ფილტრი

ვაკანსიები

400 ლარი

მოლარე -კონსულტანტი

ID 63509

100% ნატურალური თავის მოვლის საშუალებების კომპანიას "პიელ ნატურალს"-ს ესაჭიროება:

1. გაყიდვებში გამოცდილი მოლარე -კონსულტანტი

ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:

** მომხმარებლებისთვის პროდუქციის შეთავაზება/გაცნობა;
** პროდუქციის განლაგების სტანდარტების დაცვა;
** სალაროს მართვა;
** არსებული მარაგების კონტროლი/აღწერა.

სამუშაო საათები: კვირაში 5 დღე 6 საათი
ერთი დღე 10: 00 დან 22:00 საათამდე, ერთი დღე დასვენება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;

საჭირო უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელური;
** დარწმუნების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

ანაზღაურება 400 ლარი ფიქსირებული + ბონუსები

2. გაყიდვებში გამოცდილი მოლარე კონსულტანტი შაბათ- კვირას მარკეტებზე

ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:

** მომხმარებლებისთვის პროდუქციის შეთავაზება/გაცნობა;
** პროდუქციის განლაგების სტანდარტების დაცვა;
** სალაროს მართვა;
** არსებული მარაგების კონტროლი/აღწერა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;

საჭირო უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელური;
** დარწმუნების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

ანაზღაურება 15 ლარი ფიქსირებული, პლიუს ბონუსები გაყიდვიდან 2, 5%

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება!

განთ. გუშინ 16:18

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

500 ლარი

მოლარე

ID 63488

შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგი" დაარსდა 2014 წლის ივნისს. კომპანიის ძირითადი მიმართულებაა სამშენებლო - სარემონტო მასალების და საოჯახო სამეურნეო საქონლის საცალო და საბითუმო ვაჭრობა. კომპანია ოპერირებს "დომინო"-ს სავაჭრო ნიშნის ქვეშ და თავის მომხმარებელს წარმოუდგენს 50 000 ზე მეტი დასახელების პროდუქციას.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას მოლარის პოზიციაზე, "ისთ ფოინთის" ფილიალში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;
** ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება;
** სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მოლარედ მუშაობის გამოცდილება სასურველია;
** 1C პროგრამის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** რუსული და ინგლისური ენის სალაპარაკო დონეზე ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
** დისციპლინირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

პირობები:

** გრაფიკი: 3 დღიანი ცვლა - 09:00-22:00 საათი.
** ანაზღაურება: 500 ლარი + საბონუსე სისტემა;
** სამედიცინო დაზღვევა (ინდივიდუალური ან საოჯახო).
** კვება (კვების საფასურის ნახევარს აფინანსებს კომპანია).

თუ გსურთ შეუერთდეთ მოტივირებულ, ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდს, პროფესიულად განვითარდეთ და აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

თქვენს მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგმა" დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით. თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს "ტერმინალ ვესტ თრეიდინგის" ბაზაში 1 წლის ვადით.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. გუშინ 15:23

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტი

ID 63461

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.

შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტის თანამდებობაზე, თბილისში,

მოვალეობები:

** პორტფელში არსებულ მსესხებლების მოძიება და დამუშავება;
** ​მსესხებლებთან და მათ თავდებებთან სატელეფონო კავშირი, მოლაპარაკებების წარმართვა, ვალდებულების გადახდის ან ვალდებულების გადანაწილების მიზნით.
** პრობლემების იდენტიფიცირება და მათი მოგვარების გზების ძიება;
** პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი.

მოთხოვნები:

** მსგავს სფეროში, პრობლემური აქტივების მართვაში ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება სასურველია
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** კომუნიკაბელურობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** სტრესულ და აქტიურ გარემოში მუშაობის უნარი

სამუშაო საათები:

** ორშაბათი - პარასკევი 10:00-18:00
** შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი, 10:00-14:00

ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება

განთ. გუშინ 13:08

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი 24 სთ სერვის ცენტრში - რეზერვი

ID 63458

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე 24 საათიან სერვის-ცენტრში (სარეზერვო თანამშრომელი).

ვაკანსიის კოდი: VC4087
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 25.11.2019
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: ინდივიდუალური გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება წელი
** განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები:

** თავაზიანობა
** დეტალებზე ფოკუსირება
** სისხარტე
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი

დამატებითი მოთხოვნები:

სასურველია მოლარე-ოპერატორად მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
** კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
** ლიმიტის ფარგლებში ნაღდი ფულის შეტანის, გატანის, შემოწმებისა და ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
** ლიმიტის ზემოთ თანხებზე შემოსავლისა და გასავლის საბუთების ფორმირება;
** უნაღდო კონვერტაციების წარმოება;
** გადარიცხვების, მათ შორის სწრაფი გადარიცხვების ოპერაციების წარმოება;
** სწრაფი გზავნილების განაღდება;
** კლიენტისათვის განმარტებების მიცემა მათ ანგარიშებთან დაკავშირებული ოპერაციების შესახებ და ამონაწერის ფორმირება;
** პლასტიკურ ბარათებთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება;
** თიბისი ფეის ყოველდღიური ინკასაცია, ზედმეტობა-დანაკლისის აღრიცხვა და გატარება;
** სალაროს გახსნისა და დაკეტვის ჟურნალის აღრიცხვა, სეიფის დალუქვა-გაღება;
** სალაროში აღმოჩენილი დანაკლისი-ზედმეტობის აქტების ფორმირება და ფაილინგი, მიღება-ჩაბარების აქტების ფორმირება და ფაილინგი;
** სადაზღვევო პროდუქტების პირობების და სტანდარტების ზედმიწევნით ცოდნა;
** სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვების უზრუნველყოფა;

დამატებითი ინფორმაცია:

სამუშაო გრაფიკი მოიცავს როგორც დღის, ასევე ღამის საათებში მუშაობას;

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, ტესტირების ეტაპისთვის დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/4087

განთ. გუშინ 13:04

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

ტექნიკური მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი

ID 63452

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას - ტექნიკური მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/36421/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 25 ნოემბერი 2019.

განთ. გუშინ 12:56

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

დისტანციური მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი

ID 63451

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას - დისტანციური მხარდაჭერის უმცროსი სპეციალისტი

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/37307/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 25 ნოემბერი 2019.

განთ. გუშინ 12:55

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 63449

საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა "ინტელექსპრესი" აცხადებს მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე თბილისის ფილიალებში (აღმაშენებლის ფილიალი, დელისი, გლდანი).

სამუშაო აღწერილობა:

სამუშაოს აღწერილობა: საბანკო ოპერაციების წარმოება (ფულადი გზავნილის მიღება-გაგზავნა, კონვერტაცია, კომუნალური გადახდები და ა.შ.)

პროფესიული მოთხოვნები:

** ნაღდ ფულთან მუშაობის გამოცდილება;
** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** კლიენტ სერვისისთვის საჭირო უნარების ფლობა (კომუნიკაბელურობა, კეთილგანწყობა);
** ინგლისური და რუსული ენების საშუალო დონის ცოდნა.

სამუშაო განაკვეთი:სრული - 7 საათიანი ცვლა, კვირაში 6 დღე
ანაზღაურება: დღიური, გამომუშავებით + სამედიცინო დაზღვევა

შერჩეული კანდიდატები ადგილზე გაივლიან არაანაზღაურებად სტაჟირებას.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგზავნეთ CV მისამართზე [email protected] 2019 წლის 11 დეკემბრამდე.

სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიცია "მოლარე-ოპერატორი."

კომპანია "ინტელექსპრესი" გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 12:52

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

გრაფიკული დიზაინერი

ID 63448

საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა "ინტელექსპრესი" აცხადებს ვაკანსიას გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე თბილისის ოფისში.

სამუშაო აღწერილობა:

** მარკეტინგული მასალებისთვის დიზაინის მომზადება;
** ილუსტრაციების შექმნა ხელით ან პროგრამების გამოყენებით;
** შემუშავებული მასალის საბეჭდად გამზადება;
** ​GIF-ების მომზადება;
** ფოტოების დამუშავება;
** ციფრული არხებისთვის ვიზუალური კომუნიკაციის მასალის მომზადება;
** ბეჭდვითი და ციფრული მასალების დიზაინის მომზადება და კორექტირება;
** დამტკიცებული დიზაინების არქივის წარმოება.

პროფესიული მოთხოვნები:

** აღნიშნულ სფეროში, მინიმუმ, 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება დიზაინის, მხატვრობის მიმართულებით;
** გრაფიკული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა: InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw
** სასურველია: Adobe Premiere, After Effects, Adobe Animate ან/და სხვა მსგავსი პროგრამების ცოდნა.

სამუშაო განაკვეთი: სრული (10:00-19:00 - ორშაბათი-პარასკევი)

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგზავნეთ CV მისამართზე [email protected] 2019 წლის 11 დეკემბრამდე.

CV-ისთან ერთად გამოგვიგზავნეთ პორტფოლიო ან ონლაინ პორტფოლიოს ბმული.

სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიცია "გრაფიკული დიზაინერი".

კომპანია "ინტელექსპრესი" გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 12:51

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

სერვის ჯგუფების ხელმძღვანელი

ID 63444

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას სერვის ჯგუფების ხელმძღვანელის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC4089
ადგილმდებარეობა: სათაო, ლოგისტიკის განყოფილება
კატეგორია: სხვა
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება.
** განათლება: ბაკალავრის ხარისხი.

უნარები:

** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** კომუნიკაბელურობა, თავაზიანობა
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა
** გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი
** ორგანიზებულობა
** გუნდურობა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** ტექნიკური განათლება
** ტექნიკური მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება
** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** დეტალებზე ორიენტირებული
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა.

სამუშაოს აღწერა:

** სერვის ჯგუფების მეშვეობით თიბისი ბანკის ფილიალების, სერვის ცენტრების და სათაო ოფისების ტექნიკური გამართულობის უზრუნველყოფა;
** სერვის ჯგუფების მეშვეობით თიბისი ბანკის ფილიალებში, სერვის ცენტრებში და სათაო ოფისებში არსებული ავეჯის და ინფრასტრუქტურის მცირე რემონტი, გამართვა;
** სერვის ჯგუფების მეშვეობით თიბისი ბანკის ფილიალებში, სერვის ცენტრებში და სათაო ოფისებში მცირე მასშტაბის სარემონტო-სარეკონსტრუქციო სამუშაოების წარმოება;
** ჩასატარებელი სამუშაოების შესახებ დაკვეთების მიღება, აღრიცხვა, დაგეგმვა და ანგარიშგება;
** დაქვემდებარებაში არსებული სერვის ჯგუფების მართვა, მათი მუშაობის დაგეგმვა, ზედამხედველობა, კოორდინაცია;
** დაქვემდებარებაში არსებული სერვის ჯგუფების მიერ ჩატარებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/4089

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 25 ნოემბერი, 2019 წ.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 12:43

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

მონაცემთა ანალიტიკოსი

ID 63435

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს კონკურსს მონაცემთა ანალიტიკოსის ვაკანტურ პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

** მონაცემთა ანალიზი, მონაცემთა მოდელების აწყობა, ვიზუალიზაცია
** მონაცემთა შეგროვება; ოპერაციების/პროცესების კალკულაცია
** მონაცემების შეგროვების სხვადასხვა მიდგომებისა და არაერთგვაროვანი მოდელების შექმნა/განახლება
** მეთოდოლოგიის ადაპტაცია ბიზნესის მოთხოვნების, პროცესებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების შესაძლებლობების გათალისწინებით
** პროაქტიური მიდგომა იმის განსასაზღვრავად, თუ მონაცემები როგორ უნდა იქნას გამოყენებული პროცესის ღირებულების შემდგომი ანალიზისათვის
** სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობის მიღება ფუნქციური სამმართველოების წარმომადგენლებთან და ბიზნესთან, სათანადო მონაცემების შეგროვებისა და დამტკიცების მიზნით
** კომუნიკაცია მონაცემების შემდგომი გაუმჯობესებისა და მომავალი გამოყენების მიმართულებით
** პასუხისმგებლობა შესაბამის რეპორტებსა და ანალიზზე
** რთული ამოცანების გადაწყვეტაში აქტიური მონაწილეობა

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი მათემატიკის, საბანკო საქმის, საინფორმაციო უზრუნველყოფის, ეკონომიკის, ფინანსების, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით
** სასურველია საბანკო სფეროში მუშაობის გამოცდილება (საოპერაციო მიმართულებით)
** ექსპერტული ცოდნა MS Excel
** მცირედი გამოცდილება პროგრამირების კუთხით ჩაითვლება უპირატესობად (სასურველია SQL)
** უპირატესობად ჩაითვლება მონაცემთა ანალიზის კურსების დასრულება coursera ან სხვა Online პლატფორმაზე
** უპირატესობად ჩაითვლება თვითღირებულების პრინციპების და მეთოდოლოგიების აღქმის უნარი / ცოდნა
** სავალდებულოა ქართული და რუსული ენების ცოდნა, ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად

უნარები:

** გამორჩეული ანალიტიკური შესაძლებლობები
** რამდენიმე ერთდროულ ამოცანაზე მუშაობის/ერთდროულად რამდენიმე შედეგის დადების უნარი
** ცვალებადი პრიორიტეტების პირობებში ადაპტირების უნარი
** წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
** როგორც გუნდში, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ 2019 წლის 24 ნოემბრის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა

CV-ის გამოგზავნა შესაძლებელია ასევე ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

განთ. გუშინ 12:30

ბოლო ვადა 24 ნოემბერი 00:00

დისტანციური გაყიდვების ბანკირი

ID 63367

საქართველოს ბანკი აცხადებს ვაკანსიას დისტანციური ბანკირის/დისტანციური გაყიდვების ბანკირის თანამდებობაზე თბილისში.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 28 დეკემბერი, 2019 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/52134/

განთ. 29 ოქტომბერი 14:42

ბოლო ვადა 28 დეკემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 63309

საგადახდო მომსახურების სფეროში მოღვაწე კომპანია - "Neollet" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე.

დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი/დღის და ღამის ცვლა
ადგილმდებარეობა: თბილისი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Microsoft office);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება;

ფუნქცია მოვალეობა:

** მომხმარებლისთვის სალარო მომსახურების გაწევა;
** ნაღდი ანგარიშსწორებით სალარო ოპერაციების წარმოება;
** დღიური საბუთების წარმოება;
** სალაროში თანხის მოძრაობის პროგრამული აღრიცხვა;

უნარები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
** ორგანიზებულობა, სამუშაო დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

კომპანია Neollet გთავაზობთ პერსპექტიულ სამუშაო გარემოსა და კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 23 ოქტომბერი 17:31

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00