დეტალური ინფორმაცია
მცხეთა – მთიანეთი
ყაზბეგი
ბოლო ვადა: 28 ნოემბერი
კომენტარი
VIP განცხადებები
College of Basic Midwifery, Kafanchan Nursing Form 2024/2025 is out call now (09078816209). For more information on how to purchase the form and admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Post Basic Nursing forms into: PERI-OP
School of Post Basic Ophthalmic Nursing, UBTH, Benin City Admission Form 2024/2025 is out call now (09078816209). For more information on how to purchase the form and admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209)… Also Post Basic Nursi
School of Nursing, Bowen University Teaching Hospital, Ogbomosho Admission Form 2024/2025 is out call now (09078816209). For more information on how to purchase the form and admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209)… Also Post Basi
Babcock University,Ilishan-Remo Admission Form 2024-2025 is out, call (09078816209), Dr. Mrs Grace A. A for more details on how to apply and register online. Also Post Graduate forms (Masters form, Mphil forms etc) and IJMB/JUPEB/DIRECT ENTRY forms are al
27 ლარი
სათხილამურო/სნოუბორდ სკოლა და გაქირავება გუდაურში "სქი გუდაური" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ჩვენი კომპანიის შესახებ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: http://skigudauri.ge
სამუშაო პირობები:
** სამუშაო საათები: 08:30-იდან 19:00-მდე
** კვირაში ერთი დღე დასვენება (მცოცავი)
** უფასო საცხოვრებელი ადგილი;
** აღჭურვილობით სარგებლობის უფლება;
** ხელფასი: 1700 + ბონუსი
მოვალეობები:
** გაკვეთილების დაჯავშნა, განცხადების დამუშავება, შემომავალი ზარების მიღება (საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება) მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
** აღჭურვილობის დაჯავშნა (ადმინისტრატორი არ იღებს მონაწილეობას აღჭურვილობის შერჩევაში, თუმცა მას უნდა შეეძლოს კლიენტისთვის კონსულტაციის გაწევა. სეზონის დაწყებამდე მოხდება ადმინისტრატორების დატრენინგება);
** ინსტრუქტორების სამუშაო განრიგის დაგეგმვა/შედგენა და მათი კოორდინაცია მთელი დღის განმავლობაში;
** შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
** ოფისში პოზიტიური განწყობის შექმნა;
** შიდა CRM სისტემა-ში მუშაობა (ჩვენ შეგასწავლით);
** გადახდის მიღება, ნაღდი ფულის კონტროლი, ანგარიში სამუშაო დღის ბოლოს
მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა. სხვა ენების ფლობა ჩაითვლება უპირატესად;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
კომპეტენციები და უნარები:
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected], სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "ადმინისტრატორი".
გისურვებთ წარმატებას!