ფილტრი

ვაკანსიები

კონდიტერი ყაზბეგში

ID 62989

"სასტუმრო რუმსი ყაზბეგი" აცხადებს ვაკანსიას კონდიტერის პოზიციაზე.

დეპარტამენტი: კვებისა და სასმელების დეპარტამენტი
მოახსენებს: სამზარეულოს შეფ-მზარეულს

სამუშაოს მიზანი: პასუხისმგებელია დაკავებული თანამდებობის შესაბამისი მოვალეობების შესრულებაზე და მასთან დაკავშირებული ყველა დავალების ხარისხიანად განხორციელებაზე.

მოთხოვნები:

- შესაბამისი სამუშაო გამოცდილება;
- პროფესიული განათლება სასმელებისა და კვების მიმართულებით (ჩაითვლება უპირატესობად);
- ინგლისური ენის ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად);
- საკვებისა და სასმელების პროდუქტების კარგ დონეზე ფლობა;

უნარები:

- გუნდური მუშაობის უნარი;
- კარგი კომუნიკაციის უნარი;
- რამდენიმე საქმის ერთდროულად კეთებისა და კონტროლის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

ძირითადი მოვალეობები:

- საკონდიტრო პროდუქტების, დესერტებისა და ფუნთუშეულის მომზადება - ცხობა, გაფორმება;
- აღმასრულებელი შეფ-მზარეულისა და შეფ-მზარეულისათვის დახმარების გაწევა სხვადასხვა კერძების მომზადებისა და გაფორმების დროს;
- სამზარეულოს დანადგარებისა და აღჭურვილობის მონიტორინგი;
- სტანდარტიზირებული რეცეპტების მიხედვით მენიუში არსებული ყველა პროდუქტის მომზადება სხვადასხვა ღონისძიებისთვის;
- ყველა შეკვეთის დროულად დამზადება და მიწოდება;
- მენიუს სრული გეგმის, განსაკუთრებული შეკვეთებისა და მათი მომზადების წესის სრულყოფილად ცოდნა;
- ჰიგიენის ნორმების ზედმიწევნით დაცვა, სასიამოვნო, პრეზენტაბელური გარეგნობის შენარჩუნება, სუფთა და მოწესრიგებული უნიფორმისა და სახელის აღმნიშვნელი სამკერდე ნიშნის ტარება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 10 ოქტომბერი 11:57

ბოლო ვადა 10 ნოემბერი 00:00

დეპარტამენტის ზედამხედველი ყაზბეგში

ID 62670

Rooms Hotel Kazbegi is looking for a suitable candidate for the position of Front Office Supervisor.

Department: Front Office
Reports to: Front Office Manager

Position scope: Reporting to Front Office Manager, manage the functional areas of reception, bellboy, reservations and guest relations to ensure the highest levels of customer satisfaction are achieved, whilst maintaining an efficient system for room allocation, check-in, check out and revenue supervision.

Duties and responsibilities:

- Carrying out duties and managing any consequences arising from the implementation of delegated authority;
- Promoting outstanding execution of duties within the framework set forth by the Front Office Manager;
- Ensuring accurate registration and assistance of customers;
- Reviewing the arrival list in the morning (looking for special notes, whether appropriately distributed), to alleviate problems upon arrival;
- Ensuring that vacant rooms are cleaned (reports guest departures to housekeeping), subsequently keep a record of occupied and blocked rooms and compare it with housekeeping`s rooming list;
- Accurately controlling the entrance day rates given (and foreign exchange rates), registering them into the computer, issuing invoices and controlling them upon check-out, accordingly close the accounts;
- Taking necessary measures to avoid customers not having opened credit accounts to leave without having paid and timely forward customer debts and agency invoices to accounting;
- Constantly controlling the front cash, immediately reporting any discrepancies to the Front Office Manager;
- Accurately controlling the credit and cash procedures of the different departments;
- Ensuring proper dissemination of reports prepared by the night shift to appropriate departments as directed by the General Manager (Front Office Manager);
- Statistics of customers, special information and front office reports: proper and tidy filing of all reports;
- Informing the General Manager (Front Office Manager) of guest requests and complaints;
- Establishing good communication with agencies and their tour guides, direct planning of room distribution of incoming groups;
- Knowledgeable of cultural and art events (in proximity of the hostel) as well as excursions and entertainment, maintaining relevant information brochures at the desk;
- Constantly reviewing the general forecast and immediately informing any irregularities to the front office manager;
- Auditing (revenue management) and arranging services of receptionists, operators and bellboys;
- Promoting courteous and efficient service of all front office staff, assisting and training them.

Knowledge, skills and abilities:

- At least 2 years of work experience in the Front Desk Department of a Hotel;
- English and Russian language proficiency required, additional languages will be considered as a plus;
- High proficiency in MS Windows, and Hotel registration software;
- Effective oral and written communication skills;
- Accepting management principles and views;
- Good team player and leadership skills;
- Ability to take responsibility and demonstrate authority;
- Attentive enough to control several tasks simultaneously;
- Analytical and decisive;
- Equipped with managerial skill;
- Welcoming attitude;
- Neat and positive appearance;
- Patient listener;
- Good sense of humor;
- Attentive to details.

General: Observing Hotel`s Fire, Health and Safety procedures.

Please send your resume to: [email protected]. Please indicate the position title in subject line, otherwise your application will not be considered.

Only qualified candidates will be contacted.

Given Job Description may be subject to change and clarifications.

განთ. 25 სექტემბერი 14:01

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

ბარმენი ყაზბეგში

ID 62669

Rooms Hotel Kazbegi is looking for a suitable candidate for the position of Bartender.

Department: Food and Beverage Department
Reports to: F&B Supervisor

Position scope: Job purpose of a bartender is to serve customers, make them feel welcome, secure and relaxed. Overall responsibility includes high quality service, checking for visitors, creativity and ability to exploit sales opportunities.

Knowledge, skills and abilities:

- Work experience in related field is required
- Education in Food and Beverage field is considered as a plus
- Fluency in English is required; Any additional languages considered as a plus
- Sound knowledge of Food and Beverage products
- Ability to work in teams
- Excellent communication skills
- Attentive enough to control several tasks simultaneously
- Clean and positive appearance
- Attentive to details.

Responsibilities:

- Take orders and ensure food and beverage is served as required
- Describe ingredients of the beverages to the visitors
- Inform customers about daily specials
- Maintain a two-way communication with different types of customers
- Operate POS ensuring orders are posted, bills are cashed or signed for, payment is received or posted to guest rooms
- Keep the bar free of dirty glasses and crockery
- Implement closing procedures ensuring bar area is secure
- Implement cleaning schedule/procedures as required
- Make every effort to maximise sales opportunities
- In case of complaints, inform Restaurant/Bar Supervisor. Rectify wrong doing and any guest demands
- Always have a positive expression with the smile

General:

- Observe the Hotel`s Fire, Health and Safety procedures.
- Maintain international food safety functions.

Please send your resume on: [email protected] and indicate the position title in subject line, otherwise your application will not be considered.

Only qualified candidates will be contacted.

Given Job Description may be subject to change and clarifications.

განთ. 25 სექტემბერი 13:49

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

ცხელი კერძების მზარეული ყაზბეგში

ID 62668

სასტუმრო "რუმს ყაზბეგი" აცხადებს ვაკანსიას ცხელი კერძების მზარეულის პოზიციაზე.

დეპარტამენტი: კვებისა და სასმელების დეპარტამენტი
ანგარიშვალდებულება: სუ-შეფი, შეფ მზარეული

სამუშაოს მიზანი: პასუხისმგებელია ხარისხიანი ცხელი კერძების მომზადებაზე, მის პოზიციასთან დაკავშირებული ყველა დავალების ეფექტურად განხორციელებაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- დაემორჩილოს სტანდარტებს და ჯგუფის აღმასრულებელი შეფ მზარეულის მიერ დადგენილ რეცეპტებს;
- შეასრულოს ყველა შეკვეთა ზედმიწევნით სიზუსტით და მინიმალური დანაკარგით;
- სამზარეულოს სხვა თანამშრომლებთან ერთად, უზრუნველყოს სამზარეულოს შეუფერხებელი მუშაობა;
- დაამყაროს ეფექტური და პროდუქტიული ურთიერთობა სამზარეულოს თანამშრომლებთან;
- განახორციელოს სამზარეულოს დანადგარების და აღჭურვილობის მონიტორინგი;
- ატარებდეს მოწესრიგებულ უნიფორმას, გამოიყურებოდეს სუფთად და შეესაბამებოდეს სტანდარტებს;
- დაიცვას ჰიგიენის ნორმები;
- უზრუნველყოს ჰიგიენის მაღალი დონე და დისციპლინა.

საჭირო უნარები:

- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესობად);
- პროფესიული განათლება სასმელებისა და კვების მიმართულებით (ჩაითვლება უპირატესობად);
- დატვირთულ სამუშაო გარემოში მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 25 სექტემბერი 13:46

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

მიმტანი გუდაურში

ID 62610

The client company is a Georgia based Corporation that has notable shares across Georgia which includes the ownership of resort property which is planned to open in December 2019.

This property will be a part of a Georgian hotel chain that will be opened across Georgia within the next 5 years.

Offering stunning views, boasting over 100 well-appointed rooms and suites, the hotel has the largest ballroom in the region, meeting facilities, dining outlets, a spa with indoor swimming, private parking, a bar, a terrace and many more.

Why You Want to Work for Us...

Company is a growing property ownership and management company with plans to open up to 1, 000 hotel rooms by 2025 in different regions in Georgia.

Title: Waiter/Waitress

Location: Gudauri
Reports to: F&B Manager

Compensation and Benefits: Living will be provided.

Position summary: Waiter/Waitress responsibilities include greeting and serving guests, provide detailed information on menus, multi-tasking various front-of-the-house duties and collecting the bills.

Main duties:

- Greet and escort guests to their tables
- Present menu and provide detailed information when asked (e.g. about portions, ingredients or potential food allergies)
- Inform customers about the day`s specials
- Offer menu recommendations upon request
- Up-sell additional products when appropriate
- Check customer satisfaction throughout the meal
- Take accurate food and drinks orders, using a POS ordering software
- Communicate order details to the Kitchen Staff
- Check dishes and kitchenware for cleanliness and presentation and report any problems
- Deliver checks and collect bill payments
- Train new associates on F&B product knowledge & Up Sale skills to create excellent service performance.

Requirements:

- Fluent English is a must; additional languages are considered as a plus;
- Work experience in related field is considered as a plus
- Ability to work in teams
- High sense of responsibility and punctuality
- Strong communication and interpersonal skills
- Self-motivated, smart, positive and energetic.

Interested and qualified candidates should send their resume by e-mail: [email protected] with the position title in the subject line, no later than 25 October 2019.

განთ. 23 სექტემბერი 14:21

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

მიმღები-რეგისტრატორი გუდაურში

ID 62608

The client company is a Georgia based Corporation that has notable shares across Georgia which includes the ownership of resort property which is planned to open in December 2019.

This property will be a part of a Georgian hotel chain that will be opened across Georgia within the next 5 years.

Offering stunning views, boasting over 100 well-appointed rooms and suites, the hotel has the largest ballroom in the region, meeting facilities, dining outlets, a spa with indoor swimming, private parking, a bar, a terrace and many more.

Why You Want to Work for Us...

Company is a growing property ownership and management company with plans to open up to 1, 000 hotel rooms by 2025 in different regions in Georgia.

Title: Front Office Receptionist

Location: Gudauri
Reports to: Front Office Manager
Compensation and benefits: Living will be provided.

Position summary: Hotel Front Office Receptionist responsibilities includes registering guests, managing reservations and providing information about rooms, rates and amenities.

Main duties:

- Provide rooms to guests with prior reservations, in accordance with their preferences
- Register all information filled out by the guests on the registration cards into the computer
- Review the arrival list every morning one last time for room allocation and special notes
- Check customer key return on the departure list
- Check the departure list every morning for any notes
- Fill all front office reports properly
- Memorize all prices of the hotel and its facilities (Room, Food, Spa and etc.)
- Inform guests about all hotel services, and trying to sell these services
- Check whether cash and credit cards have been properly processed
- Deal with revenue management and arranging bell-boy services
- Resolve all guest complaints and problems.

Requirements:

- Fluent English, Russian and any additional languages will be considered as a plus
- Ability to prioritize and organize work assignments.
- High sense of responsibility and punctuality
- Strong communication and interpersonal skills
- Self-motivated, smart, positive and energetic
- Attentive to details.

Interested and qualified candidates should send their resume by e-mail: [email protected] with the position title in the subject line, no later than 25 October 2019.

განთ. 23 სექტემბერი 14:18

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00