დეტალური ინფორმაცია
მცხეთა – მთიანეთი
ყაზბეგი
ბოლო ვადა: 28 ნოემბერი
კომენტარი
VIP განცხადებები
Spiritan University, Nneochi Abia State Admission Form for 2024/2025 is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form (
27 ლარი
Ritman University, Ikot Ekpene, Akwa Ibom Admission List(1st & 2nd List) is Out. Call {09078816209} now to check your status. Also, Pre-Degree Form, IJMB Form, Masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, Change of Institution form/Transf
27 ლარი
Education
Franco British International University, Kaduna State Admission List(1st & 2nd List) is Out. Call {09078816209} now to check your status. Also, Pre-Degree Form, IJMB Form, Masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, Change of Institution
27 ლარი
School of Nursing, Bishop Shanahan Hospital, Nsukka Admission Form 2024/2025 is out now call 08125777035. Also, midwifery form, post-basic nursing form is still on sale, for more information on purchase of the form and admission assistance contact (Dr. Mr
სათხილამურო/სნოუბორდ სკოლა და გაქირავება გუდაურში "სქი გუდაური" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ჩვენი კომპანიის შესახებ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: http://skigudauri.ge
სამუშაო პირობები:
** სამუშაო საათები: 08:30-იდან 19:00-მდე
** კვირაში ერთი დღე დასვენება (მცოცავი)
** უფასო საცხოვრებელი ადგილი;
** აღჭურვილობით სარგებლობის უფლება;
** ხელფასი: 1700 + ბონუსი
მოვალეობები:
** გაკვეთილების დაჯავშნა, განცხადების დამუშავება, შემომავალი ზარების მიღება (საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება) მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
** აღჭურვილობის დაჯავშნა (ადმინისტრატორი არ იღებს მონაწილეობას აღჭურვილობის შერჩევაში, თუმცა მას უნდა შეეძლოს კლიენტისთვის კონსულტაციის გაწევა. სეზონის დაწყებამდე მოხდება ადმინისტრატორების დატრენინგება);
** ინსტრუქტორების სამუშაო განრიგის დაგეგმვა/შედგენა და მათი კოორდინაცია მთელი დღის განმავლობაში;
** შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
** ოფისში პოზიტიური განწყობის შექმნა;
** შიდა CRM სისტემა-ში მუშაობა (ჩვენ შეგასწავლით);
** გადახდის მიღება, ნაღდი ფულის კონტროლი, ანგარიში სამუშაო დღის ბოლოს
მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა. სხვა ენების ფლობა ჩაითვლება უპირატესად;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
კომპეტენციები და უნარები:
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected], სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "ადმინისტრატორი".
გისურვებთ წარმატებას!