ID 62109
სერვისის მენეჯერი

კონტაქტი

სენა აუტო

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 26 აგვისტო

კომენტარი

"სენა ავტო ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას სერვისის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** სერვისის პროცესის მუდმივი მონიტორინგი და შეფერხებების, პრობლემატური შემთხვევებზე დროული რეაგირება;
** მომხმარებლის მიღების პროცედურის მონიტორინგი.
** სერვისის ბოქსების გამართულად ფუნქციონირების უზრუნველყოფა (მასალები, მექანიკოსები მზადყოფნაშია პროცესის დასაწყებად) 
** სერვისისთვის სახარჯი/დამხმარე მასალების მარაგების კონტროლი და საჭიროებისამებრ, დროული შეკვეთების განხორციელება ან ტრანსპორტირება სხვა ფილიალიდან
** სერვისის დანადგარების გამართულობის კონტროლი და საჭიროებისამებრ, შეკეთების მოთხოვნის ფორმირება;
** მომხმარებელთან ურთიერთობა არასტანდარტული სერვისის საჭიროების პროცესში- ავტომობილის პრობლემის ახსნა, საჭირო სამუშაოების დეფინიცია, კონსულტაციის გაწევა ხარისხიანი მომსახურების მიზნით 
** ერთჯერადად მოსულ კლიენტებთან მოლაპარაკების წარმოება და კომპანიის გრძელვადიანი მომსახურების შეთავაზება;
** საჭიროებისამებრ, სატენდერო წინადადებაში მონაწილეობის მიღება სერვისის ტარიფების დადგენის მიზნით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური მიმართულებით;
** სასურველია საავტომობილო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** უპირატესობად ჩაითვლება მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია რუსულისა და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
** MS Office - პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** გუნდის მართვის შესაძლებლობა;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ინიციატიურობა; 
** ორგანიზებულობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] 

გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება ელ-ფოსტის გამოგზავნისას.