ფილტრი

ვაკანსიები

სტაჟირება სამოქალაქო და ადმინისტრაციულ სამართალში

ID 71494

შპს "ლუკას" დამწყებ იურისტებს გთავაზობთ სტაჟირებას 3 თვის ვადით სამოქალაქო და ადმინისტრაციულ სამართალში.

ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად.

სტაჟირების გავლა შეუძლიათ როგორც უკვე დიპლომირებულ იურისტებს, ასევე დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებსაც.

სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა.

კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ სივი და სამოტივაციო წერილი მითითებულ მისამართზე: [email protected]

კანდიდატების შერჩევა მოხდება 2 ეტაპად: 1 - აპლიკაციის შერჩევა და 2 - გასაუბრება

განთ. 22 აპრილი 13:34

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

800 ლარი

სარეკლამო ხელოსანი - სტაჟიორი

ID 71493

სარეკლამო კომპანია "პრომოუტერი" 11 წელია, რაც ქმნის სარეკლამო პროექტებს, რომელიც ორიენტირებულია მაღალ ხარისხზე, ოპერატიულობაზე და კრეატიულობაზე. დაკომპლექტებულია გამოცდილი და კომპეტენტური კადრებით, რომლებიც სარგებლობენ სტაბილური შემოსავლით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, უსაფრთხოების მოტივით.

კომპანია ყოველ წელს ვითარდება და ორიენტირებულია ახალი კადრების დამატებით როგორც გამოცდილი, ასვე "სტაჟირების" ადგილზე შესწავლის მსურველებით.

მიმდინარე ვაკანსია: სარეკლამო ხელოსანი - სტაჟიორი
სამუშაო განაკვეთი: სრული - კვირაში 6 დღე
სამუშაო ადგილი: წერეთლის გამზირი 112 (კოკა-კოლასთან)

ძირითადი მოვალეობა:

** წარმოებაში მიმდინარე პროექტების აწყობა დამზადება მონტაჟი
** კონკრეტული დავალებების მიღება ხელმძღვანელიდან
** სხვადასხვა ობიექტებზე ტრანსპორტირების და მონტაჟის შესრულებაში დახმარება,
** სასურველია ხელსაწყოებთან (ხრახნდამჭერი, კუთხსახეხი, შედუღება, მცირე ელექტრობასთან) მეგობრობა
** პრიორიტეტად ჩაითვლება მართვის მოწმობა - B-ან A კატეგორია
** მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილების მქონე პირებს ექნებათ ინდივიდუალური შეთავაზება საუკეთესო პირობებით

უნარ-ჩვევები:

** მიზანდასახული და შედეგებზე ორიენტირებული;
** გუნდური და მეგობრული მუშაობის უნარი;
** ინტერესი ახალი საქმის შესწავლის და განვითარების;
** ენერგიული, დაუზარელი და დეტალებზე ორიენტირებული,

ანაზღაურება: 800 ლარიდან

დაინტერესებულმა პირმა უნდა მოგვწეროთ, მოკლე ბიოგრაფია (CV) Mail: [email protected]

ან დაგვირეკეთ - მობ: 592 15 29 29

აუცილებლად მიუთითეთ სასურველი პოზიცია, თუ რა პოზიციაზე გნებავთ ჩვენთან მუშაობა.

განთ. 22 აპრილი 13:32

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სტუდენტური სტაჟირება

ID 71492

"GBDC Caucasia" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის და ფინანსების ოფიცრის სტაჟიორის პოზიციაზე, CV-ების გამოგზავნა შეგიძლიათ 2024 წლის, 15 მაისამდე. წარმატებული სტაჟიორები მიიღებენ ანაზღაურებას.

დასახელება: მარკეტინგის და ფინანსური პროგნოზირების ოფიცერი

2024 წლის, 15 აპრილიდან, "USAID"-ის, აწარმოე საქართველოს და ევრო კავშირის მიერ დაფინანსებული პროგრამების ფარგლებში, GBDC Caucasia იწვევს სტუდენტებს სტაჟირებაზე.

კერძოდ სტუდენტები მონაწილეობას მიიღებენ ბიზნეს გეგმების და მარკეტინგული გეგმების შემუშავებაში, ონლაინ სოციალური სარეკლამო კამპანიის დაგეგმარება - განხორციელებაში, პროდუქციის და მომსახურების რეკლამისთვის საჭირო კონტენტის შემუშავებაში და სხვა.

ბიზნეს საკონსულტაციო მომსახურებაში ჩართული სტაჟიორი სტუდენტები მიიღებენ ბიზნესის მართვის პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს, რაც არის წინაპირობა საკუთარი ბიზნესის დაწყებისთვის ან კომპანიებში დასაქმებისთვის.

"GBDC Caucasia" (http://www.gbdc.ge) - საქართველოს ბიზნესის განვითარების ცენტრი კავკასია, სახელმწიფო უნივერსიტეტების კურსდამთავრებულების, პროფესორ მასწავლებლების და მოწვეული ექსპერტების მიერ დაარსებული საკონსულტაციო ორგანიზაციაა, რომელიც 20-წელზე მეტია ეხმარება მცირე და საშუალო მეწარმეებს სოფლად სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის: ბიზნეს გრანტების მიღება, გაყიდვების სტიმულირება, ბიზნეს პროცესების დაგეგმარება და დანერგვა.

"GBDC Caucasia"-ის მიზანი არის მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარება და კომპანიების უზრუნველყოფა ბიზნესის პრაქტიკული უნარების მქონე ახალგაზრდებით.

სტუდენტური სტაჟირების მხარდამჭერია:

ვებგვერდი: http://www.jobs.ge

"USAID"-ის ძლიერი სოფლის პროგრამა https://www.facebook.com/USAIDResilientCommunitiesProgram

ივანე ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკის და ბიზნესის ფაკულტეტი https://www.facebook.com/profile.php?id=100064868130559

სტაჟიორი სტუდენტის ფუნქცია მოვალეობები:

- საგრანტო განაცხადების, სრული საპროექტო განაცხადების, ბიზნეს გეგმის ნაწილების შემუშავებაში მონაწილეობა
- ბრენდინგის პროცესებში ჩართულობა (ლოგოს, სლოგანის და PR მესიჯების ჩამოყალიბება)
- ონლაინ სოციალური სარეკლამო რგოლების შემუშავების და ეთერში განთავსების პროცესში ჩართულობა
- ონლაინ საინფორმაციო ბროშურების დიზაინი, დამზადება, გავრცელება
- სამიზნე ჯგუფებზე სიუჟეტების მომზადება და ონლაინ განთავსება
- ონლაინ საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზება
- ონლაინ სტატიების მომზადება ელექტრონული პრესისათვის
- სამიზნე ჯგუფთან (ქალები და ახალგაზრდები სოფლად და სხვა) მოლაპარაკებების წარმოება და საკონსულტაციო მომსახურების შეთავაზება
- ბლოგერებთან ინტერაქცია საზოგადოებრივი დისკუსიების გასამართად
- პროექტების ფარგლებში შემუშავებული სოციალური ონლაინ გვერდების/ვებ გვერდების და ჯგუფების მართვაში მონაწილეობა
- ინგლისურიდან ქართულ ენაზე და ქართულიდან ინგლისურზე პროექტების დოკუმენტების თარგმანში მონაწილეობა
სტაჟიორობის კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:
- უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტი, პრიორიტეტი ენიჭება ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტს და საბუნებისმეტყველო/ჟურნალისტიკის ფაკულტეტს, თუმცა არ არის შეზღუდული სხვა ფაკულტეტები
- სამუშაო გამოცდილება არის უპირატესობა

ცოდნა და უნარები:

- ექსელის (Excel) და სხვა Windows - ის აპლიკაციების ცოდნა
- ფინანსების, მარკეტინგის ან PR - ის საფუძვლების ცოდნა არის უპირატესობა
- პროექტების განხორციელებაში მონაწილეობა არის უპირატესობა
- ონლაინ სოციალური გვერდების მართვა არის უპირატესობა
- გუნდური მუშაობის პრინციპებთან ადვილად ადაპტირების უნარი
- მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი
- დროის ეფექტური მართვის უნარი
- ინგლისური, რუსული და სხვა უცხოური ენების ცოდნა არის მნიშვნელოვანი

სხვა თვისებები:

- ენერგიული
- შრომისმოყვარე
- ორგანიზებული
- კომუნიკაბელური
- პუნქტუალური
- დეტალებზე ორიენტირებული

დაინტერესებულმა სტუდენტებმა მოგვაწოდეთ CV და მოკლე სამოტივაციო წერილი ქართულ ან ინგლისურ ენაზე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - სტაჟიორი სტუდენტი.

უპირატესობა მიენიჭება კანდიდატებს რომლებიც დაურთავენ სამოტივაციო წერილს ან რეკომენდატორების (ლექტორის, ექსპერტის ან სხვა) საკონტაქტო ინფორმაციას (სახელი და გვარი, ელ. ფოსტა და ტელეფონი).
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში მოგვწერეთ Whatsup - ში +995 577 577750 ან +995 599 526748, აღნიშნულ ნომრებზე მხოლოდ მოწერის შემდეგ გიპასუხებთ, ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი მესენჯერით. ელ-ფოსტაზე [email protected] CV - ის გამოგზავნის შემდეგ მიიღებთ უკუკავშირს, CV - ში ნათლად უნდა ჩანდეს თქვენი ცოდნის და გამოცდილების შესახებ.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 აპრილი 13:30

ბოლო ვადა დღეს 00:00

რეგისტრატორი გუდაურში

ID 71485

სასტუმრო "MONTE" აცხადებს ვაკანსიას რეგისტრატორის პოზიციაზე.

ლოკაცია: გუდაური

ადმინისტრატორი

ძირითადი მოვალეობები:

** სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და გაცილება;
** სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
** სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
** სისტემაში არსებული მიმდინარე დღის ჯავშნების მომზადება (სარეგისტრაციო ბარათების ბეჭდვა, გასაღებების დამზადება);
** სამუშაო დღის დასასრულსა და დასაწყისში სასტუმროში არსებულ სხვა დეპარტამენტებში საჭირო ინფორმაციის გადაცემა;
** შემოსული რეზერვაციების და სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
** სასტუმროს პროგრამაში (area.ly) მუშაობა პოზიციისთვის განკუთვნილი ფუნქციებით;
** მომხმარებლებთან სატელეფონო, პირდაპირი თუ ელ-ფოსტით კომუნიკაცია, მიმოწერის კულტურისა და სტანდარტების დაცვა;
** სტუმრებისთვის ინფორმაციის მიწოდება რეგიონის ღირსშესანიშნაობების შესახებ და საჭიროების შემთხვევაში მათი სწორი გადამისამართება;
** გაუთვალისწინებელ პრობლემებზე დროული რეაგირება და სწრაფი გადაჭრის გზების მოძიება;
** სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.

საჭირო უნარები:

** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა, დამატებით სხვა უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

პირობები:

** სასტუმრო უზრუნველყოფს კვებითა და საცხოვრებლით.
** გთავაზობთ კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 15:37

ბოლო ვადა დღეს 00:00

კონსულტანტი ბაკურიანში

ID 71484

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე ქალაქ ბაკურიანში.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ბაკურიანი, დავით აღმაშენებლის ქ. 14

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიციირება.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორაციული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS Word, Excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: [email protected] და საგნის ხაზში მიუთითოთ პოზიციის სათაური (კონსულტანტი, ბაკურიანი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 აპრილი 15:33

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

დილერი ბაკურიანში

ID 71483

კაზინო "ოპერა ლიდერბეთი" აცხადებს ვაკანსიას დილერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი
სამუშაო დღეები: ცვლიანობის განრიგი
ანაზღაურება: 800 აშშ დოლარიდან (ექვივალენტი ლარში) + ბონუსი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური ენა (სასურველია რუსულიც);
** კომუნიკაციის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** სტაბილურ და კონკურენტულ ანაზღაურება;
** საცხოვრებლით უზრუნველყოფა;
** კვებით უზრუნველყოფა;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** კარიერული ზრდა და განვითარება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ.მისამართზე [email protected] აუცილებლად მიუთითეთ სათაურის (Subject) ველში პოზიციის დასახელება.

შეტყობინება: ლიდერბეთი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიდერბეთისთვის ხელმისაწვდომი გახდება, კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, კომპანიის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

განთ. 19 აპრილი 15:31

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

ბარ-მენეჯერი ყაზბეგში

ID 71480

სასტუმრო "მეხუთე სეზონი", რომელიც მდებარეობს ყაზბეგში, კერძოდ ჯუთაში აცხადებს ვაკანსიას ბარ-მენეჯერისა და მზარეულის პოზიციაზე.

სასურველია, გამოცდილება მსგავს სფეროში და ბარ მენეჯერმა იცოდეს ინგლისური საკომუნიკაციო დონეზე.

დაინტერესებული პირები დაგვიკავშირდნენ: 555 01 15 15, ან გამოგვიგზავნონ რეზიუმე: [email protected]

განთ. 19 აპრილი 15:25

ბოლო ვადა დღეს 00:00

მენეჯერის ასისტენტი ყაზბეგში

ID 71479

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი, მიცკევიჩის ქ. 29 (ყაზბეგის 14ბ)

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ფასდაკლების ბარათი;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** ფიტპასი;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიციირება.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორაციული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სააღრიცხვო პროცესების მართვა - სალაროსა და ფულადი ოპერაციების მართვა და კონტროლი, აღწერის პროცესის მართვა;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS word, excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: [email protected] და საგნის ხაზში მიუთითოთ პოზიციის სათაური (მენეჯერის ასისტენტი, ყაზბეგი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:

გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.

თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა. კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 აპრილი 15:23

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

მზარეული ყაზბეგში

ID 71477

კაფე-რესტორანი "ყაზბეგია" მდებარეობს სტეფანწმინდაში და ორიენტირებულია ქართულ სამზარეულოზე.

"ყაზბეგია" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:

1. მზარეული

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
** პუნქტუალურობა;
** მოწესრიგებულობა.
** გუნდური მუშაობის უნარი.
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის და სწრაფი რეაგირების უნარი.
** შესაბამისი მარაგების უზრუნველყოფა.
** რეცეპტურისა და კალკულაციის დაცვა კერძის მომზადების დროს.
** უსაფრთხოების, ჰიგიენისა და სანიტარული სტანდარტების დაცვა.
** სურსათის უვნებლობის კანონმდებლობით გათვალისწინებული ნორმების დაცვა.
** პროდუქტის სწორად შენახვის კონტროლი.
** ინგრედიენტების სიჯანსაღისა და სისუფთავის კონტროლი.

პირობები:

** სამუშაო ადგილი: ყაზბეგი/სტეფანწმინდა.
** დაწყების თარიღი: სასწრაფოდ.
** სამუშაო საათები: დილის 9-დან, საღამოს 10-11-მდე გრაფიკით.
** ხელფასი: 100 ლარი დღეში

2. მიმტანი

მიმტანის მოვალეობაში შედის:

** სტუმრის დახვედრა კეთილგანწყობით;
** სტუმრებისთვის მენიუს მიხედვით კერძების და სასმელების შეთავაზება;
** სტუმრების შეკვეთების მიღება და დროული მომსახურების უზრუნველყოფა;
** სტუმრებისთვის ყურადღების მიქცევა, პოზიციის კონტროლი;
** სუფრის გაწყობა/გასერვირება (მაგიდების და დამხმარე სერვის/კარადის
მომზადება);

მოთხოვნები:

** ინგლისური ენის ცოდნა
** კომუნიკაბელურობა;
** მომსახურების სანიმუშო მანერები;
** გამართული მეტყველება;
** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობა;

პირობები:

** სამუშაო ადგილი: ყაზბეგი/სტეფანწმინდა.
** დაწყების თარიღი: სასწრაფოდ.
** სამუშაო საათები: დილის 9 დან, საღამოს 10-11 მდე გრაფიკით.
** ხელფასი: 50 ლარი დღეში.

კონტაქტი: [email protected]. 599190141.

განთ. 19 აპრილი 15:20

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სასტუმროს ადმინისტრატორი მესტიაში

ID 71474

სასტუმრო Chalet Mestia აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასტუმრო ინდუსტრიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ქართული და ინგლისური ენების ცოდნა (დამატებითი უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად);
** საოფისე და ჯავშნების მიმღები პროგრამების ცოდნა;
** დამოუკიდებლად, ასევე როგორც გუნდურად მუშაობის უნარი;
** ყურადღებიანი და მობილიზებული;
** სტრესულ სიტუაციაში სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;

მოვალეობები:

** სტუმრების მიღება, განთავსებისა და გაცილება;
** სატელეფონო ზარებსა და შეტყობინებებზე პასუხი და სრული ინფორმაციის მიწოდება;
** სტუმრების მომსახურების მაღალი ხარისხით უზრუნველყოფა;
** თანამშრომლებისთვის დღის გეგმის ყოველდღიური გაცნობა და თანამშრომელთა ფუნქციების განაწილება;
** სხვადასხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება;

გრაფიკი: სრული განაკვეთი
დამატებითი სარგებელი: საცხოვრებელი და კვებითი უზრუნველყოფა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადაა 15 მაისი.

განთ. 19 აპრილი 14:13

ბოლო ვადა დღეს 00:00

1500 ლარი

ბუღალტერი

ID 68295

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან მოყოლებული დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. "მადარტის" უპირატესობას კონკურენტებთან მიმართებაში განსაზღვრავს ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოება, მრავალფეროვანი ასორტიმენტი, მოქნილი და გამარტივებული მიტანისა და შეკვეთის სერვისი და მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ორიენტირებული მომსახურების შეთავაზება.

კომპანია "მადარტი" აცხადებს ბუღალტრის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე; 09:00 - 18:00
საწყისი ანაზღაურება: 1200-1500 ლარი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** დროული და სწორი ბუღალტრული აღრიცხვისა და ანგარიშგების წარმოება;
** სააღრიცხვო პოლიტიკის ფორმირება და მისი განხორციელების ღონისძიების ჩამოყალიბება;
** თანამედროვე ტექნიკური საშუალებებისა და ტექნოლოგიების დანერგვა;
** საბუღალტრო დოკუმენტების დროული და სწორად შედგენის კონტროლი;
** ფინანსური დირექტორის მიერ გაცემული სხვა დავალებების შესრულება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

კომპანია მადარტი გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 21 მარტი 2022 12:29

ბოლო ვადა 21 აპრილი 2025 00:00