ფილტრი

ვაკანსიები

ელ-კომერციის გაყიდვების მენეჯერი

ID 71527

კომპანია და მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" 2009 წლიდან ერთგულად ემსახურება მომხმარებელს, 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეის მდგომარეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით 210-მდე ფილიალით და 1500-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენილი. კომპანიისთვის თანამშრომლებზე ზრუნვა, მათი ზრდა და განვითარება დღიდან დაარსებისა მთავარი ღირებულებაა.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან თავისა და სახლის მოვლის საშუალებებსა და პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტული ფასი, გამორჩეულად საინტერესო აქციები და მომსახურება.

გაგვიცანი უფრო ახლოს: http://www.ch.ge

ამჟამად, მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ელ-კომერციის გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევის ჩათვლით 09:00-18:00
ანაზღაურება: განისაზღვრება გამოცდილების და კვალიფიკაციის შესაბამისად.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ბაზრის მონიტორინგი, კონკურენტების ანალიზი;
** მომწოდებლებთან შეხვედრების განხორციელება;
** შესყიდვების დეპარტამენტთან მუდმივი კომუნიკაცია აქციების, ფასებისა და პროდუქციის შესახებ;
** გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავება;
** პროდუქციის მარაგების კონტროლი;
** კორპორაციულ კლიენტებთან კომუნიკაცია;
** ყოველდღიური, ყოველთვიური და კვარტალური რეპორტების მომზადება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის, ეკონომიკის მიმართულებით
** ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების სრულყოფილო ცოდნა;
** სასურველია 1C - ERP სისტემის ცოდნა.

დამატებითი უნარები:

** პასუხისმგებლობიანი;
** ორგანიზებული;
** პუნქტუალური;
** გუნდური მუშაობის უნარი

ბენეფიტები:

** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** Fitpass;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
** მზარდი შრომითი ანაზღაურება;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** კვალიფიკაციის ასამაღლებელი ტრენინგები.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ელ-კომერციის გაყიდვების მენეჯერი".

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც შპს "სუფთა სახლი"ისთვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს "სუფთა სახლ"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების შპს "სუფთა სახლისათვის" გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს "სუფთა სახლში" ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:59

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

88 ლარი

გარე გაყიდვების აგენტი

ID 71525

"საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოება" აცხადებს ვაკანსიას F2F პროექტის ფარგლებში გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ჩვენს შესახებ:

საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოება (GRCS), ქვეყნის წამყვანი ჰუმანიტარული ორგანიზაციაა თავისი 100 წლიანი ისტორიის მანძილზე, GRCS არის უდიდესი ჰუმანიტარული ქსელის ნაწილი, რომელიც აერთიანებს 192 წითელი ჯვრის და წითელი ნახევარმთვარის საზოგადოებას. GRCS არის მოწინავე პუნქტი ეროვნული სერვისების მიწოდებაში, ადამიანის სიცოცხლის და ღირსებს დასაცავად და დაუცველი ადამიანებისათვის საგანგებო სიტუაციებისა და სოციალურ-ეკონომიკური კრიზისების დასაძლევად.

GRCS ახორციელებს თავის ჰუმანიტარულ საქმიანობას მთელი ქვეყნის მასშტაბით და ყოველწლიურად ახერხებს დაახლოებით 300 000 სოციალურად დაუცველის დახმარებას 39 ფილიალისა და 15 000 რეგისტრირებული მოხალისის ქსელის მხარდაჭერით.

საქართველოს წითელი ჯვარი, შინმოვლის პროგრამისა და ქვეყნის მასშტაბით, 27 სოციალური დღის ცენტრის მეშვეობით უზრუნველყოფს სოციალურად დაუცველ ხანდაზმულთა სამედიცინო ფიზიკურ და მენტალურ დახმარებას. პროექტი ითვალისწინებს შინ მოვლის პროგრამის ბენეფიციარებისთვის დონორების მოძიებას.

სამუშაოს მდებარეობა: თბილისი; სხვადასხვა ღია და დახურული საჯარო სივრცეები

ჩვენ გთავაზობთ;

** კომპეტენტურ საათობრივ ანაზღაურებას სრული განაკვეთი: 88 ლარი დღეში, ნახევარი განაკვეთი: 44 ლარი დღეში
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს: ორშაბათი-პარასკევი, სრული (11:00-19:00) ან ნახევარი განაკვეთი (11:00-15:00 ან 15:00-19:00)
** მინიმუმ 8 საათი კვირაში
** საერთაშორისო ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილებას და პროფესიულ ტრენინგებს

ძირითადი პასუხისმგებლობები/მოვალეობები

** საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოების მიზნის, სტრატეგიისა და პოლიტიკის განხორციელების უზრუნველყოფა მისი კომპეტენციის ფარგლებში;
** პროექტით დაგეგმილი საქმიანობების დროული და ეფექტური განხორციელება კომპეტენციის ფარგლებში
** ორგანიზაციის მისიის და ახალი პროექტის შესახებ ინფორმაციის გავრცელება
** იდენტიფიცირება და კონტაქტის დამყარება პოტენციურ დონორებთან
** პოტენციური დონორების მოძიება მოლაპარაკების წარმოება და მათი ჩვენს ვებ-საიტზე რეგისტრაცია
** ყოველდღიური რეპორტინგი უშუალო მენეჯერთან, შინაგანაწესის დაცვა
** სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული უნარ ჩვევები

** უმაღლესი განათლება (ვაკანსიაზე განიხილება სტუდენტიც)
** სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროს მიმართულებით (სასურველია)
** ქართულად გამართულად მეტყველების უნარი
** კომპიუტერული მუშაობის და საოფისე პროგრამების ცოდნა, სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა
** მოლაპარაკებისა და მედიაციის კარგი უნარი,
** გაწონასწორებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** გუნდური მუშაობისა და წარმოშობილ სხვადასხვა ტიპის კონფლიქტებთან გამკლავების უნარი
** საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება და სანდოობა

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა თქვენი რეზიუმე (CV) გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "გარე გაყიდვების აგენტი".

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან გასაუბრების ჩასატარებლად.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 აპრილი 14:55

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 71514

შპს "ოზონ ჯორჯია" - საერთაშორისო კომპანია, რომელიც უკვე 30 წელია აქტიურად და უწყვეტად პოზიციონირებს ბაზარზე. დღეს კომპანია არის სამუშაო ტანსაცმლის, დამცავი ფეხსაცმლის, უსაფრთხოების სათვალეების და სამუშაო ხელთათმანების წამყვანი დეველოპერი და მწარმოებელი.

იხილეთ საიტი - https://www.ozon.com.ua/o-kompanii/

შპს "ოზონ ჯორჯია" საქართველოს ფილიალისთვის აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ლუი ბლეროის ქ. 38
სამუშაო გრაფიკი: ჰიბრიდული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველის ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
** გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია ტექსტილის ნაწარმის გაყიდვები);
** უცხო ენების ცოდნა (რუსული/უკრაინული ჩაითვლება უპირატესად);
** საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონებზე ცოდნა;
** მომხმარებელთან ურთიერთობის გამოცდილება

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

** გამართულად წერითი და მეტყველების უნარი;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი

ძირითადი მოვალეობა:

** ბაზრის კვლევა და პოტენციური დამკვეთების მოძიება;
** მონაცემთა ბაზის შექმნა და მუდმივი განახლება;
** შეთავაზების განხორციელება პოტენციურ დამკვეთთან;
** მოლაპარაკების სრული პროცესის წარმართვა;
** დამკვეთთან პირდაპირი კომუნიკაცია.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კომფორტულ სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს;
** კარიერული განვითარების შესაძლებლობას;
** მენეჯმენტის მხრიდან მუდმივ მხარდაჭერას;
** უფასო ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ მისამართზე [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების მენეჯერი.

წინამდებარე ვაკანსიაზე მონაცემების (რეზიუმეს) გამოგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად, რომ შპს ფავორიტმა სტილმა შეაგროვოს, დაამუშაოს და ვაკანტური პოზიციის შევსებამდე შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე), თქვენი, როგორც ვაკანსიის მოთხოვნებთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის, გასაუბრებაზე დაბარების ან/და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით.

შპს "ოზონ ჯორჯია" მადლობას მოგახსენებთ ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას

განთ. 22 აპრილი 14:38

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

3000 ლარი

საბითუმო გაყიდვების წარმომადგენელი/დისტრიბუტორი

ID 71510

კომპანია "გეზ მოტორსი" აცხადებს 2 ვაკანტურ ადგილს, საბითუმო გაყიდვების წარმომადგენლის - დისტრიბუტორის პოზიციაზე.

პროდუქტი:

საბურავები, საცხებ-საპოხი მასალები, ავტოქიმია, ავტოკოსმეტიკა, ფილტრები, მუხრუჭები, სხვა ავტონაწილები და ავტოაქსესუარები.

პასუხისმგებლობები:

** მოიძიეთ ახალი მომხმარებელი და გაზარდეთ ნავაჭრი არსებულ მომხმარებლებთან.
** მიაწოდეთ დაზუსტებული და დეტალური ინფორმაცია (მაგ. პროდუქტის მახასიათებლების, ფასების და გაყიდვების შემდგომი მომსახურების შესახებ).
** უპასუხეთ მომხმარებლის შეკითხვებს კონკრეტული პროდუქტების შესახებ.
** განახორციელეთ ფასებისა და მახასიათებლების კონკურენტებთან შედარება, რათა ხელი შეუწყოთ პროდუქტის სწორედ გაყიდვას.
** განახორციელეთ პროდუქტების ჯვარედინი გაყიდვა - დამატებითი პროდუქტების და მომსახურების შეთავაზება, რომლებიც ავსებს პირველად შენაძენს.
** დარწმუნდით, რომ თაროები სრულად არის მომარაგებული და პროდუქტი სწორედ არის წარმოდგენილი მომხმარებლის მაღაზიებში და ავტოსერვისებში.
** მარკეტინგის გუნდთან და საწყობთან კოორდინირებული მუშაობით, უზრუნველყოთ მომსახურების მაღალი ხარისხი და შესანიშნავი გამოცდილება მომხმარებლისთვის.
** აცნობეთ მომხმარებლებს ფასდაკლებებისა და სპეციალური შეთავაზებების შესახებ.
** აუცილებლად მიაწოდეთ ინფორმაცია ხელმძღვანელობას მომხმარებლის გამოხმაურების შესახებ.
** მუდმივად შეისწავლეთ და განაახლეთ ცოდნა ახალი პროდუქტების შესახებ.

მოთხოვნები და უნარები:

** სასურველია კანდიდატს გააჩნდეს საბითუმო გაყიდვების მიმართულებით ან გაყიდვების სფეროსთან ასოცირებულ პოზიციებთან მინიმუმ ერთ წლიანი სამუშაო გამოცდილება.
** მართვის მოწმობა და მინიმუმ 2 წლიანი მართის გამოცდილება.
** საბითუმო გაყიდვების პროცესის გააზრება.
** მომხმარებლის ქცევის პრინციპების შესახებ ინფორმაცია.
** მათემატიკის ძირითადი უნარები (სწორი დაანგარიშება).
** გაყიდვების სამიზნე მაჩვენებლის მიღწევის გამოცდილება.
** შესანიშნავი კომუნიკაციის უნარი და სანდო ურთიერთობების დამყარება
** სწრაფ ტემპში მუშაობის უნარი.
** მოქნილობა სხვადასხვა რეგიონებში მუშაობისთვის.
** MS OFFICE- ის საშუალო დონეზე ცოდნა

კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:

** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის სამივე ფილიალში
** ჯანმრთელობის კორპორატიულ დაზღვევას
** ტრენინგებს საქართველოში
** კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს.

პირობები:

** გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (1 დღე დასვენება)
** სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 სთ (შესვენება 1 საათი)
** ანაზღაურება: ფიქსირებული 1000 ლარი + პროცენტი (ყოველთვიური საშუალო ხელფასი 3000 ლარი)

ვის ვეძებთ?!

ჩვენ ვეძებთ შედეგებზე ორიენტირებულ გაყიდვების წარმომადგენელს რომელიც პასუხისმგებლობას აიღებს, არსებული და პოტენციური მომხმარებლის ინტერესების გათვალისწინებით და მიიღებს შესაბამის გადაწყვეტილებებს, რათა უზრუნველყოს მომხმარებლის კმაყოფილება და გაყიდვების მუდმივი ზრდა.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით 0322 40 34 03

განთ. 22 აპრილი 14:33

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00