ფილტრი

ვაკანსიები

მაღაზიის მენეჯერი

ID 62522

უკვე 25 წელია, "საგა" ცხოვრებას ამარტივებს სრული კომფორტის შექმნით ზამთარსა და ზაფხულში! 8 ფილიალით, 200-მდე დასაქმებული ადამიანით "საგა" ლიდერი და მუდმივად მზარდი კომპანიაა გათბობა-გაგრილება-ვენტილაციის ქართულ ბაზარზე.

"საგა" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.

შესასრულებელი ფუნქციები:

- მაღაზიის ინტერიერისა და ექსტერიერის მონიტორინგი
- დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონსულტირება და მათ განვითარებაზე ზრუნვა
- გაყიდვების სტიმულირებაში მონაწილეობა მარკეტინგის სამსახურთან ერთად
- ბაზრის კვლევა
- ასორტიმენტის მართვა, შეკვეთების ოპტიმალური დაგეგმვა;
- პროდუქციის ნაშთების შევსების მიზნით შესყიდვების სამსახურთან მუდმივი კომუნიკაცია
- მომხმარებელთან ურთიერთობა/პროდუქციასთან დაკავშირებით კონსულტაციის გაწევა
- მიტანის სერვისის პროცესის მონიტორინგი, საბუთების კონტროლი
- მიღებული პროდუქციის მიღება-დასაწყობების პროცესის მართვა
- ფინანსური დოკუმენტაციის სათანადოდ წარმოების მონიტორინგი.

პასუხისმგებლობის სფერო:

- მაღაზიაზე მატერიალურ-ტექნიკური პასუხისმგებლობა
- მაღაზიაში არსებული სარეალიზაციო ნაშთზე პასუხისმგებლობა
- მაღაზიაში არსებულ ინვენტარზე პასუხისმგებლობა
- სალაროში არსებულ თანხაზე პასუხისმგებლობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება, მინიმუმ ბაკალავრის ხარისხი, მენეჯმენტის, ფინანსების ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით.
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- სასურველია რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.
- HVAC სისტემების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- MS Office პროგრამების ცოდნა
- პროგრამა 1C-თან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

ჩვენ გთავაზობთ:

- კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ და კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობებს.

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ:

- ელფოსტის სათაურში (subject) მიუთითონ პოზიციის დასახელება "მაღაზიის მენეჯერი" (გაურკვეველი სათაურით მოსული რეზიუმე არ განიხილება არცერთ ვაკანსიაზე);
- რეზიუმე გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 10 ოქტომბრისა.

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

"საგა" წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 16 სექტემბერი 19:09

ბოლო ვადა 10 ოქტომბერი 00:00

კომუნიკაციების მენეჯერი

ID 62515

"ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი" (IDFI) აცხადებს ვაკანსიას კომუნიკაციების მენეჯერის პოზიციაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 29 სექტემბერი, 2019 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ქართულ ენაზე აქ: https://idfi.ge/ge/pagel/vacanciesview/7

განთ. 16 სექტემბერი 18:57

ბოლო ვადა 29 სექტემბერი 00:00

1500 ლარი

კომერციული დირექტორი

ID 62509

"ჯობლინკი" აცხადებს ვაკანსიას კომპიუტერული კომპანიის კომერციული დირექტორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

1. კომპანიის კომერციული საქმიანობის მართვა:

- გაყიდვების პოლიტიკის შემუშავება და დანერგვა;
- გაყიდვების გუნდის მართვა;
- მსხვილ კლიენტებთან ურთიერთობის სტრატეგიის განსაზღვრა;

2. გაყიდვებთან და კლიენტებთან ურთიერთობის პროცესების ოპტიმიზაცია;
3. სხვა საკითხებზე მუშაობა, რაც კომპანიის საქმიანობის კომერციულ ასპექტებთან არის დაკავშირებული.

ძირითადი მოთხოვნები:

- ხელმძღვანელ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- კომპიუტერული ტექნიკის სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა;
- კორპორატიული გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- უმაღლესი განათლება.

აუცილებელი თვისებები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- გადაწყვეტილების ოპერატიულად მიღების უნარი;
- მიზანდასახულობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

- სამუშაო საათები: 10:00-დან 19:00 საათამდე;
- სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით.
- ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი - 1500 ლარი;
- ბონუსი: წმინდა მოგების 7%.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "კომერციული დირექტორი".

დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომრებზე: +995 592 995555.

განთ. 16 სექტემბერი 18:41

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

ადმინისტრაციული მენეჯერი

ID 62505

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული მენეჯერის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000463
ადგილმდებარეობა: თბილისი, სათაო ოფისი
კატეგორია: ადმინისტრაცია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

- მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 2 წელი
- სფერო: ადმინისტრაცია; ოფის-მენეჯმენტი;

განათლება: ხარისხი - ბაკალავრი.

ენები:

- ქართული - ძალიან კარგი
- რუსული - კარგი
- ინგლისური - კარგი

უნარები:

- საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
- წერითი კომუნიკაციის უნარი
- პრეზენტაციის ჩატარების უნარი
- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
- ინიციატივის გამოჩენის უნარი
- გამოკვეთილი ანალიტიკური და ლოგიკური უნარები.

სამუშაოს აღწერა:

- კომპანიაში სხვადასხვა პროექტის ეტაპების დაგეგმვა და შესრულების მუდმივი კონტროლი;
- კომპანიისთვის განვითარების პროექტების ინიცირება და კოორდინირება;
- გასული და შემოსული წერილების/დოკუმენტაციის მიღება/გაგზავნა და გადათარგმნა;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების საქმის ხარისხის კონტროლი;
- ტოპ-მენეჯმენტის ყოველდღიური საქმიანობის ორგანიზება;
- შეხვედრების ორგანიზება/დასწრება;
- სტუმრების მიღება/შეხვედრებზე დასწრება/საჭიროებისამებრ თარგმნა;
- ოქმების მომზადება, პასუხისმგებელ პირებთან გაგზავნა და შესრულების კონტროლი.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს https://career.tegetamotors.ge/Job/463

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 18:33

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი/ჯგუფის ხელმძღვანელი

ID 62483

"გეფა" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის/ჯგუფის ხელმძღვანელის თანამდებობაზე.

მოვალეობები:

- კლინიკების ხელმძღვანელებთან ვიზიტების განხორციელება და პროდუქტის წარდგენა;
- ექიმებთან ვიზიტი და პროდუქტების პრეზენტაცია;
- წარმომადგენლების ჯგუფის აქტივობების დაგეგმვა და მართვა;
- გაყიდვების ჯგუფის განვითარებაზე ზრუნვა;
- შესრულებული სამუშაოების ყოველდღიური ანალიზი და რეპორტინგი;
- მივლინებები საქართველოს მასშტაბით.

აუცილებელი მოთხოვნები:

- უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Word, Excel, PowerPoint);
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
- სასურველია კანდიდატს ჰქონდეს მინიმუმ 1 წლიანი ჯგუფის მართვის გამოცდილება და მართვის მოწმობა. აღნიშნული ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

- პრეზენტაბელურობა, ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- შედეგზე ორიენტირებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ორგანიზებულობა, ანალიტიკური აზროვნება;
- გუნდთან მუშაობის და კონტროლის უნარი;
- სამუშაო სპეციფიკასა და ცვლილებებთან სწრაფი ადაპტაციის უნარი.

დაინტერესებული პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგნის ველში ("subject") მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 17:40

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

კომუნიკაციის მენეჯერი

ID 62477

თუ ჯერ 25 წლისაც არ ხარ და 10 წლიან სამუშაო გამოცდილებას გთხოვენ, თუ შენი შესაძლებლობების გამოჩენის საშუალება არ გეძლევა, მაშინ ყურადღებით წაიკითხე ჩვენ მიერ გამოცხადებული ვაკანტური პოზიციის შესახებ ინფორმაცია.

"კინგსი საქართველო" საერთაშორისო საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების კომპანიაა, რომელიც საქართველოში 2012 წელს დაარსდა და თავდაპირველად საგნობრივ ოლიმპიადებს უწევდა ორგანიზებას. 3 წელიწადში "კინგსი საქართველო" აქტივობების მასშტაბმა ასი ათას (100, 000) მოსწავლეს გადააჭარბა საქართველოში. 2015 წლიდან კინგსი საერთაშორისო ასპარეზზე გავიდა (2015 წ. - ესტონეთი, 2016 წ. - ლიტვა, 2017 წ. - პოლონეთი). დღეს "კინგსი" 10-ზე მეტ საგანმანათლებლო პროდუქტსა და სერვისს სთავაზობს მომხმარებლებს.

კომპანია "კინგსი საქართველო" ეძებს მოტივირებულ, შრომისმოყვარე და კომუნიკაბელურ ადამიანებს და აცხადებს ვაკანსიას სასწავლო დაწესებულებებთან კომუნიკაციების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო პირობები:

- სამუშაო ადგილი: თბილისი, ვაჟა- ფშაველას გამზირი 16ა.
- სამუშაო გრაფიკი: 10:00 სთ.დან - 19:00 სთ.მდე.
- სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით.
- ანაზღაურება: განისაზღვრება კადრის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- პრეზენტაბელურობა
- ეფექტური და დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება
- სიახლეების ათვისების უნარი
- განვითარებაზე ორიენტირებული
- კომპიუტერული პროგრამების საბაზისო ცოდნა

შერჩეულ კადრებს ექნებათ შესაძლებლობა სწრაფად დაწინაურდნენ უფრო მაღალ პოზიციებზე წარმატებულად მუშაობის შემთხვევაში. კანდიდატის შერჩევა მოხდება სამოტივაციო წერილისა დაგასაუბრების საფუძველზე. დასაქმებულს კომპანია უზრუნველყოფს შესაბამისი საგანმანათელბლო ტრენინგებითა და მენტორით, რომელიც მის პროფესიულ განვითარებაზე იზრუნებს.

უზრუნველყოფს შესაბამისი საგანმანათელბლო ტრენინგებითა და მენტორით, რომელიც მის პროფესიულ განვითარებაზე იზრუნებს.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე და ნახევარ გვერდიანი სამოტივაციო წერილი თქვენ შესახებ თუ რატომ გსურთ აღნიშნულ პოზიციაზე დასაქმება. შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, კომუნიკაციების მენეჯერი სასწავლო დაწესებულებებთან, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 17:17

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

მაღაზიის მენეჯერი

ID 62476

"დრესაპ ჯგუფი" უკვე 24 წელზე მეტია, რაც ქართულ ბაზარზე მოღვაწეობს და გვთავაზობს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის მსოფლიოში აღიარებული ბრენდების: Levi`s, Lee, Wrangler, Mavi, Rifle, Converse, Lacoste, Vans, Bensimon, Guess, Gant ყველაზე დიდ არჩევანს.

კომპანია წარმოდგენილია 28 მაღაზიით თბილისში, 3 მაღაზიით ბათუმში და ონლაინ მაღაზიით - Dressup.ge.

"დრესაპ ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში.

ფუნქციები და მოვალეობები:

- კომპანია "დრესაპ ჯგუფის" მაღაზიის თანამშრომელთა მართვა, ადმინისტრაციული პროცესების მართვა, ტექნიკურ-სამეურნეო პროცესების მართვა;
- თანამშრომლებისათვის ინდივიდუალურად დადგენილი გეგმების მიწოდება და შემდგომი შესრულების მუდმივი მონიტორინგი;
- თანამშრომლებისათვის მიმდინარე აქციებისა და ფასდაკლებების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება და ინსტრუქციის შესრულების მუდმივი მონიტორინგი;
- აქტიური გაყიდვებისა და ხარისხიანი მომსახურების მოდელების დანერგვა და მუდმივი მონიტორინგი;
- მაღაზიის ყოველდღიური მხარდაჭერა არსებული პრობლემების ოპერატიულად გადაჭრის უზრუნველსაყოფად;
- მაღაზიაში მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი და დარღვევების აღმოჩენის შემთხვევაში დროული რეაგირება;
- პერიოდულად დაქვემდებარებულ პერსონალთან შეხვედრების გამართვა, აქტუალური საკითხების მათთვის გაცნობის, მათი ინფორმირებულობის, ჩართულობისა და მოტივაციის ამაღლების მიზნით;
- პრობლემური სიტუაციების მართვა (როგორც თანამშრომლებს, ასევე მომხმარებელსა და თანამშრომელს შორის);

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია მენეჯმენტის განხრით)
- საცალო გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება (ტანსაცმლის/ფეხსაცმლის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად)
- მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
- რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
- კონფლიქტური და კრიზისული სიტუაციების მართვის უნარი
- თანამშრომლისთვის მოტივაციისა და სათანადო გარემოს შექმნის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი
- დეტალებზე ორიენტირებულობა
- პასუხისმგებლობა, ორგანიზებულობა და კეთილსინდისიერება

კანდიდატთა შერჩევა

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ იმ კანდიდატებს, რომლებიც აკმაყოფილებენ მითითებულ მოთხოვნებს.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 30.09.2019

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 17:15

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

სერვისის კონსულტანტი

ID 62469

კაფე-სანაყინეების ქსელი "ლუკა პოლარე" (შპს "ჯი და ჯი ქოოფერეიშენ") აცხადებს ვაკანსიას სერვისის კონსულტანტის თანამდებობაზე თბილისში და სამუშაოდ იწვევს ენერგიულ ახალგაზრდებს.

სამუშაო პირობები:

- სერვისის კონსულტანტი იმუშავებენ "ლუკა პოლარეს" კაფე-სანაყინეებში და ურთიერთობა ექნებათ მომხმარებლებთან.
- კონსულტანტი იმუშავებენ დილის ან საღამოს ცვლებში, მენეჯერთან შეთანხმებით.
- შესაძლებელია მოქნილი გრაფიკით მუშაობა.
- გვიან მუშაობის შემთხვევაში, თანამშრომელთა ტრანსპორტირებას უზრუნველყოფს კომპანია.

სერვისის კონსულტანტი ფუნქცია-მოვალეობები:

- კაფე-სანაყინის გაღება-დაკეტვა.
- კაფე-სანაყინის მოწესრიგება და სისუფთავის შენარჩუნება.
- პროდუქტების მიღება-ჩაბარება და ვიტრინაში განთავსება.
- გაყიდვების პროგრამასთან, სალაროსთან და ტერმინალთან მუშაობა.
- გვიან ღამით ან ადრე დილით მუშაობა განრიგის მიხედვით.

პიროვნული თვისებები/უნარები:

- ენერგიული და შრომისმოყვარე.
- კომუნიკაბელური, თავაზიანი, მეგობრული.
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი.
- გუნდური მუშაობის უნარი.
- სასურველია მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება.
- სასურველია რუსული ან ინგლისური ენის ცოდნა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, განაცხადი გამოგზავნოთ ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ შესაბამისი ვაკანსიის დასახელება.

შერჩევისას კანდიდატები გაივლიან გასაუბრებას, ხოლო მიღებულ კანდიდატებს ჩაუტარდებათ ხუთ დღიანი ტრენინგი.

განთ. 16 სექტემბერი 17:02

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

შესყიდვების მენეჯერი

ID 62446

შპს "Trade group" - იმპორტიორი კომპანია ეძებს ამბიციური და მონდომებულ კადრს შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში.

მოთხოვნები:

- სტუდენტი ან უმაღლესი განათლების ფლობა
- რუსული და ინგლისური ენის კარგ დონეზე ფლობა
- საოფისე პროგრამების ცოდნა
- ინტერნეტში მუშაობის ცოდნა
- შესყიდვების მიმართულებით გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
- დაკვირვების კარგი უნარი და დეტალებზე ორიენტირებულობა

ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული შესყიდვების მოთხოვნების შესწავლა
- მოთხოვნის შესაბამისად მომწოდებლის და პროდუქციის მოძიება უცხოურ ან ადგილობრივ ბაზარზე
- მომწოდებლებთან კომუნიკაცია და მოწოდების პირობების შეთანხმება
- მყიდველების მოთხოვნების დეტალური შესწავლა და მოძიებულ პროდუქციასთან ადექვატურობის შესწავლა
- მომწოდებლის ბაზრის კვლევა
- ფასების ანალიტიკა და ოპტიმიზაცია კომპანიის სტრატეგიის მიხედვით
- შესყიდვისთვის საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება
- შესყიდვის პროცესის კოორდინაცია და მართვა

სამუშაო პირობები:

- სამუშაო ადგილი: თბილისი. ვაჟა-ფშაველას მე-2 კვარტალი.
- სამუშაო განაკვეთი: სრული, შესაძლებელია ტავისუფალ გრაფიკზე შეთანხმება
- სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00
- სამუშაო დღეები: ორშაბათი - პარასკევი

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 15:30

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

450 ლარი

მენეჯერი

ID 62445

მაღაზიათა ქსელი "სამა", რომლის საქმიანობას წამოადგენს საყოფაცხოვრებო პროდუქციის იმპორტი და რეალიზაცია, აცხადებს ვაკანსიებს:

1. გაყიდვების კონსულტანტი

აუცილებელი მოთხოვნები:

- ენები: ინგლისური, რუსული (საკომუნიკაციო დონე)
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- ენერგიული, თავაზიანი, მოწესრიგებული
- გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)
- მომხმარებლის დახვედრა, კომუნიკაცია და შესაბამისი მომსახურება;
- მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილი ცოდნა;
- პროდუქციის განლაგების კონტროლი.

სამუშაო საათები: 09:00-22:00 (2 სამუშაო დღე -2 დასვენების დღე).
ხელფასი: ფიქსირებული 310 ლარი

2. მოლარე-კონსულტანტი

აუცილებელი მოთხოვნები:

- პროგრამა Apexis ან 1C ცოდნა (სასურველია) (1C -ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
- ენები: ინგლისური, რუსული (საკომუნიკაციო დონე)
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- ენერგიული, თავაზიანი, მოწესრიგებული
- გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)
- მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილი ცოდნა;

სამუშაო საათები: 09:00-22:00 (3 სამუშაო დღე -3 დასვენების დღე).
ხელფასი: ფიქსირებული 350 ლარი

3. მენეჯერი

აუცილებელი მოთხოვნები:

- შეკვეთების მიღება და თაროზე განთავსების კონტროლი
- დაკისრებული მოვალეობების მაღალ დონეზე შესრულება
- პროგრამა Apexis ან 1C ცოდნა (სასურველია) (1C -ცოდნა ჩაითვლება პირატესობად)
- დაქვემდებარებული პერსონალი მართვა
- შედეგზე ორიენტირებულობა
- გუნდური მუშაობის უნარი
- ენები: ინგლისური, რუსული (საკომუნიკაციო დონე)
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- ენერგიული, თავაზიანი, მოწესრიგებული
- გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)
- მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილი ცოდნა;

სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 09:00-18:00 ;
შაბათი 09:16:00; კვირა დასვენების დღე.
ხელფასი: ფიქსირებული 450 ლარი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 15:28

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სტუდიის სუპერვაიზერი

ID 62422

"Evolution Gaming" აცხადებს სტუდიის სუპერვაიზერის პოზიციაზე.

იხილეთ განცხადების სრული ტექსტი ბმულზე: https://smrtr.io/3rW9T

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 30 სექტემბერი, 2019.

განთ. 13 სექტემბერი 16:58

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

ბიზნეს კონსულტანტი

ID 62413

ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია PMO" აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს კონსულტანტის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ბიზნეს კონსულტანტის სამუშაო აღწერილობა:

მენეჯმენტ კონსულტანტის ძირითადი მოვალეობები იქნება ორგანიზაციული განვითარების ტიპის პროექტებში მონაწილეობა და/ან მართვა, პროექტის განხორციელებისთვის მეთოდოლოგიაზე მუშაობა, საჭირო ინფორმაციის შეგროვება და ანალიზი, კლიენტთან კორესპონდენციის მაღალ დონეზე მართვა, ანგარიშების და პრეზენტაციების მომზადება და კლიენტთან წარდგენა.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

- ბიზნეს საკონსულტაციო პროექტების მართვა;
- ბიზნეს საკონსულტაციო პროექტებში მეთოდოლოგიაზე მუშაობა, ინფორმაციის და მონაცემების შეგროვება, სისტემატიზაცია, ანალიზი და ინტერპრეტაცია;
- კლიენტთან შეხვედრა, ინფორმაციის გამოთხოვა და შემდგომი კომუნიკაცია;
- ანგარიშის, პროექტის შედეგების პრეზენტაცია;
- გუნდის სხვა წევრებთან ერთად სამუშაო პროცესში აქტიური მონაწილეობა, გამოწვევების იდენტიფიცირება და გადაწყვეტის გზების ძიება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ეკონომიკის, ბიზნეს ადმინისტრირების ან სხვა მონათესავე სპეციალობით;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა;
- ინგლისური ენის უმაღლეს დონეზე ცოდნა, სასურველია რუსული ენის ცოდნაც;
- ქართულ და ინგლისურ ენაზე მაღალი ხარისხის წერის უნარი;
- მუშაობის არანაკლებ ხუთწლიანი გამოცდილება, მათ შორის ორწლიანი გამოცდილება ორგანიზაციული განვითარების ტიპის პროექტებში;
- ბიზნეს კონსულტანტად მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული და სხვა უნარ-ჩვევები:

- სხარტი აზროვნება, მონაცემების შეგროვების, სისტემატიზაციის, დამუშავების და ინტერპრეტირების კარგი უნარები;
- ფართო ცოდნა ბიზნესის მართვისთვის საჭირო სფეროებში, მაგ. ინფორმაციული ტექნოლოგიები, მარკეტინგი, ადამიანური რესურსები და ა.შ.;
- პრობლემის გადაჭრის და კრეატიული აზროვნების უნარი;
- გამორჩეული კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- სამუშაოს ეფექტური დაგეგმვის და დროის მართვის უნარი;
- თვითგანვითარების უნარი;
- ინიციატივიანი და ცოდნის გამზიარებელი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. ტესტირებაზე და გასაუბრებაზე მოწვეულნი იქნებიან მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები.

http://pmo-bc.com

განთ. 13 სექტემბერი 16:42

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00