ფილტრი

ვაკანსიები

ბუღალტერი

ID 64264

შპს "ენ ერ ჯი ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტერის პოზიციაზე.

შპს "ენ ერ ჯი ჯორჯია" ევროსტანდარტების დაცვით ქმნის და აწარმოებს, ადგილობრივ და საერთაშორისო ბაზარზე, დაბალი ძაბვის ელექტრო ძალოვან, საკონტროლო და სამშენებლო კაბელებს, რომლებიც გამოირჩევა მაღალი ხარისხით და საიმედოობით.

კომპანია გთავაზობთ კარგ სამუშაო გარემოს და პროფესიულ განვითარებას. თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა იმუშაოთ, მეგობრულ და მუდმივ ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე: http://nrg.ge/geo

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია;
** საგადასახადო დეკლარაციების შევსება;
** ფინანსური ანგარიშგებების მომზადებაში მონაწილეობის მიღება;
** აუდიტორებთან და საგადასახოდსთან ურთიერთობა;
** პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტების შექმნა/მიღება/შემოწმება/არქივირება;
** პერიოდულად დებიტორულ-კრედიტორულ კომპანიებთან შედარება და შედარების აქტების გაფორმება;
** საბანკო ოპერაციების ასახვა და კონტროლი ბუღალტრულ პროგრამაში;
** სალაროში გატარებების, გაყიდვების, ძირითადი საშუალებების და სახარჯი მასალების გადაადგილებების მონიტორინგი;
** ხელფასების, საპენსიოების და სახელფასო დანამატების დარიცხვა /გატარება ბუღალტრულ პროგრამაში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება;
** საბუღალტრო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება;
** საგადასახადო დეკლარაციების მომზადების გამოცდილება და სრულყოფილი ცოდნა;
** სასურველია წარმოებაში მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია საბუღალტრო პროგრამა 1C- ში მუშაობის გამოცდილება;
** საქართველოს საგადასახადო კოდექსის ბაზისური ნაწილის ცოდნა;
** საბუღალტრო დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება (ზედნადებები, ფაქტურები) RS.ge-ზე
** ბუღალტრული აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
** ACCA-ს ან სხვა ფინანსური განგრძობითი პროგრამით სწავლა ჩაითვლება უპირატესობად.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: http://vacancy.nrg.ge/ 2020 წლის 10 აპრილის ჩათვლით და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 26 მარტი 16:26

ბოლო ვადა 10 აპრილი 00:00

30 ლარი

Autocad-ის ვიდეოკურსი ქართულად

ID 64263

გთავაზობთ ! AutoCAD პროგრამის შემსწავლელ ვიდეო კურსს - ქართულ ენაზე.თქვენ აღარ დაგჭირდებათ ძვირად ღირებულ კოლეჯებში დროის ხარჯვა.ამ კურსის დამთავრების შემდეგ, შესძლებთ ნებისმიერი სირთულის ნახაზის აგებას.ახსნილია ძალიან კარგად და გასაგებად. ვიდეო მასალა მაღალი ხარისხისაა. იკითხეთ ირაკლი.კურსის შეძენის შემთხვევაში, გადმოგეცემათ DVD დისკი! youtu.be/DaZoCEg4R-Y

განთ. 26 მარტი 08:46

ბოლო ვადა 31 მაისი 00:00

პოლონეთის საკონსულოში ელექტრონული რეგისტრაცია

ID 64262

გთავაზობთ   სამუშაო   ვიზისთვის   პოლონეთის საკონსულოში ელექტრონულ  რეგისტრაციას,  გასაუბრების დღის  დანიშვნას  და  სამოგზაურო  დაზღვევის გაკეთებას.

დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ტელეფონით.

განთ. 25 მარტი 11:05

ბოლო ვადა 30 ივნისი 00:00

დასაქმება გერმანიაში

ID 64261

დასაქმება გერმანიაში სხვადასხვა წარმოებების საწყობებში (მზა პროდუქციის დაფასოება დახარისხებებზე) და მშენებლობებზე ხელოსნებისთვის.

დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ტელეფონით.

განთ. 25 მარტი 11:03

ბოლო ვადა 30 ივნისი 00:00

დასაქმება ლიტვაში (სამუშაო ვიზა)

ID 64260

დასაქმება ლიტვაში სამუშაო კონტრაქტითსამუშაო  ვიზები, გარანტიით. ლეგალური ფორმით,   სამუშაო მოწვევით,  დაზღვევით. მომსახურების პაკეტში შედის სამუშაო ვიზისთვის საჭირო ოფიციალური მოწვევადაბინავება და სამსახურში მოწყობავიზა გაიცემა საქართველოში ლიტვის  საელჩოში.

არის ვაკანსიები:

1. ხელოსნები შიდა სარემონტო სამუშაოებზე

მოთხოვნები: სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 2 წელწადი, წლოვანება 55 წლის ჩათვლით. 

რუსული ენის ცოდნა საშუალო დონეზე ყველა სამსახურისთვის (საურთიერთობო დონე).

დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ტელეფონით.

განთ. 25 მარტი 11:01

ბოლო ვადა 30 ივნისი 00:00

ჩეხეთში დასაქმება (სამუშაო ვიზა)

ID 64259

ლეგალური დასაქმება ჩეხეთში სამუშაო კონტრაქტითსამუშაო ვიზები გარანტიით. სრული პაკეტი: ლეგალური დასაქმება  გარანტიითსამუშაო მოწვევა, დაზღვევით. პაკეტში შედის სამუშაო ვიზისთვის საჭირო ოფიციალური მოწვევა, დახვედრა, დაბინავება და სამსახურში მოწყობა.  

გვაქვს  მოკლე ვადიანი ( 3 თვიანი)  და გრძელ ვადიანი ( 2 წლიანი)  სამუშაო კონტრაქტები. ვიზას ორივე შემთხვევაში ღებულობთ საქართველოში ჩეხეთის საელჩოში.

ვმუშაობთ ყოველ დღე  10-დან 20-საათამდე.

გვაქვს ვაკანსიები:

1. ქარხანა - ფაბრიკებში

ხელფასი მამაკაცებზე - 80 - 120 კრ/საათში

                 ქალბატონებზე - 80 - 100 კრ/საათში

2. საერთაშორისო რეისების მძღოლები (С+Е კატეგორია).

მოთხოვნები: ციფრული ტახტოგრაფის ჩიპი, მუშაობის  1  წლიანი გამოცდილება.

3. შემდუღებლები

მოთხოვნები: ტექნიკური ნახაზების კითხვა, სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 2 წელწადი, წლოვანება 55 წლის ჩათვლით

რუსული ენის ცოდნა საშუალო დონეზე ყველა სამსახურისთვის (საურთიერთობო დონე).

დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ტელეფონით.

განთ. 25 მარტი 10:59

ბოლო ვადა 30 ივნისი 00:00

პოლონეთის 6 თვიანი და 1 წლიანი ვიზები

ID 64258

პოლონეთში  დასაქმება  სამუშაო კონტრაქტით.   დასაქმება  ლეგალური  ფორმით და გარანტიით, სამუშაო მოწვევით, დაზღვევით. მომსახურების  პაკეტში  შედის  სამუშაო  ვიზისთვის საჭირო  ოფიციალური სამუშაო მოწვევა, დაბინავება  და  სამსახურში  მოწყობა.   ვიზა გაიცემა საქართველოში პოლონეთის  საელჩოში.

ვაკეთებთ როგორც 6 თვიან,  ისე 1 წლიან მოწვევებს.

ვიზის ადგილზე  გაგრძელების უფლებით  1-დან  3  წლამდე  ( პობიტუ ბარათი).

გვაქვს  ბევრი  ვაკანსიები  სხვადასხვა  სამუშაო  ადგილებზე, როგორც  მამაკაცებისთვის  ისე  ქალბატონებისთვის და  ოჯახური წყვილებისთვის.

რუსული ენის ცოდნა საშუალო დონეზე ყველა სამსახურისთვის (საურთიერთობო დონე).

არის ვაკანსიები:

ქარხნებში, ფაბრიკებში, ნახევარ ფაბრიკატებში,  ტრაილერის მძღოლებად, საწყობებში და .

განთ. 25 მარტი 10:56

ბოლო ვადა 30 ივნისი 00:00

450 ლარი

დაცვის თანამშრომელი

ID 64255

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას დაცვის თანამშრომლის თანამდებობაზე.

ანაზღაურება - 450 ლარი
სამუშაო განრიგი - სამ დღეში ერთხელ დილის 10.00-დან მეორე დილის 10.00-მდე

ძირითადი მოვალეობები:

** ობიექტის დაცვა და წესრიგის უზრუნველყოფა;
** ობიექტის მატერიალური ფასეულობების გატანა-შემოტანის მონიტორინგი;
** ობიექტზე წესრიგის დაცვა;
** საშვის რეჟიმის დაცვა, ვიზიტორთა შესვლის/გასვლის კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე (დაცვის სამსახური) 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება;
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** უპირატესობა მიენიჭება კანდიდატებს, რომლებსაც გავლილი აქვთ სამხედრო სავალდებულო სამსახური.

უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაციის უნარი;
** ყურადღება დეტალების მიმართ;
** პრობლემის გადაწყვეტის უნარი (თავის კომპეტენციის ფარგლებში);
** სტრესის მართვის უნარი.

კანდიდატთა შერჩევა: კანდიდატები გაივლიან გასაუბრებას და სტაჟირებას.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "დაცვის თანამშრომელი".

განთ. 20 მარტი 16:19

ბოლო ვადა 20 აპრილი 00:00

ტექნიკური მომსახურების სპეციალისტი

ID 64251

საფინანსო ორგანიზაცია "გოა კრედიტი" 2008 წლიდან წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ბაზარზე. ამჟამად "გოა კრედიტი" წარმოდგენილია კონვერტაციებით, ოქროსა და ვერცხლის სალომბარდე სესხით.

საფინანსო ორგანიზაცია "გოა კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მომსახურების სპეციალისტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები: კომპანიის ფილიალებში წარმოქმნილი ტექნიკური გაუმართაობის მოგვარება (ელექტროობა, წვრილი სანტექნიკა და სხვ.)

მოთხოვნები:

** სათანადო პროფესიული გამოცდილება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** პუნქტუალურობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადების განხილვის ბოლო ვადაა 19.04.2020.

მადლობა ყურადღებისთვის.

განთ. 20 მარტი 16:14

ბოლო ვადა 19 აპრილი 00:00

850 ლარი

ცენტრალური საწყობის თანამშრომელი

ID 64250

სს "ნიკორა ტრეიდი" - ბაზარზე მრავალრიცხოვანი ქსელით არის წარმოდგენილი, რომლის შემადგენლობაში შედის "ნიკორა სუპერმარკეტის" და "ლიბრეს" მაღაზიები. ამ ეტაპისათვის კომპანია ფლობს 300-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს საქართველოს მასშტაბით.

კომპანიის მთავარი მიზანია - განვითარება, გაფართოებისკენ მუდმივი სწრაფვა, სიახლეების ათვისება, სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა და მომხმარებლის ერთგულების მოპოვება. ჩვენი გუნდი 5000-ზე მეტ თანამშრომელს აერთიანებს.

სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას ცენტრალური საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სამგორი, გ. ნადარეიშვილის ქუჩა #4
სამუშაო საათები: 09:00-18:00 სთ
ანაზღაურება: 550-დან 850 ლარამდე

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ფაქტურის მიხედვით შეკვეთების გამზადება;
** დისტრიბუციის თანამშრომლებისთვის ტვირთვის გადაცემა;
** საწყობის პერიოდულ აღრიცხვაში მონაწილების მიღება;
** საწყობის დალაგება, დასუფთავება;

ჩვენ გთავაზობთ:

** ერთჯერად კვებას;
** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "ცენტრალური საწყობის თანამშრომელი".

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს http://nikora.ge/

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 მარტი 16:13

ბოლო ვადა 20 აპრილი 00:00

500 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი თბილისში

ID 64249

სს "ნიკორა ტრეიდი" ბაზარზე მრავალრიცხოვანი ქსელით არის წარმოდგენილი, რომლის შემადგენლობაში შედის "ნიკორა სუპერმარკეტის" და "ლიბრეს" მაღაზიები. ამ ეტაპისათვის კომპანია ფლობს 300-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს საქართველოს მასშტაბით.

კომპანიის მთავარი მიზანია - განვითარება, გაფართოებისკენ მუდმივი სწრაფვა, სიახლეების ათვისება, სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა და მომხმარებლის ერთგულების მოპოვება. ჩვენი გუნდი 5000-ზე მეტ თანამშრომელს აერთიანებს.

სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე, ახალი ფილიალების დასაკომპლექტებლად თბილისის მასშტაბით.

აირჩიე შენთვის მისაღები სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება:

** 24 საათიანი (გრაფიკი ცვლაში) - ანაზღაურება 550-600 ლარი;
** 7 საათიანი (09:00-16:00 ან 16:00-23:00) - ანაზღაურება 500 ლარი.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტების დაცვა;
** პროდუქციის დახარისხება და კონტროლი სხვადასხვა მახასიათებლების მიხედვით;
** პროცედურების სრული დაცვით სალარო ოპერაციების წარმოება;
** გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა;
** მომხმარებლის ლოიალურობაზე ზრუნვა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** დასაქმების შესაძლებლობას სახლთან ახლოს;
** ანაზღაურებად სტაჟირებას;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობას.

გახდი ჩვენი გუნდის წევრი :)

გამოგზავნე შენი მონაცემები ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში (subject) მიუთითე ვაკანსიის დასახელება - "მოლარე-კონსულტანტი"

ან დაგვიკავშირდი ნომერზე 591 040840

ან შემოდი ჩვენს Facebook გვერდზე: https://www.facebook.com/nikoracareer/ და შეავსე განაცხადი ან მოგვწერე პირად შეტყობინებაში.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს: http://nikora.ge/

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 მარტი 16:11

ბოლო ვადა 20 აპრილი 00:00

ოპერატორი

ID 64247

"Smartpharm" ფარმაცევტული კომპანიაა, რომელიც დაფუძნებულია 2011 წელს და ეწევა ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტსა და დისტრიბუციას მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია ორიენტირებულია სტაბილურ განვითარებაზე, ფარმაცევტული პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდასა და სამომხმარებლო სერვისების გაუმჯობესებაზე. "SmartPharm" იმპორტს ახორციელებს ევროპის თითქმის ყველა ქვეყნიდან: ლიტვა, ლატვია, ბულგარეთი, რუმინეთი, ჩეხეთი, ესპანეთი, საფრანგეთი, იტალია, საბერძნეთი, უნგრეთი და სხვა, ასევე წარმატებით თანამშრომლობს CIS ქვეყნებთან, როგორიცაა რუსეთი, უკრაინა, ინდოეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, უზბეკეთი. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიო ფარმაცევტულ ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელი კომპანიების: Zeta Farmaceutici - იტალია, Aldo Union - ესპანეთი, Beta Laboratorios - არგენტინა, Glenmark Pharmaceuticals - ინდოეთი, Adipharm -ბულგარეთი, ოფიციალურ დისტრიბუტორს საქართველოში. დღეის მდგომარეობით "SmartPharm" მთელი საქართველოს მასშტაბით 800-მდე აფთიაქთან, მსხვილ ფარმაცევტულ ბაზებთან და სამედიცინო დაწესებულებებთან თანამშრომლობს და ერთ-ერთი ძლიერი დამსაქმებელია ფარმაცევტულ ბაზარზე კარიერული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობების თვალსაზრისით.

კომპანია "Smartpharm" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე.

სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-შაბათი).
სამუშაო ადგილი: თბილისი.
ანაზღაურების გაცემის წესი: ფიქსირებული ხელფასი და ბონუსი.
ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის კლიენტებთან (პარტნიორ აფთიაქებთან) თანამშრომლური ურთიერთობა;
** აფთიაქის მენეჯერებისა და ფარმაცევტებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა და შეთავაზება;
** გაყიდვების მოცულობის გაზრდის უზრუნველყოფა და მონიტორინგი;
** შეკვეთის მიღება და დადგენილი პროცედურის შესაბამისად ინფორმაციის პროგრამაში შეყვანა;
** მომხმარებელთა დავალიანებების მონიტორინგი და ვალის ამოღების უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება სამედიცინო/ფარმაცევტული მიმართულებით;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ერთწლიანი გამოცდილება;
** Microsoft საოფისე პროგრამების ფლობა;
** რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

უნარები/პიროვნული თვისებები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარები;
** მიზანზე ორიენტირებულობა;
** მოქნილობა;
** დროის ეფექტური მართვის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა.

"Smartpharm" გაძლევთ შესაძლებლობას, იმუშაოთ ახალგაზრდა, კრეატიული და დინამიური კადრებით დაკომპლექტებულ გუნდში, რომლებიც ფლობენ გამოცდილებას ფარმაცევტული და ჯანდაცვის სერვისების მიმართულებით. ორგანიზაცია ზრუნავს და ხელს უწყობს თანამშრომელთა კარიერულ განვითარებას.

კომპანია ოპერატორებს სთავაზობს:

** ეფექტურ საბონუსე სისტემას;
** სოციალურ პაკეტს (ჯანმრთელობის დაზღვევა და სატელეფონო ლიმიტი).

შერჩევა მოიცავს რამოდენიმე ეტაპს:

** CV (რეზიუმე) გადარჩევა;
** სატელეფონო გასაუბრება
** ინდივიდუალური გასაუბრება (ონლაინ რეჟიმში).

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "ოპერატორი".

CV-ის (რეზიუმე) გამოგზავნის საბოლოო ვადა: 07/04/2020.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

"Smartpharm" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 მარტი 16:07

ბოლო ვადა 7 აპრილი 00:00