ID 62769
სერვის მენეჯერი

კონტაქტი

GK

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 29 ოქტომბერი

კომენტარი

შპს "GK" 2017 წლიდან უზრუნველყოფს სახელმწიფო უწყებებს მთარგმნელობითი მომსახურეობით. ჩვენი უმთავრესი ამოცანაა, კორპორატიულ კლიენტებს შევთავაზოთ ხარისხიანი და სწრაფი მომსახურეობა.

ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს, სერვის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი.
სამუშაო განაკვეთი: სრული.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- საჯარო უწყებებთან/თარჯიმნებთან ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმოება;
- თარჯიმნების საქმიანობის დაგეგმვა, ორგანიზება და კონტროლი;
- შემოსული ელფოსტის და სატელეფონო ზარების კონტროლი;
- სერვისის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
- სხვადასხვა სახის შიდა დოკუმენტების წარმოება;
- პერიოდული რეპორტების მომზადება და წარდგენა კომპანიის მენეჯმენტისთვის;
- კრიზისული სიტუაციების მართვა;
- გენერალური მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება.

მოთხოვნები:

პიროვნული თვისებები:

- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ქოლ-ცენტრის ოპერატორის მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესად;
- ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.
- უმაღლესი განათლება;
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- კარგი ვერბალური და წერითი უნარი;
- გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
- მოტივირებული;
- განვითარებაზე და შედეგზე ორიენტირებული;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- სტრესულ სიტუაციებში ეფექტურად მუშაობის უნარი.

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ აღნიშნულ მოთხოვნებს და გსურთ, გახდეთ ჩვენი მეგობრული გუნდის წევრი, გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.