ფილტრი

ვაკანსიები

ID 71530

 

განთ. 23 აპრილი 05:36

ბოლო ვადა 23 მაისი 00:00

ID 71529

 

განთ. 23 აპრილი 05:35

ბოლო ვადა 23 მაისი 00:00

900 ლარი

სენდვიჩ არტისტი

ID 71528

"ვისოლ ჯგუფის" წევრი კომპანია "Subway" აცხადებს ვაკანსიას სენდვიჩ არტისტის პოზიციაზე თბილისში.

სამუშაო გრაფიკი: სრული და ნახევარი განაკვეთი
ანაზღაურება: 800-900 ლარი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** შეკვეთების მიღება/გაცემა და სალარო ოპერაციების შესრულება;
** სენდვიჩების/ვრეპების/სალათების და სხვა საკვები პროდუქტების მომზადება დროულად და ზედმიწევნით რეცეპტების შესაბამისად;
** ყავის და სხვა ცხელი და ცივი სასმელების მომზადება;
** სენდვიჩების ინგრედიენტების მუდმივი კონტროლი და ბარში მარაგების საჭიროებისამებრ გადავსება;
** კომპანიაში დანერგილი მომსახურების სტანდარტების ცოდნა და მათი მაღალი პასუხისმგებლობით შესრულება.

რატომ უნდა გახდე "Subway"-ს გუნდის წევრი?

** ჩვენთან მუშაობა საინტერესო და სახალისოა;
** ჩვენთან შეიძენ უამრავ მეგობარს;
** ჩვენთან სამუშაო გამოცდილება არ არის მნიშვნელოვანი;
** ჩვენთან ისწავლი ყველაზე გემრიელი სენდვიჩების და არა მარტო სენდვიჩების მომზადებას;
** ჩვენთან ღიმილი მთავარია;
** ერთად უკეთესია და ერთად ვგულისხმობთ შენთან ერთად.

რას გთავაზობთ ჩვენ?

** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს - სწავლის და მუშაობის შეთავსება ჩვენთან შესაძლებელია;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** თანამშრომლებისთვის მნიშვნელოვან ფასდაკლებას კვებაზე;
** ღამის ცვლებში ტრანსპორტირებას;
** Fitpass.

დაინტერესების შემთხვევაში შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeN2QNJ3vbcPMPEolomCkP0IapomPGHVSFpmJoed2ourTjOgw/viewform ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 577 06 45 45 ან გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე
ელფოსტაზე [email protected]

** აღნიშნულ ვაკანსიებზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. 22 აპრილი 15:00

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ელ-კომერციის გაყიდვების მენეჯერი

ID 71527

კომპანია და მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" 2009 წლიდან ერთგულად ემსახურება მომხმარებელს, 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეის მდგომარეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით 210-მდე ფილიალით და 1500-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენილი. კომპანიისთვის თანამშრომლებზე ზრუნვა, მათი ზრდა და განვითარება დღიდან დაარსებისა მთავარი ღირებულებაა.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან თავისა და სახლის მოვლის საშუალებებსა და პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტული ფასი, გამორჩეულად საინტერესო აქციები და მომსახურება.

გაგვიცანი უფრო ახლოს: http://www.ch.ge

ამჟამად, მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ელ-კომერციის გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევის ჩათვლით 09:00-18:00
ანაზღაურება: განისაზღვრება გამოცდილების და კვალიფიკაციის შესაბამისად.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ბაზრის მონიტორინგი, კონკურენტების ანალიზი;
** მომწოდებლებთან შეხვედრების განხორციელება;
** შესყიდვების დეპარტამენტთან მუდმივი კომუნიკაცია აქციების, ფასებისა და პროდუქციის შესახებ;
** გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავება;
** პროდუქციის მარაგების კონტროლი;
** კორპორაციულ კლიენტებთან კომუნიკაცია;
** ყოველდღიური, ყოველთვიური და კვარტალური რეპორტების მომზადება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის, ეკონომიკის მიმართულებით
** ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების სრულყოფილო ცოდნა;
** სასურველია 1C - ERP სისტემის ცოდნა.

დამატებითი უნარები:

** პასუხისმგებლობიანი;
** ორგანიზებული;
** პუნქტუალური;
** გუნდური მუშაობის უნარი

ბენეფიტები:

** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** Fitpass;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
** მზარდი შრომითი ანაზღაურება;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** კვალიფიკაციის ასამაღლებელი ტრენინგები.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ელ-კომერციის გაყიდვების მენეჯერი".

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც შპს "სუფთა სახლი"ისთვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს "სუფთა სახლ"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების შპს "სუფთა სახლისათვის" გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს "სუფთა სახლში" ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:59

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1500 ლარი

მძღოლი

ID 71526

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "საირმე-დ", რომელიც 2012 წლიდან ექსკლუზიურად აწარმოებს მინერალური წყალი "საირმე"-ს და წყაროს წყალი "ნაკადული"-ს დისტრიბუციას თბილისში და ახლო მდებარე რაიონებში, აცხადებს მძღოლის ვაკანსიას.

აუცილებელია პირობა:

** C კატეგორიის მართვის მოწმობა,
** სამუშაო გამოცდილება C კატეგორიის მინიმუმ 2 წელი.

პირობები:

** სამუშაო ადგილი თბილისი, ორხევი.
** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი
** სამუშაო დრო: 9:00-დან 15:00-16:00-მდე
** ანაზღაურება შეადგენს: 1000-1500 ლარს.
** დამატებითი ბენეფიტები: სამედიცინო დაზღვევა.

მსურველები უნდა დაგვიკავშირდნენ 577 347 300-ზე ან 599 288 886, ასევე შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ CV: [email protected].

განთ. 22 აპრილი 14:56

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

88 ლარი

გარე გაყიდვების აგენტი

ID 71525

"საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოება" აცხადებს ვაკანსიას F2F პროექტის ფარგლებში გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ჩვენს შესახებ:

საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოება (GRCS), ქვეყნის წამყვანი ჰუმანიტარული ორგანიზაციაა თავისი 100 წლიანი ისტორიის მანძილზე, GRCS არის უდიდესი ჰუმანიტარული ქსელის ნაწილი, რომელიც აერთიანებს 192 წითელი ჯვრის და წითელი ნახევარმთვარის საზოგადოებას. GRCS არის მოწინავე პუნქტი ეროვნული სერვისების მიწოდებაში, ადამიანის სიცოცხლის და ღირსებს დასაცავად და დაუცველი ადამიანებისათვის საგანგებო სიტუაციებისა და სოციალურ-ეკონომიკური კრიზისების დასაძლევად.

GRCS ახორციელებს თავის ჰუმანიტარულ საქმიანობას მთელი ქვეყნის მასშტაბით და ყოველწლიურად ახერხებს დაახლოებით 300 000 სოციალურად დაუცველის დახმარებას 39 ფილიალისა და 15 000 რეგისტრირებული მოხალისის ქსელის მხარდაჭერით.

საქართველოს წითელი ჯვარი, შინმოვლის პროგრამისა და ქვეყნის მასშტაბით, 27 სოციალური დღის ცენტრის მეშვეობით უზრუნველყოფს სოციალურად დაუცველ ხანდაზმულთა სამედიცინო ფიზიკურ და მენტალურ დახმარებას. პროექტი ითვალისწინებს შინ მოვლის პროგრამის ბენეფიციარებისთვის დონორების მოძიებას.

სამუშაოს მდებარეობა: თბილისი; სხვადასხვა ღია და დახურული საჯარო სივრცეები

ჩვენ გთავაზობთ;

** კომპეტენტურ საათობრივ ანაზღაურებას სრული განაკვეთი: 88 ლარი დღეში, ნახევარი განაკვეთი: 44 ლარი დღეში
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს: ორშაბათი-პარასკევი, სრული (11:00-19:00) ან ნახევარი განაკვეთი (11:00-15:00 ან 15:00-19:00)
** მინიმუმ 8 საათი კვირაში
** საერთაშორისო ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილებას და პროფესიულ ტრენინგებს

ძირითადი პასუხისმგებლობები/მოვალეობები

** საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოების მიზნის, სტრატეგიისა და პოლიტიკის განხორციელების უზრუნველყოფა მისი კომპეტენციის ფარგლებში;
** პროექტით დაგეგმილი საქმიანობების დროული და ეფექტური განხორციელება კომპეტენციის ფარგლებში
** ორგანიზაციის მისიის და ახალი პროექტის შესახებ ინფორმაციის გავრცელება
** იდენტიფიცირება და კონტაქტის დამყარება პოტენციურ დონორებთან
** პოტენციური დონორების მოძიება მოლაპარაკების წარმოება და მათი ჩვენს ვებ-საიტზე რეგისტრაცია
** ყოველდღიური რეპორტინგი უშუალო მენეჯერთან, შინაგანაწესის დაცვა
** სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული უნარ ჩვევები

** უმაღლესი განათლება (ვაკანსიაზე განიხილება სტუდენტიც)
** სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროს მიმართულებით (სასურველია)
** ქართულად გამართულად მეტყველების უნარი
** კომპიუტერული მუშაობის და საოფისე პროგრამების ცოდნა, სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა
** მოლაპარაკებისა და მედიაციის კარგი უნარი,
** გაწონასწორებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** გუნდური მუშაობისა და წარმოშობილ სხვადასხვა ტიპის კონფლიქტებთან გამკლავების უნარი
** საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება და სანდოობა

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა თქვენი რეზიუმე (CV) გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "გარე გაყიდვების აგენტი".

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან გასაუბრების ჩასატარებლად.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 აპრილი 14:55

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 71524

"სვიფტ კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.

"სვიფტ კრედიტი" გასცემს ტექნიკით უზრუნველყოფილ სალომბარდე სესხებს და ბაზარზე წარმოადგენს ერთ-ერთ მსხვილ ფინანსურ ორგანიზაციას მომსახურების ამ სფეროში. კომპანია ორიენტირებულია სანდოობაზე, მომსახურების სისწრაფეზე, მაღალ ხარისხზე და მოქნილ საგადახდო პირობებზე.

მდებარეობა: ქალაქი თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 სთ-მდე;
სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით.
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 900 (ცხრაასი) ლარი.
პირველი 15 დღე სტაჟირება, რომელიც არ არის ანაზღაურებადი.

სამუშაოს აღწერილობა:

** აქტივების მართვა მსესხებლებთან ურთიერთობა, მათთან მოლაპარაკების წარმოება, ვალდებულების დაფარვის უზრუნველყოფა;
** მონაცემთა ბაზიდან ინფორმაციის ანალიზი და დამუშავება;
** პორტფელის სისტემური მონიტორინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)

აუცილებელი უნარები:

** ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტო-სურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება წერილის სათაურში.

განთ. 22 აპრილი 14:53

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

850 ლარი

მერჩენდაიზერი

ID 71523

საქართველოს თანაინვესტირების ფონდის პროექტი - შპს "ქართული აგრო სახლი" წარმოადგენს საქართველოში წამყვან პრემიუმ კლასის ბოსტნეულის მწარმოებელ და სადისტრიბუციო კომპანიას, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ნატურალურ უმაღლესი ხარისხის ბოსტნეულს. იგი ბაზარზე წარმოდგენილია ისეთი ბრენდებით, როგორიცაა "პლანტა" და "ქართული მოსავალი".

შპს "ქართული აგრო სახლი" აცხადებს ვაკანსიას მერჩენდაიზერის პოზიციაზე.

ლოკაცია: ვაკის მიმდებარე ტერიტორია
ანაზღაურება: 850 ლარი
სამუშაო საათები: სრული, კვირაში 40 საათი (6 დღე)

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მაღაზიაში პროდუქციის დახლზე სათანადოდ განთავსებაზე ზრუნვა;
** მოწოდებული პლანოგრამით პროდუქციის წარმოჩენაზე ზრუნვა;
** პროდუქციის ვარგისიანობისა და ვადების კონტროლი;
** ყოველდღიურად თაროზე პროდუქციის განლაგების ფოტო დასურათება და ელექტრონული სახით ზემდგომებისათვის გაზიარება;
** ნაშთების კონტროლი და მომდევნო დღის შეკვეთების გაკეთების პროცესში ჩართულობა;
** თითოეული ობიექტიდან პროდუქციის უკან დაბრუნების კონტროლი, კერძოდ უკან დასაბრუნებელი პროდუქციის ხარისხობრივი და რაოდენობრივი შემოწმება და ზემდგომ პირთან კომუნიკაცია;
** დამკვეთისთვის ყოველდღიური/ყოველკვირეული ინფორმაციის მიწოდება გაყიდვების შესახებ;
** ხელმძღვანელობის მიერ დავალებული ნებისმიერი სხვა დავალების შესრულება თანამშრომლის კვალიფიკაციის ფარგლებში

უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** ენერგიული და შედეგზე ორიენტირებული;
** დეტალებზე ორიენტირებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

** თანამშრომლის წილ საპენსიო შენატანს (2%) ფარავს კომპანია;
** დაზღვევა - საუკეთესო პირობებით;
** ფასდაკლება ჩვენს პროდუქციაზე;
** პერიოდული საჩუქრები და სხვადასხვა აქტივობები კომპანიისგან.

დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, თქვენი CV გამოაგზავნოთ ელფოსტაზე: [email protected] და ელფოსტის "subject"-ში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება, სხვა შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება

განთ. 22 აპრილი 14:51

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ფილიალის ხელმძღვანელი ოზურგეთში

ID 71522

შპს "ს მოტორს" 2001 წლიდან წარმატებით ახორციელებს ავტომობილების სათადარიგო ნაწილების, სპეც-ტექნიკის, სასოფლო-სამეურნეო მანქანების, ავტობუსების და მოპედების იმპორტს და დისტრიბუციას საქართველოს მთელს ტერიტორიაზე.

შპს "ს მოტორს" მომხმარებელს სთავაზობს რეალიზებული პროდუქციის სერვისს - ავტოტექმომსახურების სრულ ასორტიმენტს, უმაღლესი და მხოლოდ ევროპული ხარისხის საცხებ-საპოხ მასალებთან ერთად.

კომპანია "SMOTORS" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: ფილიალის ხელმძღვანელი

მისამართი: ქ. ოზურგეთი
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: შეთანხმებით

სამუშაოს აღწერა:

** ფილიალის ადამიანური რესურსით დაკომპლექტება და მართვა
** მატერიალური რესურსის მართვა
** ყოველდღიური საქმიანობის დაგეგმვა და მონიტორინგი
** ავტომობილების ადგილობრივ ხელოსნებთან კომუნიკაცია
** პერიოდული ანგარიშის წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელთან
** სხვა, პოზიციასთან შესაბამისი მოვალეობების შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია ავტოსფეროში მუშაობის გამოცდილება
** აუცილებელია გუნდის მმართველობის გამოცდილება

შერჩევის ეტაპები:

** რეზიუმეების გადარჩევა
** სატელეფონო გასაუბრება
** გასაუბრება ხელმძღვანელთან

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე/CV ელმისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში Subject მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

მოცემულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით ადასტურებთ, რომ თქვენს მიერ შპს "ს მოტორსისთვის" მიწოდებული ინფორმაცია არის ნამდვილი და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების შენახვა/დამუშავებაზე. რეზიუმე ინახება გამოგზავნიდან 1 წლის ვადით, კანონმდებლობით გათვალისწინებული წესით.

დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ ეწვიეთ ჩვენს გვერდს: https://www.smotors.ge/

გისურვებთ წარმატებას!

შპს "ს მოტორს" - ხარისხი დეტალებშია!

განთ. 22 აპრილი 14:50

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1000 ლარი

ვიზუალური მერჩენდაიზერი - ZARA

ID 71521

Cenomi Retail მოდის რითეილის სფეროში მსოფლიოს ერთ-ერთი წამყვანი და მრავალფეროვანი პორტფელის მქონე კომპანიაა. ჯგუფი 90-მდე ცნობილ ბრენდს აერთიანებს და კავკასიაში, ცენტრალურ აზიაში და ჩრდილოეთ აფრიკაში 2000-ზე მეტ მაღაზიას ფლობს.

Cenomi Retail Georgia 20-მდე ცნობილი ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის: Zara, Mango, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Aldo, U.S. Polo, CHARLES & KEITH, Sunglass Hut, Oysho, Zara Home, Parfois, Ipekyol, Kiko Milano და ა.შ. დღესდღეობით კომპანია თბილისისა და ბათუმის მასშტაბით ფლობს 60-მდე მაღაზიას.

პოზიციის დასახელება: ვიზუალური მერჩენდაიზერი - ZARA
მისამართი: Grand Mall ბათუმი - შერიფ ხიმშიაშვილის ქუჩა #29

ძირითადი მოვალეობები:

** მაღაზიაში პროდუქციის განლაგების დაგეგმვა და კოორდინირება.
** მაღაზიის ვიზუალურ მხარეზე მუშაობა, გაყიდვებზე დაყრდნობით.
** კომერციული რეპორტების ანალიზი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება
** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა

უნარები:

** კრეატიულობა
** დღის დაგეგმვა პრიორიტეტების მიხედვით
** დროის მენეჯმენტი
** ტრეინინგის ჩატარების უნარ-ჩვევები
** ღია კომუნიკაცია
** გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი

სამუშაო გრაფიკი: სრული, კვირაში 5 დღე, 40 საათი
ანაზღაურება: 1000 + ბონუსი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: ვიზუალური მერჩენდაიზერი Grand Mall Batumi.

განთ. 22 აპრილი 14:48

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

750 ლარი

დღე-ღამის უსაფრთხოების კოორდინატორი თელავში

ID 71520

მისო "რიკო ექსპრესი" ქ. თელავში აცხადებს ვაკანსიას დღე-ღამის უსაფრთხოების კოორდინატორის პოზიციაზე.

საწყისი ანაზღაურება: 750 ლარი (ხელზე ასაღები) + სამედიცინო დაზღვევა.
3 დღეში ერთხელ 24 საათიანი სამუშაო გრაფიკი.

მოთხოვნები: რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

უნარ-ჩვევები:

** მომსახურების უნარები: თავაზიანობა, კეთილგანწყობა, დახმარების მზაობა;
** პუნქტუალურობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად (ფოტოს ზომა 3X4) გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ თქვენთვის სასურველი პოზიციის და ქალაქის დასახელება.

** რეზიუმე ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.
** აპლიკანტს უნდა შეეძლოს გასაუბრებაზე დისტანციურად ჩართვა.

განთ. 22 აპრილი 14:46

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

მთავარი მედდა

ID 71519

"ევექსი" საქართველოს ჯანდაცვის ჯგუფში შემავალი კომპანიაა, რომელიც აერთიანებს 15-მდე პოლიკლინიკას ქვეყნის მასშტაბით. კომპანია მუდმივად დებს ინვესტიციას ახალ ტექნოლოგიებში, ასევე, ექიმებისა და მომსახურე პერსონალის გადამზადებაში. კომპანიის უმთავრესი ღირებულება მომხმარებლების, თანამშრომლებისა და პარტნიორების საერთო კეთილდღეობის შექმნაა.

"ევექსი" ჯანდაცვის სფეროს ერთ-ერთი მსხვილი დამსაქმებელია.

ვებგვერდი: https://evex.ge/ka/
Facebook: https://www.facebook.com/evexclinics/

შემოგვიერთდი, გახდი ჩვენი დიდი გუნდის წევრი!

"ევექსი" აცხადებს ვაკანსიას მთავარი მედდის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ცოტნე დადიანი #87
სამუშაო გრაფიკი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

** საექთნო საქმის ხარისხიანი მართვა;
** სამედიცინო სახარჯო მასალისა და მედიკამენტების მარაგისა და ვადების კონტროლი, ყოველკვირეულად მათი აღწერა, ჩამოწერა პროგრამულად;
** სამედიცინო დაწესებულებაში ჰიგიენის სტანდარტის უზრუნველყოფა;
** ინფექციის კონტროლისა და პრევენციის პროცესის კოორდინირება;
** ექთნების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის და სიზუსტის კონტროლი (ქსელში დანერგილი პროტოკოლების შესაბამისად);
** კლინიკის მიერ შემუშავებული პროცედურების (ფორმალური და არაფორმალური წესები) და პროტოკოლების შესრულება;

ვაკანსიის მოთხოვნები მოთხოვნები:

** სავალდებულოა, პროფესიული კოლეჯის პრაქტიკოსი ექთნის სპეციალიზაცია ან/და უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
** სამუშაო გამოცდილება მედდის პოზიციაზე არანაკლებ 3 წელი;
** სასურველია სტაციონარში მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია მენეჯერული სამუშაო გამოცდილება;
** სამუშაოს დაგეგმვა/ორგანიზების უნარი;
** პრიორიტეტის განსაზღვრის უნარი;
** შემჭიდროებულ ვადებში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულიობა;

ჩვენთან შენ მიიღებ:

** ტრენინგი და განვითარება - "ევექსი", როგორც განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანია, უზრუნველყოფს სამედიცინო და არასამედიცინო მიმართულებით, თანამშრომელთა გადამზადების პროგრამებს, რომელიც მიმართულია როგორც მათ პროფესიულ, ასევე პიროვნულ ზრდაზე.
** ევექსელის ბენეფიტი - ქსელის მასშტაბით, ყველა თანამშრომელს, ყოველგვარი შეზღუდვისა და ლიმიტის გარეშე, აქვს შესაძლებლობა მიიღოს:

** 50%-იანი ფასდაკლება ლაბორატორიულ-ინსტრუმენტულ კვლევებზე
** 50%-მდე ფასდაკლება სტომატოლოგიურ მომსახურებაზე კლინიკა "ნიუ დენტში"
** ფასდაკლებები "ჯიპისის" და "ფარმადეპოს" სააფთიაქო ქსელში მედიკამენტებსა და თავის მოვლის საშუალებებზე.
** ჯანმრთელობის დაზღვევა - ხელმისაწვდომია ყველა თანამშრომლისთვის.

დაინტერესებული კანდიდატები რეზიუმეს ასატვირთად მიჰყევით ბმულს: https://evex.ge/ka/vacancy/mtavari-medda/673

"ევექსი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 22 აპრილი 14:45

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00