ID 59350
HR სპეციალისტი, მაღაზიის მენეჯერი

კონტაქტი

ჭი-ტა

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 9 აპრილი

კომენტარი

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "ჭი-ტა" 1996 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე. მისი პროდუქცია გამოირჩევა ხარისხის ნიშნით, ხოლო მომსახურება - პროფესიონალიზმითა და მომხმარებლისადმი კეთილგანწყობით. კომპანია განსაკუთრებულ ყურადღებას აქცევს თანამშრომლების მოტივირებას, მათ პროფესიულ ზრდასა და გუნდურ მუშაობას.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "ჭი-ტა" აცხადებს ვაკანსიებს შემდეგ პოზიციებზე:

1. HR სპეციალისტი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები

პერსონალის ადმინისტრირება/კონტროლი:

** ხელმძღვანელის უშუალო მითითებების შესრულება.
** რეკრუტინგი/თანამშრომელთა პირადი საქმეების წარმოება; 
** პერსონალის მონაცემთა ელექტრონული ბაზების მართვა და განახლება; 
** სხვადასხვა საკადრო ხასიათის დოკუმენტაციის მომზადება, შრომითი ხელშეკრულებების და ცვლილებების ადმინისტრირება;
** კომპანიაში დასაქმებულთა მონიტორინგი/პერიოდული ვიზიტი ფილიალებში.
** თანამშრომელთა დასწრების კონტროლი; 
** საჭიროების შემთხვევაში ინვენტარიზაციის პროცესში ჩართვა;
** პერსონალთან დაკავშირებული ცვლილებების მართვა და კონტროლი, ადმინისტრირების მიმართულებით სხვადასხვა სახის რეპორტების წარმოება. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

** უმაღლესი განათლება (განიხილება მაგისტრანტიც), შრომის ფსიქოლოგიის ან ბიზნესის ადმინისტრირების განხრით; 
** კომპიუტერული/მათემატიკური უნარ-ჩვევები.
** ექსელის მაღალ დონეზე ცოდნა. 
** ინგლისური ენის ცოდნა/რუსული სასურველია.
** სასურველია ტრენინგების ჩატარების მეთოდოლოგიის ცოდნა.
** სასურველია მერჩენდაიზერული ხედვა.

სხვა უნარები და თვისებები:

** კომუნიკაბელურობა
** პასუხისმგებლობის გრძნობა 
** ორგანიზებულობა 
** გუნდური მუშაობის უნარი.

2. ფილიალის მენეჯერი (თბილისი, რუსთავი)

მოვალეობები:

** პროდუქციისა და მომსახურების რეალიზაციების გაზრდაზე ყოველდღიური ზრუნვა;
** მომსახურების სტანდარტის მკაცრად,ზედმიწევნით დაცვა.
** კლიენტებისთვის კონსულტაციის გაწევა. ორიენტირება კლიენტების კმაყოფილებაზე 
** რეპორტინგი დაგეგმილ აქტივობებზე, მიმოხილვებზე, ანალიზებზე - უშუალო ხელმძღვანელებთან
** თითოეული დღის ბოლოს შესრულებული სამუშაოს მიმოხილვა-ანალიზი
** შესასრულებელი სამუშაოს ეფექტურად დაგეგმარება, დროის სწორად განაწილება 
** იცნობდეს მაღაზიაში წარმოდგენილ პროდუქტებს სრულყოფილად.
** ორიენტირებული იყოს მაღაზიაში რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე.
** ფასების სიზუსტისა და განთავსების კონტროლი მაღაზიაში;
** მაღაზიაში პროდუქციის დროულად და ეფექტურად განთავსების კონტროლი;
** მაღაზიაში მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესება;
** მაღაზიაში ყველა საქონლის განახლებადობისა და სისუფთავის უზრუნველყოფა;
** მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით უშუალო ხელმძღვანელთან მუდმივი თანამშრომლობა არსებული პრობლემების განხილვისა და ინფორმაციის დროული გაცვლის გზით;
** მიმდინარე პროცესების მართვა, მოტივირება, რეპორტინგი.

პიროვნული თვისებები:

** ლიდერული თვისებები; გუნდის მართვის უნარი.
** პრეზენტაბელურობა, კომუნიკაბელურობა, ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** პრობლემების ანალიზის, სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** სტრატეგიული ხედვა და დაგეგმვის უნარი;
** სამუშაო სპეციფიკასა და ცვლილებებთან სწრაფი ადაპტაციის უნარი.
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** აქტიურობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

სავალდებულოა:

** სამუშაო გამოცდილება ხელმძღვანელ პოზიციაზე - არანაკლებ 2 წლისა.
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.
** ექსელის მაღალ დონეზე ცოდნა.
** სასურველია მერჩენდაიზერული ხედვა.

გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ მოთხოვნებს. დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] და თემის სათაურში მიუთითეთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.