ფილტრი

ვაკანსიები

სავაჭრო აგენტი/პრისელერი

ID 62455

სადისტრიბუციო კომპანია - შპს "ბიდი კომპანი" აცხადებს სავაჭრო აგენტის (პრისელერის) ვაკანსიას.

შპს "ბიდი კომპანი" წარმოადგენს "Ferrero"-ს ბრენდის (Raffaello, Ferrero Rocher, Kinder, Nutella, tic tac) ოფიციალურ ექსკლუზიურ დისტრიბუტორს საქართველოში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, გლდანი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი

პირობები:

- სამუშაო საათები: 8:30-18:00 სთ.
- კარიერული წინსვლის პერსპექტივა.
- ანაზღაურება - ფიქსირებულს + ბონუსი.

აუცილებელი მოთხოვნები:

- საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანის ყოლა.
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 6 თვე.
- ქონებრივი უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული ქსელის მართვა.
- ახალი ობიექტების მოძიება, ქსელის გაფართოებაზე ზრუნვა.
- მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
- მოლაპარაკებების წარმოება კომპანიის ინტერესების მაქსიმალური გათვალისწინებით.
- გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა;
- პოკეტში მუშაობა.

პიროვნული უნარები და თვისებები:

- მოლაპარაკებების წარმოების, წინააღმდეგობების დაძლევის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- მიზანდასახულობა;
- მოწესრიგებულობა.
- პრეზენტაბელურობა.
- პასუხისმგებლიანობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 16 ოქტომბრის ჩათვლით. ელ.ფოსტის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 15:57

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 62451

უძრავი ქონების კომპანია "Be Home" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

- პოტენციური მომხმარებლების დაინტერესება, მოზიდვა.
- მომხმარებლის მოთხოვნების და საჭიროების დადგენა და მათთვის ოპტიმალური ვარიანტის შეთავაზება.
- კლიენტებისათვის კომპანიის მიერ შეთავაზებული უძრავი ქონების ობიექტების წარდგენა და ჩვენი მომსახურებით დაინტერესება.
- პოტენციურ კლიენტებთან აქტიური კომუნიკაციის წარმოება. მომხმარებელთა მონაცემთა ბაზების განვითარება და განახლება.
- შეხვედრების დაგეგმვა, პრეზენტაციების ჩატარება და შემდგომი კომუნიკაცია.
- ხელშეკრულებების და შეთანხმებების გაფორმება.
- გაყიდვების სტიმულირება და კომპანიის ცნობადობის ამაღლებაზე ზრუნვა.

ძირითადი მოთხოვნები:

- ინგლისური რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ფლობა.
- საოფისე პროგრამის ცოდნა.
- სქესი: მდედრობითი
- ასაკი: 40 წლამდე.

პიროვნული მახასიათებლები:

- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.
- სხარტი აზროვნების უნარი.
- მოლაპარაკების წარმოების უნარი.
- კლიენტთან დაკავშირებული პრობლემის დამოუკიდებლად გადაჭრის უნარი.

- გუნდურად მუშაობის უნარი.
- ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის გრძნობა.
- შედეგზე ორიენტირებულობა.

სამუშაო განრიგი: ორშაბათი-შაბათი 10:30-დან 19:00-მდე; შაბათს 12:00-დან 18:00-მდე.
მისამართი: ცოტნე დადიანის 7
ანაზღაურება: საბონუსე, პროცენტული პრინციპით.
სამგზავრო თანხასა და კვებას უზრუნველყოფს კომპანია.

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. დღეს 15:40

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სერვისის კონსულტანტი/ქრიუ

ID 62441

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. "ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული რესტორნების ქსელის - "ვენდი`ს" განვითარებას აგრძელებს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი!

საბოლოოდ შერჩეული კანდიდატები გაივლიან პროფესიულ გადამზადებას, გაეცნობიან "ვენდი`ს" კორპორატიულ კულტურას, მუშაობის სტანდარტებს და დაეუფლებიან პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს.

მეტი ინფორმაცია "ვენდი`ს" შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ აქ: http://www.wendys.ge/ge/wendys

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე: სერვისის კონსულტანტი (ქრიუ) - ქუთაისი.

რატომ უნდა გახდე "ვენდის" გუნდის წევრი?

- ჩვენთან მუშაობა საინტერესო და სახალისოა
- ჩვენთან შეიძენ უამრავ მეგობარს
- გაიცნობ საინტერესო ადამიანებს, რომლებიც მოგცემენ საშუალებას ისწავლო, განვითარდე, დააგროვო სამუშაო გამოცდილება და მიიღო დიდი გამოწვევები
- ჩვენთან სამუშაო გამოცდილება არ არის მნიშვნელოვანი
- ჩვენთან ისწავლი ყველაზე გემრიელი ბურგერების და არა მარტო ბურგერების მომზადებას
- ჩვენი რესტორნის მენეჯერებმა თავის დროზე კარიერა დაიწყეს სერვისის კონსულტანტის პოზიციით, ახლა კი გაგიზიარებენ უდიდეს გამოცდილებას გუნდის მართვაში, ლიდერობაში, დროის მართვაში, მომხმარებელთან ურთიერთობაში
- ჩვენთან ღიმილი მთავარია.

ერთად უკეთესია და "ერთად" - ვგულისხმობთ "შენთან ერთად".

რას გთავაზობთ ჩვენ?

- სწავლას, განვითარებას, კარიერულ წინსვლას
- მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ სამუშაო გრაფიკს - სწავლის და მუშაობის შეთავსება ჩვენთან შესაძლებელია
- თანამშრომლებისთვის 60%-მდე ფასდაკლება კვებაზე
- სტაბილურ შემოსავალს
- ჯანმრთელობის დაზღვევას
- საინტერესო პროექტებში მონაწილეობას.

ვაკანსიის სანახავად მიჰყევით ბმულს: http://hr.wissolgroup.ge/vacancy/vacancy_list და აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანსია.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 31 ოქტომბერი, 2019 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 17:42

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

სერვისის კონსულტანტი/ბარისტა

ID 62440

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. "ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული რესტორნების ქსელის - "დანკინ დონატსი"-ს განვითარებას აგრძელებს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი!

საბოლოოდ შერჩეული კანდიდატები გაივლიან პროფესიულ გადამზადებას, გაეცნობიან "დანკინ დონატსი"-ს კორპორატიულ კულტურას, მუშაობის სტანდარტებს და დაეუფლებიან პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს.

მეტი ინფორმაცია "დანკინ დონატსი"-ს შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ აქ: http://www.dd.ge/

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე - სერვისის კონსულტანტი (ბარისტა).

რატომ "დანკინ დონატსი"?

- ჩვენთან მუშაობა საინტერესო და სახალისოა
- ჩვენთან შეიძენ უამრავ მეგობარს
- გაიცნობ საინტერესო ადამიანებს, რომლებიც მოგცემენ საშუალებას ისწავლო, განვითარდე, დააგროვო სამუშაო გამოცდილება და მიიღო დიდი გამოწვევები
- ჩვენ არ ვითხოვთ სამუშაო გამოცდილებას!
- ჩვენთან ისწავლი ყველაზე გემრიელი ყავების და სენდვიჩების მომზადებას
- ჩვენი რესტორნის მენეჯერებმა თავის დროზე კარიერა დაიწყეს სერვისის კონსულტანტის პოზიციით, ახლა კი გაგიზიარებენ უდიდეს გამოცდილებას გუნდის მართვაში, ლიდერობაში, დროის მართვაში, მომხმარებელთან ურთიერთობაში
- ჩვენთან ღიმილი უნიფორმის მთავარი ნაწილია!

ერთად უკეთესია და "ერთად" - ვგულისხმობთ "შენთან ერთად"!

რას გთავაზობთ ჩვენ?

- სწავლას, განვითარებას, კარიერულ წინსვლას
- მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ სამუშაო გრაფიკს - სწავლის და მუშაობის შეთავსება ჩვენთან შესაძლებელია
- თანამშრომლებისთვის 60%-მდე ფასდაკლება კვებაზე
- სტაბილურ შემოსავალს
- ჯანმრთელობის დაზღვევას
- საინტერესო პროექტებში მონაწილეობას.

ვაკანსიის ტექსტის სანახავად მიჰყევით ბმულს: http://hr.wissolgroup.ge/vacancy/vacancy_list და აირჩიეთ შესაბამისი ვაკანსია.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 31 ოქტომბერი, 2019 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 17:40

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 62438

"სფეის კარგო" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

- პოტენციური კლიენტების მოძიება;
- შეხვედრების ორგანიზება და პრეზენტაციების ჩატარება;
- შეკვეთის მიღება/გაფორმება და მისი ოპერატიულად შესრულების კონტროლი;
- კომპანიის მიერ დასახული ამოცანების ჯეროვნად შესრულება.
- გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება, დაგეგმვა და ორგანიზება
- გაყიდვების დინამიკის ანალიზი;
- ყოველდღიური, ყოველკვირეული სამუშაოს დაგეგმარება-რეპორტინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება/სტუდენტი
- საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა (PowerPoint, Excel, Word და Outlook)
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე.

უნარ-ჩვევები:

- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- გაყიდვების უნარი
- მაღალი ემოციური ინტელექტი.
- ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა;
- დროის მართვის უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 17:37

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

750 ლარი

ოპერატორი

ID 62435

კომპანია "ბს/2 ჯორჯია" წარმოადგენს ლიტვური ჰოლდინგის "Penki kontinentai"-ის (BS/2) შვილობილ კომპანიას (www.bs2.ge), რომელიც სპეციალიზირდება საბანკო ტექნოლოგიებსა და IT-მომსახურების აუთსორსინგის მიწოდების სფეროში, საბანკო გარემოსა და საგადასახადო სისტემებისათვის პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავება-დანერგვაში, საბანკო აღჭურვილობის გაყიდვასა და ინტეგრაციაში. ჯგუფის შვილობილი კომპანიები და მათი პარტნიორები მუშაობენ 12 ქვეყანაში. მათი პროგრამული გადაწყვეტები და მომსახურება ხელმისაწვდომია მსოფლიო ბაზრის 77 ქვეყანაში. საქართელოში"ბს/2 ჯორჯია" წარმოდგენილია 6 სერვის ცენტრითა და 50-ზე მეტი თანამშრომლით.

პოზიცია: ოპერატორი

ძირითადი მოვალეობები:

- კომპანიის შიდა პროგრამების მონიტორინგი;
- შემომავალი კორესპონდენციის მართვა და კოორდინირება;

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- უცხო ენების ფლობა: რუსული და ინგლისური ძალიან კარგად;
- შრომისმოყვარეობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, კომუნიკაბელურობა;
- ახალი ცოდნისა და პაქტიკული უნარ-ჩვევების ათვისების სურვილი და შესაძლებლობა.

ხელფასის ოდენობა: 750 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით რუსულ ან ინგლისურ ენაზე შემდეგ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ აღნიშნული ვაკანტური პოზიციის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 17:30

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

400 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62433

სუპერმარკეტი "ფრეში" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- პროდუქციის განლაგება, დალაგება
- თაროების მოწესრიგება
- მომხმარებლის მომსახურება
- გაყიდვების ეფექტურად განხორციელება
- საქონლის თვისებების და მახასიათებლების შესწავლა-პრეზენტირება
- სალაროში არსებული ნაღდი ფულის კონტროლი
- გაყიდვებთან და სალაროსთან დაკავშირებული ყველა სხვა საქმიანობის წარმოება.

პირობები:

- გრაფიკი: 09:00-დან 23:00-მდე თვეში 15 დღე.
- ადგილი: ბათუმი, მახინჯაური ჯინჭარაძეს 1
- ფიქსირებული ხელფასი: 350-400 ლარი

მოთხოვნები:

- საშუალო ან უმაღლესი განათლება
- ასაკი: 20 წლიდან
- სქესი: მდედრობითი
- მაღაზიის პროგრამასთან მუშაობა.
- ქართულის და ელემენტარული ინგლისურის/რუსულის ცოდნა.

უპირატესად ჩაითვლება:

- ინგლისურის საშუალო დონეზე ცოდნა
- რუსულის საშუალო დონეზე ცოდნა
- კომპიუტერის ელემენტარულ დონეზე ცოდნა

ყურადღება! არ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ არ აკმაყოფილებთ შემდეგ მოთხოვნებს:

- არ ფლობთ ქართულ ენას გამართულ დონეზე
- ხართ 20 წლამდე ან სტუდენტი

ვაკანსიის განხილვა:

ვაკანსიის განხილვა მოხდება მხოლოდ შემდეგი პირობების დაკმაყოფილებით:

1. ვაკანსია გამოგზავნილ უნდა იქნას ელფოსტაზე: [email protected]
2. ელფოსტის სათაურში (Subject) უნდა მიუთითოთ "მოლარე-კონსულტანტის ვაკანსია"
3. ელფოსტაზე თანდართული უნდა იყოს შემდეგი დოკუმენტები:

- CV ფოტოსურათით
- ინფორმაცია
- სამოტივაციო წერილი

შერჩეულ აპლიკანტებთან მოხდება გასაუბრება.

განთ. 13 სექტემბერი 17:27

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

სატელეფონო გაყიდვების კონსულტანტი

ID 62431

კლინიკა "ველესი" აცხადებს ვაკანსიას სატელეფონო გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება სასურველია გაყიდვების სფეროში.
- სატელეფონო კონსულტირების გამოცდილება
- სატელეფონო გაყიდვების გამოცდილება, სამედიცინო, ესთეტიკის ან კოსმეტოლოგიის სფეროში.
- სოციალურ ქსელში კომუნიკაციის გამოცდილება გაყიდვებში.

უნარები:

- კომუნიკაციის დამყარების კარგი უნარი სატელეფონო საუბრისას და სოციალურ ქსელში.
- ინფორმაციის ზუსტად და გასაგებად გადაცემის უნარი.
- პუნქტუალურობა
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
- გუნდური მუშაობის კარგი უნარი.

სამუშაო განაკვეთი: სრული.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 13 სექტემბერი 17:23

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

450 ლარი

კონსულტანტი

ID 62424

კაფეტერიების ქსელი "დეგუსტო" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე

ძირითადი ფუნქციები:

** მომხმარებლის მომსახურება - ასორტიმენტის შერჩევა, ანგარიშსწორების წარმოება;
** პროდუქციის ასორტიმენტის სწორი განლაგება;
** პროდუქციის ვადების და ვიზუალის კონტროლი;
** სანიტარული ნორმების დაცვა;
** საჭიროების შემთხვევაში პროდუქციის შეკვეთა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მომსახურეობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია ფულთან მუშაობის გამოცდილება;
** რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** გამართულად მეტყველების უნარი
** თავაზიანი, კეთილგანწყობილი,
** ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ.

ანაზღაურება: 450 ლარი (ხელზე ასაღები).

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი CV გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: "Consultant".

აპლიკაციის მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 27 სექტემბერი.

"დეგუსტო" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 13 სექტემბერი 17:01

ბოლო ვადა 27 სექტემბერი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 62419

"ამბოლი" დაარსდა 2003 წელს და საქმიანობის პირველივე წლებში ჩამოყალიბდა საქართველოში ავტონაწილებისა და საბურავების ბაზრის ერთ-ერთ ლიდერ კომპანიად. საკუთარ თანამშრომლებსა და მომხმარებლებზე ზრუნვა კომპანიის უმთავრესი და უმაღლესი პრიორიტეტია.

დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ: www.amboli.ge | www.facebook.com/amboli.ge

კომპანია "ამბოლი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება; (სასურველია)
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
- საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა;
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე.

აუცილებელი უნარები:

- მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
- პუნქტუალურობა, მოწესრიგებულობა, დისციპლინირებულობა;
- მოსმენა, შეთავაზება და კლიენტის დარწმუნება;
- შედეგზე ორიენტირებულობა.

ძირითადი მოვალეობები:

- პროდუქციის მახასიათებლების ზედმიწევნით კარგად შესწავლა (საბურავები, საცხებ-საპოხი მასალები, აკუმულატორები, ავტონაწილები);
- კლიენტებთან კონსულტაციის გაწევა და პროდუქციის შეთავაზება;
- მაღაზიაში პროდუქციის სათანადოდ განლაგება;
- სატელეფონო ზარების განხორციელება, პროდუქციის შეთავაზების მიზნით;
- ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ;
- გაყიდვების გეგმების შესრულება.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 30 სექტემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - "გაყიდვების კონსულტანტი".

კომპანია "ამბოლში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია "ამბოლის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში."

განთ. 13 სექტემბერი 16:53

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 62414

ოპტიკური კომპანია "რონიკო" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

"რონიკო" არის ლიდერი ოპტიკური კომპანია, ქართულ ბაზარზე წარმატებული მოღვაწეობის 24-წლიანი ისტორიით. წლების მანძილზე საქართველოში ჩვენ ჩამოვაყალიბეთ და დავნერგეთ ოპტიკური პროდუქციით სარგებლობის კულტურა, შემოვიტანეთ უამრავი მსოფლიო ბრენდი!

ჩვენ მტკიცედ გვჯერა, რომ მომხმარებელთან ურთიერთობა, მათთვის სხვადასხვა პროდუქტის შეთავაზება არის ნამდვილი ხელოვნება და ჩვენი ყველაზე ფართო ქსელის მეშვეობით ყოველდღიურად ვოსტატდებით ამ ხელოვნებაში!

იმ შემთხვევაში, თუ შედგება ჩვენი თანამშრომლობა, ჩვენ უზრუნველვყოფთ უფასო პროფესიული ტრეინინგით. შედეგად, თქვენ მოგეცემათ საშუალება დაეუფლოთ ახალ, ოპტიკოსის პროფესიას და ჩამოყალიბდეთ ბაზარზე საუკეთესო გაყიდვების სპეციალისტად!
გთხოვთ, ქვემოთ მოცემულ მოთხოვნებს გულდასმით გაეცანით და თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ თავს შესაბამის კანდიდატად მიიჩნევთ, ვინაიდან ჩვენ ვაფასებთ როგორც საკუთარ, ასვე თქვენს დროსაც!

ჩვენ გთავაზობთ:

- ახალ პროფესიას - ოპტიკოსი;
- უფასო პროფესიულ ტრეინინგს;
- პიროვნული და კარიერული ზრდის რეალურ პერსპექტივას;
- კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
- მეგობრულ და კეთილგანწყობილ გუნდს;
- მოჭრილ ხელფასს + ბონუსები (სტაჟირების ვადის წარმატების გავლის შემდეგ);
- სამუშაო გრაფიკი: სრული, 6 დღიანი სამუშაო კვირა.

რას ვითხოვთ თქვენგან, აუცილებელი უნარები:

- თვითრეალიზაციისკენ სწრაფვა, პროფესიული განვითარების გამოკვეთილი სურვილი;
- მიზანსწრაფულობა და პოზიტიური ენერგეტიკა;
- თავდაჯერებულობა და მოტივირებულობა;
- ენერგიულობა და კომუნიკაბელურობა;
- სასიამოვნო ვიზუალი;
- სიახლეების ადვილად ათვისება, ინოვაციებისაკენ მუდმივი სწრაფვა;
- პასუხისმგებლობის განსაკუთრებული გრძნობა;
- პუნქტუალურობა და მოწესრიგებულობა, უაღრესად დისციპლინირებულობა;
- მოსმენა, აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება და გადმოცემა;
- გაწონასწორებულობა;
- რუსული და ინგლისური ენების სასაუბრო დონეზე ფლობა.

ძირითადი მოვალეობები:

- პროდუქტის მახასიათებლების ზედმიწევნით კარგად შესწავლა;
- პროდუქტის ეფექტურად პრეზენტირების უნარი;
- მომხმარებლის მოსმენა, მისი მოთხოვნებისა და საჭიროებების სწორი იდენტიფიცირება;
- მომხმარებლის მომსახურების ხარისხის უზრუნველყოფა;
- ეფექტიანი გაყიდვების უზრუნველყოფა;
- მაღაზიაში არსებული პროდუქციის კონტროლი და შესაბამისი მატერიალური პასუხისმგებლობა;
- სალარო პროცედურების სწორი დაცვა;
- კომპანიის დამტკიცებული პროცედურების/შინაგანაწესის დაცვა;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით და სამოტივაციო წერილის თანხლებით, გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტის შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: "კონსულტანტი - თბილისი".

განთ. 13 სექტემბერი 16:44

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 62404

შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის საკონსულტაციო კომპანია "უსაფრთხო გარემო" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაოს აღწერილობა/მოვალეობები:

- გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობის ჩამოყალიბების უზრუნველყოფა კომპანიის მომხმარებლებთან
- მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება B2B გაყიდვების კუთხით
- არსებულ კლიენტებთან მუდმივი კონტაქტი, მომსახურება
- კომპანიის სერვისების გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა
- პოტენციური მომხმარებლების მოძიება, შეთავაზების მომზადება და მოლაპარაკებების წარმოება
- პოტენციური მომხმარებლების მონაცემთა ბაზის შექმნა და რეგულარული განახლება
- პოტენციური კორპორატიული კლიენტებისთვის კომპანიის წარდგენა და შეთავაზების გაკეთება
- იმეილ და სატელეფონო კომუნიკაცია პოტენციურ დამკვეთებთან.

ძირითადი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა
- რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
- მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.

თვისებები და უნარები:

- კარგი პიროვნული და კომუნიკაციური თვისებები
- კარგი მეტყველება/გადმოცემის უნარი/პრეზენტაბელურობა
- შრომისმოყვარე, ენერგიული, მიზანდასახული, პასუხისმგებლიანი, ორგანიზებული, ყურადღება დეტალების მიმართ
- გარემოში სწრაფი ადაპტაციისა და პრობლემის სწრაფად გადაწყვეტის უნარი
- გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის შესაძლებლობა
- შესწავლისა და კომპანიაში დინამიკურად ზრდის პოტენციალი
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
- სხარტი, ლოგიკური, ანალიტიკური აზროვნება
- სამუშაოს და დროის დაგეგმვის უნარი
- პუნქტუალურობა, მოწესრიგებულობა, დისციპლინირებულობა
- შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 25 სექტემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:06

ბოლო ვადა 25 სექტემბერი 00:00