ID 63351
ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი

კონტაქტი

ჯეოფეი

[email protected]

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 29 ნოემბერი

კომენტარი

ვეძებთ აქტიურ და მოტივირებულ კადრს ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: ორშ-პარ, 10:00-დან 18:00 სთ-მდე
** ანაზღაურებადი გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე
** სასიამოვნო გუნდი
** თავისუფალი გარემო
** განვითარების საშუალება.

ძირითადი მოვალეობები:

** Cs-cart ონლაინ მაღაზიის პლატფორმის ფუნქციონალის შესწავლა სრულყოფილად (3 თვის ვადაში)
** cPanel ჰოსტინგ სამართავი პანელის მართვა
** მომხმარებლების ტექ.მხარდაჭერა, ელ.ფოსტებზე შემოსული საკითხების ანალიზი, ხარვეზების გამოსწორება, კონსულტაციების გაწევა ელ.ფოსტით ან ტელეფონის საშუალებით, ფუნქციონალის გამართვაში დახმარება, ასევე შესაბამისი მართვის ინსტრუქციების მიწოდება
** მომხმარებლებთან ელ.ფოსტით სწრაფი კომუნიკაცია, საჭიროების შემთხვევაში ტელეფონით დახმარება
** მიმდინარე საკითხების კონტროლი და მონიტორინგი
** საჭიროების შემთხვევაში, დავალების ტექნიკოსებთან და გაყიდვების მენეჯერთან შეთანხმება.

მოთხოვნები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** ინგლისური ენის კარგი ცოდნა - ცოდნის დამადასტურებელი სერთიფიკატი ჩაითვლება უპირატესობად; რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე ჩაითვლება უპირატესობად
** საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა
** პუნქტუალურობა.

პიროვნული უნარები:

** გუნდთან მუშაობის უნარი
** აქტიური და კომუნიკაბელური
** მომხმარებლებთან ურთიერთობა და მათი დახმარების სურვილი
** სწრაფი ანალიზი და გადაწყვეტილებების მიღების უნარი
** დროის ოპტიმალურად გამოყენება
** გამოცდილება eCommerce-ის მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესობად.

კომპანიის ვებ-გვერდი: https://cscart.ge

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV და სამოტივაციო წერილი გამოგვიგზავნეთ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის დასახელებაში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი". სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.