ფილტრი

ვაკანსიები

ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი

ID 63187

ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი კომპანია "ასკანელი ძმები" აცხადებს ვაკანსიას ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტის პოზიციაზე.

კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაცია იხილეთ: http://www.askaneli.ge | http://www.facebook.com/AskaneliBrothers

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით.
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე.
** საოფისე პროგრამების ფლობა.
** რუსული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ფლობა.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის სოციალური ქსელისა და ვებგვერდის მართვა.
** ბრენდის ცნობადობის გაზრდა.
** ვებგვერდის და სოციალური ქსელების კონტენტის შექმნა და მართვა.
** ინტერნეტ სივრცეში სარეკლამო კამპანიების შექმნა და მართვა, რაც თანხვედრაში იქნება კომპანიის მარკეტინგულ სტრატეგიასთან.
** ციფრული არხის შექმნა ონლაინ რევიუებისათვის, მისი მონიტორინგი და თითოეულ მათგანზე დროული რეაგირება.
** ციფრული არხების, აპლიკაციების და სტრატეგიის მუდმივი კონტროლი.
** საზოგადოებასთან, მიზნობრივ აუდიტორიასა და დაინტერესებულ პირებთან დროული უკუკავშირი და კომუნიკაცია.
** სხვადასხვა სიახლეების, მასალებისა და დიზაინის მომზადება/განთავსება.
** სხვადასხვა ბაზრებზე კომპანიასთან დაკავშირებული ვირტუალური სივრცის კონტროლი.
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00 - 18:00.
მისამართი: ქ. თბილისი, კახეთის გზატკეცილი 110ა. ლილოს მიმდებარე ტერიტორია.
კომპანია უზრუნველყოფს მანქანით მომსახურებასა და კვებას.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ ფოტოსურათიანი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 14:40

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

ბაზის ადმინისტრატორი

ID 63182

კაფეტერიების ქსელი "დეგუსტო", აცხადებს ვაკანსიას ბაზის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქციები:

** ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური მონაცემების დამუშავება და შესაბამისი სააღრიცხვო და ფინანსური რეპორტების მომზადება;
** ყოველთვიური და შერჩევითი ინვენტარიზაციის პროცესის მართვა და პროგრამაში ასახვა;
** რეცეპტების და ახალი ნაკეთობების პროგრამულად ასახვა/კორექტირება;
** MRP პროგრამაში ყოველდღიური შეკვეთების გაკეთება;
** ობიექტის მენეჯერების მხარდაჭერა MRP პროგრამის მიმართულებით და ტრენინგი;
** საცალო გაყიდვების პროგრამაში ასახვა;
** ​ჩამოწერების კონტროლი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება რეპორტინგის/ანალიტიკის მიმართულებით;
** MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა, სასურველია MRP-ის ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** დადგენილ ვადებში მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;

დასვენების დღეები: შაბათი, კვირა.
სამუშაო საათები: 10:00- 19:00

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, თქვენი CV გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: ბაზის ადმინისტრატორი
აპლიკაციის მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 4 ნოემბერი.

"დეგუსტო" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. გუშინ 14:20

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

1C-ის სისტემის ადმინისტრატორი

ID 63158

შპს "საქართველოს მელიორაცია" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური დეპარტამენტის რეპორტინგისა და ანალიტიკის სამსახურში 1C-ის სისტემის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** 1C ERP სისტემის ფინანსური მოდულების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** 1C ERP სისტემაში არსებული ფინანსური ოპერაციების და რეპორტების ანალიზი, ხარვეზების გამოვლენა;
** სისტემაში გატარებული ტრანზაქციების მუდმივი მონიტორინგი, ხარვეზების იდენტიფიცირება და გასწორების უზრუნველყოფა;
** კომპანიის მიერ დასმული ამოცანის შესწავლა, ანალიზი და 1C ERP სისტემაში მისი განხორციელების შესაძლებლობის განსაზღვრა;
** გამოვლენილი ხარვეზისა თუ დასმული ამოცანისათვის ტექნიკური დავალების მომზადება და პროგრამისტისათვის მისი მიწოდება;
** ახალი ფუნქციონალის (ან გამოსწორებული ხარვეზის) სატესტო გარემოში ტესტირება;
** კომპანიის სხვადასხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან კოორდინაცია;
** სხვადასხვა სტრუქტურული ერთეულების მიერ, კომპანიაში დადგენილი წესის შესაბამისად, მოწოდებული ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი;
** საჭიროების შემთხვევაში 1C ERP სისტემაში ინფორმაციის შეყვანა/დამუშავება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების განხრით: ფინანსების/ბუღალტერიის/ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** ფინანსურ ანალიტიკოსად, ERP სისტემის ადმინისტრატორად ან მსგავს სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ბუღალტრული აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა;
** ფინანსური აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა;
** 1C 8.2./8.3 ERP პროგრამის ფინანსური მოდულების კარგად ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel, Visio, MS PowerPoint, Outlook, Internet Explorer) მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სტანდარტების (IFRS) ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** რუსული და ინგლისური ენის ძალიან კარგად ცოდნა.

სხვა მოთხოვნები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** ორგანიზებულობა/მოწესრიგებულობა;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი: 09:00-18:00;
** მისამართი: ქ. თბილისი, გია გულუას ქ. N6.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 18.11.2019. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "1C სისტემის ადმინისტრატორი".

განთ. 19 ოქტომბერი 13:39

ბოლო ვადა 18 ნოემბერი 00:00

უმცროსი ვებ-დეველოპერი

ID 63143

Iubar is pleased to announce an opening for the position of Junior Web Developer.

Iubar is specialized on sales of home appliances and is one of the leading online retailers in Germany. Plan to expand the business activities provides new and exciting opportunities for skilled IT support staff.

Required skills:

- Web server topography and structure
- Http, Https/Ftp, Ftps
- Javascript, Webcrawling, Parsing
- Web development (secondary)
- Security of Webservers
- VPN and VPN Tunneling
- English language proficiency corresponding at least to the level of B2 of the CEFR
- German language skills will be considered as an advantage.

Further information:

- After successful completing of your first job interview, you will be asked to take tests in order to prove your abilities.
- Please take into consideration that this is a work from home job. You will need reliable internet connection and quiet space in your home.

If you think you meet the requirements, please send your motivation letter, CV and relevant certificates/diplomas to: [email protected]

განთ. 19 ოქტომბერი 12:44

ბოლო ვადა 19 ნოემბერი 00:00

Node.js დეველოპერი

ID 63061

We are a small team of designers and developers, creating a multifunctional cloud platform for every day`s life. We use the latest technologies, to make our product fast, smart and incredible.

Due to the project`s constant growth, we`re looking for a motivated Node.js Programmer

You are welcome if:

- You have minimum 1 years of experience in JavaScript;
- You build clean and reusable code;
- You have experience with different frameworks and libraries;
- You have some understanding of GraphQL and gRPC;
- You have English level B2 minimum;

We offer you:
- Small and young team of enthusiast developers;
- Pizza-Fridays and Mexican cuisine days with the team;
- Office in the center with a great view on the city;

Application

If you qualify, kindly submit your CV to [email protected]

Please, write the position, you are applying to, in the subject line. Only shortlisted candidates would be contacted and invited to an interview.

Please be informed that your CV will be automatically saved in the company`s database and stored for 1 year. In addition, your candidacy may be considered by the company in case of vacancy in a similar position.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:07

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

2000 ლარი

Full Stack დეველოპერი

ID 63056

ქართულ-ამერიკული კომპანია "Negesco" აცხადებს ვაკანსიებს "Full Stack" დეველოპერის პოზიციაზე ERP, HR, Shcheduling, Payroll და სხვა მოდულებზე სამუშაოდ.

კომპანია გთავაზობთ ბენეფიტებს:

- დაგროვებითი შვებულება
- ჯანმრთელობის დაღვევა (კომპანია ანაზღაურებს 100%)
- ანაზღაურებადი პირადი და ავადმყოფობის დღეები
- მზარდი ანაზღაურება

ტექნოლოგიები: PHP, MySQL, HTML, CSS, Java Script

მოვალეობები: პროგრამული კოდის შემუშავება, დეველოპერების გუნდში მუშაობა.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით.
სამუშაო დღის დასაწყისი: 9:00-დან 11:00 მდე.
სამუშაო დღის ხანგრძლივობა: 8 საათი
ანაზღაურება: 2000 GEL და ზევით გამოცდილების მიხედვით.

პ.ს. არ ვართ ვებ-სტუდია, ვმუშაობთ საკუთარ პროდუქტზე ამერიკის ბაზრისთვის.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

განთ. 16 ოქტომბერი 15:51

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

IT ხარისხის უზრუნველყოფის სპეციალისტი

ID 63053

"პროკრედიტ ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას IT ხარისხის უზრუნველყოფის სპეციალისტის პოზიციაზე.

პროკრედიტ ბანკი მცირე და საშუალო ზომის საწარმოების კომპლექსურ მომსახურებაზე ორიენტირებული ერთ-ერთი წამყვანი ბანკია საქართველოში, რომელიც ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს საბანკო პროდუქტების სრულ სპექტრს სთავაზობს. ბანკმა საქართველოში ფუნქციონირება 1999 წელს დაიწყო. ბანკი საერთაშორისო პროკრედიტ ჯგუფის წევრია, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს სამხრეთ-აღმოსავლეთ და აღმოსავლეთ ევროპის, ლათინური ამერიკის ქვეყნებში და ასევე გერმანიაში.. პროკრედიტ ჯგუფს სათავეში უდგას პროკრედიტ ჰოლდინგი (მაინის ფრანკფურტი, გერმანია), რომელიც პასუხისმგებელია სტრატეგიულ მართვაზე, კაპიტალის ადექვატურობაზე, რეპორტინგზე, რისკების მართვაზე და ასევე ჯგუფის ბიზნეს ორგანიზებაზე.

პროკრედიტ ბანკ საქართველოს, საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტოსგან "Fitch Ratings" მინიჭებული აქვს BB+ რეიტინგი, რომელიც საქართველოში შესაძლო ყველაზე მაღალი რეიტინგია.

პოზიციის ძირითადი მიზანი:

პროგრამული კოდის ხარისხის გაუმჯობესება, საბანკო/ონლაინ პროდუქტების უსაფრთხოების ამაღლება, კლიენტთა მომსახურების ხარისხის ამაღლება, პროგრამული პროდუქტების დოკუმენტირება.

მოვალეობები:

- პროგრამისტების მიერ შექმნილი პროგრამული კოდის საწყის დავალებასთან შესაბამისობის ტესტირება
- ბანკის კრიტიკული პროგრამული უზრუნველყოფისათვის ავტომატური ტესტების შექმნა
- ბანკის კრიტიკული პროგრამული უზრუნველყოფისათვის მანუალური ტესტების შექმნა
- საბანკო პროდუქტების უსაფრთხოების ჯგუფის მიერ შექმნილი რეკომენდაციების და ჩექლისტების იმპლემენტაცია სატესტო გარემოში და ახლად შექმნილი კოდის ან პროგრამული ცვლილებების ტესტირება ამ ჩექლისტებთან შესაბამისობასთან.
- პროდუქტის დანერგვის შემდეგ სხვადასხვა ფუნქციონალის და მოთხოვნის პერიოდული შემოწმება.
- პროგრამული პროდუქტის დოკუმენტაციის შექმნა და განახლება.

მოთხოვნები:

- IT ბექგრაუნდი - გამოცდილება პროგრამირებაში
- პროგრამული კოდის გაანალიზების უნარ-ჩვევები
- ტესტირების სისტემების საფუძვლიანი ცოდნა
- სხვადასხვა საერთაშორისო სტანდარტები, მათ შორის ISO 9000-ის მოთხოვნების ცოდნა (სასურველია)
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- კომუნიკაბელური
- კომპლექსური საკითხების კომუნიცირების უნარი
- მკაცრი ვადების დაცვის უნარი
- კოორდინირების უნარი
- ინგლისური მინიმუმ - B1

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ წარმოადგინონ რეზიუმე ვაკანსიის დასახელებით "IT Quality Assurance Specialist" შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 25 ოქტომბერი, 2019 წელი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 16 ოქტომბერი 15:44

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

6000 ლარი

Full Stack JS დეველოპერი

ID 63042

MaxinAI was founded in 2017. We provide outsourcing services to clients in the USA and Europe. Our focus is Artificial Intelligence/Machine Learning, Big Data Analysis and Distributed Computing. With a growing team of around 50 full-time employees, we strive to provide the best service to our clients.
We offer our expertise to help our clients realize great ideas and deliver successful products to the market.

We`re looking for an experienced Full Stack JS Developer for challenging and interesting projects for our clients from the USA and Europe. If you`re ready for the new adventures and experiences join our fast growing and talented team.

We are looking for a candidate who has:

- At least 3+ years of proven hands-on development experience
- Strong analytical skills
- Strong soft skills
- Good knowledge of English.

Requirements:

- Professional experience in any of React/Redux or Angular/AngularJS or VueJS
- Excellent knowledge of Javascript
- Excellent knowledge of Node.JS and related frameworks like ExpressJS, Mongoose and others
- Experience with Relational Databases
- Experience with NoSQL (MongoDB, Elasticsearch)
- Experience with
- Experience with testing frameworks like Mocha or Jest
- Working experience with Git

Nice to have:

- Cloud computing experience - AWS/GCP/Azure
- GNU/Linux, Bash Scripting, Docker, Kubernetes
- CI/CD (Circleci, Travis, Jenkins)
- Working experience with Jira
- Bachelors or Masters degree in computer science/engineering or related fields.

Why work with us:

- Involvement in international projects for large and well-known companies
- Constant skills development through sponsored training and certifications
- Weekly knowledge sharing meetings to spread the knowledge within the company
- Possibility to represent the company on conferences and meetups
- Freedom to be innovative and make an active impact on our processes
- Additional perks: fresh fruits/free coffee & tea/Playroom/Health insurance

Compensation: Fixed salary from 3000-6000 GEL, depending on experience.

Please send us your resume at: [email protected] and indicate the job title in the subject line.

განთ. 16 ოქტომბერი 12:57

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

6000 ლარი

მანქანური სწავლების ინჟინერი

ID 63041

MaxinAI was founded in 2017. We provide outsourcing services to clients in the USA and Europe. Our focus is Artificial Intelligence/Machine Learning, Big Data Analysis and Distributed Computing. With a growing team of around 50 full-time employees, we strive to provide the best service to our clients.

We offer our expertise to help our clients realize great ideas and deliver successful products to the market.

We`re looking for an experienced Machine Learning Engineer for challenging and interesting projects for our clients from the USA and Europe. If you`re ready for the new adventures and experiences join our fast growing and talented team.

We are looking for a candidate who has:

- At least 3+ years of proven hands-on development experience
- Strong analytical skills
- Good knowledge of English

Requirements:

- Strong Python programming skills
- Hands-on experience with python ML/DS ecosystem (NumPy / Pandas / Scikit-Learn / Jupyter Notebook)
- Experience in NLP (Word Embeddings, Language Modeling, NER, POS Tagging, Dependency Parsing, Regex Matching)
- Hands-on experience with one or more NLP tools: SpaCy, NLTK, Gensim, Stanford CoreNLP
- Working knowledge of software development principles: OOP, Unit Testing, Multithreading, Version Control (Git)
- Strong foundations in Algorithms and Data Structures
- Experience with Machine Learning (Regression, Classification, Clustering)

Nice to have:

- Knowledge of advanced NLP techniques (UMLFiT, BERT, LSTM, Attention)
- Good mathematical background (Probability/Statistics, Linear Algebra, Calculus)
- Experience with cloud computing (AWS) and Docker
- Bachelor`s or Master`s degree in computer science/engineering or related fields

Why work with us:

- Involvement in international projects for large and well-known companies, both corporations and start-ups
- Constant skills development through sponsored training and certifications
- Weekly knowledge sharing meetings to spread the knowledge within the company
- Possibility to represent the company on conferences and meetups
- Freedom to be innovative and make an active impact on our processes
- Additional perks: fresh fruits/free coffee & tea/Playroom/Health insurance

Compensation: Fixed salary from 3000-6000 GEL, depending on experience.

Please send us your resume at: [email protected] and indicate the job title in the subject line.

განთ. 16 ოქტომბერი 12:55

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

6000 ლარი

Python დეველოპერი

ID 63040

MaxinAI was founded in 2017. We provide outsourcing services to clients in the USA and Europe. Our focus is Artificial Intelligence/Machine Learning, Big Data Analysis and Distributed Computing. With a growing team of around 50 full-time employees, we strive to provide the best service to our clients.
We offer our expertise to help our clients realize great ideas and deliver successful products to the market.

We`re looking for an experienced Python Developer for challenging and interesting projects for our clients from the USA and Europe. If you`re ready for the new adventures and experiences join our fast growing and talented team.

We are looking for a candidate who has:

- At least 3+ years of proven hands-on development experience
- Strong analytical skills
- Strong soft skills
- Good knowledge of English.

Requirements:

- Excellent knowledge of Python 2/3
- Excellent knowledge of Django or Flask
- Professional experience with Relational Databases
- Hands-on experience in Unit Testing
- Experience with NoSQL (MongoDB, Elasticsearch)
- Working experience with Git, Git Flow

Nice to have:

- Experience with frontend development
- GNU/Linux, Bash Scripting, Docker, Kubernetes
- CI/CD (Circleci, Travis, Jenkins)
- Bachelors or Masters degree in computer science/engineering or related fields.

Why work with us:

- Involvement in international projects for large and well-known companies, both corporations and startups
- Constant skills development through sponsored training and certifications
- Weekly knowledge sharing meetings to spread the knowledge within the company
- Possibility to represent the company on conferences and meetups
- Freedom to be innovative and make an active impact on our processes
- Additional perks: fresh fruits/free coffee & tea/Playroom/Health insurance.

Compensation: Fixed salary from 3000-6000 GEL, depending on experience.

Please send us your resume at: [email protected] and indicate the job title in the subject.

განთ. 16 ოქტომბერი 12:54

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

სათვალთვალო კამერების ინჟინერი

ID 62997

კომპანია "Pos.ge" აცხადებს ვაკანსიას სათვალთვალო კამერების ინჟინრის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

- ქსელური მოწყობილობების მონტაჟი და მარტივი კონფიგურაცია (TCP/IP: IP4; IP6; LAN, WAN; SUBNETING; ROUTING; SWITCHING; BRIDGE; DHCP)
- პროექტირება და ხელმძღვანელობა
- ტექნიკური ჯგუფის მართვა
- პროექტირება და ხარჯთაღრიცხვა.

მოთხოვნები:

- მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება!
- უსაფრთხოების სისტემების ცოდნა: დაშვების სისტემები, ვიდეო მეთვალყურეობის სსტემები (შლაგბაუმი, ტურნიკეტი/DVR/NVR კონფიგურირება)
- პერიფერიულ მოწყობილობებთან (პრინტერი, სკანერი, და ა.შ.) მუშაობის გამოცდილება;
- მართვის მოწმობა (მინიმუმ კატეგორია B).

უნარ-ჩვევები:

- ოპერატიული სისტემების ინსტალაცია, კონფიგურაცია, დიაგნოსტიკა, პრობლემების გამოვლენა და აღმოფხვრა.
- ტექნიკური დახმარების დროული აღმოჩენა
- ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის მაღალი უნარი;
- ახალი ინფორმაციის სწრაფი მიღებისა და ანალიზის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- კომპანიის ინტერესებზე ორიენტირებულობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პრობლემის აღმოჩენისა და გადაწყვეტის უნარი.

ენები:

- ქართული ენის გამართულად ფლობა (როგორც სასაუბრო, ისე წერილობითი);
- ინგლისური და რუსული ენების საშუალო დონეზე ფლობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ (CV) ფოტოსურათით ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება

კანდიდატის ანაზღაურება იქნება მისი ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისი.

განთ. 10 ოქტომბერი 15:24

ბოლო ვადა 10 ნოემბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 62993

"დრესაპ ჯგუფი" უკვე 24 წელზე მეტია, რაც ქართულ ბაზარზე მოღვაწეობს და გვთავაზობს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის მსოფლიოში აღიარებული ბრენდების: Levi`s, Lee, Wrangler, Mavi, Rifle, Converse, Lacoste, Vans, Bensimon, Guess, Gant ყველაზე დიდ არჩევანს.

კომპანია წარმოდგენილია 28 მაღაზიით თბილისში, 3 მაღაზიით ბათუმში და ონლაინ მაღაზიით - Dressup.ge.

"დრესაპ ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის თანამდებობაზე ქ. თბილისში.

ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:

- ჯანსაღი სამუშაო გარემო;
- მრავალფეროვანი სამოტივაციო სისტემა;
- მზარდი ბიზნესი;
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობა;
- ანაზღაურების კონკურენტუნარიანი სისტემა;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა.

ფუნქციები და მოვალეობები:

- მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა - მაღალი ხარისხის მომსახურების შთავაზება, პროდუქტებთან დაკავშირებული ინფორმაციის სრულყოფილად მიწოდება;
- სარეალიზაციო დარბაზის მოწესრიგება;
- პროდუქციის მიღება და სარეალიზაციო დარბაზში გადანაწილება;
- პროდუქტების გაყიდვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

- სასურველია უმაღლესი განათლება ნებისმიერი მიმართულებით;
- ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა; რუსული და ინგლისური ენების სკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- ტანსაცმლის/ფეხსაცმლის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- კომუნიკაბელურობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- მომხმარებელზე ორიენტირებულობა;
- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და კეთილსინდისიერება.

სამუშაო გრაფიკი: 10:00-დან 19:00-მდე ან 14:00-დან 22:00-მდე, 2 კვირაში დასვენების სამი დღე.

კანდიდატთა შერჩევა:

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ იმ კანდიდატებს, რომლებიც აკმაყოფილებენ მითითებულ მოთხოვნებს.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 30.10.2019.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 10 ოქტომბერი 12:50

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00