ფილტრი

ვაკანსიები

გაყიდვების მენეჯერი

ID 62518

აგრო კომპანია "კარტლისი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო საათები: სამუშაო დღე სრული განაკვეთით 10:00-18:00.

მოვალეობები:

- გასაყიდი პროდუქციის კარგი ცოდნა;
- გაყიდვების დაგეგმვა და ღონისძიებების ორგანიზება;
- შეხვედრები რაიონებში ფერმერებთან და პროდუქციის პრეზენტაცია;
- სადემონსტრაციო ნაკვეთების მოწყობა;
- საქონლის ნაშთების კონტროლი.

მოთხოვნები:

- 25-35 წლის ასაკის ქალი ან მამაკაცი
- უმაღლესი სასოფლო-სამეურნეო განათლება (სასურველია მცენარეთა დაცვის ან აგრონომის სპეციალობით);
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- მანქანის მართვის მოწმობა;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
- პრეზენტაციის მომზადებისა და ჩატარების უნარი;
- ინგლისური ენის ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

- ანალიზისა და დაგეგმვის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, პუნქტუალურობა;
- კეთილსინდისიერება, შრომისმოყვარეობა, მობილურობა;
- კომუნიკაციის უნარი, დამაჯერებლობა;
- გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
- ინიციატიურობა და აქტიურობის გამოვლენა;
- სიახლეების ათვისების უნარი;
- ორგანიზებულობა და მაღალი სამუშაო რიტმის უნარი;
- როგორც ინდივიდუალური ასევე გუნდურად მუშაობის უნარი;

შერჩეული კანდიდატი დაინიშნება სამთვიანი გამოსაცდელი ვადით ფიქსირებული ხელფასით. ამ პერიოდის განმავლობაში მას ჩაუტარდება უფასო ტრენინგები. კანდიდატის მუდმივ შტატში აყვანისას ფიქსირებულ ხელფასს დაემატება მისი წლიური მაჩვენებლების შესაბამისი პრემია და ჩაუტარდება ტრენინგები უცხოეთში.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით ელ-ფოსტაზე: [email protected]e, სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 16 სექტემბერი 19:02

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 62504

ღვინის მაღაზია "მარანი გრიბოედოვზე" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე

ადგილმდებარეობა: თბილისი, გრიბოედოვის ქუჩა #18
სამუშაო გრაფიკი: ყოველდღე დილის 11 საათიდან საღამოს 17 საათამდე, ან 17 საათიდან 23 საათამდე (ცვლების მიხედვით). კვირაში 2 სასურველი დღე დასვენება.

ძირითადი მოთხოვნები:

- ასაკი: 18-დან 30 წლამდე.
- დამატებითი ენები: ინგლისური და რუსული (სასაუბრო დონეზე)
- შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

კანდიდატები გაივლიან გაივლიან 1 კვირიან უფასო სტაჟირებას, რომელიც მოიცავს ღვინოების სხვადასხვა სახეობების გაცნობას, რათა კლიენტს მათი მოთხოვნის შესაბამისად სწორი ღვინო შესთავაზონ. ეს ერთი კვირა ასევე გამოსაცდელი ვადაც იქნება კანდიდატებისთვის. შესარჩევი 1 კვირის შემდეგ კი არჩეული კონსულტანტები შეუდგებიან ანაზღაურებით მუშაობას.

კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ CV ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 18:32

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

კორპორატიული გაყიდვები

ID 62500

სადაზღვევო კომპანია "ალფა" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით, შემდეგ პოზიციაზე:

- კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი.
- ჯუნიორი კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი.

მდებარეობა: თბილისი.

მოთხოვნები:

- ასაკი: 20-დან 35 წლამდე
- სამუშაო გამოცდილება: საბანკო ან/და სადაზღვევო სფეროში გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება.
- უცხო ენების ცოდნა: რუსული/ინგლისური (სასურველია სასაუბრო დონეზე)
- განათლება: უმაღლესი.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- პოტენციურ მომხმარებელთა მოძიება
- სადაზღვევო პროდუქტის შეთავაზება.
- შეხვედრების დაგეგმვა/ორგანიზება.
- პროდუქტის პრეზენტაციის წარმოება.
- სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება.
- არსებულ მომხმარებელთა ბაზების კონტროლი/მუდმივი კომუნიკაცია.
- განახლებული სადაზღვევო პაკეტის შეთავაზება.
- გაყიდვის შემდგომ მომსახურების წარმოება.
- ყოველდღიური შედეგების წარმოება/სამუშაო პროცესის დაგეგმვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სრული/არასრული)
- MS Office - პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.
- სასურველია რუსულისა და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

- კომუნიკაბელურობა
- პასუხისმგებლობის უნარი
- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
- გუნდურობა
- კრეატიულობა.
- პუნქტუალურობა
- დაგეგმარების უნარი
- განვითარებაზე ორიენტაციის უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ მისამართზე: [email protected] და დანიშნულებაში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

სადაზღვევო კომპანია "ალფა" გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 16 სექტემბერი 18:25

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი, მოლარე ოპერატორი

ID 62495

"ჰაუს მარკეტი" ხსნის ახალ ობიექტს და აცხადებს ვაკანსიებს კონსულტანტის, მოლარე ოპერატორის თანამდებობებზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
- სასიამოვნო გარეგნობა
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
- მულტინაციონალურ გარემოში მუშაობის უნარი
- დეტალებზე ორიენტირებული
- ასაკი: 35 წლამდე.

მოვალეობები:

- კლიენტების მოთხოვნების ზუსტი გაგება და შესაბამისი პროდუქციის მიწოდება
- ფასების, იარლიყების და საორიენტაციო ნიშნების სწორად განთავსება
- თაროების რეგულარულად შევსება და არასაჭირო პროდუქციისგან გათავისუფლება.

ანაზღაურება: დღეში 24-27 ლარი (კატეგორიის მიხედვით)
ობიექტი მდებარეობს: დიღმის მასივი, ლუბლიანას 11, კორპუსი 3, კომერციული ფართი.

საკონტაქტო ელფოსტა: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 18:07

ბოლო ვადა 15 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62481

სუპერმარკეტების ქსელი "ეელი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- მოლარედ მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
- ასაკი: 18-40 წ.

მოლარის ფუნქცია-მოვალეობები:

- მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
- მათთვის სწორი და საჭირო ინფორმაციის მიწოდება;
- ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;
- ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება წესების სრული დაცვით;
- სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება;
- სალაროს ზონის შევსება პროდუქციით.

კონსულტანტის ფუნქცია-მოვალეობები:

- მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა, სწორი და საჭირო ინფორმაციის მიწოდება;
- პროდუქციის თაროებზე განთავსება, როგორც სავაჭრო დარბაზში, ასევე საწყობში;
- თაროების ახალი საქონლით რეგულარულად შევსება და არასაჭირო პროდუქციისგან გათავისუფლება;
- ფასების იარლიყების და საორიენტაციო ნიშნების სწორად განთავსება.
- მენეჯერის მიერ განსაზღვრული სხვა დავალებების შესრულება;
- მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის ცოდნა;
- გაყიდვების ზრდაზე ორიენტირებულობა.

პიროვნული თვისებები:

- ენერგიულობა და დისციპლინირებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- ორგანიზებულობა;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
- მოტივირებული და შრომისმოყვარე.

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეუძლიათ გამოგზავნონ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და მოვიდნენ გასაუბრებაზე თბილისში, ვაჟა-ფშაველას 71. ინფორმაცია პირობებისა და ანაზღაურების შესახებ კანდიდატებს განემარტებათ ადგილზე. ელფოსტის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

სამუშაო განაკვეთი: დილის ცვლა 09:00-21:00; ღამის ცვლა 21:00-09:00.
​შესაძლებელია ნახევარ განაკვეთზე მუშაობაც.

აყვანილი კანდიდატები დასაქმდებიან შემდეგ მისამართზე:

** საბურთალო, ვაჟა-ფშაველას 71,
** თემქა, ავშნის 6/138
** დიღმის მასივი, მე-5კვ, 25ა კორპუსი
** სანზონა, გუდამაყრის 4

განთ. 16 სექტემბერი 17:30

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 62475

"დრესაპ ჯგუფი" (Levi`s, Lee, Wrangler, Mavi, Rifle, Converse, Lacoste, Vans, Bensimon, Guess, Gant) და სხვა ბრენდების ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში) აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის თანამდებობაზე.

ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:

- ჯანსაღი სამუშაო გარემო;
- მრავალფეროვანი სამოტივაციო სისტემა;
- მზარდი ბიზნესი;
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობა;
- ანაზღაურების კონკურენტუნარიანი სისტემა;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;

ფუნქციები და მოვალეობები:

- მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა - მაღალი ხარისხის მომსახურების შეთავაზება, პროდუქტებთან დაკავშირებული ინფორმაციის სრულყოფილად მიწოდება;
- სარეალიზაციო დარბაზის მოწესრიგება;
- პროდუქციის მიღება და სარეალიზაციო დარბაზში გადანაწილება;
- პროდუქტების გაყიდვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

- სასურველია უმაღლესი განათლება ნებისმიერი მიმართულებით;
- ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- ტანსაცმლის/ფეხსაცმლის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- კომუნიკაბელურობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- მომხმარებელზე ორიენტირებულობა;
- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და კეთილსინდისიერება.

სამუშაო გრაფიკი: 10:00-დან 19:00-მდე ან 14:00-დან 22:00-მდე, 2 კვირაში დასვენების სამი დღე

კანდიდატთა შერჩევა

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ იმ კანდიდატებს, რომლებიც აკმაყოფილებენ მითითებულ მოთხოვნებს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 17:13

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი

გაყიდვების კოორდინატორი

ID 62467

კომპანია "ბისკვიტმაისტერ" ბაზარზე 2017 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა. კომპანია ბრენდი "ლიბე"-ს ქვეშ აწარმოებს ჯანსაღი, გემრიელი და სასარგებლო ქართულ ორცხობილებს, რომელიც მხოლოდ ნატურალური ნედლეულით მზადდება.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კოორდინატორის პოზიციაზე.

კომპანია ეძებს განვითარებაზე ორიენტირებულ თანამშრომელს, რომელიც იქნება კომპანიის კლიენტებთან უშუალო ურთიერთობაში, როგორც საქართველოში ასევე საექსპორტო ბაზრებზე. მოახდენს კომპანიის პროდუქციის გაცნობა-პოპულარიზაციას მიზნობრივ კლიენტებთან (დისტრიბუტორები, მაღაზიათა ქსელები, სპეციალიზებული მაღაზიები და ა.შ.)

ძირითადი მოვალეობები:

- პოტენციური მომხმარებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმართვა, შეთავაზების გაკეთება, პროდუქტების რეალიზაცია;
- არსებული მომხმარებლებისთვის ახალი პროდუქციის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება;
- შეკვეთის მიღება და მიწოდების უზრუნველყოფის კონტროლი;
- გაყიდვების კონტროლი შეკვეთის მიღების მომენტიდან, მის დასრულებამდე და საბოლოო ფინანსურ ანგარიშსწორებამდე.
- ყოველდღიური ანგარიშის/რეპორტინგის მომზადება მიმდინარე გაყიდვების პროცესის შესახებ.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- გამართული ქართული, ინგლისური (სასურველია) ენების ცოდნა;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- გაყიდვების უნარ-ჩვევები.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- ენერგიული, პუნქტუალური, ორგანიზებული, კომუნიკაბელური;
- გამართული მეტყველების უნარი;
- ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
- გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი.

ანაზღაურება: 1000-დან 1500 ლარამდე.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათით, მისამართზე: [email protected] და ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განთ. 16 სექტემბერი 16:59

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სავაჭრო აგენტი/პრისელერი

ID 62455

სადისტრიბუციო კომპანია - შპს "ბიდი კომპანი" აცხადებს სავაჭრო აგენტის (პრისელერის) ვაკანსიას.

შპს "ბიდი კომპანი" წარმოადგენს "Ferrero"-ს ბრენდის (Raffaello, Ferrero Rocher, Kinder, Nutella, tic tac) ოფიციალურ ექსკლუზიურ დისტრიბუტორს საქართველოში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, გლდანი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი

პირობები:

- სამუშაო საათები: 8:30-18:00 სთ.
- კარიერული წინსვლის პერსპექტივა.
- ანაზღაურება - ფიქსირებულს + ბონუსი.

აუცილებელი მოთხოვნები:

- საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანის ყოლა.
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 6 თვე.
- ქონებრივი უზრუნველყოფა.

ძირითადი მოვალეობები:

- არსებული ქსელის მართვა.
- ახალი ობიექტების მოძიება, ქსელის გაფართოებაზე ზრუნვა.
- მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
- მოლაპარაკებების წარმოება კომპანიის ინტერესების მაქსიმალური გათვალისწინებით.
- გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა;
- პოკეტში მუშაობა.

პიროვნული უნარები და თვისებები:

- მოლაპარაკებების წარმოების, წინააღმდეგობების დაძლევის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- მიზანდასახულობა;
- მოწესრიგებულობა.
- პრეზენტაბელურობა.
- პასუხისმგებლიანობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 16 ოქტომბრის ჩათვლით. ელ.ფოსტის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 სექტემბერი 15:57

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 62451

უძრავი ქონების კომპანია "Be Home" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

- პოტენციური მომხმარებლების დაინტერესება, მოზიდვა.
- მომხმარებლის მოთხოვნების და საჭიროების დადგენა და მათთვის ოპტიმალური ვარიანტის შეთავაზება.
- კლიენტებისათვის კომპანიის მიერ შეთავაზებული უძრავი ქონების ობიექტების წარდგენა და ჩვენი მომსახურებით დაინტერესება.
- პოტენციურ კლიენტებთან აქტიური კომუნიკაციის წარმოება. მომხმარებელთა მონაცემთა ბაზების განვითარება და განახლება.
- შეხვედრების დაგეგმვა, პრეზენტაციების ჩატარება და შემდგომი კომუნიკაცია.
- ხელშეკრულებების და შეთანხმებების გაფორმება.
- გაყიდვების სტიმულირება და კომპანიის ცნობადობის ამაღლებაზე ზრუნვა.

ძირითადი მოთხოვნები:

- ინგლისური რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ფლობა.
- საოფისე პროგრამის ცოდნა.
- სქესი: მდედრობითი
- ასაკი: 40 წლამდე.

პიროვნული მახასიათებლები:

- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.
- სხარტი აზროვნების უნარი.
- მოლაპარაკების წარმოების უნარი.
- კლიენტთან დაკავშირებული პრობლემის დამოუკიდებლად გადაჭრის უნარი.

- გუნდურად მუშაობის უნარი.
- ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის გრძნობა.
- შედეგზე ორიენტირებულობა.

სამუშაო განრიგი: ორშაბათი-შაბათი 10:30-დან 19:00-მდე; შაბათს 12:00-დან 18:00-მდე.
მისამართი: ცოტნე დადიანის 7
ანაზღაურება: საბონუსე, პროცენტული პრინციპით.
სამგზავრო თანხასა და კვებას უზრუნველყოფს კომპანია.

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 16 სექტემბერი 15:40

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

სერვისის კონსულტანტი/ქრიუ

ID 62441

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. "ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული რესტორნების ქსელის - "ვენდი`ს" განვითარებას აგრძელებს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი!

საბოლოოდ შერჩეული კანდიდატები გაივლიან პროფესიულ გადამზადებას, გაეცნობიან "ვენდი`ს" კორპორატიულ კულტურას, მუშაობის სტანდარტებს და დაეუფლებიან პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს.

მეტი ინფორმაცია "ვენდი`ს" შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ აქ: http://www.wendys.ge/ge/wendys

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე: სერვისის კონსულტანტი (ქრიუ) - ქუთაისი.

რატომ უნდა გახდე "ვენდის" გუნდის წევრი?

- ჩვენთან მუშაობა საინტერესო და სახალისოა
- ჩვენთან შეიძენ უამრავ მეგობარს
- გაიცნობ საინტერესო ადამიანებს, რომლებიც მოგცემენ საშუალებას ისწავლო, განვითარდე, დააგროვო სამუშაო გამოცდილება და მიიღო დიდი გამოწვევები
- ჩვენთან სამუშაო გამოცდილება არ არის მნიშვნელოვანი
- ჩვენთან ისწავლი ყველაზე გემრიელი ბურგერების და არა მარტო ბურგერების მომზადებას
- ჩვენი რესტორნის მენეჯერებმა თავის დროზე კარიერა დაიწყეს სერვისის კონსულტანტის პოზიციით, ახლა კი გაგიზიარებენ უდიდეს გამოცდილებას გუნდის მართვაში, ლიდერობაში, დროის მართვაში, მომხმარებელთან ურთიერთობაში
- ჩვენთან ღიმილი მთავარია.

ერთად უკეთესია და "ერთად" - ვგულისხმობთ "შენთან ერთად".

რას გთავაზობთ ჩვენ?

- სწავლას, განვითარებას, კარიერულ წინსვლას
- მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ სამუშაო გრაფიკს - სწავლის და მუშაობის შეთავსება ჩვენთან შესაძლებელია
- თანამშრომლებისთვის 60%-მდე ფასდაკლება კვებაზე
- სტაბილურ შემოსავალს
- ჯანმრთელობის დაზღვევას
- საინტერესო პროექტებში მონაწილეობას.

ვაკანსიის სანახავად მიჰყევით ბმულს: http://hr.wissolgroup.ge/vacancy/vacancy_list და აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანსია.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 31 ოქტომბერი, 2019 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 17:42

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

სერვისის კონსულტანტი/ბარისტა

ID 62440

დიდი მადლობა, რომ დაინტერესდით და გსურთ, გახდეთ "ვისოლ ჯგუფის" წევრი. "ვისოლ ჯგუფი" საქართველოში ამერიკული რესტორნების ქსელის - "დანკინ დონატსი"-ს განვითარებას აგრძელებს და თქვენ საშუალება გეძლევათ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი!

საბოლოოდ შერჩეული კანდიდატები გაივლიან პროფესიულ გადამზადებას, გაეცნობიან "დანკინ დონატსი"-ს კორპორატიულ კულტურას, მუშაობის სტანდარტებს და დაეუფლებიან პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს.

მეტი ინფორმაცია "დანკინ დონატსი"-ს შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ აქ: http://www.dd.ge/

ვაკანსია ცხადდება პოზიციაზე - სერვისის კონსულტანტი (ბარისტა).

რატომ "დანკინ დონატსი"?

- ჩვენთან მუშაობა საინტერესო და სახალისოა
- ჩვენთან შეიძენ უამრავ მეგობარს
- გაიცნობ საინტერესო ადამიანებს, რომლებიც მოგცემენ საშუალებას ისწავლო, განვითარდე, დააგროვო სამუშაო გამოცდილება და მიიღო დიდი გამოწვევები
- ჩვენ არ ვითხოვთ სამუშაო გამოცდილებას!
- ჩვენთან ისწავლი ყველაზე გემრიელი ყავების და სენდვიჩების მომზადებას
- ჩვენი რესტორნის მენეჯერებმა თავის დროზე კარიერა დაიწყეს სერვისის კონსულტანტის პოზიციით, ახლა კი გაგიზიარებენ უდიდეს გამოცდილებას გუნდის მართვაში, ლიდერობაში, დროის მართვაში, მომხმარებელთან ურთიერთობაში
- ჩვენთან ღიმილი უნიფორმის მთავარი ნაწილია!

ერთად უკეთესია და "ერთად" - ვგულისხმობთ "შენთან ერთად"!

რას გთავაზობთ ჩვენ?

- სწავლას, განვითარებას, კარიერულ წინსვლას
- მეგობრულ სამუშაო გარემოს
- მოქნილ სამუშაო გრაფიკს - სწავლის და მუშაობის შეთავსება ჩვენთან შესაძლებელია
- თანამშრომლებისთვის 60%-მდე ფასდაკლება კვებაზე
- სტაბილურ შემოსავალს
- ჯანმრთელობის დაზღვევას
- საინტერესო პროექტებში მონაწილეობას.

ვაკანსიის ტექსტის სანახავად მიჰყევით ბმულს: http://hr.wissolgroup.ge/vacancy/vacancy_list და აირჩიეთ შესაბამისი ვაკანსია.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 31 ოქტომბერი, 2019 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 17:40

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 62438

"სფეის კარგო" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

- პოტენციური კლიენტების მოძიება;
- შეხვედრების ორგანიზება და პრეზენტაციების ჩატარება;
- შეკვეთის მიღება/გაფორმება და მისი ოპერატიულად შესრულების კონტროლი;
- კომპანიის მიერ დასახული ამოცანების ჯეროვნად შესრულება.
- გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება, დაგეგმვა და ორგანიზება
- გაყიდვების დინამიკის ანალიზი;
- ყოველდღიური, ყოველკვირეული სამუშაოს დაგეგმარება-რეპორტინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება/სტუდენტი
- საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა (PowerPoint, Excel, Word და Outlook)
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა, მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დონეზე.

უნარ-ჩვევები:

- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- გაყიდვების უნარი
- მაღალი ემოციური ინტელექტი.
- ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა;
- დროის მართვის უნარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 13 სექტემბერი 17:37

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00