ფილტრი

ვაკანსიები

კონსულტანტი

ID 67213

შპს "დრესარიუმი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5-6 დღე, 48 საათი
ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი; "გალერია თბილისი"

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის მაღალკვალიფიციური მომსახურების გაწევა, პროდუქციის რეალიზაცია;
** მაღაზიის სალაროს ოპერაციების შესრულება;
** მაღაზიაში არსებულ პროდუქციასა და ინვენტარზე პასუხისმგებლობა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების საბაზისო ცოდნა.
** სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელური;
** გაწონასწორებული, თავაზიანი;
** შრომისმოყვარე და ენერგიული;
** მოტივირებული და ორგანიზებული;
** დისციპლინირებული;
** პასუხისმგებლობის მქონე;

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV ფოტოსურათით) ელ. ფოსტაზე: [email protected]. გთხოვთ, ელ. ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 17 სექტემბერი 17:08

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

დაჯავშნის აგენტი

ID 67212

Magic Travel an international tourism holding is announcing an opening position for Reservations Agent for its UAE office.

Position Type: Full-time (10:00-19:00, Monday-Friday) Georgia Time
Location: Tbilisi, Georgia (However the position is distance based and the candidate will perform duties related to our UAE Office for inbound tourism services)

Magic Travels was created in 1985 with offices in the United Arab Emirates, Sultanate of Oman and Jordan.

Nowadays it is expanded into the Caucasus and European countries, possessing 4 main brand groups under the umbrella of Magic Travels holding:

** Magic Arabia (UAE, Oman, Egypt and Jordan)
** Magic Roads (Armenia, Georgia)
** Magic Europe (France, Portugal)
** Magic Camps (beautiful eco-friendly tented camps in the Sultanate of Oman and the UAE, as well as brand new fixed camps in the Sultanate of Oman).

Thus an employee will become a part of a fast-paced and dedicated team that works together to provide our clients with the highest possible level of service and advice.

** To ensure that all work meets company standards and is according to training given; all function paperwork must be accurate and complete, including hotel/services confirmation, guest preferences, booking supplements and payment details.
** To have an in-depth knowledge and understanding of the operation of the business including all Hotel and services requests ensuring the ability to provide a thorough response to client enquiries.
** To deal efficiently and politely with all telephone, email, internet and `in person` enquiries.
** To ensure that all reservations are recorded following established procedures with full and clear information and that they are inputted accurately and promptly onto the system.
** Closely coordinate with the operations department for all confirmed files to facilitate a smooth tour operation.
** Upbeat and positive attitude throughout the entire day.
** Excellent communication skills, both verbal and written.
** Ability to work in a high pressured environment.
** Highly organized people with the ability to prioritize and multitask.
** Natural ability to sell UAE-destination enthusiastically.
** Ability to build rapport and create professional relationships.

Requirements:

** Fluent in English;
** At least one year relevant or similar experience (preferably in travel agency or brand hotels);
** Good knowledge of Microsoft tools (word, excel, PowerPoint, Outlook).
** Exemplary organizational and multitasking skills.
** Outstanding communication, negotiation and interpersonal skills.
** Dynamic & proactive.

Minimal entry salary 300 USD net for probation. Probation period and full contracting salary will be based on the skills and performance of the candidate.

Benefits: Health Insurance.

If interested, please send CV to: [email protected].

Only short listed candidates will be contacted.

განთ. 17 სექტემბერი 17:06

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

შესყიდვების მენეჯერი

ID 67211

შპს ვ.ივერიელის სახ. ენდოკრინოლოგია, მეტაბოლოგია, დიეტოლოგიის ცენტრი "ენმედიცი" აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების (ლოჯისტიკის) მენეჯერის თანამდებობაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სასურველია სამედიცინო მიმართულებით
** საგადასახადო და იურიდიული საკითხების ზოგადი ცოდნა;
** შესყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება;
** სამედიცინო ინვენტარის შესყიდვებზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (განსაკუთრებით Excel);
** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა

ძირითადი მოვალეობები:

** უცხოელ მომწოდებლებთან მოლაპარაკების წარმოება;
** ხელშეკრულების პირობების გაანალიზება, კომპანიის ინტერესების მაქსიმალურად
გათვალისწინებით;
** სასურველი სპეციფიკაციებით სამედიცინო სახარჯების მოძიება უცხოურ საიტებზე;
** შესყიდვების მონაცემების ანალიზი;
** შესაბამისი დოკუმენტაციების მოწესრიგება/არქივირება;
** გადარიცხვის დოკუმენტაციის დარეგისტრირება;
** უშუალო უფროსის სხვადასხვა დავალებების შესრულება.
** ადგილობრივ მომხმარებელთან ურთიერთობის დამყარება
** შესყიდვების სტრატეგიის შემუშავება
** მომწოდებლების მოძიება, შერჩევა და მათთან მოლაპარაკების წარმოება
** მომწოდებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების შეთანხმება და მიღწევა
** სარეალიზაციო მასალების ხარისხის კონტროლი;
** შესყიდვების ეფექტურად დაგეგმვა და კონტროლი;
** საბაჟო პროცედურების წარმართვა/შესრულება;
** მომწოდებლების რეგულარული მონიტორინგი საუკეთესო ფასის მისაღებად;
** ხარჯების მონიტორინგი.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაბელურობა

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, წინანდლის ქ. N9
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი 10:00 სთ 18:00 სთ

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით შემდეგ ელ. მისამართზე: [email protected]

განთ. 17 სექტემბერი 17:02

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 67210

წიგნების მაღაზიათა ქსელი "ბიბლუსი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

წიგნის მაღაზიათა ქსელი "ბიბლუსი" დაარსდა 2008 წლის 23 მაისს. ყველაფერი კი 13 წლის წინ, ერთი პატარა მაღაზიით დაიწყო თბილისში, იოსებიძის ქუჩაზე. ალბათ მაშინ ვერც ვერავინ წარმოიდგენდა, რომ ეს პატარა მაღაზია წიგნის ყველაზე დიდ ქსელად იქცეოდა საქართველოში.

კომპანიის არსებობის 13 წლის მანძილზე, ჩვენ შევძელით შეგვექმნა საქართველოში საგამომცემლო პროდუქტების ყველაზე ფართო სავაჭრო ქსელი, რომელიც აკმაყოფილებს თანამედროვე სტანდარტებს და სარგებლობს მრავალრიცხოვანი მომხმარებლის დამსახურებული ნდობით.

დღეისათვის, "ბიბლუსი" აერთიანებს 69 ფილიალს მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

"ბიბლუსი" არის ქვეყნის ერთ-ერთი მსხვილი დამსაქმებელი და კომპანიის ყველა თანამშრომელს ერთი კეთილი მიზანი აერთიანებს - გახადოს წიგნი ხელმისაწვდომი საქართველოს ყველა კუთხეში და კიდევ უფრო
მეტად შეაყვაროს ადამიანებს კითხვა.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;,
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიცირება.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორატიული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS Word, Excel).

პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.
** და რაც მთავარია - წიგნების სიყვარული.

სამუშაო გრაფიკი: სრული.

დაინტერესებულმა პირებმა, 2021 წლის 17 ოქტომბრამდე გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected] და "subject"-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:

გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.

თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა.

კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 17 სექტემბერი 17:00

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 67209

"ბიბლუსი ჯგუფი"-ს შვილობილი კომპანია, სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე დიდ დიღომში.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი პეპელა 2006 წელს დაარსდა და უკვე 15 წელია, რაც საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე ფუნქციონირებს. ამჟამად, ˮპეპელაˮ სათამაშოების ბიზნეს სექტორში ერთ-ერთი მსხვილი და წარმატებული კომპანიაა. "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

შემოუერთდით ჩვენს დიდ და ძლიერ გუნდს სადაც გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიცირება.

ანაზღაურება: ფიქსირებული + მზარდი საბონუსე სისტემა

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორატიული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS word, excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე [email protected] გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 17 სექტემბერი 16:59

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

სავაჭრო წარმომადგენლი

ID 67206

სადისტრიბუციო კომპანია "მეგაკო" აცხადებს ვაკანსიას სავაჭრო წარმომადგენლის/პრომოუტერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის მახასიათებლების შესწავლა
** პროდუქციის სათანადოდ წარმოჩენისათვის ზრუნვა
** მომხმარებლისთვის პროდუქციის შეთავაზება და რეალიზაციის ხელშეწყობა.

მოთხოვნები:

** სქესი: მდედრობითი
** კარგი კომუნიკაციის უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ენერგიული
** შრომისმოყვარე.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected] 2021 წლის 1 ოქტომბრამდე. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "სავაჭრო წარმომადგენელი/პრომოუტერი", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე (შეგროვება, ჩაწერა, მოგროვება, შენახვა, განახლება, შეცვლა, ამოღება, გამოყენება, ბლოკირება, წაშლა, განადგურება).

განთ. 17 სექტემბერი 11:40

ბოლო ვადა 1 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 67204

"Sony"-ს ოფიციალური წარმომადგენლობა საქართველოში აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ჩვენთან თქვენ შეძლებთ:

** მიიღოთ კლიენტებთან ურთიერთობის გამოცდილება
** გახდეთ "სონის" პროდუქციის პროფესიონალები
** იყოთ დარწმუნებული თქვენს მომავალში და გქონდეთ შემოსავალი
** მოახდინოთ საკუთარი თავის რეალიზება და დარწმუნდეთ საკუთარ შესაძლებლობებში.

საკომპენსაციო პაკეტი:

** ფიქსირებული ანაზღაურება;
** საბონუსე ანაზღაურება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური განხრით (შესაძლებელია არასრული უმაღლესი / სტუდენტი);
** სამუშაო გამოცდილება არ არის სავალდებულო

ძირითადი მოვალეობები:

** "Sony"-ს პროდუქციის მახასიათებლების ზედმიწევნით კარგად ცოდნა; (შეგასწავლით)
** მაღალი ხარისხის კონსულტაცია, პრეზენტაცია
** კომპანიის მომხმარებლების მაღალკვალიფიციურად მომსახურება, არსებული მომსახურების სტანდარტების შესაბამისად.

პიროვნული თვისებები:

** გამართული მეტყველების უნარი;
** პასუხისმგებლობიანი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პროფესიულ ზრდაზე და განვითარებაზე ორიენტირებული.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატს ვთხოვთ, გამოაგზავნონ პროფესიული რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში (Subject) მიუთითონ ვაკანსიის დასახელება და რეგიონი.

განთ. 17 სექტემბერი 11:36

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

კორპორაციული გაყიდვების მენეჯერი

ID 67203

კომპანია "UGT" აცხადებს ვაკანსიას კორპორაციული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** ახალი კორპორატიული კლიენტების მოძიება და მათთან გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება;
** არსებულ კორპორატიულ პარტნიორებთან მოლაპარაკებების წარმოება;
** შეხვედრების ორგანიზება და პრეზენტაციების ჩატარება;
** გაყიდვების გეგმის შედგენა და შესასრულებლად სტრატეგიის შემუშავება;
** ორიენტირება გაყიდვების ზრდაზე;
** ბაზრის შესწავლა, მონიტორინგი და ანალიზი;
** რეპორტინგი, ანგარიშის მომზადება მიმდინარე საქმიანობაზე და გაყიდვების შედეგებზე უშუალო ხელმძღვანელთან;
** კომპანიის პროდუქტების და სერვისების განვითარებაზე მუშაობა;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში მინიმუმ 2 წელი (პრიორიტეტი მიენიჭება IT სფეროში მუშაობის გამოცდილებას);
** ქართული, ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა (წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაცია);
** საოფისე პროგრამების ცოდნა.

აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვისა და შესრულების უნარი;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** ორგანიზებულობა;
** პუნქტუალურობა;
** დროის ეფექტური განაწილება.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 17 ოქტომბრის ჩათვლით, ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ: "კორპორაციული გაყიდვების მენეჯერი".

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება და დამუშავდება "იუ-ჯი-თი"-ში არსებული/სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან მიმართებაში, 1 წლის განმავლობაში.

დიდი მადლობა დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 17 სექტემბერი 11:34

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 67195

კომპანია "ლოჯისტიქსვაიზი" (www.logisticswise.ge) აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ბაზრის კვლევა, პოტენციური მომხმარებლების მოძიება, ბაზებთან მუშაობა და მუდმივი განახლება;
** კომპანიის მომსახურების და პროდუქციის გაცნობა პოტენციური კლიენტებისთვის;
** კორპორატიულ კლიენტებთან აქტიური ურთიერთობა, შეხვედრებით, სატელეფონო საუბრებით და ელექტრონული მიმოწერით;
** კორპორაციული შეთავაზებების მომზადება
** გაყიდვების ყოველკვირეული გეგმის დაგეგმვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** გაყიდვების/კლიენტებთან ურთიერთობის სფეროში გამოცდილება;
** უპირატესად ჩაითვლება სასაწყობე სფეროში გაყიდვების გამოცდილება;
** MS Office სამომხმარებლო დონეზე ფლობა;
** ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის კარგი უნარი.

პიროვნული თვისებები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
** მოლაპარაკების ეფექტურად წარმართვის უნარი;
** პრეზენტაბელურობა;
** ვადებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო განაკვეთი: სრული.
ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება და მინიმალური სასურველი ანაზღაურება.

განთ. 17 სექტემბერი 11:11

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

1000 ლარი

პრისელერი

ID 67193

ბრენდების "Éclair", "Rubella", "Dramers", - ის ოფიციალური დისტრიბუტორი კომპანია შპს "ნიუ ვიჟენ კოსმეტიკს" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის პოზიციაზე, თბილისსა და მიმდებარე რეგიონებში.

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია: უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა;
** ასაკი 20-დან 35 წლამდე;
** უმაღლესი განათლება;
** რეგიონის კარგად ცოდნა;
** სასურველია საკუთარი მსუბუქი ა/მანქანა;
** მართვის მოწმობა B კატეგორია.

მოვალეობები:

** პროდუქტის მახასიათებლის კარგი ცოდნა;
** მოლაპარაკების წარმოება გადახდის პირობების გათვალისწინებით;
** პროდუქციის ოპტიმალური ნაშთის კონტროლი;
** შეკვეთის სწორი გაფორმება;
** სავაჭრო დარბაზში პროდუქციის სტანდარტების კონტროლი.

სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00
ანაზღაურება: 1000+ ლარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ ქართულ ენაზე CV ფოტოსურათით 3x4 და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, ელ-ფოსტაზე: [email protected] წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 17 სექტემბერი 11:07

ბოლო ვადა 17 ოქტომბერი 00:00

კორპორაციული გაყიდვების მენეჯერი

ID 67171

იურიდიული კომპანია "Prime Legal" აცხადებს ვაკანსიას კორპორაციული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

პირობები:

** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი 30% თითოეული გაყიდვიდან
** სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00
** დასვენების დღეები: შაბათი-კვირა, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობით გათვალისწინებული უქმე დღეები

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

** უმაღლესი განათლება.
** მსგავს პოზიციაზე სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.

პიროვნული უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება
** ქართულ ენაზე გამართულად საუბარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ადამიანებთან ურთიერთობის უნარი
** საოფისე პროგრამების ელემენტარული ცოდნა

ძირითადი მოვალეობები:

** გამავალი ზარების განხორციელება პოტენციურ მომხმარებელთან;
** მომხმარებლების დაინტერესება, მოზიდვა და მომსახურების შეთავაზება;
** შეხვედრების დაგეგმვა;
** კომპანიის სერვისის პრეზენტაცია და მომსახურებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე სრული კონსულტაციის გაწევა;
** გაყიდვების ანალიზი და რეპორტინგი.

შერჩეულ კანდიდატებთან გაფორმდება შრომითი ხელშეკრულება.

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათთან ერთად, ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, თემის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "გაყიდვების მენეჯერი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "Prime Legal" ახორციელებს კანდიდატთა პერსონალური მონაცემების დამუშავებას "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად და ინახება 3 წლის განმავლობაში.

"Prime Legal" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის!

განთ. 13 სექტემბერი 16:17

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

550 ლარი

კონსულტანტი

ID 67170

"ევროპროდუქტი" ბაზარზე 2004 წლიდანაა წარმოდგენილი, როგორც იმპორტიორი და დისტრიბუტორი კომპანია. საქართველოს ბაზარზე პირველად 2004 წელს გამოჩნდა და მომხმარებელს გაეცნო დაახლოებით 150-მდე ექსკლუზიური ბრენდის იმპორტით, მათ შორის "Valio", "Frico", "Elpozo", "Arla", "Bayernland" და სხვა. კომპანიამ 2014 წლიდან შექმნა საკუთარი, საცალო სავაჭრო ქსელი და ამრიგად, დღეისათვის საქართველოს მასშტაბით წარმოდგენილია 29 ბრენდული მარკეტი სადაც მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს პრემიუმ ხარისხის პროდუქტი ხელმისაწვდომ ფასად.

ბრენდის მთავარი მიზანია, მომხმარებელს მიაწოდოს მაღალი ხარისხის პროდუქციის დიდი არჩევანი, მოიპოვოს ერთგული მომხმარებელი და განვითარდეს.

"ევროპროდუქტი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ანაზღაურება:

** კონსულტანტი - 500 ლარი
** მოლარე - 550 ლარი

გრაფიკი: 7 საათიანი (კვირაში 6 დღე)

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა, პროდუქტის პრეზენტაცია;
** მომსახურების არსებული სტანდარტების დაცვა;
** გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა;
** პროცედურების სრული დაცვით სალარო ოპერაციების წარმოება;
** თაროების ახალი პროდუქციით რეგულარულად შევსება, კონტროლი სხვადასხვა მახასიათებლების მიხედვით;

ჩვენ გთავაზობთ:

** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს;
** ანაზღაურებად სტაჟირებას;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობას.

შემოუერთდი ჩვენს გუნდს.

გადმოაგზავნე შენი რეზიუმე ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება- "მოლარე-კონსულტანტი".

ან დაგვიკავშირდი ნომერზე: +995 591641357

ან შემოდი ჩვენს Facebook გვერდზე: https://www.facebook.com/europroductcareer და შეავსე განაცხადი.

აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ უფლებამოსილებას: საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 16:13

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00