ფილტრი

ვაკანსიები

400 ლარი

მოლარე

ID 64134

მაღაზია "ორინჯი" აცხადებს  ვაკანსიას დღის მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე, აუცილებელია მცირე დროით მაინც მოლარის გამოცდილება. სასურველია ცხოვრობდეთ ისანი-სამგორის რაიონში.დამატებითი ინფორმაციისთვის დარეკეთ მითითებულ ნომერზე.

განთ. 13 თებერვალი 20:45

ბოლო ვადა 29 თებერვალი 00:00

ოპერატორი

ID 64129

ხორც-პროდუქტების მწარმოებელი კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე.

დაკისრებული მოვალეობები:

** სასაქონლო დოკუმენტების დადგენილი ფორმით წარმოება;
** სადისტრიბუციო პროგრამაში მუშაობა;
** საბუღალტრო პროგრამაში მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საბუღალტრო სფეროში მუშაობის არანაკლებ ერთ წლიანი გამოცდილება;
** rs.ge-ზე მუშაობის გამოცდილება;
** FMG-ზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** უმაღლესი განათლება (ბაკალავრი);
** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
** სისხარტე, ოპერატიულობა;
** დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** დროის მართვა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** ორგანიზებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, ავტობიოგრაფია (CV) გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და დანიშნულების ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება.

განთ. 11 თებერვალი 14:09

ბოლო ვადა 11 მარტი 00:00

500 ლარი

მაღაზიის მენეჯერი

ID 64124

სასწრაფოდ  გვესაჭიროება  სურსათის  მაღაზიის  მენეჯერი, სრული განაკვეთით.მისამართი: დიღმის მასივი, სავაჭრო ცენტრ აგროვიტაში.  ბელიაშვილის ქუჩა, N43. ხელფასი: 500 ლარიდან . საკონტაქტო ნომერი: 

577722316

განთ. 10 თებერვალი 17:47

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

450 ლარი

მოლარე-ოპერატორი

ID 64123

სასწრაფოდ! გვესაჭირება მაღაზიაში მოლარე ოპერატორი .  სამუშაო დრო -სრული სამუშაო განაკვეთი . მის: მისამართი: დიღმის მასივი , სავაჭრო სივრცე აგროვიტაში.ბელიაშვილის ქუჩა ნომერი 43 . ხელფასი 450 ლარი . მეილი :  [email protected] ☎:

577722316

განთ. 10 თებერვალი 12:52

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

სამედიცინო მიმართულების გაყიდვების მენეჯერი

ID 64112

"პალიტრა მედია ჰოლდინგი"-ს წევრი დანაზოგების მასტიმულირებელი ყველაზე მძლავრი ვებ გვერდი Hotsale.ge აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო მიმართულების გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ვებ გვერდის საქმიანობის სფეროს წარმოადგენს ელექტრონული კომერცია. Hotsale.ge -ს მიზანია მომხმარებელს მოქნილი და მარტივი პლატფორმის საშუალებით შესთავაზოს მრავალფეროვანი, მაღალი ხარისხის პროდუქტი და მომსახურება.

მოვალეობები:

** კომპანიის პოტენციური პარტნიორების მოძიება;
** კომპანიებთან შეხვედრების დაგეგმვა და პრეზენტაციების ჩატარება;
** პარტნიორების ბაზის შექმნა და მონიტორინგი;
** აქციის შედგენა პარტნიორ კომპანიებთან;
** აქციების საიტზე განთავსების უზრუნველყოფა.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია სამედიცინო მიმართულებით;
** აუცილებელია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
** სასურველია უცხო ენების, ინგლისურის და რუსულის ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა.

პირობები:

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 09:30-18:00;
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, იოსებიძის ქ. 49.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელ.მისამართზე: [email protected] და "subject"-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 7 მარტი.

გისურვებთ წარმატებას!

აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:
გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშავოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.

თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა. კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია.

თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.

განთ. 8 თებერვალი 14:50

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

კონსულტანტი

ID 64107

"ევროპროდუქტი" დაარსდა 2004 წელს. მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა მაღალი ხარისხის პროდუქციის იმპორტი, დისტრიბუცია და საცალო ვაჭრობა. "ევროპროდუქტი" საქართველოში ექსკლუზიურად წარმოადგენს ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს, როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Spomlek და სხვა. 2014 წლიდან კი კომპანია საკუთარი მარკეტების ქსელით შემოვიდა ბაზარზე და დღეისთვის 19 მარკეტით არის წარმოდგენილი საქართველოში და უზრუნველყოფს მომხმარებლისთვის ჯანსაღი და ხარისხიანი პროდუქციის მიწოდებას.

"ევროპროდუქტი"-ს მარკეტების ქსელი აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე

ჩვენ ვეძებთ "ევროპროდუქტი"-ს გუნდში სამუშაოდ მოტივირებულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ თანამშრომლებს.

ჩვენს გუნდში სამუშაოდ საჭიროა:

** გაიღიმოთ, მიესალმოთ და მადლობა გადაუხადოთ მომხმარებელს;
** უპასუხოთ მომხმარებლის კითხვებს და დაეხმაროთ მათ;
** უზრუნველყოთ პროდუქციის განლაგება თაროებზე;
** დროულად უზრუნველყოთ დაბალვადიანი პროდუქტის მოხსნა თაროდან;
** დროულად უზრუნველყოთ ფასდებულების ცვლილება;
** უზრუნველყოთ თქვენი სამუშაო ადგილის და თაროების სისუფთავე;
** საჭიროების შემთხვევაში დაეხმაროთ თქვენს კოლეგებს.

თვისებები, რომელიც დაგეხმარებათ ჩვენს გუნდში სამუშაოდ:

** ადამიანების დახმარების სურვილი;
** პოზიტიური აზროვნება;
** კომუნიკაბელურობა;
** სისწრაფე;
** გუნდურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პუნქტუალურობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** სხვადასხვა ტიპის ბონუსურ სისტემებს;
** ყოველთვიურად 50 ლარის ღირებულების პროდუქციას საჩუქრად;
** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
** ღამის საათებში თანამშრომლების ტრანსპორტირებით უზრუნველყოფას.

თუ თქვენ ფიქრობთ, რომ შეძლებთ მომსახურების ახალი სტანდარტების შესაბამისად მუშაობას "ევროპროდუქტის" გუნდთან ერთად:

1. გაიარეთ რეგისტრაცია, აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი დრო და მობრძანდით გასაუბრებაზე.

რეგისტრაციის გასავლელად დააკლიკეთ აქ
მისამართი: ვიქტორ დოლიძის ქ. #26/28
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით: 591 086519

2. გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაური ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

"ევროპროდუქტის" გუნდი გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 8 თებერვალი 14:41

ბოლო ვადა 8 მარტი 00:00

მსხვილი კლიენტების მენეჯერი HoReCa-ს მიმართულებით

ID 64096

შპს "აი დი ეს ბორჯომი თბილისი", სადისტრიბუციო კომპანია, აცხადებს HoReCa-ს მიმართულებით, მსხვილი კლიენტების მენეჯერის ვაკანსიას.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ქინძმარაულის N5.
სამუშაო დღეები: ორშაბათი - შაბათი;
საგამოცდო ვადა: 6 თვე
ბენეფიტები: სამედიცინო დაზღვევა, სხვა სტანდარტული პრემიები;

ძირითადი მოვალეობები:

** პასუხისმგებლობაში მყოფ ტერიტორიაზე გაყიდვების პოტენციალის შეფასება;
** ​HoReCa-ს არხში გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება;
** HoReCa-ს ТОP 50 კლიენტების მიხედვით გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება;
** სამუშაოს დაგეგმარება, რომ პარტნიორი გაყიდვების ობიექტების საქმიანობა იყოს მიმართული გაყიდვების გეგმის შესრულებაზე და კომპანიის სტანდარტების დაცვაზე;
** HoReCa-ს ТОР 50-ის კლიენტებთან ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოება; კომპანიასა და კონტრაგენტებს შორის სახელშეკრულებო ურთიერთობების პირობების დაცვის კონტროლი; საჭიროების შემთხვევაში, რეკომენდაციების შემუშავება სახელშეკრულებო პირობების შეცვლასთან დაკავშირებით;
** გაყიდვების გეგმის შესრულების დინამიკის ანალიზი; ბიზნეს-გეგმის შეუსრულებლობის შემთხვევაში წინადადების შემუშავება მაკორექტირებელი ზომების შემოღებისათვის და ამ ზომების რეალიზება გაყიდვების გეგმის შესრულების მიზნით;
** ტერიტორიის რეგულარული აუდიტი (პროდუქციის განლაგების სტანდარტების შესრულება, სავაჭრო მოწყობილობის განთავსება, სარეკლამო მასალების განთავსება, პრომო აქტივობების ჩატარების გეგმის შესრულება და სხვ.);
** კომპანიის პოლიტიკისა და სტადარტების დანერგვა და დაცვა HoReCa -ს ТОР 50-ში ქვეყნის მთელ ტერიტორიაზე;
** ​HoReCa-ს არხში მარკეტინგული ღონისძიებების ჩატარების კონტროლი და ანალიზი;
** კონკურენტების სარეკლამო და სავაჭრო მარკეტინგის იდენტიფიცირება, კონტროლი და შეფასება;
** ახალი კონტრაქტორების მოძიება, გეგმების შემუშავება და თანამშრომლობა.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** TOP HoReCa-სა და Traditional trade-ის ნაციონალურ ან რეგიონალურ ქსელებთან მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Kay Account Manager-ის პოზიციაზე;
** წარმატებული მოლაპარაკებების წარმოების გამოცდილება TOP HoReCa-სა და Traditional trade-ის საკვანძო პირებთან;
** ​HoReCa-სა და Traditional trade-ის ბაზრის თავისებურებების და გაყიდვების მოცემულ არხში წარმოდგენილი კლიენტების სპეციფიკის ცოდნა;
** ინგლისური/რუსული ენების ცოდნა;
** MS Office სტანდარტული პროგრამების კარგად დონეზე ცოდნა, განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია Excel-ის და PowerPoint-ის პროგრამა;

რეზიუმე შეგიძლიათ გამოგზავნით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - Key Account Manager HoReCa, რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 29.02.2020.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შერჩევის შემდეგ ეტაპზე გადავლენ მხოლოდ ის კანდიდატები, ვისი მონაცემებიც მაქსიმალურად შეესაბამება ვაკანსიის მოთხოვნებს.

გისურვებთ წარმატებებს.

თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისთვის. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 8 თებერვალი 13:38

ბოლო ვადა 29 თებერვალი 00:00

მსხვილი კლიენტების მენეჯერი Modern Trade-ს მიმართულებით

ID 64095

შპს "აი დი ეს ბორჯომი თბილისი", სადისტრიბუციო კომპანია, აცხადებს ვაკანსიას Modern Trade-ს მიმართულებით მსხვილი კლიენტების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ქინძმარაულის N5.
სამუშაო დღეები: ორშაბათი - შაბათი;
საგამოცდო ვადა: 6 თვე;
ბენეფიტები: სამედიცინო დაზღვევა, სხვა სტანდარტული პრემიები;

ძირითადი მოვალეობები:

** პასუხისმგებლობაში მყოფ ტერიტორიაზე გაყიდვების პოტენციალის შეფასება;
** კონკურენტთა სტრუქტურის, საქმიანობის პრინციპების, არხების დაფარვის ხერხების კვლევა;
** Modern Trade არხში გაყიდვების სტრატეგიის ჩამოყალიბება;
** ​МТ-ს ТОP 10 კლიენტების მიხედვით გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება;
** სამუშაოს დაგეგმარება, რომ პარტნიორი გაყიდვების ობიექტების საქმიანობა იყოს მიმართული გაყიდვების გეგმის შესრულებაზე და კომპანიის სტანდარტების დაცვაზე;
** МТ-ს ТОР 10 ქსელებთან ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოება; კომპანიასა და კონტრაგენტებს შორის სახელშეკრულებო ურთიერთობების პირობების დაცვის კონტროლი; საჭიროების შემთხვევაში, რეკომენდაციების შემუშავება სახელშეკრულებო პირობების შეცვლასთან დაკავშირებით;
** გაყიდვების გეგმის შესრულების დინამიკის ანალიზი; ბიზნეს-გეგმის შეუსრულებლობის შემთხვევაში წინადადების შემუშავება მაკორექტირებელი ზომების შემოღებისათვის და ამ ზომების რეალიზება გაყიდვების გეგმის შესრულების მიზნით;
** ტერიტორიის რეგულარული აუდიტი (პროდუქციის განლაგების სტანდარტების შესრულება, სავაჭრო მოწყობილობის განთავსება, სარეკლამო მასალების განთავსება, პრომო აქტივობების ჩატარების გეგმის შესრულება და სხვ.);
** კომპანიის პოლიტიკისა და სტანდარტების დანერგვა და დაცვა МТ-ს ТОР 10 ობიექტზე ქვეყნის მთელ ტერიტორიაზე;
** რეგულარული უკუკავშირი МТ-ს ხელმძღვანელობასთან და კლიენტებთან;
** MT არხში მარკეტინგული ღონისძიებების ჩატარების კონტროლი და ანალიზი;
** კონკურენტების სარეკლამო და სავაჭრო მარკეტინგის იდენტიფიცირება, კონტროლი და შეფასება;
** ახალი კონტრაქტორების მოძიება, გეგმების შემუშავება და თანამშრომლობა.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** TOP-10 ნაციონალურ ან რეგიონალურ ქსელებთან მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Kay Account Manager-ის პოზიციაზე;
** წარმატებული მოლაპარაკებების წარმოების გამოცდილება МТ-ის TOP-ქსელების საკვანძო პირებთან;
** МТ ბაზრის თავისებურებებისა და გაყიდვების მოცემულ არხში წარმოდგენილი კლიენტების სპეციფიკის ცოდნა;
** ინგლისური/რუსული ენების ცოდნა;
** MS Office სტანდარტული პროგრამების კარგად დონეზე ცოდნა, განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია Excel-ის და PowerPoint-ის პროგრამა;

რეზიუმე შეგიძლიათ გამოგზავნით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - Key Account Manager MT, რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 29.02.2020.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შერჩევის შემდეგ ეტაპზე გადავლენ მხოლოდ ის კანდიდატები, ვისი მონაცემებიც მაქსიმალურად შეესაბამება ვაკანსიის მოთხოვნებს.

გისურვებთ წარმატებებს.

თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისთვის. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 8 თებერვალი 13:37

ბოლო ვადა 29 თებერვალი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 64091

"აისო კონსალტინგ გრუპი" არის საერთაშორისო მასერტიფიცირებელი ორგანიზაციის (D.e A. Divulgazione e Accreditamento S.r.l.) ოფიციალური წარმომადგენლობა საქართველოში.

კომპანია საქართველოს ბაზარზე წარმოდგენილია ხარისხის მართვის სფეროში გამოცდილი გუნდის სახით, რომელიც ორიენტირებულია კონსალტინგური მომსახურების განვითარებასა და ბიზნესის ხელშეწყობაზე

დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებ გვერდზე: www.isogroup.ge

"აისო კონსალტინგ გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაოს აღწერილობა:

** გაყიდვების სტრატეგიული გეგმის შედგენა;
** პოტენციური კლიენტების მოძიება და მომსახურების შეთავაზება/გაყიდვა;
** მოლაპარაკებების წარმოება, შეხვედრების და პრეზენტაციების დაგეგმვა;
** გაყიდვების გაუმჯობესებაზე ზრუნვა და კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება;
** ISO მენეჯმენტ სისტემების საკონსულტაციო მომსახურების შეუფერხებელი მიწოდების მიზნით, სხვადასხვა ადმინისტრაციული ამოცანების შესრულება;
** ხარისხის მართვის სისტემის დოკუმენტირებული პროცედურების, სამუშაო ფორმებისა და ზოგადი რეკომენდაციების შემუშავების პროცესში მონაწილეობა;
** სამუშაო დავალების თავისებურებიდან გამომდინარე, შესაბამისი ანგარიშების მომზადება;
** ხელმძღვანელობის დავალებით ძირითად საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა საქმიანობის შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** პროფესიული ან უმაღლესი განათლება (განიხილებიან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებიც);
** სასურველია გაყიდვების ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა სამომხმარებლო დონეზე;
** ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.

აუცილებელი პიროვნული თვისებები და უნარები:

** ინტერესი ISO სტანდარტების მიმართ;
** ახალი ინფორმაციის სწრაფად ათვისებისა და ანალიზის უნარი;
** დასახული ამოცანების დროულად და დამოუკიდებლად შესრულების უნარი;
** ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები;
** პუნქტუალურობა;
** შრომისმოყვარეობა;
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;

სამუშაო პირობები:

სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 09:00 საათიდან 18:00 საათამდე
ანაზღაურება - შეთანხმებით, კვალიფიკაციის შესაბამისად

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე [email protected]

სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება "გაყიდვების მენეჯერი"

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2020 წლის 23 თებერვალი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 8 თებერვალი 13:28

ბოლო ვადა 23 თებერვალი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 64080

საქართველოს საცალო ვაჭრობის ბაზარზე წარმოდგენილი ერთ-ერთი მსხვილი კორპორაცია - "აი სი არ ტრეიდი" - ევროპული ბრენდების იმპორტიორი კომპანიაა საქართველოში. კომპანია აერთიანებს ისეთ ბრენდულ მაღაზიებს, როგორიცაა ფეხსაცმლის მიმართულებაში: ბატა, ბამბინო, ეკკო, ჯეოქსი, სტუდიო ფეხსაცმლის გალერეა, ლაბორატორია ფეხსაცმლის გალერეა, ავ ლაბი, კორსო იტალია; ბავშვის ტანსაცმლის მიმართულებაში: ოკაიდი და ჟაკადი; აქსესუარების მიმართულებაში ბრენდი პარფოისი. დღეისათვის კორპორაცია მართავს 80-მდე მაღაზიას, რომლებიც განთავსებულია როგორც თბილისში, ასევე ქუთაისში, ბათუმში, საქართველოს სხვა რეგიონებში.

შპს "აი სი არ ტრეიდი" აცხადებს კანდიდატთა შერჩევას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული; კვირაში 5 დღიანი სამუშაო გრაფიკი ცვლების მიხედვით.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილი ცოდნა;
** მომხმარებლის მომსახურება დადგენილი სტანდარტების მიხედვით;
** ეფექტიანი გაყიდვების უზრუნველყოფა;
** მომხმარებლის კონსულტირება და პროდუქციის შესახებ საჭიროებისამებრ სრული ინფორმაციის მიწოდება;
** საქონლის მიღებაში მონაწილეობა;
** საქონლის განთავსება დარბაზსა და საწყობში დადგენილი წესის შესაბამისად;
** მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება სასურველია;
** რუსული და ინგლისური ენების საბაზისო დონეზე ცოდნა სასურველია.

საჭირო უნარ-ჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები: კომუნიკაბელური, აქტიური, თავაზიანი, ორგანიზებული, მოწესრიგებული, გამართული მეტყველება, დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი, გუნდური მუშაობის უნარი, პროდუქციის სწრაფი შესწავლის უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა განაცხადი გამოაგზავნეთ (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 29 თებერვლის ჩათვლით.

გთხოვთ, თემის სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება: "კონსულტანტი თბილისში". შერჩეულ კანდიდატებთან დაკავშირება მოხდება განაცხადის შემოტანიდან ერთი კვირის განმავლობაში

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 8 თებერვალი 13:11

ბოლო ვადა 29 თებერვალი 00:00

კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელი

ID 64079

8 წელზე მეტია, რაც ჩვენი კომპანია - "ბექ ოფის სერვისი" თანამშრომლობს გერმანულ კომპანიასთან. მას პარტნიორობას ვუწევთ შეკვეთების კონსტრუქციული ნაწილის დამუშავებაში, დაახლოებით 35-კაციანი გუნდით.

ჩვენი სამუშაო გუნდის გასაზრდელად თბილისში ვეძებთ მოტივირებულ კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელს რეკლამაციის განყოფილებაში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** გერმანული ენის კარგი ცოდნა.
** სტაბილურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** კომუნიკაციის კარგი უნარი
** გუნდური მუშაობისა და ინიციატივების წამოყენების უნარი
** კლიენტზე ორიენტირებული მიდგომა
** გრძელვადიანი თანამშრომლობის ინტერესი
** MS Office პროგრამების ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:

** კლიენტთა მომსახურება სატელეფონო და ელექტრონული მიმოწერის მეშვეობით
** კლიენტთა საჩივრების დამუშავება
** პრობლემის გადაჭრის გზების შემუშავება, შეთავაზება და სისტემაში განხორციელება
** ხარისხის შენარჩუნება და მუდმივი გაუმჯობესება.

ჩვენ გთავაზობთ:

** საიმედო და გრძელვადიანი სამუშაო ადგილი
** უშუალო ურთიერთობა მენეჯმენტთან, გადაწყვეტილების მიღების მოქნილი პროცესი
** მეგობრული სამუშაო გარემო
** ინდივიდუალური და თანმიმდევრული განვითარების შესაძლებლობა
** სამედიცინო დაზღვევა
** შეთანხმებაზე დაფუძნებული ადეკვატური ანაზღაურება.

დაინტერესდით?

თუ გსურთ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, მაშინ მოხარული ვიქნებით, თუ მივიღებთ თქვენს სრულყოფილ რეზიუმეს გერმანულ ენაზე, ელფოსტაზე: [email protected] 2020 წლის 1 მარტამდე.

განთ. 8 თებერვალი 13:10

ბოლო ვადა 1 მარტი 00:00

ავტო-გაქირავების აგენტი

ID 64073

შპს "თეგეტა რენთ ე ქარ" აცხადებს ვაკანსიას ავტო-გაქირავების აგენტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000578
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: მომხმარებელთან ურთიერთობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია ავტო-გაქირავების სფეროში)
** განათლება: ბაკალავრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი
** ინგლისური - კარგი.

უნარები:

** საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** პუნქტუალურობა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** ავტომობილის მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** საავტომობილო სფეროს საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** MS Office-ის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.

სამუშაოს აღწერა:

** ავტომობილების გაქირავებისა და ჩაბარების სრული ციკლის მართვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება;
** ავტომობილების მიწოდების უზრუნველყოფა თბილისისა და რეგიონების მასშტაბით;
** გასაქირავებელ სტოკში არსებული ავტომობილების რეგლამენტირებული სერვისის ორგანიზება;
** მომსახურების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა;
** ცნობადობის ამაღლებასა და მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდაზე ზრუნვა;
** ავტომობილების შესაბამის ლოკაციებზე განთავსებისა და ნებართვებთან დაკავშირებული პროცედურების დაცვის უზრუნველყოფა;
** მომხმარებლებთან კომუნიკაცია, მათი საჭიროებების იდენტიფიცირება და შესაბამისი შეთავაზებების მომზადება;
** მონაცემთა ბაზების წარმოება, საჭიროების შემთხვევაში პროგრამული გატარებების უზრუნველყოფა და მონიტორინგი;
** პერიოდული რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/578

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 28 თებერვალი, 2020 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 8 თებერვალი 13:01

ბოლო ვადა 28 თებერვალი 00:00