ფილტრი

ვაკანსიები

რეგიონალური მენეჯერი

ID 76601

"ზოდი" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - რეგიონალური მენეჯერი, ქალაქში - ბათუმი.

ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/GB9kb5Mc

განთ. 30 სექტემბერი 16:20

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 76599

"ზოდი" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - გაყიდვების მენეჯერი, ქალაქში - თბილისი.

ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/bG8owJVd

განთ. 30 სექტემბერი 16:19

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

900 ლარი

კონდიტრის დამხმარე

ID 76598

"Coffee Store" აცხადებს ვაკანსიას კონდიტრის დამხმარეს პოზიციაზე.

ლოკაცია: თბილისი, ვაკე, ზაქარია ფალიაშვილის 35.
სამუშაო გრაფიკი: გრაფიკი შეთანხმებით,
სამუშაო საათები: 09:00-დან 17:00-მდე
საწყისი ანაზღაურება: 900 ლარი.

ძირითადი მოვალეობები:

** კონდიტრის დახმარება
** პროდუქციის რეცეპტებით, დადგენილი სტანდარტებითა და ტექნოლოგიებით შესრულება
** სამზარეულოში არსებული მარაგების ეფექტურად გამოყენება, კონტროლი
** სანიტარული და ჰიგიენური ნორმების დაცვა/კონტროლი
** ტექნიკის და ინვენტარის სიზუსტით გამოყენება
** ნედლეულის ან/და მზა პროდუქტის ვადების კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმალური გამოცდილება
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ორგანიზებულობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

დაგვიკავშირდით ნომერზე დამატებითი დეტალებისთვის:

+995 597 40 01 40
+995 558 13 78 65

განთ. 30 სექტემბერი 16:18

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

ავტონაწილების კონსულტანტი

ID 76597

"ოტო მოტორსის" გუნდში ვეძებთ ავტონაწილების კონსულტანტს.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, აღმაშენებლის ხეივანი მე-13 კმ
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (09:00-18:00)
ანაზღაურება: ფიქსირებული + საბონუსე სისტემა

ავტონაწილების კონსულტანტის პოზიციაზე ძირითადი მოვალეობებია:

** მომხმარებლის საჭიროების შესაბამისად კონსულტაციის გაწევა;
** მომხმარებლისთვის პროდუქციის და შესაბამისი სერვისების შეთავაზება;
** მიმდინარე შეთავაზებების შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის გაცნობა;
** პროდუქციის მარაგების კონტროლი, შეკვეთა და მიღების პროცესის წარმართვა;
** პროდუქციის თაროებზე განლაგება წინასწარ გაწერილი სტანდარტის მიხედვით;
** ინვენტარიზაციის პროცესის უზრუნველყოფა

გამოგვიგზავნე რეზიუმე, თუ:

** გაქვს ავტოინდუსტრიაში მუშაობის მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება;
** ფლობ ავტომობილის ტექნიკურ ცოდნას;
** სამომხმარებლო დონეზე იცი საოფისე პროგრამები;
** შეგიძლია ინგლისურ და რუსულ ენაზე მარტივი კომუნიკაცია;
** ხარ თავაზიანი;
** გაქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** შეგიძლია რამდენიმე ამოცანაზე ერთდროულად მუშაობა

დაგვიტოვე რეზიუმე მეილზე [email protected] ან დაგვიკავშირდი 0322 05 26 26

განთ. 30 სექტემბერი 16:15

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

Education

ID 76596

Community Midwifery Programme, School of Basic Midwifery. Dr. Shehu Sule, Damaturu. Admission Form 2024/2025 is out call now (08125777035) . Also midwifery form, post-basic nursing form is still on sale, for more information on purchase of the form and admission assistance contact (Dr. Mrs Alice Ogunsola) on (08125777035)…Also Post Basic Nursing forms into: PERIOPERATIVE NURSING, CARDIOTHERACIC NURSING, OPHTHAMIC NURSING , ANAESTHETIC NURSING For Registration Guidelines and how to obtain your form Contact the School HELP LINE/ADMIN DEPT. on 08125777035. Note before, application of provisional license , transcript and RN/RM certificate is still in progress.

 

განთ. 30 სექტემბერი 16:14

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

ქსელის ადმინისტრატორი

ID 76595

"სსიპ ინფორმაციული ტექნოლოგიების სააგენტოში" ველოდებით გამოცდილ ქსელის ადმინისტრატორებს.

ორგანიზაციის შესახებ

** ჯანდაცვის სისტემაში თანამედროვე ინფორმაციული ტექნოლოგიებისა და სისტემების დანერგვა და მართვა;
** ინტეგრირებული სასერვერო და ქსელური ინფრასტრუქტურის შექმნა, მისი უსაფრთხო და ეფექტური მუშაობის და განვითარების უზრუნველყოფა;
** კომპიუტერული ტექნიკისა და პერიფერიული მოწყობილობების, ტელესაკომუნიკაციო ინფრასტრუქტურის მდგრადი ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
** ინფორმაციული სისტემების და ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის ინფორმაციული უსაფრთხოების უზრუნველყოფა;
** შესაბამისი სახელმწიფო სერვისების მართვის ინტეგრირებული ციფრული სისტემების შემუშავება, დანერგვა, მხარდაჭერა და განვითარება.

სააგენტო ავითარებს და მხარს უჭერს ფართო გამოყენების 100-მდე ციფრულ სისტემას და მოდულს, რომელიც ხელს უწყობს ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის, ასევე დასაქმების ხელშემწყობ სექტორებში სერვისების უწყვეტობას. როგორც მუდმივად ზრდაზე ორიენტირებული და მერიტოკრატიული ინსტიტუტი, მოხარულები ვართ მივიღოთ განვითარებაზე ორიენტირებული პროფესიონალები.

ძირითადი მოვალეობები:

** ქსელური ინფრასტრუქტურის ტექნიკური მომსახურება, განვითარება, მხარდაჭერა;
** ორგანიზაციის ქსელური ინფრასტრუქტურის მონიტორინგი;
** ქსელის წარმადობის შეფასება და საჭიროების შემთხვევაში შესაბამისი ცვლილებების შეტანა;
** ქსელური ინფრასტრუქტურის და მასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
** ქვეუწყებებს შორის გამართული კავშირის უზრუნველყოფა და მონიტორინგი;
** ქსელის უსაფრთხოებისა და მთლიანობის უზრუნველყოფა;
** ქსელურ ინფრასტრუქტურაში პრობლემების დროული იდენტიფიცირება და აღმოფხვრა.

პროფესიული ცოდნა, განათლება, გამოცდილება:

** 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ქსელის ადმინისტრატორის პოზიციაზე;
** CCNP-ს დონის ცოდნა.
** Switching, Routing პროტოკოლების, VPN ტექნოლოგიების საფუძვლიანი ცოდნა;
** VOIP ტექნოლოგიების ცოდნა (აუცილებელი);
** ქსელური კომუტატორის საფუძვლიანი ცოდნა და მუშაობის გამოცდილება: VLANs, VTP, STP, RSTP, MSTP, EtherChannel, PAgP, LACP, Stackwise, PortSecurity, 802.1x.
** ქსელური მარშრუტიზატორის საფუძვლიანი ცოდნა და მუშაობის გამოცდილება: BGP, EIGRP, OSPF, VRF, HSRP
** VPN ტექნოლოგიების საფუძვლიანი ცოდნა და მუშაობის გამოცდილება: SSL VPN, DMVPN, GRE, IPSec, CryptoMaps, FlexVPN, Anyconnect;
** NG Firewall-ებთან მუშაობის გამოცდილება.

სხვა დამატებითი უნარები:

** ანალიტიკურად და ტექნიკურად აზროვნების უნარი;
** პრიორიტეტების განსაზღვრის და პრობლემაზე კონცენტრაციის უნარი;
** ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობა და კომუნიკაბელურობა;

დამატებითი შეთავაზება:

** სასიამოვნო სამუშაო გარემო;
** გუნდური მართვა;
** პროფესიული განვითარება (ტრენინგები; ვორქშოპები; კონფერენციები)
** კორპორაციული ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** კორპორაციული ფიტპასი.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 01.11.2024

დაინტერესებულ პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ქართულ ენაზე შედგენილი შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

სსიპ - ინფორმაციული ტექნოლოგიების სააგენტო გისურვებთ წარმატებას!

"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად თქვენი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. წინამდებარე ვაკანსიისათვის კანდიდატის მიერ CV-ს წარდგენა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების პოტენციური დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. შესაბამისად, რეზიუმეს გამოგზავნის შემთხვევაში სსიპ ინფორმაციული ტექნოლოგიების სააგენტო იტოვებს უფლებას, დაამუშაოს აპლიკანტის პერსონალური მონაცემები შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის.

განთ. 30 სექტემბერი 16:12

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

ბარ-მენეჯერი

ID 76594

ესპანური სამზარეულოს ბარი-რესტორანი "Rambla" აცხადებს ვაკანსიებს ბარ-მენეჯერისა და ბარმენის პოზიციებზე.

სამუშაო გრაფიკი: 12-საათიანი სამუშაო დღე
სამუშაო დღეები: 2/2

დაინტერესებულებს გთხოვთ გამოგზავნოთ CV მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: 599 09 88 69

ჩვენს შესახებ:

** ვებსაიტი: https://www.rambla.ge/
** ინსტაგრამი: @ramblatbilisi

განთ. 30 სექტემბერი 16:11

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 76593

ჭკვიანი ტექნიკის მწარმოებელი ნომერ პირველი კომპანია "Xiaomi"-ის ერთადერთი ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში "Xiaomi Georgia" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: 10:30 - 20:30
** სამუშაო დღეები: კვირაში 5 დღე
** დასვენების დღე: 2 დღე
** შესვენება: დღეში ორჯერ
** კარიერული წინსვლის პერსპექტივა.
** კორპორაციული დაზღვევა.
** მეგობრული გუნდი.

თვისებები:

** ენერგიული და აქტიური, გუნდური მუშაობის უნარი.
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.
** xiaomi-ის პროდუქციის ცოდნა (სასურველია)
** აუცილებელი მოთხოვნა - მსგავს სფეროში გამოცდილება
** გამართული მეტყველების უნარი.

CV ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected]

სათაურის ველში მიუთითოთ "კონსულტანტი თბილისში" დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის თანახმად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისთვის. რეზიუმეების შენახვის მაქსიმალური ვადა არის 2 წელი. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 30 სექტემბერი 16:09

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

1000 ლარი

კონსულტანტი გორში

ID 76592

"ბლუტაბლა" არის ქართულ თემაზე შექმნილი სახლის ნივთებისა და აქსესუარების მწარმოებელი კომპანია - http://www.bluetabla.ge

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე 10:00-16:00 ან 16:00-22:00, 1 დღე 10:00-22:00
ანაზღაურება: 900-1000 ლარი
სამუშაო ადგილი: გორი (გორი მოლი)

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისათვის კონსულტაციის გაწევა პროდუქციის ასორტიმენტისა და მახასიათებლების შესახებ
** სალაროსთან მუშაობა
** გუნდის სხვა წევრებთან კოორდინირებული მუშაობა

მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

** კარგი მეტყველება და კომუნიკაბელურობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** მომსახურების სფეროში სამუშაო გამოცდილება
** ინგლისურის და რუსულის სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

გთხოვთ შეავსოთ ფორმა ან გამოგზავნოთ თქვენი CV ამ მეილზე: [email protected] სივის გამოგზავნისას გთხოვთ სათაურში მიუთითოთ "კონსულტანტი (გორი)".

განთ. 30 სექტემბერი 15:25

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

1350 ლარი

უსაფრთხოების თანამშრომელი

ID 76591

სასტუმრო "Artizan Design Hotel" აცხადებს ვაკანსიას უსაფრთხოების თანამშრომლის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნიკოლაძის 12
ანაზღაურება: 1350 ლარი
გრაფიკი: სამ დღეში ერთხელ, 24 საათი

ფუნქცია მოვალეობები:

** სასტუმროში წესრიგის, სიმშვიდისა და უსაფრთხოების უზრუნველყოფა
** სასტუმროში არსებული მატერიალურ ტექნიკური ფასეულობების დანაშაულებრივი ხელყოფისგან დაცვა
** ნებისმიერ არეულობაზე, კონფლიქტზე რეაგირება
** ცვლის განმავლობაში აწარმოოს განსაზღვრული ტერიტორიის მონიტორინგი, რათა შეინარჩუნოს უსაფრთხო და სასიამოვნო გარემო სტუმრებისა და დასაქმებულებისათვის
** საჭიროებისამებრ ითანამშრომლოს კომპანიის ყველა დეპარტამენტთან და სტრუქტურულ ერთეულთან
** პოლიციის ან/და სახანძრო სამსახურის გამოძახება, საგანგებო სიტუაციის შემთხვევაში
** კომპანიის შიდა დადგენილებებითა და კანონმდებლობით გათვალისწინებული ჯანმრთელობის დაცვისა და შრომის უსაფრთხოების წესების დაცვა
** პერიმეტრის სისუფთავეზე ზრუნვა
** მცირე ტექნიკური სამუშაოების შესრულება

საჭირო ცოდნა/უნარ-ჩვევები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესობად);
** პასუხისმგებლობის გრძნობა, დეტალებზე ორიენტირება;
** დამოუკიდებლად მუშაობისა და გუნდური მუშაობის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:

** მეგობრულ და დინამიკურ სამუშაო გარემოს;
** პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** კვებას.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, სასტუმრო "არტიზანმა", მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 30 სექტემბერი 15:23

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

600 ლარი

ოპერატორი

ID 76590

ხილისა და ბოსტნეულის მიმწოდებელი კომპანია "აგროლაბი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის (დილის ცვლა) პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** რეალიზაციის დოკუმენტების გააქტიურება, დასრულება, საბუთების გამზადება დისტრიბუტორებისთვის;
** რეალიზაციის, დაბრუნების, კორექტირებების სისწორის შემოწმება;
** ახალი კონტრაგენტების დარეგისტრირება;
** დღის განმავლობაში დისტრიბუტორებისა და კონტრაგენტების ზარებზე პასუხი (დაბრუნების ზედნადების ატვირთვა, ზედნადების კორექტირება.);
** მარაგების პროგრამული კონტროლი;
** შესყიდვების პროგრამულად დაფიქსირება;
** სხვა მითითებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** სასურველია 1C და Excel პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები:

** შრომისმოყვარეობა, ენერგიულობა, ორგანიზებულობა;
** საქმის და დროის სწორად განაწილების უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** მოწესრიგებულობა და პუნქტუალურობა.

დამატებითი ინფორმაცია:

** ანაზღაურება: 600 ლარი (ხელზე ასაღები);
** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 3 დღე შეთანხმებით 08:30 - 15:00;
** შესვენება: 1 საათი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2024 წლის 1 ნოემბრამდე. სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: ოპერატორი, წინააღმდეგ შემთხვევაში რეზიუმე არ განიხილება.

კომპანია მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებებს!

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.

განთ. 30 სექტემბერი 15:22

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

3000 ლარი

პროექტის მენეჯერი

ID 76589

კომპანია "Infracon" აცხადებს ვაკანსიას პროექტის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო განაკვეთი: სრული
პოზიციის ადგილმდებარეობა: თბილისი
ანაზღაურება: 3000

ძირითადი მოვალეობები:

** მიმდინარე სამშენებლო პროექტების სრული ციკლის მართვა;
** მიმდინარე პროექტებისათვის აუცილებელი პერსონალის მოძიება-შერჩევის პროცესში მონაწილეობა. დამკვეთებთან ურთიერთობა და მათთან მიმდინარე პროექტებთან დაკავშირებით ტექნიკური დეტალების შეთანხმება;
** სამშენებლო პროექტის დაგეგმვაში მონაწილეობა. მათ შორის: პროექტის ბიუჯეტის დაგეგმვა, სამშენებლო სამუშაოების წარმოების ვადების განსაზღვრა, სამშენებლო სამუშაოებისათვის აუცილებელი ტექნიკური და ადამიანური რესურსების განსაზღვრა და სხვ.;
** კომუნიკაცია არქიტექტორთან, კონსტრუქტორთან და პროექტის დაგეგმარებაში ჩართულ სხვა პირებთან;
** სამშენებლო ობიექტებზე ვიზიტი, სამუშაოს თანმიმდევრობისა და შესრულებული სამუშაოების ხარისხის და ვადების კონტროლი;
** სამშენებლო მასალების ბაზრის პერიოდული კვლევა. მიმდინარე პროექტებისათვის აუცილებელი სამშენებლო-მოსაპირკეთებელი მასალების მოძიება და მომწოდებლებთან შესაბამისი მოლაპარაკების წარმოება;
** პროექტის ხარჯთაღრიცხვის შედგენა;
** ხარჯების კონტროლი;
** პროექტის სახელფასო და სამივლინებო ხარჯების კონტროლი;
** მასალების ჩამოწერის წარმოება;
** უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია სამშენებლო ან ბიზნესის მიმართულებით);
** სასურველია, კანდიდატს ჰქონდეს სამშენებლო სფეროში მუშაობის გამოცდილება, სამუშაოთა ზედამხედველობის, ხარისხის კონტროლის, ხარჯთაღრიცხვის შედგენის კუთხით;
** პუნქტუალურობა და განვითარებაზე ორიენტირებულობა;
** დროის ეფექტური მენეჯმენტი, დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (Word, Excel) კარგად ცოდნა.
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ (CV), ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "პროექტების მენეჯერი"

განთ. 30 სექტემბერი 15:15

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00