატელეფონო პაკეტს


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, შეავსოთ განაცხადი "ადელანტეს" საიტზე: http://career.adelante.ge/Job/85? 2019 წლის 22 აპრილამდე.

შენიშვნა: გასაუბრებები იქნება ყოველ კვირა. მიღებული განაცხადები შემოსვლისთანავე განიხილება.

განთ. 22 მარტი 15:07

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

HR მენეჯერი

ID 59856

კომპანია "IGG - საქართველოს სადაზღვევო ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** პერსონალის მართვა;
** ადამიანური რესურსების მართვის პოლიტიკის შემუშავება;
** ახალი კადრების მოზიდვისა და შერჩევის მეთოდების განსაზღვრა;
** კომპანიის კვალიფიციური კადრებით დაკომპლექტების უზრუნველყოფა;
** კომპანიის შიდაგანაწესის და კორპორატიული ქცევის კოდექსის შესრულების მონიტორინგი;
** კომპანიაში საქმის წარმოების უზრუნველყოფა;
** სამუშაოს შესრულების შეფასების სისტემის შემუშავება, დანერგვა, ადმინისტრირება;
** თანამშრომელთა პროფესიული განვითარების პოლიტიკის შემუშავება;
** ტრენინგების საჭიროებების ანალიზი, დაგეგმვა და შედეგების შეფასება;
** მოტივაციის/წახალისების სისტემის შექმნა და მისი ეფექტურობის მონიტორინგი;
** სახელფასო სისტემების შემუშავება, მისი ეფექტურობის ანალიზი;
** შრომის ბაზრის პერიოდული ანალიზი;
** ხელმძღვანელის მიერ დაკისრებული სხვადასხვა მოვალეობების შესრულება.
** დაკავშირებული დეპარტამენტებისთვის/განყოფილებებისთვის საჭირო ინფორმაციის დროულად მიწოდება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** უმაღლესი განათლება;
** საქართველოს შრომის კოდექსის ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** ინგლისური ენის ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა;

პიროვნული თვისებები:

** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** მათემატიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე და საქმისადმი ერთგულება
** პრობლემების გადაჭრის უნარი
** შრომისმოყვარეობა, ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი
** ზეგანაკვეთური სამუშაოს შესრულების შესაძლებლობა 
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - "HR მენეჯერი".

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 მარტი 13:08

ბოლო ვადა 29 მარტი 00:00

შრომითი უსაფრთხოების მენეჯერი

ID 59848

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან მოყოლებული დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. მადარტის უპირატესობას კონკურენტებთან მიმართებაში განსაზღვრავს ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოება, მრავალფეროვანი ასორტიმენტი, მოქნილი და გამარტივებული მიტანისა და შეკვეთის სერვისი და მომხმარებელის კმაყოფილებაზე ორიენტირებული მომსახურების შეთავაზება. 

შემოუერთდი მადარტის გუნდს და გამოგვიგზავნე შენი რეზიუმე შრომითი უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციაზე!

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • წარმოებაში არსებულ დანადგარებთან მუშაობის უსაფრთხოების წესების უზრუნველყოფა;
  • სამუშაო ადგილზე უბედური შემთხვევის და ინციდენტის მოკვლევა - აღრიცხვა, რეგისტრაცია, ანგარიშგება;
  • ელ. და სახანძრო უსაფრთხოება; 
  • ექსპლუატაციის წესების უსაფრთხოების ზომების მონტაჟი, აწყობა, გამოცდა და ტექნიკური მომსახურება;
  • საფრთხის იდენტიფიცირება;
  • ზოგადი შრომითი რისკების შეფასება
  • პერსონალის უსაფრთხოების დაცვის საშუალებების არსებობის უზრუნველყოფა მაღალი
  • რისკის ადგილებზე;
  • საევაკუაციო გეგმების და თვალსაჩინოებების/პიქტოგრამების (გამაფრთხილებელი
  • ნიშნების) არსებობა საჭირო ადგილებზე;
  • სახანძრო უსაფრთხოების ბალონების და სამედიცინო ყუთების არსებობა;
  • პერსონალისათვის საფრთხის გამომწვევის მიზეზის შემცირება, ან პრევენცია;
  • საშიშროებების, რისკების და ინციდენტების სისტემატიური ანალიზი;
  • თანამშრომლების პირველადი და მიმდინარე ინსტრუქტაჟების ჩატარება;
  • საშიშროებების კონტროლის და მონიტორინგის სისტემის შექმნა:
  • ინციდენტების რეპორტირება;
  • პროცესის მოდელირება;
  • სხვადასხვა შემთხვევებისთვის კრიზისული გეგმის შემუშავება.
  • პროფესიული ტექნიკური უმაღლესი (ბაკალავრის/მაგისტრის ხარისხი) განათლება,
  • ტექნიკური უსაფრთხოების მოთხოვნების ცოდნა;
  • ტექნიკური დანადგარების მუშაობის პრინციპის ცოდნა;
  • საფრთხის ანალიზის და რისკის შეფასების პროცედურების ცოდნა;
  • ინსპექტირების ჩატარების ტექნიკის ცოდნა;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ გაცემული სხვა დავალებების შესრულება...


უნარები: 

  • შედეგებზე ორიენტაცია; 
  • კომუნიკაციისა და გუნდში მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სამუშაო დროის დაგეგმვა და ეფექტური განაწილება;


ძირითადი მოთხოვნები: 

  • პროფესიული ან უმაღლესი განათლება; 
  • კომპიუტერთან მუშაობის უნარი; 
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე (სასურველია);
  • რუსული ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე;


დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 30 მარტამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ "subject" ველში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს. 

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ შპს "მადარტმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზე. 

კომპანია "მადარტი" გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 მარტი 12:37

ბოლო ვადა 30 მარტი 00:00

სამშენებლო კატეგორიის მენეჯერი

ID 59846

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. 

"ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში.

"ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "ლუსონი".

ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს. ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. 

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას სამშენებლო კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე, ადგილობრივი შესყიდვების დეპარტამენტში.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვის პროცესების მართვა და კონტროლი;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი;
** ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
** პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე;
** ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
** შესყიდვების გეგმის შედგენა;
** შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა და პროცესის მართვა;
** ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
** გაყიდვებისთვის დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი;
** შეთავაზების კატალოგების მომზადება გაყიდვების სტიმულაციისთვის;
** პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი მონიტორინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება სამშენებლო სფეროში
** გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით
** სასურველია გამოცდილება შესყიდვებში
** Excel-ის ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნება; 
** მოლაპარაკების და დარწმუნების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 28 მარტის ჩათვლით , შემდეგ მისამართზე: [email protected]
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 მარტი 12:20

ბოლო ვადა 28 მარტი 00:00

ბრენდ მენეჯერი

ID 59841

"ევროპროდუქტი" დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს, როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Elpozo და სხვა, ხოლო 2014 წლის დეკემბრიდან გახსნა საკუთარი მარკეტების ქსელი.

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.europroduct.ge

თანამდებობა: ბრენდ მენეჯერი

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ძირითადი ვალდებულებები: 

** ბაზრის კვლევა; კონკურენტების კვლევა და ანალიზი;
** ბრენდის განვითარების დაგეგმვა და ანალიზი; 
** ბრენდის პოზიციონირების სტრატეგიის შემუშავება/განვითარება;
** მაღაზიათა ქსელის პერსონალის ინფორმირებისათვის საჭირო მასალების მომზადება და გაცნობა/პროდუქტების შესახებ სიახლეების მუდმივი მიწოდება;
** გაყიდვების ანალიზი; 
** გაყიდვების გეგმების შედგენა; გაყიდვების მონიტორინგი; გაყიდვების სტიმულირება;
** მარაგების მართვა;
** პარტნიორებთან ურთიერთობა; მოლაპარაკებების წარმოება; ხელშეკრულებების გაფორმება/განახლება; 
** ფასწარმოქმნის საკითხებთან დაკავშირებით რეკომენდაციების შემუშავება;
** მარკეტინგული ბიუჯეტის შედგენა და მართვა
** პრომო აქციების დაგეგმვა და მართვა
** რეპორტინგი.

კანდიდატი შეირჩევა შემდეგი მოთხოვნების მიხედვით: 

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი სასწავლებლის კურსდამთავრებული მარკეტინგის, ბიზნეს ადმინისტრირების და/ან მსგავს დარგში;
** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი);
** აუცილებელია მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ 1 წელი);
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** დაგეგმვისა და მართვის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** საქმის და დროის სწორად განაწილების უნარი;
** დასახული მიზნების მიღწევის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კონფიდენციალობა, მოწესრიგებულობა და პუნქტუალობა;
** ინტერაქციისა და კომუნიკაციის უნარი;
** პრეზენტაციის უნარი.

გთხოვთ დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა CV გამოაგზავნოთ მისამართზე: [email protected] და "subject"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 მარტი 12:06

ბოლო ვადა 21 აპრილი 00:00