ფილტრი

ვაკანსიები

ექსპორტის მენეჯერი

ID 64675

Distribution company Gida is announcing a vacancy for the position of Export Manager.

Summary:

** commercial strategy implementation and reporting
** commercial terms management (local and export countries)
** managing marketing & sales coordinators
** financial document analyses
** portfolio management/ new opportunities.

Detailed job description:

** Developing commercial strategy of the company & sales plan of all products in brand portfolio (chips, popcorn, sunflower seeds) with general manager and being responsible for delivery
** Managing contract terms with all commercial related parties (distributor companies, regional dealers, key accounts, export partners etc) and overseeing contracts terms of marketing related parties (advertising agencies, printing agencies etc)
** Having closed contact to accounting department and being fully aware of financial documents (cogs, gross to net calculations, p&l, cash flow statement, etc), making sure that financial reporting files are accurate and usable for further analysis
** Managing marketing & commercial coordinators, getting reports on regular bases and ensuring everything is on track (overseeing and monitoring every component of marketing & sales cost centres with marketing and commercial coordinators)
** Approving trade expenditures budgets
** Contacting export country representative on commercial terms (prices, sales targets, marketing budget, etc)
** Overseeing marketing & sales activities in export countries with local and export country marketing coordinators
** Looking for new opportunities to grow the business whether through partnerships or new initiatives - new export markets, private labels, portfolio expansion, etc
** Building and maintaining strong relationships with all departments within the company group.
** Participating in new team member hiring process within the all departments of the organization

Send your CV to: [email protected]

Good luck!

განთ. 25 მაისი 15:00

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

აპლიკაციის მენეჯერი

ID 64674

"ალომოდი", რომელიც ახორციელებს ერთ-ერთ ყველაზე სწრაფ, უსაფრთხო და უსასყიდლო მიწოდების სერვისს საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას აპლიკაციის განვითარების/ვებ-გვერდის მოდერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის სოციალური მედიის სტრატეგიასა და ვებგვერდზე მუშაობა;
** გამომწერებთან ურთიერთობა, შეკითხვებზე დროულად რეაგირება და მომხმარებელთა მიმოხილვების მონიტორინგი
** მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება; ვებგვერდის მართვა
** კომპანიის სტრატეგიის გათვალისწინებით მარკეტინგული ღონისძიებების დაგეგმვა და ორგანიზება;
** კომპანიის ცნობადობის და ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით მარკეტინგული ღონისძიებების გატარება;
** პრეზენტაციების და სარეკლამო აქტივობების განხორციელება, სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა;
** სარეკლამო ბეჭდური მასალების სათანადო ხარისხით და ვიზუალით მომზადების პროცესის კონტროლი;
** კომპანიის პარტნიორ ორგანიზაციებთან ურთიერთობა; მარკეტინგული აქტივობის შეთავაზება
** ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა;
** სამომავლოდ განსახორციელებელი ღონისძიებების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
** საჭიროების შემთხვევაში, მედიასთან კომუნიკაცია და ურთიერთობების გაღრმავება კომპანიის უკეთ პოზიციონირებისათვის;
** მომხმარებელთა მოზიდვისა და გაყიდვების მხარდამჭერი აქციების შემუშავება და განხორციელება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** განათლება (PR მარკეტინგი და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
** სამუშაოს მოთხოვნა კვების სფეროში; (მიენიჭება უპირატესობა)
** MS პროგრამების ცოდნა, სასურველია (Word, Excel, PowerPoint), Photoshop, Illustrator, Corel Draw.
** Facebook-ის ადმინისტრირება-სპონსორინგის და სხვადასხვა ინსტრუმენტების ცოდნა
** ენების ცოდნა: რუსული, ინგლისური
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

უნარ-ჩვევები:

** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი
** პრობლემის გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
** კრეატიული აზროვნების უნარი
** შრომისმოყვარე, დისციპლინირებული
** მიზანმიმართულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა
** ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ანგარიშების მომზადებისა და ვიზუალიზაციის უნარი
** გუნდური მუშაობა და პრეზენტაბელურობა.
** აუცილებელი მოთხოვნაა ინგლისური ენის თავისუფლად ფლობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 25 მაისი 14:59

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

2300 ლარი

პროგრამის მენეჯერი

ID 64671

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სსიპ "აწარმოე საქართველოში" აცხადებს გამარტივებულ კონკურსს მეწარმეობის დეპარტამენტის პროგრამის მენეჯერის პოზიციაზე;

ფუნქცია-მოვალეობები:

** დეპარტამენტში არსებულ პროექტების ზედამხედველობა, მართვა და პერიოდული ანგარიშგება;
** მეწარმეობის განვითარების მიმართულებით, ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის გაზრდის მიმართულებით დაგეგმილი პროგრამების განხორციელების ხელშეწყობა;
** მიმდინარე პროექტების/პროგრამების ეფექტურობის გაზრდის მიზნით გაუმჯობესების გზების შემუშავება და ცვლილებების ინიცირება;
** კომერციული ბანკის მიერ ელექტრონულ პროგრამაში წარდგენილი ინფორმაციის კრიტერიუმებთან და პირობებთან შესაბამისობის დადგენა;
** ბენეფიციარის მიერ პროგრამის ფარგლებში გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულების მონიტორინგის ხელშეწყობა;
** პროგრამების შეფასების კრიტერიუმების/ინდიკატორების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება; საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** სალიზინგო მიმართულების მართვა, განაცხადების განხილვა და ბენეფიციარებთან და ბანკთან შესაბამისი პროცედურების განხორციელება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის კომპონენტში ინდუსტრიული და სასტუმრო მიმართულებით მიღებული ბიზნეს პროექტების ანალიზი და პროგრამის კრიტერიუმების შესაბამისად შეფასება;
** შეფასების შედეგად შესაბამისი პროცედურის განხორციელება;
** საკუთარ პორტფელში არსებული პროგრამების ფარგლებში საბანკო გადარიცხვების პროცედურის ორგანიზება და მართვა;
** სააგენტოს მეწარმეობის მიმართულებით არსებული პროგრამების ბენეფიციარებთან კომუნიკაცია, მათი საჭიროებების იდენტიფიცირება და შესაბამისი აქტივობების განხორციელება;
** სამუშაო აღწერილობასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ან ეკონომიკის მიმართულებით;
** სასურველია ERP სისტემებში მუშაობის გამოცდილება;
** ბიზნეს ანალიტიკის, ეკონომიკის ან ბიზნეს პროექტების მენეჯმენტის მიმართულებით მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა (B1/B2);
** Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;

საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** მონაცემთა ანალიზის უნარი;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** ეფექტური კომუნიკაცია-პრეზენტაციის კარგი უნარები;
** მაღალი ანალიტიკური უნარები;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თანამდებობრივი სარგო განისაზღვრება 2300 ლარის ოდენობით.

დაინტერესებულ პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "პროგრამის მენეჯერი".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 8 ივნისი.

დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ადამიანური რესურსების მენეჯერს, მარიამ ნოზაძეს - 599720112.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 25 მაისი 14:37

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

3200 ლარი

პროგრამის მთავარი მენეჯერი

ID 64670

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სსიპ "აწარმოე საქართველოში" აცხადებს გამარტივებულ კონკურსს მეწარმეობის დეპარტამენტის პროგრამის მთავარი მენეჯერის პოზიციაზე;

ფუნქცია-მოვალეობები:

** დეპარტამენტში არსებულ პროექტების ზედამხედველობა, მართვა და პერიოდული ანგარიშგება;
** მეწარმეობის განვითარების მიმართულებით, ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის გაზრდის მიმართულებით დაგეგმილი პროგრამების მართვა და ზედამხედველობა;
** მიმდინარე პროექტების/პროგრამების ეფექტურობის გაზრდის მიზნით გაუმჯობესების გზების შემუშავება და ცვლილებების განხორციელების ორგანიზება;
** კომერციულ ბანკებთან მეწარმეობის პროგრამების განხორციელებასთან დაკავშირებული პროცედურების მართვა, მოლაპარაკებების წარმოება და შემდგომი კომუნიკაცია თანამშრომლობის მიზნით;
** ბენეფიციარის მიერ პროგრამის ფარგლებში გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულების მონიტორინგის პროცესის მართვა;
** პროგრამების შეფასების კრიტერიუმების/ინდიკატორების შემუშავების პროცესის მართვა საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** სალიზინგო მიმართულების მართვა, განაცხადების განხილვა და ბენეფიციარებთან და ბანკთან შესაბამისი პროცედურების განხორციელება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
** ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის კომპონენტში ინდუსტრიული და სასტუმრო მიმართულებით არსებული პორტფელის მართვასთან დაკავშირებული საკითხების ორგანიზება და პროცესის ზედამხედველობა;
** შეფასების შედეგად შესაბამისი პროცედურის განხორციელება;
** სააგენტოს პროგრამების ფარგლებში საბანკო გადარიცხვების პროცედურის ორგანიზება და მართვა;
** სამუშაო აღწერილობასთან დაკავშირებული სხვა ფუნქციების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ფინანსების ან საბანკო საქმის
მიმართულებით;
** ERP სისტემებში მუშაობის გამოცდილება;
** ბიზნეს ანალიტიკის, ეკონომიკის ან ბიზნეს პროექტების, საბანკო პროდუქტების განვითარების ან მენეჯმენტის მიმართულებით მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა (B1/B2);
** Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;

საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი;
** კომპლექსური აზროვნების უნარი;
** ინდივიდუალური ამოცანების დასახვის უნარი;
** ცვლილებების ინიციირებისა და მართვის უნარი;
** თათბირებისა და შეხვედრების წარმართვის უნარი;
** პრობლემების გადაჭრისა და კონფლიქტების მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობისა და განვითარების უნარი;
** სტრატეგიული ხედვა;
** ინფორმაციის დამუშავებისა და ანალიზის უნარი;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თანამდებობრივი სარგო განისაზღვრება 3200 ლარის ოდენობით.

დაინტერესებულ პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "პროგრამის მთავარი მენეჯერი".

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 8 ივნისი.

დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ადამიანური რესურსების მენეჯერს, მარიამ ნოზაძეს - 599720112.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 25 მაისი 14:36

ბოლო ვადა 8 ივნისი 00:00

პროექტის ასისტენტი

ID 64669

არასამთავრობო ორგანიზაცია "ქვემო ქართლის ეთნოშორისი ერთობა" აცხადებს ვაკანსიას პროექტის ასისტენტის თანამდებობაზე ბოლნისში.

ძირითადი მოვალეობები:

1. პროექტის წერის გამოცდილება
2. მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა პროექტების მომზადებასა და დამუშავებაში;
3. აქტიურად ჩაერთოს პროექტის განხორციელებაში;
4. ორიენტირებული იყოს ისეთი პროექტების მოძიებაზე, რომელიც არასამთავრობო ორგანიზაციის მიზნებს შეესაბამება;
5. საჭიროებიდან გამომდინარე, დაგეგმოს და შეასრულოს ააიპ-ს ფარგლებში განხორციელებული სხვადასხვა საქმიანობა;
6. ფონდებთან წვდომა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან ბაკალავრიატის დიპლომი;
** ასაკი: 25-დან 45 წლამდე;
** სქესი: მდედრობითი
** არასამთავრობო ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 2 წელი - ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა და რუსულის ენის კარგად ცოდნა
** აუცილებელია კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** დისციპლინა, პუნქტუალურობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** კრეატიული და სხარტი აზროვნების უნარი;
** როგორც გუნდური, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

ჩვენი ძირითადი მოთხოვნაა კანდიდატი აქტიურად იყოს დაკავებული პროექტების მოძიებითა და მომზადებით.

მისამართი: ქ. ბოლნისი, სულხან-საბას 140ა
ელფოსტა: [email protected]
ტელ: +995 598 949464, +995 555 430877
საკონტაქტო პირი: ააიპ-ის თავმჯდომარე, კარინა ბეჟანიშვილი

განთ. 25 მაისი 14:33

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

პროგრამის დირექტორის მოადგილე

ID 64649

FHI 360 seeks a Deputy Chief of Party (DCOP) for an anticipated five-year USAID Information Integrity/Countering Disinformation program in Georgia.

Job Responsibilities:

The Deputy Chief of Party (DCOP) will be responsible for the day-to-day operations on the project and provide overall technical and programmatic support to the program, supervise operations and finance personnel, primary responsibility for compliance with USAID and FHI 360 Rules & Regulations, while ensuring high-quality service delivery, outreach, and staff capacity building. Under the Chief of Party`s (COP) strategic direction, the DCOP will foster cross-collaboration between technical teams and project outreach personnel and ensure program delivery of expected outcomes and milestones. The DCOP supports COP and partners as necessary to cultivate relationships with the government counterparts to advance program objectives ensure smooth implementation of program activities. This position will report to the COP and will be based in Tbilisi, Georgia.

To view full description and apply for this position, please visit: https://fhi.wd1.myworkdayjobs.com/en-US/FHI_360_External_Career_Portal/job/Georgia-Any/Deputy-Chief-of-Party--Information-Integrity-Countering-Disinformation-in-Georgia_Requisition-2020200791

განთ. 14 მაისი 13:49

ბოლო ვადა 13 ივნისი 00:00

პროგრამის დირექტორი

ID 64609

DAI is an employee-owned international development company. For more than 45 years, we have worked on the frontlines of international development, tackling fundamental social and economic development problems caused by inefficient markets, ineffective governance, and instability. Currently, DAI is delivering results that matter in some 80 countries. Our development solutions turn ideas into impact by bringing together fresh combinations of expertise and innovation across multiple disciplines. Our clients include international development agencies, international lending institutions, private corporations and philanthropies, and national governments.

Chief of Party, Georgia Information Integrity Program

Location: Tbilisi, Georgia

Description: DAI seeks a Chief of Party (COP) for the anticipated Georgia Information Integrity Program. The program will aim to build a platform for stakeholders to coordinate efforts in countering disinformation and strengthen the capacity of local actors to put out fact-based messages and diagnose, track, and respond to disinformation. The projected start date of the program is October 2020 and is contingent upon award.

Responsibilities: The COP oversees the implementation of all program activities and provides high quality technical and strategic leadership, managerial oversight, and administration of the project. The COP serves as the primary project liaison to USAID and local stakeholders and is accountable for the achievement of results, ensuring quality of services is maintained at the highest standard, and that all project objectives and deliverables are met. S/he is responsible for upholding financial and contractual compliance as well as leading technical direction for the program.

Minimum Qualifications:

** Master`s degree or higher in political science, international studies, or a related field
** Subject matter expertise and a thorough understanding of misinformation, disinformation, and the role of information in the formation and dynamics of values, beliefs, or identities
** At least five (5) years of experience as a Chief of Party, Program Director, Team Leader, or equivalent leadership position in the implementation of USAID or international donor projects
** Proven experience coordinating a broad and diverse set of actors and maintaining effective working relationships with media partners, civil society organizations, members of academia, legislators, government officials, bilateral donors, and in-country and foreign experts
** Excellent interpersonal and intercultural skills with a demonstrated ability to lead and work effectively with a wide range of diverse staff and stakeholders
** Strong communication skills - both written and oral - in English required

Preferred Qualifications:

** Experience living and working in Georgia or other countries in the Caucasus region
** Knowledge of USAID and/or DAI policies and procedures
** Fluency in spoken and written Georgian and/or Russian

Qualified candidates should send their CV and cover letter to [email protected] or via the DAI website. Only short-listed candidates will receive notice requesting additional information.

განთ. 6 მაისი 11:45

ბოლო ვადა 6 ივნისი 00:00