ID 65935
დისტანციური სერვისების განვითარების გუნდი 2

კონტაქტი

თიბისი ბანკი

დეტალური ინფორმაცია

თბილისი

ბოლო ვადა: 13 თებერვალი

კომენტარი

"თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას: სერვის ექსპერტი/ - დისტანციური სერვისების განვითარების გუნდი.

ვაკანსიის კოდი: VC5245
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 28.01.2021
კატეგორია: ბიზნესის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

სამუშაოს აღწერა:

** დისტანციური სერვისების განყოფილებაში, იქმნება ახალი და სუპერ საინტერესო გუნდი, რომლის მიზანი არის დისტანციური სერვისების როგორც ტექნოლოგიური ასევე ბიზნეს განვითარება!
** თუ გსურს მონაწილეობა მიიღო მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაციის პროცესში, შექმნა და დანერგო განვითარების სტრატეგია, იზრუნო პროცესების გამარტივაზე და ავტომატიზაციაზე, გადაჭრა რთული და საინტერესო ბიზნეს და ტექნოლოგიური ამოცანები - დააფიქსირე შენი სურვილი!

ვის ვეძებთ:

** თუ ხარ ენერგიული, მოტივირებული და დაკვირვებული, გიყვარს პრობლემების იდენტიფიცირება და ახალი გადაწყვეტების შექმნა, სისტემების/პროცესების რედიზაინი და მათი ანალიზი;
** გაქვს გამოცდილება ბიზნეს ანალიზის მიმართულებით, ან გაქვს სურვილი განვითარდე ამ კუთხით, ასევე კარგად იცნობ ბანკის პროცესებს/პროდუქტებს;
** მზად ხარ დაუღალავი შრომისთვის და ახალი გამოწვევებისთვის, მაშინ მოემზადე საინტერესო თავგადასავლებისთვის!

შენ იქნები:

სერვის ექსპერტი, რომელიც მუშაობს ეჯაილ მიდგომებით (Scrum, Kanban) და შეიტან უზარმაზარ წვლილს ისეთი ინოვაციური პროექტების განხორციელებაში, რომლებიც ბანკს მისცემს შესაძლებლობას მნიშვნელოვნად გააუმჯობესოს შედეგები და ასევე მომხმარებელს შესთავაზოს მის მოთხოვნილებებზე მაქსიმალურად მორგებული მარტივი და ავტომატიზირებული ბიზნეს პროცესები.

შენ დაგევალება:

** გუნდთან ერთად ბექლოგის მომზადების პროცესში აქტიური მონაწილეობა, არსებული და ახალი ბიზნეს პროცესების განვითარების კუთხით, დეველოპმენტის გუნდისათვის ბიზნეს/ტექნიკური მოთხოვნების ჩამოყალიბება და მართვა, ეპიკებზე და User story -ებზე მუშაობა.
** ამოცანის შესრულების ხარისხსა და ვადებზე პასუხისმგებლობის აღება.
** ბიზნეს ამოცანების/ პროცესების მოდელირების ტექნიკების ცოდნა (Design thinking, Six Sigma).
** ბიზნეს ამოცანის შესაბამისი გადაწყვეტილების დაპროექტება, როგორც არსებული სისტემების გამოყენებით, ისე საჭიროებისამებრ ახალი სისტემის შექმნით;
** მომხმარებლის საჭიროებას მორგებული ეფექტური, მარტივი, ავტომატური, კონფიგურირებადი პროცესების/პროდუქტების შექმნა და არსებულის გაუმჯობესებაზე აქტიური მუშაობა.
** ბიზნესთან /ჩართულ მხარეებთან აქტიური კომუნიკაცია (ინტერვიუ/შეხვედრები და ა.შ) მოთხოვნების შეგროვების მიზნით და მიღებული ინფორმაციის ანალიზი (ბიზნეს პროცესების დიაგრამირება) საუკეთესო ბიზნეს მოდელის ჩამოყალიბებისთვის.
** ამოცანის დიზაინის, დაპროგრამების, ტესტირებისა და დანერგვის და შემდგომი მონიტორინგის/კონტროლის ფაზებში ფუნქციონალური ექსპერტის როლის შესრულება;

უნდა გქონდეს:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/ინფორმაციული ტექნოლოგიების დარგში;
** ბანკში პროცესების/პროდუქტების განვითარების მიმართულებით ან ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ბანკის პროცესების/პროდუქტების ცოდნა;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** ბიზნეს პროცესების მოდელირების (ტექნიკების/მეთოდოლოგიების) ცოდნა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** საქმიანობის დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
** უნდა იყო კომუნიკაბელური და ინიციატივიანი

კარგი იქნება რომ გქონდეს:

** Agile გუნდში სერვის ექსპერტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ტექნიკურ ამოცანებზე მუშაობის;

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/5245