ფილტრი

ვაკანსიები

მიმტანი ბაკურიანში

ID 77679

"ROOMS"-ი სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში საერთაშორისოდ ცნობილი ქართული ბრენდია და მსოფლიოს მასშტაბით არის ცნობილი მოგზაურთა სხვადასხვა სეგმენტზე გათვლილი ინოვაციური და დიზაინზე ორიენტირებული პორტფოლიოთი. "Rooms"-ის ბრენდი აერთიანებს თანამედროვე და ტრადიციულ ქართულ ესთეტიკას, რომელიც მუდმივად ვითარდება და თავის სტუმარს გამორჩეულ, მათზე მორგებულ სერვისსა თუ გარემოს სთავაზობს.

"Rooms Kokhta" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** შეკვეთის მიღება სტუმრისგან და დროული მიწოდება;
** სტუმრისთვის ყოველდღიური სპეციალური შეთავაზების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
** მენიუში არსებული პროდუქტების და მათი მომზადების წესების სრულყოფილი ცოდნა;
** მაგიდის და ჭურჭლის მომზადება;
** საკვების საერთო ხარჯების და დამატებითი გადასახადების ჩეკების მომზადება;
** სტუმრების მხრიდან ჩივილის შემთხვევაში ზედამხედველისთვის ინფორმაციის მიწოდება.

დამატებითი მოთხოვნები:

** სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** განათლება კვებისა და სასმლის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** აუცილებელია ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა.

საჭირო უნარები:

** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაციის შესანიშნავი უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული.

დამატებითი სარგებელი:

** პროფესიული განვითარება;
** კონკურენტული ანაზღაურება;
** ტრანსპორტირება ღამის საათებში;
** დაზღვევა;
** კვება;
** სპეციალური ფასი თანამშრომლებისთვის

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 10 ნოემბრამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, "რუმს ჰოტელს ლაბი", მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.

განთ. 11 ოქტომბერი 15:32

ბოლო ვადა 10 ნოემბერი 00:00

სერვისის ზედამხედველი ბაკურიანში

ID 77678

"ROOMS"-ი სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში საერთაშორისოდ ცნობილი ქართული ბრენდია და მსოფლიოს მასშტაბით არის ცნობილი მოგზაურთა სხვადასხვა სეგმენტზე გათვლილი ინოვაციური და დიზაინზე ორიენტირებული პორტფოლიოთი. "ROOMS"-ის ბრენდი აერთიანებს თანამედროვე და ტრადიციულ ქართულ ესთეტიკას, რომელიც მუდმივად ვითარდება და თავის სტუმარს გამორჩეულ, მათზე მორგებულ სერვისსა თუ გარემოს სთავაზობს.

"ROOMS KOKHTA" აცხადებს ვაკანსიას სერვისის ზედამხედველის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** საკვების, სასმელებისა და სტუმრების მომსახურების მაღალი ხარისხის შენარჩუნება, სერვისის სტანდარტების მიხედვით;
** დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების ეფექტური კოორდინაცია;
** თანამშრომლების სამუშაო განრიგის დაგეგმვა;
** სერვისის თანამშრომლებისთვის დაგეგმილი ტრენინგების მომზადებაში, დაგეგმვასა და ჩატარებაში მონაწილეობის მიღება;
** სასმელებისა და კვების დეპარტამენტის თანამშრომლების მუშაობის კოორდინირება;
** ტრენინგების დაგეგმარებაში, შექმნასა და განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება;
** უზრუნველყოს გუნდის წევრების გადამზადება ცვლილებების არსებობის შემთხვევაში;

საჭირო უნარები:

** სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში;
** განათლება კვებისა და სასმლის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** აუცილებელია ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაციის შესანიშნავი უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული.

დამატებითი სარგებელი:

** პროფესიული განვითარება;
** კონკურენტული ანაზღაურება;
** საცხოვრებელი;
** დაზღვევა;
** კვება;
** სპეციალური ფასი თანამშრომლებისთვის.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 10 ნოემბრამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, "რუმს ჰოტელს ლაბი", მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.

განთ. 11 ოქტომბერი 15:30

ბოლო ვადა 10 ნოემბერი 00:00

27 ლარი

Madonna University, Okija 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Ch

ID 77677

Madonna University, Okija 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Change of course Form are all out Call on 09078816209 for how to purchase the form and register online. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact Office of the registrar on 09161479612 for more Inquiries

განთ. 11 ოქტომბერი 15:30

ბოლო ვადა 31 დეკემბერი 2025 00:00

ადმინისტრატორი გუდაურში

ID 77676

"Marco Polo Hotel Gudauri" 1988 წელს აშენებული ისტორიული სასტუმროა, რომელმაც გადამწყვეტი როლი ითამაშა გუდაურის, როგორც სამთო-სათხილამურო კურორტის განვითარებაში.

123-ნომრიანი სასტუმრო ფუნქციონირებს სრული წლის მანძილზე და დამატებით მოიცავს სამ მაღალი კატეგორიის შალეს. "Marco Polo Hotel Gudauri"-ში განთავსებულია რესტორანი "სოლიკო", ლობი და ლაუნჯ ბარები, SPA-ცენტრი საუნებითა და დახურული აუზით, ასევე პადელის ღია და დახურული კორტები. სასტუმროში ასევე ხელმისაწვდომია გასართობი ზონა ბოულინგით, რომელიც რეგიონში ერთადერთია.

"Marco Polo Hotel Gudauri" აცხადებს ადმინისტრატორის ვაკანსიას.

დაქვემდებარება: რეგისტრაციების დეპარტამენტის მენეჯერთან
სამუშაო ადგილი: გუდაური, ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი (კომპანიის მხრიდან უზრუნველყოფილია განთავსება, კვება და ჯანმრთელობის დაზღვევა)
სამუშაო განაკვეთი და გრაფიკი: 12 საათიანი ცვლა, 4 სამუშაო და 4 დასვენების დღე, მონაცვლეობით
ანაზღაურება: 1200 ლარი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** თავაზიანი და სასიამოვნო, ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება სასტუმროს თანამშრომლებსა და სტუმრებთან
** სასტუმროში სტუმრების მიღებისა და განთავსების პროცესის მართვა, დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად
** სტუმრის რეგისტრაციისა (Check In) და გაცილების (Check Out) პროცედურების სრულყოფილი მართვა, სასტუმროში დადგენილი სტანდარტებისა და ელექტრონული სისტემის შესაბამისად
** ინფორმაციის მიწოდება დაინტერესებულ პირთათვის, სასტუმროს ოთახების, სერვისების, მათი ფასებისა და ხელმისაწვდომობის შესახებ, საჭიროების შემთხვევაში სხვა რელევანტური ინფორმაციის მოძიება და მიწოდება
** სტუმართა საჩივრების მიღება და ეფექტური მართვა
** შემოსული რეზერვაციების, ზარების, წერილების, მეილებისა და სხვა ტიპის კორესპონდენციის მართვა
** სტუმრებისთვის საჭირო სარეგისტრაციო ბარათების, გასაღებების და სხვა საჭირო ინვენტარის/მონაცემების მოგროვება/დამუშავება
** ცვლის დაწყებისა და დასრულების პროცედურების სრულყოფილი მართვა/განხორციელება (მათ შორის ცვლის გადაბარება და ინფორმაციის გაზიარება სხვა დეპარტამენტების წარმომადგენლებთან)
** სასტუმროს სტუმრებთან ფინანსური ანგარიშსწორების პროცედურის მართვა, დადგენილი სტანდარტის შესაბამისად
** ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება სასტუმროს სხვა დეპარტამენტების წარმომადგენლებთან
** სასტუმროს სერვისებისა და სივრცეების ეფექტურად შეთავაზება სტუმრებისა და დაინტერესებული პირებისთვის
** სტუმრის უკუკავშირის მიღება მათი გამოცდილების გაუმჯობესების მიზნით
** გასაუმჯობესებელ საკითხთა ინიციირება უშუალო ხელმძღვანელთან

მოთხოვნები და უნარები:

** პასუხისმგებლობიანობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ორგანიზებულობა, დისციპლინურობა, პუნქტუალურობა
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარები
** ინგლისური ენის ცოდნა (დამატებითი უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
** კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების ცოდნა
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობისა და Opera-ს სისტემაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, "Marco Polo Group Hospitality"-მ მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს

განთ. 11 ოქტომბერი 15:27

ბოლო ვადა 8 ნოემბერი 00:00

გენერალური მენეჯერი გუდაურში

ID 77675

"Hotel Alpina" გუდაურის სამთო-სათხილამურო კურორტზე აშენებული სასტუმროა, რომელიც 2022 წლიდან განახლებული დიზაინით მასპინძლობს სტუმრებს.

60-ნომრიანი სასტუმრო ფუნქციონირებს ზამთრის სეზონის განმავლობაში და მასში განთავსებულია რესტორანი, ტერასა და ლაუნჯ ბარი. ასევე, სასტუმროში ხელმისაწვდომია გასართობი ზონა ბილიარდის მაგიდებით. სასტუმროს მიმდებარედ დამონტაჟებული ბიგელის ტიპის საბაგირო კი სრიალის მოყვარულ დამსვენებლებს საშუალებას აძლევს, სასტუმროდან პირდაპირ სათხილამურო კურორტის მთავარ ფერდობს დაუკავშირდნენ.

"Hotel Alpina" აცხადებს გენერალური მენეჯერის ვაკანსიას.

დაქვემდებარება: კომპანიის დამფუძნებლებთან
სამუშაო ადგილი: გუდაური, ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი (კომპანიის მხრიდან უზრუნველყოფილია განთავსება)

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** ზამთრის სეზონისთვის შესაბამისი სამოქმედო გეგმისა და საოპერაციო სტრატეგიის ჩამოყალიბება წინასწარ განსაზღვრული ბიუჯეტის ფარგლებში
** ბიუჯეტირება, ფინანსური პროგნოზებისა და შედეგების ანალიზი შესაბამისი დეპარტამენტის წარმომადგენლებთან ერთად. ხარჯების კონტროლი და ფინანსური მაჩვენებლების ოპტიმიზაციისთვის საჭირო ცვლილებების/პროექტების ინიცირება
** სასტუმროს დეპარტამენტების სტანდარტული საოპერაციო პროცედურების შემუშავება და მოდიფიკაცია საჭიროებისამებრ
** ობიექტის შემოწმება და მომზადება ზამთრის სეზონის დაწყებისა და დასრულებისას, მათ შორის და არამარტო, შიდა/გარე სივრცეების ინსპექტირება და ტექნიკური მდგომარეობის რეპორტინგი კომპანიის მმართველ გუნდსა და მფლობელებთან. საჭირო პრევენციული ზომების გატარება ობიექტის ტექნიკური გამართულობისა და შეუფერხებელი ოპერირების უზრუნველსაყოფად
** ობიექტის ყოველდღიური საოპერაციო პროცესების მართვა, სამუშაო პროცესების უხარვეზოდ მიმდინარეობის უზრუნველყოფა
** თითოეული დეპარტამენტის სამუშაო პროცესების მონიტორინგი, თანამშრომელთა ზედამხედველობა, მათი შედეგების შეფასება და უკუკავშირის გაზიარება. სისტემატური შეხვედრების ორგანიზება, საჭიროებისამებრ
** სტუმართა საჭიროებების კვლევა, ეფექტური კომუნიკაციის მეშვეობით სასტუმროს სერვისებისა და პროდუქტის ხარისხის შესახებ მათი შეფასებების (დადებითი/უარყოფითი) იდენტიფიცირება, განხილვა/გადაწყვეტა და გამოცდილების გაუმჯობესებისთვის საჭირო სიახლეების შემუშავება
** ახალი თანამშრომლების დასაქმების პროცესში ჩართულობა, შერჩევისა და ონბორდინგის ეტაპებზე
საოპერაციო KPI-ების მიღწევა/გაუმჯობესება, მათ შორის და არამარტო: სასტუმროს დატვირთულობის მაჩვენებელი, საშუალო დღიური ფასი და შემოსავლის სხვა მაჩვენებლები (ADR, RevPar, Extra Charge per Guest და სხვა)
** სასტუმროს შემოსავლისა და ფინანსური მოგების ზრდაზე ორიენტირებული სამუშაო პროცესების მართვა თითოეული დეპარტამენტის კუთხით; შემოსავლებისა და მოგების დაგეგმილი ბიუჯეტის გადაჭარბება/გაუმჯობესება; ხარჯების ოპტიმალური მართვის უზრუნველყოფა,
** ფინანსური ანგარიშების (რეპორტების) დროული მიღება/დამუშავება/წარდგენა, მათი განხილვა ფინანსური დეპარტამენტის წარმომადგენლებთან ერთად
** ობიექტის მუდმივი ზედამხედველობა/ინსპექტირება და სათანადო ანგარიშების მომზადება/გაზიარება კომპანიის მმართველ გუნდსა და მფლობელებთან; თითოეული დეპარტამენტის სისტემატური აღწერებისა და ინვენტარიზაციის პროცესის ზედამხედველობა და პროცესში მონაწილეობა
** თანამშრომელთა საცხოვრებელი სივრცეების ზედამხედველობა/ინსპექტირება, საჭიროებების კვლევა და სათანადო ანგარიშების მომზადება/გაზიარება კომპანიის მმართველ გუნდსა და მფლობელებთან
საოპერაციო ეფექტიანობის მუდმივი მონიტორინგი სახელფასო, F&B, კომუნალური თუ სხვა ტიპის ხარჯების გათვალისწინებით
** სასტუმროს რეპუტაციული, ფინანსური და სტუმართა ზოგადი კმაყოფილების მაჩვენებლების გაუმჯობესების უზრუნველყოფა; დადგენილი KPI-ების მიღწევა/გაუმჯობესება; სტუმართა უკუკავშირისა და ონლაინ შეფასებების მაღალი მაჩვენებლის მიღწევა/შენარჩუნება/გაუმჯობესება, თანამშრომელთა ჩართულობისა და მათი შენარჩუნების მაღალი მაჩვენებლის მიღწევა/შენარჩუნება/გაუმჯობესება; სოციალური საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის გაძლიერება და სათანადო ინიციატივების/პროექტების დასახვა

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, Marco Polo Group Hospitality-მ მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. 11 ოქტომბერი 15:24

ბოლო ვადა 8 ნოემბერი 00:00

27 ლარი

Mcpherson University, Seriki Sotayo, Ajebo 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( T

ID 77674

Mcpherson University, Seriki Sotayo, Ajebo 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Change of course Form are all out Call on 09078816209 for how to purchase the form and register online. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact Office of the registrar on 09161479612 for more Inquiries

განთ. 11 ოქტომბერი 15:22

ბოლო ვადა 31 დეკემბერი 2025 00:00

დასუფთავების სამსახურის მენეჯერი გუდაურში

ID 77673

"Gudauri Lodge" აცხადებს ვაკანსიას დასუფთავების სამსახურის მენეჯერის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: გუდაური
ანგარიშვალდებულება: სასტუმროს გენერალური მენეჯერი

დამატებითი ბენეფიტები:

კომპანია თანამშრომლებს უზრუნველყოფს კვებით, სამედიცინო დაზღვევით და საცხოვრებელი ადგილით

პოზიციის აღწერილობა:

დასუფთავების სამსახურის მენეჯერი პასუხისმგებელია დეპარტამენტის ყოველდღიურ საქმიანობაზე, თანამშრომლებს შორის ფუნქციების სწორად გადანაწილებაზე, სამრეცხაოს მომსახურების კონტროლზე, სერვისის ხარისხზე, სტანდარტების შემუშავებაზე, მარაგების კონტროლზე და ვენდორებთან ურთიერთობაზე

ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაწეროს დეპარტამენტისთვის საჭირო პროცედურები და აკონტროლოს მათი სწორად დაცვა
** უზრუნველყოს თანამშრომლების სისტემატიური ტრეინინგი ქიმიკატებთან დაკავშირებით
** ყოველი სამუშაო სმენის დაწყებამდე ჩაატაროს დეპარტამენტის შეხვედრა, მოახდინოს თანამშრომლების ინფორმირება მიმდინარე დღის გეგმებთან დაკავშირებით და მოახდინოს გუნდში დავალებების გადანაწილება
** ყოველდღიურად შეამოწმოს ოთახების, სასტუმროს საერთო სივრცეების, აუზის, ეზოს და სხვა ტერიტორიის სისუფთავე
** ყოველდღიურად ითანამშრომლოს ტექნიკურ დეპარტამენტთან და გადაამოწმოს, რომ ტექნიკური ხარვეზები გადაცემულია ტექნიკურ დეპარტამენტთან და ხდება მათზე რეაგირება
** აკონტროლოს მწყობრიდან გამოსული ოთახების სტატუსები
** ყოველთვიურად აკონტროლოს დასუფთავების დეპარტამენტის მარაგები და დროულად მოახდინოს შეკვეთები
** თვის ბოლოს მონაწილეობა მიიღოს მარაგების ინვენტარიზაციაში
** აკონტროლოს დეპარტამენტში არსებული ტექნიკის სამუშაო მდგომარეობა
** იზრუნოს თანამშრომლების მოტივაციაზე და დისციპლინაზე
** აკონტროლოს ვენდორების სერვისის ხარისხი და იქონიოს მათთან სისტემატური კავშირი (სამრეცხაო და ა.შ)
** აკონტროლოს სასტუმროს დატვირთულობის პროგნოზი და შეიმუშაოს თანამშრომლების სამუშაო ცხრილი დატვირთულობიდან გამომდინარე
** ყოველი თვის ბოლოს აღრიცხოს და მიაწოდოს შესაბამის დეპარტამენტს თანამშრომლების მიერ ნამუშევარი საათები
** მონაწილეობა მიიღოს დეპარტამენტის თანამშრომლების შერჩევის პროცესში
** აკონტროლოს სასტუმროში ნაპოვნი ნივთების აღრიცხვა და Lost and Found-ის შესაბამისი პროცედურის დაცვა
** გადაამოწმოს, რომ სტუმრის მიერ დამატებითი მოთხოვნები შესრულებულია ზედმიწევნით

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** გამოცდილება დასუფთავების მენეჯერის ან ზედამხედველის პოზიციაზე
** დასუფთავების ორგანიზაციული სტრუქტურის და ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპების ცოდნა
** საოფისე პროგრამების ცოდნა
** ქიმიკატების ზედმიწევნით ცოდნა და მათთან დაკავშირებული ტრეინინგის ჩატარების უნარი
** სტუმრებთან ურთიერთობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2024 წლის 8 ნოემბრამდე, წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 11 ოქტომბერი 15:22

ბოლო ვადა 8 ნოემბერი 00:00

1200 ლარი

რეცეფციონისტი გუდაურში

ID 77672

Gudauri Lodge is a premium quality ski-in/ski-out hotel located in Gudauri, the largest and highest ski resort in Georgia. Our hotel offers stunning mountain views, a Georgian restaurant, a remarkable local wine selection, and everything you need for an unforgettable mountain adventure

Title: Front Office Receptionist
Location Gudauri
Reports to: Front Office Manager

Compensation and Benefits:

Salary - 1200 GEL (4/4 Shift - 2 Night, 2 Day, 4 days OFF)
Living, meal and medical insurance will be provided

MAIN DUTIES:

** Provide rooms to guests with prior reservations, in accordance with their preferences
** Register all information filled out by the guests on the registration cards into the computer
** Review the arrival list every morning one last time for room allocation and special notes
** Check customer key return on the departure list
** Check the departure list every morning for any notes
** Fill all front office reports properly
** Memorize all prices of the hotel and its facilities (Room, Food, Spa and etc.)
** Inform guests about all hotel services, and trying to sell these services
** Check whether cash and credit cards have been properly processed
** Deal with revenue management and arranging bell-boy services
** Resolve all guest complaints and problems

REQUIREMENTS:

** English
** High sense of responsibility and punctuality
** Strong communication and interpersonal skills
** Attentive to details.

Interested and qualified candidates should send their resume by e-mail: [email protected] with the position title in the subject line no later than 8 of November, 2024.

განთ. 11 ოქტომბერი 15:20

ბოლო ვადა 8 ნოემბერი 00:00

27 ლარი

Micheal & Cecilia Ibru University2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfe

ID 77671

Micheal & Cecilia Ibru University2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Change of course Form are all out Call on 09078816209 for how to purchase the form and register online. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact Office of the registrar on 09161479612 for more Inquiries

განთ. 11 ოქტომბერი 15:16

ბოლო ვადა 31 დეკემბერი 2025 00:00

27 ლარი

Mountain Top University 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Chan

ID 77670

Mountain Top University 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Change of course Form are all out Call on 09078816209 for how to purchase the form and register online. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact Office of the registrar on 09161479612 for more Inquiries

განთ. 11 ოქტომბერი 15:12

ბოლო ვადა 31 დეკემბერი 2025 00:00

ფინანსური დეპარტამენტის ასისტენტი გუდაურში

ID 77669

"Marco Polo Hotel Gudauri" 1988 წელს აშენებული ისტორიული სასტუმროა, რომელმაც გადამწყვეტი როლი ითამაშა გუდაურის, როგორც სამთო-სათხილამურო კურორტის განვითარებაში.
123-ნომრიანი სასტუმრო ფუნქციონირებს სრული წლის მანძილზე და დამატებით მოიცავს სამ მაღალი კატეგორიის შალეს. Marco Polo Hotel Gudauri-ში განთავსებულია რესტორანი "სოლიკო", ლობი და ლაუნჯ ბარები, SPA-ცენტრი საუნებითა და დახურული აუზით, ასევე პადელის ღია და დახურული კორტები. სასტუმროში ასევე ხელმისაწვდომია გასართობი ზონა ბოულინგით, რომელიც რეგიონში ერთადერთია.

"Marco Polo Hotel Gudauri" აცხადებს ფინანსური დეპარტამენტის ასისტენტის ვაკანსიას.

დაქვემდებარება: კომპანიის ფინანსურ დირექტორთან, ფინანსურ კონტროლიორთან
სამუშაო ადგილი: გუდაური, ყაზბეგის მუნიციპალიტეტი (კომპანიის მხრიდან უზრუნველყოფილია განთავსება, კვება და ჯანმრთელობის დაზღვევა)
სამუშაო განაკვეთი და გრაფიკი: სრული, კვირაში 5 სამუშაო და 2 დასვენების დღე, 10:00 - 19:00 სთ

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მჭიდრო თანამშრომლობა რეგისტრაციების, კვებისა და სასმელების, სპა-ცენტრისა და ობიექტის სხვა დეპარტამენტების მიმართულებით, შემოსავლისა და გადახდის მეთოდების ყოველდღიური აუდიტის წარმოების მიზნით
** თითოეული კატეგორიის ჩეკებისა (მათ შორის და არამარტო: ფასდაკლებული, განულებული/გაუქმებული და სხვა) და შემოსავლების მონიტორინგი, დადგენილ სტანდარტულ საოპერაციო პროცედურებთან თანხვედრის კონტროლი
** შემოსავლების მიღებისა და დარიცხვა-აღრიცხვის კუთხით გამოვლენილი დარღვევების აღმოჩენა და სტანდარტული საოპერაციო პროცედურების შესაბამისი დროული რეაგირების უზრუნველყოფა, უშუალო ხელმძღვანელთან შეთანხმებით
** ობიექტის თანამშრომელთა მიერ დარიცხვებისა და ხარჯის ცენტრების სწორად მითითების მონიტორინგი, სათანადო რეაგირება დარღვევებისა და გადაცდენების შემთხვევაში
** ნაღდი და საბარათე გატარებების შესაბამისი ჩეკებისა და რელევანტური დოკუმენტაციის მონიტორინგი
** თვის დახურვის პროცედურების მონიტორინგი, ინფორმაციის სწორად აღრიცხვისა და დაარქივების პროცესების კონტროლი, თანამშრომელთა ხელშეწყობა ინფორმაციის სწორად და ეფექტურად აღრიცხვა/დაარქივების კუთხით
** კონტროლის მექანიზმების დანერგვა და განხორციელება, შემოსავლების სისტემატური აუდიტისა და უშუალო ხელმძღვანელებთან რეპორტინგის კუთხით
** შემოსავლების აუდიტთან დაკავშირებული კომპიუტერული პროგრამების და სისტემების შეფასება, გაუმჯობესებისთვის საჭირო ინიციატივების წარმოდგენა, დანერგვის პროცესის ხელმძღვანელობა
ფინანსური და სხვა დეპარტამენტის თანამშრომლების დატრენინგება/გადამზადება შემოსავლების აუდიტის პროცედურების კუთხით, საჭიროებისამებრ
** გასაუმჯობესებელ საკითხთა ინიციირება უშუალო ხელმძღვანელებთან

მოთხოვნები და უნარები:

** უმაღლესი განათლება ეკონომიკისა და ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით
** ინგლისური ენის ცოდნა ვერბალური/არავერბალური, სრულყოფილი კომუნიკაციისა და რეპორტინგის დონეზე
** კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების ცოდნა
** პასუხისმგებლობიანობა, გუნდური მუშაობის უნარი, ეფექტური კომუნიკაციის უნარები
** ორგანიზებულობა, დისციპლინურობა, პუნქტუალურობა
** სტუმარ-მასპინძლობის ინდუსტრიაში, მსგავს პოზიციაზე მუშაობის, ბუღალტრულ სისტემასა და Opera/Micros/Materials Control სისტემებში მუშაობის 2-წლიანი გამოცდილება
** შიდა აუდიტის პროფესიული კურსის ან/და მსგავსი სერტიფიკატის ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, "Marco Polo Group Hospitality"-მ მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. 11 ოქტომბერი 15:07

ბოლო ვადა 3 ნოემბერი 00:00

27 ლარი

Nile University of Nigeria, Abuja 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer f

ID 77668

Nile University of Nigeria, Abuja 2024/2025 Admission Form is Out. CALL 09078816209 DR MRS GRACE A. A for more details. Also, Our Pre-Degree Form, IJMB Form, masters form, Ph.D Form, Diploma Form, Direct entry form, change of institution form ( Transfer form), Change of course Form are all out Call on 09078816209 for how to purchase the form and register online. For Admission Process on how to be admitted and mode of payment of School Fees And Acceptance Fee Contact Office of the registrar on 09161479612 for more Inquiries

განთ. 11 ოქტომბერი 15:00

ბოლო ვადა 31 დეკემბერი 2025 00:00