ფილტრი

ვაკანსიები

ბიზნეს პარტნიორების მხარდაჭერის მენეჯერი

ID 55825

"ვიონის ჯგუფის" წევრი კომპანია "ვიონი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას "ვიონის" ბიზნეს პარტნიორების მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე.

ვიონის ჯგუფი წარმოადგენს საკომუნიკაციო და ტექნოლოგიური სერვისების წამყვან საერთაშორისო პროვაიდერს, რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ქალაქ ამსტერდამში. ვიონის ჯგუფი 12 ქვეყანაში 6 სხვადასხვა ბრენდით არის წარმოდგენილი.

"ვიონის ჯგუფის" წევრი კომპანია შპს "ვიონი საქართველო" საქართველოს ბაზარზე ბილაინის ბრენდით ოპერირებს. კომპანიის პრიორიტეტია ისეთი პროდუქტებისა და მომსახურების შექმნა, რომელიც ადამიანების ცხოვრების დონეს აამაღლებს და ხელს შეუწყობს ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებას. "ბილაინი" უზრუნველყოფს 2G GSM 900/1800MHz, 3G 2100 MHz(B3) , 4G/LTE 800 MHz (B20) უსადენო მომსახურებას 1 800 000-ზე მეტი აბონენტისთვის. "ვიონი საქართველო" მომხმარებლებს ასევე სთავაზობს პერსონალურ ციფრულ პლათფორმა VEON-ს.

კომპანიის შესახებ ინფორმაცია იხილეთ ბმულებზე:

https://veon.com/
http://veon.ge/
https://www.beeline.ge/

თანამდებობრივი მოვალეობები:

  • ურთიერთობის წარმოება "ვიონის" აპლიკაციის ბიზნეს პარტნიორებთან, ლოკალურ ოფისთან და ლონდონის სათავო ოფისთან
  • "ვიონის" აპლიკაციის ბიზნეს პარტნიორების მომართვების მართვა განსაზღვრულ ვადაში
  • "ვიონის" აპლიკაციის ბიზნეს პარტნიორების პრობლემების იდენტიფიცირება, გადაწყვეტა და მათი კმაყოფილების გაზომვა
  • "ვიონის" აპლიკაციის ბიზნეს პარტნიორების მხარდამჭერი პროგრამის მართვა CRM - ში
  • მონაცემთა ანალიზი და რეპორტების წარმოება


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება 
  • მინიმუმ ორ წლიანი გამოცდილება მომხმარებლებთან ურთიერთობის ან მომსახურების მიმართულებით 
  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა, ინგლისური ენის ძალიან მაღალ დონეზე ცოდნა (გასაუბრება ჩატარდება ინგლისურ ენაზე)
  • СRM პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება, როგორიცაა Sales Force, Zen desk, Sugar CRM ან მომხმარებლებთან მუშაობის გამოცდილება
  • MS Office პროგრამების კარგად ცოდნა


საჭირო უნარები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • ორგანიზებულობა
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • მომხმარებელზე ორიენტირებულობა
  • მოლაპარაკების უნარი
  • დედლაინებში მუშაობის უნარი


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, შეავსოთ განაცხადი და გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე 12 დეკემბრის ჩათვლით.

რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების გადამოწმებასა და რეზიუმეს დაარქივებაზე კომპანიის აპლიკანტთა საძიებო სისტემაში, ასევე თქვენი პერსონალური მონაცემების გადაცემაზე უფლებამოსილი პირებისათვის, მათ შორის ქვეყნის ფარგლებს გარეთ, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით დადგენილი წესით.

იყო ვიონის ჯგუფის წევრი, ნიშნავს აიღო პასუხისმგებლობა ბიზნეს ეთიკის მაღალი სტანდარტებისა და ჩვენი კომპანიის იურიდიული პასუხისმგებლობების, ღირებულებების, ქცევის კოდექსის მიმართ ერთგულებაზე. მხარდაჭერა გამოუცხადო კომპლაენსის პოლიტიკებსა და პროცედურებს. ჩვენი ღირებულებები - ვიყოთ კლიენტით მონუსხული, პროგრესული, ნოვატორი, პარტნიორი და პატიოსანი, განაპირობებს კომპანიის წარმატებას და პირველობისკენ სწრაფვას.

პატიოსნება მოითხოვს ვიმოქმედოთ ეთიკური ნორმების დაცვით, გულწრფელად და გახსნილად.

განთ. გუშინ 10:46

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

დარბაზის ადმინისტრატორი

ID 55816

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 48 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით.

მეტი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.facebook.com/SPAR.Georgia/

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს კონკურსს დარბაზის ადმინისტრატორის ვაკანტურ პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული 

ძირითადი მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტის პერსონალის ხელმძღვანელობა (კონსულტანტი, მოლარე, მუშა, დამლაგებელი);
** სავაჭრო დარბაზში პერსონალის მიერ სამუშაო დისციპლინის, მომსახურების ეთიკური ნორმების, საქონლის გაყიდვის წესების, სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვის კონტროლი;
** სასაქონლო ასორტიმენტის და მარაგების უწყვეტობის მუდმივი კონტროლი;
** საქონლის მიღება-მითვლა დადგენილი წესის შესაბამისად;
** დახლებზე განთავსებული პროდუქციის მუდმივი კონტროლი სავაჭრო დარბაზში უხარისხო, ვადაგასული და წუნდებული საქონლის არსებობის თავიდან აცილების მიზნით; 
** სალაროს წარმოება - მოლარის სამუშაო ცვლის ბოლოს სალაროში არსებული თანხის მითვლა, ნაშთების კონტროლი და შენახვა დადგენილი წესების გათვალისწინებით და დაცვით;
** სავაჭრო დარბაზში მომსახურების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა;
** სასაქონლო-მატერიალურ ფასეულობათა აღწერაში მონაწილეობის მიღება;
** კომპეტენციის ფარგლებში ობიექტის მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა. 

უნარები: 

** მართვის და ორგანიზების უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი; 
** სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ეფექტურად განაწილების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე [email protected] და მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება "დარბაზის ადმინისტრატორი" წინააღმდეგ შემთხვევაში კანდიდატურა ვერ განიხილება.

შერჩეულ კანდიდატებს დავუკავშირდებით რეზიუმეს გამოგზავნიდან 2 კვირის ვადაში.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. 15 ნოემბერი 13:58

ბოლო ვადა 13 დეკემბერი 00:00

მარკეტინგის მენეჯერი

ID 55809

კომპანია "ელთიბი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის თანამდებობაზე.

კომპანია "ელთიბი"  წარმოადგენს მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების ავეჯის მასალების და აქსესუარების  ლიდერ იმპორტიორ კომპანიას. კომპანია "ელთიბი"-ს აქვს საკუთარი მაღაზიები/მომსახურება და საქართველოს მასშტაბით დილერთა ფართო ქსელი, სადაც წარმოდგენილია მრავალფეროვანი და ხარისხიანი ასორტიმენტი, კომპანია ორიენტირებულია კლიენტებისთვის მაღალი ხარისხის მომსახურების შეთავაზებაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის განვითარების მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება და სამოქმედო გეგმის გაწერა;
** ბიუჯეტის შედგენა და მისი ეფექტური ხარჯვის კონტროლი;
** მარკეტინგული კვლევის დაგეგმვა,  ჩატარების მონიტორინგი, შედეგების ანალიზი და შესაბამისი აქტივობების განხორციელება;
** ბაზარზე არსებული კონკურენტული გარემოს კვლევა/ანალიზი;
** ჩატარებული კვლევების საფუძველზე, შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა და  განხორციელება, მათ შორის ახალი პროექტების შემუშავება;
** ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა/შეფასება და რეპორტინგი;
** სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა, საბეჭდი მასალების მომზადების უზრუნველყოფა;
** კომპანიის ვებგვერდის და ოფიციალური სოციალური ქსელის მართვა.

განათლება/გამოცდილება:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების ან მარკეტინგის კუთხით;
** აუცილებელია გამოცდილება (არანაკლებ 1 წელი) ანალოგიურ პოზიციაზე;
** ინგლისური ენის ცოდნა.

კომპეტენციები:

** დაგეგმვა და ორგანიზება;
** ინოვაცია;
** გავლენა და დარწმუნება;
** ურთიერთობების მართვა;
** მომხმარებელზე ორიენტირება და მომსახურება;
** დისციპლინა.

სამუშაო გრაფიკი:  ორშაბათი - პარასკევი,  09:30-დან 18:30 საათამდე.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV), ქართულ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში (subject)  მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "მარკეტინგის მენეჯერი".

კონკურსის ეტაპები:

** განაცხადების გადარჩევა;
** გასაუბრება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა, შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია "ელთიბის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან გადავიდეს რეზერვში სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე.

გისურვებთ წარმატებას.

განთ. 15 ნოემბერი 13:07

ბოლო ვადა 13 დეკემბერი 00:00

ზონის მენეჯერი

ID 55805

"ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი" წამყვანი კომპანია საქართველოს წყალმომარაგების ბაზარზე, რომლის მიზანია ხარისხიანი, უსაფრთხო და საიმედო წყალმომარაგებით თბილისისა და მისი შემოგარენის უზრუნველყოფა აცხადებს ვაკანსიას ზონის (ტექნიკური) მენეჯერის თანამდებობაზე. 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** საკურატორო ზონებზე მიღებული და რეალიზებული წყლის აღრიცხვა; 
** მაღალი რისკის ზონების იდენტიფიცირება და რისკების მინიმიზაციისთვის სათანადო ღონისძიებების დაგეგვა; 
** საავარიო, პროფილაქტიკური და სარეაბილიტაციო სამუშაოების განსაზღვრა, კოორდინირება და შესრულებული სამუშაოების ხარისხის კონტროლი;
** ზრუნვა წყლის დანაკარგების შემცირებაზე; 
** ახალი აბონენტების მოძიება და მათთვის წყალსადენ-კანალიზაციის ქსელების მოწყობის სამუშაოების დაგეგმვა და მონიტორინგი; 
** შემოსული განცხადებების/საჩივრების განხილვა, ანალიზი და სათანადო რეაგირება; 
** დარიცხვების და გადახდების მონიტორინგი და დროული გადახდების უზრუნველყოფა; 
** წყლის დატაცების ფაქტების გამოვლენა და მათი აღმოფხვრა; 
** საქმიანობის შესახებ რეგულარული რეპორტების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სასურველია ტექნიკური განხრით;
** მინიმუმ 3 წლის სამუშაო გამოცდილება;
** პროექტების მართვის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა; 
** ინგლისური და/ან რუსული ენების კარგად ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** რამდენიმე საკითხზე პარალელური მუშაობის უნარი;
** შედეგებზე ორიენტირებულობა;
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2018 წლის 13 დეკემბრისა.

გთხოვთ, საგანში ("subject") მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.

განთ. 15 ნოემბერი 12:58

ბოლო ვადა 13 დეკემბერი 00:00

ფინანსური მენეჯერი

ID 55804

შემომყვანი ტურისტული სააგენტო "მიმინო თრეველ ჯორჯია" ეძებს კანდიდატს ფინანსური მენეჯერის პოზიციაზე.

ტურისტული კომპანია "მიმინო თრეველი" შემომყვანი ტურიზმის მიმართულებით აქტიურად ოპერირებს ბაზარზე უკვე რამდენიმე წელია და მომხმარებლებს სთავაზობს მრავალფეროვან ტურისტულ პაკეტებს, მათ შორის კომბინირებულ ტურებს კავკასიის რეგიონის მასშტაბით.

ორგანიზაცია დგას ორგანიზაციული ზრდის პერსპექტივის წინაშე და დასახული მიზნების განსახორციელებლად გვჭირდება შესაბამისი ადამიანური რესურსის აღმოჩენა და განვითარება. გთავაზობთ ამ ეტაპზე არსებული ღია პოზიციის აღწერილობას:

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** ტურისტულ პაკეტებში შემავალი მომსახურებების კალკულაციების წარმოება;
** დაგეგმილი და რეალური ფინანსური სურათის შედარება;
** შიდა კონტროლის პროცესებისა და სახაზინო ოპერაციების განხორციელება;
** ინვოისების შედარება, კონტროლი და ბიუჯეტის ფაილში ასახვა;
** ანალიტიკური რეპორტების წარმოება;
** უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული სხვა რელევანტური დავალებების შესრულება;

ძირითადი მოთხოვნები:,

** სასურველია უმაღლესი განათლება; განიხილებიან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტები, ბიზნესის ადმინისტრირების, ფინანსების მიმართულებით;
** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ფინანსებისა და ბუღალტერიის მიმართულებით;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** დელიკატური, ორგანიზებული, მობილიზებული;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;

რას გთავაზობთ ჩვენ:

** ანაზღაურება მოლაპარაკებადია - გამოცდილების, უნარებისა და კვალიფიკაციის გათვალისწინებით;
** ჯანმრთელობის კორპორატიული დაზღვევა;
** საკომუნიკაციო ხარჯები - ულიმიტო;
** სხვადასხვა სახის აქტივობები გუნდის შესაკავშირებლად (Team Building Activities);
** პროფესიული ზრდა - პიროვნული და პროფესიული განვითარებისთვის მნიშვნელოვანი ტრენინგ კურსები, მოწვეულ ტრენერებთნ ერთად;
** სასიამოვნო და მეგობრული გუნდი და სამუშაო ატმოსფერო;

თუკი თვლით, რომ თქვენი პერსონალური თვისებები და პროფესიულ/ენობრივი კვალიფიკაცია თავსებადია მოცემულ მოლოდინებთან, გთხოვთ, თქვენი მონაცემები გამოგვიგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, მხოლოდ რეზიუმეების განხილვის შედეგად, გადარჩეულ თავსებად აპლიკანტებს მოვიწვევთ ინტერვიუზე, ჩვენს ოფისში.

მადლობა "მიმიონ თრეველში" არსებული ღია პოზიციით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 15 ნოემბერი 12:57

ბოლო ვადა 13 დეკემბერი 00:00

კატეგორიის მენეჯერი

ID 55798

მაღაზიათა ქსელი შპს "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე.

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად  მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი, 106 ფილიალით.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი  კატეგორიის პროდუქცია:  პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო პროდუქცია. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ  ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად. 

"სუფთა სახლში" მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 800-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა  ძლიერი გუნდი,  რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.  

ვალდებულებები:

  • ყოველთვიური აქციების დაგეგმვა მომწოდებელთან;
  • სააქციო ფასების დადგენა;
  • საბაზისო ფასების დადგენა;
  • გაყიდვების ყოველკვირეული ანალიზი კატეგორიის და მომწოდებლების მიხედვით (მათ შორის კატეგორიაში პროდუქტების მიხედვით);
  • კონკურენტების ანალიზი;
  • საბაზისო ფასების და აქციების ყოველდღიური მონიტორინგი.
  • ასორტიმენტის დადგენა, გაფართოება და ახალი პოზიციების განხილვა;
  • კატეგორიის მერჩენდაიზინგი ყველა კონკრეტული მაღაზიისთვის;
  • სააქციო პროდუქციის შეკვეთების მომზადება და მომარაგების განყოფილებისთვის მიწოდება.


მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის სფეროში);
  • კომუნიკაბელური, ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • მიზანდასახული;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • ენერგიული და შრომის მოყვარე;
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
  • Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა;
  • აუცილებელია უცხო ენის ცოდნა (ინგლისური, რუსული);
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
  • სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
  • სასურველია კანდიდატს ჰყავდეს საკუთარი მსუბუქი ავტომობილი.  


დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected].  გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "კატეგორიის მენეჯერი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

"სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

განთ. 14 ნოემბერი 14:51

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

თურქულენოვანი გაყიდვების მენეჯერი

ID 55793

ჰოლდინგური კომპანია "თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას თურქულენოვანი გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში. 

ვაკანსიის კოდი: TGM0000180
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: გაყიდვები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 2 წელი გაყიდვებში.
** განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი.

ენები:

** ქართული - კარგი
** რუსული - კარგი
** თურქული - კარგი 
** ინგლისური - საშუალო (სასურველია)
** აზერბაიჯანული - საშუალო 

უნარები:

** დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი
** კომუნიკაბელურობა
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

დამატებითი მოთხოვნები:

** აუცილებელია თურქული ან/და აზერბაიჯანული და რუსული ენების ცოდნა.
** სასურველია ირანული და ინგლისური ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე.

სამუშაოს აღწერა:

** მომხმარებლის საჭიროების დადგენა და მისი ინტერესების მიხედვით, შესაბამისი მომსახურების გაწევა;
** კომპანიის პოტენციური მომხმარებლებისთვის პროდუქციის შეთავაზება, მახასიათებლების ახსნა/დემონსტრირება, დაინტერესების შემთხვევაში ფილიალში გადამისამართება;
** მომხმარებლისთვის ალტერნატიული პროდუქტის შეთავაზება (ონლაინ კატალოგის მიხედვით);
** კომპანიაში არსებული სიახლეების გაცნობა და შეთავაზება.

დამატებითი ინფორმაცია:

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს https://career.tegetamotors.ge/Job/180

განთ. 14 ნოემბერი 14:34

ბოლო ვადა 30 ნოემბერი 00:00

სოციალური მედია მენეჯერი

ID 55785

"IBF International Business Forum" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედია მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (კვირაში 5 დღე)
სამუშაო საათები: 10:00-19:00

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სოციალური ქსელების მართვა, კამპანიების გაშვება
  • სწორი აუდიტორიის შერჩევა და კამპანიის მონიტორინგი
  • ონლაინ კამპანიების ბიუჯეტირება და კონტროლი
  • კამპანიების შედეგების გაზომვა და ანალიზი
  • რეპორტინგი
  • კონტენტზე მუშაობა
  • Google Adwords-ის კამპანიების დაგეგმვა
  • ყოველთვიური სტატისტიკური ანალიზი
  • გეგმის შემუშავება
  • სოციალური მედია სტრატეგიის შემუშავება
  • სხვადასხვა საიტებზე ვებ ბანერებისა და ფრეროლების განთავსება და მართვა
  • Google Analytics
  • LinkBuilding


სავალდებულო ცოდნა და უნარები:

  • სოციალური ქსელების მართვის ცოდნა
  • ეფექტური წერისა და კომუნიკაციის უნარი
  • შემოქმედებითი აზროვნების უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • სიახლესთან ადაპტაციის უნარი
  • სასურველია მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "სოციალური მედია მენეჯერი".

წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 14 ნოემბერი 12:27

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

პროექტის მენეჯერი

ID 55783

სსიპ განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა აცხადებს კონკურსს საინფორმაციო სისტემების დაგეგმვისა და დანერგვის სამსახურის პროექტების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო აღწერილობა:

  • საინფორმაციო სისტემების დაგეგმვის, შემუშავებისა და დანერგვის პროცესების კოორდინაცია;
  • საინფორმაციო სისტემების შემუშავების პროცესის სრული ციკლის კოორდინაცია (პროექტის ოპერაციული დაგეგმვა; რისკების მართვა; პროექტის ყველა ეტაპის დოკუმენტირება; პროექტის განხორციელება და მონიტორინგი; )
  • საინფორმაციო სისტემების ფუნქციონირების ხარისხისა და უსაფრთხოების მოთხოვნების უზრუნველყოფა;
  • საინფორმაციო სისტემების ტექნიკური დავალების შემუშავება და ბიზნეს პროცესების დოკუმენტირება;
  • დეველოპერებთან მჭიდრო კომუნიკაცია, მიცემული დავალებების ვადების მართვა.
  • ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება.
  • დაინტერესებულ პირებთან საქმიანი კომუნიკაციის გამართვა;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია საგანმანათლებლო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია საჯარო სამსახურში (საბიუჯეტო დაწესებულებაში) მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია პროექტის მენეჯერის ან მსგავსი ფუნქციური დატვირთვით მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია ბიზნეს პროცესების დოკუმენტირების მიმართულებით სამუშაო გამოცდილების ქონა;
  • პროცესების ვიზუალური აღწერის უნარი (დიაგრამების, გრაფიკების და ა.შ.);
  • პრეზენტაციების მომზადებისა და პროექტის პრეზენტირების გამოცდილება;


სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

"საჯარო სამართლის იურიდიული პირის - განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის შექმნისა და მისი დებულების დამტკიცების შესახებ" საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2011 წლის 30 დეკემბრის N229/ნ ბრძანება.

პიროვნული თვისებები:

  • ყურადღების კონცენტრირების მაღალი დონე.
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი.
  • ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი.
  • საქმიანი ურთიერთობების წარმოების უნარ-ჩვევები.
  • სამუშაოს დათქმულ ვადებში შესრულების უნარი.
  • სამუშაოს ვადის განსაზღვრა და მისი ეფექტური მართვის უნარი.
  • გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.
  • ინიციატივიანობა.


დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, 2018 წლის 25 ნოემბრამდე გამოაგზავნოთ ქართულ ენოვანი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და "Subject"-ის ველში აუცილებლად უნდა მიეთითოს შესაბამისი პოზიციის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

საკონტაქტო ინფორმაცია:

მისამართი: თბილისი, ფანჯიკიძის 1ა
ტელ: 2 200 220 (5046) | ვებ-გვერდი: http://www.emis.ge

განთ. 14 ნოემბერი 12:21

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 55775

მედია ჰოლდინგი "კომერსანტი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

  • დეპარტამენტის ფინანსური მაჩვენებლების გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა;
  • კომპანიების მარკეტინგული და PR კამპანიების დაგეგმვა და კოორდინაციაში მონაწილეობა;
  • ბაზრის მუდმივი მონიტორინგი და შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება ხელმძღვანელობისთვის;
  • სარეკლამო პროდუქტების/პაკეტების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;


მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, MBA ჩაითვლება უპირატესობად;
  • რადიო-ტელევიზიის გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცილება ჩაითვლება უპირატესობად.
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
  • უცხო ენების, ინგლისურის და რუსულის სრულყოფილი ცოდნა.
  • ციფრული კამპანიების დაგეგმვა, მართვა, გაზომვა (ROI, KPIs) და რეპორტინგი;


პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

  • მიზანმიმართული;
  • კომუნიკაბელური, მიზანმიმართული და დისციპლინირებული;
  • ინიციატივიანი და ახალი იდეების გენერატორი;
  • ზოგადი სტრატეგიული ხედვის უნარი;
  • დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • პრობლემების დამოუკიდებლად გადაჭრის უნარი;
  • კრიტიკულ სიტუციებში სწორი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;


მაღალი ანაზღაურება - ხელფასი დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარ ჩვევებზე.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე მეილზე: [email protected] და მეილში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება გაყიდვების მენეჯერი, სხვა შემთხვევაში CV არ განიხილება. 

ვაკანსია არის სრულ განაკვეთზე.

განთ. 12 ნოემბერი 15:43

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

1C ადმინისტრატორი

ID 55774

კომპანია "გეფა/ფარმადეპო" აცხადებს ვაკანსიას 1C ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • 1C გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
  • ახალი ფუნქციონალური მოდულის შექმნაში მონაწილეობის მიღება.
  • კონფიგურაციის განახლება/ტესტირება. (ახალი ფუნქციონალური მოდულის დამატებისას)
  • მონაცემთა ბაზის ასლების შენახვა პერიოდულად და საჭიროების შემთხვევაში მათი აღდგენის უზრუნველყოფა.
  • აღრიცხვის პროგრამიდან დოკუმენტების გაცვლა ვებ-სერვისებით და მათი გადამოწმება.
  • დოკუმენტებისა და ცნობარების ჯგუფური (ცხრილური ნაწილის) დამუშავების შესაძლებლობა.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • 1С საბუღალტრო პროგრამის საბაზისო დონეზე ცოდნა;
  • ბუღალტრული აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • Excel - ის მაღალ დონეზე ცოდნა.


დაინტერესებული პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და საგნის ველში ("subject") მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 12 ნოემბერი 15:41

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 55764

სს „ნიკორა ტრეიდი“- ბაზარზე სუპერმარკეტების მრავალრიცხოვანი ქსელით არის წარმოდგენილი. ჰოლდინგის შემადგენლობაში შედის  „ნიკორას“, „ნუგეშის“, „ლიბრესა“ და „სანდეის“ მაღაზიები. ამ ეტაპისათვის კომპანია ფლობს 200-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს, რომელთაგანაც 174 თბილისში, ხოლო 35 საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებშია წარმოდგენილი.

„ნიკორა ტრეიდის“ მთავარი მიზანია - განვითარება, გაფართოებისკენ მუდმივი სწრაფვა, სიახლეების ათვისება,  ხარისხის კონტროლი, სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა და მომხმარებლის ერთგულების მოპოვება. „ნიკორა ტრეიდის“ თანამშრომელთა რაოდენობა 4500-ს შეადგენს.

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს http://nikora.ge/

 

სს „ნიკორა ტრეიდი“ აცხადებს  ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა
  • დარბაზში პროდუქციის განლაგების, ვადების კონტროლი და ჩამოწერის წარმოება
  • პროდუქტებზე ფასების ცვლილებასთან დაკავშირებით მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ახალი ფასმაჩვენებლის დაბეჭდვა და შესაბამის პროდუქტთან განთავსება
  • სავაჭრო დარბაზში აღწერის პროცესში უშუალო ჩართულობა
  • სავაჭრო დარბაზში სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვის მონიტორინგი
  • საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლებისთვის კონსულტაციის გაწევა

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია)
  • სავაჭრო ობიექტში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა
  • რუსული ენის ცოდნა (სასურველია)

 

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაბელურობა
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • შრომისმოყვარეობა

 

ჩვენ გთავაზობთ

  • კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას
  • მეგობრულ სამუშაო გარემოს

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე – [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება „ადმინისტრატორი“.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 12 ნოემბერი 14:11

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00