ფილტრი

ვაკანსიები

vip1300 ლარი

სოციალური მედიის მენეჯერი / მთის ამბები, რეგინფო

ID 59510

საინფორმაციიო ცენტრების ქსელი (ICN) ონლაინგამოცემებისთვის www.mtiambebi.ge და www.reginfo.ge აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე. სამუშაო ადგილი – თბილისის ოფისი.

ანაზღაურება 1300 ლარი (გადასახადების ჩათვლით), სრული სამუშაო განაკვეთი.

ძირითადი მოვალეობები:

  • სოციალურ ქსელებში (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter) ორგანიზაციის გვერდებისა და არხის მართვა, პოპულარიზაცია;
  • ICN-ის ჟურნალისტების მიერმომზადებული მასალების პოპულარიზაცია სხვადასხვა ფორმით; ფეისბუქის და ინსტაგრამის გვერდებისთვის ადაპტირებული კონტენტის შექმნა;
  • ონლაინ გამოკითხვების ჩატარება, დისკუსიების გახსნა და კომენტარების მოდერაცია;
  • სოციალური მედიის არხების სტატისტიკის წარმოება, ანალიზი და რეპორტინგი;

 

მოთხოვნები:

  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (სასურველია);
  • სოციალური პლატფორმების (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter) მართვისა და აუდიტორიის კვლევის საბაზისო ცოდნა;
  • გამართული (სასურველია შემოქმედებითი) წერის უნარი;
  • გრაფიკული პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro);
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
  • გუნდური მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულმა პირებმა 30 მარტის ჩათვლით უნდა გამოგზავნონ CV და
სამოტივაციო წერილი მისამართზე: [email protected] სათაურში აუცილებლად
მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რაზედაც შემოგაქვთ განაცხადი.

საინფორმაციო ცენტრების ქსელი დამოუკიდებელი მედია ორგანიზაციაა, რომელიც აერთიანებს ახალი ამბების სააგენტო „რეგინფოს“ (www.Reginfo.ge),ინტერნეტგამოცემა „მთის ამბებს“ (www.mtisambebi.ge),თბილისში მდებარე მულტიმედია სტუდიას, კახეთის საინფორმაციო ცენტრს (www.ick.ge) და პანკისის სათემო რადიოს (www.Radioway.ge).

 

განთ. 13 მარტი 15:11

ბოლო ვადა 30 მარტი 00:00

500 ლარი

გრითერი/ოპერატორი

ID 59918

კომპანია "გრინვეი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას გრითერი/ოპერატორის პოზიციაზე.

"გრინვეი" - თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტებით მოქმედი კომპანია, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ხარისხიან, მოქნილ და უსაფრთხო ტექნიკური ინსპექტირების სერვისს მთელი საქართველოს მასშტაბით.

"გრინვეის" პარტნიორია მსოფლიოს 70 ქვეყანაში მოქმედი, ავტომობილების ტექნიკური დათვალიერების მსოფლიო ლიდერი Applus+ რომლის გამოცდილების გათვალისწინებით "გრინვეი" საფუძველს უყრის საქართველოში პირველ, საერთაშორისო სტანდარტებით მოქმედ ავტომობილების ტექნიკური ინსპექტირების ცენტრების ქსელს. კომპანიის მიზანია თანამედროვე, მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურება და საზოგადებისთვის მნიშვნელოვან საკითხებზე ზრუნვა ერთ უწყვეტ პროცესად აქციოს.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო დრო: კვირაში 5 სამუშაო დღე (40 სამუშაო საათი)
ანაზღაურება: 500 (ხუთასი) ლარი (გადასახადების გარეშე) + ბონუსი კვარტლურად

ძირითადი მოვალეობები:

  • ტექდათვალიერების ცენტრში შემოსულ კლიენტებთან პირველადი კონტაქტის დამყარება;
  • კლიენტების დარეგისტრირება შიდა პროგრამაში დადგენილი სტანდარტის შესაბამისად;
  • სერვის ცენტრში არსებული რიგების რეგულირება, მართვა და კონტროლი;
  • კლიენტებისთვის კონსულტაციის გაწევა სწრაფი გადახდის აპარატსა და უნაღდო ანგარიშსწორებასთან დაკავშირებით;
  • კომპანიის შიდა პროცედურებისა და რეგულაციების დაცვა;
  • მის საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალების შესრულება უშუალო ხელმძღვანელისგან.


ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (განვიხილავთ, დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებსაც);
  • მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 6 (ექვსი) თვიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა;
  • აუცილებელია - მართვის მოწმობა - B კატეგორია


აუცილებელი უნარები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა;
  • დროის მართვის უნარი;
  • დავალების სწრაფად და ზუსტად შესრულების უნარი;
  • ყურადღებიანი და დეტალებზე ორიენტირებული.


გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა 2019 წლის 31 მარტამდე გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის სახელწოდება - "გრითერი/ოპერატორი".

"გრინვეი" - არა დისკრიმინაციას!

კომპანია "გრინვეი საქართველოში" თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია "გრინვეი საქართველოს" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 3 (სამი) წლის განმავლობაში.

განთ. გუშინ 17:26

ბოლო ვადა 31 მარტი 00:00

საკრედიტო ექსპერტი

ID 59913

“ სიეფაი გრუპი აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ექსპერტის პოზიციაზე.

 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კლიენტების მოზიდვა
  • სასესხო განაცხადების მიღება და ანალიზი
  • მომხმარებლების ფინანსური მდგომარეობის შეფასება/ანალიზი
  • განაცხადის დამუშავება, სესხის დამტკიცება და ლიმიტის განსაზღვრა
  • სესხების გადახდის პროცესის მონიტორინგი და ვადაგადაცილებული სესხების მართვა
  • მიმდინარე სესხების და სასესხო პროექტების მონიტორინგი
  • კრედიტინფოში ინფორმაციის დამუშავება

   

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
  • გუნდური მუშაობის უნარი.

 

პირობები:

  • სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ი.აბაშიძის # 35
  • ანაზღაურება: შეთანხმებით

 

დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ  CV  შემდეგ მისამართზე : [email protected]

განთ. გუშინ 15:23

ბოლო ვადა 11 აპრილი 00:00

სატელეფონო ცენტრის ოპერატორი

ID 59911

ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი“ წამყვანი კომპანია საქართველოს წყალმომარაგების ბაზარზე, რომლის მიზანია ხარისხიანი, უსაფრთხო და საიმედო წყალმომარაგებით თბილისისა და მისი შემოგარენის  უზრუნველყოფა აცხადებს ვაკანსიას სატელეფონო ცენტრის  ოპერატორის თანამდებობაზე.  

 

მოვალეობა/პასუხისმგებლობა:

  • დიდი რაოდენობთ შემომავალი და გამავალი ზარების დროულად და ეფექტურად  მართვა;
  • შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება შესაბამის სტრულ ერთეულში;
  • მომხმარებლისთვის დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
  • გამავალი ზარების განხორციელება მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდების მიზნით;
  • ტექნიკური შეფერხებისა და მომხმარებლის უკმაყოფილების სესახებ მიღებული ინფორმაციის დოკუმენტირება და შესაბამისი სამსახურების დროული ინფორმირება;
  • ინფორმაციის ასახვა კომპანიის საინფორმაციო სისტემაში.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მომხმარებლებთან ურთიერთობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office);
  • მომსახურების კარგი უნარ-ჩვევები;
  • დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
  • შრომისმოყვარე, მოწესრიგებული, პუნქტუალური;
  • გუნდური მუშაობის უნარი, სხარტი აზროვნება, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.

 

სამუშაო ადგილითბილისი

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]ge არა უგვიანეს 2019წლის 31 მარტისა.

გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject")მიუთითოთ პოზიცია,რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.

განთ. გუშინ 15:13

ბოლო ვადა 31 მარტი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 59908

„ჩემი წიგნი“  სატელეფონო გაყიდვების კომპანიაა, ჩვენ ვთანამშრომლობთ საქართვლოში  ყველა წამყვან გამომცემლობასთან.,, ჩემი წიგნის’’ოპერატორები ნებისმიერი ჟანრით დაინტრესებულ მკითხველს აწვდიან ამომწურავ ინფორმაციას მათთვის საინტერესო ლიტერატურის შესახებ, ხოლო ჩვენი კურიერები ზრუნავენ მომხმარებლებისათვის წიგნების სრულიად უფასო მიწოდებაზე მთელი საქართვლოს მასშტაბით. ეს კი, თავის მხრივ,ხელს უწყობს წიგნის პოპულარიზაციას საზოგადოებაში.  

 

კომპანია “ჩემი წიგნი” აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის თანამდებობაზე.

 

სამუშაო პირობები:

  • ანაზღაურება: პირველი თვე 400 ლარი, მზარდი ხელფასი + ბონუსი
  • სამუშაოს ტიპი: ნახევარი განაკვეთი , ორცვლიანი
  • სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით,
  • სამუშაო გრაფიკი, 10:00-16:00სთ-მდე; და16:00- 22:00სთ-მდე.

 

პროფესიული უნარ ჩვევები: 

  • გამართული  მეტყველება.
  • ემოციური მდგრადობა
  • დროის მართვის უნარი
  • სტრესულ სიტუაციაში ორიენტირების უნარი
  • ვერბალური კომუნიკაციის უნარი.
  • კლიენტების დარწმუნებისა და ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი.
  • გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.
  • დეტალების მიმართ ორიენტირებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
  • მოტივაცია და მონდომება
  • უმაღლესი განათლება (სასურველია).

 

 ოპერატორის მოვალეობები : 

  • კომპანიაში არსებული პროდუქციის შესწავლა
  • მენეჯერის მითითებების შესრულება
  • კლიენტთა მომსახურება : კონსულტაციის გაწევა და პროდუქციის გაცნობა
  • გაყიდული პროდუქციის აღნუსხვა

 

შერჩეული კანდიდატები, პირველ ეტაპზე ,გაივლიან ტრენინგს „კომუნიკაციის მეთოდები“   და აქტიურად გაეცნობიან  უახლესი წიგნის გამოცემებს.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV მისამართზე: [email protected]  

 საკონტაქტო ნომერი: +995 551 59 58 57

საკონტაქტო პირი: ანი სუხიაშვილი

მისამართი საბურთალო, ადამ მიცკევიჩის N27           

 გისურვებთ წარმატებებს!!!!

განთ. გუშინ 14:48

ბოლო ვადა 20 აპრილი 00:00

C#/.NET დეველოპერი

ID 59906

"საპენსიო სააგენტო" აცხადებს ვაკანსიას ინფორმაციული ტექნოლოგიების სპეციალისტის - C#/.NET დეველოპერის თანამდებობაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში
  • ანალოგიურ თანამდებობაზე მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება
  • C#/.NET პროგრამირების საფუძვლიანი ცოდნა
  • SQL ბაზასთან მუშაობის გამოცდილება.


სხვა მოთხოვნები:

  • კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა;
  • სწრაფი და ეფექტური რეაგირება დაკისრებული მოვალეობების შესრულებისას;
  • სხვადასხვა საკითხებზე მოკლევადიან რეჟიმში ერთდროული მუშაობის უნარი;
  • საუკეთესო ურთიერთობის უნარები;
  • დადებითი და მოტივირებული, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობით.


ფუნქცია-მოვალეობები მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება:

  • არსებული სისტემის მხარდაჭერა
  • ახალი ფუნქციონალის დამატება
  • მოდულების დამატება
  • ახალი მიკროსერვისების შექმნა.


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე განახლებული ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected]. საგნობრივ ველში მიუთითეთ შესაბამისი პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება. 

შერჩეული კანდიდატები გაივლიან რამდენიმე საფეხურიან გასაუბრების პროცესს. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 14:39

ბოლო ვადა 23 აპრილი 00:00

800 ლარი

დურგალი

ID 59904

შპს "დემასი" აცხადებს ვაკანსიას დურგლის პოზიციაზე.

კომპანიის საქმიანობა: კერამიკული ფილების, სანტექნიკური ნაწარმის  იმპორტი და რეალიზაცია.
ანაზღაურება: ხელფასი 800 ლარი ზრდის პერსპექტივით, პლუს ჯანმრთელობის დაზღვევა.  
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, მარჯვენა სანაპირო, 9 მარტის სახელობის ბაღის მიმდებარე ტერიტორია, "გალერეა დემასი"; დ. აღმაშენებლის ხეივანი მე-9 კმ., სავაჭრო ცენტრი "იდეალი".
სამუშაო საათები: 09:00-18:00; დასვენების დღე კვირა. 
სამუშაო საათებში გათვალისწინებულია სადილი კომპანიის ხარჯზე.
საგამოცდო პერიოდი: 2 კვირა.

სამსახურებრივი მოვალეობები: 

  • საგამოფენო დარბაზში სტენდების აწყობა და სანტექნიკური პროდუქციის მონტაჟი. 
  • საგამოფენო და საოფისე ინვენტარის რემონტი და სხვა მსგავსი სამეურნეო სამუშაოების შესრულება. 


მოთხოვნები:

  • სასურველია მერქან-ბურბუშელოვან ფილაზე ("დსპ") მუშაობის გამოცდილება.
  • პიროვნული  თვისება: დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.
  • მიღებაზე განიხილება მამაკაცების კანდიდატურა 25-დან 40 წლის ჩათვლით.


რეზიუმე (სავალდებულოა ქართულ ენაზე) გამოგზავნოთ ელფოსტაზე: [email protected]

ვებ-გვერდი: http://www.demasi.ge

განთ. გუშინ 14:37

ბოლო ვადა 23 აპრილი 00:00

მღებავის დამხმარე

ID 59897

ავეჯის და კარის მწარმოებელი კომპანია "გრანდი" 2015 წელს  დაარსდა. კომპანიის საქმიანობის ძირითადი სფერო სხვადასხვა პროფილის ავეჯისა და MDF-ის  კარების წარმოება-რეალიზაციაა. რომელიც უკვე კარგად არის ცნობილი საქართველოს ბაზარზე და დაიმსახურა მომხმარებლის მაღალი შეფასება გონივრული ფასისა და მაღალი ხარისხის გამო.

"გრანდი"-ის  საწარმო თანამედროვე დაზგა-დანადგარებითა და ტექნოლოგიური ხაზით არის აღჭურვილი. ავეჯის და MDF-ის კარის დამზადებაში გამოყენებულია უახლესი ტექნოლოგიები, ევროპული ხარისხის მასალები, ლაქ-საღებავები და აქსესუარები. 

შპს "გრანდი" აცხადებს მიღებას მღებავის დამხმარის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის  გამოცდილება; 
** შედეგზე ორიენტირებულობა;
** დისციპლინირებულობა.
** ენერგიულობა და პასუხისმგებლობა დაკისრებულ პოზიციაზე.

ანაზღაურება:   გამომუშავებით
სამუშაო გრაფიკი: 09:00-დან 19.00 საათამდე. კვირაში ერთი დღე დასვენება.

კონკურსის ეტაპები:

** განაცხადების გადარჩევა;
** გასაუბრება.
** დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა, შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია გრანდის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან გადავიდეს რეზერვში.  იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე. 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] ან დაგვიკავშირდეთ 591 121 121.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 13:39

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

დამფასოებელი

ID 59896

კომპანია "My Office"-ი, რომელიც არის ლიდერი კომპანია საოფისე ტექნიკის მომსახურების სფეროში, თანამშრომლობს მსოფლიოში წამყვან საოფისე ტექნიკის მწარმოებელ კომპანიებთან - HP, Canon, Xerox. 

კომპანიას ესაჭიროება თანამშრომელი სახარჯი მასალების დასაფასოებლად. სამუშაო პროცესი მოითხოვს ფიზიკურ ძალას.

ძირითადი მოთხოვნები:

  • სქესი: მამრობითი;
  • კომპიუტერული უნარები მომხმარებლის დონეზე;
  • პასუხისმგებლიანი;
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • როგორც დამოუკიდებლად, ასევე გუნდში მუშაობის უნარი.


უპირატესობად ჩაითვლება, თუ კანდიდატის საცხოვრებელი ადგილი მდებარეობს დიღომში ან მიმდებარე ტერიტორიაზე.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ნომერზე 577 384478 ან გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად, ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 31 მარტის ჩათვლით. 

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "დამფასოებელი სპეციალისტი". წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. გუშინ 13:36

ბოლო ვადა 31 მარტი 00:00

IFRS ანგარიშგებისა და რეპორტინგის სპეციალისტი

ID 59894

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას IFRS ანგარიშგებისა და რეპორტინგის სპეციალისტის პოზიციაზე

კომპანიის შესახებ:

სს "თიბისი დაზღვევა" მომხმარებელს სთავაზობს  სადაზღვევო პროდუქტების ფართო სპექტრს, როგორც საცალო, ისე კორპორატიული დაზღვევის მიმართულებით.

"თიბისი დაზღვევის" მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების  ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სამუშაო ადგილი: თბილისი;
განაკვეთი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 სთ.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში:

** შეგეძლებათ იმუშაოთ თანამედროვე, კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** შიდა და გარე ფინანსური რეპორტების აწყობა და ანალიზი;
** აუდიტთან ურთიერთობა;
** ბორდის მასალების მომზადება;
** საინვესტიციო პორტფელის მართვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების განხრით;
** ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს  შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 15  აპრილის  ჩათვლით.

გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება IFRS ანგარიშგებისა და რეპორტინგის სპეციალისტი.

სს "თიბისი დაზღვევა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის.

განთ. გუშინ 13:33

ბოლო ვადა 15 აპრილი 00:00

ადგილობრივი შესყიდვების სპეციალისტი

ID 59888

"სილქნეტი" წარმოადგენს ქვეყნის უმსხვილეს ფიქსირებულ ქსელს, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ინტერნეტის, მაუწყებლობის ტრანზიტის (საკაბელო ტელევიზიის) და ფიქსირებული ტელეფონის მომსახურებას და უკაბელო სერვისებს. კომპანია რეგიონში უმსხვილესი საბითუმო ოპერატორია. წამყვანი საერთაშორისო სარეიტინგო კომპანია "Fitch"-ის მიერ მინიჭებული აქვს B+ საკრედიტო რეიტინგი. 2017 წელს "სილქნეტმა" პირველად გამოუშვა ლარში დენომინირებული საჯარო ობლიგაციები.

მიზანი: კომპანია "სილქნეტის" მიზანია მაღალტექნოლოგიური ინფრასტრუქტურის დანერგვა ქვეყნის მასშტაბით და თანამედროვე სერვისებით მოსახლეობის უზრუნველყოფა.

მოიწონეთ https://www.facebook.com/silknet

სს "სილქნეტი" აცხადებს ვაკანსიას ადგილობრივი შესყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე.

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ: http://jobs.silknet.com/jobs-war/welcome.do?page=vacancyDetail&id=2623

განაცხადის გასაკეთებლად, გადადით საიტზე jobs.silknet.com, რომელზეც განთავსებულია კომპანიის ყველა ვაკანსია, ერთჯერადად გაიარეთ რეგისტრაცია და შექმენით თქვენი ელექტრონული რეზიუმე (CV). ამის შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის სასურველ ვაკანსიაზე გააკეთოთ განაცხადი და დაარეგისტრიროთ თქვენი რეზიუმე (CV).

განთ. გუშინ 12:49

ბოლო ვადა 5 აპრილი 00:00

საკრედიტო რისკების ანალიტიკოსი

ID 59887

შპს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ცენტრალი" აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო რისკების ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

მდებარეობა: ქ.თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

სამუშაო აღწერილობა:

  • პროექტების შეფასება, ანალიზი და ხარისხის კონტროლი
  • საკრედიტო დასკვნის მომზადება
  • პროექტში მოცემული მონაცემების კონტროლი
  • ცალკეული სესხების და მთლიანი საკრედიტო პორტფელის საკრედიტო რისკების შეფასება და ანალიზი
  • საკრედიტო მეთოდოლოგიის შემუშავება-რეკომენდაციის მომზადება
  • საკრედიტო ფორმების შექმნა-დანერგვა
  • სხვა საკრედიტო რისკების მინიმიზაციასთან/მართვასთან დაკავშირებული საქმიანობა
  • ბიზნეს პროცესების ავტომატიზაციასა და ოპტიმიზაციაზე მუშაობა.


განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 2 წელი (საბანკო, საფინანსო, ორგანიზაციებში)
  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს/ფინანსების/ეკონომიკის მიმართულებით
  • საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel, Alta (B6,LMS) ბაზისური ცოდნა 
  • ინგლისური ენის კარგი ცოდნა
  • ფინანსური მათემატიკის და სტატისტიკის ცოდნა
  • რისკების მართვის პრინციპების და საბაზრო, საპროცენტო და ლიკვიდობის რისკების მართვის მეთოდების ცოდნა


უნარები:

  • ანალიტიკური აზროვნება 
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრა და დროის ეფექტურად მართვა
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პოზიტიური დამოკიდებულება საქმის და ჩართული პირების მიმართ
  • გახსნილი სიახლეების და ცვლილებების მიმართ
  • აკურატულობა 
  • პუნქტუალურობა

სამუშაო პირობები:

ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 01/04/2019. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. გუშინ 12:41

ბოლო ვადა 1 აპრილი 00:00