ფილტრი

ვაკანსიები

მოლარე-ოპერატორი

ID 62574

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს სარეზერვო მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი.

სარეზერვო მოლარე-ოპერატორი მუშაობს ვითიბი ბანკის თბილისის ერთ-ერთ ფილიალში, საჭიროების შემთხვევაში ცვლის ძირითად მოლარე-ოპერატორებს თბილისის მასშტაბით.

მოვალეობები:

- ფიზიკური და იურიდიული პირების მომსახურება ბანკში არსებული სტანდარტებისა და ნორმების მიხედვით
- ნაღდი ფულით ოპერაციების წარმოება (თანხის მიღება-გაცემა, ვალუტის გაცვლის ოპერაციები)
- ბანკის მიერ დამტკიცებული ინსტრუქციებისა და მოქმედი ტარიფების დაცვა
- საბანკო ინფორმაციის კონფიდენციალურობის დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- ბანკის სალაროში მუშაობის მინიმუმ ერთწლიანი გამოცდილება
- სასურველია საქართველოს ეროვნული ბანკის ნაღდი ფულით და სხვა ფასეულობებით ოპერაციების წარმოებასთან დაკავშირებული ნორმატივების ცოდნა
- სასურველია ვალუტის ნომინალებისა და ყალბი ფულის გარჩევის ცოდნა
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა
- სასურველია საბანკო კომპიუტერულ პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება.

უნარები:

- ეფექტური კომუნიკაციის და მომსახურების უნარი
- მოწესრიგებული, ორგანიზებული
- სხარტი აზროვნების უნარი
- დეტალებზე ორიენტირებული
- საქმისადმი პატიოსანი დამოკიდებულება
- პასუხისმგებლობის გრძნობა მაღალ დონეზე
- გარემოსადმი სწრაფი ადაპტირების უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, 2019 წლის 6 ოქტომბრის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა

CV-ის გამოგზავნა, ასევე, შესაძლებელია ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 20 სექტემბერი 14:57

ბოლო ვადა 6 ოქტომბერი 00:00

1C ანალიტიკოსი

ID 62573

"პრაგმა" წარმოადგენს "ქებული ბიზნეს ჯგუფში" შემავალი ორგანიზაციების მართვის ახლადშექმნილ ცენტრს. კომპანია უზრუნველყოფს მათი სტრატეგიული, ფინანსური და დამხმარე პროცესების მენეჯმენტს. ამ ეტაპისთვის, მის ერთ-ერთ ამოცანას მენეჯერთა პროფესიონალური გუნდის შექმნა და ძირითადი პროცესის გამართვა წარმოადგენს.

"პრაგმა" აცხადებს ვაკანსიას 1C ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- მომხმარებლების ფუნქციონალური მხარდაჭერა, წარმოქმნილი პრობლემების ანალიზი და აღმოფხვრა;
- ERP სისტემის განახლება-მოდიფიცირება;
- პროგრამაში ინფორმაციის შეყვანა/დამუშავება;
- ახალი მოდულების დანერგვის და მოდიფიკაციის პროექტების მართვა/განხორციელება;
- ERP სისტემის კონფიგურაციების ოპტიმიზაცია.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- 1C სისტემებთან მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- IT პროექტებში მონაწილეობის გამოცდილება;
- რუსული და ინგლისური ენების სამუშაო დონეზე ცოდნა
- კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- პროექტის მართვის უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- დეტალების მიმართ ყურადღებიანობა;
- გადაწყვეტილების მიღების უნარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 20 სექტემბერი 14:54

ბოლო ვადა 20 ოქტომბერი 00:00

ფილიალის მენეჯერი

ID 62562

"ლიბერთი" - ბანკი ყველგან და ყველასთვის! აცხადებს ვაკანსიას ფილიალის მმართველის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, ისანი-სამგორის რეგიონი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება - საბანკო საქმე და ფინანსები;
- საბანკო-საფინანსო სფეროში (სასურველია დაკრედიტების კუთხით) მუშაობის მინიმუმ 3 წლის გამოცდილება;
- საბანკო საქმიანობის და საბანკო პროდუქტების კარგად ცოდნა;
- საბანკო კანონმდებლობის და ეროვნული ბანკის მიერ გამოცემული კლიენტების მომსახურეობასთან დაკავშირებული ნორმატიული მასალების ცოდნა;
- დაკრედიტების ბაზრის და კლიენტურის ანალიზის/მონიტორინგის/მოზიდვის უნარები;
- მომსახურების და გაყიდვების კარგად განვითარებული უნარები;
- უცხო ენების ცოდნა: ინგლისური და რუსული;
- საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- განახორციელოს დაქვემდებარებული პერსონალის საქმიანობის კოორდინაცია და კონტროლი;
- გააკონტოლოს დაქვემდებარებული პერსონალის მიერ დადგენილი პროცედურების შესრულება და მათ მიერ გამოვლენილ დარღვევებზე მოახდინოს ოპერატიული რეაგირება;
- უზრუნველყოს სამუშაო გეგმების შესრულების ანალიზის მომზადება მოთხოვნის შესაბამისად;
- მოახდინოს ხელმძღვანელის ინფორმირება განხორციელებული, მიმდინარე და მომავლისთვის დაგეგმილი ღონისძიებების შესახებ მოთხოვნის შესაბამისად;
- დაიცვას ბანკთან და კლიენტთან დაკავშირებული ინფორმაციის კონფიდენციალურობა;
- მოამზადოს და წარადგინოს ანგარიშგებები განხორციელებული სამუშაოების შესახებ დადგენილი ფორმითა და პერიოდულობით;
- მისდამი დაქვემდებარებულ ფილიალში საქმიანობის (საოპერაციო/საკრედიტო/საკასო) წარმართვა ბანკის შიდა ინსტრუქციების და საბანკო საქმიანობის მარეგულირებელი ნორმატიული აქტების სრული დაცვით;
- საქმიანობის კონტროლი შემდეგი მიმართულებებით: საოპერაციო/საბუღალტრო, საკრედიტო და საკასო ოპერაციების წარმოების სისწორის შემოწმება, მათთვის დაწესებული გეგმების შესრულების კონტროლი და შედეგების რეპორტინგი;
- საოპერაციო და საკრედიტო სივრცეში მიმდინარე პროცესების მუდმივი კონტროლი;
- საჭიროების შემთხვევაში გაუწიოს ეფექტური მხარდაჭერა კლიენტებს/თანამშრომლებს, როგორც საოპერაციო, ასევე საკრედიტო მიმართულებით;
- დელეგირებული ლიმიტის ფარგლებში საკრედიტო პროდუქტების განხილვა და დამტკიცება;
- რისკების პრევენციის/შემცირების მიზნით, საკრედიტო და სადეპოზიტო პორთფელის სისტემატური მონიტორინგის უზრუნველყოფა;
- საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვასთან, გაფორმებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი რისკის შესახებ, რეგიონალური ფილიალის ინფორმირება და შემდგომი ქმედებების შეთანხმება;
- დაკრედიტების და სადეპოზიტო პოტენციალის სწორი შეფასება და შესაბამისი საკადრო რესურსით დაკომპლექტება.

პიროვნული უნარები:

- ორგანიზებულობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობა;
- ანალიზის უნარი;
- პრობლემის დროულად გადაჭრის უნარი;
- სამუშაო დროის დაგეგმვის და განაწილების უნარი;
- მუდმივი მზაობა დახმარებისათვის;
- დაქვემდებარებული პერსონალის მართვის ზოგადი პრინციპების ცოდნა;
- ზეპირი და წერილობითი ურთიერთობების უნარი ზემდგომ და დაქვემდებარებულ პირებთან;
- ყურადღება დეტალების მიმართ;
- ემოციური წონასწორობა;
- შედეგზე ორიენტირებულობა;
- პრინციპულობა.

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 4 ოქტომბრის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიცია და კონკრეტული რეგიონი, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით). კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 20 სექტემბერი 11:57

ბოლო ვადა 4 ოქტომბერი 00:00

საგადასახადო აღრიცხვის ჯგუფის უფროსი

ID 62538

"ლიბერთი - ბანკი ყველგან და ყველასთვის!" აცხადებს ვაკანსიას საგადასახადო აღრიცხვის ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, სათავო ოფისი.

ბიზნეს ამოცანა:

- საგადასახადო აღრიცხვისა და ანგარიშგების უზრუნველყოფა შესაბამისობაში უნდა იყოს მოქმედ კანონებთან, საგადასახადო რეგულაციებთან, საქართველოს ეროვნული ბანკის და ბანკის შიდა მარეგულირებელ დოკუმენტებთან;
- ბანკის საქმიანობასთან დაკავშირებული ყველა გადასახადის გაანგარიშება (მათ შორის გადავადებული გადასახადის დათვლა), დეკლარაციების მომზადება, შემოსავლების საიტი rs.ge-ზე ატვირთვა და საჭირო ვადებში გადაგზავნა;
- საპენსიო სააგენტოში ასატვირთი დეკლარაციის მომზადება და საიტი pensions.ge-ზე ატვირთვა;
- ბანკის საგადასახადო და საპენსიო ბარათებზე არებული მონაცემების ძირითად საბანკო პროგრამასთან შედარება და კონტროლი.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- ყოველდღიურ რეჟიმში პირველადი სააღრიცხვო დოკუმენტების მიხედვით დარიცხული და გადახდილი გადასახადების შემოწმება და კონტროლი საგადასახადო კანონმდებლობასთან;
- საბანკო პროგრამიდან ამოღებული ინფორმაციის საფუძველზე გადასახადის გაანგარიშებისათვის სამუშაო ფაილების მომზადება და დარიცხული თანხების კონტროლი;
- ყოველთვიური და ყოველწლიური დეკლარაციების მომზადება, ფორმირება და გაგზავნა;
- საპენსიო და შემოსავლების სამსახურის საიტზე არსებული ბანკის ბარათზე არსებული ნაშთის, ზედმეტობა/დანაკლისის კონტროლი;
- ბანკის ყველა სტრუქტურული ერთეულის საგადასახადო კუთხით მხარდაჭერა, სწრაფი კომუნიკაცია და არგუმენტირებული პასუხები;
- გადასახადებთან დაკავშირებით სხვადასხვა რეპორტის მომზადება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ფინანსების განხრით;
- ბუღალტერიაში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება საგადასახადო მიმართულებით;
- პრიორიტეტად ჩაითვლება აუდიტორულ კომპანიაში ან გადასახადების აღრიცხვის კუთხით მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
- აუცილებელია საგადასახადო კოდექსის საფუძვლიანი ცოდნა;
- სასურველია საქართველოს ეროვნული ბანკის შესაბამისი რეგულაციების ცოდნა.

უნარები:

- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- კვლევის უნარი;
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
- დროის მართვა, ორგანიზებულობა;
- სტრესულ სიტუაციებში, deadline-ების პირობებში მუშაობის უნარი;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- მოტივირებულობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 5 ოქტომბრის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, სხვა შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.
ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით). კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე).
გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მოანცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 19 სექტემბერი 16:58

ბოლო ვადა 5 ოქტომბერი 00:00

500 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62510

"ჯობლინკი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

მოლარე-კონსულტანტი ესაჭიროება სწრაფი კვების რესტორნების საერთაშორისო ბრენდის "SURF`N`FRIES"-ს (http://surfnfries.com/) ოფიციალურ წარმომადგენლობას საქართველოში (facebook page)

ძირითადი მოვალეობები:

- მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
- რესტორნის მენიუში არსებული კერძების მომზადება;
- მომსახურების სტანდარტების დაცვა;
- რესტორნის ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა;
- სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება.

ძირითადი მოთხოვნები:

- აუცილებელია კვების ობიექტში კონსულტანტად/მოლარედ მუშაობის გამოცდილება;
- სწრაფი კვების ობიექტში მუშაობის გამოცდილებას მიენიჭება უპირატესობა;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
- ინგლისური და/ან რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

აუცილებელი თვისებები:

- გამართული ვერბალური კომუნიკაცია;
- ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
- კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- ემოციური მდგრადობა;
- ახალი ინფორმაციის სწრაფად ათვისების უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

სამუშაო პირობები:

- სამუშაო საათები: 8-10 საათიანი ცვლა;
- სამუშაო დღეები: ყოველდღე, კვირაში 1 დღე დასვენება;
- ფიქსირებული ხელფასი: 500 ლარი + ბონუსი.
- სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, თავისუფლების მოედანი.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: სწრაფი კვების რესტორნის მოლარე-კონსულტანტი.

დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომრებზე: + 995 592 995555; +995 322880107.

განთ. 16 სექტემბერი 18:43

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი

ID 62508

"ლენდაფი" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ლენდაფი", რომელიც წარმოდგენილია თბილისსა და საქართველოს 3 რეგიონში, აქტიურად აგრძელებს განვითარებას და მიკროსაფონანსო სექტორში სანდო და ინოვაციური კომპანიის სახელის დამკვიდრებას.

"ლენდაფის" მთავარი მიზანი სწრაფი და ინოვაციური სასესხო პროდუქტების შეთავაზებით, მომხმარებლის ბიზნეს საქმიანობების მხარდაჭერა და განვითარებაა. ამასთანავე ორგანიზაციის მთავარი ღირებულება კომპანიაში არსებული ჯანსაღი, სასიამოვნო, თანამშრომლის პროფესიულ და კარიერულ განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემოა.

სამუშაო განაკვეთი: სრული;
ფიქსირებული სახელფასო ანაზღაურება: 800 - 1500 ლარი (დამატებით ყოველთვიური ბონუსი);
ჯანმრთელობის დაზღვევა.

პოზიციის ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული და პოტენციური მომხმარებლისთვის ორგანიზაციის სასესხო პროდუქტებზე სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება / შეთავაზება / დაინტერესება;
- სასესხო განაცხადების და მომხმარებლის ბიზნესის ანალიზი და შეფასება;
- საკრედიტო კომიტეტისათვის სესხის პროექტის წარდგენა და რეკომენდაციის მიცემა;
- სესხის გაცემისთვის საჭირო პროცედურების უზრუნველყოფა;
- საკრედიტო პორტფელის მართვა (მომხმარებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების შენარჩუნების უზრუნველყოფა, გადახდების მონიტორინგი);
- ვადაგადაცილებულ სესხებზე ეფექტიანი მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, ეკონომიკის და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 6 თვიანი გამოცდილება

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელური და თავდაჯერებული;
- მიზანმიმართული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული;
- ინფორმაციის წარდგენისა და გადაცემის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სამუშაოს ორგანიზების უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 16 სექტემბერი 18:39

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტი

ID 62456

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტის თანამდებობაზე, თბილისში,

მოვალეობები:

- პორტფელში არსებულ მსესხებლების მოძიება და დამუშავება;
- ​მსესხებლებთან და მათ თავდებებთან სატელეფონო კავშირი, მოლაპარაკებების წრმართვა, ვალდებულების გადახდის ან ვალდებულების გადანაწილების მიზნით.
- პრობლემების იდენტიფიცირება და მათი მოგვარების გზების ძიება;
- პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი.

მოთხოვნები:

- მსგავს სფეროში, პრობლემური აქტივების მართვაში ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება სასურველია
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- კომუნიკაბელურობა
- გუნდური მუშაობის უნარი
- სტრესულ და აქტიურ გარემოში მუშაობის უნარი

სამუშაო საათები:

- ორშაბათი - პარასკევი 10:00-18:00
- შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი, 10:00-14:00

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება

განთ. 16 სექტემბერი 16:05

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

600 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62448

კომპანია "ბლაუენშტაინ საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, წერეთლის გამზირი.
სამუშაო გრაფიკი: სრული (კვირაში 5 დღე)
ანაზღაურება: 600 ლარი, ხელზე ასაღები თანხა (საცდელი ვადა 3 თვე, ხელფასი 500 ლარი)

ფუნქცია-მოვალეობები:

- მაღაზიაში შემოსული მომხმარებლის მომსახურება;
- სალარო ოპერაციების წარმოება;
- სამუშაო ადგილის სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების მუდმივი დაცვა.

აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- შრომისმოყვარეობა;
- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლობა.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "მოლარე-კონსულტანტი".

განთ. 16 სექტემბერი 15:34

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

ლიზინგის პროექტების მენეჯერი - SME

ID 62410

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას ლიზინგის პროექტების მენეჯერის (SME) პოზიციაზე:

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი - პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის;
- თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ბიზნესის, ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით;
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში ფინანსურ ინსტიტუტში;
- ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
- Microsoft office ფლობა საბაზისო დონეზე (Excel, Word);
- ფინანსების საბაზისო დონეზე ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტისთვის ლიზინგის პირობების გაცნობა და შეთავაზების გაკეთება;
- დაინტერესებული კლიენტების ბაზის შექმნა და კონტროლი;
- დაინტერესებული კლიენტებისგან საჭირო მონაცემების მიღება; მიღებული მონაცემების ხარისხის და შესაბამისობის კონტროლი;
- სალიზინგო პროექტის დამუშავება/ანალიზი და კომიტეტზე დამტკიცება;
- საკრედიტო დოკუმენტაციის მართვა;
- ლიზინგის ხელშკერულების გაფორმების პროცესის მონიტორინგი;
- ლიზინგის ხელშეკრულებების რესტრუქტურიზაციის და ცვლილების მართვა, პროცესის მონიტორინგი და რეპორტინგი.
- სხვა სახის რეპორტინგი საჭიროების შემთხვევაში

უნარ-ჩვევები:

- კომუნიკაბელურობა;
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
- ანალიტიკური უნარ-ჩვევები;
- გუნდურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

შერჩევის მეორე ეტაპი - ტესტირება ფინანსებში.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:19

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

ლიზინგის პროექტების მენეჯერი - Micro

ID 62409

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას ლიზინგის პროექტების მენეჯერის (SME) პოზიციაზე:

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი - პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის;
- თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ბიზნესის, ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით;
- სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში ფინანსურ ინსტიტუტში;
- ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
- Microsoft office ფლობა საბაზისო დონეზე (Excel, Word);
- ფინანსების საბაზისო დონეზე ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტისთვის ლიზინგის პირობების გაცნობა და შეთავაზების გაკეთება;
- დაინტერესებული კლიენტების ბაზის შექმნა და კონტროლი;
- დაინტერესებული კლიენტებისგან საჭირო მონაცემების მიღება; მიღებული მონაცემების ხარისხის და შესაბამისობის კონტროლი;
- სალიზინგო პროექტის დამუშავება/ანალიზი და კომიტეტზე დამტკიცება;
- საკრედიტო დოკუმენტაციის მართვა;
- ლიზინგის ხელშკერულების გაფორმების პროცესის მონიტორინგი;
- ლიზინგის ხელშეკრულებების რესტრუქტურიზაციის და ცვლილების მართვა, პროცესის მონიტორინგი და რეპორტინგი.
- სხვა სახის რეპორტინგი საჭიროების შემთხვევაში

უნარ-ჩვევები:

- კომუნიკაბელურობა;
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
- ანალიტიკური უნარ-ჩვევები;
- გუნდურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:17

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62408

შპს "სპარი" აცხადებს ვაკანსიებს ლუდის ჩამომსხმელი კონსულტანტისა და მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე, კარიერული ზრდის პერსპექტივით.

ადგილმდებარეობა:

- თბილისი, ვორონცოვის მოედანი - მოლარე კონსულტანტი;
- თბილისი, 5 დეკემბრის ქუჩა (დირსი) - ლუდის ჩამომსხმელი კონსულტანტი; მოლარე კონსულტანტი;.
- თბილისი, წინანდლის ქუჩა (ყოფილი არამიანცის საავადმყოფოსთან) - მოლარე კონსულტანტი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

- სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება;
- სალაროში არსებული ნაღდი ფულის და უნაღდო ჩეკის კონტროლი;
- დარბაზის შესაბამის სექციაში პროდუქციის დახლებზე განთავსება მერჩენდაიზინგის წესების დაცვით, მისი მუდმივი შევსება და კონტროლი;
- პროდუქციის რეალიზაციამდე ხარისხის, ვადიანობის, ფასმაჩვენებლების სიზუსტის მუდმივი მონიტორინგი;
- მომხმარებლისათვის სექციაში განთავსებული პროდუქციის შესახებ კონსულტაციის გაწევა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე სამუშაო გამოცდილება
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
- სასურველია, უცხო ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

- გუნდური მუშაობის უნარი
- კომუნიკაციის უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

კომპანიაში, გარდა ფიქსირებული სახელფასო სისტემისა, მოქმედებს რამდენიმე ტიპის საბონუსე სისტემა. ასევე, კომპანიაში დანერგილია შიდა თანამდებობრივი ზრდის პრაქტიკა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected] ან დარეკეთ ნომერზე 577 155888.

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიებით დაინტერესებისთვის.

განთ. 13 სექტემბერი 16:15

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

მოლარე - რეზერვი

ID 62405

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარის (სარეზერვო თანამშრომელი) თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3915
ადგილმდებარეობა: თბილისი, რუსთავი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

- გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება
- განათლება: სტუდენტი; ბაკალავრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:

- ქართული - მშობლიური
- ინგლისური - კარგი
- რუსული - კარგი.

უნარები:

- დეტალებზე ფოკუსირება
- სისხარტე
- თავაზიანობა
- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- გუნდურად მუშაობის უნარი
- სისწრაფე.

დამატებითი მოთხოვნა: სასურველია ბანკში მოლარის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

- კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
- ფიზიკური და იურიდიული პირების მომსახურება ნაღდი ფულის შემოსავლისა და გaსავლის ოპერაციების მიხედვით;
- ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
- ვალუტის ამოცნობის ოპერაციების წარმოება;
- დაზიანებული ვალუტის მიღებასთან დაკავშირებული პროცედურების შესრულება;
- სამგზავრო ჩეკების გაყიდვისა და განაღდების ოპერაციების წარმოება;
- ვადიანი ანაბრების წიგნაკებით ოპერაციების წარმოება;
- იურიდიულ პირებზე სალარე და სავალუტო საფულე ჩეკის წიგნაკების გაცემის პროცედურების შესრულება;
- ფილიალში ინკასირებული თანხის დათვლასთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/3915

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 26 სექტემბერი, 2019 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 16:08

ბოლო ვადა 26 სექტემბერი 00:00