ფილტრი

ვაკანსიები

1500 ლარი

საწყობის მენეჯერი

ID 71507

კომპანია "ვინ ვინ", აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე, თბილისში.

შპს "ვინ ვინ" არის სწრაფად მზარდი კომპანია, რომელიც გთავაზობთ სილამაზის სალონის ინვენტარის ყველაზე მრავალფეროვან არჩევანს. კომპანია ორიენტირებულია პროცესების ოპტიმიზაციაზე და ნერგავს ტექნოლოგიებს როგორიცაა სელფი, საკურიერო აპლიკაცია და ა.შ. კომპანიას გამოარჩევს თანამშრომლებისადმი ლოიალური დამოკიდებულება და მათზე ზრუნვის კულტურა.

სამუშაო ადგილი: ბელიაშვილის 43ა
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით-10:00-17:00, შაბათს: 11:00-15:00 (შესაძლებელია, სამუშაო გრაფიკის განხილვა და ცვლილება, ინდივიდუალურად)
ანაზღაურება: 1500 ლარი
კვების თანხა 150 ლარი თვეში
ბონუსი რეალიზაციის მიხედვით (საშუალოდ 100-დან 150 ლარამდე)
ზეგანაკვეთური საათების ანაზღაურება

საწყობის მენეჯერი ყოველდღიური ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის საწყობებში პროდუქციის განლაგების რუკის შემუშავება და მისი მართვა, კონტროლი
** საწყობებში არსებული პროდუქციის მარაგების მართვა, დეფიციტური და ჭარბი პროდუქციის თაობაზე შესაბამისი პერსონალის ინფორმირება
** საწყობებში არსებული პროდუქციის აღრიცხვიანობის სისტემის შექმნა და მართვა
** საწყობში პროდუქციის მიღების და გაცემის პროცესების სისტემის შექმნა და მისი განხორციელების კონტროლი
** საბაჟოდან მოსული პროდუქციის მითვლა, შემოწმება და საწყობში განთავსება
** საწყობებში ჰიგიენური და სტრუქტურული წესრიგის უზრუნველყოფა
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება, მისი თანამდებობრივი ფუნქცია-მოვალეობების ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** ექსელის საბაზისო დონეზე ცოდნა

პერსონალური უნარები:

** დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
** მოწესრიგებულობა
** კონტროლის უნარი

თანამშრომლის სარგებლის სისტემა:

** ჯანმრთელობის დაზღვევის საბაზისო პაკეტი
** კომპანია უზრუნველყოფს კვებას
** Dealz.ge - შიდა კორპორატიული 0% პროცენტიანი განვადება
** ფიტპასის თანადაფინანსება
** დასვენების დღე საკუთარ დაბადების დღეზე
** 24 დღიანი შვებულება და 4 დამატებითი თავისუფალი დღე
** კორპორატიული შეკრებები - 3 თვეში ერთხელ (გუნდის წევრების დაფასების და მათდამი მადლიერების ღონისძიებები)
** ხელფასის ყოველწლიური ზრდა სტაჟის და ქვეყანაში არსებული ინფლაციის
** მიხედვით
** დღის განმავლობაში, მნიშვნელოვანი პირადი საქმეებისთვის, გონივრული ვადით განთავისუფლების შესაძლებლობა
** შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვა
** საპენსიო ფონდში ფიზიკური პირის მიერ განსახორციელებელ აუცილებელ შენატანს იხდის კომპანია
** მეგობრული და სტრესისგან თავისუფალი გარემო

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

უკუკავშირს მიიღებს ყველა დაინტერესებული კანდიდატი!

შპს "ვინ ვინ"-ის მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, თქვენ ეთანხმებით, რომ შპს "ვინ ვინ" უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები, რომელიც ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება ერთი წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "ვინ ვინ"-ის მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:29

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

2000 ლარი

ცხელი კერძების მზარეული

ID 71506

რესტორანი "ადრე" აცხადებს ვაკანსიას, ცხელი კერძების მზარეულის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი. კოტე აფხაზის ქ. 27

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** კერძების მომზადება და ხარისხის კონტროლი
** ხარისხის და ჰიგიენის დაცვა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებული
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

ანაზღაურება: 2000 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: 9 საათი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე 558-32-38-96
ან მოგვწერეთ რეზიუმე მისამართზე [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:27

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

70 ლარი

მეხინკლე

ID 71505

რესტორანი "ადრე" აცხადებს ვაკანსიას მეხინკლის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი, კოტე აფხაზის ქ. 27

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მეხინკლედ მუშაობის გამოცდილება
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დროის მართვის უნარი
** ყურადღებიანი და მობილიზებული

სამუშაო გრაფიკი: 7 სთ
ხელფასი: დღიური 70 ლარი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე 558 32 38 96 ან მოგვწერეთ რეზიუმე მისამართზე [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:26

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

Sales and Account სტაჟიორი

ID 71504

"TNET" (Technology Network) წარმოადგენს ყველაზე დიდ ტექნოლოგიურ კომპანიას საქართველოში რომელიც TBC PLC ჯგუფის წევრია.

"თინეთი" 10 ციფრულ პლატფორმასა და 5 მობილურ აპლიკაციას აერთიანებს. ამ პლატფორმებს თვეში 2 მილიონამდე უნიკალური მომხმარებელი ჰყავს, რაც ქვეყნის ზრდასრული მოსახლეობის 70%-ია და ჯამში საქართველოს ინტერნეტ ტრაფიკის 40%-ს მოიცავს.

"თინეთში" შემავალი ციფრული პროდუქტები 4 ძირითადი მიმართულებით არის წარმოდგენილი: ცხოვრების სტილი, ელექტრონული კომერცია, ავტო და უძრავი ქონება (Super APP, Myauto.ge, Myhome.ge, Mymarket.ge, Myparts.ge, Myshop.ge, Vendoo.ge, Swoop.ge, Tkt.ge, Livo.ge)

შემოუერთდი ჩვენს გუნდს, Sales and Account Intern-ის პოზიციაზე!

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის 129ა;
ანაზღაურებადი სტაჟირების ხანგრძლივობა: 6 თვე

"თინეთში" სტაჟირების განმავლობაში შესაძლებლობა გექნება:

** გაეცნო გაყიდვების სრულ ციკლს;
** შეისწავლო ჩვენი პროდუქტი და გააცნო პოტენციურ პარტნიორებს;
** ჩაერთო ექაუნთ მენეჯმენტის პროცესებში;
** გაეცნო სარეკლამო ბანერების და ციფრული მარკეტინგის მიმართულებას;

ეს ვაკანსია შენთვის საინტერესოა, თუ:

** ხარ ბაკალავრის ბოლო კურსის სტუდენტი ან კურსდამთავრებული, ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის მიმართულებით;
** ფლობ MS Office პროგრამებს;
** ხარ მოტივირებული და განვითარებაზე ორიენტირებული.

"თინეთში" დაგხვდება:

** ცოდნის გაზიარების და უწყვეტი სწავლების კულტურა;
** ინოვაციებზე, ზრდაზე ორიენტირებული გუნდი;
** მრავალფეროვანი, თანასწორი და ინკლუზიური ფასეულობები;
** სრული მხარდაჭერა შენი განვითარების გზაზე;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა, რომელიც მოსვლისთანავე გაგიაქტიურდება;
** კორპორაციული შეთავაზებები ჯანსაღი ცხოვრების სტილისთვის და შენი კომფორტისთვის;
** მოქნილი სამუშაო გარემო.

თუ გსურს, რომ შემოუერთდე საქართველოში ყველაზე დიდ ციფრულ ეკოსისტემას გამოგვიგზავნე რეზიუმე და სათაურში მიუთითე ვაკანსიის დასახელება: [email protected]

პერსონალური მონაცემების დაცვა:

შპს "თინეთი" კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას ახორციელებს, არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენისა და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად, კერძოდ:

** თქვენ შესახებ პერსონალური ინფორმაცია მუშავდება არაუმეტეს 3 წლის ვადით;
** თქვენ უფლებამოსილი ხართ მოითხოვოთ ინფორმაცია იმ მონაცემების თაობაზე, რასაც შპს "თინეთი" ამუშავებს თქვენს შესახებ;
** თქვენ უფლებამოსილი ხართ მოითხოვოთ თქვენი პერსონალური მონაცემების გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა და/ან განადგურება. ამისთვის, მოგვმართეთ ელფოსტაზე: [email protected];
** რეზიუმეს საკონტაქტო მეილზე გამოგზავნით ან სხვაგვარად მოწოდებით, თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.

დისკრიმინაციის წინააღმდეგ პოლიტიკა:

შპს "თინეთი" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

განთ. 22 აპრილი 14:04

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

700 ლარი

ტექნიკური დამხმარე - სტაჟიორი

ID 71502

კომპანია "LAB Technologies" აცხადებს სტაჟირებას ტექნიკური დამხმარის პოზიციაზე. ვეძებთ მოტივირებულ, ნიჭიერ და განვითარებაზე ორიენტირებულ ახალგაზრდას, რომელიც შემოუერთდება ჩვენს გუნდს.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნ. ბოხუას #6
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი- პარასკევი, სწავლასთან შეთავსებით
ანაზღაურება: 700 ლარი
სტაჟირების პერიოდი: 6 თვე

ჩვენს შესახებ:

IT კომპანია "ლაბ ტექნოლოჯი" მოღვაწეობს საქართველოს ბაზარზე 2008 წლიდან და სთავაზობს მომხმარებლებს ისეთ IT გადაწყვეტილებებს როგორიცაა:

** მონაცემთა სანახი სისტემები;
** ქსელური გადაწყვეტილებები;
** კიბერ უსაფრთხოება;
** პროგრამული უზრუნველყოფა;
** პერსონალური სისტემები;
** საინჟინრო მომსახურება;

ჩვენი მომხმარებლები არიან მცირე, საშუალო და მსხვილი ბიზნესის წარმომადგენლები და სახელმწიფო სექტორი.

"ლაბ ტექნოლოჯი" საქართველოში წარმოადგენს 20-ზე მეტ საერთაშორისო ბრენდს როგორიცაა: CISCO, DellEMC, HP Inc., Lenovo, NetApp, Hewlett Packard Enterprise, Palo Alto, Aruba, Nakivo, Extreme Networks and etc.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** IT სერვისის სამსახურის უფროსის დახმარება საჭიროებიდან გამომდინარე;
** ოპერაციების მენეჯერის დახმარება საწყობის მოწყობა/მოწესრიგებაში;
** ოფის-მენეჯერის დახმარება სხვადასხვა საოფისე საქმიანობის განხორციელებაში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უცხო ენების ცოდნა საშუალო დონეზე;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული მახასიათებლები:

** ორგანიზებული;
** მოტივირებული;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** მეგობრულ და კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
** კორპორატიული სტანდარტების შესწავლის საშუალებას;
** კომპანიაში დასაქმების რეალურ პერსპექტივას;
** IT ბაზრის შესწავლის საშუალებას;

ჩვენი ოფისის მისამართი: თბილისში, ნოდარ ბოხუას 6

საიტი: https://www.lab.ge

სოც. ქსელები: FacebookLinkedIn

ტელ.: 032 229 06 09

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელ ფოსტაზე: [email protected].

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის და გაცნობებთ, რომ, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, საქართველოს კანონის "პერსონალური მონაცემთა დაცვის შესახებ" შესაბამისად ექვემდებარება შენახვა-დამუშავებას 1 წლის განმავლობაში.

ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ დაქირავებულსა და კანდიდატს, მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად. IT კომპანია LAB გამორიცხავს ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას შერჩევისა და თანამშრომლობის ყველა ეტაპზე.

განთ. 22 აპრილი 14:01

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00

სტაჟირება გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტში

ID 71501

ჩვენ უწყვეტი ენერგიის, პროგრესის, შესაძლებლობებისა და სასიკეთო გარდამტეხი ცვლილებების ძრავა ვართ. 28 წელია, ვზრუნავთ ავტოსფეროს განვითარებაზედა მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ.

ჩვენი ნებისმიერი წარმატების უკან დგანან პროფესიონალი და გამბედავი ადამიანები, რომლებსაც სჯერათ, რომ თუ ინდომებ, შეუძლებელი არაფერია.

"თეგეტაში" ვქმნით სამუშაო გარემოს, სადაც ერთმანეთს მხარს ვუჭერთ, ყოველდღე ახალს ვსწავლობთ და გამოწვევებს გუნდურად ვპასუხობთ. განვითარება ჩვენი მამოძრავებელი ძალაა და პროგრესის გზაზე ახალ თანამგზავრებს ვეძებთ.

ამჯერად, "თეგეტა ჰოლდინგის" შვილობილი კომპანია "თეგეტა პრემიუმ ვიიქელს" პორშეს ბრენდის სახელით აცხადებს სტაჟირებას გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტში.

"თეგეტა ჰოლდინგის" სტაჟირების პროგრამა სტუდენტებს საშუალებას მისცემს, გაეცნონ საავტომობილო სფეროს ლიდერი კომპანიის სამუშაოს სპეციფიკას, მოსინჯონ საკუთარი ძალების სხვადასხვა მიმართულებით და გახდნენ წარმატებული გუნდის წევრები.

** სტაჟირება ანაზღაურებადია;
** გრაფიკი - მოქნილი;
** ხანგრძლივობა - 6 თვე.

ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს:

** რომელიც არის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ან ბაკალავრი;
** შეუძლია ანალიტიკური აზროვნება;
** ფლობს ინგლისურ ენას;
** რომელსაც აქვს საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** აქვს ინტერესი საავტომობილო სფეროს და ავტონაწილების მიმართულებით;
** ეხერხება საქმის ორგანიზება და გეგმის შედგენა;
** არის დეტალებზე ორიენტირებული;
** აქვს ადაპტაციის კარგი უნარი.

"თეგეტაში" დაგხვდება:

** პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო;
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა;
** სხვადასხვა ტიპის კორპორაციული შეთავაზებები და ფასდაკლებები;
** მრავალფეროვანი ტრენინგები და სასწავლო პროგრამები.

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-cars/detail-view?vacancyId=1318

"თეგეტა ჰოლდინგში" თანასწორობა უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა. ჩვენ ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც წინასახელშეკრულებო, ისე შრომით ურთიერთობებში და სწორედ ამიტომ, ჩვენთან დასაქმებულ თითოეულ ადამიანს უსაფრთხო, არადისკრიმინაციულ და თანასწორ სამუშაო გარემოს ვთავაზობთ, სადაც მისი ფუნდამენტური სოციალური და კულტურული უფლებები დაცულია.

განთ. 22 აპრილი 13:59

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00

400 ლარი

სტაჟირება AML და სპეციალური რისკების მართვის სამსახურში

ID 71500

სს "ნიუ ვიჟენ დაზღვევა" აცხადებს ანაზღაურებადი სტაჟირების პროგრამას AML და სპეციალური რისკების მართვის სამსახურში, სტაჟიორის პოზიციაზე.

სტაჟირების ხანგრძლივობა: 1-3 თვემდე
სტაჟირების გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი, 10:00 საათიდან 17:00 საათამდე, შესვენება -13:00 საათიდან 14:00 საათამდე.
სტაჟირების ტიპი: ანაზღაურებადი
ანაზღაურების ოდენობა: 400 ლარი (NET)
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ევ. მიქელაძის 1ბ

მნიშვნელოვანი ინფორმაცია: სტაჟირების ფარგლებში თქვენ მიიღებთ მნიშვნელოვან გამოცდილებას და განავითარებთ საჭირო უნარებს, გაეცნობით თანამედროვე ორგანიზაციის სტრუქტურასა და მუშაობის პრინციპებს.

წარმატებული სტაჟირების შემთხვევაში, თქვენ მოგეცემათ შესაძლებლობა გახდეთ სს "ნიუ ვიჟენ დაზღვევის" თანამშრომელი - AML ოფიცერი/სპეციალური რისკების მართვის სპეციალისტი, როგორც სტაჟირების დასრულების შემდეგ, ასევე - სტაჟირების მსვლელობის პერიოდში.

სტაჟირების პერიოდში შეისწავლით:

** შემოსული მოთხოვნების დამუშავებას, საჭირო ინფორმაციის მოძიებას, დოკუმენტაციის/ინფორმაციის ანალიზს სადაზღვევო კომპანიაში დამტკიცებული რეგლამენტის მიხედვით.
** სტანდარტული ხელშეკრულებების ფორმების შევსებას, გარანტიების/პოლისების ფორმების მომზადებას.
** სტანდარტული დოკუმენტაციის მომზადებას (წერილები, შეტყობინებები და ა.შ.).
** კლიენტებთან/სადაზღვევო აგენტებთან კომუნიკაციას.
** დამდგარი შემთხვევის რეგისტრაციას პროგრამაში.
** სადაზღვევო კომპანიის ფინანსური და საოპერაციო რისკების მართვასთან დაკავშირებული ყოველდღიურ აქტივობებს, შესაბამისი ანგარიშგებებისა და დასკვნების მომზადებას, მნიშვნელოვანი მაჩვენებლების მონიტორინგს, ანალიზს და შესაბამისი რეკომენდაციების მომზადებას.
** AML შესაბამისობის ფარგლებში სადაზღვევო აგენტების/კლიენტების მიერ გამოგზავნილი დოკუმენტაციის შესწავლა/გადამოწმებას.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება.
ასევე, განიხილება მე-3 ან მე-4 კურსის სტუდენტი (სასურველია იურიდიული მიმართულებით);
** ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა (B1 დონე);
** ძირითადი საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** სირთულეების დაძლევის უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** შედეგებზე ორიენტირებული;
** პუნქტუალური, ორგანიზებული
** კრეატიული, ინიციატივიანი.

სტაჟიორის რეკრუტირების პროცესი წარიმართება ორ ეტაპად:

** შერჩეულ კანდიდატებთან გასაუბრება;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული დავალების შესრულება.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 02.05.2024
სტაჟირების პროგრამის დაწყების პერიოდი: 2024 წლის მაისი

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და შეგახსენებთ, რომ შეზღუდული დროიდან და ვაკანსიის მნიშვნელობიდან გამომდინარე, შესაძლებელია, "ნიუ ვიჟენ დაზღვევამ" შერჩევის პროცესი დაიწყოს ვაკანსიის მიმდინარეობის პარალელურად. შესაბამისად, კომპანია მიესალმება თქვენ მიერ, რაც შეიძლება მოკლე ვადაში გადმოგზავნილ რეზიუმეს.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე [email protected] და "SUBJECT" ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "სტაჟირება AML და სპეციალური რისკების მართვის სამსახურში"

გისურვებთ წარმატებას!

"სადაზღვევო კომპანიის მიერ გამოცხადებულ ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, მათ შორის და არამხოლოდ, თქვენი რეზიუმეს (CV-ს) გამოგზავნით, თქვენ:

ეთანხმებით, რომ სს. "ნიუ ვიჟენ დაზღვევა" უფლებამოსილია, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით დადგენილი წესით, ვაკანსიის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენის და დასაქმების მიზნით, მიზნობრივად, შეზღუდული ვადით დაამუშაოს თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები;

ამასთან, ადასტურებთ, რომ გაქვთ ინფორმაცია თქვენი უფლების შესახებ გამოითხოვოთ/მიიღოთ ინფორმაცია სს "ნიუ ვიჟენ დაზღვევას" მიერ თქვენ შესახებ დამუშავებულ პერსონალურ მონაცემთა თაობაზე. ასევე, კანონით დადგენილი წესით, მოითხოვოთ მათი გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება;

აგრეთვე, ანიჭებთ სს. "ნიუ ვიჟენ დაზღვევას" უფლებას, თქვენი დასაქმების შესახებ უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში, თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები*, შეინახოს და დაამუშაოს მათი მიღებიდან 1 (ერთი) წლის განმავლობაში, იმავე ან სხვა პოზიციაზე დასაქმების შემდგომი განხილვის მიზნით** .

* გარდა ნასამართლეობისა და ჯანმრთელობის მდგომარეობასთან დაკავშირებული ინფორმაციისა, (არსებობის შემთხვევაში) რაც განადგურდება თქვენი დასაქმების შესახებ დადებითი ან უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღებისთანავე;
** 1 (ერთი) წლის განმავლობაში, სადაზღვევო კომპანიაში თქვენი დაუსაქმებლობის შემთხვევაში, ამ ვადის გასვლისთანავე, სრულად განადგურდება თქვენ შესახებ მატერიალური ან/და ელექტრონული ფორმით არსებული ყველა ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები."

განთ. 22 აპრილი 13:58

ბოლო ვადა 17 მაისი 00:00

ანაზღაურებადი სტაჟირება მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდში

ID 71499

"Self.HR" არის ტექნოლოგიური სტარტაპი, რომელიც ქმნის ციფრულ გადაწყვეტილებებს HR ბიზნეს პროცესების ავტომატიზაციისთვის. "Self.HR"-ის სისტემით 700-ზე მეტი ქართული თუ საერთაშორისო კომპანიის HR ბიზნეს პროცესი იმართება, ხოლო "Self.HR"-ის აპლიკაციით ყოველდღიურად მათი 90 000- ზე მეტი თანამშრომელი სარგებლობს.

სელფის გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, ენერგიულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ ადამიანს მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდში სტაჟირების 3 თვიან პროგრამაზე.

** თუ გიყვარს ტექნოლოგიები
** თუ გინდა განავითარო შენი პროფესიული უნარები
** თუ გიყვარს გამოწვევები და არ უშინდები სიახლეებს

მაშინ აღნიშნული სტაჟირების პროგრამა შენთვისაა.

სტაჟირების პროგრამის ფარგლებში სტაჟიორი ჩართული იქნება შემდეგ პროცესებში:

** სისტემურ განახლებებზე პარტნიორ კომპანიებთან ინფორმაციის მიწოდების პროცესში ჩართულობა
** სისტემის ფუნქციონალების შესახებ მინი ტრენინგების ჩატარება
** მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევის პროცესში ჩართულობა
** ხანგრძლივობა: 3 თვე

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართ ინტერესი
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
** კარგი საკომუნიკაციო უნარები

რას ვთავაზობთ კანდიდატს:

** ყოველთვიური ფიქსირებული ანაზღაურება - 400 ლარი
** სტუდენტებზე მორგებული გრაფიკი (კვირაში 30 სთ)
** სამუშაო ადგილი: ა. პოლიტკოვსკაიას 3
** კომფორტულ სამუშაო გარემოს და პროფესიონალებით დაკომპლექტებულ გუნდს;
** სწრაფ განვითარებასა და კარიერულ წინსვლას;

თუ დაინტერესდით ჩვენი სტაჟირების პროგრამით, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

არ დაგავიწყდეთ, სათაურის ველში ვაკანსიის დასახელების მითითება.

წარმატებებს გისურვებთ!

მოთხოვნილი დოკუმენტის/ინფორმაციის გადმოგზავნით დასაქმების მსურველი (შემდგომში აგრეთვე "კანდიდატი") ადასტურებს, რომ მის მიერ მიწოდებული ინფორმაცია (პირადი მონაცემები, მოწოდებულ დოკუმენტებში მოცემული სხვა მონაცემები, რეზიუმე, დიპლომ (ებ)ი, სერტიფიკატ (ებ)ი და სხვა ნებისმიერი მოწოდებული დოკუმენტაცია), არის უტყუარი. დამსაქმებელი იღებს ვალდებულებას მოპოვებული ინფორმაცია დაამუშაოს იმ მოცულობით და ფარგლებში, რომელიც საჭიროა მიზნის მისაღწევად. მოპოვებული ინფორმაცია დამსაქმებელთან ინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით, ხოლო ნებისმიერი სადავო საკითხის შემთხვევაში, რომელსაც შეიძლება შემხებლობა ჰქონდეს კანდიდატთან ან მოპოვებულ ინფორმაციასთან, შესაბამისი დავის დასრულებამდე. ამასთან, სადავო გარემოებების არსებობისას, დამსაქმებელი უფლებამოსილია, მოპოვებული ინფორმაცია გადასცეს შესაბამის კომპეტენტურ ორგანოებს. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის. პერსონალურ მონაცემთა დაცვის მაღალი სტანდარტის დანერგვისა და მათ დამუშავებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკითხისა თუ წამოჭრილი პრობლემის მაქსიმალურად ეფექტურად მართვის/გადაჭრის მიზნით, წინამდებარე თანხმობის გამცემი პირი უფლებამოსილია, კონსულტაციისთვის, ნებისმიერ დროს მიმართოს დამსაქმებლის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცერს და არსებული საჭიროებიდან გამომდინარე, მაქსიმალურად მოკლე ვადაში მიიღოს კვალიფიციური და ოპერატიული მომსახურება. გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს.

განთ. 22 აპრილი 13:55

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სტაჟირება საწყობის მიმართულებით

ID 71498

ჩვენ უწყვეტი ენერგიის, პროგრესის, შესაძლებლობებისა და სასიკეთო გარდამტეხი ცვლილებების ძრავა ვართ. 28 წელია, ვზრუნავთ ავტოსფეროს განვითარებაზე და მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ.

ჩვენი ნებისმიერი წარმატების უკან დგანან პროფესიონალი და გამბედავი ადამიანები, რომლებსაც სჯერათ, რომ თუ ინდომებ, შეუძლებელი არაფერია.

თეგეტაში ვქმნით სამუშაო გარემოს, სადაც ერთმანეთს მხარს ვუჭერთ, ყოველდღე ახალს ვსწავლობთ და გამოწვევებს გუნდურად ვპასუხობთ. განვითარება ჩვენი მამოძრავებელი ძალაა და პროგრესის გზაზე ახალ თანამგზავრებს ვეძებთ.

ამჯერად, თეგეტა ჰოლდინგის შვილობილ კომპანიაში "თეგეტა პრემიუმ ვიიქელს" მაზდას სახელით აცხადებს სტაჟირებას საწყობის მიმართულებით.

თეგეტა ჰოლდინგის სტაჟირების პროგრამა სტუდენტებს საშუალებას მისცემს, გაეცნონ საავტომობილო სფეროს ლიდერი კომპანიის სამუშაოს სპეციფიკას, მოსინჯონ საკუთარი ძალები სხვადასხვა მიმართულებით და გახდნენ წარმატებული გუნდის წევრები.

სტაჟირება ანაზღაურებადია;
გრაფიკი - მოქნილი;
ხანგრძლივობა - 6 თვე.

ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს:

** რომელიც არის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ან ბაკალავრი;
** რომელსაც აქვს საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რომელიც არის ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული.

თეგეტაში დაგხვდება:

** პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო;
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა;
** სხვადასხვა ტიპის კორპორაციული შეთავაზებები და ფასდაკლებები;
** მრავალფეროვანი ტრენინგები და სასწავლო პროგრამები.

თეგეტა ჰოლდინგში, თანასწორობა უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა. ჩვენ ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც წინასახელშეკრულებო, ისე შრომით ურთიერთობებში და სწორედ ამიტომ, ჩვენთან დასაქმებულ თითოეულ ადამიანს უსაფრთხო, არადისკრიმინაციულ და თანასწორ სამუშაო გარემოს ვთავაზობთ, სადაც მისი ფუნდამენტური სოციალური და კულტურული უფლებები დაცულია.

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-cars/detail-view?vacancyId=1309

განთ. 22 აპრილი 13:51

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

აუდიტის სტაჟიორი

ID 71497

აუდიტორული და საკონსულტაციო ფირმების გლობალური ქსელი "Moore Global Network Limited"-ის დამოუკიდებელი წევრი კომპანია "Moore Abc", რომელიც რეგისტრირებულია აუდიტორული ფირმების სახელმწიფო რეესტრში, რომელსაც მინიჭებული აქვს სდპ აუდიტის უფლებამოსილება აცხადებს ვაკანსიას სტაჟიორის პოზიციაზე აუდიტის დეპარტამენტში. (http://www.moore-georgia.ge)

აუდიტორული და საკონსულტაციო ფირმების გლობალური ქსელი "Moore Global Network LImited" - წარმოდგენილია 114 ქვეყანაში 600-ზე მეტი ოფისით და 37, 000-ზე მეტი თანამშრომლით. ქსელის წლიური შემოსავალი შეადგენს 4 მილიარდი აშშ დოლარს (http://www.moore-global.com).

თუ შენ:

** ხარ პროაქტიული
** გამოწვევებით სავსე გარემოში გსურს მუშაობა
** გიყვარს სწავლა, სიახლეები და იღვწი მუდმივი განვითარებისაკენ
** გიყვარს პრობლემების გადაჭრა
** მიისწრაფვი ყოველდღიური პროფესიული ზრდისკენ

ჩვენ გასწავლით როგორ მიაღწიოთ თქვენი შესაძლებლობების მაქსიმუმს!

ჩვენ გთავაზობთ:

** მზარდ ანაზღაურებას;
** უწყვეტ პროფესიონალურ ტრენინგებს;
** პიროვნული განვითარებისა და სწრაფი სწრაფი კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს, სადაც გუნდური მუშაობა და იდეების გაზიარება არის წახალისებული;
** ახლო სამუშაო კონტაქტს კლიენტებთან და უფროს აუდიტორებთან კარიერის ადრეული პერიოდიდან;
** მხარდაჭერას, მიიღოთ საერთაშორისოდ აღიარებული ACCA ან სხვა მსგავსი კვალიფიკაცია.

ძირითადი მოვალეობები:

** აუდიტის საერთაშორისოდ აღიარებული სტანდარტების მიხედვით აუდიტის ჩატარება;
** აუდიტის გეგმით განსაზღვრული დავალებების შესრულება;
** აუდიტთან დაკავშირებული სამუშაო დოკუმენტების შექმნა და შენახვა;
** განსაზღვრული დავალებების დროულად და ხარისხიანად შესრულება;
** აუდიტის ჯგუფის წევრებისა და აუდიტის მენეჯერისათვის აუდიტის მიმდინარეობის შესახებ ინფორმაციის გაზიარება

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (ეკონომიკის, ფინანსების/აუდიტის, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
** ქართული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Outlook);
** ბუღალტრული აღრიცხვის და აუდიტის საფუძვლების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სწრაფად ათვისების უნარი;
** ინტერესი ბუღალტერიის/ფინანსების/აუდიტის სფეროში;
** ორგანიზებულობა, სამუშაო მიზნების სწორად განსაზღვრის და დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი;
** ყურადღება დეტალების მიმართ;
** კრიტიკულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

დამატებითი ინფორმაცია:

** სრული სამუშაო განაკვეთი (შესაძლებელია სამუშაო განაკვეთში უნივერსიტეტის გრაფიკის შეთავსება)
** სამუშაო საათები: 09:30 - 18:30
** სტაჟირების პერიოდი 3-დან 6 თვემდე
** შერჩეული კანდიდატები გაივლიან გასაუბრების და ტესტირების ეტაპებს
** სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში სტაჟიორი დასაქმდება აუდიტორის ასისტენტის პოზიციაზე

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათით და სამოტივაციო წერილი (სასურველია, სავალდებულო არ არის) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]. გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ თანამდებობის დასახელება "აუდიტის სტაჟიორი".

განთ. 22 აპრილი 13:50

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

სტაჟირება ხარჯების აღრიცხვის განყოფილებაში

ID 71496

ჩვენ უწყვეტი ენერგიის, პროგრესის, შესაძლებლობებისა და სასიკეთო გარდამტეხი ცვლილებების ძრავა ვართ. 27 წელია, ვზრუნავთ ავტოსფეროს განვითარებაზე და მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ.

ჩვენი ნებისმიერი წარმატების უკან დგანან პროფესიონალი და გამბედავი ადამიანები, რომლებსაც სჯერათ, რომ თუ ინდომებ, შეუძლებელი არაფერია.

თეგეტაში ვქმნით სამუშაო გარემოს, სადაც ერთმანეთს მხარს ვუჭერთ, ყოველდღე ახალს ვსწავლობთ და გამოწვევებს გუნდურად ვპასუხობთ. განვითარება ჩვენი მამოძრავებელი ძალაა და პროგრესის გზაზე ახალ თანამგზავრებს ვეძებთ.

ამჯერად, "თეგეტა ჰოლდინგის", ხარჯების აღრიცხვის განყოფილებაში სტაჟიორის პოზიცია გვაქვს ვაკანტური.

თუ ფიქრობ, რომ შეგიძლია:

** ყოველდღიურ ფინანსურ გატარებებში ფინანსური პოზიციის, ხარჯის ცენტრის და ფონდის სისწორის კონტროლი დებლოკირებების გზით;
** ახალი ხარჯის ცენტრის და ფონდის დამატება;
** ხარჯების და შემოსავლების აღრიცხვასთან დაკავშირებული ინსტრუქციების შემუშავება და მიწოდება ბუღალტერიისთვის;
** ხარჯების რეგულარული ანალიზისთვის ბაზების დამუშავება და რეპორტების მომზადება;

თუ ჩვენს საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს აკმაყოფილებ:

** უმაღლესი განათლება (ფინანსები / ბიზნეს ადმინისტრირება/ ეკონომიკური) ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი.
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.
** ინგლისური ენის ცოდნა.

თუ სხვებისგან გამოგარჩევს:

** გამოკვეთილი ანალიტიკური და ლოგიკური უნარები;
** დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;

მაშინ, ჩვენ შენ გეძებთ.

თეგეტაში დაგხვდება:

** პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო;
** პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა;
** სამედიცინო დაზღვევა;
** სხვადასხვა ტიპის კორპორაციული შეთავაზება და ფასდაკლება;
** მრავალფეროვანი ტრენინგები და სასწავლო პროგრამები.

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-motors/detail-view?vacancyId=1322

თეგეტა ჰოლდინგში, თანასწორობა უმნიშვნელოვანესი ღირებულებაა. ჩვენ ვემიჯნებით ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას, როგორც წინასახელშეკრულებო, ისე შრომით ურთიერთობებში და სწორედ ამიტომ, ჩვენთან დასაქმებულ თითოეულ ადამიანს უსაფრთხო, არადისკრიმინაციულ და თანასწორ სამუშაო გარემოს ვთავაზობთ, სადაც მისი ფუნდამენტური სოციალური და კულტურული უფლებები დაცულია.

განთ. 22 აპრილი 13:48

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

700 ლარი

ანაზღაურებად სტაჟირება IT განყოფილებაში

ID 71495

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. კომპანიის უმთავრესი ღირებულება ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოებასთან ერთად, ჩვენი თანამშრომლების კეთილდღეობა, მათ განვითარებაზე ზრუნვა და ერთობლივი მიზანსწრაფვაა.

დღეს, "მადარტის" გუნდი 1000-მდე თანამშრომელს აერთიანებს წარმოების, ხარისხის, ფინანსების, მარკეტინგის, ადამიანური რესურსების, გაყიდვების, შესყიდვების, ინფორმაციული ტექნოლოგიების, საოპერაციო და ლოჯისტიკის მიმართულებით.

თუ შენი მიზანია შექმნა შენი წარმატების ისტორია, ჩვენ დაგეხმარებით მიზანი აქციო რეალობად, მოგცემთ განვითარების და შენი უსაზღვრო შესაძლებლობების წარმოჩენის საშუალებას.

გახსოვდეს - ჩვენ ვიბადებით შეუჩერებლები!
დაგვიმეგობრდი https://www.facebook.com/madartcareer
გაგვიცანი უკეთ https://madart.ge/

კომპანია "მადარტი" გიწვევთ ანაზღაურებად სტაჟირებაზე IT განყოფილებაში!

შერჩევის პროცესი დაიწყება რეზიუმეების მიღებისთანავე, ამიტომ ნუ გადადებ რეზიუმეს
გამოგზავნას!

სტაჟირებაზე მოსახვედრად შენ გევალება გაიარო შერჩევის შემდეგი ეტაპები:

** ელ.ფოსტაზე შემოსული რეზიუმეების, ფილიალებში შევსებული აპლიკაციების, ქოლცენტრის და სოციალური ქსელის მეშვეობით გამოგზავნილი ინფორმაციის/რეზიუმეების გადარჩევა;
** ტესტირება IT მიმართულებით;
** გასაუბრება

სტაჟირების ადგილი: თბილისი, ა. ბელიაშვილის ქუჩა #133
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე; სრული განაკვეთი;
სტაჟირების ხანგრძლივობა: 6 თვე
სტაჟირების ანაზღაურება: 700 ლარი

ჩვენ გაძლევთ შესაძლებლობას მიიღო პრაქტიკული გამოცდილება და შეისწავლო:

** კომპიუტერული ტექნიკის გამართვა;
** ქსელური პრობლემების იდენტიფიცირება და აღმოფხვრა;
** ტექნიკური თუ პროგრამული სამუშაოების შესრულება.

ჩვენ ასევე გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** Fitpass-ით სარგებლობას;
** პროფესიული და კარიერული განვითარების ხელშეწყობას;
** პარკირების შეუფერხებლობას;
** უსაფრთხო და ჯანსაღ სამუშაო გარემოს

შერჩევის ბოლო ეტაპიდან არაუგვიანეს 2 კვირისა კანდიდატს ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით გაეგზავნება უკუკავშირი როგორც დადებითი, ისე უარყოფითი პასუხის შემთხვევაში.

რეზიუმეების მიღება განხორციელდება შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]

CV-ს გამოგზავნით ან/და აპლიკაციის შევსებით თქვენ ავტომატურად ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანია "მადარტმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენ მიერ მოწოდებული პერსონალური მონაცემები CV-ს გამოგზავნიდან ან/და აპლიკაციის შევსებიდან 1 წლის განმავლობაში. შენახვის მიზანია დამსაქმებელმა თქვენი ვაკანსიები განიხილოს სხვა პოზიციაზე ან/და მიმდინარე ვაკანსიის დახურვის შემთხვევაში დაგიკავშირდეთ მოგვიანებით, მას შემდეგ რაც მოხდება ვაკანსიის განახლება.

იმ შემთხვევაში თუ პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე თანხმობის გაცხადების შემდგომ აღარ გსურთ დამუშავდეს თქვენი პერსონალური მონაცემები თანხმობის გამოხმობაზე მოგვწერეთ შემდეგ ელფოსტის მისამართზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 13:36

ბოლო ვადა 20 მაისი 00:00