ფილტრი

ვაკანსიები

ანაზღაურებადი სტაჟირება მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდში

ID 71499

"Self.HR" არის ტექნოლოგიური სტარტაპი, რომელიც ქმნის ციფრულ გადაწყვეტილებებს HR ბიზნეს პროცესების ავტომატიზაციისთვის. "Self.HR"-ის სისტემით 700-ზე მეტი ქართული თუ საერთაშორისო კომპანიის HR ბიზნეს პროცესი იმართება, ხოლო "Self.HR"-ის აპლიკაციით ყოველდღიურად მათი 90 000- ზე მეტი თანამშრომელი სარგებლობს.

სელფის გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, ენერგიულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ ადამიანს მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდში სტაჟირების 3 თვიან პროგრამაზე.

** თუ გიყვარს ტექნოლოგიები
** თუ გინდა განავითარო შენი პროფესიული უნარები
** თუ გიყვარს გამოწვევები და არ უშინდები სიახლეებს

მაშინ აღნიშნული სტაჟირების პროგრამა შენთვისაა.

სტაჟირების პროგრამის ფარგლებში სტაჟიორი ჩართული იქნება შემდეგ პროცესებში:

** სისტემურ განახლებებზე პარტნიორ კომპანიებთან ინფორმაციის მიწოდების პროცესში ჩართულობა
** სისტემის ფუნქციონალების შესახებ მინი ტრენინგების ჩატარება
** მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევის პროცესში ჩართულობა
** ხანგრძლივობა: 3 თვე

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართ ინტერესი
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
** კარგი საკომუნიკაციო უნარები

რას ვთავაზობთ კანდიდატს:

** ყოველთვიური ფიქსირებული ანაზღაურება - 400 ლარი
** სტუდენტებზე მორგებული გრაფიკი (კვირაში 30 სთ)
** სამუშაო ადგილი: ა. პოლიტკოვსკაიას 3
** კომფორტულ სამუშაო გარემოს და პროფესიონალებით დაკომპლექტებულ გუნდს;
** სწრაფ განვითარებასა და კარიერულ წინსვლას;

თუ დაინტერესდით ჩვენი სტაჟირების პროგრამით, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

არ დაგავიწყდეთ, სათაურის ველში ვაკანსიის დასახელების მითითება.

წარმატებებს გისურვებთ!

მოთხოვნილი დოკუმენტის/ინფორმაციის გადმოგზავნით დასაქმების მსურველი (შემდგომში აგრეთვე "კანდიდატი") ადასტურებს, რომ მის მიერ მიწოდებული ინფორმაცია (პირადი მონაცემები, მოწოდებულ დოკუმენტებში მოცემული სხვა მონაცემები, რეზიუმე, დიპლომ (ებ)ი, სერტიფიკატ (ებ)ი და სხვა ნებისმიერი მოწოდებული დოკუმენტაცია), არის უტყუარი. დამსაქმებელი იღებს ვალდებულებას მოპოვებული ინფორმაცია დაამუშაოს იმ მოცულობით და ფარგლებში, რომელიც საჭიროა მიზნის მისაღწევად. მოპოვებული ინფორმაცია დამსაქმებელთან ინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით, ხოლო ნებისმიერი სადავო საკითხის შემთხვევაში, რომელსაც შეიძლება შემხებლობა ჰქონდეს კანდიდატთან ან მოპოვებულ ინფორმაციასთან, შესაბამისი დავის დასრულებამდე. ამასთან, სადავო გარემოებების არსებობისას, დამსაქმებელი უფლებამოსილია, მოპოვებული ინფორმაცია გადასცეს შესაბამის კომპეტენტურ ორგანოებს. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის. პერსონალურ მონაცემთა დაცვის მაღალი სტანდარტის დანერგვისა და მათ დამუშავებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკითხისა თუ წამოჭრილი პრობლემის მაქსიმალურად ეფექტურად მართვის/გადაჭრის მიზნით, წინამდებარე თანხმობის გამცემი პირი უფლებამოსილია, კონსულტაციისთვის, ნებისმიერ დროს მიმართოს დამსაქმებლის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცერს და არსებული საჭიროებიდან გამომდინარე, მაქსიმალურად მოკლე ვადაში მიიღოს კვალიფიციური და ოპერატიული მომსახურება. გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს.

განთ. 22 აპრილი 13:55

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სტაჟირება საწყობის მიმართულებით

ID 71498

ჩვენ უწყვეტი ენერგიის, პროგრესის, შესაძლებლობებისა და სასიკეთო გარდამტეხი ცვლილებების ძრავა ვართ. 28 წელია, ვზრუნავთ ავტოსფეროს განვითარებაზე და მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ.

ჩვენი ნებისმიერი წარმატების უკან დგანან პროფესიონალი და გამბედავი ადამიანები, რომლებსაც სჯერათ, რომ თუ ინდომებ, შეუძლებელი არაფერია.

თეგეტაში ვქმნით სამუშაო გარემოს, სადაც ერთმანეთს მხარს ვუჭერთ, ყოველდღე ახალს ვსწავლობთ და გამოწვევებს გუნდურად ვპასუხობთ. განვითარება ჩვენი მამოძრავებელი ძალაა და პროგრესის გზაზე ახალ თანამგზავრებს ვეძებთ.

ამჯერად, თეგეტა ჰოლდინგის შვილობილ კომპანიაში "თეგეტა პრემიუმ ვიიქელს" მაზდას სახელით აცხადებს სტაჟირებას საწყობის მიმართულებით.

თეგეტა ჰოლდინგის სტაჟირების პროგრამა სტუდენტებს საშუალებას მისცემს, გაეცნონ საავტომობილო სფეროს ლიდერი კომპანიის სამუშაოს სპეციფიკას, მოსინჯონ საკუთარი ძალები სხვადასხვა მიმართულებით და გახდნენ წარმატებული გუნდის წევრები.

სტაჟირება ანაზღაურებადია;
გრაფიკი - მოქნილი;
ხანგრძლივობა - 6 თვე.

ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს:

** რომელიც არის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ან ბაკალავრი;
** რომელსაც აქვს საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რომელიც არის ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თეგეტაში დაგხვდება:

** პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო;
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა;
** სხვადასხვა ტიპის კორპორაციული შეთავაზებები და ფასდაკლებები;
** მრავალფეროვანი ტრენინგები და სასწავლო პროგრამები.

თეგეტა ჰოლდინგში, თანასწორობა უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა. ჩვენ ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც წინასახელშეკრულებო, ისე შრომით ურთიერთობებში და სწორედ ამიტომ, ჩვენთან დასაქმებულ თითოეულ ადამიანს უსაფრთხო, არადისკრიმინაციულ და თანასწორ სამუშაო გარემოს ვთავაზობთ, სადაც მისი ფუნდამენტური სოციალური და კულტურული უფლებები დაცულია.

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-cars/detail-view?vacancyId=1309

განთ. 22 აპრილი 13:51

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

აუდიტის სტაჟიორი

ID 71497

აუდიტორული და საკონსულტაციო ფირმების გლობალური ქსელი "Moore Global Network Limited"-ის დამოუკიდებელი წევრი კომპანია "Moore Abc", რომელიც რეგისტრირებულია აუდიტორული ფირმების სახელმწიფო რეესტრში, რომელსაც მინიჭებული აქვს სდპ აუდიტის უფლებამოსილება აცხადებს ვაკანსიას სტაჟიორის პოზიციაზე აუდიტის დეპარტამენტში. (http://www.moore-georgia.ge)

აუდიტორული და საკონსულტაციო ფირმების გლობალური ქსელი "Moore Global Network LImited" - წარმოდგენილია 114 ქვეყანაში 600-ზე მეტი ოფისით და 37, 000-ზე მეტი თანამშრომლით. ქსელის წლიური შემოსავალი შეადგენს 4 მილიარდი აშშ დოლარს (http://www.moore-global.com).

თუ შენ:

** ხარ პროაქტიული
** გამოწვევებით სავსე გარემოში გსურს მუშაობა
** გიყვარს სწავლა, სიახლეები და იღვწი მუდმივი განვითარებისაკენ
** გიყვარს პრობლემების გადაჭრა
** მიისწრაფვი ყოველდღიური პროფესიული ზრდისკენ

ჩვენ გასწავლით როგორ მიაღწიოთ თქვენი შესაძლებლობების მაქსიმუმს!

ჩვენ გთავაზობთ:

** მზარდ ანაზღაურებას;
** უწყვეტ პროფესიონალურ ტრენინგებს;
** პიროვნული განვითარებისა და სწრაფი სწრაფი კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს, სადაც გუნდური მუშაობა და იდეების გაზიარება არის წახალისებული;
** ახლო სამუშაო კონტაქტს კლიენტებთან და უფროს აუდიტორებთან კარიერის ადრეული პერიოდიდან;
** მხარდაჭერას, მიიღოთ საერთაშორისოდ აღიარებული ACCA ან სხვა მსგავსი კვალიფიკაცია.

ძირითადი მოვალეობები:

** აუდიტის საერთაშორისოდ აღიარებული სტანდარტების მიხედვით აუდიტის ჩატარება;
** აუდიტის გეგმით განსაზღვრული დავალებების შესრულება;
** აუდიტთან დაკავშირებული სამუშაო დოკუმენტების შექმნა და შენახვა;
** განსაზღვრული დავალებების დროულად და ხარისხიანად შესრულება;
** აუდიტის ჯგუფის წევრებისა და აუდიტის მენეჯერისათვის აუდიტის მიმდინარეობის შესახებ ინფორმაციის გაზიარება

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (ეკონომიკის, ფინანსების/აუდიტის, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
** ქართული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Outlook);
** ბუღალტრული აღრიცხვის და აუდიტის საფუძვლების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სწრაფად ათვისების უნარი;
** ინტერესი ბუღალტერიის/ფინანსების/აუდიტის სფეროში;
** ორგანიზებულობა, სამუშაო მიზნების სწორად განსაზღვრის და დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი;
** ყურადღება დეტალების მიმართ;
** კრიტიკულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

დამატებითი ინფორმაცია:

** სრული სამუშაო განაკვეთი (შესაძლებელია სამუშაო განაკვეთში უნივერსიტეტის გრაფიკის შეთავსება)
** სამუშაო საათები: 09:30 - 18:30
** სტაჟირების პერიოდი 3-დან 6 თვემდე
** შერჩეული კანდიდატები გაივლიან გასაუბრების და ტესტირების ეტაპებს
** სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში სტაჟიორი დასაქმდება აუდიტორის ასისტენტის პოზიციაზე

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით და სამოტივაციო წერილი (სასურველია, სავალდებულო არ არის) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]. გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ თანამდებობის დასახელება "აუდიტის სტაჟიორი".

განთ. 22 აპრილი 13:50

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

სტაჟირება ხარჯების აღრიცხვის განყოფილებაში

ID 71496

ჩვენ უწყვეტი ენერგიის, პროგრესის, შესაძლებლობებისა და სასიკეთო გარდამტეხი ცვლილებების ძრავა ვართ. 27 წელია, ვზრუნავთ ავტოსფეროს განვითარებაზე და მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ.

ჩვენი ნებისმიერი წარმატების უკან დგანან პროფესიონალი და გამბედავი ადამიანები, რომლებსაც სჯერათ, რომ თუ ინდომებ, შეუძლებელი არაფერია.

თეგეტაში ვქმნით სამუშაო გარემოს, სადაც ერთმანეთს მხარს ვუჭერთ, ყოველდღე ახალს ვსწავლობთ და გამოწვევებს გუნდურად ვპასუხობთ. განვითარება ჩვენი მამოძრავებელი ძალაა და პროგრესის გზაზე ახალ თანამგზავრებს ვეძებთ.

ამჯერად, "თეგეტა ჰოლდინგის", ხარჯების აღრიცხვის განყოფილებაში სტაჟიორის პოზიცია გვაქვს ვაკანტური.

თუ ფიქრობ, რომ შეგიძლია:

** ყოველდღიურ ფინანსურ გატარებებში ფინანსური პოზიციის, ხარჯის ცენტრის და ფონდის სისწორის კონტროლი დებლოკირებების გზით;
** ახალი ხარჯის ცენტრის და ფონდის დამატება;
** ხარჯების და შემოსავლების აღრიცხვასთან დაკავშირებული ინსტრუქციების შემუშავება და მიწოდება ბუღალტერიისთვის;
** ხარჯების რეგულარული ანალიზისთვის ბაზების დამუშავება და რეპორტების მომზადება;

თუ ჩვენს საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს აკმაყოფილებ:

** უმაღლესი განათლება (ფინანსები / ბიზნეს ადმინისტრირება/ ეკონომიკური) ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი.
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.
** ინგლისური ენის ცოდნა.

თუ სხვებისგან გამოგარჩევს:

** გამოკვეთილი ანალიტიკური და ლოგიკური უნარები;
** დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;

მაშინ, ჩვენ შენ გეძებთ.

თეგეტაში დაგხვდება:

** პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო;
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა;
** სამედიცინო დაზღვევა;
** სხვადასხვა ტიპის კორპორაციული შეთავაზება და ფასდაკლება;
** მრავალფეროვანი ტრენინგები და სასწავლო პროგრამები.

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-motors/detail-view?vacancyId=1322

თეგეტა ჰოლდინგში, თანასწორობა უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა. ჩვენ ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც წინასახელშეკრულებო, ისე შრომით ურთიერთობებში და სწორედ ამიტომ, ჩვენთან დასაქმებულ თითოეულ ადამიანს უსაფრთხო, არადისკრიმინაციულ და თანასწორ სამუშაო გარემოს ვთავაზობთ, სადაც მისი ფუნდამენტური სოციალური და კულტურული უფლებები დაცულია.

განთ. 22 აპრილი 13:48

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

700 ლარი

ანაზღაურებად სტაჟირება IT განყოფილებაში

ID 71495

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. კომპანიის უმთავრესი ღირებულება ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოებასთან ერთად, ჩვენი თანამშრომლების კეთილდღეობა, მათ განვითარებაზე ზრუნვა და ერთობლივი მიზანსწრაფვაა.

დღეს, "მადარტის" გუნდი 1000-მდე თანამშრომელს აერთიანებს წარმოების, ხარისხის, ფინანსების, მარკეტინგის, ადამიანური რესურსების, გაყიდვების, შესყიდვების, ინფორმაციული ტექნოლოგიების, საოპერაციო და ლოჯისტიკის მიმართულებით.

თუ შენი მიზანია შექმნა შენი წარმატების ისტორია, ჩვენ დაგეხმარებით მიზანი აქციო რეალობად, მოგცემთ განვითარების და შენი უსაზღვრო შესაძლებლობების წარმოჩენის საშუალებას.

გახსოვდეს - ჩვენ ვიბადებით შეუჩერებლები!
დაგვიმეგობრდი https://www.facebook.com/madartcareer
გაგვიცანი უკეთ https://madart.ge/

კომპანია "მადარტი" გიწვევთ ანაზღაურებად სტაჟირებაზე IT განყოფილებაში!

შერჩევის პროცესი დაიწყება რეზიუმეების მიღებისთანავე, ამიტომ ნუ გადადებ რეზიუმეს
გამოგზავნას!

სტაჟირებაზე მოსახვედრად შენ გევალება გაიარო შერჩევის შემდეგი ეტაპები:

** ელ.ფოსტაზე შემოსული რეზიუმეების, ფილიალებში შევსებული აპლიკაციების, ქოლცენტრის და სოციალური ქსელის მეშვეობით გამოგზავნილი ინფორმაციის/რეზიუმეების გადარჩევა;
** ტესტირება IT მიმართულებით;
** გასაუბრება

სტაჟირების ადგილი: თბილისი, ა. ბელიაშვილის ქუჩა #133
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე; სრული განაკვეთი;
სტაჟირების ხანგრძლივობა: 6 თვე
სტაჟირების ანაზღაურება: 700 ლარი

ჩვენ გაძლევთ შესაძლებლობას მიიღო პრაქტიკული გამოცდილება და შეისწავლო:

** კომპიუტერული ტექნიკის გამართვა;
** ქსელური პრობლემების იდენტიფიცირება და აღმოფხვრა;
** ტექნიკური თუ პროგრამული სამუშაოების შესრულება.

ჩვენ ასევე გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** Fitpass-ით სარგებლობას;
** პროფესიული და კარიერული განვითარების ხელშეწყობას;
** პარკირების შეუფერხებლობას;
** უსაფრთხო და ჯანსაღ სამუშაო გარემოს

შერჩევის ბოლო ეტაპიდან არაუგვიანეს 2 კვირისა კანდიდატს ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით გაეგზავნება უკუკავშირი როგორც დადებითი, ისე უარყოფითი პასუხის შემთხვევაში.

რეზიუმეების მიღება განხორციელდება შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]

CV-ს გამოგზავნით ან/და აპლიკაციის შევსებით თქვენ ავტომატურად ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანია "მადარტმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენ მიერ მოწოდებული პერსონალური მონაცემები CV-ს გამოგზავნიდან ან/და აპლიკაციის შევსებიდან 1 წლის განმავლობაში. შენახვის მიზანია დამსაქმებელმა თქვენი ვაკანსიები განიხილოს სხვა პოზიციაზე ან/და მიმდინარე ვაკანსიის დახურვის შემთხვევაში დაგიკავშირდეთ მოგვიანებით, მას შემდეგ რაც მოხდება ვაკანსიის განახლება.

იმ შემთხვევაში თუ პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე თანხმობის გაცხადების შემდგომ აღარ გსურთ დამუშავდეს თქვენი პერსონალური მონაცემები თანხმობის გამოხმობაზე მოგვწერეთ შემდეგ ელფოსტის მისამართზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 13:36

ბოლო ვადა 20 მაისი 00:00

სტაჟირება სამოქალაქო და ადმინისტრაციულ სამართალში

ID 71494

შპს "ლუკას" დამწყებ იურისტებს გთავაზობთ სტაჟირებას 3 თვის ვადით სამოქალაქო და ადმინისტრაციულ სამართალში.

ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად.

სტაჟირების გავლა შეუძლიათ როგორც უკვე დიპლომირებულ იურისტებს, ასევე დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებსაც.

სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა.

კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ სივი და სამოტივაციო წერილი მითითებულ მისამართზე: [email protected]

კანდიდატების შერჩევა მოხდება 2 ეტაპად: 1 - აპლიკაციის შერჩევა და 2 - გასაუბრება

განთ. 22 აპრილი 13:34

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

800 ლარი

სარეკლამო ხელოსანი - სტაჟიორი

ID 71493

სარეკლამო კომპანია "პრომოუტერი" 11 წელია, რაც ქმნის სარეკლამო პროექტებს, რომელიც ორიენტირებულია მაღალ ხარისხზე, ოპერატიულობაზე და კრეატიულობაზე. დაკომპლექტებულია გამოცდილი და კომპეტენტური კადრებით, რომლებიც სარგებლობენ სტაბილური შემოსავლით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, უსაფრთხოების მოტივით.

კომპანია ყოველ წელს ვითარდება და ორიენტირებულია ახალი კადრების დამატებით როგორც გამოცდილი, ასვე "სტაჟირების" ადგილზე შესწავლის მსურველებით.

მიმდინარე ვაკანსია: სარეკლამო ხელოსანი - სტაჟიორი
სამუშაო განაკვეთი: სრული - კვირაში 6 დღე
სამუშაო ადგილი: წერეთლის გამზირი 112 (კოკა-კოლასთან)

ძირითადი მოვალეობა:

** წარმოებაში მიმდინარე პროექტების აწყობა დამზადება მონტაჟი
** კონკრეტული დავალებების მიღება ხელმძღვანელიდან
** სხვადასხვა ობიექტებზე ტრანსპორტირების და მონტაჟის შესრულებაში დახმარება,
** სასურველია ხელსაწყოებთან (ხრახნდამჭერი, კუთხსახეხი, შედუღება, მცირე ელექტრობასთან) მეგობრობა
** პრიორიტეტად ჩაითვლება მართვის მოწმობა - B-ან A კატეგორია
** მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილების მქონე პირებს ექნებათ ინდივიდუალური შეთავაზება საუკეთესო პირობებით

უნარ-ჩვევები:

** მიზანდასახული და შედეგებზე ორიენტირებული;
** გუნდური და მეგობრული მუშაობის უნარი;
** ინტერესი ახალი საქმის შესწავლის და განვითარების;
** ენერგიული, დაუზარელი და დეტალებზე ორიენტირებული,

ანაზღაურება: 800 ლარიდან

დაინტერესებულმა პირმა უნდა მოგვწეროთ, მოკლე ბიოგრაფია (CV) Mail: [email protected]

ან დაგვირეკეთ - მობ: 592 15 29 29

აუცილებლად მიუთითეთ სასურველი პოზიცია, თუ რა პოზიციაზე გნებავთ ჩვენთან მუშაობა.

განთ. 22 აპრილი 13:32

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სტუდენტური სტაჟირება

ID 71492

"GBDC Caucasia" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის და ფინანსების ოფიცრის სტაჟიორის პოზიციაზე, CV-ების გამოგზავნა შეგიძლიათ 2024 წლის, 15 მაისამდე. წარმატებული სტაჟიორები მიიღებენ ანაზღაურებას.

დასახელება: მარკეტინგის და ფინანსური პროგნოზირების ოფიცერი

2024 წლის, 15 აპრილიდან, "USAID"-ის, აწარმოე საქართველოს და ევრო კავშირის მიერ დაფინანსებული პროგრამების ფარგლებში, GBDC Caucasia იწვევს სტუდენტებს სტაჟირებაზე.

კერძოდ სტუდენტები მონაწილეობას მიიღებენ ბიზნეს გეგმების და მარკეტინგული გეგმების შემუშავებაში, ონლაინ სოციალური სარეკლამო კამპანიის დაგეგმარება - განხორციელებაში, პროდუქციის და მომსახურების რეკლამისთვის საჭირო კონტენტის შემუშავებაში და სხვა.

ბიზნეს საკონსულტაციო მომსახურებაში ჩართული სტაჟიორი სტუდენტები მიიღებენ ბიზნესის მართვის პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს, რაც არის წინაპირობა საკუთარი ბიზნესის დაწყებისთვის ან კომპანიებში დასაქმებისთვის.

"GBDC Caucasia" (http://www.gbdc.ge) - საქართველოს ბიზნესის განვითარების ცენტრი კავკასია, სახელმწიფო უნივერსიტეტების კურსდამთავრებულების, პროფესორ მასწავლებლების და მოწვეული ექსპერტების მიერ დაარსებული საკონსულტაციო ორგანიზაციაა, რომელიც 20-წელზე მეტია ეხმარება მცირე და საშუალო მეწარმეებს სოფლად სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის: ბიზნეს გრანტების მიღება, გაყიდვების სტიმულირება, ბიზნეს პროცესების დაგეგმარება და დანერგვა.

"GBDC Caucasia"-ის მიზანი არის მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარება და კომპანიების უზრუნველყოფა ბიზნესის პრაქტიკული უნარების მქონე ახალგაზრდებით.

სტუდენტური სტაჟირების მხარდამჭერია:

ვებგვერდი: http://www.jobs.ge

"USAID"-ის ძლიერი სოფლის პროგრამა https://www.facebook.com/USAIDResilientCommunitiesProgram

ივანე ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკის და ბიზნესის ფაკულტეტი https://www.facebook.com/profile.php?id=100064868130559

სტაჟიორი სტუდენტის ფუნქცია მოვალეობები:

- საგრანტო განაცხადების, სრული საპროექტო განაცხადების, ბიზნეს გეგმის ნაწილების შემუშავებაში მონაწილეობა
- ბრენდინგის პროცესებში ჩართულობა (ლოგოს, სლოგანის და PR მესიჯების ჩამოყალიბება)
- ონლაინ სოციალური სარეკლამო რგოლების შემუშავების და ეთერში განთავსების პროცესში ჩართულობა
- ონლაინ საინფორმაციო ბროშურების დიზაინი, დამზადება, გავრცელება
- სამიზნე ჯგუფებზე სიუჟეტების მომზადება და ონლაინ განთავსება
- ონლაინ საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზება
- ონლაინ სტატიების მომზადება ელექტრონული პრესისათვის
- სამიზნე ჯგუფთან (ქალები და ახალგაზრდები სოფლად და სხვა) მოლაპარაკებების წარმოება და საკონსულტაციო მომსახურების შეთავაზება
- ბლოგერებთან ინტერაქცია საზოგადოებრივი დისკუსიების გასამართად
- პროექტების ფარგლებში შემუშავებული სოციალური ონლაინ გვერდების/ვებ გვერდების და ჯგუფების მართვაში მონაწილეობა
- ინგლისურიდან ქართულ ენაზე და ქართულიდან ინგლისურზე პროექტების დოკუმენტების თარგმანში მონაწილეობა
სტაჟიორობის კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:
- უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტი, პრიორიტეტი ენიჭება ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტს და საბუნებისმეტყველო/ჟურნალისტიკის ფაკულტეტს, თუმცა არ არის შეზღუდული სხვა ფაკულტეტები
- სამუშაო გამოცდილება არის უპირატესობა

ცოდნა და უნარები:

- ექსელის (Excel) და სხვა Windows - ის აპლიკაციების ცოდნა
- ფინანსების, მარკეტინგის ან PR - ის საფუძვლების ცოდნა არის უპირატესობა
- პროექტების განხორციელებაში მონაწილეობა არის უპირატესობა
- ონლაინ სოციალური გვერდების მართვა არის უპირატესობა
- გუნდური მუშაობის პრინციპებთან ადვილად ადაპტირების უნარი
- მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი
- დროის ეფექტური მართვის უნარი
- ინგლისური, რუსული და სხვა უცხოური ენების ცოდნა არის მნიშვნელოვანი

სხვა თვისებები:

- ენერგიული
- შრომისმოყვარე
- ორგანიზებული
- კომუნიკაბელური
- პუნქტუალური
- დეტალებზე ორიენტირებული

დაინტერესებულმა სტუდენტებმა მოგვაწოდეთ CV და მოკლე სამოტივაციო წერილი ქართულ ან ინგლისურ ენაზე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - სტაჟიორი სტუდენტი.

უპირატესობა მიენიჭება კანდიდატებს რომლებიც დაურთავენ სამოტივაციო წერილს ან რეკომენდატორების (ლექტორის, ექსპერტის ან სხვა) საკონტაქტო ინფორმაციას (სახელი და გვარი, ელ. ფოსტა და ტელეფონი).
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში მოგვწერეთ Whatsup - ში +995 577 577750 ან +995 599 526748, აღნიშნულ ნომრებზე მხოლოდ მოწერის შემდეგ გიპასუხებთ, ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი მესენჯერით. ელ-ფოსტაზე [email protected] CV - ის გამოგზავნის შემდეგ მიიღებთ უკუკავშირს, CV - ში ნათლად უნდა ჩანდეს თქვენი ცოდნის და გამოცდილების შესახებ.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 აპრილი 13:30

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

ადმინისტრატორი გუდაურში

ID 71486

სასტუმრო "ბესტ უესტერნ გუდაური" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

"ბესტ უესტერნ გუდაური" არის ერთადერთი ბრენდული სასტუმრო რეგიონში, რომელიც მდებარეობს დაბა გუდაურში, მოიცავს 63 ნომერს და რესტორანს 200 პერსონის განთავსების შესაძლებლობით.

სამუშაო ადგილი: გუდაური, სტეფანწმინდა
ანაზღაურება: 1200 ლარი (ხელზე ასაღები)
სამუშაო გრაფიკი: 8 საათიანი სმენა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში
** ინგლისური ენის ცოდნა (დამატებითი ენის ცოდნა-ჩაითვლება უპირატესობად)
** კომპიუტერული უნარები
** სასტუმროს მართვის პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება
** სტუმრებთან ურთიერთობის გამოცდილება

ძირითადი ფუნქციები:

** სტუმრების მიღება, რეგისტრაცია, განთავსება
** პირდაპირი ჯავშნების პროგრამული ასახვა
** სტუმრების გაწერა, ანგარიშსწორება
** სატელეფონო ზარებზე პასუხი
** ტრანსპორტირების, ტურის ორგანიზება
** სტუმრებთან თავაზიანი ურთიერთობა, მათ მოთხოვნებზე სწრაფი და ეფექტური რეაგირება
** ცვლებში მუშაობის შესაძლებლობა
** მომიჯნავე დეპარტამენტებთან ეფექტური კომუნიკაცია

საჭირო უნარ-ჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა
** მოწესრიგებულობა
** ორგანიზებულობა
** სტრესულ სიტუაციასთან მშვიდად გამკლავების უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი
** სწრაფი და მოტივირებული
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** გუნდური მუშაობის უნარი

*სასტუმრო უზრუნველყოფს კვებითა და საცხოვრებლით

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი
რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ მიუთითოთ სასურველი პოზიცია.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 19 აპრილი 16:10

ბოლო ვადა 8 მაისი 00:00

რეგისტრატორი გუდაურში

ID 71485

სასტუმრო "MONTE" აცხადებს ვაკანსიას რეგისტრატორის პოზიციაზე.

ლოკაცია: გუდაური

ადმინისტრატორი

ძირითადი მოვალეობები:

** სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და გაცილება;
** სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
** სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
** სისტემაში არსებული მიმდინარე დღის ჯავშნების მომზადება (სარეგისტრაციო ბარათების ბეჭდვა, გასაღებების დამზადება);
** სამუშაო დღის დასასრულსა და დასაწყისში სასტუმროში არსებულ სხვა დეპარტამენტებში საჭირო ინფორმაციის გადაცემა;
** შემოსული რეზერვაციების და სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
** სასტუმროს პროგრამაში (area.ly) მუშაობა პოზიციისთვის განკუთვნილი ფუნქციებით;
** მომხმარებლებთან სატელეფონო, პირდაპირი თუ ელ-ფოსტით კომუნიკაცია, მიმოწერის კულტურისა და სტანდარტების დაცვა;
** სტუმრებისთვის ინფორმაციის მიწოდება რეგიონის ღირსშესანიშნაობების შესახებ და საჭიროების შემთხვევაში მათი სწორი გადამისამართება;
** გაუთვალისწინებელ პრობლემებზე დროული რეაგირება და სწრაფი გადაჭრის გზების მოძიება;
** სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.

საჭირო უნარები:

** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა, დამატებით სხვა უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

პირობები:

** სასტუმრო უზრუნველყოფს კვებითა და საცხოვრებლით.
** გთავაზობთ კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 15:37

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

კონსულტანტი ბაკურიანში

ID 71484

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე ქალაქ ბაკურიანში.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ბაკურიანი, დავით აღმაშენებლის ქ. 14

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიციირება.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორაციული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS Word, Excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: [email protected] და საგნის ხაზში მიუთითოთ პოზიციის სათაური (კონსულტანტი, ბაკურიანი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 აპრილი 15:33

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

დილერი ბაკურიანში

ID 71483

კაზინო "ოპერა ლიდერბეთი" აცხადებს ვაკანსიას დილერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი
სამუშაო დღეები: ცვლიანობის განრიგი
ანაზღაურება: 800 აშშ დოლარიდან (ექვივალენტი ლარში) + ბონუსი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური ენა (სასურველია რუსულიც);
** კომუნიკაციის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** სტაბილურ და კონკურენტულ ანაზღაურება;
** საცხოვრებლით უზრუნველყოფა;
** კვებით უზრუნველყოფა;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** კარიერული ზრდა და განვითარება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ.მისამართზე [email protected] აუცილებლად მიუთითეთ სათაურის (Subject) ველში პოზიციის დასახელება.

შეტყობინება: ლიდერბეთი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიდერბეთისთვის ხელმისაწვდომი გახდება, კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, კომპანიის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

განთ. 19 აპრილი 15:31

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00