ფილტრი

ვაკანსიები

ადამიანური რესურსების მართვის მენეჯერი

ID 61296

"YOYOSO" აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების მართვის მენეჯერის პოზიციაზე.

"YOYOSO" - კორეული ბრენდია , რომელიც 2014 წელს დაარსდა და ამჟამად ათასზე მეტი სავაჭრო ობიექტით სარგებლობს მსოფლიო ბაზარზე.

საქართველოში "YOYOSO"-ს პირველი ფილიალი 2018 წლის 27 დეკემბერს გაიხსნა.

"YOYOSO" ქართველ მოხმარებელს 2000 მდე დასახელების პროდუქციას თავაზობს, რომელიც ძირითადად სავაჭრო პროდუქციის რვა კატეგორიას ეფუძნება, რაც მოიცავს: კოსმეტიკას, სახლისა თუ ელექტრო მოწყობილობების აქსესუარებს, საკანცელარიო ნივთებს, ყოველდღიურ მოდურ აქსესუარებსა და სეზონურ საჩუქრებს.

მდებარეობა: თბილისი;
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 - 19:00

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების ან/და სოციალური მეცნიერებების მიმართულებით;
** საქართველოს შრომის კოდექსის ცოდნა;
** ადამიანური რესურსების მართვაში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Word, MS Excel);
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** სასურველია APEX სისტემასთან მუშაობის გამოცდილება.

ძირითადი მოვალეობები:

** თანამშრომელთა რეკრუტინგის სრული პროცესის მართვა;
** ადამიანური რესურსების მართვის პოლიტიკის შემუშავება;
** სახელფასო და საბიუჯეტო მონაცემების დამუშავება-კონტროლი;
** შრომითი ხელშეკრულების გაფორმება და თანამშრომლების პირადი საქმის დოკუმენტების მართვა;
** ჯანმრთელობის დაზღვევის ბაზის წარმოება, ცვლილებების გაფორმება, სადაზღვეო კომპანიასთან ურთიერთობა და ყოველთვიური შედარება;
** თანამშრომელთა პროფესიული განვითარებისთვის ტრენინგების დაგეგმვა/ორგანიზება;
** თანამშრომლებთან დაკავშირებული ცვლილებების მართვა-კონტროლი;
** თანამშრომლების მოტივაციის ამაღლებისთვის შესაბამისი ღონისძიებების განხორციელება;
** საჭიროებიდან გამომდინარე, ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაციის კარგი უნარ-ჩვევები;
** მოწესრიგებული;
** აქტიური;
** ორგანიზებული;
** ერთდროულად რამდენიმე სამუშაოს შესრულების უნარის მქონე;
** გუნდური მუშაობის უნარის მქონე;
** დეტალების მიმართ ყურადღებიანი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით და რეკომენდაცია ბოლო სამუშაო ადგილიდან, ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ადამიანური რესურსების მართვის მენეჯერი".

გთხოვთ მიუთითოთ თქვენი სახელფასო მოლოდინი.

კანდიდატის განხილვა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავებისა და მასთან გასაუბრების საფუძველზე.

"YOYOSO" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 17:19

ბოლო ვადა 21 ივნისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 61292

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე. 

სამუშაო გრაფიკი: სრული, 10:00-19:00, კვირაში 1 დასვენების დღე (შრომითი ხელშეკრულების გაფორმების შემდგომ) 
ხელფასი: 500-დან 1000 ლარამდე.

ვალდებულებები: 

** პერსონალისა და გაყიდვების მართვა; 
** მომსახურების ხარისხის კონტროლი;
** სავაჭრო სივრცის დიზაინის შექმნა და მერჩენდაიზინგი; 

აუცილებელი მოთხოვნა: 

** დახვეწილი მეტყველება, დამკვეთებთან მოლაპარაკების უნარი; 
** საოფისე პროგრამა-ექსელში რეპორტის მომზადების შესაძლებლობა;
** ერთ ადგილზე მუშაობის 2 წლიანი უწყვეტი სტაჟი (აუცილებელი პირობა). 

კანდიდატების არჩევა მოხდება გასაუბრებისა და ტესტირების საფუძველზე. საჭიროების შემთხვევაში, არჩეული კანდიდატები გაივლიან 15-30 დღიან უფასო კვალიფიკაციის ამაღლების კურსებს. 

არჩეულ კანდიდატებს გაუფორმდებათ შრომითი ხელშეკრულება საიდანაც 2 თვე მოიაზრება საგამოცდო-სწავლების პერიოდად. საგამოცდო პერიოდში ხელფასი განისაზღვრება ინდივიდუალურად შედეგიდან გამომდინარე. საბოლოოდ, ხელშეკრულების პირობები და ანაზღაურება განისაზღვრება კომპეტენციის, მიღებული შედეგების და უნარების შესაბამისად.

დაინტერესებულ კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ CV ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected]; გთხოვთ, ელფოსტის გამოგზავნისას, საგანში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება. გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისი განაცხადები და CV-ში დეტალურად აღწეროთ წინა სამსახურიდან განთავისუფლების მიზეზი, მიუთითოთ სწორი და სრულყოფილი ინფორმაცია, რადგან მასში მითითებული ნებისმიერი არასწორი ან არასრული ინფორმაცია შეიძლება გახდეს კონტრაქტის ნებისმიერ ეტაპზე შეწყვეტის მიზეზი.

განთ. დღეს 13:23

ბოლო ვადა 22 ივნისი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 61285

Entrée აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე

 

მოთხოვნები:

  • განათლება - უმაღლესი
  • ენები - ინგლისური,რუსული სრულყოფილად
  • კომპიუტერის ცოდნა - სამომხმარებლო დონეზე
  • სამუშაო გამოცდილება - მინიმუმ 3 წელი ნებისმიერი ტიპის რითეილში
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • დროის მენეჯმენტის უნარი
  • კომუნიკაციის უნარი
  • ორგანიზებულობის უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • მინიმალული მათემატიკური ანალიზის უნარი

 

 

მოვალეობები:

  • კაფე/მაღაზიის მუშაობისათვის აუცილებელი პროცედურების მართვა-კონტროლი
  • გაყიდვების დაგეგმვა მართვა და კონტროლი
  • შესყიდვების დაგეგმვა მართვა და კონტროლი
  • მარჟის კონტროლი
  • მერჩენდაიზინგის მართვა და კონტროლი
  • პერსონალის მოტივაცია და კონტროლი
  • მომხმარებლების სერვისის კონტროლი
  • შედეგების ანალიზი
  • ობიექტის გარე და შიდა იერსახის სტანდარტებთან შენარჩუნება და კონტროლი

 

დაინტერესებულმა პირებმა CV გამოგზავნეთ ელ-ფოსტაზე: [email protected]

განთ. დღეს 12:33

ბოლო ვადა 13 ივნისი 00:00

პრობლემური სესხების მენეჯერი

ID 61275

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური სესხების მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/35877/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 7 ივნისი, 2019 წ.

განთ. დღეს 11:40

ბოლო ვადა 7 ივნისი 00:00

ადმინისტრაციული ასისტენტი

ID 61273

შპს "მეღვინეობა ხარება" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.

სამუშაო განაკვეთი: 5 დღიანი სამუშაო კვირა (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით);
სამუშაო საათები: 09:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე;
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 700 ლარი 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე მომსახურების სფეროში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office).

ფუნქციები და მოვალეობები:

** კომპანიის დირექტორისთვის საორგანიზაციო და ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
** დავალებების ვადების კონტროლი და საჭიროებისამებრ კომპანიის დირექტორისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
** სხვადასხვა ღონისძიებების, შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება;
** ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხი და საჭიროებისამებრ, მათი გადამისამართება;
** სტუმრების მიღება, გაცილება
** კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული კორესპონდენციის მიღება/გაგზავნა;
** ხელმძღვანელის მიერ სხვადასხვა დავალებების შესრულება;
** საჭიროებისამებრ სოციალური ქსელის მართვა.

პიროვნული თვისებები:

** სასიამოვნო გარეგნობის, პრეზენტაბელური
** 22 წლიდან 30 წლამდე ასაკის
** კომუნიკაციის და აკადემიური წერის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი.

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV ფოტოსურათით) შემდეგ ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ პოზიცია - "ადმინისტრაციული ასისტენტი" - წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

კანდიდატის განხილვა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავების, ტესტირების და გასაუბრების საფუძველზე.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 10:48

ბოლო ვადა 24 ივნისი 00:00

მერჩენდაიზინგის და თრეიდ მარკეტინგის მენეჯერი

ID 61260

სს "სმარტ რითეილი" აცხადებს ვაკანსიას მერჩენდაიზინგის და თრეიდ მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თბილისში. 

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის იმპორტისა და მომწოდებლებთან არსებული განლაგების სტანდარტიზაცია და კონტროლი.
** მაღაზიებში არსებული მარკეტინგული მასალების ინვენტარიზაცია და მონიტორინგი.
** პრომო ადგილების და მარკეტინგული აქტივობის კომპანიებისთვის შეთავაზება.
** არსებულ მოიჯარეებთან კომუნიკაცია და ახალი ხელშეკრულებების, მომზადება/გაფორმება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** საცალო ვაჭრობაში შესაბამის სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება.
** ქართული, რუსული და ინგლისური ენების სრულყოფილი ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა: Microsoft Office;

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 31 მაისი.

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის. თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება ელექტრონულ მისამართზე 6 თვის ვადით.

განთ. გუშინ 14:45

ბოლო ვადა 24 ივნისი 00:00

კომპლექსის მენეჯერი

ID 61255

სს "m2 უძრავი ქონება" აცხადებს ვაკანსიას კომპლექსის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპლექსის მოვლა-პატრონობის სერვისების მართვა, კოორდინაცია, დაგეგმვა და კონტროლი;
** საცხოვრებელი კომპლექსის მომსახურების ხარისხის კონტროლი, პრევენციული ზომების მიღება, ნაკლოვანებების აღმოჩენა და ოპტიმალური გადაჭრის გზების მოძებნა;
კომპლექსის ხარვეზების აღრიცხვა;
** მაცხოვრებლების მიერ განხორციელებული სატელეფონო ზარებისა და შეტყობინებების მიღება, აღრიცხვა და დროული რეაგირება;
** კომუნიკაცია დაკავშირებულ მხარეებთან, როგორიცაა სამეზობლო/ამხანაგობა, კონტრაქტორი კომპანიები;
** კონტრაქტორების მიერ ჩასატარებელი სამუშაოების კონტროლი და საჭიროების შემთხვევაში ნაკლოვანების გამოსწორების უზრუნველყოფა;
** კომპლექსის მოვლის მომსახურების ხარჯების დაფარვის კონტროლი, დავალიანებების მონიტორინგი და რეპორტინგი;

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია უძრავი ქონების მართვის მიმართულებით);

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel, Word, Outlook);
** ენების ცოდნა: ქართული სრულყოფილად, ინგლისური და რუსული ენების საფუძვლიანი ცოდნა;
** მომსახურების და კომუნიკაციის კარგად განვითარებული უნარები;
** მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
** ორგანიზებულობა და მართვის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** გადაწყვეტილების დროულად მიღების უნარი;
** მოტივაცია და ენერგიულობა;
** ინიციატივის გამოჩენის უნარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტით მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 31 მაისისა (გამოგზავნის შემთხვევაში გთხოვთ სათაურის (subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება).

განთ. გუშინ 13:57

ბოლო ვადა 24 ივნისი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 61234

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 48 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით.

მეტი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.facebook.com/SPAR.Georgia/

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს კონკურსს კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის ვაკანტურ პოზიციაზე.

მოვალეობები:

** კომპანიის კორპორატიული გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება;
** პოტენციური კლიენტების მოძიება და მონაცემთა ბაზის შექმნა-განვითარება; 
** ინფორმაციის გავრცელების არხების შექმნა-განვითარება; 
** შემოთავაზებების შინაარსისა და ფორმის შექმნა-განვითარება; 
** გაყიდვების სტიმულირებისთვის აქტივობების ორგანიზება;
** დამკვეთის მოთხოვნების გამოვლენა/ფორმირება და შეთავაზებების შექმნა-განვითარება; 
** პოტენციური კლიენტებისთვის კომპანიის მომსახურების შესახებ სრული ინფორმაციის მიწოდება; 
** პირდაპირი გაყიდვების წარმოება პოტენციურ კლიენტებთან შეხვედრებისა და პრეზენტაციების საშუალებით; 
** კომპანიის კორპორატიული პროდუქტების განვითარებაში მონაწილეობის მიღება;
** ყველა საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება (ხელშეკრულება, კომერციული წინადადება, პრეზენტაცია, ტენდერი, აუქციონი...);
** ინდივიდუალური წინადადებების მომზადება კომპანიებისთვის; 
** გრძელვადიანი ურთიერთობების განვითარება არსებულ პერსპექტიულ კლიენტებთან;
** კომპანიის მასშტაბით, კორპორატიულ სეგმენტზე სტრატეგიული ამოცანების განსაზღვრა;

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ბიზნესის ადმინისტრირება; მარკეტინგი; ფინანსები);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** საორგანიზაციო, საკომუნიკაციო, დროისა და პროცესების მართვის უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე [email protected] და სათაურის ველში - "Subject" მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება "კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი" წინააღმდეგ შემთხვევაში, კანდიდატურა ვერ განიხილება. 

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. 23 მაისი 17:09

ბოლო ვადა 18 ივნისი 00:00

1C სისტემის ადმინისტრატორი

ID 61231

პრემიუმ ალკოჰოლის მაღაზიების ქსელი "ალკორიუმი" და "ვისკის სახლი" აცხადებს ვაკანსიას 1C სისტემის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** 1С პლატფორმის განახლება-მოდიფიცირება
** პროგრამაში ინფორმაციის შეყვანა/დამუშავება
** ERP 1С სისტემაში არსებული პრობლემების აღმოჩენა და აღმოფხვრა
** 1С კონფიგურაციების ოპტიმიზაცია
** დაკისრებული ფუნქციების პროგრამული შეფასება და შესრულება მოცემულ პერიოდში
** პროგრამაში ახალი ფუნცქიონალური მოდულების/ფუნქციების დამატება და თანამშრომლებისათვის წარდგენა
** თვის დახურვის რეგლამენტირებული და არარეგლამენტირებული დავალებების შესრულება
** რეპორტების აწყობა მომხმარებლების მოთხოვნის მიხედვით
** პროგრამის ადმინისტრირებისთვის სხვა საჭირო ფუნქციების შესრულება.

საჭირო კვალიფიკაცია და უნარები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ფინანსების განხრით
** ERP სისტემის ადმინისტრატორად მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება
** ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა. რუსული და ინგლისური ენების სამუშაო დონეზე ცოდნა
** დეტალებზე კონცენტრაციის უნარი
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
** პუნქტუალურობა

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება თემის გრაფაში, წინააღმდეგ შემთხვევაში რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 23 მაისი 16:36

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

SEO ანალიტიკოსი/მენეჯერი

ID 61227

კომპანია "Vendoo" არის ელექტრონული კომერციის ინოვაციური ქართული პლატფორმა და აცხადებს ვაკანსიას SEO ანალიტიკოსის/მენეჯერის პოზიციაზე

აუცილებელი მოთხოვნები:

** მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება SEO ანალიზის მიმართულებით
** SEO სტრატეგიის განვითარების გამოცდილება
** SEO ანალიზის ინსტრუმენტების (მაგალითად Google Search Console; Semrush; Ahrefs; Ubersuggest; Google trends; google adwords; და/ან სხვა) სიღრმისეული ცოდნა
** საძიებო სისტემების მუშაობის ალგორითმების ცოდნა, განახლებების შესახებ ინფორმაციის ფლობა
** HTML CSS JS ცოდნა
** სხვადასხვა CMS-ების სიღრმისეული ცოდნა

ჩვენ გთავაზობთ:

** შრომით ბაზარზე კონკურენტულ ანაზღაურებას
** ამბიციურ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და მზად ხართ მიიღოთ მონაწილეობა ამ პროექტში გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე [email protected]. subject-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 23 მაისი 15:27

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

მიმღების ადმინისტრატორი

ID 61225

"პალიტრა მედია ჰოლდინგი" აცხადებს ვაკანსიას მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

"პალიტრა მედია ჰოლდინგი"-ს პროფესიონალთა გუნდი 1800 თანამშრომლისგან შედგება, რომელიც 22 წელზე მეტია ქმნის მაღალხარისხიანი პროდუქტებისა და მომსახურების ფართო სპექტრს ასიათასობით მომხმარებლისთვის. "პალიტრა მედია ჰოლდინგი" აერთიანებს 23 წევრ კომპანიას. ჰოლდინგის ძირითადი მიმართულებებია: განათლება, წარმოება, მედია, წიგნების მაღაზიათა ქსელი, სტამბა და ელ. კომერცია.

დაინტერესებული პირები, განცხადების სრული ტექსტის სანახავად და რეზიუმეს ასატვირთად გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს:
http://hr.palitra.ge/vacancy/0x8fbd005056a2625311e9789b9c0ac0ec

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 17 ივნისი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 მაისი 15:20

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00

ონლაინ გაყიდვების განვითარების მენეჯერი

ID 61224

შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგი" დაარსდა 2014 წლის ივნისს. კომპანიის ძირითადი მიმართულებაა სამშენებლო - სარემონტო მასალების და საოჯახო სამეურნეო საქონლის საცალო და საბითუმო ვაჭრობა. კომპანია ოპერირებს "დომინო"-ს სავაჭრო ნიშნის ქვეშ და თავის მომხმარებელს წარმოუდგენს 50 000 ზე მეტი დასახელების პროდუქციას.

2015 წლის 23 მაისს შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგ"-მა გახსნა თავისი პირველი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი "დომინო", რომელიც განთავსებულია სავაჭრო ცენტრ "EAST POINT"-ის ტერიტორიაზე, დიდ დიღომში და ისანში.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ონლაინ გაყიდვების განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე "ისთ ფოინთის" ფილიალში.

ძირითადი მოვალეობები:

** კონკურენტი კომპანიების ანალიზი, ახალი წინადადებების წარდგენა მარკეტინგული სტრატეგიის შესაცვლელად;
** ​ონლაინ-ჰიპერმარკეტში მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და მათი ეფექტურობის ანალიზი;
** ვებ -გვერდის მომხმარებელზე მორგებისთვის გეგმის შემუშავება;
** ​ონლაინ-ჰიპერმარკეტში ექსკლუზიური აქციების, სარეკლამო შეთავაზებების მომზადება;
** შიდა მომწოდებლების ასორტიმენტის სიის ფორმირება და ინტერნეტ მაღაზიის ხელმძღვანელთან განხილვა შემდგომი კოორდინაციისთვის;
** Google AdWords, Analytics და Google Ads გამოყენება და ანალიზი;
** მომხმარებლის ქცევის ანალიზი Google Analytics-ის გამოყენებით;
** კონკურენტი კომპანიების ონლაინ მაღაზიებში ფასების მონიტორინგი;
** აქციების/შეთავაზებების ეფექტურობის შეფასება, კონვერსიის გაზრდაზე მუშაობა, გაყიდვების გაზრდა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** e-сommerce ბაზრის სპეციფიკის ცოდნა;
** ონლაინ გაყიდვების სპეციფიკის ცოდნა;
** SEO, SEM, E-commerce, Google AdWords და Google Ads პროგრამების ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა აუცილებელია;

პიროვნული თვისებები:

** რამოდენიმე საკითხზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
** გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მოტივირებული;

თუ გსურთ შეუერთდეთ მოტივირებულ, ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდს, პროფესიულად განვითარდეთ და აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე [email protected]

სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ფილიალი, რომელშიც გსურთ განაცხადის შემოტანა, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგმა" დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგის" ბაზაში 1 წლის ვადით.

განცხადების შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 17 ივნისი.

გისურვებთ წარმატებებს !

განთ. 23 მაისი 15:07

ბოლო ვადა 17 ივნისი 00:00