ID 62332
სერვისის მენეჯერი 1000 ლარი

კონტაქტი

ანგარი.ჯი

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 12 ოქტომბერი

კომენტარი

სერვისცენტრი "ანგარი.ჯი" აცხადებს ვაკანსიას სერვისის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- სერვისის მისაღებად შემოსული მომხმარებლის საჭიროების დადგენა;
- სატრანსპორტო საშუალებისთვის ჩასატარებელი საჭირო სამუშაოების იდენტიფიკაცია და მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდება;
- შეთავაზებულ მომსახურებაზე მომხმარებლის თანხმობის შემთხვევაში, სერვისის პროცესის კოორდინაცია და მონიტორინგი;
- რთული ან არასტანდარტული პრობლემის დაფიქსირებისას, ხელოსნის კონსულტირება სწორი მომსახურების გაწევის მიზნით;
- სექტორის პერსონალის შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი და მის გაუმჯობესებაზე ზრუნვა;
- კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება

მოთხოვნები:

- ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა (სასურველია რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა).
- საოფისე პროგრამების ცოდნა სასურველია
- საავტომობილო სფეროში მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება, დეტალების და შიდა კომპლექტაციის ცოდნის მიმართულებით.
- სამუშაო გამოცდილება სერვისის (პროფილაქტიკის) სფეროში შემფასებლის, მენეჯერის ან მრჩეველის პოზიციაზე.

დამატებითი მოთხოვნა: მართვის მოწმობა - B კატეგორია.

აუცილებელი უნარები:

- ენერგიული და კომუნიკაბელური.
- პასუხისმგებლობის გრძნობით.
- პუნქტუალური და მოწესრიგებული, დისციპლინირებული.
- შეთავაზებისა და კლიენტის დარწმუნების განსაკუთრებით ძლიერი უნარი,
- აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბებისა და კარგად გადმოცემის უნარი.
- ყურადღებით მოსმენის უნარი.
- მკაფიო და გამართული მეტყველების უნარი.
- სიახლეების ადვილად ათვისების უნარი.
- ექსტრემალურ სიტუაციებში რაციონალური გადაწყვეტილების მიღების უნარი.
- სტრესულ გარემოში ეფექტურად მუშაობის უნარი.

პირობები:

- სამუშაო გრაფიკი: სამუშაო გრაფიკი: ( სრული დატვირთვა) 09:30სთ-დან 18:30სთ- მდე. კვირაში ერთი დღე დასვენება.
- ანაზღაურება: 1000 ლარი
- გამოსაცდელი ვადა 2 კვირა (ანაზღაურებადი)
- სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ა. პოლიტკოვსკაიას ქ. 18

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected]