ფილტრი

ვაკანსიები

მაღაზიის მენეჯერი

ID 63442

ოპტიკური კომპანია "Divel Italia" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე.

წინსვლაზე ორიენტირებულ კანდიდატებს გთავაზობთ მიმზიდველ სამუშაო გარემოს და მაღალანაზღაურებად პოზიციას.

პიროვნული თვისებები:

** სქესი: მდედრობითი;
** მართვის/ხელმძღვანელობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ოპტიკის სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
** სალაროსთან მუშაობის გამოცდილება.

ძირითადი ფუნქციები:

** მაღაზიაში არსებული პროდუქციის კონტროლი და შესაბამისი მატერიალური პასუხისმგებლობა;
** მაღაზიის სასაქონლო მარაგის დადგენილი წესის შესაბამისად მართვა;
** მაღაზიის პერსონალის მართვა;
** მომხმარებლის მომსახურების ხარისხის უზრუნველყოფა;
** ეფექტიანი გაყიდვების უზრუნველყოფა;
** სალარო პროცედურების ზედმიწევნით დაცვის უზრუნველყოფა;
** კომპანიის დამტკიცებული პროცედურების/შინაგანაწესის დაცვა.

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, რეზიუმე (CV) გამოაგზავნეთ შემდეგ საფოსტო მისამართზე: [email protected]

განთ. 12 ნოემბერი 12:41

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

ბიზნეს განვითარების მენეჯერი

ID 63436

ყავის აკადემია, რომელიც დაკავებულია პროფესიონალური ბარის აპარატურის რეალიზაციით, აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე.

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვით ვებ გვერდს: http://www.coffeeacademy.guru

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ჰუმანიტარული ან ტექნიკური მიმართულებით.
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების სფეროში
** HORECA (hotel, restaurant, cafes) კატეგორიაში გაყიდვების ან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
** ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა
** საოფისე პროგრამების- MS. Office - სრულყოფილად ცოდნა

უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელურობა
** აქტიურობა
** შედეგებზე ორიენტირებულობა

ფუნქცია-მოვალეობები:

** HORECA კატეგორიის კლიენტების მოძიება
** პოტენციურ კლიენტებთან მუდმივი შეხვედრების გამართვა და პროდუქციის რეალიზაცია
** კომუნიკაციის სხვადასხვა არხებით აქტივობების განხორციელება;
** პორტფელში არსებული ბრენდების მარკეტინგულ ბიუჯეტში მუშაობა.
** გაყიდვების სისტემების შემუშავება/განხორციელება
** არსებული კლიენტების ტექნიკური და საინფორმაციო მხარდაჭერა
** შესრულებული სამუშაოს ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტის მომზადება/წარდგენა
** საჭიროების შემთხვევებში მივლინებები, როგორც საქართველოს ტერიტორიაზე, ასევე საზღვარგარეთ.

სამუშაო განრიგი და ანაზღაურება

ანაზღაურება ფიქსირებული + ბონუსი (60% + 40%)
სამუშაო დღეების რაოდენობა კვირაში - 5 დღე
დასვენება- შაბათ-კვირა
სამუშაო განაკვეთი- 10:00 - 18:00 სთ.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება და თან დაურთოთ სამოტივაციო წერილი.

განთ. 12 ნოემბერი 12:31

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

მაღაზიის მენეჯერი

ID 63359

"YOYOSO" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ასაკი: 25-დან 40 წლამდე;
** მაღაზიის მენეჯერის, ადმინისტრატორის ან მოლარის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Ms.Word, Ms. Excel, internet);
** გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა.

ფუნქციები და მოვალეობები:

** მაღაზიის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** პერსონალის მართვა და კონტროლი;
** სალარო პროცედურების ზედმიწევნით დაცვის უზრუნველყოფა;
** მაღაზიის პრომო აქციების (ფასდაკლებისა და ა.შ.) მიმდინარეობის მონიტორინგი;
** საწყობში პროდუქტის მიღება-ჩაბარების, სალაროს მუშაობისა და აღწერის მონიტორინგი;
** მომხმარებლის ეფექტური მომსახურებისთვის აუცილებელი კომფორტული გარემოს შექმნა;
** მაღაზიაში არსებული პროდუქციის კონტროლი და შესაბამისი მატერიალური პასუხისმგებლობა;
** მაღაზიის სასაქონლო მარაგის დადგენილი წესის შესაბამისად მართვა;
** დამტკიცებული პროცედურების დაცვა.

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** მართვის/ხელმძღვანელობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

კანდიდატის განხილვა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავებისა და მასთან გასაუბრების საფუძველზე.

"YOYOSO" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 29 ოქტომბერი 14:26

ბოლო ვადა 28 ნოემბერი 00:00

ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი

ID 63351

ვეძებთ აქტიურ და მოტივირებულ კადრს ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: ორშ-პარ, 10:00-დან 18:00 სთ-მდე
** ანაზღაურებადი გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე
** სასიამოვნო გუნდი
** თავისუფალი გარემო
** განვითარების საშუალება.

ძირითადი მოვალეობები:

** Cs-cart ონლაინ მაღაზიის პლატფორმის ფუნქციონალის შესწავლა სრულყოფილად (3 თვის ვადაში)
** cPanel ჰოსტინგ სამართავი პანელის მართვა
** მომხმარებლების ტექ.მხარდაჭერა, ელ.ფოსტებზე შემოსული საკითხების ანალიზი, ხარვეზების გამოსწორება, კონსულტაციების გაწევა ელ.ფოსტით ან ტელეფონის საშუალებით, ფუნქციონალის გამართვაში დახმარება, ასევე შესაბამისი მართვის ინსტრუქციების მიწოდება
** მომხმარებლებთან ელ.ფოსტით სწრაფი კომუნიკაცია, საჭიროების შემთხვევაში ტელეფონით დახმარება
** მიმდინარე საკითხების კონტროლი და მონიტორინგი
** საჭიროების შემთხვევაში, დავალების ტექნიკოსებთან და გაყიდვების მენეჯერთან შეთანხმება.

მოთხოვნები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** ინგლისური ენის კარგი ცოდნა - ცოდნის დამადასტურებელი სერთიფიკატი ჩაითვლება უპირატესობად; რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე ჩაითვლება უპირატესობად
** საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა
** პუნქტუალურობა.

პიროვნული უნარები:

** გუნდთან მუშაობის უნარი
** აქტიური და კომუნიკაბელური
** მომხმარებლებთან ურთიერთობა და მათი დახმარების სურვილი
** სწრაფი ანალიზი და გადაწყვეტილებების მიღების უნარი
** დროის ოპტიმალურად გამოყენება
** გამოცდილება eCommerce-ის მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესობად.

კომპანიის ვებ-გვერდი: https://cscart.ge

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV და სამოტივაციო წერილი გამოგვიგზავნეთ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის დასახელებაში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი". სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

განთ. 29 ოქტომბერი 14:00

ბოლო ვადა 29 ნოემბერი 00:00

აღმასრულებელი შეფი

ID 63339

საკონსულტაციო კომპანია "ადელანტე" აცხადებს აღმასრულებელი შეფის ვაკანსიას ფრანგული კაფე-რესტორნის ქსელისთვის.

აღმასრულებელი შეფი პასუხისმგებელი იქნება ქსელში შემავალი ყველა რესტორნის ფუნქციონირებაზე.

ფუნქცია მოვალეობები:

** სამზარეულოს გუნდის მუშაობის ორგანიზება
** ქსელში შემავალი ყველა ფილიალისთვის სამზარეულოს გახსნისა და დახურვის პროცედურების შესრულება კომპანიის წესებისა და სტანდარტების მიხედვით
** სამუშაოს ადგილთან დაკავშირებული შიდა სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა ყველა მიმართულებით
** ახალი კადრის მიღების პროცესის მართვა
** თანამშრომლების მომზადება, კონსულტირება, კონსტრუქციული უკუკავშირის მიცემა სამუშაოს შესრულების გასაუმჯობესებლად
** მენიუში შემავალი კომპონენტების მომზადებისა და მირთმევის პროცესის კონტროლი სტანდარტების მიხედვით
** სამზარეულოს ხარჯების მონიტორინგი და საჭიროების შემთხვევაში ხარჯების შემცირების უზრუნველყოფა
** ყოველდღიურად საკვები პროდუქტის სიჯანსაღისა და ხარისხის შემოწმება
** საკვები პროდუქტის შესანახი ადგილებისა და მაცივრების კონტროლი
** პროდუქტის შენახვის სტანდარტებთან შესაბამისობაში მოყვანა
** სამზარეულოს ინვენტარის სისუფთავის კონტროლი
** ახალი რეცეპტების შემუშავება და მათი შესრულების ინსტრუქციის მიწოდება
** ფრანგულ მხარესთან მჭიდრო ურთიერთობა, მათი მხრიდან მოწოდებული ახალი რეცეპტების მიღება და მათი ქართულ მენიუში შეტანა
** ახალი მენიუს შემუშავება და მისი მომზადების პროცესის ორგანიზება
** პირველადი დახმარებისა და უსაფრთხოების ზომების ცოდნა

მოთხოვნები:

** მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება სამზარეულოში
** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება სამზარეულოში მენეჯერულ პოზიციაზე (სასურველია ევროპული მიმართულებით)
** საერთაშორისო კომპანიებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
** ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ფლობა
** საოფისე პროგრამების კარგ დონეზე ფლობა

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ განაცხადი "ადელანტეს" საიტზე: http://career.adelante.ge/Job/83 2019 წლის 29 ნოემბრამდე.

შენიშვნა: გასაუბრებები იქნება ყოველ კვირა. მიღებული განაცხადები, შემოსვლისთანავე განიხილება, იჩქარეთ!

განთ. 29 ოქტომბერი 13:21

ბოლო ვადა 29 ნოემბერი 00:00

სერვის ცენტრის მენეჯერი

ID 63337

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას სერვის ცენტრის მენეჯერის პოზიციაზე.

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის გამარტივება და ამ გზით ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული, ხელმისაწვდომი ფინანსური მომსახურების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000-ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ექვს ქალაქში 12 ფილიალის სახით.

კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად მიიჩნევს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები:

** სერვის ცენტრის მუშაობის ხელმძღვანელობა და ორგანიზება;
** დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონტროლი და განვითარება;
** საკრედიტო რისკების იდენტიფიცირება, შეფასება და ანალიზი;
** საოპერაციო რისკების კონტროლი;
** დელეგირებული უფლებამოსილების ფარგლებში სესხების დამტკიცება;
** სერვის ცენტრის ბიუჯეტის შედგენა და მისი შესრულების კონტროლი;
** სალაროში ფულის მოძრაობის კონტროლი;
** სერვის ცენტრის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა, მისოს დოკუმენტაციის ადმინისტრირება, დადგენილ პროცედურებთან/წესებთან შესაბამისობის მონიტორინგი.
** სერვის ცენტრის თანამშრომელთა მიერ მისოს შინაგანაწესით გათვალისწინებული შრომითი დისციპლინისა და ქცევის ნორმების დაცვის კონტროლი;
** სერვის ცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების/ბიზნესის/ეკონომიკის სფეროში (სასურველია მაგისტრის ხარისხი);
** საფინანსო სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** საკრედიტო კუთხით მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება;
** გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
** პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 29 ნოემბრის 17:00 საათი, კანდიდატებს დავუკავშირდებით ვადის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ ეწვიოთ მითითებულ ბმულს https://bit.ly/2Kf8oKJ და შესაბამისი ვაკანსიის გვერდზე ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL ბმული.

განთ. 29 ოქტომბერი 13:16

ბოლო ვადა 29 ნოემბერი 00:00

დისტრიბუციის დირექტორი

ID 63223

საინვესტიციო ჯგუფი "VVCAPITAL"-ის კომპანია "Sushi24" აცხადებს ვაკანსიას დისტრიბუციის დირექტორის პოზიციაზე.

დასაქმებულს ვთავაზობთ სასიამოვნო სამუშაო გარემოს, ახალგაზრდა და კრეატიულ თანამშრომელთა გუნდს, მიმზიდველ ხელფასს კვალიფიკაციის გათვალისწინებით - 2500 ლარიდან (NET) და ბონუსს გაყიდვებიდან.

სამუშაო ადგილია: ქ. თბილისი, ბაგები, წყნეთის გზატკეცილი 56ა
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 5 სამუშაო დღე, 10-დან 19 საათამდე, შაბათი-კვირა დასვენების დღეებია.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** გამართული მეტყველება და კომუნიკაციის უნარი;
** უცხო ენების - ინგლისურისა და რუსულის თავისუფლად ფლობა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა - MS Office
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება აუცილებელია;
** მოლაპარაკების სტანდარტების ცოდნა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გაყიდვები გუნდის შექმნის და მართვის უნარი;
** ოპერატიული რეაგირება, თავაზიანობა, პუნქტუალურობა, ენერგიულობა, ორგანიზებულობა.

ძირითადი მოვალეობები:

** პოტენციური კლიენტების ბაზის შექმნა, კატეგორიზაცია და არსებული ინფორმაციის მუდმივი განახლება;
** მოლაპარაკებების წარმოება, შეთავაზების გაკეთება (შეხვედრა);
** პოტენციურ კლიენტებთან მუდმივი კომუნიკაციის შენარჩუნება;
** გაყიდვების ზრდა;
** რეპორტინგი, ყოველკვირეული ანგარიშის მომზადება მიმდინარე საქმიანობაზე და გაყიდვების შედეგებზე უშუალო ხელმძღვანელთან;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა საკითხები და ამოცანები.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV (ინგლისურ ან რუსულ ენაზე) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და ველში "Subject" მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "დისტრიბუციის დირექტორი".

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 23 ოქტომბერი 12:52

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00

მენეჯერი

ID 63218

რესტორანი "უსახელოური" აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის პოზიციაზე.

ფუნქციები:

** რესტორნის მართვის პროცესში ჩართვა სხვადასხვა მიმართულებით;
** კომპანიის წარმოჩენა ინტერნეტ სივრცეში და სოციალური ქსელების მართვა;
** მომხმარებლების სერვისის კონტროლი, პერსონალის მართვა და სალაროსთან მუშაობა - კვირაში 2 დღე.
** ტურისტულ სააგენტოებთან და გიდებთან თანამშრომლობის ჩამოყალიბება.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** სამუშაო გამოცდილება სარესტორნო სფეროში;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

დამატებითი ინფორმაცია:

** ადგილმდებარეობა: ძველი თბილისის რაიონი, აბანოთუბანი, აბანოს ქუჩა 17/19
** სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება: შეთანხმებისამებრ.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV და ფოტოსურათი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 23 ოქტომბერი 12:42

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00

ღვინის რესტორნის გენერალური მენეჯერი

ID 63212

საკონსულტაციო კომპანია "ადელანტე" აცხადებს ვაკანსიას ღვინის რესტორნის გენერალური მენეჯერის პოზიციაზე, ერთ-ერთი წარმატებული საერთაშორისო კომპანიისთვის, რომელიც ოპერირებს 15 სხვადასხვა ქვეყანაში.

ძირითადი მოვალეობები:

** რესტორანში მიმდინარე პროცესების მართვა და მონიტორინგი
** პროდუქციის რეალიზაციის ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა და გაყიდვების ანალიზი
** რესტორნის პერსონალის კოორდინირება და მართვა
** რესტორანში წარმოდგენილი პროდუქციის მარაგების კონტროლი და შეკვეთების განხორციელება
** პროდუქციის ფასების სიზუსტისა და აქციების მონიტორინგი
** პროდუქციის აღწერის წარმოება და ჩამოწერის კონტროლი
** კლიენტთათვის მაღალი ხარისხის მომსახურების გაწევის უზრუნველყოფა
** რესტორანში სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვის კონტროლი
** საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურების, სასაქონლო ზედნადებების და სხვა ტიპის არსებული დოკუმენტაციის მუდმივი მონიტორინგი
** ფინანსური აქტივების ყოველდღიური კონტროლი
** პერიოდული ანგარიშების წარმოება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/მენეჯმენტის მიმართულებით)
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
** უპირატესობა მიენიჭება ღვინის ინდუსტრიაში გამოცდილების მქონე კანდიდატს
** ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა
** MS Office-ის ცოდნა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, შეავსოთ განაცხადი "ადელანტეს" საიტზე: http://career.adelante.ge/Job/107 2019 წლის 23 ნოემბრამდე.

შენიშვნა: გასაუბრებები იქნება ყოველ კვირა. მიღებული განაცხადები შემოსვლისთანავე განიხილება. იჩქარეთ!

განთ. 23 ოქტომბერი 12:29

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00