ფილტრი

ვაკანსიები

PR მენეჯერი

ID 63189

LLC AE Solar http://www.ae-solar.com is announcing an opening for the position of PR manager.

AE Solar welcomes the candidates to apply for the position of & PR Specialist. We seek a dynamic and creative Public Relationship Manager, who implements an organization`s PR and media strategy, increase awareness, building its reputation and ensure effective coverage.

Requirements:

** Plan, implement and manage public relation campaigns
** Develop and implement PR policies and procedures
** Measure and provide reports on each PR campaign
** Plan and manage the design, content and production for all advertisement materials together with Designer and Social Media Manager
** Control working process of Social Media Manager
** Communication with Team inside company and with distributors worldwide (providing distributors with new promotional materials and control how they are using company`s promotional tools)
** Writing press releases and articles to targeted media
** Develop digital advertisement in renewable energy field sites and digital magazines
** Organizing booths at the different exhibitions worldwide

Qualifications; Requirement and skills:

** Working experience in Public Relations more than 4 years
** Advanced English, perfect writing skills (portfolio may be requested)
** Russian language will be a plus
** BSc/BA in PR, communications, journalism or similar relevant field
** Excellent communication, presentation and leadership skills
** Outstanding organizational and time management skills
** Aptitude in presentation and public speaking
** Strong interpersonal skills
** Ability to work in team as well as independently
** Attention to details and Perfectionism
** Creativity

Working conditions:

** Place: Tbilisi.
** Full-time: 09:00-18:00, Weekend: Saturday and Sunday;
** Benefits: lunches, medical insurance, mobile phone balance;
** Salary: negotiable.

Interested applicants should send their CV in English languages no later than October 31, 2019, at the following email address: [email protected] and please indicate the position title in the subject line.

განთ. გუშინ 14:43

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

25 ლარი

დიზაინერი

ID 63174

კომპანია "3D Painter" აცხადებს ვაკანსიას დიზაინერის პოზიციაზე.

"3D Painter" ამზადებს სუვენირებს და ჯილდოებს.

მაღალი ხარისხის კრისტალებში შეგვიძლია ნებისმიერი 2D ან 3D ნახატების ჩახატვა (კომპანიის ლოგო, ფოტო, ფრაზა, გამოიყენოთ დაჯილდოებისთვის ან საჩუქრად)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

** აუცილებელია Adobe Photoshop-ის ცოდნა
** ინგლისური ენის ცოდნა
** სასურველია გრაფიკული პროგრამების ცოდნა (3D max ან ArchiCAD)

ძირითადი მოვალეობები:

** ფოტოების დამუშავება
** დიზაინის შექმნა სპეციალურ პროგრამაში (შეისწავლის ადგილზე);
** დიზაინის მომზადების პროცესში კრეატიული იდეების მოძიება და კლიენტისთვის შეთავაზება
** სოციალური მედიის პოსტებისთვის დიზაინის მომზადება

პიროვნული თვისებები:

** კრეატიული აზროვნება;
** შემოქმედებითი აზროვნება;
** კომუნიკაბელური;
** პუნქტუალური;

სამუშაო ადგილი: თბილისი, "Galleria Tbilisi"
სამუშაო საათები: 14:00-22:00 (6 სამუშაო დღე)
ანაზღაურება: დღიურად 25 ლარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ CV ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. გუშინ 14:05

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

უმცროსი გრაფიკული დიზაინერი

ID 63166

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში.

მოვალეობები:

** სარეკლამო დიზაინის შექმნა,
** საპრომოციო, საინფორმაციო მასალების დიზაინი;
** ბრენდბუქზე მუშაობა;
** პოლიგრაფიული მასალების შექმნა და საბეჭდად გამზადება.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** დიზაინერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია შემდეგი პროგრამების ცოდნა: Photoshop, Corel Draw; Illustrator, Indesign.

პიროვნული მახასიათებლები:

** ორგანიზებული;
** კომუნიკაბელური;
** კრეატიული;
** მოტივირებული და განვითარებაზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მჭიდრო ვადებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:00 სთ;
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, იოსებიძის ქ. #49.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, მიჰყვეთ ბმულს: http://hr.palitra.ge/vacancy/0x90f9005056a2625311e9f1afd09fcdc9 და შეავსოთ განაცხადი 8 ნოემბრის ჩათვლით.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 19 ოქტომბერი 14:04

ბოლო ვადა 8 ნოემბერი 00:00

2000 ლარი

მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსი

ID 63072

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი, წერეთლის გამზ. 118, ექსპო ჯორჯიას პირველი პავილიონი
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული

ჩვენთვის მნიშვნელოვანია:

- გუნდურობა
- დისციპლინა
- მიზანდასახულობა
- დეტალებზე ორიენტირებულობა
- საქმისადმი ძლიერი ენთუზიაზმი

ჩვენ ვეძებთ გუნდის წევრს, ვინც "ინექსფონის" განსხვავებულ სახეს დაგვანახებს, ვინც გვაპოვნინებს ახალ აუდიტორიას. ვეძებთ ადამიანს, ვისაც სჯერა მარკეტინგის უსაზღვრო შესაძლებლობების.

ვეძებთ ენერგიულ ადამიანს, ვინც მზადაა ახალი გამოწვევებისთვის, ვინც თავად იქნება ინიციატორი სტერეოტიპული ჩარჩოების დამსხვრევის, ვინც მუდმივად ახლის ძიებაშია, ვისაც არ აშინებს კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და ახალ გამოწვევებთან შერკინება.

გვინდა ვიპოვოთ გუნდის წევრი, ვინც დაგვეხმარება მრავალწახნაგოვანი ბიზნესის კეთებაში.

მოკლედ, ვეძებთ კრეატიულ, მოაზროვნე, ამბიციურ, პროფესიონალ ადამიანს კარგი იუმორის გრძნობით.

დანარჩენი განვიხილოთ გასაუბრებაზე

გამოსაცდელი პერიოდი: 1 თვე (ანაზღაურებადი)
ანაზღაურება: 1500-2000 ლარი (კვალიფიკაციის მიხედვით)

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:37

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

სოციალური მედიის მენეჯერი

ID 63030

"AdvertWise" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00

თუ თვლი რომ შემოქმედებითი აზროვნება და იდეების ულამაზეს პოსტებად ქცევა შეგიძლია, ეს ვაკანსია სწორედ შენთვისაა. თუმცა გაითვალისწინე, რომ შედეგების ანალიზი და სწორი ბიუჯეტირებაც აუცილებელი პირობაა თანამშრომლობისთვის.

რას ვითხოვთ შენგან?

- სოციალური ქსელის გვერდების (Facebook, Instagram) მართვის გამოცდილებას
- შემოქმედებით აზროვნებას და შედეგების ანალიზის უნარს
- ქართული და ინგლისური ენის ორთოგრაფიასა და პუნქტუაციასთან მეგობრობას

რისი გაკეთება მოგიწევს?

- სოციალური ქსელის გვერდებისთვის კონტენტის შექმნა, რეკლამირება და შემოსულ შეტყობინებებსა თუ კომენტარებზე უკუკავშირი
- სტრატეგიის განსაზღვრა და KPI-ების ყოველთვიური მონიტორნიგი
- ​დიზაინერისთვის დავალების მიცემა და დროულად შესრულების კონტროლი
- Ad manager-თან მეგობრობა, შედეგების ყოველდღიური შემოწმება და ოპტიმიზაცია
- ყოველთვიური რეპორტინგი და რეკომენდაციების შემუშავება

გთხოვთ, თქვენი CV აფრინოთ აქ: [email protected]. Subject-ში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 16 ოქტომბერი 12:18

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

5000 ლარი

UI/UX დიზაინერი

ID 62966

ა(ა)იპ "მუნიციპალური სერვისების განვითარების სააგენტო" (MSDA) აცხადებს ვაკანსიას UI/UX დიზაინერის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი.

ძირითადი ფუნქცია/მოვალეობები:

- ვებ და მობილური აპლიკაციების ფუნქციონალური დავალების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
- UI/UX დიზაინი (აქცენტით UX-ზე);
- დიზაინ სისტემის ჩამოყალიბებაში მონაწილეობის მიღება;
- საჭიროებისამებრ - ინტერფეისის დოკუმენტირება, პროტოტიპირება;
- ორგანიზაციის მიერ უკვე რეალიზებული პროდუქტების დიზაინის განვითარებაზე მუშაობა.

მიმდინარე გამოწვევა:

- გუნდისათვის - თბილისისა და რეგიონების თვითმმართველობებისათვის ერთიანი დოკუმენტბრუნვის, კადრთაღრიცხვისა და მოქალაქეების მომსახურეობის ელექტრონული სისტემის დამზადება (ERP, CRM ტიპის ბიზნეს ინტერფეისი).
- დიზაინერისათვის - სამომხმარებლო ინტერფეისის რეალიზაციის იმდენად ინტუიტიურად გასაგები და "ჭკვიანი" რეალიზაცია, რომ მომავალი სისტემის ათეულობით ათასი მომხმარებელი, მხოლოდ კმაყოფილი და მადლობელი დარჩეს.

პროფესიული მოთხოვნები:

- UI/UX მიმართულებაზე მუშაობის მინ. 2 წლიანი გამოცდილება;
- Material - UI სპეციფიკაციებთან მეგობრობა;
- სასურველია დიზაინ სისტემებთან (კომპონენტების ბიბლიოთეკები) მუშაობის გამოცდილება;
- დამატებით უპირატესობად ჩაითვლება: HTML5/CSS-ის საბაზისო ცოდნა.

აუცილებელი პიროვნული მოთხოვნები:

- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ყურადღება დეტალებისადმი;
- დროის ეფექტური მართვა.

რას გთავაზობთ:

- საინტერესო პროექტებზე მუშაობა;
- პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა.

დარიცხული ხელფასი: 5000 ლარი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ:

- CV
- ნამუშევრების პორტფოლიო (იქნება ეს ბმული behance, dribble პორტფოლიოზე, თუ მოქმედი ვებ მისამართები).

CV და პორტფოლიო, გთხოვთ, გამოგზავნოთ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 31 ოქტომბრის ჩათვლით (წერილის სათაურში მიუთითეთ - "UI/UX დიზაინერი").

განთ. 7 ოქტომბერი 16:03

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

სოციალური მედიის მენეჯერი

ID 62908

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 129 ფილიალით.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად.

"სუფთა სახლში" მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 1000-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით, თვეში ორი შაბათი დასვენება)

ფუნქცია-მოვალეობები:

- კომპანიის სოციალურ მედია ქსელებში არსებული კორპორატიული ანგარიშების გამართული და ეფექტური აქტივობის უზრუნველყოფა; (Facebook, Instargam, Youtube, linkedIn, Google Adwords)
- Facebook აქტივობების წლიური კალენდრის შედგენა და განხორციელება;
- კომპანიის სოციალური ქსელების მუდმივი განახლებისა და გაუმჯობესების განხორციელება;
- ინტერნეტ სივრცეში კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული ინფორმაციის, ბლოგის, პოსტის მოძიება/შესწავლა და დროული და სათანადო რეაგირება;
- სოციალური ქსელის გვერდზე განთავსებულ პოსტებზე რეგულარული და ოპერატიული რეაგირება.
- სოციალურ ქსელში რეკლამის მენეჯმენტი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (მარკეტინგის ან ჟურნალისტიკის მიმართულებით);
- სასურველია გამოცდილება მარკეტინგის სფეროში;
- Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა;
- უცხო ენის ცოდნა (ინგლისური, რუსული).

დამატებითი უნარები:

- წერითი და მეტყველების კარგი უნარი;
- კომუნიკაბელური;
- მიზანდასახული;
- პასუხისმგებლიანი;
- ორგანიზებული;
- ენერგიული;
- პუნქტუალური;
- გუნდური მუშაობის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ კომფორტულ სამუშაო გარემოს, კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრეინინგებს, კარიერულ ზრდას, მზარდ შრომით ანაზღაურებას.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "სოციალური მედიის მენეჯერი".

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. გაცნობებთ, რომ თქვენს მიერ გამოგზავნილი პერსონალური მონაცემები "სუფთა სახლი"-ს მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მიმდინარე ვაკანსიაზე მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებულ იქნას სხვა შესაფერის ვაკანსიაზე. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულ პირობებს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 7 ოქტომბერი 11:51

ბოლო ვადა 7 ნოემბერი 00:00

800 ლარი

მარკეტინგის კონსულტანტი/ოპერატორი

ID 62888

BAIKAL LTD is announcing a vacancy on the position of English Speaking Call-center operator.

Hired candidates will be responsible for the marketing research function of the customers. (No sales involved)!

We offer full-time job opportunity from Monday to Friday, 10.30 AM - 07.30 PM.

Benefits of working for BAIKAL LTD:

- Competitive monthly salary starting from 800 GEL + awards for an excellent work results (bonus system available from first day of work).
- Paid vacation.
- Continuous job -related learning and development opportunities.
- Medical insurance
- Professional paid training, coaching and mentoring.

Who can apply? In order to provide great Call-center service, it is important for us that Call-center operator has the following skills:

- English (working language) - required fluently and ability to communicate at professional business level.
- Ability to work on a full-time schedule.
- Pro-active, approachable and can work independently or in a team.
- Strong communication skills in a business environment.
- Possess leadership skills.

We are looking forward to your application.

Employment process: After we receive your application for this position, we will conduct a selection process, which will include the following steps:

- Shortlisting of submitted applications.
- Short phone interview in order to check the language skills.
- Invitation of the shortlisted candidates to the face to face meeting.
- Training for an approximate period of 2 days.

Interested candidates has to send their CV in English at: [email protected]

განთ. 3 ოქტომბერი 16:25

ბოლო ვადა 3 ნოემბერი 00:00

სოციალური მედია მენეჯერი

ID 62873

კომპანია "კროკობეთი" (http://www.crocobet.com) ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა აზარტული თამაშების სფეროში.

ჩვენი გუნდი განაგრძობს ზრდას და აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედია მენეჯერის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

- სოციალურ ქსელებში ინფორმაციის განთავსება და მონიტორინგი;
- ციფრულ არხებზე კომპანიის შესახებ გავრცელებული ინფორმაციის მონიტორინგი;
- დროული და ეფექტური კომუნიკაცია სოციალური ქსელების მომხმარებლებთან;
- სოციალური ქსელებიდან მიღებული ინფორმაციის სტატისტიკის დამუშავება და შემდეგი აქტივობების შესაბამისად დაგეგმვა;

მოთხოვნები:

- სავალდებულოა მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- სასურველია გრაფიკული პროგრამების ცოდნა;
- კრეატიულობა;
- გამართულად და საინტერესოდ წერის შესაძლებლობა;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
- პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- კომუნიკაბელურობა.

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV და ნამუშევრების პორტფოლიო (დიდი ზომის ფაილების შემთხვევაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ Wetransfer.com-ით) შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

განთ. 3 ოქტომბერი 15:36

ბოლო ვადა 3 ნოემბერი 00:00

მარკეტინგის მენეჯერი

ID 62855

"რესტორანი უსახელოური" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

ფუნქციები:

- მარკეტინგული აქტივობების შემუშავება და შესრულება;
- კომპანიის წარმოჩენა ინტერნეტ სივრცეში და სოციალური ქსელების მართვა;
- ტურისტულ სააგენტოებთან და გიდებთან თანამშრომლობის ჩამოყალიბება.

მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- მუშაობის გამოცდილება მარკეტინგის მიმართულებით;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

დამატებითი ინფორმაცია:

ადგილმდებარეობა: ძველი თბილისის რაიონი, აბანოთუბანი, აბანოს ქუჩა 17/19
მარკეტინგული აქტივობების მიზნობრივი აუდიტორია: ტურისტული სექტორი
სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება შეთანხმებისამებრ.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV და ფოტოსურათი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 3 ოქტომბერი 14:15

ბოლო ვადა 3 ნოემბერი 00:00

მარკეტინგული პროექტების მენეჯერი

ID 62837

შპს "რითეილ ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსია მარკეტინგული პროექტების მენეჯერის პოზიციაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება: ბიზნესის, მარკეტინგის, PR-ის ან მონათესავე დარგის მიმართულებით;
- მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
- საცალო ქსელში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- სასურველია მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

პასუხისმგებლობები:

- მარკეტინგული პროექტის (ღონისძიებების) სრული ციკლის მართვა: კვლევა და ანალიზი, დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასება;
- პროექტის საკომუნიკაციო გეგმის შემუშავება - აქტივობებით, არხებით, მესიჯებით, კალენდრითა და ბიუჯეტით;
- CSR-ის დაგეგმვა და მართვა;
- პროექტის მესამე მხარეებთან თანამშრომლობა;
- პროექტის ძირითადი პარამეტრების: დროითი, ადამიანური და მატერიალური რესურსების განსაზღვრა და ოპტიმალური განაწილება;
- ამოცანების მონიტორინგი და რეპორტინგი;
- პროექტის დოკუმენტაციის მართვა;
- საჭიროებისამებრ, მარკეტინგის განყოფილების ხელმძღვანელის სხვა ამოცანების შესრულება.

პიროვნული მახასიათებლები:

- სტრატეგიული ხედვა;
- ორგანიზებულობა და დამოუკიდებლობა;
- შედეგზე ორიენტირებულობა;
- ძლიერი ანალიტიკური უნარები;
- კრეატიული და სხარტი აზროვნების უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

სამუშაო გრაფიკი: სრული.
ანაზღაურება: შეთანხმებით.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, ქართულ ენაზე, შემდეგ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] (წერილის თემის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება).

განთ. 1 ოქტომბერი 16:28

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

თურქულენოვანი თამაშის წარმდგენი

ID 62825

"Evolution Gaming" აცხადებს თურქულენოვანი თამაშის წარმდგენის ვაკანსიას.

იხილეთ განცხადების სრული ტექსტი ბმულზე: https://smrtr.io/34p9X

განთ. 1 ოქტომბერი 16:06

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00