ფილტრი

ვაკანსიები

1000 ლარი

კომუნიკაციების სპეციალისტი

ID 71511

კომპანია გეზ მოტორსი 2014 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და დღეს ბაზარზე 3 ფილიალით და ფართოსადილერო ქსელით არის წარმოდგენილი. კომპანია ამ ეტაპზე, აცხადებს ვაკანსიას და ეძებს კომუნიკაციების სპეციალისტს.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** სოციალურ ქსელებში ინბოქსებზე და კომენტარებზე პასუხი
** მომხმარებლის სატელეფონო ზარების მიღება და ინფორმაციის მიწოდება
** ზარების მონიტორინგი, ცვლილებების აღნიშვნა, გამოტოვებული ზარების მონიტორინგი, საჭიროების შემთხვევაში ფილიალთან გადამისამართება
** ყოველკვირეული რეპორტინგის წარმოება
** პრობლემის დროულად იდენტიფიცირება და მისი ოპერატიულად მოგვარება
** გუნდის ყოველდღიურ საქმიანობაში ჩართულობა.

კვალიფიკაცია:

** განათლება ან მუშაობის მცირე გამოცდილება კომუნიკაციების მიმართულებით
** ინბოქსისა და კომენტარების მართვის გამოცდილება
** კარგი კომუნიკაციის უნარი
** სასურველია ინგლისური ენის და რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
** Excel-ის საშუალო დონეზე ცოდნა

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ეთიკურობა და აკადემიურობა
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** როგორც გუნდურად, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** დროის სწორად მართვისა და ეფექტურად გამოყენების უნარი
** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა

რას გთავაზობთ:

გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (1 დღე დასვენება)
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 სთ (შესვენება 1 საათი)
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ანაზღაურება: 1000, ხელფასის ზრდა 3 თვის შემდეგ

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ CV-ი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:34

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

3000 ლარი

საბითუმო გაყიდვების წარმომადგენელი/დისტრიბუტორი

ID 71510

კომპანია "გეზ მოტორსი" აცხადებს 2 ვაკანტურ ადგილს, საბითუმო გაყიდვების წარმომადგენლის - დისტრიბუტორის პოზიციაზე.

პროდუქტი:

საბურავები, საცხებ-საპოხი მასალები, ავტოქიმია, ავტოკოსმეტიკა, ფილტრები, მუხრუჭები, სხვა ავტონაწილები და ავტოაქსესუარები.

პასუხისმგებლობები:

** მოიძიეთ ახალი მომხმარებელი და გაზარდეთ ნავაჭრი არსებულ მომხმარებლებთან.
** მიაწოდეთ დაზუსტებული და დეტალური ინფორმაცია (მაგ. პროდუქტის მახასიათებლების, ფასების და გაყიდვების შემდგომი მომსახურების შესახებ).
** უპასუხეთ მომხმარებლის შეკითხვებს კონკრეტული პროდუქტების შესახებ.
** განახორციელეთ ფასებისა და მახასიათებლების კონკურენტებთან შედარება, რათა ხელი შეუწყოთ პროდუქტის სწორედ გაყიდვას.
** განახორციელეთ პროდუქტების ჯვარედინი გაყიდვა - დამატებითი პროდუქტების და მომსახურების შეთავაზება, რომლებიც ავსებს პირველად შენაძენს.
** დარწმუნდით, რომ თაროები სრულად არის მომარაგებული და პროდუქტი სწორედ არის წარმოდგენილი მომხმარებლის მაღაზიებში და ავტოსერვისებში.
** მარკეტინგის გუნდთან და საწყობთან კოორდინირებული მუშაობით, უზრუნველყოთ მომსახურების მაღალი ხარისხი და შესანიშნავი გამოცდილება მომხმარებლისთვის.
** აცნობეთ მომხმარებლებს ფასდაკლებებისა და სპეციალური შეთავაზებების შესახებ.
** აუცილებლად მიაწოდეთ ინფორმაცია ხელმძღვანელობას მომხმარებლის გამოხმაურების შესახებ.
** მუდმივად შეისწავლეთ და განაახლეთ ცოდნა ახალი პროდუქტების შესახებ.

მოთხოვნები და უნარები:

** სასურველია კანდიდატს გააჩნდეს საბითუმო გაყიდვების მიმართულებით ან გაყიდვების სფეროსთან ასოცირებულ პოზიციებთან მინიმუმ ერთ წლიანი სამუშაო გამოცდილება.
** მართვის მოწმობა და მინიმუმ 2 წლიანი მართის გამოცდილება.
** საბითუმო გაყიდვების პროცესის გააზრება.
** მომხმარებლის ქცევის პრინციპების შესახებ ინფორმაცია.
** მათემატიკის ძირითადი უნარები (სწორი დაანგარიშება).
** გაყიდვების სამიზნე მაჩვენებლის მიღწევის გამოცდილება.
** შესანიშნავი კომუნიკაციის უნარი და სანდო ურთიერთობების დამყარება
** სწრაფ ტემპში მუშაობის უნარი.
** მოქნილობა სხვადასხვა რეგიონებში მუშაობისთვის.
** MS OFFICE- ის საშუალო დონეზე ცოდნა

კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:

** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის სამივე ფილიალში
** ჯანმრთელობის კორპორატიულ დაზღვევას
** ტრენინგებს საქართველოში
** კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს.

პირობები:

** გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (1 დღე დასვენება)
** სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 სთ (შესვენება 1 საათი)
** ანაზღაურება: ფიქსირებული 1000 ლარი + პროცენტი (ყოველთვიური საშუალო ხელფასი 3000 ლარი)

ვის ვეძებთ?!

ჩვენ ვეძებთ შედეგებზე ორიენტირებულ გაყიდვების წარმომადგენელს რომელიც პასუხისმგებლობას აიღებს, არსებული და პოტენციური მომხმარებლის ინტერესების გათვალისწინებით და მიიღებს შესაბამის გადაწყვეტილებებს, რათა უზრუნველყოს მომხმარებლის კმაყოფილება და გაყიდვების მუდმივი ზრდა.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით 0322 40 34 03

განთ. 22 აპრილი 14:33

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ლოჯისტიკის მენეჯერი

ID 71509

"იმექს კარგო ლოჯისტიკს" აცხადებს ვაკანსიას ლოჯისტიკის მენეჯერის პოზიციაზე.

კომპანია "იმექს კარგო ლოჯისტიკს" ლოჯისტიკური სფეროს ერთ-ერთი აქტიური წევრია. კომპანია მომხმარებელს საავტომობილო, საზღვაო და საჰაერო გადაზიდვებს სთავაზობს. ასევე "იმექს კარგო ლოჯისტიკს" მომხმარებლებს აძლევს საშუალებას ისარგებლონ დამატებით საბაჟო-საბროკერო მომსახურებითა და ტვირთის დაზღვევის შესაძლებლობით.

სამუშაო ადგილი: ქ.თბილისი.
ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი
სამუშაო დრო: სრული (ორშაბათი - პარასკევი 10:00 - 19:00)

ძირითადი მოვალეობები:

** საერთაშორისო გაყიდვების (იმპორტის და ექსპორტის) მიმართულებით ფორმირებული შეკვეთების/მოთხოვნების და მის საფუძველზე განსაზღვრული წარმოების გრაფიკების მუდმივი კონტროლი;
** ექსპორტ-იმპორტის სრული ციკლის და საბაჟო ოპერაციების მონიტორინგი;
** სუბკონტრაქტორებთან მჭიდრო ურთიერთობა მთლიანი ტრანსპორტირების ციკლის განმავლობაში და ტვირთის სტატუსების კონტროლი და განახლება.
** სახმელეთო, გადაზიდვებისთვის, ოპტიმალურ დროში, სატრანსპორტო კომპანიებთან კომუნიკაცია, მიწოდების ვადების კონტროლი;
** ტვირთის გადაადგილების კონტროლი განბაჟებამდე;
** საბაჟო სპეციალისტთან კომუნიკაცია და გადაზიდვებთან დაკავშირებული დოკუმენტების უზრუნველყოფა და სისრულეში მოყვანა განბაჟებისთვის.
** საბაჟო პროცედურების და ტვირთის დანიშნულების ადგილამდე მიტანის მონიტორინგი
** საჭიროების მიხედვით სხვადასხვა დეპარტამენტებისთვის სერვისის გაწევა ქვეყნის ფარგლებს გარედან ან სხვა ქვეყანაში ნივთის/ნიმუშის ტრანსპორტირების მიზნებისთვის.
** ყველა ტიპის ტრანსპორტისა და პროდუქტისთვის დატვირთვის სქემების შემუშავება და სტანდარტიზება შესაბამის პირებთან ერთად.
** გადაზიდვის ფარგლებში, ადგილობრივ და უცხოელ პარტნიორებთან ურთიერთობა.
** განხორციელებული გადაზიდვების შესახებ რეპორტის მომზადება შემდგომი ანგარიშსწორებისათვის
** საბაჟო საწყობ ტერმინალთან კომუნიკაცია, დასააქციზებელი/დასასტიკერებელი ტვირთების იმპორტისას.
** უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აუცილებელია იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია საბაჟო და იმპორტ-ექსპორტთან დაკავშირებულ დოკუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია სატრანსპორტო და საბაჟო ოპერაციების ცოდნა
** აუცილებელია იმპორტ-ექსპორტის ხაზის და ტვირთის გადაზიდვის ეტაპების ცოდნა;
** რუსული, თურქული ან აზერბაიჯანული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების (MS Office);

უნარები/პიროვნული კომპეტენციები

** დაგეგმვისა და სამუშაოს ორგანიზების ძლიერი უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** მოლაპარაკებების წარმართის უნარი;
** კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი;
** გუნდში მუშაობის უნარი

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელ.ფოსტაზე: [email protected] გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

შპს "იმექს კარგო ლოჯისტიკს" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:31

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტი

ID 71508

ჩვენ ვართ შრომის უსაფრთხოების და გარემოს დაცვის საკონსულტაციო კომპანია მრავალპროფილური პორტფელით. "SMG" (Safety Management Group) დაარსდა 2019 წელს და დღეს ჩვენ 100-ზე მეტი პარტნიორის ნდობით ვსარგებლობთ. ჩვენი მთავარი ამოცანაა დავეხმაროთ პარტნიორებს შექმნან უსაფრთხო სამუშაო გარემო დასაქმებულთათვის, ავამაღლოთ ცნობიერება კომპანიებში და სრულად დავაზღვიოთ მოსალოდნელი რისკებისგან.

"SMG - Safety Management Group" აცხადებს ვაკანსიას შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტების პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი 10:00-18:00

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სავალდებულოა შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტის სერტიფიკატის/დიპლომის ფლობა;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა;
** B კატეგორიის მართვის მოწმობა (ჩაითვლება უპირატესობად);

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მოქმედი კანონმდებლობის და რეგლამენტების ცოდნა;
** პარტნიორ კომპანიაში შრომის უსაფრთხოებისა და ტექნიკური უსაფრთხოების პოლიტიკის დაგეგმვა, განხორციელება, მართვა და კონტროლი;
** საკანონმდებლო მოთხოვნებთან შესაბამისად შრომის უსაფრთხოების მართვის დოკუმენტირებული სისტემის შექმნა და პერიოდული განახლება;
** საფრთხეების იდენტიფიცირება, რისკების შეფასება, საკონტროლო ღონისძიებების განსაზღვრა, დოკუმენტირება და პერიოდული გადახედვა პასუხისმგებელ პირებთან კოორდინირებით;
** პარტნიორ კომპანიაში ინსტრუქტაჟებისა და ტრენინგების ჩატარება;
** ხელმძღვანელობის მხრიდან სხვა დავალებების შესრულება.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დროის მართვის უნარი;

პიროვნული თვისებები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების და დარწმუნების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** სხარტი აზროვნება;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** ინიციატიურობა;
** სწრაფად ათვისების უნარი;
** მიზანდასახული;
** შედეგზე ორიენტირებული;

ანაზღაურება: შეთანხმებით, კვალიფიკაციის მიხედვით.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე, ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

"შრომის უსაფრთხოების მენეჯმენტის ჯგუფი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:30

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1500 ლარი

საწყობის მენეჯერი

ID 71507

კომპანია "ვინ ვინ", აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე, თბილისში.

შპს "ვინ ვინ" არის სწრაფად მზარდი კომპანია, რომელიც გთავაზობთ სილამაზის სალონის ინვენტარის ყველაზე მრავალფეროვან არჩევანს. კომპანია ორიენტირებულია პროცესების ოპტიმიზაციაზე და ნერგავს ტექნოლოგიებს როგორიცაა სელფი, საკურიერო აპლიკაცია და ა.შ. კომპანიას გამოარჩევს თანამშრომლებისადმი ლოიალური დამოკიდებულება და მათზე ზრუნვის კულტურა.

სამუშაო ადგილი: ბელიაშვილის 43ა
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით-10:00-17:00, შაბათს: 11:00-15:00 (შესაძლებელია, სამუშაო გრაფიკის განხილვა და ცვლილება, ინდივიდუალურად)
ანაზღაურება: 1500 ლარი
კვების თანხა 150 ლარი თვეში
ბონუსი რეალიზაციის მიხედვით (საშუალოდ 100-დან 150 ლარამდე)
ზეგანაკვეთური საათების ანაზღაურება

საწყობის მენეჯერი ყოველდღიური ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის საწყობებში პროდუქციის განლაგების რუკის შემუშავება და მისი მართვა, კონტროლი
** საწყობებში არსებული პროდუქციის მარაგების მართვა, დეფიციტური და ჭარბი პროდუქციის თაობაზე შესაბამისი პერსონალის ინფორმირება
** საწყობებში არსებული პროდუქციის აღრიცხვიანობის სისტემის შექმნა და მართვა
** საწყობში პროდუქციის მიღების და გაცემის პროცესების სისტემის შექმნა და მისი განხორციელების კონტროლი
** საბაჟოდან მოსული პროდუქციის მითვლა, შემოწმება და საწყობში განთავსება
** საწყობებში ჰიგიენური და სტრუქტურული წესრიგის უზრუნველყოფა
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება, მისი თანამდებობრივი ფუნქცია-მოვალეობების ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** ექსელის საბაზისო დონეზე ცოდნა

პერსონალური უნარები:

** დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
** მოწესრიგებულობა
** კონტროლის უნარი

თანამშრომლის სარგებლის სისტემა:

** ჯანმრთელობის დაზღვევის საბაზისო პაკეტი
** კომპანია უზრუნველყოფს კვებას
** Dealz.ge - შიდა კორპორატიული 0% პროცენტიანი განვადება
** ფიტპასის თანადაფინანსება
** დასვენების დღე საკუთარ დაბადების დღეზე
** 24 დღიანი შვებულება და 4 დამატებითი თავისუფალი დღე
** კორპორატიული შეკრებები - 3 თვეში ერთხელ (გუნდის წევრების დაფასების და მათდამი მადლიერების ღონისძიებები)
** ხელფასის ყოველწლიური ზრდა სტაჟის და ქვეყანაში არსებული ინფლაციის
** მიხედვით
** დღის განმავლობაში, მნიშვნელოვანი პირადი საქმეებისთვის, გონივრული ვადით განთავისუფლების შესაძლებლობა
** შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვა
** საპენსიო ფონდში ფიზიკური პირის მიერ განსახორციელებელ აუცილებელ შენატანს იხდის კომპანია
** მეგობრული და სტრესისგან თავისუფალი გარემო

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

უკუკავშირს მიიღებს ყველა დაინტერესებული კანდიდატი!

შპს "ვინ ვინ"-ის მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, თქვენ ეთანხმებით, რომ შპს "ვინ ვინ" უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები, რომელიც ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება ერთი წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "ვინ ვინ"-ის მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:29

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

2000 ლარი

ცხელი კერძების მზარეული

ID 71506

რესტორანი "ადრე" აცხადებს ვაკანსიას, ცხელი კერძების მზარეულის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი. კოტე აფხაზის ქ. 27

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** კერძების მომზადება და ხარისხის კონტროლი
** ხარისხის და ჰიგიენის დაცვა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებული
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

ანაზღაურება: 2000 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: 9 საათი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე 558-32-38-96
ან მოგვწერეთ რეზიუმე მისამართზე [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:27

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

70 ლარი

მეხინკლე

ID 71505

რესტორანი "ადრე" აცხადებს ვაკანსიას მეხინკლის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი, კოტე აფხაზის ქ. 27

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მეხინკლედ მუშაობის გამოცდილება
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დროის მართვის უნარი
** ყურადღებიანი და მობილიზებული

სამუშაო გრაფიკი: 7 სთ
ხელფასი: დღიური 70 ლარი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე 558 32 38 96 ან მოგვწერეთ რეზიუმე მისამართზე [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:26

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

Sales and Account სტაჟიორი

ID 71504

"TNET" (Technology Network) წარმოადგენს ყველაზე დიდ ტექნოლოგიურ კომპანიას საქართველოში რომელიც TBC PLC ჯგუფის წევრია.

"თინეთი" 10 ციფრულ პლატფორმასა და 5 მობილურ აპლიკაციას აერთიანებს. ამ პლატფორმებს თვეში 2 მილიონამდე უნიკალური მომხმარებელი ჰყავს, რაც ქვეყნის ზრდასრული მოსახლეობის 70%-ია და ჯამში საქართველოს ინტერნეტ ტრაფიკის 40%-ს მოიცავს.

"თინეთში" შემავალი ციფრული პროდუქტები 4 ძირითადი მიმართულებით არის წარმოდგენილი: ცხოვრების სტილი, ელექტრონული კომერცია, ავტო და უძრავი ქონება (Super APP, Myauto.ge, Myhome.ge, Mymarket.ge, Myparts.ge, Myshop.ge, Vendoo.ge, Swoop.ge, Tkt.ge, Livo.ge)

შემოუერთდი ჩვენს გუნდს, Sales and Account Intern-ის პოზიციაზე!

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის 129ა;
ანაზღაურებადი სტაჟირების ხანგრძლივობა: 6 თვე

"თინეთში" სტაჟირების განმავლობაში შესაძლებლობა გექნება:

** გაეცნო გაყიდვების სრულ ციკლს;
** შეისწავლო ჩვენი პროდუქტი და გააცნო პოტენციურ პარტნიორებს;
** ჩაერთო ექაუნთ მენეჯმენტის პროცესებში;
** გაეცნო სარეკლამო ბანერების და ციფრული მარკეტინგის მიმართულებას;

ეს ვაკანსია შენთვის საინტერესოა, თუ:

** ხარ ბაკალავრის ბოლო კურსის სტუდენტი ან კურსდამთავრებული, ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის მიმართულებით;
** ფლობ MS Office პროგრამებს;
** ხარ მოტივირებული და განვითარებაზე ორიენტირებული.

"თინეთში" დაგხვდება:

** ცოდნის გაზიარების და უწყვეტი სწავლების კულტურა;
** ინოვაციებზე, ზრდაზე ორიენტირებული გუნდი;
** მრავალფეროვანი, თანასწორი და ინკლუზიური ფასეულობები;
** სრული მხარდაჭერა შენი განვითარების გზაზე;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა, რომელიც მოსვლისთანავე გაგიაქტიურდება;
** კორპორაციული შეთავაზებები ჯანსაღი ცხოვრების სტილისთვის და შენი კომფორტისთვის;
** მოქნილი სამუშაო გარემო.

თუ გსურს, რომ შემოუერთდე საქართველოში ყველაზე დიდ ციფრულ ეკოსისტემას გამოგვიგზავნე რეზიუმე და სათაურში მიუთითე ვაკანსიის დასახელება: [email protected]

პერსონალური მონაცემების დაცვა:

შპს "თინეთი" კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას ახორციელებს, არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენისა და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად, კერძოდ:

** თქვენ შესახებ პერსონალური ინფორმაცია მუშავდება არაუმეტეს 3 წლის ვადით;
** თქვენ უფლებამოსილი ხართ მოითხოვოთ ინფორმაცია იმ მონაცემების თაობაზე, რასაც შპს "თინეთი" ამუშავებს თქვენს შესახებ;
** თქვენ უფლებამოსილი ხართ მოითხოვოთ თქვენი პერსონალური მონაცემების გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა და/ან განადგურება. ამისთვის, მოგვმართეთ ელფოსტაზე: [email protected];
** რეზიუმეს საკონტაქტო მეილზე გამოგზავნით ან სხვაგვარად მოწოდებით, თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.

დისკრიმინაციის წინააღმდეგ პოლიტიკა:

შპს "თინეთი" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

განთ. 22 აპრილი 14:04

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

სტაჟირება იურიდიული ფაკულტეტის სტუდენტებისთვის

ID 71503

იურიდიული კომპანია "გაბოძე და პარტნიორები" აცხადებს სტაჟირებას იურიდიული ფაკულტეტის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებისა და დამწყები იურისტებისთვის (3 სტაჟიორი).

აღნიშნული ვაკანსია განკუთვნილია მათთვის, ვისაც გააჩნია საფუძვლიანი თეორიული ცოდნა, სურს ისწავლოს მისი პრაქტიკული გამოყენება და შესაბამისი უნარ-ჩვევების დახვეწა.
პრიორიტეტი მიენიჭება იმ კანდიდატებს, რომლებსაც ჩაბარებული აქვთ ადვოკატთა საკვალიფიკაციო გამოცდა და ასევე ადვოკატთა ადაპტაციის პროგრამა.
სტაჟირება გაგრძელდება 6 თვის განმავლობაში.

მოთხოვნები:

გთხოვთ რეზიუმეს თან დაურთოთ შემდეგი დოკუმენტაცია:

** დიპლომი;
** დამამთავრებელი კურსის დამადასტურებელი დოკუმენტი (GPA მითითებით);
** საკვალიფიკაციო გამოცდის ჩაბარების დამადასტურებელი დოკუმენტი (არსებობის შემთხვევაში).

განაცხადები მიიღება: 2024 წლის 10 მაისის ჩათვლით.

კონკურსის ეტაპები:

** განაცხადების გადარჩევა;
** გასაუბრება.

სტაჟირება დაიწყება 2024 წლის 01 ივნისიდან.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:02

ბოლო ვადა 10 მაისი 00:00

700 ლარი

ტექნიკური დამხმარე - სტაჟიორი

ID 71502

კომპანია "LAB Technologies" აცხადებს სტაჟირებას ტექნიკური დამხმარის პოზიციაზე. ვეძებთ მოტივირებულ, ნიჭიერ და განვითარებაზე ორიენტირებულ ახალგაზრდას, რომელიც შემოუერთდება ჩვენს გუნდს.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნ. ბოხუას #6
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი- პარასკევი, სწავლასთან შეთავსებით
ანაზღაურება: 700 ლარი
სტაჟირების პერიოდი: 6 თვე

ჩვენს შესახებ:

IT კომპანია "ლაბ ტექნოლოჯი" მოღვაწეობს საქართველოს ბაზარზე 2008 წლიდან და სთავაზობს მომხმარებლებს ისეთ IT გადაწყვეტილებებს როგორიცაა:

** მონაცემთა სანახი სისტემები;
** ქსელური გადაწყვეტილებები;
** კიბერ უსაფრთხოება;
** პროგრამული უზრუნველყოფა;
** პერსონალური სისტემები;
** საინჟინრო მომსახურება;

ჩვენი მომხმარებლები არიან მცირე, საშუალო და მსხვილი ბიზნესის წარმომადგენლები და სახელმწიფო სექტორი.

"ლაბ ტექნოლოჯი" საქართველოში წარმოადგენს 20-ზე მეტ საერთაშორისო ბრენდს როგორიცაა: CISCO, DellEMC, HP Inc., Lenovo, NetApp, Hewlett Packard Enterprise, Palo Alto, Aruba, Nakivo, Extreme Networks and etc.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** IT სერვისის სამსახურის უფროსის დახმარება საჭიროებიდან გამომდინარე;
** ოპერაციების მენეჯერის დახმარება საწყობის მოწყობა/მოწესრიგებაში;
** ოფის-მენეჯერის დახმარება სხვადასხვა საოფისე საქმიანობის განხორციელებაში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უცხო ენების ცოდნა საშუალო დონეზე;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული მახასიათებლები:

** ორგანიზებული;
** მოტივირებული;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** მეგობრულ და კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
** კორპორატიული სტანდარტების შესწავლის საშუალებას;
** კომპანიაში დასაქმების რეალურ პერსპექტივას;
** IT ბაზრის შესწავლის საშუალებას;

ჩვენი ოფისის მისამართი: თბილისში, ნოდარ ბოხუას 6

საიტი: https://www.lab.ge

სოც. ქსელები: FacebookLinkedIn

ტელ.: 032 229 06 09

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელ ფოსტაზე: [email protected].

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის და გაცნობებთ, რომ, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, საქართველოს კანონის "პერსონალური მონაცემთა დაცვის შესახებ" შესაბამისად ექვემდებარება შენახვა-დამუშავებას 1 წლის განმავლობაში.

ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ დაქირავებულსა და კანდიდატს, მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად. IT კომპანია LAB გამორიცხავს ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას შერჩევისა და თანამშრომლობის ყველა ეტაპზე.

განთ. 22 აპრილი 14:01

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00

სტაჟირება გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტში

ID 71501

ჩვენ უწყვეტი ენერგიის, პროგრესის, შესაძლებლობებისა და სასიკეთო გარდამტეხი ცვლილებების ძრავა ვართ. 28 წელია, ვზრუნავთ ავტოსფეროს განვითარებაზედა მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ.

ჩვენი ნებისმიერი წარმატების უკან დგანან პროფესიონალი და გამბედავი ადამიანები, რომლებსაც სჯერათ, რომ თუ ინდომებ, შეუძლებელი არაფერია.

"თეგეტაში" ვქმნით სამუშაო გარემოს, სადაც ერთმანეთს მხარს ვუჭერთ, ყოველდღე ახალს ვსწავლობთ და გამოწვევებს გუნდურად ვპასუხობთ. განვითარება ჩვენი მამოძრავებელი ძალაა და პროგრესის გზაზე ახალ თანამგზავრებს ვეძებთ.

ამჯერად, "თეგეტა ჰოლდინგის" შვილობილი კომპანია "თეგეტა პრემიუმ ვიიქელს" პორშეს ბრენდის სახელით აცხადებს სტაჟირებას გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტში.

"თეგეტა ჰოლდინგის" სტაჟირების პროგრამა სტუდენტებს საშუალებას მისცემს, გაეცნონ საავტომობილო სფეროს ლიდერი კომპანიის სამუშაოს სპეციფიკას, მოსინჯონ საკუთარი ძალების სხვადასხვა მიმართულებით და გახდნენ წარმატებული გუნდის წევრები.

** სტაჟირება ანაზღაურებადია;
** გრაფიკი - მოქნილი;
** ხანგრძლივობა - 6 თვე.

ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს:

** რომელიც არის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ან ბაკალავრი;
** შეუძლია ანალიტიკური აზროვნება;
** ფლობს ინგლისურ ენას;
** რომელსაც აქვს საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** აქვს ინტერესი საავტომობილო სფეროს და ავტონაწილების მიმართულებით;
** ეხერხება საქმის ორგანიზება და გეგმის შედგენა;
** არის დეტალებზე ორიენტირებული;
** აქვს ადაპტაციის კარგი უნარი.

"თეგეტაში" დაგხვდება:

** პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო;
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა;
** სხვადასხვა ტიპის კორპორაციული შეთავაზებები და ფასდაკლებები;
** მრავალფეროვანი ტრენინგები და სასწავლო პროგრამები.

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-cars/detail-view?vacancyId=1318

"თეგეტა ჰოლდინგში" თანასწორობა უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა. ჩვენ ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც წინასახელშეკრულებო, ისე შრომით ურთიერთობებში და სწორედ ამიტომ, ჩვენთან დასაქმებულ თითოეულ ადამიანს უსაფრთხო, არადისკრიმინაციულ და თანასწორ სამუშაო გარემოს ვთავაზობთ, სადაც მისი ფუნდამენტური სოციალური და კულტურული უფლებები დაცულია.

განთ. 22 აპრილი 13:59

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00

400 ლარი

სტაჟირება AML და სპეციალური რისკების მართვის სამსახურში

ID 71500

სს "ნიუ ვიჟენ დაზღვევა" აცხადებს ანაზღაურებადი სტაჟირების პროგრამას AML და სპეციალური რისკების მართვის სამსახურში, სტაჟიორის პოზიციაზე.

სტაჟირების ხანგრძლივობა: 1-3 თვემდე
სტაჟირების გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00 საათიდან 17:00 საათამდე, შესვენება -13:00 საათიდან 14:00 საათამდე.
სტაჟირების ტიპი: ანაზღაურებადი
ანაზღაურების ოდენობა: 400 ლარი (NET)
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ევ. მიქელაძის 1ბ

მნიშვნელოვანი ინფორმაცია: სტაჟირების ფარგლებში თქვენ მიიღებთ მნიშვნელოვან გამოცდილებას და განავითარებთ საჭირო უნარებს, გაეცნობით თანამედროვე ორგანიზაციის სტრუქტურასა და მუშაობის პრინციპებს.

წარმატებული სტაჟირების შემთხვევაში, თქვენ მოგეცემათ შესაძლებლობა გახდეთ სს "ნიუ ვიჟენ დაზღვევის" თანამშრომელი - AML ოფიცერი/სპეციალური რისკების მართვის სპეციალისტი, როგორც სტაჟირების დასრულების შემდეგ, ასევე - სტაჟირების მსვლელობის პერიოდში.

სტაჟირების პერიოდში შეისწავლით:

** შემოსული მოთხოვნების დამუშავებას, საჭირო ინფორმაციის მოძიებას, დოკუმენტაციის/ინფორმაციის ანალიზს სადაზღვევო კომპანიაში დამტკიცებული რეგლამენტის მიხედვით.
** სტანდარტული ხელშეკრულებების ფორმების შევსებას, გარანტიების/პოლისების ფორმების მომზადებას.
** სტანდარტული დოკუმენტაციის მომზადებას (წერილები, შეტყობინებები და ა.შ.).
** კლიენტებთან/სადაზღვევო აგენტებთან კომუნიკაციას.
** დამდგარი შემთხვევის რეგისტრაციას პროგრამაში.
** სადაზღვევო კომპანიის ფინანსური და საოპერაციო რისკების მართვასთან დაკავშირებული ყოველდღიურ აქტივობებს, შესაბამისი ანგარიშგებებისა და დასკვნების მომზადებას, მნიშვნელოვანი მაჩვენებლების მონიტორინგს, ანალიზს და შესაბამისი რეკომენდაციების მომზადებას.
** AML შესაბამისობის ფარგლებში სადაზღვევო აგენტების/კლიენტების მიერ გამოგზავნილი დოკუმენტაციის შესწავლა/გადამოწმებას.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება.
ასევე, განიხილება მე-3 ან მე-4 კურსის სტუდენტი (სასურველია იურიდიული მიმართულებით);
** ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა (B1 დონე);
** ძირითადი საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** სირთულეების დაძლევის უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** შედეგებზე ორიენტირებული;
** პუნქტუალური, ორგანიზებული
** კრეატიული, ინიციატივიანი.

სტაჟიორის რეკრუტირების პროცესი წარიმართება ორ ეტაპად:

** შერჩეულ კანდიდატებთან გასაუბრება;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული დავალების შესრულება.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 02.05.2024
სტაჟირების პროგრამის დაწყების პერიოდი: 2024 წლის მაისი

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და შეგახსენებთ, რომ შეზღუდული დროიდან და ვაკანსიის მნიშვნელობიდან გამომდინარე, შესაძლებელია, "ნიუ ვიჟენ დაზღვევამ" შერჩევის პროცესი დაიწყოს ვაკანსიის მიმდინარეობის პარალელურად. შესაბამისად, კომპანია მიესალმება თქვენ მიერ, რაც შეიძლება მოკლე ვადაში გადმოგზავნილ რეზიუმეს.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე [email protected] და "SUBJECT" ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "სტაჟირება AML და სპეციალური რისკების მართვის სამსახურში"

გისურვებთ წარმატებას!

"სადაზღვევო კომპანიის მიერ გამოცხადებულ ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, მათ შორის და არამხოლოდ, თქვენი რეზიუმეს (CV-ს) გამოგზავნით, თქვენ:

ეთანხმებით, რომ სს. "ნიუ ვიჟენ დაზღვევა" უფლებამოსილია, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით დადგენილი წესით, ვაკანსიის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენის და დასაქმების მიზნით, მიზნობრივად, შეზღუდული ვადით დაამუშაოს თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები;

ამასთან, ადასტურებთ, რომ გაქვთ ინფორმაცია თქვენი უფლების შესახებ გამოითხოვოთ/მიიღოთ ინფორმაცია სს "ნიუ ვიჟენ დაზღვევას" მიერ თქვენ შესახებ დამუშავებულ პერსონალურ მონაცემთა თაობაზე. ასევე, კანონით დადგენილი წესით, მოითხოვოთ მათი გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება;

აგრეთვე, ანიჭებთ სს. "ნიუ ვიჟენ დაზღვევას" უფლებას, თქვენი დასაქმების შესახებ უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში, თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები*, შეინახოს და დაამუშაოს მათი მიღებიდან 1 (ერთი) წლის განმავლობაში, იმავე ან სხვა პოზიციაზე დასაქმების შემდგომი განხილვის მიზნით** .

* გარდა ნასამართლეობისა და ჯანმრთელობის მდგომარეობასთან დაკავშირებული ინფორმაციისა, (არსებობის შემთხვევაში) რაც განადგურდება თქვენი დასაქმების შესახებ დადებითი ან უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღებისთანავე;
** 1 (ერთი) წლის განმავლობაში, სადაზღვევო კომპანიაში თქვენი დაუსაქმებლობის შემთხვევაში, ამ ვადის გასვლისთანავე, სრულად განადგურდება თქვენ შესახებ მატერიალური ან/და ელექტრონული ფორმით არსებული ყველა ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები."

განთ. 22 აპრილი 13:58

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00