ფილტრი

ვაკანსიები

მცირე ზომის ფილიალის მენეჯერი

ID 68082

"კარფური" ფრანგული ბრენდია, რომლის ფრენჩაიზის ექსკლუზიური მფლობელი "Majid Al Futtaim Retail"-ია, სავაჭრო ცენტრის, საცალო ვაჭრობისა და გართობის სფეროს ერთ-ერთი ლიდერი მსოფლიოში.

ბრენდის მიზანია, მომხმარებელს მიაწოდოს მაღალი ხარისხის პროდუქციის უდიდესი არჩევანი ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასათვის, ყოველდღე.

"კარფური" როგორც დამსაქმებელი, ცდილობს დაამკვიდროს მაღალი სტანდარტები ადამიანური რესურსების მართვისა და სოციალური პასუხისმგებლობის საკითხებში. "კარფური"-ს ყველაზე ღირებული რესურსი ადამიანური კაპიტალია და კომპანია ყველანაირ ძალისხმევას იჩენს, რათა ხელი შეუწყოს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებასა და კარიერულ წინსვლას.

მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია (კარფური) ამჟამად გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების უნიკალურ შესაძლებლობას და აცხადებს ვაკანსიებს თბილისში, მცირე ზომის ფილიალის მენეჯერის პოზიციებზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მენეჯმენტთან ერთად ფილიალის სტრატეგიის, სამომავლო გეგმების დასახვაში აქტიური მონაწილეობა
მაღალი ხარისხის პროდუქციისა და მომსახურების უზრუნველყოფის მიზნით, ფილიალში მიმდინარე ყველა პროცესის მართვა და მუდმივი მონიტორინგი
** პროდუქციის ასორტიმენტისა და ხარისხის, ვადების, ფასების, განლაგების და სხვ. მუდმივი კონტროლი
** სხვადასხვა ტიპის აქციების დაგეგმვაში მონაწილეობა და შესრულების მონიტორინგი
** პროდუქციის შეკვეთისა და მიღების პროცესების კონტროლი, მარაგების სწორად განსაზღვრის უზრუნველყოფა
** ფილიალის დანაკლისების შემცირებასა და მოგების გაზრდაზე მუდმივი ზრუნვა
** ფილიალის სხვადასხვა ტიპის დოკუმენტაციის განსაზღვრული წესების შესაბამისად წარმოება და ინფორმაციის არსებულ პროგრამაში ასახვა
** ფილიალში ჯანსაღი კორპორატიული კლიმატის დამკვიდრება - თანამშრომელთა მოტივაციასა და პროფესიულ ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა და მაღალი შესრულების წახალისება

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის დიპლომი)
** საცალო ვაჭრობის სფეროში ან/და მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის 2 წლის გამოცდილება
** ინგლისური ენის ცოდნა (B2)
** ძლიერი კომუნიკაციური და ანალიტიკური უნარები

თუ თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია შეესაბამება ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ განვითარდეთ ჩვენს კომპანიაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მცირე ზომის ფილიალის მენეჯერი - თბილისი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ დაკავშირება მოხდება მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებთან.

ასევე გაითვალისწინეთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 იანვარი 17:04

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

750 ლარი

მონიტორინგის სპეციალისტი

ID 68058

"betlive.club" არის საქართველოში ყველაზე ინოვაციური და მომხმარებელზე ორიენტირებული სათამაშო სივრცეების ქსელი, რომელიც თავის მომხმარებლებს სთავაზობს ინოვაციურ კონცეფციას, მომსახურებასა და მრავალფეროვან სათამაშო სივრცეებს.

პოზიციის დასახელება: მონიტორინგის სპეციალისტი

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სპეციფიკური - მოიცავს დღის და ღამის ცვლაში მუშაობას

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის ობიექტების ვიდეო-კამერების მონიტორინგი;
** მომხდარი დარღვევების იდენტიფიცირება;
** გამოვლენილი დარღვევების შესახებ რეპორტების მომზადება;
** დაცვის თანამშრომლების საქმიანობის მონიტორინგი;
** მატერიალური ფასეულობების დაკარგვის, ან დაზიანების აღკვეთის მიზნით მოახდინოს მუდმივი დაკვირვება;
** უშუალო ხელმძღვანელის მითითებების ზედმიწევნით შესრულება;
** კომპანიის შინაგანაწესის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და დებულებების ზედმიწევნით დაცვა.

საჭირო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** ყურადღება დეტალების მიმართ;
** კომუნიკაბელურობა;
** სიახლეებთან და ცვლილებებთან ადაპტაციის კარგი უნარი;
** სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარ-ჩვევები;
** დაძაბულ რეჟიმში, სწრაფ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი.

"betlive.club" გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის კორპორატიულ დაზღვევას;
** Fitpass;
** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
** კოლეგიალურ-გუნდურ კოლექტივს;
** პროფესიულ ზრდა/განვითარებას.

ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი - 750 ლარი

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტის მისამართზე: [email protected]

და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 27 დეკემბერი 2021 18:12

ბოლო ვადა 27 იანვარი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 68056

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. საგარეჯო, "ორი ნაბიჯის" მაღაზიები
სამუშაო განაკვეთი: 8 საათი, კვირაში 6 დღე
ანაზღაურება: 650 + ბონუსი

ჩვენი უპირატესობებია:

** მაღაზიათა ქსელი, სადაც დარბაზის დანაკლისები არ ექვითებათ თანამშრომლებს!
** ყველაზე ხანმოკლე სტაჟირება, რომელიც ანაზღაურდება პირველივე დღიდან!
** მხოლოდ ჩვენს მაღაზიებში აწონილი და დაფასოებული პროდუქცია (გარდა ხილ-ბოსტნეულის);
** დაწინაურების ყველაზე მარტივი და სწრაფი შესაძლებლობა;
** საბონუსე და მზარდი კომპენსაციის სისტემები;
** აღიარების და წახალისების პროგრამები;
** მოქნილი გრაფიკი;
** ყველაზე მეგობრული და შეკრული გუნდი.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** დაქვემდებარებული ცვლის პერსონალის მართვა;
** სავაჭრო და სააღრიცხვო პროცესების მართვა დაქვემდებარებულ ცვლაში;
** მაღაზიაში შემოსული პროდუქციის მიღება, მითვლა და დასაწყობება;
** მაღაზიაში პროდუქციის ნაშთის და ვადების კონტროლი;
** მაღაზიის ტექნიკური გამართულობის კონტროლი;
** მაღაზიაში სისუფთავისა და წესრიგის კონტროლი.

ვაკანსიის მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** სასურველია კანდიდატს ჰქონდეს პროგრამა 1C-ში მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია კანდიდატს ჰქონდეს გუნდის მართვის გამოცდილება.

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ:

შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა ბმულზე: https://career.orinabiji.ge/

გამოგზავნოთ რეზიუმე ელ.მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და სასურველი სამუშაო ადგილი

დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: 595 122 079.

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯში" თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მაღაზიათა ქსელ "ორი ნაბიჯის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მონაცემთა ბაზაში შეინახება 4 წლის ვადით.

იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 დეკემბერი 2021 18:10

ბოლო ვადა 27 იანვარი 00:00

იმპორტის მენეჯერი

ID 68052

"Smartpharm" ფარმაცევტული კომპანიაა, რომელიც დაფუძნებულია 2011 წელს და ეწევა ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტსა და დისტრიბუციას მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია ორიენტირებულია სტაბილურ განვითარებაზე, ფარმაცევტული პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდასა და სამომხმარებლო სერვისების გაუმჯობესებაზე. "SmartPharm" იმპორტს ახორციელებს ევროპის თითქმის ყველა ქვეყნიდან: ლიტვა, ლატვია, ბულგარეთი, რუმინეთი, ჩეხეთი, ესპანეთი, საფრანგეთი, იტალია, საბერძნეთი, უნგრეთი და სხვა, ასევე წარმატებით თანამშრომლობს CIS ქვეყნებთან, როგორიცაა რუსეთი, უკრაინა, ინდოეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, უზბეკეთი. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიო ფარმაცევტულ ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელი კომპანიების: Zeta Farmaceutici - იტალია, Aldo Union - ესპანეთი, Beta Laboratorios - არგენტინა, Glenmark Pharmaceuticals - ინდოეთი, Adipharm -ბულგარეთი, ოფიციალურ დისტრიბუტორს საქართველოში. დღეის მდგომარეობით "SmartPharm" მთელი საქართველოს მასშტაბით 800-მდე აფთიაქთან, მსხვილ ფარმაცევტულ ბაზებთან და სამედიცინო დაწესებულებებთან თანამშრომლობს და ერთ-ერთი ძლიერი დამსაქმებელია ფარმაცევტულ ბაზარზე კარიერული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობების თვალსაზრისით.

კომპანია "Smartpharm" აცხადებს ვაკანსიას იმპორტის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი,
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი სრული, შაბათი - ნახევარი დღე
ანაზღაურება: ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად

ფუნქცია-მოვალეობები:

** საერთაშორისო ბაზარზე ფარმაცევტული პროდუქტების მოძიება, შესყიდვასთან დაკავშირებული მოლაპარაკებების წარმოება;
** ლოჯისტიკასთან დაკავშირებული საკითხების ორგანიზება;
** ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტთან დაკავშირებული საბაჟო პროცედურების ორგანიზება;
** ფარმაცევტული პროდუქტების საწყობებში არსებული მარაგების და ნაშთების კონტროლი;
** საიმპორტო ფარმაცევტული პროდუქციის საქართველოს ბაზარზე დაშვებულ პროდუქტებთან შესაბამისობის კონტროლი და დაშვების ორგანიზება საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული პროცედურის შესაბამისად.
** შიდა რეგულაციების დანერგვაში მონაწილეობის მიღება;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის ადმინისტრირება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ფარმაცევტული ან ჯანდაცვის მენეჯმენტის მიმართულებით);
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა -განსაკუთრებით MS Excel;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა.
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა,

უნარები/პიროვნული თვისებები:

** კარგი კომუნიკაციის უნარები;
** პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა;
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი.

"Smartpharm" გაძლევთ შესაძლებლობას იმუშაოთ ახალგაზრდა, კრეატიული და დინამიური კადრებით დაკომპლექტებულ გუნდში, რომლებიც ფლობენ გამოცდილებას ფარმაცევტული და ჯანდაცვის სერვისების მიმართულებით. ორგანიზაცია ზრუნავს და ხელს უწყობს თანამშრომელთა კარიერულ განვითარებას. კომპანია თანამშრომლებს უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტით.

შერჩევა მოიცავს რამოდენიმე ეტაპს:

** CV (რეზიუმე) გადარჩევა;
** ინდივიდუალური გასაუბრება;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV(რეზიუმე) ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "იმპორტის მენეჯერი".

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კადნიდატებს.

"Smartpharm" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 დეკემბერი 2021 18:05

ბოლო ვადა 27 იანვარი 00:00

მცირე ზომის ფილიალის მენეჯერი

ID 68047

"კარფური" ფრანგული ბრენდია, რომლის ფრენჩაიზის ექსკლუზიური მფლობელი "Majid Al Futtaim Retail"-ია, სავაჭრო ცენტრის, საცალო ვაჭრობისა და გართობის სფეროს ერთ-ერთი ლიდერი მსოფლიოში.

ბრენდის მიზანია, მომხმარებელს მიაწოდოს მაღალი ხარისხის პროდუქციის უდიდესი არჩევანი ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასათვის, ყოველდღე.

"კარფური" როგორც დამსაქმებელი, ცდილობს დაამკვიდროს მაღალი სტანდარტები ადამიანური რესურსების მართვისა და სოციალური პასუხისმგებლობის საკითხებში. "კარფური"-ს ყველაზე ღირებული რესურსი ადამიანური კაპიტალია და კომპანია ყველანაირ ძალისხმევას იჩენს, რათა ხელი შეუწყოს თანამშრომლების პროფესიულ განვითარებასა და კარიერულ წინსვლას.

მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია (კარფური) ამჟამად გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების უნიკალურ შესაძლებლობას და აცხადებს ვაკანსიებს თბილისში, მცირე ზომის ფილიალის მენეჯერის პოზიციებზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მენეჯმენტთან ერთად ფილიალის სტრატეგიის, სამომავლო გეგმების დასახვაში აქტიური მონაწილეობა
მაღალი ხარისხის პროდუქციისა და მომსახურების უზრუნველყოფის მიზნით, ფილიალში მიმდინარე ყველა პროცესის მართვა და მუდმივი მონიტორინგი
** პროდუქციის ასორტიმენტისა და ხარისხის, ვადების, ფასების, განლაგების და სხვ. მუდმივი კონტროლი
** სხვადასხვა ტიპის აქციების დაგეგმვაში მონაწილეობა და შესრულების მონიტორინგი
** პროდუქციის შეკვეთისა და მიღების პროცესების კონტროლი, მარაგების სწორად განსაზღვრის უზრუნველყოფა
** ფილიალის დანაკლისების შემცირებასა და მოგების გაზრდაზე მუდმივი ზრუნვა
** ფილიალის სხვადასხვა ტიპის დოკუმენტაციის განსაზღვრული წესების შესაბამისად წარმოება და ინფორმაციის არსებულ პროგრამაში ასახვა
** ფილიალში ჯანსაღი კორპორატიული კლიმატის დამკვიდრება - თანამშრომელთა მოტივაციასა და პროფესიულ ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა და მაღალი შესრულების წახალისება

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის დიპლომი)
** საცალო ვაჭრობის სფეროში ან/და მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის 2 წლის გამოცდილება
** ინგლისური ენის ცოდნა (B2)
** ძლიერი კომუნიკაციური და ანალიტიკური უნარები

თუ თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია შეესაბამება ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ განვითარდეთ ჩვენს კომპანიაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მცირე ზომის ფილიალის მენეჯერი - თბილისი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ დაკავშირება მოხდება მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებთან.

ასევე გაითვალისწინეთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 27 დეკემბერი 2021 17:45

ბოლო ვადა 27 იანვარი 00:00

იმპორტ-ექსპორტის განყოფილების სპეციალისტი

ID 68031

ფარმაცევტული კომპანია "იბერი+" აცხადებს ვაკანსიას იმპორტ-ექსპორტის განყოფილების სპეციალისტის პოზიციაზე.

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:

** უმაღლესი სამედიცინო /ფარმაცევტული განათლება;
** კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა;
** უცხო ენების (რუსული, ინგლისური კარგად ცოდნა);
** პროდუქციის განბაჟებაში გამოცდილება;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება

მოვალეობები:

** პარტნიორ კომპანიებთან თანამშრომლობა;
** იმპორტ-ექსპორტთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
** პარტნიორ კომპანიებთან შეკვეთების გადაგზავნა;
** კომპანიებთან მიმოწერა;
** პროდუქციის განბაჟება.

აუცილებელი უნარ-ჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები:

** ორგანიზებული, ენერგიული, მოტივირებული, დეტალებზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** სტრესულ ვითარებაში მუშაობის და გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვის და მისი დროულად შესრულების უნარი;
** გამართული კომუნიკაციის უნარი.

სოციალური ბენეფიტი: ჯანმრთელობის დაზღვევა.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected]. აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება

განიხილება კანდიდატები მხოლოდ ფარმაცევტული/სამედიცინო სფეროდან.

განთ. 27 დეკემბერი 2021 14:25

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

კვლევითი პროგრამის მენეჯერი

ID 68023

TMC Global Professional Services is pleased to announce an opening for the position of Research Program Manager.

Status: Full Time, 40hrs/wk, exempt
Location: Tbilisi, Georgia

The country of Georgia is listed as one of the least expensive places to live. In addition, living in Georgia is considered safe and includes an active ex-pat community. You will be part of a TMC team that includes several local national staff living in Georgia and working at a modern US Government facility together with several other US citizens. All TMC local national employees you will work with speak very good English, so you will not have an issue with communication. Some interesting sites to visit:

https://propertylistings.ft.com/propertynews/georgia/5876-five-reasons-to-live-in-tbilisi-georgia.html
https://georgia.travel/
https://www.visitgeorgia.ge/
https://edition.cnn.com/videos/world/2015/11/23/spc-the-silk-road-georgia-c.cnn

Benefits:

** Salary for this position is based on experience and qualifications
** Generous Holiday and PTO allowances
** Health insurance allowance
** TMC will consider a moving allowance for the right individual.

Position summary:

The Research Program Manager will be the onsite lead for a US Government contract to provide scientific and laboratory services supporting biomedical research, and surveillance (clinical or One Health), addressing all aspects related to contract performance. These efforts will support US Army Medical Research Directorate - Georgia`s (USAMRD-G`s) biomedical research and clinical surveillance mission.

Position description:

** Responsible for the technical oversight and management of the Science Team (PI`s, Technicians, field personnel, and regulatory personnel).
** Works with the Contracting Officer`s Representative (COR) and Senior scientist to establish and oversee scientific priorities of work in the laboratory.
** Verifies and works with team members to ensure contractor compliance with cost, schedule, and performance parameters as established in the Performance Work Statement (PWS), Quality Assurance Surveillance Plan(QASP), & project proposals-in accordance with COR guidance.
** Provides first line management and guidance to all contract personnel on site including both technical and professional performance and behaviors.
** Supports research oversight and program development requirements where contract personnel may be involved assisting with all aspects of site and partnership development.
** Manages the day-to-day operations and oversee requirements of USAMRD-G in clinical research logistics support, translation services, local transportation services, training, and quality control.
** Supervises a diverse team of investigators and technicians to generate knowledge products in accordance with government direction to mission requirements.
** Supports initiation or modification of research proposal / agreement / human or animal use documentation for submission through Walter Reed Army Institute of Research (WRAIR) business process and other local/national regulatory bodies, as necessary.
** Ensures timely proposal review, editing, and submissions in compliance with all applicable Walter Reed Army Institute of Research (WRAIR) processes, US/country laws, regulations, policies, procedures, and guidelines.
** Responsible for interviewing, hiring, and training contractor employees.
** Responsible for staff development, planning, assigning and directing work.
** Responsible for addressing complaints and resolving problems.

Education and experience requirements:

** Ph.D. in microbiology, molecular biology, or equivalent from a college or university accredited by the US or their national authority required. Documented experience in bacteriology or virology required.
** Demonstrated experience developing and managing infectious disease or vector research projects and/or clinical research or surveillance protocols required.
** Demonstrates knowledge and proficiency with Human Subjects protection animal-use, and/or regulatory oversight requirement management.
** Documented experience with biomedical research project / programmatic management; and Science & Technology (S&T) management; either (Defense Acquisition University (DAU) / DAIWA S&T Management Level 2 (3 preferred) or national equivalent or DAU Project Manager Level 2 (preferred) / Project Management Professional (or national equivalent).
** Documented experience performing bacterial or viral culture and/or antimicrobial susceptibility.

Techniques required: Demonstrates proficiency with developing and maintaining research proposals, standard operating procedures (SOPs), and other knowledge products (e.g., reports, abstracts, presentations).

Language requirement: Demonstrated English language proficiency as Level B2 English required, Level C1 preferred. Demonstrated proficiency to write and review manuscripts published in international journals, take oral/written instructions, keep records, and discuss procedures in English.

Interested candidates should apply by clicking the provided link to apply online: https://tmcgps.bamboohr.com/jobs/view.php?id=54

For those that require application assistance, email [email protected]

All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to their age, race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, protected veteran status, disability, or any other protected class.

განთ. 27 დეკემბერი 2021 13:24

ბოლო ვადა 27 იანვარი 00:00

2500 ლარი

ქსელის განვითარების მენეჯერი

ID 68004

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან მოყოლებული დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. "მადარტის " უპირატესობას კონკურენტებთან მიმართებაში განსაზღვრავს ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოება, მრავალფეროვანი ასორტიმენტი, მოქნილი და გამარტივებული მიტანისა და შეკვეთის სერვისი და მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ორიენტირებული მომსახურების შეთავაზება.

კომპანია "მადარტი" აცხადებს ვაკანსიას ქსელის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე; 09:00 - 18:00
ანაზღაურება: 2000 - 2500 ლარი
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაყიდვების გუნდის მართვა;
** არსებული სიტუაციის ანალიზი, სამოქმედო გეგმის შემუშავება, ყოველკვირეული რეპორტების მომზადება;
** გაყიდვების პროცესის ორგანიზება და წარმართვა;
** გაყიდვებში ჩართული ყველა რგოლისთვის კონკრეტული მიზნების / ამოცანების დასახვა / შესრულების მონიტორინგი;
** ყოველკვირეული სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება გუნდის წევრებთან;
** დაქვემდებარებაში მყოფი პერსონალის მიერ შესრულებული სამუშაოს შეფასება, მათი განვითარების გეგმის (სამუშაო სტანდარტები, დროის მართვა, მომსახურების სტანდარტები. ლიდერული უნარები) და სამოტივაციო გეგმის დასახვა;
** გაყიდული საქონლის სტატისტიკური მონაცემების ანალიზი და ანგარიშგების წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელთან;
** ფილიალების მუშაობის ეფექტიანობის გაზრდისკენ მიმართული ახალი პროექტების ინიცირება;
** გაყიდვების სტიმულირების მიზნით ახალი იდეების ინიცირება უშუალო ხელმძღვანელთან;
** კომპანიაში არსებულ სტრუქტურულ ერთეულებთან აქტიური კოორდინაცია.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების ან ფინანსების მიმართულებით;
** 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს Facebook გვერდს: https://www.facebook.com/madartgeorgia
ასევე შეგიძლიათ გაეცნოთ ყველა აქტიურ ვაკანსიას ქვემოთ მითითებულ ლინკზე: https://jobs.ge/?view=client&client=madart

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე [email protected]. გთხოვთ "subject" ველში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს.

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ შპს "მადარტმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზე.

კომპანია "მადარტი" გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 27 დეკემბერი 2021 12:59

ბოლო ვადა 27 იანვარი 00:00