ფილტრი

ვაკანსიები

1300 ლარი

მაღაზიის მენეჯერი ბაკურიანში

ID 87525

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს კონკურსს მაღაზიის მენეჯერის ვაკანტურ პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება - 1300 ლარი + 200 სამგზავრო დანამტი + 200 სეზონური დანამატი;

ძირითადი მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტის თანამშრომლების ხელმძღვანელობა;
** თანამშრომლების კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა;
** დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების სამუშაო დისციპლინის დაცვა;
** მარაგების უწყვეტობის უზრუნველყოფა საქონლის ოპტიმალური რაოდენობითა და ასორტიმენტით;
** საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურების, სასაქონლო ზედნადებების და სხვა ტიპის არსებული დოკუმენტაციის სრული კონტროლი;
** ფინანსური აქტივების ყოველდღიური კონტროლი;
** სამომხმარებლო მოთხოვნების შესწავლა;
** პერიოდული ანგარიშების წარმოება.

რას გთავაზობთ დამატებით?

** ტრანსპორტირება ხაშური-ბაკურიანი - შესაბამისად, გზად მდებარე ლოკაციებიდან. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ დაფარვის ზონის მითითებისას;
** ბონუსი გეგმის შესრულებაზე;
** სტაჟის დანამატს;
** კვებაზე 50%იან ფასდაკლებას;
** ანაზღაურებად სტაჟირებას;
** Spar Card-ს - რომლითაც ისარგებლებ ფასდაკლებებით სრულ ასორტიმენტზე და საკრედიტო ლიმიტით;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის სულ მცირე 1 წლის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა.

უნარები:

** მართვის და ორგანიზების უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ეფექტურად განაწილების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ.მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში ("Subject") მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მაღაზიის მენეჯერი - ბაკურიანი ".

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის!

"თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, რომელიც დამუშავდება შპს "ფუდმარტის" (ს/კ 404460187) მიერ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, დასაქმების მსურველი პირის არსებულ ან სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენის, დასაქმებისათვის საჭირო პროცედურების წარმართვისა და შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა დარეზერვებული იქნას სხვა ალტერნატიულ ვაკანსიაზე. თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მიერ შეინახება, არაუმეტეს 6 (ექვსი) თვის ვადით. გაცნობებთ, რომ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის თანახმად, უფლება გაქვთ ნებისმიერ დროს მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მიერ დამუშავებული თქვენი პერსონალური მონაცემების შესახებ, ასევე მოითხოვოთ მათი გასწორება, დამატება, განახლება, დაბლოკვა, წაშლა, განადგურება შემდეგ ელ. ფოსტაზე [email protected] შეტყობინების გაგზავნის გზით ან/და განცხადების გამოგზავნით მისამართზე: ქ. თბილისი, თენგიზ ჩანტლაძის ქუჩა N40.

კომპანია ემიჯნება დისკრიმინაციას და კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს "დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით."

განთ. 6 დეკემბერი 18:39

ბოლო ვადა 6 იანვარი 2025 00:00

მოლარე ბაკურიანში

ID 87524

5 ვარსკვლავიანი სასტუმრო "კრისტალ ჰოტელ & სპა" მდებარეობს სამთო-სათხილამურო კურორტ ბაკურიანში. კრისტალის საკურორტო ზონა აერთიანებს გონდოლებიან და ნახევრად ღია სავარძლის ტიპის საბაგიროს, 6 კმ-იან სათხილამურო ტრასას, საციგურაო მოედანს, კაფე-ბარებსა და რესტორნებს, საცურაო აუზს, სპა და ფიტნეს ცენტრს, ტყე-პარკს - სასეირნო ბილიკებითა და მოსასვენებელი ფანჩატურებით.

კომპანიის შესახებ მეტი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებგვერდზე: https://hotelcrystal.ge/

ამჟამად ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს მოლარის პოზიციაზე შემდეგი პირობებით:

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი, დ. აღმაშენებლის ქუჩა, დიდველის საბაგიროს მიმდებარე ტერიტორია

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
** სალარო ოპერაციების განხორციელება ორგანიზაციაში დადგენილი პროცედურების შესაბამისად;
** სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უცხო ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული უნარები:

** სისხარტე;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

გუნდის ახალ წევრს ჩვენ ვთავაზობთ:

** მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** საცხოვრებლით, ტრანსპორტირებითა და კვებით უზრუნველყოფას.

შერჩევის ეტაპები:

** რეზიუმეების გადარჩევა (გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, დავუკავშირდებით მხოლოდ რეზიუმეს საფუძველზე შერჩეულ კანდიდატებს);
** გასაუბრება HR მენეჯერთან და უშუალო ხელმძღვანელთან.

თუ გსურთ, შემოუერთდეთ ჩვენს გუნდს, ვაკანტური თანამდებობა თქვენთვის საინტერესოა და ამასთანავე, აკმაყოფილებთ მის დასაკავებლად განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანტური თანამდებობის დასახელება.

განთ. 6 დეკემბერი 18:32

ბოლო ვადა 29 დეკემბერი 00:00

ბუღალტერი ბაკურიანში

ID 87523

5 ვარსკვლავიანი სასტუმრო "კრისტალ ჰოტელ & სპა" მდებარეობს სამთო-სათხილამურო კურორტ ბაკურიანში. კრისტალის საკურორტო ზონა აერთიანებს გონდოლებიან და ნახევრად ღია სავარძლის ტიპის საბაგიროს, 6 კმ-იან სათხილამურო ტრასას, საციგურაო მოედანს, კაფე-ბარებსა და რესტორნებს, საცურაო აუზს, სპა და ფიტნეს ცენტრს, ტყე-პარკს - სასეირნო ბილიკებითა და მოსასვენებელი ფანჩატურებით.

კომპანიის შესახებ მეტი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებგვერდზე: https://hotelcrystal.ge/
ამჟამად ვეძებთ ბუღალტერს შემდეგი პირობებით:

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი, დ. აღმაშენებლის ქუჩა, დიდველის საბაგიროს მიმდებარე ტერიტორია

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** ბუღალტრული გატარების (რეალიზაციის, ხარჯების, სალაროს, ბანკის და ა.შ.) ოპერაციების შესრულება და პროგრამული აღრიცხვა;
** საბუღალტრო დოკუმენტაციის წარმოება-აღრიცხვა;
** ზედნადებების პროგრამული ასახვა;
** კომპეტენციის ფარგლებში ბუღალტერიის სამსახურში არსებული სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ფინანსები/ბუღალტრული აღრიცხვა);
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** უპირატესობა მიენიჭება FMG პროგრამაში მუშაობის გამოცდილებას;
** სასურველია უცხო ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სხარტი და ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

გუნდის ახალ წევრს ჩვენ ვთავაზობთ:

** მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** საცხოვრებლითა და კვებით უზრუნველყოფას;
** მაქსიმალურ ხელშეწყობას თქვენი კარიერული ზრდისა და განვითარებისთვის.

შერჩევის ეტაპები:

** რეზიუმეების გადარჩევა (გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, დავუკავშირდებით მხოლოდ რეზიუმეს საფუძველზე შერჩეულ კანდიდატებს);
** გასაუბრება.

თუ გსურთ, შემოუერთდეთ ჩვენს გუნდს, ვაკანტური თანამდებობა თქვენთვის საინტერესოა და ამასთანავე, აკმაყოფილებთ მის დასაკავებლად განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანტური თანამდებობის დასახელება.

"კრისტალ ჯგუფი" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 6 დეკემბერი 18:31

ბოლო ვადა 29 დეკემბერი 00:00

School of Post Basic Ophthalmic Nursing , University of Benin Teaching Hospital, Benin Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (0

ID 87522

School of Post Basic Ophthalmic Nursing , University of Benin Teaching Hospital, Benin Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for  admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admission Lists into: PERI-OPERATIVE NURSING, CARDIOTHERACIC NURSING, OPHRSING, OPHTHALMIC NURSING , ANAESTHETIC NURSING are out. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact DR. MRS GRACE A. A ON 09078816209 NOW.. Note: Application of provisional license, transcript and RN/RM certificate is still in progress. Also, for HOUSEMANSHIP AND INTERNSHIP JOBS, CALL DR.MRS.GRACE A. ON 09078816209

განთ. 6 დეკემბერი 18:30

ბოლო ვადა 6 იანვარი 2025 00:00

ადმინისტრატორი ბაკურიანში

ID 87521

კომპანია და მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" 2009 წლიდან ერთგულად ემსახურება მომხმარებელს, 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეის მდგომარეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით 210-მდე ფილიალით და 1500-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენილი. კომპანიისთვის თანამშრომლებზე ზრუნვა, მათი ზრდა და განვითარება დღიდან დაარსებისა მთავარი ღირებულებაა.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან თავისა და სახლის მოვლის საშუალებებსა და პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტული ფასი, გამორჩეულად საინტერესო აქციები და მომსახურება.

გაგვიცანი უფრო ახლოს: https://www.ch.ge

ამჟამად მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე ბაკურიანის ფილიალში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციასთან დაკავშირებით;
** პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
** წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი;
** კონსულტანტებისა და მოლარეების მართვა;
** ახალი პროდუქციის მიღება და შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება;
** მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
** სააღრიცხვო პროგრამასთან მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel);

დამატებითი უნარები

** სწორად და გამართულად მეტყველების უნარი;
** მოტივირებული;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ შეავსოთ მითითებული ბმული: https://forms.gle/oDDg4yw68wbLd4BLA ან გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა "ადმინისტრატორი" და ფილიალი "ბაკურიანი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც სს "სუფთა სახლი"ისთვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, სს "სუფთა სახლ"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების სს "სუფთა სახლი"-სათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა სს "სუფთა სახლ"-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 6 დეკემბერი 18:28

ბოლო ვადა 4 იანვარი 2025 00:00

სერვისცენტრის მენეჯერი ცაგერში

ID 87520

"საქართველოს ფოსტა" ქვეყნის ლიდერი საფოსტო ოპერატორია, რომელიც მომხმარებელს უნივერსალური საფოსტო მომსახურების სფეროში შემავალი სერვისებით უზრუნველყოფს.

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას სერვისცენტრის მენეჯერის პოზიციაზე ცაგერში.

ამ განცხადების სრული ტექსტი იხილეთ აქ: https://www.gpost.ge/info/career-application-form?vacancyId=2251

განთ. 6 დეკემბერი 18:26

ბოლო ვადა 26 დეკემბერი 00:00

მენეჯერი მესტიაში

ID 87519

ალკოჰოლური სასმელების სპეციალიზებული მაღაზია მესტიაში აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტისა და მენეჯერის პოზიციებზე. (განიხილება კანდიდატი ზუგდიდიდან, საცხოვრებლის უზრუნველყოფით)

1) მოლარე-კონსულტანტი

ფუნქცია-მოვალეობები

** მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა და პროდუქტის პრეზენტაცია კომპანიაში დაწესებული სტანდარტების მიხედვით;
** პროდუქციის მერჩენდაიზინგის წესების დაცვით თაროებზე განთავსება;
** თაროების რეგულარულად შევსება და განახლება;
** ფასების იარლიყების და საორიენტაციო ნიშნების სწორად განთავსება;
** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წესების სრული დაცვით წარმოება;
** სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება.

გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: გამოცდილების შესაბამისად

2) მენეჯერი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტის მიმდინარე საოპერაციო და სავაჭრო პროცესების მართვა/ მონიტორინგი;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების კოორდინირება და მართვა;
** პროდუქციის რეალიზაციის ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა;
** პროდუქციის მიღებისა და სწორად განთავსება/დასაწყობების პროცესის მონიტორინგი;
** პროდუქციის მიღების დროს პროგრამაში ასახვის პროცესების სრული მართვა და ფასების კონტროლი;
** სავაჭრო ობიექტზე წარმოდგენილი პროდუქციის მარაგების კონტროლი და პროდუქციის უწყვეტობის მიზნით, შეკვეთების სწორად წარმოება;
** სავაჭრო ობიექტზე დაგეგმილი აქციების საორგანიზაციო საქმის წარმოება და პროცესის მართვა;
** სავაჭრო ობიექტზე პროდუქციის გეგმური აღწერის წარმოება და მასთან დაკავშირებული სამუშაოების სწორად შესრულების მონიტორინგი

გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: გამოცდილების შესაბამისად

დაინტერესების შემთხვევაში გაგვიზიარეთ CV მეილზე: [email protected], სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 6 დეკემბერი 18:24

ბოლო ვადა 25 დეკემბერი 00:00

ადმინისტრატორი მესტიაში

ID 87518

კომპანია და მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" 2009 წლიდან ერთგულად ემსახურება მომხმარებელს, 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეის მდგომარეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით 210-მდე ფილიალით და 1500-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენილი. კომპანიისთვის თანამშრომლებზე ზრუნვა, მათი ზრდა და განვითარება დღიდან დაარსებისა მთავარი ღირებულებაა.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან თავისა და სახლის მოვლის საშუალებებსა და პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტული ფასი, გამორჩეულად საინტერესო აქციები და მომსახურება.

გაგვიცანი უფრო ახლოს: http://www.ch.ge

ამჟამად მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე მესტიის ფილიალში

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციასთან დაკავშირებით;
** პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
** წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი;
** კონსულტანტებისა და მოლარეების მართვა;
** ახალი პროდუქციის მიღება და შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება;
** მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
** სააღრიცხვო პროგრამასთან მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)

დამატებითი უნარები:

** სწორად და გამართულად მეტყველების უნარი;
** მოტივირებული;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი

დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა https://shorturl.at/apDT5, ან გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა "ადმინისტრატორი" და ფილიალი "მესტია", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც სს "სუფთა სახლისთვის" ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, სს "სუფთა სახლში" შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების სს "სუფთა სახლისათვის" გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა სს "სუფთა სახლში" ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 6 დეკემბერი 18:22

ბოლო ვადა 27 დეკემბერი 00:00

School of Post Basic Paediatric Nursing, University of Benin Teaching Hospital, Benin Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09

ID 87517

School of Post Basic Paediatric Nursing, University of Benin Teaching Hospital, Benin Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for  admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admission Lists into: PERI-OPERATIVE NURSING, CARDIOTHERACIC NURSING, OPHRSING, OPHTHALMIC NURSING , ANAESTHETIC NURSING are out. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact DR. MRS GRACE A. A ON 09078816209 NOW.. Note: Application of provisional license, transcript and RN/RM certificate is still in progress. Also, for HOUSEMANSHIP AND INTERNSHIP JOBS, CALL DR.MRS.GRACE A. ON 09078816209

განთ. 6 დეკემბერი 18:20

ბოლო ვადა 6 იანვარი 2025 00:00

School of Post Basic Midwifery U.B.T.H. Benin-City Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admission Lists in

ID 87516

School of Post Basic Midwifery U.B.T.H. Benin-City Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for  admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admission Lists into: PERI-OPERATIVE NURSING, CARDIOTHERACIC NURSING, OPHRSING, OPHTHALMIC NURSING , ANAESTHETIC NURSING are out. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact DR. MRS GRACE A. A ON 09078816209 NOW.. Note: Application of provisional license, transcript and RN/RM certificate is still in progress. Also, for HOUSEMANSHIP AND INTERNSHIP JOBS, CALL DR.MRS.GRACE A. ON 09078816209

განთ. 6 დეკემბერი 18:15

ბოლო ვადა 6 იანვარი 2025 00:00

School of Nursing, Igbinedion University Teaching Hospital, Okada Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Adm

ID 87515

School of Nursing, Igbinedion University Teaching Hospital, Okada Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for  admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admission Lists into: PERI-OPERATIVE NURSING, CARDIOTHERACIC NURSING, OPHRSING, OPHTHALMIC NURSING , ANAESTHETIC NURSING are out. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact DR. MRS GRACE A. A ON 09078816209 NOW.. Note: Application of provisional license, transcript and RN/RM certificate is still in progress. Also, for HOUSEMANSHIP AND INTERNSHIP JOBS, CALL DR.MRS.GRACE A. ON 09078816209

განთ. 6 დეკემბერი 18:08

ბოლო ვადა 6 იანვარი 2025 00:00

School of Nursing, University of Benin Teaching Hospital, Benin Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admis

ID 87514

School of Nursing, University of Benin Teaching Hospital, Benin Admission List (1st & 2nd) 2024/2025 is out now call (09078816209), to check your admission status. Also for  admission assistance contact (DR. MRS GRACE A.A) on (09078816209). Also Admission Lists into: PERI-OPERATIVE NURSING, CARDIOTHERACIC NURSING, OPHRSING, OPHTHALMIC NURSING , ANAESTHETIC NURSING are out. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact DR. MRS GRACE A. A ON 09078816209 NOW.. Note: Application of provisional license, transcript and RN/RM certificate is still in progress. Also, for HOUSEMANSHIP AND INTERNSHIP JOBS, CALL DR.MRS.GRACE A. ON 09078816209

განთ. 6 დეკემბერი 18:05

ბოლო ვადა 6 იანვარი 2025 00:00